Toornstra: ''Harde leerschool, die Champions League''

Toornstra: ''Harde leerschool, die Champions League''

Feyenoord verloor opnieuw een wedstrijd in de groepsfase van de UEFA Champions League. De Rotterdammers gingen met 3-1 onderuit tegen SSC Napoli. Na tien minuten spelen kwam Feyenoord al op een 1-0 achterstand door een doelpunt van Lorenzo Insigne. Jens Toornstra baalt van de persoonlijke fouten.

''Dat mogen we onszelf aanrekenen. We spelen best wel aardig mee, maar die fouten moeten er echt uit. Anders gaan we geen wedstrijd winnen op dit niveau. We spelen tegen de grootste ploegen van de wereld. Het is leuk je daarmee te meten, maar je wil ook resultaat boeken. Heel frustrerend dat dit niet lukt. Het is tot nu toe een harde leerschool, die Champions League.''

''We hadden best wat meer risico mogen nemen,'' vervolgt Toornstra in gesprek met het Algemeen Dagblad. ''Maar toch geeft deze wedstrijd wel iets meer aanknopingspunten. Tegen City hebben we nul kansen gehad, nu kregen we na rust toch een paar goede mogelijkheden. Maar die moet je dan wel maken, zoals ook die pingel van mij.''

''Ze vallen bij bosjes om, terwijl we iedereen juist keihard nodig hebben,'' zegt Toornstra over de blessures bij Feyenoord. Zondag om 12:30 wacht alweer de volgende uitwedstrijd voor de Rotterdammers in Alkmaar. ''Het is aan ons om dit zo snel mogelijk om te draaien. Met de jongens die we nog over hebben, moeten we er staan tegen AZ.''

Lees meer over
Jens Toornstra
Plaats reactie
666

Fannetje33 +0

Maak je niet druk Toornstra, zondag wordt het gewoon 1-2 voor ons! 8"ste minuut Weghorst, "42ste minuut Haps en in de "89ste minuut Berghuis ;P

27-09-2017 21:29

ReturnoftheMac +26988

Net als in het echte leven, je moet gewoon keihard werken als je wat wil bereiken.

27-09-2017 21:12

ReturnoftheMac +26988

Komt goed man, houd je nu maar rustig, komt allemaal goed, wij staan gewoon op de singel volgend jaar.

27-09-2017 21:06

Feyenoord-4-Ever +624

Volgens mij was Nac ook een harde leerschool. Niet alleen de CL.

27-09-2017 19:22

edward09 +5

Die Toornstra. Eerst verpruts hij de 1-1 bij psv en nu weer een strafschop. Als ik een week oefen op strafschoppen, schiet ik hem beter in.

27-09-2017 18:33

FRytz +3

Maar niet tegen Reina. En zeker niet onder druk.

27-09-2017 20:56

edward09 +5

De druk? Wordt hij anders onthoofd of zo? Als je de druk niet aankunt, dan ben je op de verkeerde plek.

28-09-2017 16:38

ReturnoftheMac +26988

Tuurlijk, jij wel

27-09-2017 21:07

Yorampaar +4115

Waarom speel jij dan niet bij Feyenoord?

28-09-2017 01:17

edward09 +5

Ik heb het hier over een strafschop, niet over de andere aspecten, maar goed verdedigen jullie hem maar hoor. Het was in jullie ogen blijkbaar een geweldige strafschop.
Middelmaat regeert.

28-09-2017 02:18

Yorampaar +4115

Het is gewoon onzin dat je hem af gaat vallen omda hij een strafschop mist. Natuurlijk was het geen geweldige, maar zoals je zelf als zegt, het is slechts 1 van de vele aspecten van het voetbal

28-09-2017 07:18

edward09 +5

Zo'n lullig schot had jij ook nog gehouden. Knal hem dan minstens keihard op de lat. Of zoals Bruins dat deed. Of onze Kiprich. Luister, die gast is al jaren met een bal in de weer. Dag in, dag uit. Dan mag je toch wel meer verwachten? i.p.v. de 2-1 (en wie weet nog meer) werd het 3-0 door onze kunstschaatser Tapia.En als je de druk niet aankunt, zoek dan een ander beroep. Ik geef toe dat mijn reactie ook voorkomt uit teleurstelling, want het was niet nodig geweest.

28-09-2017 16:36

FRytz +3

Jezus man. Wat ben jij een ongelofelijke betweter. Kijk eens hoe veel strafschoppen er tegenwoordig gestopt worden. Blijkbaar is het trainen van de keepers op dit onderdeel veel effectiever dan trainen van de nemers.

En zo verschrikkelijk slecht was hij niet eens genomen. Was geen zacht schot en aardig in de hoek. Reina koos goed en ging er vol voor. Is een echte Penaltykiller.

Je bent echt niet reëel.

29-09-2017 17:52

edward09 +5

Dan verschillen wij van mening Fryttz. Dan kan en dat mag. "" Blijkbaar is het trainen van de keepers op dit onderdeel veel effectiever dan trainen van de nemers"

Het lijk mij makkelijker er eentje te nemen, dan om er eentje tegen te houden.

Misschien moeten de nemers er dan iets meer tijd aan besteden?

Als men geen strafschoppen kan nemen, moet men dit aan een specialist overlaten. Ik ga ook geen hartoperaties uitvoeren

Waarover men niet kan spreken, moet men zwijgen. (Wittgenstein)

Fijn weekend!

30-09-2017 02:42

Tondongenfr +211

Laat Sofyan maar spelen!

27-09-2017 17:47

Riccardo_FR +16

Ik ben fan van Amrabat alleen vind ik een middenveld met Amrabat, Vilhena en Ahmadi iets ontbreken.

28-09-2017 02:20

Bati +39653

Toornstra ook maar even op het bankje zetten

27-09-2017 17:41

tussenjaar +6212

Je komt te kort Jens! Dat is de wijze les.

27-09-2017 17:17

FRytz +3

Voor de CL komt vrijwel elke speler van Feyenoord tekort. Dat is een wijze les.

Maar dat wisten we wel toch?

27-09-2017 20:40

tussenjaar +6212

Ik vond Berghuis, KEA, St. Juste, Haps en Amrabat (tweede helft) aardig spelen. Vilhena, Boetius en Toornstra zakten door het ijs en Diks en Tapia slaat natuurlijk nergens op.

27-09-2017 21:08

FRytz +3

Wij hebben gewoon niks meer te zoeken in de CL. Daar regeert het grootkapitaal.

29-09-2017 17:56

ReturnoftheMac +26988

Jij komt iets tekort in je bovenkamer

27-09-2017 21:07

NicoJansen +3262

Train eens extra op je spelhervattingen.

27-09-2017 17:02

Alleballenverzameln +0

Moeten gaan trainen op de herhaling zodat hij er in de herhaling juist niet invliegt achter Jones..

27-09-2017 21:22

dreetje13 +4

Welkom in de grote mensen wereld

27-09-2017 13:51

CW010 +1813

Het verschil is gewoon, dat je in NL een bal aan kan nemen, je heb nog tijd om je moeder te bellen en je veters opnieuw te strikken, voordat er een tegenstander in de buurt is, in Europa staat er meteen een tegenstander, dus je moet veel sneller handelen

27-09-2017 13:23

FR-Arnhem +50393

Echt precies dit inderdaad. En Toornstra heeft al niet de beste handelingssnelheid.

27-09-2017 14:49

Dee-010 +3952

Vilhena zakt pas door het ijs, zeker door bovengenoemde punten.

27-09-2017 18:41

FR-Arnhem +50393

Ja, maar Toornstra schiet een waardeloze penalty in en staat vervolgens zo'n demagogisch verhaaltje af te draaien. Daar word ik altijd zo moe van.

27-09-2017 18:53

FRytz +3

Wat moet hij dan zeggen? Het zijn toch altijd clichés.

27-09-2017 20:41

ReturnoftheMac +26988

Ik schat Jens wel zo in dat hij er van leert.
Ook denk ik dat alle onenigheid en onderhuidse frustraties ,van een nieuwe groep in ontwikkeling, nu los gelaten kunnen worden. Doen alle spelers dat niet dan kan je het seizoen vergeten.

27-09-2017 21:10

Steven_Seagal +27905

dit is het examen, geen leerschool!

27-09-2017 13:11

CW010 +1813

Precies wat ik denk!! dit is juist het moment waar alle lessen toegepast worden

27-09-2017 13:25

FR010YNWA +0

Als jij vmbo gedaan hebt een paar jaar en je gaat dan een VWO examen doen ga je het ook niet redden. Het zou ook raar zijn als zulke clubs zouden verliezen van ons terwijl daar zoveel miljoenen meer is uitgegeven. We vinden het niet kunnen dat Feyenoord van NAC verliest maar verwachten wel dat Feyenoord wint van een Napoli bijvoorbeeld.

27-09-2017 17:42

ReturnoftheMac +26988

Hij gaat toch niet dood, tuurlijk is dit een leerschool, het leven stopt niet na deze avond.

27-09-2017 21:11

Think +0

Vilhena en Toornstra op de bank zetten. Larsson voor Toornstra en Amrabat voor Vilhena. Hopelijk is NK snel terug en kunnen we Diks naar italie pleuren, in tussentijd kan je st juste rb zetten. Vermeer voor Jones lijkt me ook duidelijk.

27-09-2017 12:56

Armin +8964

Mooi spelen we zonder centrale verdediging :)

27-09-2017 14:02

FRytz +3

Hahaha. Oh kut. Wie zetten we CV?

Ach weet je wat? Zetten we Amrabat, onze Messias CV.

Oh nee. Kut. Die stond al op de plek van Vilhena.

27-09-2017 20:43

tussenjaar +6212

Gelukkig ben jij geen trainer

27-09-2017 17:18

Think +0

Haha dus jij wilt Toornstra die ontzettend slecht laten blijven spelen en Diks vind jij ook helemaal fantastisch:')

27-09-2017 18:00

FRytz +3

Dat zegt hij toch niet? Waar lees je dat?

27-09-2017 20:44

Think +0

Boetius - Berghuis

Larsson

Amrabat - El Ahmadi

Haps - Tapia - V Beek - St Juste

Jones

?? Ik weet niet maar dit team is 10x beter dan ;

Boetius - Kramer - Berghuis

Toornstra

Vilhena - El Ahmadi

Haps - Tapia - St Juste - Amrabat

27-09-2017 21:34

FRview +0

Je stelt een team voor dat bestaat uit 10 spelers..

27-09-2017 22:41

Rugnummer98 +1

Ja Jens, jij hebt je vorm ook achtergelaten bij je vakantiebestemming

27-09-2017 12:55

FeyenoordMR +0

lekker die penalty's als bange vogeltjes blijven nemen dan komen we er wel

27-09-2017 12:54

Think +0

Ja en jij speelt zo ongeloofelijk slecht de laatste tijd

27-09-2017 12:49

feyenoordfan3 +7

Die Toornstra speelt echt ruk, wordt tijd dat ie eens gaat banken.

27-09-2017 11:06

Gruppo1 +81

Toornstra speelt niet goed, maar er zijn er meerdere ( Diks, Kramer )
Maar waar ik me meer aan stoor de nonchalante houding van Berghuis, Boetius, Vilhena, van der Heijden en Tapia teveel balverlies, en dan vooral op plaatsen waar het dodelijk is. Een verdediger heeft als 1e de taak te verdedigen, bal afpakken en afgeven aan een voetballende middenvelder of te zorgen dat de bal weg is. Een middenvelder moet het spel zo snel mogelijk de bal voorwaards spelen, en zeker niet tot in de voeten brengen van een aanvaller. Volgens mij is dit een groot probleem bij dit elftal.

27-09-2017 11:38

Gruppo1 +81

Ben ik met je eens, dit deden ze vorig jaar niet en toen kwamen de kansen automatisch maar nu creëren helemaal niets. Vilhena gaat de bal brengen, maar dan gaat het tempo omlaag terwijl dat dit omhoog zou moeten. Het is op dit moment dramatisch voetbal, niet om aan te zien.

27-09-2017 17:02

FRytz +3

Tja, we missen Nico als aanspeelpunt. Altijd al gezegd dat hij de missing link was die ons het ksmpioenschap gebracht heeft. Extreem belangrijk in het aanvallende positiespel. Dat zie je nu. Voorin lijkt het nergens op.

27-09-2017 20:48

deve1970 +0

Je hebt gelijk op berghuis na. Die vond ik wel scherp, balvast en met durf spelen..

28-09-2017 22:14

Dekaaar +522

Wat me vooral enorm opviel was (wederom) het verschil in snelheid. Kaatsen, opendraaien, passen: alles ging zo ongelooflijk snel bij Napoli bij tijd en wijle. Dan lijkt de snelheid waarop wij spelen zoveel langzamer. Valt daar nou echt niet op te trainen?

27-09-2017 11:02

luzacovic +1

Kwaliteitsverschil.

27-09-2017 11:25

Dekaaar +522

Ja klaar, maar dat wordt zo enorm pijnlijk duidelijk tijdens zo'n wedstrijd, man, dat is frustrerend om te zien.

27-09-2017 11:40

FRytz +3

Wat denk je? Natuurlijk trainen ze daar op, maar dan wel op hun niveau. Napoli is gewoon een klasse beter. Simpel.

27-09-2017 20:49

Tweebenig +6

Geouwehoer. Gewoon meer trainen in een veel hoger tempo. En als je een fout maakt elke keer 2 rondjes om het veld. Alleen dan wordt je beter! Nederland is veel te slap en TE gemakzuchtig!!!!

27-09-2017 10:51

IJzerenKees +130734

ok fred rutten

27-09-2017 11:08

Rugnummer98 +1

Tweebenig heeft wel een punt. Alles is veel te soft hier

27-09-2017 12:57

IJzerenKees +130734

heeft ook gewoon met kwaliteit te maken hoor

27-09-2017 13:45

Tweebenig +6

Hoe komt het dan dat wij in de wetenschap niet achter lopen??? Heeft te maken met sching. In het voetbal dus training!!!

27-09-2017 15:27

Tweebenig +6

Sorry "scholing!"

27-09-2017 15:28

IJzerenKees +130734

dus als je een debiel naar de universiteit stuurt wordt ie vanzelf slim? heeft ook gewoon met aanleg en talent te maken

27-09-2017 15:31

Tweebenig +6

Als je een voetbaldebiel bent speel je bij de neuzen en niet bij Feyenoord. Ga maar eens top trainen en uurtjes maken en dan kijken waar je staat. Als je dat niet doet kan je niet erover praten. Hoeveel uur wordt er getraind? Hoeveel man zijn na 'n trainingkje nog met vrije trappen bezig en passing???
Laat mij toch lachen "prof en topsport" !!

27-09-2017 15:40

FRytz +3

Hahaha. Natuurlijk joh. Alsof je van een werkpaard met training wel even een renpaard maakt.

Als jij je maar genoeg inzet, wat ga je zelf dan bereiken? Waarschijnlijk ontbreekt het je niet alleen aan talent, maar ook nog aan een stuitend tekort aan mentaliteit.

Betweter!

27-09-2017 20:54

Tweebenig +6

Eerst doen, dan oordelen!

28-09-2017 11:02

HassanTurkuF3R +3

Konden nog aardig mee Lees Ik overal weet niet welke pot die hebben bekeken totaal weggetikt had na kwartier Al drie nul kennen staan, je staat gewoon gewoon lul kanker zielig niveau

27-09-2017 10:51

ramsteijn +4929

We speelden niet slecht. Ondanks het verlies stond er wel een strijdbaar team . We moeten niet vergeten, dat veel spelers geblesseerd zijn. het zag voetballende wijze niet slecht uit. Ik zou ook met dit systeem 442 verder gaan, tot Jurgenson weer beschikbaar is. Compliment met een compleet nieuwe niet ingespeelde achterhoede. Fouten moeten ze niet meer maken dan komt het goed .

27-09-2017 10:22

hasil +8

Verder dan een beetje tegenhouden ben je als elftal gewoon niet gekomen als je eerlijk bent. Al die spelers die azen op een vertrek naar een betere en zwaardere competitie weten nu ook waar ze aan toe zijn. Het niveauverschil is echt enorm groot geworden. In Nederland loopt niet èèn speler die er iets te zoeken heeft. Zo'n Vilhena weet na 2 potjes in de CL ook waar hji staat. Wat is die slecht momenteel..

27-09-2017 10:17

dltnr +11

Ik heb je hier maanden niet gezien Hasileke maar nu we een paar keer verloren hebben
komen alle ratten weer uit de schuilkelder gekropen om te roepen hoe slecht alles en
iedereen niet is, incl. jij.

Waardeloze galbakken allemaal hier die de naam Feyenoord supporter nooit en te nimmer
waard zijn

27-09-2017 10:35

hasil +8

Ik weet dat de waarheid hard is voor mensen met een plaat voor de kop zoals jij. Maar toch moet die gezegd kunnen worden.

27-09-2017 10:41

dltnr +11

De waarheid.....

Jouw waarheid, niets meer en niets minder.

Hersenloos gelul maar dat zijn we wel van je gewend.

27-09-2017 10:49

Futre +3047

De afstanden tussen de spelers voorin zijn te groot. Vanuit het middenveld sluit niemand aan bij Boetius, plus heeft geen van de middenvelders een pass maar voren in huis. En de spelers aan de buitenkant staan te veel naar buiten.
Op deze manier is het onmogelijk snelle combinaties voorin uit te voeren. zeker tegen zo'n (fysiek) sterke tegenstander heb je dit nodig, omdat het individueel bijna onmogelijk is iets uit te richten.

27-09-2017 10:16

kampioentje2017 +9557

Geniet er nog maar van want de eerst komende jaren spelen we niet meer in deze miljoenen bal:(

27-09-2017 09:58

tonymontanasgp +21

Ook Jens Toornstra had zich geërgerd aan de grote foutenlast aan Rotterdamse zijde "Dat mogen we onszelf aanrekenen'', wordt hij geciteerd door het AD. Jens kijk naar jezus

27-09-2017 09:53

tonymontanasgp +21

Jezelf...bedoel ik

27-09-2017 09:53

FR-Freggle +8

doet hij toch ook man, dat jij nou niet kan lezen.

27-09-2017 10:05

danielvandam +0

What would Jesus do?

27-09-2017 10:25

royeboy +7973

Begin er serieus over te twijfelen of we hem nog wel moeten opstellen buiten de kuip...

27-09-2017 09:40

TYREP +1

Ik heb voor het eerst combinatie voetbal van achteruit gezien dat is al een hele vooruitgang.
alleen die vreselijke uittrappen van die jones,wat een amateur.

27-09-2017 09:36

Nickelsen +0

Amrabat nooit meer op de bank aub....

27-09-2017 09:22

Alex01093 +1

idd zet Vilhena daar maar weg

27-09-2017 10:10

Jans-scf +2391

Hoelang blijft je nog van die fouten maken?

27-09-2017 09:21

Burton93 +3

Het jammere vind ik dat koeman het al aangaf toen hij trainer was, alle trainingsarbeid op schoten, vrije trappen en het krachthonk, ook terug te zien is op het veld.

niet dus, ze kunnen allemaal goed tikken dat weten we , zie je ook op de training, maar waar napoli overliep van specialisten die de bal op tijd kunnen geven en op maat, hebben wij een team dat daar nog lang aan kan tippen.

Dit is toch trainbaar een perfecte pass geven en op tijd de ruimte in lopen?
zulke passes zijn in 1 jaar op 2 handen te tellen.

er zijn nog flink wat stappen te ondernemen.

27-09-2017 09:19

rockn_roll +8248

Deze potjes mag je verliezen. Je moet thuis van Shaktar winnen en uit gelijk spelen. Thuis stunten tegen Napoli en hopen dar Shaktar de rest verliest. Meer zit er niet in

27-09-2017 09:16

Lauranzwart +0

Met de jongens die we nog over hebben... klinkt wel heel triest hahaha

27-09-2017 09:06

BBMarco +497

Wat zijn we weer lekker dramatisch allemaal, je moet in de cl gewoon een beetje mazzel hebben als Feyenoord zijnde. Ik heb gisteren een best leuk elftal zien spelen, waarbij het verdedigend best lekker stond (ja 3 fouten die op dit niveau gelijk afgestraft worden).
Vooral diks viel mij reuze mee en centraal hield ik mijn hart ook vast, maar ook dat stond redelijk te ballen.

Persoonlijk vond ik berghuis nogal vaak verkeerde keuzes maken en weer veel te lang kijkenwaar de bal heen moest.
Dan nog bilal die de mooiste aanval op zich nam en eigenlijk een assist op zijn naam had moeten hebben.

Een gevecht op het middenveld, waarbij ik hoop bleef houden.

27-09-2017 09:06

sven2111 +10

Diks viel jou mee?
Volgens mij waren ze hem vergeten te vertellen in welke kleur shirts we speelden, want hij leverde werkelijk alles in bij blauw en liet iedereen maar lopen.

27-09-2017 09:25

FRVDG01 +3818

Tering, bij jou is t glas echt halfvol he :D

Tot op zekere hoogte heb je gelijk. Ik denk dat er meer in had gezeten voor ins, maar met de fouten die gemaakt werden kan ik gewoon moeilijk leven. Met name de befaamde pirouette ging echt alle perken te buiten. Dat sloeg gewoon helemaal nergens op.

27-09-2017 10:36

FRVDG01 +3818

T-ering stond er. Niet dat je denkt, scheld hij me nou uit ;-)

27-09-2017 10:36

FRVDG01 +3818

Wtf fr12. T€ring

27-09-2017 10:37

BBMarco +497

Ja die fouten vond ik beide tapia zijn fout en niet diks, want die had daar nooit zo aangespeelt mogen worden. De bal werd achter hem en ook op zijn verkeerde been ingespeelt.
Maar dat is het niveau cl een fout is een doelpunt.

En ja mijn glas is altijd halfvol.

27-09-2017 13:12

Jorg2017 +297

Ik zag een wedstrijd met toch positieve punten voor de toekomst je centrale duo is in de Eredivisie gewoon goed te doen en van beek komt nog later met ritme erbij. Amrabat veel minuten geven want dan wordt hij steeds beter en maakt hij geen slordige fouten. Vilhena en nummer 10 ik blijf het beetje apart vinden maar die is op weg naar de bank wanneer we in de sterke 4-3-3 opstelling aantreden. Toornstra is zwaar uit vorm echt jammer want die penalty is goed tegengehouden maar ook gewoon matig ingeschoten. Dus ik denk dat Larsson op 10 en Jorgensen in de spits dodelijk kunnen zijn.

27-09-2017 09:05

den_the_man +1128

3 fouten leiden tot drie goals. Penalty gemist......man man man. Blessures, geen of moeilijk goals maken. Crisis! !

27-09-2017 09:05

Meesfeye +8

PANIEK PANIEK

27-09-2017 09:09

abrikees +4

------------------------------Jones
Amrabat-----------------St Juste-----------Tapia--------------Haps
------------------El Ahmadi---------Toornstra-----Vilhena
-----Berghuis------------------Larsson------------------Boetius

en je vreet az op

27-09-2017 09:03

Haafie +0

Goeie opstelling! Zo zou die het inderdaad moeten opstellen. Maja kramer schijnt bij gio een soort van Topspits te zijn dus dit ga helaas niet door ben ik bang

27-09-2017 12:37

Yogimel +0

ja lekker met vilhena en toornsrtra op midden die zijn uit vorm...

27-09-2017 13:27

JorniFR12 +143

Vooral voor Jens zelf...

27-09-2017 09:02

Dee-010 +3952

Achteraf ben ik echt blij dat we geen barca of real hebben getroffen.

27-09-2017 08:52

schippertje +3289

Had het uitgemaakt? Nu tref je city en napoli in absolute bloedvorm

27-09-2017 09:15

FR*dennis*FR +857

Ik ben overigens wel benieuwd hoeveel balcontacten en balveroveringen Vilhena had gisteren. Je hoopt dat ons "supertalent" een keer opstaat in de grotere wedstrijden. Maar is helaas al weken, misschien wel maanden uitvorm.

27-09-2017 08:44

Dee-010 +3952

Z'n vorm staat nog op de Coolsingel te vieren, die is daar achtergebleven.

27-09-2017 08:53

JorniFR12 +143

Net als Toornstra, Botteghin, Van der Heijdem.

27-09-2017 08:55

abrikees +4

Na City was het Vilhena duidelijk, gelijk veranderde hij zijn kapsel, doe maar gewoon ja je bent absoluut geen bijzondere speler.

27-09-2017 09:01

Gers +13004

Haha echte he na de blunder riepen we al nu moet dat gekke kapsel er af....moet Wel zeggen zie nu soms minder snel wie aan de bal is nu een aantal spleler een kort kapsel hebben

27-09-2017 09:29

Meesfeye +8

CRISIS! PANIEK!
WE WORDEN GEK

27-09-2017 09:09

FR*dennis*FR +857

Haha, nee maar even serieus.
Het zou me niet verbazen dat hij minder dan 20 balcontacten heeft gehad. Ik heb zijn naam gisteren bijna niet gehoord.

27-09-2017 09:11

NickSCF +155

Een lichtpuntje gisterenavond was St Juste een verademing ten opzichte van die 2 slakken..

27-09-2017 08:44

Arjanito +3

StJuste, Haps en Amrabat meer dan prima

27-09-2017 08:59

NickSCF +155

Klopt ook die 2 maar dat had ik al eerder gezien..;)

27-09-2017 09:03

den_the_man +1128

Inderdaad! Dat geeft weer een beetje hoop!

27-09-2017 09:04

Gvm +0

Klopt heb je het zomaar over 3 aankopen. Is gewoon lastig, die jongens speelde vorig jaar nog op een nog lager niveau.

Hoe die tapia tijdens de penal ook met diks stond te praten.....

27-09-2017 09:34

main-bolah_51 +240

Wat is er met Vilhena aan de hand ? Vanaf start eredivisie en gisteravond opnieuw geen schijn meer van de Tony, de pitbull. Liep/ loopt als een zombie over het veld.
Misschien beter zondag tegen AZ op de bank, Tapia op zijn plek. Sven in het centrum.
St. Juste goede permanente vervanger voor v.d. Heijden. Binnenkort Bart terug op rechtsbackpositie.
Amrabat was gisteravond goed.

27-09-2017 08:42

rood-wit +3769

Sven in het centrum was eertijds ook nogal een risicovolle optie....

27-09-2017 08:43

Gers +13004

Ja zat voor zn blissure in een dip ..paar keer eigen goal ..extra zuur als je dan zwaar geblesseerd raakt ben benieuwd hoe hij mentaal ervoor staat

27-09-2017 09:31

Bati +39653

Tapia nooit, maar dan ook nooit op het middenveld zetten.

Amrabat is bijvoorbeeld al 5 klaar beter daar

27-09-2017 08:51

Bati +39653

5 klasse.

27-09-2017 08:55

schippertje +3289

Tapia kan goed in het centrum mits hij zijn trucjes achterwege laat. Stond voor de rest gewoon met vertrouwen te voetballen.
Was ook de enige die echt dieptepasses durfde te geven

27-09-2017 09:19

FR-JJN +12872

volgens mij had jij al even geleerd dat je uit nooit presteert.
blijf dan met je tengels van die penalty af!

27-09-2017 08:39

Nabbie +4059

En het 2e elftal moet zo snel mogelijk naar de Jupilerdivisie

27-09-2017 08:39

Nabbie +4059

Door selecteren is de enige hoop. Alleen moeten we ze wel tijd gunnen, en dat is er niet.

27-09-2017 08:38

skin +14005

Ik baal vooral dat we dit seizoen werkelijk nog geen 1 wedstrijd in onze sterkste bezetting hebben kunnen spelen. En zoals het er nu uit ziet gaat dat voorlopig ook niet gebeuren. Als de huidige trend zich voortzet blesseert vrijdag El Ahmadi zich op de training en blesseert Berghuis zich in de eerste helft van zondag nog voor een paar maanden. Wordt er knap chagrijnig van. Gelukkig hebben we in de beker een amateurploeg geloot. Anders hadden we daar ook nog uit gelegen straks.

27-09-2017 08:38

Wietse +24167

Een Amrabat, St. Juste, (in mindere mate) Tapia, Vermeer en Larsson, maar straks ook Van Beek en Nieuwkoop staan gewoon hun mannetje en maken ons elftal niet veel minder sterk. Het valt mij juist tegen hoe slecht Toornstra, Diks, Botteghin en Vilhena momenteel voetballen. Ook doet iedereen of Boëtius niet minder is dan Elia, maar je ziet al snel dat Elia de verdediging veel meer ondersteuning biedt.

27-09-2017 08:44

skin +14005

Daar heb je wel gelijk in ja. Hoewel tegen City knapte Boetius nog best wat verdedigend werk op dat Nelom liet lopen. Botteghin vind ik trouwens niet slecht spelen dit seizoen. Diks is overduidelijk een zeer zwakke schakel en Vilhena zit inderdaad in een zeer matige vorm in vergelijking met vorig seizoen.

27-09-2017 08:47

Wietse +24167

Het is voor mij duidelijk dat zodra iedereen fit is de beste opstelling is:
Boëtius - Jorgensen - Berghuis (Larsson)
-------------- Toornstra -------------- (Larsson)
------ Amrabat --- El Ahmadi ----- (Vilhena)
Haps - Scharie - St. Juste - Nieuwkoop (Tapia/Botteghin)
-------------- Vermeer ---------------- (Jones)

Jones zijn huidige vertoning wordt ook te weinig benoemd trouwens. Man o man, vooral erger ik mij aan zijn uittrap.

27-09-2017 08:53

skin +14005

Jones zijn "spelhervatting" (zo noem ik het maar even) is idd drama. Zowel het tempo waarin hij de bal weer in de ploeg brengt is veel te laag en zijn uittrap is erg slap en ongericht. Maar daar erger ik me al langer aan.

27-09-2017 09:03

Feyenoord-Roosendaal +0

als we komend weekend weer verliezen, zijn er dan (vriendelijke) acties bij het maasgebouw. Ik wil er best heen om bij een nederlaag mijn stem te laten horen

27-09-2017 08:38

Wietse +24167

Lekker van Geel flamen dat hij de selectie niet op orde heeft of dat het een schande is om in de Champions League tegen Manchester City en Napoli te verliezen en in de Eredivisie van PSV..

27-09-2017 08:45

Aros +6892

Blijf maar gewoom thuis en zet ons niet voor schut

27-09-2017 08:46

Juicher +62287

Vriendelijke acties bij het Maasgebouw man man man. Je kunt je beter uit protest voor de trein gooien verwend nest.

27-09-2017 08:56

Feyenoord-Roosendaal +0

Dus jij accepteert het allemaal gewoon als we voor de 5 keer op rij ee. Poets krijgen. We moeten we laten merken dat we prestaties willen zien

27-09-2017 09:02

Juicher +62287

Ja, ik accepteer dat gewoon en kijk verder dan mijn neus lang is. Kijk eens welke wedstrijden je verliest (op NAC na), dat zijn gewoon wedstrijden die je behoort te verliezen (City & Napoli) en waar je kan verliezen (PSV). Denk eens helder na wil je.

27-09-2017 09:07

Feyenoord-Roosendaal +0

RBC is failliet. Al een paar jaar.

27-09-2017 09:01

Aros +6892

Dàt zou wel leuk zijn

27-09-2017 17:04

db1986 +0

Oke, we gaan het positief bekijken, er is namelijk een hoop negativiteit hier. Er is nog weinig verloren;
- we zijn na 18 jaar weer kampioen en spelen weer Champions League (dat wouden we toch??)
- vormdip is redelijk normaal, onverklaarbaar, maar iedere ploeg heeft er last van. Daardoor lopen ze in het mes bij NAC
- Champions League is ontzettend hoog niveau en je verliest van twee ploegen die momenteel in wereldvorm zijn
- Bart Nieuwkoop zal binnenkort gaan spelen, is nog niet helemaal okselfris
- Komend seizoen zullen Nelom, Bilal, Diks en Kramer steeds meer naar de achtergrond verdwijnen als iedereen weer fit is
- Nieuwelingen als Haps, Amrabat, St Juste gaan ons de komende jaren heel veel plezier opleveren
- Over een paar wedstrijden zijn we weer op oorlogssterkte (verdediging is goed op te vangen) en worden we weer een geoliede voetbalmachine
- en dan worden we gewoon weer kampioen!!

27-09-2017 08:38

bobm +0

Kijk, dit soort positiveit hebben we nodig. Al dat gezeur en vingerwijzen hebben we niets aan. Misschien dat het wel oplucht, maar ik word er wel moe van om iedere keer maar weer te zien dat onze eigen spelers worden afgekraakt.

27-09-2017 08:43

BlankeVla +7873

Vermeer
Nieuwkoop St Juste Scharie Haps
Amrabat El Ahmadi
Larsson
Berghuis Jorgensen Boetius

27-09-2017 08:38

BlankeVla +7873

Als Tapia stopt met die rare fratsen zie ik het wat worden. Lef, geen knikkende knieen. Kan daar wel van genieten. Gisteren met Jerry echt niet slecht gedaan. Buiten die twee domme acties natuurlijk.

27-09-2017 08:40

Bati +39653

Voorkeur voor het middenveld HAHA daar zakt Tapia al helemaal door het ijs, maakt daar ook veel te weinig meters voor, die beweegt allen binnen 1m2 om hem heen.

De enige kans van slagen van Tapia op het middenveld is als je met een 4 mans middenveld speelt

27-09-2017 08:54

bobm +0

Ik vond ze ook wel goed samen. Zaten overal tussen, inderdaad jammer van die rare fratsen. Al wordt dat in de Champions League natuurlijk meteen afgestraft, in de eredivisie kom je er misschien zelfs nog mee weg.

27-09-2017 08:44

NickSCF +155

Goede leerschool om te beginnen een 2de team in de Jupiler League maar dat was te duur ;)

27-09-2017 08:37

rood-wit +3769

Nu gaat iedereen weer redeneren dat we een reele kans tegen Napoli konden hebben.
Niet dus, ondanks die domme fouten, het klasseverschil is te groot, maar niet raar toch, wisten we bij de loting.

27-09-2017 08:33

Tomasson +47

Klopt, gisterenmiddag las ik alleen: kansloos, 6-0, weggevaagd etc etc..... nu zouden we opeens een kans hebben gehad als die pingel erin gaat. Helaas, de NL clubs zijn kansloos in de CL. Geld binnenharken en hopen op een enkele verrassing. Vanaf volgend seizoen alleen nog maar EL. De afstand wordt elkaar jaar groter.

27-09-2017 08:36

rood-wit +3769

Gaat om honderden miljoen en dat loop je niet in, we moeten reeel blijven, toch denk ik dat Feyenoord in de vorm van vorig seizoen gister een kleine kans zou hebben gehad.

27-09-2017 08:39
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties