Gudde: ''Er was niet te onderhandelen met die autoriteiten''

Gudde: ''Er was niet te onderhandelen met die autoriteiten''

Feyenoord neemt het dinsdag op tegen Napoli in de tweede wedstrijd van de poulefase van de Champions League. De supporters van de Rotterdamse club zijn niet welkom bij de wedstrijd. Ondanks het verbod lijken er toch veel supporters af te reizen naar de Italiaanse stad.

“Ik heb geen idee hoe het gaat lopen”, zegt algemeen directeur Eric Gudde in De Tafel van Kees. “Het is zeer vervelend wat er is gebeurd. Er was werkelijk waar niet te onderhandelen met de autoriteiten daarover, helaas. De schaduw van het verleden neem je weer mee. Ik heb geen idee wat de mensen daar gaan doen.”

De club lijkt ook op het veld een zeer zware opgave te wachten staan. “Als ik kijk naar die voorhoede van Napoli…”, vervolgt Gudde, die bezig is aan zijn laatste weken als directeur van Feyenoord. “José Callejón, Lorenzo Insigne, Dries Mertens… Daar maak ik me wel enigszins zorgen over.”

Plaats reactie
666

FRFC1908nl +0

Deze man verteld nooit de waarheid, dus daarmee is dit artikel gelijk wel een beetje overbodig.

24-09-2017 20:08

Juicher +62390

Deze man licht nooit zijn uitspraken toe, dus daarmee is deze post gelijk wel een beetje overbodig.

24-09-2017 21:11

summer1969 +9277

deze man kan niet onderhandelen en niet praten

24-09-2017 22:47

vitor98 +0

Strijden. Niet zielig doen.

24-09-2017 20:05

Bridge +319

Kut spaghetti vreters

24-09-2017 19:38

1234567890 +176351

Volle kuip en het enige positieve

24-09-2017 18:57

1234567890 +176351

Speel die wedstrijden en het is een leuke ervaaring 3keerolle kuip is het benige positieve

24-09-2017 18:56

FrankFR +0

Even off topic,

Net het interview van Gio met Fox gekeken. Jezus wat is Gio daar gepikeerd. Logisch hoor. Maar doe dat lekker tegen t team en wees zelfkritisch ipv een interviewer afzeiken terwijl die prima vragen stelt. Zegt veel over de huidige situatie, druk en stress.

24-09-2017 14:23

Rotterdam1983 +5776

Inderdaad off topic!!!

24-09-2017 14:33

13eer +3827

Het zijn wel domme vragen, maar moet je idd boven staan. Popi Jopie doen als het goed gaan kan iedereen.

24-09-2017 14:37

FrankFR +0

Ik vond t wel meevallen. Als je 3 keer op rij verliest is t logisch dat je tactische beslissingen onder de loep worden gelegd.

24-09-2017 14:48

13eer +3827

Ja hij liet zich wel kennen. Zwak optreden van v Bronkhorst.

24-09-2017 14:55

Dee-010 +3952

De dood. Roadrunners tegen slakken

24-09-2017 14:11

FCGuddeweg +0

Maakt die zich toch nog ergens druk om! Had die jaren eerder moeten doen, dwaas!

24-09-2017 13:53

paultjebosvelt8 +3

Gudde is een held!

24-09-2017 14:07

Gregor +5283

Nog ff aan dan is die Gnoom opgepleurd.

24-09-2017 14:12

Juicher +62390

Kun je weer lekker op de volgende directeur schelden toch? Als er maar lekker gescholden kan worden.

24-09-2017 21:17

FeyenoordGelderland +0

Inderdaad. Schande dat deze man onze mooie club kapot heeft mogen maken. Blij dat hij oprot!

24-09-2017 15:33

Hol +0

Kapot heeft mogen maken als je net kampioen bent geworden na opgeklommen te zijn uit een diep dal van 18jaar??

24-09-2017 17:51

FRFC1908nl +0

Soort van een baby in het water gooien en dan achteraf zeggen; moet je kijken hoe ik die gered hebt.

24-09-2017 20:08

summer1969 +9277

ja mooi gesproken

24-09-2017 22:50

NoLexNoParty +186

Hun voorhoede is pure snelheid, onze achterhoede is zo traag als wat. Je gaat keihard overlopen worden

24-09-2017 13:45

Jamcarter +3

Nee joh ons trainer past zich daar aan! Je doet alsof wij elke keer met zelfde strijdplan komen en 4-3-3 spelen..

24-09-2017 16:00

NoLexNoParty +186

Je hebt idd gelijk ja. Ik was het bijna vergeten...

24-09-2017 19:14

NoLexNoParty +186

Inderdaad we kunnen beter met echte spelmakers spelen dan met afgekeurde buitenspelers als Berghuis, Larsson en Boetius

25-09-2017 10:45

Reintjuh +5325

Gaat het bestuur wel??

24-09-2017 13:26

NovemberRain +0

Waarschijnlijk wel, maar dat is logisch. Er moet immers ook daar bestuurd worden. En Van Geel moet zijn team gewoon zien spelen natuurlijk. Maar voor de rest niemand, ook geen sponsors en andere relaties.

24-09-2017 13:39

[FR12]Patrick +1185 editor

Alleen de mensen die op de loonlijst staan en daar rond de wedstrijd een actieve rol vervullen gaan mee.

Dus inderdaad directie, alles om de selectie heen (plus die van de A jeugd) en het complete socialmedia team.

24-09-2017 14:14

Arom +0

Ik maak me zorgen over onze achterhoede. Dat is veel erger, want is na dinsdag echt niet verdwenen.

24-09-2017 13:12

FeyenoordInGoes +222

Deze asmatische amateurspits van de kooi bied zich gratis aan Kramer te vervangen. Komt geheel met zuurstoffles en handje zand voor de keeper mocht er een penalty moeten worden genomen.

24-09-2017 13:09

Justin Quist +0

DEZE IS GOES! XD

24-09-2017 21:39

FeyenoordInGoes +222

Goessoe nigguh, jwt noordside naar east mang all tje way to the tulpstraat

25-09-2017 10:20

Mkuipers +14

Hopen dat iedereen die heen gaat zich kunnen gedragen..Dat de media geen kans heeft om slecht te schijven over de supporters.
En als je je wel misdraagt, dan hoop ik zo dat je een pak slaag krijgt van een "echte" Feyenoord supporter

24-09-2017 12:46

Weekwel +1

De media vind altijd wel wat!

24-09-2017 13:04

wasbeer73 +54

Vanmorgen naar Gudde geluisterd bij Tafel van Kees. Prima prestaties geleverd. Schuld van 43 miljoen weggewerkt. Nieuw stadion in aantocht, er komt een mooi trainingscomplex. Sportieve successen de laatste jaren. Op papier voor dit seizoen de sterkste selectie. Alles is vrij stabiel geworden. Heeft alleen geen uitstraling van een directeur. En als hij praat, lijkt het vaak of hij een borreltje teveel op heeft. Maar goed, uiteindelijk tellen de feiten.

24-09-2017 12:42

egmondfr +842

Schuld weggewerkt?? Je ben niet goed in je bovenkamert

24-09-2017 12:58

wasbeer73 +54

Welke schulden zijn er dan nog? Want kennelijk ben ik niet goed in mijn bovenkamert?

24-09-2017 13:11

klick44 +18166

uuuhhhh 30 miljoen van VVF

24-09-2017 13:23

wasbeer73 +54

Dat is geen schuld hoor, dat bedrag is geïnvesteerd door deze vrienden en hebben daar aandelen voor gekregen 49%. Feyenoord schreef in zijn jaarverslag van 2015/2016 dat ze aan het overwegen zijn om deze aandelen terug te kopen.

Misschien goed is om dit eens te lezen:
https://www.feyenoord.nl/media/pdf/jaarverslagen/JAARVERSLAG_FEYENOORD_15_16.pdf

24-09-2017 13:33

klick44 +18166

misschien moet je eens gewoon simpel nadenken. waarom er dividend wordt uitgekeerd er waarom ze het geld willen terug betalen. Het is gewoon een lening en boekhoudkundig kan je dit overal wegwerken! er moet gewoon de komende jaren 30 miljoen betaald worden!

24-09-2017 13:43

wasbeer73 +54

Een lening is in mijn ogen toch echt iets anders dan een schuld. Ben blij dat je het zelf noemt.

24-09-2017 13:57

klick44 +18166

een lening en een schuld moet je beide terug betalen!
Linksom of rechtsom moet je gewoon 30 miljoen terug betalen!

24-09-2017 13:58

wasbeer73 +54

Ok jij je zin. Feit is wel dat Feyenoord in 2011 een schuldenlast had van 43 miljoen euro, en een negatief eigen vermogen van 35 miljoen. Nu 6 jaar later is er een eigen positief vermogen van rond de 25 miljoen euro en een langlopende lening van 30 miljoen aan de VVF, waar je zelf de afspraken kan maken tot terug betalen. Ik vind het een knappe prestatie.

24-09-2017 14:14

klick44 +18166

Zeker knappe prestatie. Wil niet zeggen dat hij niet een hoop fouten heeft gemaakt en ook voor een groot deel op het conto van toen een goeie jeugdopleiding en van geel ! Tevens. Zonder de VVF niet mogelijk . Maar hij heeft daar zeker zijn aandeel in gehad. Maar voor de rest hoop mindere punten!

24-09-2017 15:28

FeyenoordGelderland +0

Een lening is een schuld. Weet waar je over praat.

24-09-2017 15:34

Juicher +62390

Een lening geen schuld man man man... Zeg dan gewoon niks als je geen verstand hebt van economie.

24-09-2017 21:20

Weekwel +1

Heb je ook naar de feiten gekeken die slecht van hem zijn? Laat me raden; Nee?

24-09-2017 13:05

wasbeer73 +54

Noem er eens een paar?

24-09-2017 13:11

FR010YNWA +0

Laat gaan joh je weet toch dat het glas altijd half leeg is hier ;)Net zoals die diehard supporters die nu al Gio laten vallen want nu opeens zijn we ondanks Gio en niet dankzij Gio Kampioen geworden.

24-09-2017 13:20

klick44 +18166

- trainingscomplex te laat. voorbijstreeft door b.v. AZ en vitesse
- VVF niet serieus genomen en willen nu hun geld terug?
- miljoen verkloot met de 2 mislukte plannen waardoor stadion er pas minimaal 6 jaar later komt
- heel hoog risico genomen met nieuw stadion, waarbij nog maar de vraag is of we het echt allemaal kunnen betalen
- de relatie tussen supporters en Feyenoord
- leugens verspreiden over een zogenaamde inspraak
- supporters zomaar op laten pakken.


ga zo maar ff door

24-09-2017 13:27

NovemberRain +0

Hahaha, 'trainingscomplex te laat'. Gek hè, dat ze gewacht hebben tot er weer geld in kas was!

En dat er 2 mislukte stadionplannen zijn geweest mag je ook toeschrijven aan dat volk dat per se renovatie wilde, waarvan we van tevoren wisten dat je daarmee niets zou gaan verdienen.

Verder mag je de slechte relatie met de supporters ook gerust de supporters aanrekenen want de eerste AD die een goede relatie met de supporters heeft, moet nog geboren worden.

24-09-2017 13:42

klick44 +18166

Jij kan zo de politiek in.
Het iedereen zijn schuld behalve Gudde. Wie was er ook al weer eind verantwoordelijk?

Als ze een bilal/tapia minder hadden gekocht was het er allang al. dat het inzicht en prioriteiten stellen.

De slechte relatie is begonnen bij gudde door inspraak te beloven en het niet na te komen! Tevens is het uiterst dom om geen draagvlak te creëren voor een nieuw stadion! je weet hoe gevoelig dit ligt. Maar in jou ogen heeft de eindeverantwoordelijke geen verantwoordelijkheid en geen visie nodig!

Dus elke lummel kan directeur van feyenoord worden!

24-09-2017 13:48

Weekwel +1

Schei uit joh hahaha

24-09-2017 16:14

wasbeer73 +54

Op Varkenoord (ben je er wel eens geweest) zijn de afgelopen jaren echt nog wel investeringen geweest met bijvoorbeeld een nieuw krachthonk. Ook de gemeente heeft erg moeilijk gedaan. Dus daar kan Gudde niets aan doen.

Waaruit blijkt dat VVF niet serieus is genomen en nu hun geld terug willen hebben.

Wat betreft stadion, ja dat had zeker efficiënter gekund, maar uiteindelijk moet er gewoon een nieuwe kuip komen. De huidige kuip kan je gewoonweg niet de faciliteiten bieden die je wel kan bieden met een nieuw stadion.

De relatie met supporters. Ik ben feyenoord fan in hart en nieren, kom er al meer dan 40 jaar. Maar het is wel een feit dat een aantal supporters het in de afgelopen jaren flink verziekt heeft voor de club met het geweld, het slopen en agressie en hebben daarom een zeer slechte naam in Nederland en Europa gekregen. Je moet als leiding van de club daarin zeer streng zijn en dan gebeuren er wel eens dingen die onrechtvaardig voelen.

24-09-2017 13:44

klick44 +18166

Op varkenoord is jaren bijna niks gebeurd. beetje te laat structureel onderhoud noem ik geen investeringen. krachthonk is echt het enige! Maar de opleiding zelf is door beleid en accommodatie de laatste jaren heel erg achteruit gegaan!

VVF niet serieus zijn genomen lijkt mij geen goed teken voor mensen die je gered hebben.

Ik snap dat er een nieuw stadion moet komen, maar de manier waarop draagvlak is geprobeerd te creëren, eigenlijk helemaal niet!

Heeft niks met agressie etc te maken. Je moet geen dingen beloven als inspraak en openheid als je het niet waar kunt maken! De meeste van deze supporters zijn 24/7 bezig met de club en krijgen stank voor dank! De meest zijn geen hooligans daarmee doe je hun veel te kort!

24-09-2017 13:54

Weekwel +1

Precies wat jij zegt en we kennen wel ff doorgaan!

24-09-2017 16:13

Zyzz +4

Stadion had er al moeten zijn. Schuld wegwerken is om eerlijk te zijn niet echt een prestatie. MVG heeft er altijd voor gezorgd dat er zo nu en dan wat verassingen waren. Ik wil gudde niet afbranden ofzo ik heb echt geen problemen met de beste man maar hij krijg bepaalde schouderkloppen die eigen niet helemaal voor hem zijn

24-09-2017 13:47

wasbeer73 +54

Als directeur stel je toch mensen aan die goed zijn in hun werk en zet je toch de lijnen uit? Het lijkt me vreemd als een directeur van een groot bedrijf zelf uitvoerend is.Volgens mij kwam van Geel in 2011 naar Feyenoord en is deze aangesteld door de algemeen directeur.

24-09-2017 13:51

klick44 +18166

Volgens mij was hij er ook toen bosz nog TD was

24-09-2017 15:30

Zyzz +4

Punt is nieuwe stadion had er al moeten staan hier zijn geen excussen voor het kan niet steeds aan een ander liggen

24-09-2017 15:59

Juicher +62390

Zyzz, heb je wel een idee hoe zo'n aanbesteding loopt? Gezien je reactie heb je geen idee nl. Je kunt nooit 1 iemand de schuld geven in een dergelijk traject, simpelweg om de reden dat het niet de beslissing is van 1 partij.

24-09-2017 21:22

eefb014 +5481

Schuld gedeeltelijk zelf gemaakt. Stadion komt er nog steeds niet aan. 0 beslissing genomen. Trainingscomplex goed gedaan maar jeugdcomplex is in mijn ogen belangrijker. Schuld anders (en beter) verwerkt. Maar niet echt weg. Heeft sommigen dingen niet slecht gedaan. Maar imo blij dat er een ander komt.

24-09-2017 19:31

flatsh +1711

Grote reden waarom er een uitvak is, is om fans van de club gescheiden te houden. Beetje dom en naïef om te denken dat als je een uotvak weg haalt er geen supporters van de andere club er zitten.

24-09-2017 12:36

Slopel +737

——— Boetius ———— berghuis ———
Amrabat - vilhena - el ahmadi - Toornstra
Haps — vd heijden — botteghin — diks
———————- Jones ———————-

Zo spelen tegen Napoli en hopen dat alles lukt en Napoli een tiiefes dag heeft.

24-09-2017 12:34

tosothiw +2

Diks??? Amrabat en larsson

24-09-2017 12:55

Boris_FR12 +2152

Vhilena en amrabat omwisselen. En juste in plaats van diks.

24-09-2017 13:29

FeyDev +20590

Bus parkeren.voor de goal en de hele wedstrijd et niet uitkomen.

24-09-2017 12:31

Dommeloempia1 +19949

Denk dat studio neus wel eens een feyenooord uitzending kan worden

24-09-2017 12:28

FeyenoordMR +0

Dat gaat niet door ga een tariqje doen wat denken die honden wel niet

24-09-2017 12:29

Dommeloempia1 +19949

Jaaaaaaa maak me gek

24-09-2017 12:31

Feijenoorder95 +22585

Je moest gewoon dreigen. Of 2500 in je stadion of 2500 door je stad 'S avonds aan hen de keuze.

24-09-2017 12:24

Dommeloempia1 +19949

Hahaha. Duidelijk

24-09-2017 12:30

Feijenoorder95 +22585

Ja kom is op man. Keer cl en dan dit gezeik.

24-09-2017 12:35

Bergje63 +1292

Onderdeel van Champions League is RESPECT !! Nou dat lijkt nergens op bij die Italianen en die corrupte UEFA. Ik ben klaar met dat schijnheilige gedoe. Er moet van alles worden afgeplakt voor andere sponsoren. Zelf het shirt en sponsoropdruk op shirt moet kleiner of worden aangepast. Maar iets dien voor supporters hoe maar. DAT IS GEEN RESPECT UEFA! UEFAL(Italiaanse) MAFFIA! !

24-09-2017 12:22

Degekstuh +5373

Leuk man CL voetbal.

1x verliezen en Fey is naar de kk

Pisvee uit en Nac thuis man man man.

Kan het nog steeds niet geloven!!!!

24-09-2017 12:19

Weekwel +1

Komt echt niet door de cl!

Komt doordat iemand spelers opstelt die er niks van bakken

24-09-2017 13:06

FR010YNWA +0

Komt omdat iemand niet veel keus heeft welke spelers hij op kan stellen.

24-09-2017 13:22

kuyt15-16kampioen +1261

Allemaal zorgen die straks niet meer van hem zijn. Dat zal opluchten.

24-09-2017 12:19

FCGuddeweg +0

Ook een aantal zorgen waar wij straks geen last meer van hebben! Een Contactgestoorde Eric bijvoorbeeld

24-09-2017 13:57

dat ene woord +14

Ach, we gaan toch verliezen. En in die kutstad valt ook niks te beleven. Dus je mist niks.

24-09-2017 12:18

Julio_de_Fanatieke +0

Wat weet jij dan simpele ziel. Komt met deze kreten omdat je zelf nergens komt.

24-09-2017 12:43

FRPatrick010 +12

Ah ja dan hebben we hier gelukkig ook niet van die kut Napolitanen :)

24-09-2017 12:18

kuyt15-16kampioen +1261

Is dat zo? zou wel terecht zijn

24-09-2017 12:19

FRPatrick010 +12

Joh hun weigeren dan hebben wij dat recht ook hebben we de autoriteiten niet eens voor nodig.

24-09-2017 12:32

beppie172 +66288

Enige die hiertegen kan optreden is de UEFA. Als die aangeven dat een wedstrijd helemaal zonder publiek moet worden gespeeld als de bezoekers niet welkom zijn dan wordt de situatie opeens heel anders voor de autoriteiten, want komen ze onder druk te staan van de eigen inwoners. Andere opties zijn strafpunten uitdelen of uitsluiting van het toernooi. Je mag meedoen met het toernooi, je hoeft niet mee te doen. Als je het niet kan organiseren kan je niet meedoen. Ze hebben Nice supporters ook al geweigerd, nu ons en straks doen ze dat ook met de Engelsen als er geen actie wordt ondernomen.

24-09-2017 12:14

FeyenoordMR +0

Dan maar aan de doping misschien nog enige kans

24-09-2017 12:14

Zermit010 +3

Je moet niet onderhandelen je moet dwingen

24-09-2017 12:11

Dommeloempia1 +19949

Precies. Colt op zijn voorhoofd

24-09-2017 12:12

Weekwel +1

Haha wäarom nou weer een colt

24-09-2017 13:08

FR010YNWA +0

Idd doe dan een Desert Eagle .50.

24-09-2017 13:23

bsdwrd +1

B team opstellen. Az wordt de belangrijkste wedstrijd tot nu toe

24-09-2017 12:10

bsdwrd +1

Volgende week kan je weer met berghuis toornstra en japs

24-09-2017 13:07

bsdwrd +1

Ikdenk dat kramer het na die penalty en onzichtbaar zijn in de wedstrijd het aardig voor zichzelf heeft verpest

24-09-2017 13:17

vnete +25315

Neem aan dat de Italianen ook hier geweerd worden. Pure competitievervalsing dit.

24-09-2017 12:08

runnerup +641

Jij bent best optimistisch.

24-09-2017 12:23

[FR12]Patrick +1185 editor

T is hier gezellig!

24-09-2017 12:07

FactaNonVerba2017 +11

waar zit je? wij zitten oude centrum. hier nog geen feyenoorders gezien

24-09-2017 12:22

[FR12]Patrick +1185 editor

Bergopwaarts gelopen. Rondleiding gedaan in catacombes. Geen idee hoe het hier nu heet. Haha

24-09-2017 12:26

Dommeloempia1 +19949

Container vol coke...... was het wel gelukt

24-09-2017 12:07

jordan +0

Gewoon opgeven en met 3-0 automatisch verliezen. Je hebt niks te zoeken daar met dit elftal. Maar ik denk dat het in Napels ook chaos word door alle boze Feyenoorders

24-09-2017 12:05

Steven_Seagal +27970

7-0, 5-0 rust

24-09-2017 12:05

Timo- +9

Schriftelijk afdoen met 3-0

24-09-2017 12:00

willemnoord +0

Onderschatting kan ook bij hunnie...... 0-1 winst

24-09-2017 11:59

jordan +0

Dat zou een droom zijn

24-09-2017 12:09

Timo- +9

Niet met dit matige elftal met al die basisspelers die missen

24-09-2017 12:16

mlam1994 +21

8-0 verlies

24-09-2017 11:57

Michel-Hurricane-Feyenoord +1

dat noem zich feyenoord

24-09-2017 12:01

Richard_BM +3034

Je kunt Gudde niets kwalijk nemen op dit punt lijkt me. Heeft zijn uiterste best gedaan, maar die Italianen zijn bars.

24-09-2017 11:56

PindakaasFR +133

Italianen zijn gewoon incompetent.

Kunnen het gewoon niet organiseren.

24-09-2017 11:54

1908ert +0

Lekker Diks en Nelom blijven opstellen komt t wel goed

24-09-2017 11:53

JS-FR1 +17452

Nelom was de enige die goed speelde gister. Kramer was niets

24-09-2017 12:00

1908ert +0

Moet je nagaan

24-09-2017 12:40

JS-FR1 +17452

Hij had een paar keer volgens mij 4 keer de bal veroverd, paar keer mee opgekomen met succes en bijna een doelpunt gemaakt. En volgens mij niet of nauwelijks balverlies. En liet de bal redelijk snel rond gaan.

24-09-2017 13:32

JS-FR1 +17452

Ben het aardig met je eens. Alleen vindt ik dat Vd Heijden, Botteghin en met name Diks veel meer breed spelen. Nelom durft meestal nog wel naar voren te spelen. Waar Karsdorp dat heel veel deed samen met berghuis of Bilal doet diks dat nauwelijks.

24-09-2017 15:19

18Xavi99 +6

En Botteghin en v/d Heijden. Wat hebben Kongolo en Karsdorp vorig seizoen veel doen verbloemen voor dit zeer matige centrale duo.

Spelen dit seizoen direct bij balverlies het liefst met de kont tegen de eigen zestien aan omdat men bang is er uitgelopen te worden. Dit resulteert dan vaak in veel ruimte om te voetballen voor de tegenstander op het middenveld.

24-09-2017 12:00

No1_likes_us +1

Vrienden van mij zijn gisteren ook aangekomen
Niet gaan was geld weggooien dan maar een mini vakantie

24-09-2017 11:53

TomQm +2616

Zou ik ook doen met een verdediging van 3x niks ben dinsdag bang voot een serieus pak slaag 5-0

24-09-2017 11:51

RdamZuid5314 +1998

met 5-0 mogen we nog blij zijn als diks weer back staat en marskramer de spits is

24-09-2017 11:52

Napoleonfr +932

5-0!??! Serieus?? Het wordt met gemaakt 8-0 a 9-0

24-09-2017 11:52

Thomasboy321 +16

idd je moet oppassen dat het geen dubbele cijfers worden hoor, daar ben ik echt bang voor, dan sta je pas voor lul in heel europa

24-09-2017 11:56

Dommeloempia1 +19949

En gisteren ook al

24-09-2017 12:08
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties