Doodse stilte in kleedkamer: ''Grote teleurstelling bij iedereen''

Doodse stilte in kleedkamer: ''Grote teleurstelling bij iedereen''

Gelegenheidsrechtsback Sofyan Amrabat is net zoals vele anderen erg teleurgesteld over het verlies tegen Ajax. Door balverlies van Amrabat zelf kwam Ajax zelfs op voorsprong in de tweede helft. "Ja dat is echt een domme fout van mij, dat mag absoluut niet gebeuren. Zeker niet op die plek''.

Lang nadat de wedstrijd was afgelopen zit iedereen nog in de kleedkamer. Een speld kan je echter horen vallen concludeerde FOX-verslaggever Hans Kraaij Jr. "Grote teleurstelling overheerst momenteel bij iedereen. Kansen krijg je genoeg, penalty missen. Het zit ons ook niet mee. Dit doet echt pijn, dat lijkt me wel duidelijk'', aldus een geëmotioneerde Amrabat tegenover de camera's van FOX Sports.

[dumpitem=16671]

Plaats reactie
666

sailor +3

Wat moet Gio veranderen dan?
Ben bang dat er wat losse aankopen zijn gedaan zonder compleet plaatje.
Maar ja wie kon voorspellen dat Diks niet in de Kuip kan spelen, totaal door het ijs zakt na een tegenvaller en dat 2/3 van de achterhoede geblesseerd is.

23-10-2017 17:15

supertomaat02 +0

En verdomme nu de schouders eronder en weer door....

23-10-2017 09:57

FRVI +0

Iedereen dacht dat we hier wel overheen waren. Niet meer thuis verliezen van NAC of afgedroogd worden tegen de neuzen. Helaas was vorig jaar dus blijkbaar een incident ofzo. Ik hoop dat Gio wat gaat veranderen anders wordt het een kut seizoen

23-10-2017 00:47

Dafinn +6

Jantje huilt jantje lacht. Vorig jaar lachte we met ze allen. En nu huilen we met ze allen.. Maar hoe dan ook we blijven we onze clubje trouw. FEYENOORD TILL I DIE. daar kunne veel succes supporters van andere clubs een voorbeeld aan nemen lijkt me

23-10-2017 00:21

dreetje13 +4

Omdat je denkt we gaan doorpakken,stappen vooruit zetten.Het tegenovergestelde is wat er gebeurd.Het is weer als vanouds.Kampioenschap was een incident.Op naar 2035 ,ons volgend kampioenschap.

23-10-2017 01:28

fr010-tim +0

heb toch vertrouwen in je cluppie dat we tegen de neuzen verliezen is alleen maar een les voor feyenoord nu zien we waar we verkeerd staan en daar moeten we iets aan doen, tuurlijk is botteghin geblesseerd die had de schade kunnen beperken maar we waren niet kansloos alleen op de cruciale momenten stonden we er niet

23-10-2017 09:52

bowmanowns +5063

Feyenoorder ben je niet voor de lol, volgende week weer vol erachter. Ze hebben ons nodig.

23-10-2017 00:01

Willem10 +11982

Het heeft niks met geld maar ook niet met instelling te maken. Ik heb geen gebrek aan inzet gezien. Wel een gebrek aan rust, slimheid en kwaliteit. Onbegrijpelijk dat Gio voor Diks kiest op die positie in zo'n cruciale wedstrijd. Als back al zo onzekere speler tegen kleine clubs. Laat staan als cv tegen Ajax. Ik neem Diks niets kwalijk. De technische staf wel. Petje af voor Haps en St Juste. Die hebben het behoorlijk gedaan. Amrabat wordt eigenlijk misbruikt. Die mag je op die positie eigenlijk niet veroordelen. Maar zijn fout was knullig en dodelijk. Tegen uitgerekend de opper rat Huntelaar. Die al gedouched had moeten zijn. Die 3-1 en 4-1 zijn lullig maar lap ik aan mijn laars. Cruciaal was de gemiste penalty en de twee/drie kansen die er op volgden. JPB maar banken voorlopig en Larsson de tijd geven nu. JPB heb ik op O geslaagde acties kunnen betrappen. 0! Ben er ziek van maar volgende week gewoon weer met hoop en geloof en vooral alle liefde voor onze club ertegenaan. YNWA. Maar t valt niet mee!

23-10-2017 00:01

fayer +376

Correct en tevens juist samengevat. Woensdag weer vlammen

23-10-2017 00:06

Fed67 +2

Goed samengevat, maar neemt m'n boosheid (nog) niet weg.

23-10-2017 02:15

Errorking +0

Wat ging er in dat koppie van die gozer om tijdens deze actie? Sloeg natuurlijk helemaal nergens op. Nu maar hopen dat we de knop maar snel weer om kunnen zetten naar woensdag. En hopen dat de rest punten verspeelt. Anders kan het nog heel zwaar worden dit jaar.

23-10-2017 00:00

Heijer8 +0

Het doet ook ons pijn steeds maar verliezenvan 020 en kost ons nog geld ook om dit elftal zo te zien stuntelen jullie moeten gewoon mannen worden en niet huilen en dan bedoel ik het hele elftal niemand uitgezonden

22-10-2017 22:16

StefkeMirakel +3

Wat heeft geld er nou mee te maken man?

22-10-2017 22:56

Dee-010 +3952

Die gasten hebben statistisch gezien helemaal niks te vrezen in De Kuip en in daar in 020 helemaal niet.

Het is gewoon triest.

23-10-2017 00:02

1908Brian +563

Aangezien zoveel mensen zeggen dat KEA die band af moet doen. Mee eens. Geen echte aanvoerder kan het team niet op sleep touw nemen. Op dit moment denk ik echter dat Berghuis of Nico dit wel kan..

22-10-2017 21:37

Vianen_FR +71

Berghuis? Die verliest veel te vaak zijn hoofd en Jorgensen spreekt geen Nederlands dus ik denk dat dat nooit ideaal kan zijn.

22-10-2017 22:36

Asstomouth +5

Van der Heijden is een aanvoerder. Was hij vroeger ook daadwerkelijk. Hij ziet het spelletje en kan mensen sturen, je ziet hem ook altijd wijzen en aanmoedigen.

22-10-2017 22:46

ante1908 +2

Laat haps een poging wagen

22-10-2017 23:07

Riccardo_FR +16

Nee Haps zou ik alleen op ze spel laten focussen. Ik lees het weinig terug maar ik denk dat hij het hoogste niveau haalt van de selectie op dit moment. Ik denk ook dat van der Heijden de aangewezen man is om die taken op zich te nemen.

23-10-2017 02:57

Sinister +13067

Altijd maar verliezen tegen Ajax. Zijn er nog meer "gelijkwaardige rivalen" die zo vaak het onderspit moeten delven...?

22-10-2017 21:28

FrNiels2017 +157058

PSV tegen ons. 020 tegen PSV.

22-10-2017 21:49

Koningfeyenoord1908 +0

Beste Feyenoorders,

Gio heeft ons 3 prijzen opgeleverd. Hoeveel mensen hebben dat voor ons gedaan?
Ik weet dat het beter is als gio nu weggaat. Maar denken jullie echt dat dat gaat gebeuren?
Jullie weten het is feyenoord en blijft feyenoord.

Maar ik heb liever ook inderdaad dat hij gaat opstappen!

22-10-2017 21:11

Rotterdammer +11233

Na dat interview van vanmiddag heb ik sterk het vermoeden hij was radeloos verliezen we bij roda uit is het wachten totdat koeman vrij komt

22-10-2017 21:18

Gert010 +0

Resultaten uit het verleden .....

22-10-2017 23:03

Rotterdammer +11233

Zijn geen garantie voor de toekomst

22-10-2017 23:19

deve1970 +0

Veranderingen. Gio hoeft niet weg dit seizoen maar moet wel veranderen.diks, jones, jpb eruit.
Vermeer, nieuwkoop, st. Juste, van beek of amrabat, haps achterin. Vilhena kea amrabat of toornstra maar wel man op man. Berghuis, jorgensen en larsson. Kea aanvoerder af eigenlijk maar dat gaat ie niet doen, terwijl dat wel beter voor kea zelf ook zou zijn. Hij is teveel bezig met die band. Volgend jaar fraser als coach.

22-10-2017 21:11

Gert010 +0

Ronald Koeman komt deze week ook beschikbaar. Maar Henkie mag ook hoor :-)

22-10-2017 23:00

ante1908 +2

Mee eens!! Allebei welkom.. hebben ze Koeman al weggetrapt?

22-10-2017 23:06

Arjanito +3

Een goede veldtrainer hebben we ook niet geloof ik... geen driehoekje te bekennen..

22-10-2017 21:04

FrNiels2017 +157058

Flikker toch op joh. Die 20 minuten na rust heb je kunnen zien dat we het heus wel kunnen. Zit tussen de oren.

22-10-2017 21:49

Arjanito +3

Dan maar een psycholoog huren?

22-10-2017 21:51

FrNiels2017 +157058

Dat is misschien geen slecht idee. Je mist iemand in/rond je ploeg die de zaak op de rails zet.

23-10-2017 00:20

Criticus +21937

20 minuten nog wel? Wedstrijd duurt 90 minuten maat. Arjanito heeft gewoon gelijk.

22-10-2017 21:54

FrNiels2017 +157058

Ik bedoel dat het dus niet met niet kunnen te maken heeft. Je moet het alleen langer kunnen brengen.

23-10-2017 00:19

FrNiels2017 +157058

Wel een waarin we heus wel kunnen voetballen. Sterker: wij hebben het sterkste en best voetballende elftal van het land. Maar als je het maar 20 minuten kunt opbrengen ga je er zelfs tegen een uiterst slecht ajax met 1-4 vanaf.

23-10-2017 12:58

FrNiels2017 +157058

Ach, dat is de waan van de dag man. PSV speelden we ook weg met 10 man. Dubbel programma en vele blessures breken ons nu op. Ik heb zowel ajax als PSV nog geen fase in een wedstrijd beter zien spelen dan wij in onze beste fases. Het komt allemaal goed.

23-10-2017 14:01

Gert010 +0

Ben ik met je eens en kunnen we de mannen dan meteen vertellen dat wij in een rood/wit shirt spelen? Dus een bezoekje aan de oogarts zou ook kunnen.

22-10-2017 23:02

tosothiw +2

We hebben hardcore mothafokkers nodig!!

Diehards, buffels en karretrekkers..

Haps is daarin de grootse momenteel, en die is nieuw.

Dat zegt veel. Aankoop beleid op voorhand goed, maar we vergaten 1 ding! Nml; bij Feijenoord begint het met kracht mentaliteit power etc en daarbij even belangrijk voetbal kwaliteit.

Kea is mss wel de beste speler, maar geen karretrekker. Totaal niet zelfs.

Oa gebrek aan spieren doet ons de das om imo.

22-10-2017 21:02

ronald1908 +46

Grote teleurstelling hahah. Moest je is kijken in het maasgebouw. Diks-Jones-Vilhena-Boetius-Nelom-St Juste hadden de grootste lol en liepen met veel
Gelach naar buiten. Die gasten snapen niet wat dit voor ons betekend!!

22-10-2017 20:45

FRCOLOMBIA +98

Is dit serieus?

22-10-2017 21:18

FRCOLOMBIA +98

Als dat zo is, is dat nog het wel het ergste van vandaag. Dan verlies ik mijn respect voor de jongens.

22-10-2017 21:19

ronald1908 +46

Het is echt waar alleen Amrabat Bijlow en Haps waren flink aangeslagen maar de rest hadden gewoon een glimlach hoor toen ze naar buiten liepen. Voor JP en Vilhena.

22-10-2017 23:56

ronald1908 +46

Heb ze niet allemaal gezien maar wel de mensen die ik opnoem!

22-10-2017 23:57

Dommeloempia1 +19922

Niet stoken....

22-10-2017 22:04

ronald1908 +46

Niks met stoken te maken het is waarheid. Het boeit sommige gasten niks.

22-10-2017 23:53

TYREP +1

het is heel simpel alle spelers doen alles vekeerd,van inspelen,aannemen,doorbewegen,kaatsen,
ingooien,passeren,voorzetten,schieten enz,enz,enz,,,,kortom de TECHNISCHE STAF OPPLEUEREN.

22-10-2017 20:42

guc75 +11000

Gio weg
Kramer, Bilal, Diks, Nelom ook weg
Een nieuwe leider in het veld halen
Tony eventjes banken
Nieuwkoop in de basis
Middenveld 4 man voor 3 plekken: Jens, Sofian, Tony, KEA.
Voetbal pyramide instromen, zal goed effect hebben op blessures voorkomen....

22-10-2017 20:37

deve1970 +0

Ga een eind met je mee.

22-10-2017 21:02

baldjkf +2915

"Het zit niet mee...", lul toch niet zo stom. Het voetbal is al tijden niet om aan te gluren, daar komt pas verandering in als jullie eens wat beter gaan spelen. Het heeft niks met geluk of meezitten te maken. Begin eens met een bal over 2 meter fatsoenlijk in te spelen, of met je man meelopen.

22-10-2017 20:29

Robert79 +71

Ben ik ook wel met je eens. Daarbij denk ik ook dat er gewoon gebrek aan kwaliteit is.
Karsdorp, Kuyt en Elia missen we wel.

22-10-2017 22:27

Feyenoordn +0

Winterstop moeten we van persie halen voor ervaring

22-10-2017 20:22

JBH +1677

Guidetti, voor branie, leiders- en winnaarsmentaliteit.

22-10-2017 20:24

Feyenoordn +0

Ook een goede keuzen

22-10-2017 20:26

Mensini +14615

Precies, en als opvolger van Kramer...

22-10-2017 22:35

Feyenoordn +0

Ik denk dat vermeer weer gaat keepen want brad jones doet het niet zo goed vind ik

22-10-2017 20:19

Mrunterwijst +10619

Eens, Jones heeft 1 goed jaar gehad, nu weer gauw banken.met.dit baken van onrust

22-10-2017 20:23

baldjkf +2915

Jones keept al weken als een natte krant. Totaal geen winnaarsmentaliteit zoals Vermeer die wel heeft.

22-10-2017 20:29

martien snellen +590

Niels24 je slaat de spijker op de kop. Gudetty halen. Zijn spirit doet een heel elftal boven zich uit steken.

22-10-2017 20:12

FR1908Q +0

Wederom een tactische blunder van Gio! Diks centraal achterin, je verzint het toch niet??

22-10-2017 20:08

Twaalfenaar +1

Op naar Swift, als dat maar goed gaat :/

22-10-2017 20:07

Echwelnr1 +286

Het is tactisch een blunder geweest van Gio om met Diks te beginnen en Amrabat op rechtsback te zetten. Daarmee is Nieuwkoop gepasseerd terwijl hij goed presteerde afgelopen week. Tenzij hij geblesseerd was, heb je hem nu ook een tikkie gegeven. Diks is nu definitief afgebrand. Boetius, Vilhena, Toornstra zwaar uit vorm. Berghuis zwak. Het collectief is weg bij Feyenoord... dat bleek vanmiddag wel heel duidelijk.
Kortom, spelers worden nu niet meer beter onder Gio. Haal Koeman maar weer!

22-10-2017 20:01

Mrunterwijst +10619

Erg om te zeggen, maar Gio is een enorm zwakke coa h. Er moet.tot de winterstop veel veranderen, anders mag hij wat mij betreft optyfen. Kampioenschap was geweldig, maar de club boven alles

22-10-2017 20:25

Patience +1

Eens. Waarom speelde Nieuwkoop niet?

22-10-2017 21:10

tupelo20 +1

Straks maar eens kijken rond de winterstop wat de schade is dan kan je wat roepen het is niet dat PSV en Ajax alles van de mat tikken....

Wij moeten gewoon eens vanuit een organisatie gaan voetballen en als dat een 5-3-2 betekent dan moet dat maar......
Maar je moet nu eerst vanuit de verdediging stappen gaan maken..... daar schort het aan Diks = Jaap van FC Knudde bijna elke bal terug op Jones....
Amrabat is een middenvelder Tonny had daar zo'n zelfde fout gemaakt die willen het graag voetballend oplossen.
Gewoon Nieuwkoop daar wij moeten niet van iedere middenvelder die we halen een back willen maken.
Vilhena mag even naar de bank samen met Boetius laat ze maar papier steen schaar spelletjes doen op de bank, Feyenoord 1 is geen speeltuin Vilhena brengt alles en JP heeft alleen oog voor zijn Mattie door vaak de combinatie te zoeken met Tonny terwijl betere keuzes gemaakt kunnen worden.

Afscheid nemen van Bilal in de winterstop kijken of we iets beters hebben in de jeugd, dat soort spelers staat de jeugd ook in de weg. Het gemis van niet deelnemen aan Jupiler Leage breekt nu op en nu haken we aankomende 3 jaar niet aan omdat we onderaan moeten beginnen vanaf 2018/2019.

5 Ton kosten besparen van van Geel door niet in te stappen in de JL is de teloorgang van de jeugd opleiding ik zie niks meer doorbreken, Nieuwkoop en van Beek dat was het wel..... Alles gaat op vroege leeftijd naar andere clubs.
Zet anders volgende weer Hanson er is in op de plek van Toornstra, geef eens een signaal af dat er gepresteerd moet worden.
Maar Gio heeft mij teveel oog appeltjes die altijd maar mogen blijven staan.....

22-10-2017 19:48

Mrunterwijst +10619

Een.laffe coach als Gio durft niet van zijn heilige achterhaalde 433 af te stappen

22-10-2017 20:25

onraad +5506

SCHAAM JE KAPOT

deze maand allemaal salaris inleveren en doneren aan kinderziekenhuis klaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

opstelling tegen swift :

----------------------------------------vermeer---------------------------------------
----------------nieuwkoop---------st juste----------Geertruida----------haps-----

------------------------k.e.a.---------------------amrabat-------------
-----------------------------------larsson-----------------------
------toure-------------nicolai-------------berghuis

22-10-2017 19:44

Asstomouth +5

Kan je vergeten. Bilal gaat sowieso spelen. Nelom, Toornstra en/of Vilhena ook.

22-10-2017 19:49

MVGslinkerhand +0

En toure is redelijk lang geblesseerd nog

22-10-2017 19:51

onraad +5506

oke dan hansson erin Berghuis naar rechts

22-10-2017 19:52

Niels24 +17

In de winterstop moet er echt een spits bij. Een vervander voor kuyt is nooit gehaald. John Guidetti zat vandaag weer op de bank bij Celta de Vigo. Ik zie hem graag terugkeren in de kuip en hijzelf ook lijkt me

22-10-2017 19:38

cluepon +3833

Volgens mij deed Ajax deels ook wat PEC deed in de Kuip: zorgen dat het veld maximaal 30 meter lang is. Feyenoord komt toch niet door de mensenmassa heengecombineerd, en dieptepasses heeft Gio nog niet gehad bij de trainerscursus geloof ik. Als dan ook nog eens meer dan de helft van je inworpen bij een tegenstander komt, je elke lange bal precies mikt waar de man staat ipv erover, die man 2 passen naar achter doet en gaat staan kijken en de tegenstander er even tussen komt staan om de bal op te pakken. Tsja... ik mis graag een tactisch sterke trainer. Of een waarbij het positiespel beter wordt.

22-10-2017 19:36

cluepon +3833

Zouden we ons druk moeten maken over woensdag? Ik ben er niet gerust op.

22-10-2017 19:27

Campie +1

Crisis is het en ik hou mijn hart vast voor as zondag

22-10-2017 19:24

Campie +1

Sorry zaterdagavond natuurlijk. Mooie is dat ik er gewoon bij ben.

23-10-2017 07:32

Frankie62 +1789

Dat is niet je eerste grote fout die je maak.. stuk voor stuk dramatisch zit totaal niks in dat elftal

22-10-2017 19:16

Vakkie_S +0

Volgende week beter hoor! Komt allemaal goed. Nu allemaal lkkr gaan slapen. In Gio we trust!

22-10-2017 19:14

Baschris010 +1027

Doet me goed jouw optimisme, trek me der aan omhoog.

22-10-2017 19:19

Vakkie_S +0

Was sarcastisch baschris!

22-10-2017 19:21

Baschris010 +1027

Godver. Nu heb ik weer een kutgevoel

22-10-2017 19:23

Baschris010 +1027

Wel een voordeel dat we woensdag gelijk thuis tegen die amateurs spelen. Kunnen we dit wegspoelen

22-10-2017 19:31

Baschris010 +1027

Een beetje wegspoelen*

22-10-2017 19:32

Diongouda +36068

Ja niks aan de hand joh. Verliezen bijna elke week. Geeft niks. Gio is de beste

22-10-2017 19:22

Vakkie_S +0

Nee joh. Gewoon weer op naar de volgende nederlaag

22-10-2017 19:25

Diongouda +36068

Nou idd toch mooi. Gio the president. Toch keer kampioen geworden,dus komende jaren mag je alles verliezen. Geeft niks

22-10-2017 19:26

Vakkie_S +0

Das de mentaliteit idd. Nou dat gaat helemaal goedkomen. Gio stevig in het zadel

22-10-2017 19:28

FR4everandalways +124640

Gio heeft ons wel kampioen gemaakt anders. Dat een stel lamzakken het elke keer nalaten en we 3 basisspelers achterin missen door blessures is niet Gio zn schuld. Dus bekkie dicht over Gio.

22-10-2017 19:28

Vakkie_S +0

Ja joh. Ga jij ff teren op dat ene jaar. Tot het volgende kampioenschap dan in 2035.
Onder leiding van jouw geliefde Gio!

22-10-2017 19:32

Diongouda +36068

Wil diezelfde mensen nog wel horen als je roda en ado uit ook verliest. Want dat gaat gebeuren met onze gio. Wees maar blij met swift. Anders lag je ook uit beker. Maar ja zijn wel kampioen door gio. Miss door kuyt ietsjes meer

22-10-2017 19:36

Vakkie_S +0

Het zit niet mee. Het zit niet mee. Het was ongelukkig. Als we dit als we dat. De enige conclusie is dat bet tot nu toe incl CL meer dan droevig is wat de dames tot nu toe laten zien. Zoveel toeval en pech is niet mogelijk.
Gewoon schromelijk gebrek aan scorend vermogen, technisch vermogen en tactisch vermogen. Kortom gebrek aan de nodige kwaliteiten op alle fronten!

22-10-2017 19:11

JS-FR1 +17452

Alles heeft te maken met geld.

Je kan zeggen wat je wilt maar de enige mogelijkheid om meer zekerheid te krijgen op ECHT betere spelers dan moet je nu gewoon de knoop door hakken en z.s.m. dat nieuwe stadion bouwen.

Anders spelen we over 20 jaar nog steeds met deze af en toe kampioen spelers.
Dat is gewoon de waarheid.

22-10-2017 19:15

Asstomouth +5

Je mag ook wel wat beters doen met die 30 miljoen.

22-10-2017 19:20

Rotterdammer +11233

We kissen Elia kuyt kongolo karsdorp meer dan we dachten

22-10-2017 21:23

PiewievD +2

Wat ik ook erg grote teleurstelling vind. Ze mogen t publiek wel is bedanken na een wedstrijd. T is geloof ik vanzelfsprekend dat t hele stadion vol zit. En een Karim moet ze aan hun haren erbij slepen , dit is wel je supporterslegioen en die mag je ook bedanken zelfs al is je inzet op t veld niet groots geweest(zacht uitgedrukt) nee ze lopen half rondje. Dirk trok ze vorig jaar wel zo mee.

22-10-2017 19:06

Vakkie_S +0

Wou je ze aan je vaak zien staan deze droeftoeters? No way opzouten na weer een vernedering! Maar ach jij wilde ze nog ff toeklappen!

22-10-2017 19:12

PiewievD +2

Denk andersom

22-10-2017 19:26

Rotterdammer +11233

Dat kenmerkt feyenoord altijd achter de ploeg blijven staan hoe slecht het ook gaat

22-10-2017 21:24

mvp1971 +0

Tja ze zitten al 3 competitie wedstrijden stil te wezen na de wedstrijd, maar er veranderd niets. Als tegenstander hoog druk zet blijft feyenoord lopen kutten achterin. Niemand komt voor een tegenstander. En tuurlik Diks is de Piet Keur of Johny Burgerking van dit seizoen. Feyenoord onwaardig. Er waren andere opties die Gio niet durft. Daarmee zakt Gio bij mij op de waarderingsschaal. Net als Been ooit Bruins steevast liet spelen vrees ik dat er nu ook andere motieven meespelen bij het laten spelen van Diks. Een soort sociale druk vanuit de achterban op Gio? Het middenveld zakt de laatste weken steeds door het ijs. Met het knippen van het haar heeft Vilhena niet alleen de zijn blonde krullen verloren maar ook zijn pitbull eigenschappen. King Karim is onttroond. Hij komt steeds te laat en daar waar hij vorig seizoen altijd aanspeelbaar was voor de verdediging, laat hij ze nu zwemmen. En Toornstra must vertrouwen. De ploeg zal nu moeten knokken. Nu is er geen Dick Advocaat die gebeld kan worden. Er us nu 1 man op wie ik mijn hoop heb gevestigd: Jan Wouters. Hij zal gif en meedogenloosheid erin moet brengen. Elke tegenstander zal hoog druk zetten. Daar zullen we ons tegen moeten wapenen. En Diks? Op het vliegtuig naar Fiorentina. De zwakste schakel. Het lachertje van de Kuip.

22-10-2017 19:03

xsplinterx +5

De zwakste schakel is van Bronckhorst.

22-10-2017 19:12

Snelterugnaardetop +36268

Mijn 1e reactie op deze site.. Ik ben Feyenoorder in hart en nieren en zit elke 2 weken weer in de kuip maar ik moet eerlijk zeggen dat ik supporter ben van 1 van de slechts presterende clubs van europa. En dan heb ik het puur over potentie/achterban/economie/inwoners in de omgeving/voetballers in de omgeving vs gewonnen prijzen.. Ja het is ook 1 van de mooiste clubs uit europa maar onze prestaties zijn echt bizar ondermaats als je ziet wat onze potentie is.. Telkens laten wij het afweten op het moment supreme.

Hoe dat komt? Simpel, we hebben nul topsportmentaliteit. 0.0. Sporadisch komt er een voorbijganger die dat kan/of probeert te verbloemen of te veranderen. De meeste redden dat niet (verbeek/guidetti/koeman). Een enkeling lukt het om dat voor de korte termijn toch te veranderen (kuijt).

Zodra zulke mensen dan wegvallen dan zie je dat de club in alle gelederen weer terugvalt op haar eigen kunde en dat is helaas 0.0 topsportmentaliteit. Zolang dit niet veranderd zal de club nooit en te nimmer meer voor langere tijd tot de top behoren.

Voorbeelden hiervan zijn er voldoende. Neem onze td. Die mag aan tekengeld en/of salaris en/of huur bij elkaar zo een 40 milj uitgeven aan spelers zwaar onder ons niveau. (Bv Mathijsen kazim wilkshere vormer goossens verhoek Armenteros van deelen fernandez kramer nelom diks boularous mulder bakkal immers sing el abdeloui ramstein bilal feyenovisch gustafson) (das 22 x 2 seizoen gemiddeld per speler is 44 salarissen. 44 x gemiddeld salaris van 5ton = 22mil. Tel daar 22x tekengeld van een ton bij en je zit op 24.2 milj weggegooid salaris en tekengeld in de laatste 5 jaar. Tel daar kramer bilal gustafson feyenovisch hun transfersommen (11.5milj) bij op en je zit op 35.7 milj.. weggegooid geld.)

Dit mocht onze td doen onder t motto 'maar we hebben geen geld'... nee als je t geld zo vergooid.. Had t geld dan op zak gehouden en was verder gegaan met jeugd en had sporadisch een topper (voor nlse begrippen) binnen gehaald om de jeugd te begeleiden.

En dan geen miljoen willen uitgeven aan t 2e elftal omdat er geen geld is.. 75% van onze blessures nu komen omdat we geen 2e elftal hebben waar de spelers fit kunnen worden. Ze moeten nu minuten maken tegen shaktar in de CL!

De enige reden dat we t financieel goed hebben gedaan onder onze TD is omdat we vanuit de jeugd een hele batterij aan spelers hebben kunnen verkopen (die er dus al waren voordat de td kwam). Clasie fer wijnaldum castaignos bmi kasdorp kongolo de vrij etc hebben onze zo een 60 milj opgeleverd. Dat heeft niets met het beleid van onze td te maken. De andere 30 milj is door ee VVF in de club gepompt. De enige x dat onze td geld heeft verdiend voor ons was bij pele en janmaat. Das erg mager 2 op de 46 aangetrokken spelers die winst opleveren tot nu toe..

En zo een td mag gewoon bij ons blijven zitten? En dat noemt zich een topclub? Bij ELKE andere club laatstaan topclub was dit na 1 seizoen wanbeleid al nooit geaccepteerd. Bij ons mag men jarenlang aanklooien.. kuijt heeft vorig jaar een hoop verbloemd maar dat heeft echt 0.0 met beleid te maken. Deze man smeekte bijna om terug te mogen komen. Dat was mij zelfs nog gelukt..

Met een topsportmentaliteit was dit nooit en te nimmer geaccepteerd. Nooit.

Ander voorbeeld? Gio. Mijn held.. maar hoe kan het dat heel de wereld ziet dat elke minuut van Nelom Kramer Diks Bilal bijna garant staat aan puntverlies en dat hij star blijft vasthouden aan zulke spelers? Je ziet dat zodra 1 van hen speelt dat heel je team uit balans is en onzeker wordt.. waarom ziet gio dat niet? X op x op x op x op x. En wie grijpt er in?? Iets met topsportcultuur..

Ronald Koeman heeft dit ooit een x geprobeerd uit te leggen en kwam met een ongelukkig voorberld van een prullenbak die niet leeg waa gemaakt. Ja een fout voorbeeld maar hij zag t wel goed.. er heerst in de gelederen 0.0 topsportmentaliteit. 0!

Dit is de reden waarom wij x op x onderuit gaan. Elke x weer t zelfde . Wij hebben potentie om by far nls grootste club te worden.. zodra wij onze mentaliteit en cultuur veranderen zullen de resultaten verbeteren en dat trekt weer commerciële partijen aan. Dat levert weer extra geld op etc etc.. dan ga je Snelterugnaardetop.....

Oplossing? Gio weer assistent en van Gaal/Koeman coach maken.

Van Marwijk of van Gaal als Td.

RvC moet een ex topvoetballer en een criticus in. (Kuijt wellicht)

De cultuur moet om!

En wij mogen best wat meer eisen van onze miljoenen verdienende spelers/bestuurder. Dit natuurlijk op een manier zonder enige vorm van agressie of geweld.

Fingers crossed..

22-10-2017 18:56

smile1908 +0

Wij scouten nooit de Dolbergjes, Ibrahimovicjes.....altijd die middelmaat.

Komt omdat er in Rotterdam een voorliefde heerst voor werken, en er weinig echt kijk op voetbal is als het gaat om echte creatieve talenten.

22-10-2017 19:06

smile1908 +0

Jaren terug speelden we tegen VVV, we verloren kansloos met 3-1 geloof ik, er was een uitblinkende Honda, maar daar doen ze dan helemaal niks mee.

Het is gewoon pure desinteresse, net als met Elia die zo opgehaald kon worden bij Den Haag.

Nu ook, wee je kritiek hebt op van Geel, ze doen het zo goed, dat zelfvoldane....bah

22-10-2017 19:10

JS-FR1 +17452

Wie wil je nu halen dan?

Jahanbaks beslist deze wedstrijd wel even inderdaad.

22-10-2017 19:16

smile1908 +0

gaat om het structurele beleid, koop ook voetbal.

22-10-2017 19:19

Derk-Willem +402

Mooi verhaal. En heb geen leugens kunnen ontdekken.

22-10-2017 19:22

smile1908 +0

Net zoals dat charisteas verhaal ooit, niet weten wat je moet halen dan maar afdankertje van de concurrent....schande wie dat ooit geregeld heeft.

22-10-2017 19:29

JBH +1677

Interessant. Een van de beste reacties die ik hier laatste tijd heb gelezen.

22-10-2017 20:40

renevm +271

En later doet ie t gewoon nog n keer. Dat leer je in de fjes man!!!

22-10-2017 18:52

Robert79 +71

Niet raar dat we verliezen. Als een Diks meedoet op zo'n positie is het vragen om problemen.
Ook Boëtius liet de trainer maar in het veld lopen.

We hebben gewoon geen achterhoede en geen goede trainer, het is eerder een ideale schoonzoon.

22-10-2017 18:51

CROOSWIJKER +14753

Vandaag lag het niet alleen aan diks iedereen was slecht! Vond alleen st justin redelijk spelen

22-10-2017 18:56

frdavid1995 +45

haps ook wel redelijk

22-10-2017 19:00

Baschris010 +1027

St Justin......

22-10-2017 19:21

Rotterdammer +11233

Haps was de beste Feyenoorder

22-10-2017 21:27

Robert79 +71

@ crooswijker:

Ik heb Diks al in de 1e helft 2x de bal zien inleveren, een bal zien ingooien aan 020 en zelfs naar beneden zien bukken ipv wegkoppen.

Het is dan ook niet zo raar dat de rest dan ook onrustig wordt.

22-10-2017 22:20

maria69200550 +60

Lekker al 5 weeken niet gewonnen

22-10-2017 18:50

Legionist +1797

Dank Ajax dat eindelijk alle zwakke plekken zijn blootgelegd: geen tactisch benul, geen handelingssnelheid, en vooral geen echte wil on te winnen. Ik had de hoop dat we nog het team redelijk bij elkaar hielden. Maar nu is toch echt duidelijk dat we vorig jaar gered zijn door de stuwende Kuyt. Niemand heeft op dit moment dat aura. Ronald Koeman gaat straks vrijkomen bij Everton. Voor de rest zijn we weer voor jaren aan de beurt. Maandag weer een verschrikkelijke dag op het werk. We moeten nog oppassen voor Swift. Als nu 1 van die spelers of staf opstaat en die droom najaagt, dan kan je met Jorgensen, Berghuis, Amrabat en misschien Van Beek nog een kern neer zetten die dit kan keren. Te vaak nu is het gelul van een volgende keer beter. Niet als je het zo weggeeft. Vilena moet gewoon balafpakken en meteen afgeven bij iemand die wel weet waar het heen moet. Hopelijk kan deze afgang bij het bestuur iets in gang zetten dat er iets verandert.

22-10-2017 18:48

smile1908 +0

Dat wordt die Vilhena nooit verteld blijkbaar....zucht

22-10-2017 18:50

smile1908 +0

Eerste helft gewacht op de 0-1 en dan achteraf lopen zeiken die spelers, broekpoepers zijn het, omdat ze niet kunnen voetballen op enkelen na

Jorgenson, Haps, St Juste, Amrabat, KEA en Berghuis

de rest kan bij de voddenboer

22-10-2017 18:47

martien snellen +590

Juist zaaaagen helemaal mee eens

22-10-2017 18:47

ricodetico +13046

Grootste teleurstelling bij Het Legioen. Dit kan niet zo doorgaan, kampioen geworden of niet. Gewoon een zeer matige trainer hebben wij.

22-10-2017 18:46

Zaaaagen +0

No matter if it's a win, a lose or a tie. I'm Feyenoord till i die

22-10-2017 18:42

JS-FR1 +17452

Dat is het punt waar wij altijd de fout in gaan.
De liefde voor Feyenoord gaat zo ver dat sommigen het niet eens uit maakt of we winnen of verliezen. We betalen toch wel.

22-10-2017 19:17

FRJW1908 +0

We zouden ook eens kunnen proberen geen middelmaat meer te kopen, want op basis van de spelers die op het veld staan is een verlies tegen de neuzen geen verrassing., we zijn zn grote club, waar blijft onze scouting???? Wanneer halen wij een neres, Suarez, lozano, quardado, Zlatan, sanchez, dolberg, en zo kan ik een monster lijst maken... en wij vinden niks beters dan diks ? Klein voorbeeld maar de lijst van miskopen is ook ellenlang, word er toch doodziek van.. financieel kan het nu niet meer aan liggen.

22-10-2017 18:41

smile1908 +0

geen kijk op voetbal binnen Feyenoord

zie je al aan de opstelling met Diks centraal, dan snap je er echt niks van.

22-10-2017 18:46

Feli_nl +116

Neres is en blijft middelmaat. Snap niet dat je je daar zo druk om maak

22-10-2017 18:46

FRS-79 +1

Enige aanmerking op je terechte constatering is dat je allemaal aanvallers noemt en dan vergelijkt met Diks. Aanvallers hebben wij afgelopen jaren ook voldoende gehad met Elia, Kuyt, Guidetti, Pelle en nu Larsson bijvoorbeeld. Maar zowel PSV als Ajax hebben het ook niet voor elkaar gekregen om een fatsoenlijke links en rechtsback te halen. Die markt is dus gewoon heel klein.

22-10-2017 18:47

FRJW1908 +0

je hebt gelijk. FRS-79

22-10-2017 18:51

GustavoJHK +4

Maar hun rechtsback gaat voor meer geld weg dan 3 spelers van ons!

22-10-2017 19:21

FRbovenaan +626

Niet eens heel verrassend deze uitslag. We zijn, door blessures ingegeven, al weken uit vorm. De spanning en druk die de eerste helft op de ploeg zat en alle foute pases die daarmee gepaard gingen spreken boekdelen. Boetius en Diks leken verlamd. Al met al een zure maar terechte nederlaag. Het wordt de komende maanden zwaar, heel zwaar. Ik wens al mijn medekamaraden kracht en sterkte de komende periode.

22-10-2017 18:39

Fan-On-Tour +2012

Jp is al weken verlamt, net als vilhena en toornstra. En dan zie je dat gio een gemiddelde trainer is. Wissel eerder, zet mensen op dr bank. Probeer wat anders

22-10-2017 18:47

FeyenoordHapsie +1

Strijden voor onze clubbbb

22-10-2017 18:38

FeyenoordHapsie +1

Verdomme kut honden

22-10-2017 18:38

Thommy +4

Boetius bedoel ik.

22-10-2017 18:38

Thommy +4

Die boetiek heeft ook z'n laatste kans gehad mag ik hopen.

22-10-2017 18:37

Baschris010 +1027

Die boetiek moet sluiten!

22-10-2017 19:22
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties