'Geertruida sluit aan bij selectie eerste elftal'

'Geertruida sluit aan bij selectie eerste elftal'

Een opvallende naam gisteren op de bank van Feyenoord. De 17-jarige Lutsharel Geertruida mocht in de Champions League wedstrijd tegen Manchester City voor het eerst plaats nemen op de reserve bank van de Rotterdammers.

Giovanni van Bronckhorst heeft de moderne en fysiek sterke verdediger definitief bij de selectie gehaald. Dit meldt Kuiptalk. Sinds 2012 maakt de verdediger deel uit van Feyenoord Academy, waar hij een sterke ontwikkeling doormaakte. Geertruida, die voornamelijk als centrale verdediger of rechtsback speelt, heeft een contract tot 2020 in De Kuip en mag zich nu bewijzen in de A-selectie.

Plaats reactie
666

MG7010 +168

Al die negatieve reacties over Nelom, als er één man een prima pot heeft gespeeld is het deze lord. Petje af voor deze legend.

14-09-2017 23:41

VakBspringtniet +23

Vind ik ook
Hij hoorde niet bij de slechtsten gisteren

14-09-2017 23:52

Martijn010 +364

Mee eens vind hem 9/10 x niks maar het viel me ook op zat er 2e helft vooral een paar keergoed tussen

15-09-2017 01:31

dommekroepia1 +0

Ben ik helemaal mee eens maar fr12 bestaat nou eenmaal voor een groot gedeelte uit doorgesnoven schoolkinderen die elkaar napraten

15-09-2017 09:52

Alex01093 +1

haha toen ie gepoort werd de 2e helft en de bal terugveroverde maar toch knullig over de zijlijn werkte: ''nobody poorts the lord''
ga er maar een shirt van halen denk

15-09-2017 09:52

Feyenoordvelp +2

Iemand enig idee of haps zondag kan spelen? Ik wil nelom niet meer zien..merk dat ik er te veel op begin te letten.

14-09-2017 23:20

TheEmpreror +0

Wrs niet. Enkel gaat niet lekker. En veel risico om uit te proberen

14-09-2017 23:22

TheEmpreror +0

Met injectie eventueel?! Maar moet je dat willen?

14-09-2017 23:23

Feyenoordvelp +2

Dan maar Malacia. Maar ajb geen nelom meer pffff. Ik krijg bij nelom altijd het idee dat ie denkt dat een wedstrijd een week duurt.

14-09-2017 23:24

guc75 +10989

dan moet je maar niet kijken. Al dat gezeik, houd toch eens op man. Nelom heeft beter gespeeld tegen City dan menig teamgenoot. Ook in de competitie vind ik hem goed spelen dit jaar. Is stand-in voor Haps en doet het voor een stand-in naar behoren. Net als Diks overigens, prima speler en doet het supergoed.

15-09-2017 11:24

Feyenoordvelp +2

Misschien moet jij dan maar wel eens gaan kijken als jij Nelom goed vind. Diks is aan de beterende hand indd. Alleen tegen Heracles was het gewoon slecht. Nelom was tegen City 2de helft voldoende. We mogen toch van mening verschillen? Ik vind nelom gewoon een zwakke schakel. Maar als jij hem prima vind is dat jou mening en vind ik dat ook prima.

15-09-2017 12:33

guc75 +10989

Maar dat is ook prima. heeft de rol van stand-in voor Haps en doet het dit jaar echt wel oké (misschien wel omdat er concurrentie is). Vind echt dat Nelom dit jaar beter speelt, heeft bovendien behoorlijk staat van dienst bij Feyenoord. zou het jammer vinden als hij steeds wordt afgebrand terwijl hij het het voor nu redelijk doet.
Maar goed, op naar zondag. Ik stel voor: leren van de CL wedstrijd en dat meteen toepassen: 0-4 dus, hahaha

15-09-2017 12:40

Feyenoordvelp +2

Hahah lijkt me een uistekend plan

15-09-2017 13:59

ferdi30 +5233

Lozano waarschijnlijk vrij gesproken want 4e man heeft wedstrijdformulier verkeerd ingevuld....

14-09-2017 23:07

TheEmpreror +0

Kan dit nergens terug vinden?

14-09-2017 23:19

VakBspringtniet +23

Aanklacht is verzwaard zelfs

14-09-2017 23:53

ferdi30 +5233

Rick Elfrink van Telegraaf op Twitter

15-09-2017 09:02

Snoek1974 +1827

@fr 68

Misschien Toure en Vente

14-09-2017 22:10

fr68 +0

Wordt tijd dat we eens een echte top aanvaller uit onze eigen jeugd halen. Maar dat is een Nederlands probleem tegenwoordig. Waar we nog niet zo lang geleden ruim keus aan top spitsen hadden, ontbreekt het daar de laatste jaren aan. Als er wat doorkomt is het meestal een verdediger of verdedigende middenvelder

14-09-2017 22:06

King20 +2

Dylan vente? En toure? Zijn toch wel veelbelovende jongens?

14-09-2017 22:47

FRVDG01 +3818

Ja, maar toch. Er zit er nog niet een bij waarvan je echt het gevoel hebt dat het een van Persie wordt. We hebben al jaren zo veel hoop op aanvallers uit de jeugd. Maar telkens wordt het hem niet. Kijk naar een speler als Achahbar. Dat had hem dan echt moeten worden. En hij had in potentie alles. Misschien was het technisch wel 1 van de beste spelers van de selectie. Maar toch net niet, op een paar hele leuke momenten na.
Schuurman, nog zo 1. Lijkt ook niet echt iets te gaan worden.

Geen 1 aanvaller uit de eigen jeugd die potentieel een huidige speler uit de basis gaat spelen.

Lichtpuntje is Boetius. Leek in eerste instantie ook wat te gaan tegenvallen, maar vind hem na zijn uitstapje een stuk slimmer en zakelijker spelen. Dat is dan 1 vd weinige succes verhalen.

Wat fr68 zegt, het zijn toch vaak verdedigers of verdedigende-middenvelders die echt doorbreken.

14-09-2017 23:16

King20 +2

Ja daar heb je gelijk in... Misschien wat meer focus op de aanval?

15-09-2017 01:14

King20 +2

1 seizoen gespeeld voor feyenoord...

15-09-2017 01:15

ante1908 +2

https://www.fr12.nl/dump/16507-toure-met-heerlijke-actie-tegen-manchester-city.html

15-09-2017 00:08

Martijn010 +364

Als je eerlijk bent is of de opleiding nu wat minder ( lijkt me niet logisch beleid is hetzelfde ) of hebben we nu gewoon een paar mindere lichtingen, na karsdorp is er weinig meer doorgebroken als basisspeler met als uitzondering Nieuwkoop

15-09-2017 01:34

Martijn010 +364

Er zijn ook al weer wat spelers afgeschreven natuurlijk, malacia/knoester wordt ook soort van gepasseerd door geertruida, hopelijk toure/vente/zwarts etc

15-09-2017 11:27

King20 +2

Zwarts? Dat is een naam die ik nog niet voorbij heb zien komen?

15-09-2017 11:54

Martijn010 +364

Spitsje van 0/19 schijnt aardig te zijn

15-09-2017 13:31

King20 +2

Oké ben benieuwd!

15-09-2017 14:05

gokufan +5473

Hoop dat je een van die waardeloze verdedigers eruit speelt

14-09-2017 21:58

svw +3

Nu zijn ze opeens waardeloos. Vorig seizoen bijna de minste aantal tegendoelpunten. Maar op basis van de wedstrijd van gisteren vindt jij ze natuurlijk waardeloos.

14-09-2017 23:23

gokufan +5473

nee op basis van heracles uit

14-09-2017 23:38

svw +3

Gebasseerd op 1 wedstrijd dus. Aha, zo kortzichtig

15-09-2017 09:00

gokufan +5473

oh kann meer opnoemen hoor,
Feyenoord-sociedad
feyenoord-vitesse cruijfschaal
Feyenoord-twente
Feyenoord-willem

15-09-2017 10:39

svw +3

En toch nog alles gewonnen in de competitie. En alleen Utrecht heeft minder tegen doelpunten (2). Dus ik maak mij geen zorgen. Ja, over Nelom en Diks.

15-09-2017 11:47

Fguy_ +0

Leuk zo'n simpele voornaam

14-09-2017 21:12

p0tien +0

Hahahahahahah

14-09-2017 21:27

Fguy_ +0

Hahaha Jij hebt humor hahahahaha

14-09-2017 22:34

Fguy_ +0

Echt he ald

14-09-2017 23:53

SamLarsson010 +16

Niks te vinden over deze jongen. Heeft iemand een filmpje ofzo ban hem?

14-09-2017 21:01

Snoek1974 +1827

Goede zaak , het lijkt erop dat Gio van van Geel te horen heeft gekregen dat die de jeugd waar die vertrouwen in heeft , moet die erbij halen en kansen geven , waar die niet in zich zitten , moeten weg ( Woudenberg en Dammers zijn inmiddels weg ) en bepaalde spelers die nog niet kunnen aansluiten waar je wel in gelooft die verhuur je .

Toure en Vente al speelminuten en er zullen er meer volgen van de onder de 19 lichting

14-09-2017 20:50

Liser +19872

Klopt ja, denk ik ook. Goede zaak dat de jeugd meer kansen krijgt.

14-09-2017 21:16

brrbangbang +0

Denk dat het al een beetje het einde word voor Diks

14-09-2017 20:43

WarwickUK +10

Lutsharel Geertruida haha, arme jongen

14-09-2017 20:42

Sasss +54163

Goed nieuws! Eindelijk wat talentjes die misschien wat doorbraak kunnen maken

14-09-2017 20:09

SuperGuidetti1 +33

Nieuwkoop . Karsdorp. Boetius. Vilhena. Toch best wat doorbraakjes laatste jaren

14-09-2017 20:21

SuperGuidetti1 +33

Bijlow Knoester en Toure hopelijk de volgende

14-09-2017 20:22

feyenoordfan3 +7

Vilhena ja, of ben je zo dom dat je niet weet wie dat is?

14-09-2017 20:42

SuperGuidetti1 +33

Snapje. Sommige hebben blinde haat. Wie niet ziet dat hij ontzettend gegroeid is is echt blind

14-09-2017 20:47

NSFR87 +4665

Amrabat is alleen in alle opzichten beter. Lekker banken Vilhena.

14-09-2017 20:50

SuperGuidetti1 +33

Aan de bal is amrabat beter ja. Zonder bal Vilhena. Vilhena onderschept de meeste counters van iedereen.

14-09-2017 20:54

feyenoordfan3 +7

Haha.. Jij bent grappig man. Amrabat heeft nog niks laten zien, terwijl Vilhena onmisbaar bleek. Als ie er straks eens een keer niet bij is staat iedereen weer te janken dat ie met samengeknepen illen op de tribune zit..

14-09-2017 20:57

feyenoordfan3 +7

Ok zie het niet echt als haat, maar meer dat er een hoop dom volk zichzelf Feyenoordsupporter noemt, nja, als we winnen..

14-09-2017 20:59

SuperGuidetti1 +33

Mensen hier beoordelen Vilhena nu op zijn laatste wedstrijd tegen City. Makkelijk scoren... terwijl die vorig seizoen je belangrijkste man was met Jorgenson en Karim

14-09-2017 21:00

NSFR87 +4665

Dus iemand die een andere mening heeft dan jou is dom? Je doet net alsof je het voetbal hoogstpersoonlijk hebt uitgevonden. Vilhena is nuttig geweest, maar blijft gewoon een hele beperkte speler. Loopt nog steeds veel te veel met de bal en bij tijd en wijle gaan passen over drie meter nog mis. Amrabat gaat hem voorbij streven, dat is slechts een kwestie van tijd. Die jongen heeft alles wat Vilhena niet heeft. Gogme een individuele actie en is veel ballasten.

14-09-2017 22:13

NSFR87 +4665

* balvaster

14-09-2017 22:14

feyenoordfan3 +7

Yep, dom ja..

14-09-2017 22:27

NSFR87 +4665

Krijg lekker de thyfus joh, hoerenjong.

14-09-2017 22:38

NSFR87 +4665

Kom dan met argumenten joh slaapzak.

14-09-2017 22:41

RicoFR36 +26726

Hou toch op man. Als aanjager is Vilhena de beste van NL. Als een leeuw.

14-09-2017 22:44

RicoFR36 +26726

Amrabat is ook niet geweldig hoor. Heeft niet zo'n beste motoriek. Hoop uiteraard dat hij het gaat maken.

14-09-2017 22:45

feyenoordfan3 +7

Sorry, je bent nog veel dommer dan dan ik dacht. En ik had je al niet hoog ingeschaald, moet je nagaan...

14-09-2017 22:47

feyenoordfan3 +7

En ik ben nog aan het werk, dus helaas nog niet in mijn slaapzak, slapzak...

14-09-2017 22:48

NSFR87 +4665

Haha werkse. Ik neem nog een snuif...

14-09-2017 23:07

feyenoordfan3 +7

Alleen met maten hè...; )

14-09-2017 23:41

Martijn010 +364

Boetius hebje het over een aantal jaar terug je hebt het over 1 per jaar, hopelijk komen ernog genoeg talentvolle lichtingen aan

15-09-2017 01:35

RAWHIDE010 +548

Zou de vader van Nelom politieagent zijn?
Lees net in het AD dat de politie zo lek als een mandje is, dacht misschien is het erfelijk en kan die jongen er ook niks aan doen?

14-09-2017 20:08

StefkeMirakel +3

Knap gevonden.

14-09-2017 20:54

Julio_de_Fanatieke +0

Je bent echt een opperkNEUS als je van zoiets iets gaat bedenken om een speler van Feyenoord belachelijk te maken. Meeloperij van de fox supportertjes

14-09-2017 21:42

Verstappen +7697

Leuk gevonden, maar vond je Nelom echt een zwakke schakel gister? Ik namelijk aanvallend wel, maar verdedigend stond hij meestal gewoon goed.

14-09-2017 22:25

Benniemagikjekauwgom +6

Hij is groot en sterk, maar langzaam op de eerste meters. Dat blijft een probleem bij ons. Als je tegen teams van oliesjeiks speelt, tenminste.

14-09-2017 19:45

JS-FR1 +17176

We hebben naar mijn inzien 3 keuzes.

Of we gaan de "Jan de Jong" strategie aan door jeugd overal en nergens weg te plukken met meer salaris onder geweldige condities en krijgen meer jeugd elftallen zoals City.

Of we gaan door met onze eigen jeugd, besparen geld en wachten op een medium/ redelijke topper in wording.

Of we kopen gewoon talentvolle spelers die al wat ervaring hebben a la Larsson.

14-09-2017 19:56

jonaathn +14747

of we doen het alle 3.

14-09-2017 20:21

FrNiels2017 +156522

Dit jaar 2 keer, denk ik.

14-09-2017 21:00

Jan1966 +0

familie van?

14-09-2017 19:09

Thomas90 +0

Is hij een linker- of rechter centrale verdediger? Want dat zegt wel wat over wie hij nog voor zich moet dulden in de pikorde. Voor de rechter centrale positie hebben we meer spelers toch? Botteghin, St Juste (eventueel nog Tapia) en voor de linker centrale positie hebben we toch alleen Scharie?

14-09-2017 19:06

danny-p +16572

Op rechts nog van beek....
Links idd alleen Jan arie

14-09-2017 20:23

voetbalfanaat123 +0

Aangezien ie ook rechtsback kan spelen schat ik in dat ie rechtsbenig is, zal dus ook bij voorkeur rechts in het centrum staan

14-09-2017 21:52

HarrieNack +0

Ik vind hem op die Luckassen van PSV lijken, dat baart me zorgen.

14-09-2017 18:57

Jigsaw +10049

Lukassen is meer een verdedigende middenvelder, dan dat ie een centrale verdediger is...

14-09-2017 19:02

LoveAwaydays +0

Ik zou me eerder zorgen maken met zo'n kop als die jouwe

14-09-2017 19:13

iMark +0

Hij lijkt ook op Promes, dat zou wel een goed teken zijn.

14-09-2017 19:19

HarrieNack +0

jullie hebben gelijk, hij lijkt meer op promes dan op luckassen.

14-09-2017 22:39

ElPanzeFr +21373

Vente, Bijlow en Toure debuut gemaakt, Geertruida en Knoester bij de eerste selectie. Mooi dat de jeugd nu weer toekomstperspectief heeft

14-09-2017 18:48

POFR +0

Je kan ook niks anders met diks kramer en nelom

14-09-2017 18:50

FRS-79 +1

Die spelen omdat Van Beek, Nieuwkoop en Haps geblesseerd zijn.

14-09-2017 19:01

Zen +8

Van Beek.............doe je ogen even open, of heb je last van je lange termijn geheugen ?

14-09-2017 19:58

NSFR87 +4665

Reageer eens normaal joh, rat.

14-09-2017 20:51

FRS-79 +1

Van Beek traint al weer voluit mee, dus ik verwacht hem wel terug ergens voor de winterstop. Geen idee wat zn niveau dan is, maar als dat meevalt verwacht ik gewoon dat hij voorrang krijgt op Geertruida

15-09-2017 10:46

CROOSWIJKER +14734

Maar hoofdvraag is natuurlijk........is er een plan???

14-09-2017 18:47

RicoH +1

knullen van 16 die naar United of City gaan denken alleen aan geld, niet aan een plan. Tenzij je plan is om de rijkste club te worden

14-09-2017 19:03

Julio_de_Fanatieke +0

Eruk gudde. Die had een plan...

14-09-2017 21:43

FR-BERRY +861

Einde verhaal diks

14-09-2017 18:39

Tekkelopdebal +0

Wat is er modern aan? Zn kleding? Rijdt ie een tesla? Kan je hem draadloos opladen?

14-09-2017 18:26

NovemberRain +0

Sterk, snel, goed aan de bal en een goeie voetbalnaam.

14-09-2017 18:33

FRedd010 +0

Hahahahah held

14-09-2017 18:36

Hielke +0

Hoe lang is ie? Groot genoeg voor centrale verdediger?

14-09-2017 18:25

haan88 +2

Hoelang is een chinees.

14-09-2017 18:52

Theedoek +17735

Zo Lang is zijn zus.

14-09-2017 20:01

Zen +8

Die van mij 18 cm

14-09-2017 19:59

Ketser +7

Ahaha zen ouwe kenkah jood, moet je niet weer eens wat provocerende reacties plaatsen?

14-09-2017 20:19

Zen +8

Hahahahahahahahaha

14-09-2017 20:31

Rincon +8

Kan de plek van Botteghin tzt innemen, die is voor Europese wedstrijden veel te traag

14-09-2017 17:54

NovemberRain +0

Daar staat St. Juste ook nog hè.

14-09-2017 18:33

frDon +397

Europees sta je normaal gesproken op je eigen doellijn. Dus juist dan is botthegin bruikbaar

14-09-2017 18:51

haan88 +2

Daar hadden ze gisterenavond moet staan maar ze stonden veel te ver naar voren.

14-09-2017 18:53

Brambino +20529

Te ver naar voren? Ik heb iets gemist denk

14-09-2017 19:50

FrNiels2017 +156522

Tegen ploegen als City speel je, mits je realistisch bent, gewoon met elf man in en rond eigen zestien. Een kluit vormen in de hoop een 0-0 af te dwingen. We speelden veel te aanvallend, maar dat kun je Gio niet kwalijk nemen - zo 'hoort' dat nu eenmaal in Nederland.

14-09-2017 21:02

LeoBeenhakkert +207

Het is leuk als je een beetje ken stunten in Europa hoor, maar ik maak mij totaal niet druk om zo'n verloren pot als gister. Echt pure onzin om zondebokken te gaan zoeken en te gaan lopen over analyseren, al die wannabee trainers hier die het zogenaamt allemaal zo goed weten, schei toch uit. Wel ben ik in Botteghin een beetje teleurgesteld. Jullie gooien het dan altijd maar weer op snelheid, maar ik vond zijn duel- en wilskracht juist tekortschieten gister. Sprong niet vol overgave mee in kopduels, met ogen gesloten sprong hij maar een beetje naar waar de bal ongeveer zou moeten komen, dat kan natuurlijk niet.

14-09-2017 19:48

trombo303 +2

Is een back toch?

14-09-2017 18:56

Mehdinand +0

Hij lijkt zwaar op Quicy owusu abeji

14-09-2017 17:52

Gotoe5 +0

Waarbij* het is al laat zullen we maar zeggen ;)

14-09-2017 23:36

feyenoordkorsou +0

Heeft dit wel de goedkeuring van Lord Nelom?

14-09-2017 17:50

Mehdinand +0

Op voorwaarde dat neeltje hem mag ontgroenen onder de douche

14-09-2017 17:51

frbabofr +0

NeLOMPje is het godverredomme

14-09-2017 17:53

bleikjr +4

Kan hij linksback?

14-09-2017 17:47

Mehdinand +0

Ja gewoon neerpleuren. Een soort tweede Lee van psv

14-09-2017 17:49

Mathijs1996 +0

Onder andere.

Is eigenlijk rechtsback.

14-09-2017 17:50

zwartehyena +6

jaaaa een blaka #tuignegers

14-09-2017 17:46

Mehdinand +0

Die Lewis ook snel erbij halen. Ziek negerhalte achterin

14-09-2017 17:47

AngeloRotterdam +400

Ik zou dat is moeten zeggen dan ben ik een racist.

14-09-2017 18:07

Brambino +20529

Je moet negers achterin hebben. Dat zijn beesten. In elke linie eigenlijk een neger.

14-09-2017 19:52

Mehdinand +0

Hahaha wauww

14-09-2017 20:53

Brambino +20529

We hebben er zat toch? Zouden wij een elftal vol met negers kunnen maken? Ff kijken...

Vermeer
Geertruida
St Juste
Nelom
Malacia
Haps
Touré
Boetius

We hebben er nog een paar nodig

14-09-2017 21:03

Mehdinand +0

Caicedo halen. Betonnen neger spits

14-09-2017 21:57

Brambino +20529

Hahahah wat een beest is dat ja

14-09-2017 22:44

Jan-Boskamp +4

Best pijnlijk voor knoeister dit

14-09-2017 17:45

Harryrotterdammert +8

Zeker als je je bedenkt dat Knoester geblesseerd is.

14-09-2017 17:46

Jan-Boskamp +4

Ow sorry dacht dat hij weer fit was dat verklaard het wel.

14-09-2017 21:51

Thomas94 +0

Staat helemaal los van Knoester. Knoester is geblesseerd, linksbenig en kan alleen maar centraal eigenlijk. Geertruida komt als rechtsback erbij. Nieuwkoop zal nog wel een paar weken nodig hebben om fit te worden

14-09-2017 17:47

scts +3

Op welke positie speelt hij achterin?

14-09-2017 17:43

Mathijs1996 +0

Rechtsback.

Kan ook uit de voeten als cv, linksback en verdedigende middenvelder.

14-09-2017 17:45

zwartehyena +6

die zien we binnenkort dus terug als aanvallende middenvelder

14-09-2017 17:46

Fr12julian- +0

Tering grappig hahaha

14-09-2017 17:46

scts +3

hahaha zit nog een kern van waarheid in ook

14-09-2017 17:48

skin +14003

Wordt een zieke spits!

14-09-2017 18:22

POFR +0

Rechtsblack

14-09-2017 18:51

SupportYourLocals +5

Centrale verdediger, staat gewoon in de tekst.

14-09-2017 18:43

scts +3

Net nog niet

14-09-2017 18:44

F-noorder89 +1

is voor de plek van diks.

14-09-2017 17:41

Peter1908 +95

Is het wat? Zullen we hem in actie zien tegen Ado misschien?

14-09-2017 17:44

Mehdinand +0

Diks gaat dus nooit meer spelen?

14-09-2017 17:45

Fr12julian- +0

Nooit meer Diks

14-09-2017 17:46

Mehdinand +0

Haha wel sneu voor die pinda

14-09-2017 17:48

vangobbel +6959

Is Geertruida iets voor de toekomst?

M.a.w. in potentie niveau BMI, Kongolo, de Vrij?

Heb hem nooit zien spelen, vandaar.....

14-09-2017 17:39

FRjack +49

Zeker. Is in mijn ogen het talent met de grootste 'zekerheid' van slagen. Is heel compleet. Zowel fysiek als mentaal, maar ook voetballend in orde. Varkenoord begint weer te produceren. Met Bijlow, Geertruida, Malacia, Wehrmann, Kokcu, El Bouchataoui, Touré en Vente hebben we weer een lichting met veel kwaliteit. Lewis, Reith en nieuweling Joël Zwarts hebben het ook in zich om het te halen. Vooral hun fysieke mogelijkheden zijn geweldig en dat wordt nu eenmaal steeds belangrijker.

14-09-2017 17:44

Peter1908 +95

Dus de kans dat we hem tegen Ado zien is aanwezig?

14-09-2017 17:45

FRjack +49

Als de stand het toelaat, dan zie ik Gio hem wel z'n debuut gunnen. Maar Haps en Nieuwkoop zullen wellicht ook minuten moeten maken, die krijgen dan logischerwijs de voorkeur. We zullen zien.

14-09-2017 17:47

Peter1908 +95

Zou wel mooi zijn man. Ben benieuwd, hij is nog erg jong.

14-09-2017 17:54

Brambino +20529

Je noemt nu een heel rijtje jeugdspelers, maar die moeten het allemaal nog waarmaken. Dat wordt hier te snel gedaan, spelers een stempel geven dat ze veel kwaliteit hebben. Achabar, Sleegers, Schuurman, Verdonk dachten we ook allemaal wel van dat ze het zouden redden.

14-09-2017 20:12

kevinmulFR010 +18073

Nelom out .

14-09-2017 17:39

Real_Rotterdam +0

Lul niet zo dom, was gister een van de minst slechte

14-09-2017 17:46

SCR +0

Ik ben absoluut niet van het Nelom haten ofzo, maar Nelom stond de 1e helft constant lucht te dekken. Pakte geen opkomende middenvelder of back op

14-09-2017 18:05

AngeloRotterdam +400

Inderdaad heb hem echt als een blind paard een paar keer uit zijn positie zien stappen. Hoe mensen kunnen zeggen dat hij de minst slechte was. Stond constant hun rechtsback te dekke -_-'

14-09-2017 18:11

Real_Rotterdam +0

Stond zeker vaak lucht te dekken, maar hobbelde als een van de weinigen niet als een bang hartje over het veld. De rest stonden ook constant lucht te dekken en liepen er wel zo bij. Nelom eruit pikken is gewoon schaapjesgedrag

14-09-2017 18:44

AngeloRotterdam +400

Nee helemaal geen schapengedrag dat je dat als argument geeft is gewoon onzin. ik heb nooit vertrouwen gehad in Nelom en als die zo blijft voetballen gaat dat nooit komen ook. Hoe kan je als back in godsnaam doordekken op de back. Dat JPB verkeerd staat is tot daaraan toe maar een back kan toch noet blond naar voren lopen...

14-09-2017 19:58

SCR +0

Hij was juist heel angstig. Had iedere keer 10 seconden de bal aan de voet om hem dan weer terug te spelen. En dat is geen schaapjesgedrag, maar deze man komt net als Kramer veel te kort voor Feyenoord en zeker in de CL. Zij kunnen dat ook niet compenseren met strijd en werklust, want dat zit niet in ze

14-09-2017 23:59

Real_Rotterdam +0

Man man man en dan ook nog eens Kramer eruit pikken... Hebben we alle usual suspects weer gehad he. Kramer en Nelom zijn absoluut geen toppers, maar als wisselspelers zeer bruikbaar. Nee, niet tegen City idd, maar daar waren je basisklanten dat niet eens. Waarom hoor ik jullie bv niet over Vilhena die bij far de slechtste op het veld was (staat los van de 0-1)? Baco, st Juste, Jones en Botthegin speelden vele malen slechter dan Nelom op die avond. Maar goed het zal wel gezellig zijn in de kudde he

15-09-2017 07:49

SCR +0

Die waren ook slecht, net als bijna het hele team. Maar de heren die ik opnoem zijn nog erg passief ook en komen veel te kort voor dit niveau, nog meer dan de rest. Maar jij vindt Kramer zeker goed, omdat die nu wel 3x een sprintje heeft getrokken? Had donker rood moet krijgen na die schandalige tackle. Dan had je het de 2e helft met 10 man moeten doen, wil er niet eens aan denken hoe het dan was afgelopen!! Maar vooral Kramer blijven beschermen na 2 sprintjes

15-09-2017 10:15

vHanegem +2

links of rechtsbenig??

14-09-2017 17:38

FRjack +49

Rechtsbenig.

14-09-2017 17:40

Mathijs1996 +0

Rechtsbenig.

Is rechtsback, maar kan op alle verdedigende posities uit de voeten.

Rechtsback, linksback, cv en verdedigende middenvelder.

14-09-2017 17:43

Tomossie_18 +0

Dat betekent dus dat Geertruida een goede ontwikkeling doormaakt! Goed om te zien :-).

14-09-2017 17:34

nickkkc +3

Goeie ontwikkeling , vente is ook fysiek een stuk verder dan vorig jaar viel me gister op.

14-09-2017 17:34

nicolai +1

Hoe was dat te zien?

14-09-2017 17:37

Gvm +0

Die viespeuk wil altijd meekijken bij het douche.

14-09-2017 17:38

nicolai +1

Hahaha ja dat zal het zijn

14-09-2017 17:39

nickkkc +3

Als je wel is bij de jeugd gaat kijken dan zie je die gasten steeds grote en volwassener worden. Maar als jullie 2 samen ff je gay fantasie doorzetten in de prive chat!

14-09-2017 17:42

Gvm +0

Grappie man.

14-09-2017 17:44

Fr12julian- +0

Vuursessie is aan

14-09-2017 17:47

nickkkc +3

Neejoh ik vlam geen nieuwelingen.

14-09-2017 17:48
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties