Van der Heijden: ''Dit is een dreun''

Van der Heijden: ''Dit is een dreun''

Feyenoord heeft opnieuw punten verloren in de eredivisie. Vorig week gingen de Rotterdammers onderuit tegen PSV. Vandaag verloor het pijnlijk van NAC Breda in De Kuip met 0-2. ''Dit is een dreun,'' zegt Van der Heijden.

''Het doet veel pijn om thuis te verliezen, zeker na een seizoen waarin je kampioen bent geworden en niet één keer in eigen stadion hebt verloren,'' zei de centrale verdediger na de derde nederlaag in vier duels. ''Ook de afgelopen wedstrijden liep het moeizaam. Het is een harde week voor ons.''

Van der Heijden zag dat Feyenoord veel balbezit had, maar daar weinig mee deed. ''We waren continu aan de bal, zonder iets te creëren, terwijl NAC juist wel een aantal keren gevaarlijk was. Dat is het verhaal van de wedstrijd.''

''We zullen keihard moeten werken om weer het niveau te bereiken dat we vorig jaar hadden,'' besloot Van der Heijden. ''Als team zullen we moeten opstaan en laten zien dat we het nog steeds kunnen.''
[dumpitem=16557]

Plaats reactie
666

Orakel +0

Oproep aan gio..

Stuur vilhena n week op vakantie naar n hutje op de hei samen met pi-air en n doel.

24-09-2017 22:39

Bridge +300

Mot je harder werken

24-09-2017 19:38

JorniFR12 +143

Hopelijk binnen een paar maanden een centrum met van beek en st.juste

24-09-2017 14:18

main-bolah_51 +240

Als amateurvoetballer heb ik nog een tip voor Gio ; een centrale verdediger wordt geacht zijn tegenstander eerst uit te kunnen schakelen. En dan pas aan meevoetballen of indribbelen te denken.
Sven is hersteld, dus met hem Tapia en St. Juste heb je nu voldoende keus om EERST DE BOEL ACHTERIN
DICHT TE HOUDEN.
Bart komt binnenkort terug, dus keus genoeg.

24-09-2017 12:09

main-bolah_51 +240

v.d. Heijden heb ik nooit een goede verdediger gevonden voor Feyenoord 1. Hij is ontzettend traag en is niet wendbaar genoeg. Kan niet goed genoeg indribbelen tot max. de middenlijn, altijd breed spelen op Botteghin of terug op Jones.
Tony was gisteravond echt slecht. En dan eist ie weer de bal bij iedere vrije trap...onbegrijpelijk Tony kan geen vrije trap nemen Hij moet het van zijn vechtlust en inzet hebben, maar dit heb ik 2 wedstrijden gemist bij Tony.
En iedere amateur-voetballer weet het : een goede effectieve vrije trap is een extra-wapen !!!
Botteghin was gisteravond de beste man van ons.
Over Kramer, Nelom en Bilal wordt al maanden genoeg gezegd. En Diks vond ik niet eens slecht voetballen. Gio had hem moeten laten staan in het centrum i.p.v. Jan Scharie. Zagen jullie hoe hij knullig de bal verspeelde toen hij wou indribbelen in de 2e helft. Hij eruit en Tapia of St. Juste erin. Deze jongens kunnen tenminste meevoetballen verdedigen en indribbelen als centrale verdediger, ook met hun linkerbeen!
En als Gio dit niet inziet, dan blijven we verliezen en moet Gio maar wat anders gaan doen !

24-09-2017 11:57

Sjeep +15883

Oké en we gaan weer door. Pisvee vandaag verliezen van Utrecht en jauden gelijk tegen vitesse

24-09-2017 09:42

Huuuuubke +2276

jan Arie heeft ook een leuk seizoen gedraaid en is daardoor imo een held maar is uiteindelijk ook niet het niveau dat wij als club moeten nastreven! toch zal jan Arie altijd verbonden blijven met de geschiedenis boeken in de kuip en terecht!

24-09-2017 01:25

Rotterdam1983 +5668

Daar waar alles mee zat bij Feyenoord zit nu alles tegen.

24-09-2017 01:25

Erwinl +0

Ik snap werkelijk waar niet.... waarom sommige jochies van dit FEYENOORD....het lef hebben om hun dik en overbetaalde feyenoord shirtje aan te trekken.... ze zakken op alle fronten....week in week uit. Ik ben echt geen voetbalkenner... maar ik zie op amateur niveau, betere spelersr rondlopen...... wat hier nu rondloopt.... is feyenoord onwaardig, in een toch al lachwekkende ned competitie.... (de goeden daargelaten)..... zal de ned mentaliteit wel zijn..... de jochies van 6 van tegenwoordig zijn ook al net zo goed als messie... spelertjes van 7 bij n profclub laten voetballen.... waar alles voor ze word gedaan...... dat worden geen voetballers.... dat zijn de verwemde nesten.... stop hiermee!!! Wat er nu op het veld loopt bij ons 1e..... had 15 jaar geleden niet eens de A1 gehaald....prettig weekend!!! Ik moest ff mn frustraties kwijt GODVERDOMME!!! FEYENOORD till idie!!!

24-09-2017 00:04

Roodwitteziel +5989

Kramer zou bij Kozakken Boys ook op de bank zitten, Nelom is een parodie op beroepsvoetbal, Bilal is vooral ijzersterk in de kleedkamer en Diks snapt zelf ook niet dat hij wordt opgesteld. Wat een middelmaat, deze jongens verliezen ook alles met Jong Feyenoord

23-09-2017 23:44

tussenjaar +5974

Was het maar middelmaat

24-09-2017 01:04

Aros +6819

Eens, behalve Nelom. Dat is gewoon een heel goede reserve. Verzaakt niet, brengt alleen niet zoveel als de basis

24-09-2017 02:03

Legionist +1667

Helaas geen dreun als je ziet hoe zwak de verdediging is, hoe weinig voetbal er in de ploeg zit. De sfeer is te goed als je ziet hoe ze elkaar in de steek laten. Zonder duidelijke maatregelen zie ik geen einde aan de ellende. Het is echt niet alleen de afwezigheid van Nico. Het verdedigende centrum is traag en weifelend, op de zijkanten is het bedroevend. Je moet wel heel vaak scoren wil je dat steeds goedmaken. Er is geen inspiratie en er is onvoldoende spelinzicht.

23-09-2017 23:12

Kralingen-Crooswijk +800

Jan Arie blijft in mijn ogen altijd een middelmatige voetballer. Wordt op verdedigend vlak vaak verdoezeld door het optreden van Botteghin (die overigens ook te traag is voor Europa) en heeft vorig seizoen degelijk gedraaid. Maar voor mij blijft de verdediging de zwakste linie. Leuk voor de eredivisie, maar that's it..

23-09-2017 23:00

LarsFR1908 +5214

Verliezen oke maar niet thuis van fucking nac

23-09-2017 22:48

Jigsaw +9796

Van der Heijden keek alleen maar naar de bal ipv om zich heen...

23-09-2017 22:46

Rotterdam1983 +5668

Hij had gewisseld moeten worden.Slechtste gepresteerd van heel het verdediging

24-09-2017 01:26

Fan-On-Tour +1995

Mist een leider in het veld, elia en kuijt zijn weg. Andere moeten opstaan en doen dat niet.

23-09-2017 22:44

popi +1964

Gewoon onkunde tsssss harde les

23-09-2017 22:37

Doubled010 +3302

Harde les!!?????? Hoe krijgt hij t uit zn smoel na 1-4 en 1-0 verlieven en nu 0-2.... harde les?? Hardleers dus!

23-09-2017 22:34

Frankie62 +1688

En wat heb die lange lamlul laten zien dan sinds die in de basis staat huppelt maar mee

23-09-2017 22:28

DoubleSpy +8275

hij loopt in de weg, meer niet.
en om de 30 seconden strijkt ie zijn haar goed in de plooi

23-09-2017 22:29

Mensini +14065

Thuis niet scoren is zo slecht, ook zonder je 3 topscorers....
Waarom is Bilal altijd (nog) slecht(er) als hij in de basis begint?
Waar is de tijd gebleven dat Feyenoord goed reageert na een verliespartij?

Die blunder van Jones zat er overigens vroeg of laat een keer aan te komen met dat uitkappen in de 16....

23-09-2017 22:27

FRrick +686

Jones is gewoon een kutkeeper. Heeft nog nooit een bal klem gepakt of goed uitgeschoten

23-09-2017 22:32

FrNiels2017 +153676

Alles kut enter.

24-09-2017 01:56

Sjeep +15883

Ahhh heerlijk alles kut enter alles kut enter ahhhhh heerlijk

24-09-2017 09:44

FrNiels2017 +153676

Nee joh als jij het vindt mag jij het zeggen.

24-09-2017 11:11

Sjeep +15883

En dat is dan een mening

24-09-2017 15:02

Aros +6819

Klopt, ben blij wanneer Vermeer weer keepr.

24-09-2017 02:05

Roodwitteziel +5989

3 zinnige opmerkingen, chapeau

23-09-2017 23:38

Frankie62 +1688

Vilhena ook is laten banken.. was bar slecht weer...

23-09-2017 22:27

luzacovic +1

Is geen 10, waarom wordt hij daar geposteerd?

23-09-2017 22:27

DoubleSpy +8275

Je en alsjeblieft geen vrije trappen meer laten nemen.
Slaat gewoon nergens op wat Vilhena met vrije trappen doet

23-09-2017 22:28

FR_Domingo +13572

Gio had Bilal moeten laten staan en Larsson erbij ipv Vente. Wat heeft die Vente nou laten zien de laatste 3 potjes dat die inviel ?!

23-09-2017 22:26

FRrick +686

Wat heeft Bilal laten zien?

23-09-2017 22:33

FR_Domingo +13572

Niks, maar als het alternatief nog slechter is?? Althans 0 dreiging

23-09-2017 22:33

PVV-stemmer +2

Ik heb dit al eerder gepost en ik snap dat het flauw is om 1 speler er nu uit te gaan lichten, maar heeft iemand anders ook dat Botteghin echt heel erg veel minder is dan vorig jaar? Van Bilal, Diks, Kramer en Nelom weten we dat ze tekortschieten, maar Botteghin lijkt echt niets op de speler van vorig jaar. Al zal hij Karsdorp echt ontzettend missen.

23-09-2017 22:26

FR_Domingo +13572

Dus dat, Eric was de zwakste schakels vandaag achterin. Zo zuur van dit verlies

23-09-2017 22:35

PVV-stemmer +2

Ik verbeeld me dat hij weer achteruit aan het lopen is, i.p.v. vooruit te verdedigen. Er was de eerste helft zo'n gat tussen verdediging en middenveld.

23-09-2017 22:47

Timo- +9

Valt nu echt door de mand aangezien Kongolo en Karsdorp veel werk opknapte door middel van snelheid

23-09-2017 22:36

FrNiels2017 +153676

Dat was te verwachten. Dat was tactisch heel slim bedacht door Gio. Haps en Nieuwkoop kunnen dat misschien ook leren. Nelom en Diks zeker niet, die hebben genoeg aan zichzelf.

24-09-2017 01:57

Frankie62 +1688

Zolang Kramer niks...bilul en nelom blijven spelen word het gewoon niks..

23-09-2017 22:26

DoubleSpy +8275

waar blijft inderdaad die Nieuwkoop man?
weet iemand hoe het met zijn herstel staat?

23-09-2017 22:24

jetfrey +118

De eerste helft kon je heel goed zien het puur een geval van kwaliteit tekort is. 78 procent balbezit, tot 30 meter voor de goal komen, maar geen idee hebben wat te doen. En dat tegen nac...

23-09-2017 22:23

FR_Domingo +13572

Dit is een dreun? Jullie verdienen een dreun, ALLEMAAL en Kramer de hardste. Schiet ie die penalty binnen dan win je hem nog, totaal geen karakter vandaag

23-09-2017 22:23

stavius +1450

Met die penalty zelf was niets mis. Gewoon sterk gepakt van de keeper. De aanvoer vandaag op Kramer was gewoon niks. Met onze grote vriend Bilal op rechts kwam er natuurlijk ook niets van.

23-09-2017 22:26

FR_Domingo +13572

Moet hangen, klaar

23-09-2017 22:26

stavius +1450

Tuurlijk, maar als een keeper gewoon goed de goeie hoek pakt. Is het gewoon al een stuk lastiger. Het was zo'n avond waarin niets meezit. En dus zo'n penalty er ook niet in gaat.

23-09-2017 22:28

FrNiels2017 +153676

Een gemiste penalty ligt ALTIJD aan de speler. Van 11 meter kan een keeper een goed ingeschoten penalty nooit pakken.

24-09-2017 01:58

Krukkie +0

Mwah valt te betwisten, die keepr heeft De pot tegen Ado ook gezien. Was niet heel sterk ingeschoten

23-09-2017 22:32

stavius +1450

Als je je met de hoeken waar je de bal de vorige wedstrijd hebt geschoten, bezig gaat houden. Maak je de grootste fout die je kunt maken als penaltynemer. Je maakt er dan iets psychologische van. Wat een penalty nooit moet worden.

23-09-2017 22:35

Krukkie +0

Tja dan moet ie m gewoon hard binnenschieten, keeper die stil blijft staan heeft dan geen kans

23-09-2017 22:36

CROOSWIJKER +13984

De verdediging is dit seizoen echt een drama!!

23-09-2017 22:22

FR-Brabant +10747

Moet je vooral zo slecht blijven kappen en draaien en denken dat je aan de bal kan blijven... oja en uiteraard tikkies breed blijven geven...

23-09-2017 22:22

gokufan +5357

Ja tering mongo

23-09-2017 22:23

JDN1987 +21520

Zonder Kuyt Jorgessen kongolo karsdorp en elia is feyenoord gewoon een middelmatig clubje van de eredivisie.

23-09-2017 22:21

Think +0

Voeg daar aub berghuis aan toe.

23-09-2017 22:22

FR_Domingo +13572

Die miste je candaag keihard mafkees

23-09-2017 22:23

gokufan +5357

Nou die liet het vorige week niet zien

23-09-2017 22:23

FR_Domingo +13572

Tegen ADO ook niet, of wel?

23-09-2017 22:25

gokufan +5357

Beetje beetje

23-09-2017 22:28

Mensini +14065

Kramer kan Feyenoord niet altijd bij de hand nemen blijkbaar...

23-09-2017 22:18

RAWHIDE010 +542

Alle 11 waren dramatisch vanavond, de hele Kuip was stomgeslagen van verbijstering. Wat een kut avond. Tegen ADO kwam je er nog mee weg, maar vanavond was het zelfs nog slechter dan afgelopen woensdag.

23-09-2017 22:16

rob_77 +0

Vd Heijden speelde als een ouwe opa

23-09-2017 22:16

Liser +19562

Laten we hopen dat Napoli de b2 het veld in stuurt

23-09-2017 22:16

Wessi +129595

Tijd om maar eens de bezem door de selectie heen te jagen....

23-09-2017 22:14

FR-Brabant +10747

Hoezo? De selectie was flink versterkt en breder geworden!!!!!

23-09-2017 22:22

Wessi +129595

Er zitten wat spelers bij die in mij ogen wellicht een plaats op de tribune zouden mogen plaatsnemen.........

23-09-2017 22:24

FR-Brabant +10747

Er zitten ook wel wat spelers op de bank die in de basis hadden gemogen, en een stuk of 2-3 waarvan je meer leiderschap verwacht.

Wat denk je van onze nieuwe aanvoerder? En zijn maatje op het middenveld, die al 2-3 wedstrijden uit vorm is... of vd Heijden? Die speelt echt als een natte krant.

23-09-2017 22:27

Wessi +129595

ik vind dat onze aanvoerder Jones had moeten zijn. Daarnaast had ik allang Diks, Nelom , Kramer, vd Heijden niet meer opgesteld.

23-09-2017 22:35

FR-Brabant +10747

Jones? Die keeper die overmoedig werd en een speler wilde uitkappen?.......

24-09-2017 09:51

feyenoord_delft +5751

Je hoeft net zo goed niet naar Napels te gaan, ik ben vaak positief maar het is wel echt echt heel erg slecht pfff.

23-09-2017 22:14

marcel achterhof +82

Jij ook vd heiden bizar slecht was je nog slechter dan diks en nelom

23-09-2017 22:14

FC Apendrecht.nl +29789

Ik snap niet waarom Boetius die pingel niet nam maar zal wel aan mij liggen

23-09-2017 22:12

Vatos Locos +0

Vilhena? Claimt elke vrije trap en corner, maar te scheiterig voor pingels??

23-09-2017 22:14

MaartenTT +18548

Gewoon eigen schuld.
Pure onderschatting. Ook tegen NAC moet je gewoon 100% spelen. Als je dat niet doet is het schreeuwen om problemen en dat is precies wat er gebeurd is.
Mentaliteitskwestie steeds weer tegen de kleintjes.

23-09-2017 22:10

Think +0

Sorry hoor maar het was niet pure onderschatting.. Ik denk dat dit voornamelijk met kwaliteit te maken heeft

23-09-2017 22:11

tonymontanasgp +21

Precies. Nelom speelde vandaag niet slecht. Maar Kramer/Bilal/Diks spelen standaard kut

23-09-2017 22:13

FR_Domingo +13572

Iedereen zaagt Diks door 2e, maar verdedigend gewoon prima. Botje was aanvallend zeer sterk vandaag, goed gezien

23-09-2017 22:25

tonymontanasgp +21

Diks was tweede helft zonder druk best oke. Maar eerste helft drama. En dat was niet de eerste keer

23-09-2017 22:27

MaartenTT +18548

Heb jij 100% inzet gezien dan?

23-09-2017 22:19

Think +0

Ik zag bij een aantal spelers gewoon dat het puur door kwaliteit kwam.. Diks en Kramer dat is gewoon niveau MVV

23-09-2017 22:21

FR-Brabant +10747

Hahahaha ga toch weg man, kwaliteit. Bilal, Diks, Nelom en Kramer zouden ook NAC weg moeten tikken, het is gewoon puur onderschatting en niet ingespeeld op elkaar door te veel wijzigingen en 2-3 man die het af laten weten in het begin.

Ze denken dat het wel kwam, en hebben zich niet 100% ingezet, ook niet op 80, maar 60-70% omdat ze met hun hoofd niks wilde blesseren, want je zal toch een tikkie oplopen en Napoli uit missen.....

23-09-2017 22:23

Kenjedatnihorendan +3702

Napoli afgang zo

23-09-2017 22:10

Dipsy +0

Jij speelt samen met houtenhark bottegin ook als een dweil. Stuk stront

23-09-2017 22:09

MaartenTT +18548

Stuk stront..........
Zucht.

23-09-2017 22:11

tonymontanasgp +21

Achterin kom je snelheid tekort.

23-09-2017 22:14

bakosnl +91

3x op rij verloren. Als je van Napoli en Az uit verliest wat geen eens raar zou zijn zit je alweer op zo'n negatieve reeks..... Dalijk worden we weer t lachertje pff

23-09-2017 22:07

Nelomthebest +0

Wat denken jullie?

NAPOLI AWAY: 8 of 9-0 verliezen?

23-09-2017 22:07

RoelFR87 +0

7-0 en 5-0 met de rust.

23-09-2017 22:13

Nelomthebest +0

Daar teken ik voor, kameraad.

Nu het NAC voor het eerst ooit gelukt is van Feyenoord te winnen, wordt het tijd voor een nieuw record: de slechtste ploeg OOIT in de CL!

23-09-2017 22:17

hondje1 +295

Wisseltje. Bezem erdoorheen!

23-09-2017 22:07

Thomas0174 +0

Dit is een logisch gevolg van onderschatting

23-09-2017 22:06

Bati +36270

nee hoor van kwaliteit

23-09-2017 22:08

matjeFeyenoord +3

Ja de zoveelste dreun al ja....

23-09-2017 22:06
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties