''Feyenoord bezorgde ons problemen tot de laatste minuut''

''Feyenoord bezorgde ons problemen tot de laatste minuut''

Feyenoord verloor gisteren opnieuw een wedstrijd in de groepsfase in de UEFA Champions League. Sjachtar Donetsk was ditmaal te sterk voor de Rotterdammers. De Braziliaan Bernard was de grote man met twee doelpunten en bedankte na afloop van de wedstrijd zijn trainer.

''Ik ben erg blij met mijn doelpunten, maar de overwinning is natuurlijk het belangrijkste. Deze overwinning is het resultaat van het geweldige werk van onze trainer, die ons veel informatie gaf die leidde tot de overwinning,'' zegt Bernard tegenover Voetbal International. ''Feyenoord bezorgde ons echter problemen tot de laatste minuut. De wedstrijd had ook in een gelijkspel kunnen eindigen, maar ik denk dat de overwinning verdiend is.''

Paulo Fonseca is blij dat zijn ploeg stand hield na de rode kaart. ''Het was een zware wedstrijd. Feyenoord startte erg goed en miste voor hun goal al een heel goede kans. Onze reactie daarna was echter erg goed. We namen de controle over en scoorden twee keer. Daarna lieten we ons terugzakken en kregen we op de counter nog een paar mogelijkheden. Na de rode kaart van Yaroslav Rakitskiy kregen we het moeilijk, maar de ploeg hield knap stand en trok de overwinning over de streep.''

De trainer van Sjachtar Donetsk had genoten van de wedstrijd tegen Feyenoord in De Kuip. ''Deze duels, waarin beide ploegen aanvallend voetbal spelen, zijn erg aantrekkelijk om te zien. Deze spelopvatting zorgt er ook voor dat beide teams kansen krijgen door de ruimte die er ontstaat. Ook met tien man kregen we mogelijkheden.'' Sjachtar staat tweede in de groep met zes punten uit drie wedstrijden.

Plaats reactie
666

XxXP0osSySl4y3rXxX +0

Onzin, zijn bijna niet meer in de problemen geweest na de tweede goal

18-10-2017 19:17

Rdamalex +2

Ja idd leuk maar wat kopen we daar voor precies niks dus

18-10-2017 17:20

FRlegend +17052

Makkelijk lullen als je gewonnen hebt.

18-10-2017 16:58

RicoFR36 +26731

Gelijkspel was terecht geweest. Al kon je zien dat Sjahktar meer kwaliteit heeft - zeker in de omschakeling.

Daarnaast waren we in de 75e minuut kapot - waardoor een echt offensief er niet meer in zat, op die paar kansen na.

Dat laatste baart wel zorgen voor de komende weken.

18-10-2017 16:07

Willem10 +11982

Nee. Zelfde wedstrijd. Shakhtar had idd in fases de wedstrijd stevig in handen. Erg goede ploeg. Beter als Napoli. Maar toch heeft Feyenoord het heel goed gedaan. Gelijkspel was dik verdient geweest. Het zit gewoon erg tegenvallemaal maar desondanks zie ik het zonnig in. Kijk eens wat je met al die blessures evengoed nog op het veld hebt staan. We gaan gewoon verder met knokken en de ommekeer zal komen. Amen.

18-10-2017 15:52

RicoFR36 +26731

Dit was 1 van de beste opstellingen die we hebben. Zoveel blessures hebben we niet meer.

Botteghin en Jan-Arie vind ik te kwetsbaar. Van Beek is ook geen topper. St Juste mag de plek van Jan-Arie overnemen, daar zit de toekomst in.

18-10-2017 16:08

antonHGV +2

Namen de controle over?!? Heb ik een andere wedstrijd gekeken gisteren?

18-10-2017 15:21

HARAMBE +0

Waarom noemen jullie het sjachtar? Heel de wereld noemt het gewoon shakhtar

18-10-2017 14:46

NoSurrender12 +197

Als de hele wereld in de sloot springt, spring jij dan ook ?

18-10-2017 14:51

Dee-010 +3952

1 voor allen, allen voor 1 joh!
Kom op Hey

18-10-2017 14:52

NoSurrender12 +197

Homo joh kom op heey doe je dan??

18-10-2017 14:53

Qore +162

Als de hele fucking wereld in de sloot springt? Mn matties, mn moeder, mn kinderen, mn koning en iedereen? Ja ik denk dat ik dan ook in de sloot spring. Ik denk zelfs jij!

18-10-2017 19:07

ART +4

De enige juiste schrijfwijze is ?????? ??????? !

18-10-2017 15:10

Liser +19872

Een puntje had er in gezeten en was misschien ook wel verdiend geweest

18-10-2017 14:40

sjaakbombaak +0

https://www.vi.nl/pro/analyse/de-slimme-vondst-achter-de-openingsstorm-van-feyenoord

Denk dat gio dit dus goed deed, viel mij al op de linksback veel vrijheid had in 1e helft. Ergerde mij toen kapot eraan haha

18-10-2017 14:28

mauricebenard1950 +4

Wat hadden jullie dan verwacht dat we ze weg zouden spelen.
Kom op het hele Nederlandse voetbal is toch slecht kijk naar het Nederlands elftal.
020 en PSV niet geplaatst voor Europa.
Denk jullie dat Feyenoord dat wel zou kunnen.

18-10-2017 14:24

burny181803 +1

eerste goal laat kea zijn man lopen kea is totaal geen leider in dit team maar wel huilen als ze een schopje krijgen

18-10-2017 14:02

NoSurrender12 +197

Zo. Dat is er ook weer uit he jongen. Nou weer lekker opletten bij de les Aardrijkskunde. Weet je al waar Athene ligt?

18-10-2017 14:52

Willie +0

Als van Beek er niet omheen loopt dan staan er twee man buitenspel.

18-10-2017 15:06

FRytz +3

Heerlijke reactie burny. Jij staat echt achter je ploeg. Maar zou me niks verbazen als Feyenoord je ploeg hrlemaal niet is.

Ik heb het huilen gemist trouwens.

18-10-2017 19:06

Think +0

Nou ondanks we helaas alweer verloren hebben was het zeker een zeer leuk potje om naar te kijken.

Je mist bij Feyenoord gewoon snelheid in passing en vrijlopen. Het gaat allemaal veel te traag en dat zie je bij potjes als deze het best.

Het klinkt misschien raar, maar wij hebben gewoon investeerders nodig die onze club naar een hoger level kan brengen. Dat is de enige manier om aan te sluiten bij de europese subtop. Duurdere spelers brengen gewoon meer kwaliteit. Heel simpel

18-10-2017 14:00

Think +0

Als je wilt groeien als club moet je gewoon afscheid nemen van spelere als Toornstra, Vilhena, Jones, Vd Heijden, Boetius, Kramer en Nelom

18-10-2017 14:02

JorniFR12 +143

Jones zou een prima 2e keeper zijn, veel ervaring. Boëtius en Vilhena zijn prima spelers, alleen is Vilhena niet in vorm. Overigens raar dat je dan niet Botteghin noemt.

18-10-2017 14:04

JorniFR12 +143

Hahahahahah, voor de volgende stap zijn dat prima spelers, maar je kan niet ineens 6 stappen vooruitzetten knul.

18-10-2017 14:11

oe-a-Elia +3

Voor top 3 eredivisie zijn een Vilhena en Boëtius in vorm toch gewoon prima?

18-10-2017 14:12

JorniFR12 +143

Zijn ze ook, maar hij denkt dat we ineens een CL waardig team neer kunnen zetten.

18-10-2017 14:13

oe-a-Elia +3

Gewoon Modric, Kroos en De Bruyne halen!

18-10-2017 14:15

JorniFR12 +143

Elia heeft 10 leuke wedstrijden gespeeld, is op zijn 30e nog steeds wisselvallig. Boëtius heeft dit seizoen in meerdere wedstrijden al wat bewezen.

18-10-2017 14:20

oe-a-Elia +3

Ik ben het met je eens dat Elia beter is dan JP, maar je moet je ook realiseren dat je een speler als Elia alleen kan halen als hij op een zijspoor is beland én zijn club er geen geld meer voor hoeft. De waarheid is gewoon dat spelers die aanzienlijk beter zijn dan JP en Vilhena niet naar Feyenoord willen en voor Feyenoord onbetaalbaar zijn

18-10-2017 14:21

Bosj +5967

2 of 3 klasses beter? Puur op voetballende kwaliteit MISSCHIEN 1 klasse beter. Verder is het de ervaring die hem sneller/beter liet handelen.

18-10-2017 14:23

oe-a-Elia +3

Je zei net dat je moe werd van mensen die hen goed genoeg voor Feyenoord vinden, dan gaat de discussie daar toch over?
Het lijkt me namelijk sterk dat iemand serieus vindt dat JP en Tonny goeie spelers voor een niveau ver boven Feyenoord zijn.

18-10-2017 14:26

oe-a-Elia +3

Dan hebben die figuren een wel heel erg rooskleurige Feyenoordbril op. Ik vind Vilhena nu minder dan Clasie 2/3 jaar terug en die haalde het al niet bij Southampton.

18-10-2017 14:32

jmdrules +0

Vilhena en Boëtius de laatste tijd (gisteren zeker) de slechtste van het elftal maar een betere linkshalf of linksbuiten is er gewoon niet (die bij ons wil spelen). En schuiven met Amrabat of Toornstra heeft echt geen zin.

18-10-2017 14:34

Juicher +62229

Ricardinho, het is beter om toe te geven dat je je niet goed verwoord hebt. Je kunt niet eerst zeggen dat ze niet goed genoeg voor Feyenoord zijn en als je jezelf tegenspreekt dat betere spelers niet willen komen ineens gaan roepen dat algemeen bekend is dat er geroepen wordt dat ze de wereldtop gaan halen, terwijl je zelf anders beweert.

Je hebt het dus gewoon verkeerd gezegd. Is niet erg hoor, maar geef het dan gewoon toe.

18-10-2017 14:35

oe-a-Elia +3

Vooral Amrabat op rb vond ik echt zonde (maar helaas wel noodzakelijk). Gelukkig is Nieuwkoop weer terug

18-10-2017 14:36

JorniFR12 +143

Vilhena en Boetius zijn prima spelers voor Feyenoord, je doet net of Elia wereldtop is, is ook gwn een beperkte voetballer.

Jp zit op deze leeftijd al tegen het niveau van Elia aan.

Vilhena is gwn niet in vorm.

18-10-2017 14:50

whasjoewahn +16564

nee hoor.

Larsson is toch ook gekomen...?

18-10-2017 14:59

Bosj +5967

Larsson is ook zeker niet potentiële wereldtop hoor

18-10-2017 16:23

whasjoewahn +16564

is ie ook niet.

Gaat erom dat Feyenoord wel degelijk een betaalbare speler kon halen, die beter is dan JPB...

18-10-2017 17:36

JorniFR12 +143

Speelt anders niet beter dan JP

18-10-2017 19:18

Frans538 +650

Klopt helemaal!! Als je die twee ziet ballen
De laatsts tijd is niveau jupiler !

18-10-2017 15:49

antonHGV +2

Het ouderwetse "beweging nog boor de pass gegeven wordt mis ik momenteel ook. Had vanuit het bak vaak mooi overzicht en dan zie je ook veel ruimtes ( die je op veld waarschijnlijk minder ziet). Dan pas zie je vaak de ruimtes die er zijn en vaak niet benut worden...

18-10-2017 15:23

IJzerenKees +130570

we hebben het voetballend echt niet slecht gedaan alleen een kut resultaat

18-10-2017 13:53

Aidan_Exclusive +7786

Wat een ongelooflijk negatief geouwehoer hier weer...gisteren heb je het een Europese subtopper meer dan moeilijk gemaakt en had je eigenlijk minimaal een punt verdient.

Dat afzeiken en elk foutje van je eigen spelers uitvergroten ipv kijken naar de klasse van de tegenstander is ook echt iets voor een groot gedeelte van de fr12 leden...negatievelingen tot en met en zelf nergens in uitblinken.

Je speelt gisteren gewoon een erg goede wedstrijd tegen een ervaren uitgekookte ploeg die al 10 jaar achter elkaar elk jaar Champions League voetbal speelt, en die een paar spelers heeft die in elke grote competitie moeiteloos overeind blijven.
Normaal countert zo'n ploeg een CL onervaren ploeg als ons met 4-0 weg, maar door de discipline, inzet en het gewoon goed spelen, maak je er een echte wedstrijd van en had je tot het laatste moment het gevoel dat er wat te halen viel.

Het tempo en de intensiteit van de wedstrijd, de tempoversnellingen, het zo vast aan de bal zijn, de duelkracht en ga zo maar door maak je in Nederland nooit mee...ook zondag niet.

Als ze zondag op kunnen brengen wat ze gisteren deden heb ik er alle vertrouwen in.

18-10-2017 13:40

Remcola22 +374

Je staat er niet alleen voor hoor. Ben het helemaal met je eens.

18-10-2017 13:59

Gers +12974

Ben het eens met je analyse ...al doe je nu wel negatief over fr12 leden...is soms ook maar een uitlaatklep om de teleurstelling te verwerken... al gaan sommige daar wel ver in

18-10-2017 18:43

VonGabbel- +0

Die laatste kans van Kramer.... Ramde bijna me leuter in me overbuurman zeg. Wat had dat een extase geweest.

18-10-2017 13:37

ramsteijn +4925

Feyenoord begon geweldig. Het publiek was vooral het eerste kwartier de twaalfde man . Liet zich horen met een geweldig sfeer. En werkte als doping op de spelers. Dat resulteerde in 1-0 score, en dik verdiend. Maar 10 min na de 1-0 werdt het stil in het stadion. Aanmoedige van het team dat als doping werkte was weg. Waarom vraag ik mij nog steeds af? Als de twaalfde man in het stadion 90 min lang hadden toegezongen en zorgde voor een heksenketel in ons sfeervol stadion .

18-10-2017 13:32

Aidan_Exclusive +7786

Is helemaal waar wat je zegt, maar het is ook een wisselwerking.
Het legioen pushed het elftal, maar het elftal moet ook het publiek opzwepen met acties, het afjagen of door duels hard en fel aan te gaan.

Na een kwartier kwam Shakhtar er een paar keer voetballend erg goed uit en zag je de angst er een beetje inkomen bij sommige spelers en dat zorgt dat de storm een beetje ging liggen in het stadion.
Als er dan een beuk word uitgedeeld, een vlotte combinatie word gemaakt of zoiets dat slaat de vlam weer in de pan...spelers moeten dat ook aanvoelen.

18-10-2017 13:47

Gers +12974

Ja he viel in een keer dood ...jammer maar goed ik zat op de bank dus aan mij hadden ze ook niks

18-10-2017 18:44

tupelo20 +1

welk rugnummer had je :)

18-10-2017 23:37

Gers +12974

Haha nummer laatst

19-10-2017 15:22

RoedGoelliet +1

Kijk die laatste 15 minuten terug en zie hoe zij als één blok verdedigen: net een machine. Was mooi om te zien.

18-10-2017 13:27

JorniFR12 +143

Ze zorgden dat ze overal een man meer hadden, met een man minder.

18-10-2017 14:05

Gers +12974

Net als wij tegen pisvee

18-10-2017 18:45

Jezuss +0

Klinkt als medelijden

18-10-2017 13:04

Asstomouth +5

Zelfs na de rode kaart was het niet moeilijk voor hun.

18-10-2017 13:03

Hopsakeee +1374

Omdat ze er gewoon meteen een verdediger bij gooien.
Daarbij stonden ze zeer compact en kort te dekken, iets waar wij ons totaal niet uit kunnen voetballen.

18-10-2017 13:05

Asstomouth +5

Als je met Kramer gaat spelen, wordt dat inderdaad lastig. We hebben een kwartier een vuist kunnen maken, maar het heeft er geen moment ingezeten een resultaat.

18-10-2017 13:05

Hopsakeee +1374

Kramer kreeg in die minuten anders nog de grootste kans.

18-10-2017 13:07

HARAMBE +0

Al geef je kramer 31 kansen word shakhtar nog niet bang

18-10-2017 14:49

Likkertjedap +1

dat had je kunnen zien aankomen... we kwamen zaterdag niet door pakeer de bus van pec heen ik wist gelijk al dat we ook niet door deze bus zouden komen want ookal waren ze met 10 man ze waren wel even 100x beter

18-10-2017 13:19

Hopsakeee +1374

Het verschil is ook gewoon dat wij geen echte voetballer hebben op het middenveld.
Bij hun gaat het zo snel. Wegdraaien, man uitspelen en gas.
Bij ons is bijna alles Tikkie terug, erg makkelijk te verdedigen. We missen echte voetballende kwaliteiten op het middenveld. Dat is helaas al jaren zo

18-10-2017 13:27

Jamcarter +3

Als we een Peter Bosz als trainer gehad zouden hebben zouden we nu 24 punten uit 8 wedstrijden gehaald en minimaal op 4 punten gestaan hebben in de CL.

Gio is gewoon totaal niet geschikt als trainer, heeft er geen aanleg voor!
Als je zijn wisselbeleid en tactische gebeuren kijkt dan kan je concluderen dat hij er niks van snapt.

18-10-2017 13:02

FC Apendrecht.nl +29789

Is totaal niet geschikt als trainer heeft wel 3 prijzen in 3 jaar wat heb jij bereikt in je leven vieze uitkeringstrekker

18-10-2017 13:04

Bolpuntcom +11426

Apendrecht heeft gesproken

18-10-2017 13:05

FRDaMarcus +0

Goed gebruik van leestekens ook

18-10-2017 13:36

JorniFR12 +143

Gelukkig doe jij dat ook.

18-10-2017 14:08

FC Apendrecht.nl +29789

Wie zag de schouderduw van Boetius waarbij die zelf weg vloog???? Hahahahaha

18-10-2017 12:51

Dionus_ +2383

Doordat die verdediger hem ook duwde. Was toch 'iets' forser dan onze lichtvoetige Boëtius.

18-10-2017 13:26

JorniFR12 +143

Van Beek ook een keertje

18-10-2017 14:06

feyenoord1226 +10

Maar wat was die Amrabat geweldig. Loopt alleen soms net iets te lang door

18-10-2017 12:48

SEYVEN +14023

Zat er aan het einde helemaal doorheen

18-10-2017 14:14

Frans538 +650

Dat is echt een topper!
Beest qua fysiek!!

18-10-2017 15:52

FC Apendrecht.nl +29789

Fred, Taison en Bernard kunnen makkelijk mee bij een europese topclub

18-10-2017 12:48

Hopsakeee +1374

Die Fred loopt ze voorbij alsof ze er niet staan.
Wat een snelheid en balcontrole.

18-10-2017 13:06

Juicher +62229

Fred was toch wel de absolute uitblinker aan hun zijde. Wat een voetballer is dat. Baas op het middenveld.

18-10-2017 14:24

royeboy +7970

Idd. Die assist op de 1 1 hoe kinderlijk eenvoudig die de perfecte steekbal afleverd.

18-10-2017 14:28

feyenoord1226 +10

Die neger van Shakhtar was echt goed

18-10-2017 12:47

royeboy +7970

Vond ik idd ook. Fred heerste op het middenveld. Sterk snel geweldige techniek en ook nog voetbal intelligentie.

18-10-2017 14:29

ElPanzeFr +21379

Voor 10 miljoen gekocht van Atletico Mineiro en dat zie je er echt wel aan af, prachtige speler deze Bernard

18-10-2017 12:44

FC Apendrecht.nl +29789

Voetbalt er al jaaaaaren

18-10-2017 12:47

ElPanzeFr +21379

2013 al, maar toch, echt een klassespeler

18-10-2017 13:19

Juicher +62229

Is zelfs meervoudig Braziliaans international. Dit zijn geen koekenbakkers haha.

18-10-2017 14:25

SupportYourLocals +5

Hebben we weer wat aan!

18-10-2017 12:39

TactvolleTacticus +3792

Zijn zij dronken? Aanvallend voetbal? Zij speelden vooral op de counter...
Bovendien vond ik deze uitslag niet geheel terrecht..

18-10-2017 12:36

Dionus_ +2383

Ik ook niet en de overwinning was al zeker niet verdiend. Loze woorden om zichzelf beter te voelen.

18-10-2017 13:26

royeboy +7970

Je ziet bij hun wel dat er een veel duidelijker idee achter zit dan bij ons. Goeie tactiek en professioneel uit verdedigd na de rode kaart.

18-10-2017 14:31

Dionus_ +2383

Zeker wel, maar vergelijk de kansen en dan maakten wij toch meer aanspraak op een overwinning. Gelijkspel zou denk ik het meest terecht zijn.

18-10-2017 14:49

Likkertjedap +1

zolang we maar winnen zondag

18-10-2017 12:34

gokufan +5473

En weer dat neppe geprijs

18-10-2017 12:33

smile1908 +0

Het is jammer dat je de voorsprong niet uit kan bouwen, dan moeten zij het spel maken, waar ze liever lekker counteren......

18-10-2017 12:33

SEYVEN +14023

Kan toch met geen mogelijkheid verklaren waarom boetius niet minimaal 3x per week in het krachthonk zit.

Snelheid en wendbaarheid verlies je vast niet met 5kg spiermassa extra.

18-10-2017 12:31

SupportYourLocals +5

Weet jij zijn trainingsschema dan?

18-10-2017 12:40

SEYVEN +14023

Ik hoef zijn trainingsschema toch ook niet te weten om te zien dat hij het fysiek heeft van een ondervoede kindsoldaat

18-10-2017 12:44

SupportYourLocals +5

Dan weet je niet of hij daarmee bezig is toch

18-10-2017 12:55

MKF +7852

Ben het met je eens. Bijna elk fysiek duel verliest hij.
Larson vond ik gisteren weer goed invallen.

18-10-2017 12:47

SupportYourLocals +5

Larsson was ook gewoon slecht. Geen enkele pass van hem kwam aan.

18-10-2017 12:57

MKF +7852

Dat geen pass aankwam lag meer aan het nog niet ingespeeld zijn aan andere spelers. Van hem komt veel meer dreiging.

18-10-2017 14:45

SupportYourLocals +5

Ik zag de dreiging gister niet eerlijk gezegd, had ook geen diepte in zn spel.

18-10-2017 16:19

MKF +7852

Ik vond dat hij wel een paar goede ballen gaf maar die verkeerd begrepen werden door andere spelers.
Daarnaast is het ook iemand die een vrije trap oan nemen zoals het hoort.

18-10-2017 21:05

SupportYourLocals +5

Ik zeg ook niet dat hij het niet kan maar gister zag ik het niet.

18-10-2017 21:43

FrFeyenoordmylove +0

Boetius en Bilal zijn ook altijd dreigend

18-10-2017 20:58

tussenjaar +6210

Sjaktar heeft 11 goede spelers en wij 8. Dan kom je te kort.

18-10-2017 12:30

Dfr +147

8 goede spelers die CL niveau hebben?

18-10-2017 13:25

tussenjaar +6210

Wel voor de derde plaats.

18-10-2017 13:27

Dfr +147

Nee joh het klasse verschil met shaktar was overduidelijk. Alleen met werklust kunnen wij iets bereiken. Technisch en ook tactisch veruit de mindere

18-10-2017 20:03

tussenjaar +6210

Ziyech ipv Vilhena en Lozano ipv Boetius en je wint van Sjaktar

18-10-2017 22:34

Feyenoord-MR +0

zulle wij vilhena ruilen met fred lijk me realisties

18-10-2017 12:30

MKF +7852

Het lijkt je wat?

18-10-2017 12:48

kevinmulFR010 +18073

Jammer dat die kans van Kramer er niet inging

18-10-2017 12:28

FRJari +4419

Het grote verschil tussen nederlandse clubs en europese is het fysiek van spelers.

schrijnend voorbeeld:
Van Beek gooit zn hele hebben en houwen in een duel met Ferreyra (stond overigens buitenspel).
Ferreyra is nou niet een bonkige spits.
Maar wie gaat er met de bal vandoor? Juist, Ferreyra.

Dit was ook zo met de handige dribbelaars aan de kant van Shakhtar, amper van de bal te krijgen. Dan kijk je naar onze Boetius, die ligt bij elk duwtje op de grond of is direct uit balans en verspeelt de bal.

18-10-2017 12:26

Mavado89 +2705

Alleen is dat niet perse het fysiek. Maar de slimmigheid. Je lichaam op een andere manier in een duel brengen. Dat kleine ventje van Shaktar kapte precies op het juiste moment, dat is kwaliteit.

18-10-2017 12:33

ferdi30 +5238

Jones
Nieuwkoop v Beek st Juste Haps
El Ahmadi Amrabat Vilhena
Berghuis Jorgensen Boetius

Onana
Veltman de Ligt Wober Viergever
Vd Beek Schone Ziyech
Neres Huntelaar Younes

Aan elkaar gewaagt. De sleutel ligt voor ons op de vleugels.

18-10-2017 12:25

kevinmulFR010 +18073

Vilhena en boetius eruit

18-10-2017 12:28

haan88 +2

Ik denk eerder Vilhena of Boetius eruit. Anders moet Toornstra weer spelen en die is ook niet in vorm.

18-10-2017 12:31

Feyenoord-MR +0

weuber neer zagen de tyyfus mozart

18-10-2017 12:31

BalophetdakFC +0

Niks aan toe te voegen

18-10-2017 12:59

Feyenoordvelp +2

Jones

Nieuwkoop van Beek st Juste Haps

Amrabat Kea

Toornstra

Berghuis Jorgensen Larsson

18-10-2017 12:39

ferdi30 +5238

Vilhena is zekerheid voor Gio

18-10-2017 13:11

FR-Clasie +2

Toch vind ik ons (helaas) zwakker geworden ten opzichte van vorig jaar. Vooral het collectief drukzetten vind ik tegenvallen. Gisteren zag ik ook momenten dat Vilhena en el Ahmadi drukzetten, maar dat de anderen niet aansluiten. Dit zorgt ervoor dat de tegenstander er makkelijk onderuit voetbalt. Heel jammer dat dat eruit is.

18-10-2017 12:22

DeKuipKoning +1790

En zó vaak dat Haps wilde inspelen maar dat Boëtius bleef dralen

18-10-2017 12:25

MKF +7852

Dat Boëtius bleef dralen irriteerde mij ook mateloos. Zou toch verwachten dat hij wel een actie kan maken en die bal voor kan slingeren.

18-10-2017 12:49

F-noorder89 +1

Dat is ook niet zo voor vreemd met bijna een geheel nieuw achterhoede.

18-10-2017 12:27

SEYVEN +14023

Vond vooral de aansluiting op de jagende Jorgensen slecht. Berghuis was heel gretig, maar liep continu uit zijn positie.

18-10-2017 12:29

tussenjaar +6210

We zijn zeker zwakker geworden. Maar dat geldt voor alle Nederlandse clubs. Iedereen wordt elk jaar ietsje afgeroomd.

18-10-2017 12:29

ricodetico +13007

Vorig jaar had Toornstra (en Kuyt) daar ook een rol in, waardoor onze aanvallers sneller in een één tegen één kwamen te staan. Nu duurt het zo lang voordat onze aanvallers bereikt zijn, waardoor de verdediging niet meer open ligt.

18-10-2017 12:48

FRGino +481

ow ow.. wat jammer baal er nog steeds van, zat meer in! goeie scheids trouwens..

18-10-2017 12:21

4rnold +0

https://www.youtube.com/watch?v=NgOhP4qYoEk


Knallen zondag!!

18-10-2017 12:12

kevinmulFR010 +18073

Gewoon zonde. Dat toch meer in

18-10-2017 12:12

Feyenoord-MR +0

heb het idee dat er reptielen bij sjaktar spelen ik vertrouw dit niet

18-10-2017 12:04

Frankster +21017

Een reptiel is een koudbloedig beest toch? Misschien dat ze daardoor zo koel zijn in de afronding. Als zijn Brazilianen vaak geen koudbloedige mensen.

18-10-2017 12:09

Feyenoord-MR +0

een reptiel is ook een buitenaards fenomeen die kunnen shape shiften

18-10-2017 12:10

TactvolleTacticus +3792

Reptilians bedoel je haha

18-10-2017 12:39

Svennuh +10020

Verdediging stond heel hoog. Daar kan Feyenoord niet mee omgaan. Daarnaast hebben ze snelle buitenspelers en die Fred op het middenveld maakt ook een groot verschil

18-10-2017 12:00

Feyenoord-MR +0

die fred liep 6 man langs die kan makkelijk naar arsenaal

18-10-2017 12:01

FR-Guerrero +322

Die Fred was fucking niet normaal. Die passeerde onze mannen alsof het stilstaande auto's waren.

18-10-2017 12:05

Goalgetter +0

Jaaa die Fred was weergaloos! Verreweg de beste van het veld. Techniek snelheid en kracht allemaal aanwezig. En dan zie je Vilhena bijdehand doen tegen hem. Kreeg echt plaats vervangende schaamte. Vilhena zou eens naar hem moeten kijken

18-10-2017 12:05

Feyenoord-MR +0

ja trap dan op zn minst het licht uit zn ogen kennen we nog lache

18-10-2017 12:06

Goalgetter +0

Inderdaad...

18-10-2017 12:11

Ramiw3 +848

Ze kunnen sowiezo niks tegen een tactisch goeie tegenstander
Na 10 man konden ze nog niks
En dan die buitenspelers die kmtje of 40 kennen rennen :p

18-10-2017 12:02

NovemberRain +0

Ja dat was vooraf al waar ik me het meest zorgen over maakte. Die Fred loopt in één wedstrijd wat El Ahmadi en Vilhena samen lopen. Waanzinnig snel, sterk en met een belachelijk loopvermogen. Al ga je daar natuurlijk ook een beetje vraagtekens bij zetten nadat Srna betrapt is.

18-10-2017 12:28

Ruben---7 +0

Zegt dat alleen om zijn eigen prestatie groter te maken, ze zijn echt niet geschrokken van het niveau van Feyenoord hoor. We hadden en hebben hier in de CL niks te zoeken, niet eens een outsidersrol voor plek 3.

18-10-2017 11:58

Ramiw3 +848

Klopt , toch had je gister kans op 3 punten
De kansen die je kreeg had je moetenbenutten dan staat t zo 3-0 voor rust
Maarja helaass

18-10-2017 11:59

Rendiertje +14075

Ja als Boeitues meteen die mega kans erin schiet krijgen ook zij een mentale dreun hoor.

18-10-2017 11:59

Ruben---7 +0

Die 'dreun' was hetzelfde geweest bij de goal van Berghuis, maar Shakhtar kreeg zo veel tijd/ruimte dat ze rustig op zoek konden naar de 1-1 en 1-2. Totaal geen dreiging van onze kant, zelfs niet na de 1-2 serieuze kansen..

18-10-2017 12:02

Ramiw3 +848

Hier hebben we natuurlijk heel veel aan

18-10-2017 11:58

Nickkb4 +141

Winst was verdiend zegt die haha

18-10-2017 11:57

Criticus-010 +5

Was ook verdient. Wie kansen mist in de CL zo groot als die van Boëtius verliest terecht.

18-10-2017 12:03

FrFeyenoordmylove +0

Vilhena zijn kans was nog groter

18-10-2017 13:32

F-noorder89 +1

Voetbaltechnisch superieur ten opzichte van Feyenoord.

18-10-2017 11:56

Feyenoord-MR +0

ja gek he met een multi mijardair als eind baas

18-10-2017 11:58

vlo +7021

Bij vlagen aanvallend flitsend , maar ik vind het geen sterk elftal

18-10-2017 11:54

Feyenoord-MR +0

ja hier schieten wij veel mee op

18-10-2017 11:54

Veluweee +58

Leuk die complimenten, je hebt er geen kloten aan.

18-10-2017 11:53
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties