Ochtendjournaal: Herhaling van dezelfde situaties

Ochtendjournaal: Herhaling van dezelfde situaties

De Nederlandse pers schrijft graag over Feyenoord. Daags na het tegelijkspel tegen ADO Den Haag (2-2) zet FR12.nl in de rubriek het Ochtendjournaal op een rijtje wat onderwerp van gesprek is in de landelijke ochtendkranten.

De Telegraaf zoekt vooral een oorzaak naar de gemiste kansen en ziet Giovanni van Bronckhorst geen mogelijkheden hebben om te wisselen. ''Feyenoord is nog niet rijp voor een psychiater, maar wat er zich na het kampioensjaar allemaal afspeelt bij de Rotterdammers is wél voer voor psychologen. Eén overwinning in de laatste negen wedstrijden en de beste spelers die bergen kansen missen of falen op de meest onverwachte momenten.''

''Het is al weken een herhaling van dezelfde situaties,'' vervolgt de krant. ''Moet Van Bronckhorst ingrijpen en andere verdedigers opstellen? Nee, want die heeft hij niet. Sven van Beek, Eric Botteghin en Jan-Arie van der Heijden zijn dit seizoen amper beschikbaar geweest en geen van drieën zat in Den Haag op de bank. De keeper wisselen dan? Het kan hooguit in de winterstop een optie zijn.''

''Kampioen steekt kop in het zand,'' kopt het Algemeen Dagblad. ''Bij Feyenoord is de lijst met spelers die minder brengen dat van ze mag worden verwacht inmiddels wel erg fors. Het is nog maar net november en die conclusie kan al bijna worden getrokken. Dat verklaren met redenen als pech of blessures, dat is allesbehalve de lat hoger en hoger leggen. Dat is eerder het tegenovergestelde.''

De Volkskrant schrijft vooral over de gemiste kansen van Steven Berghuis. ''Menig speler uit de internationale top zou graag Berghuis' linkervoet bezitten, maar juist die voet liet hem tegen ADO drie keer lelijk in de steek toen hij de hoek voor het uitzoeken had, en ook met rechts lukte het niet in blessuretijd. In het uitvak werd woedend op het plexiglas geslagen. De gedachten onder de Feyenoordfans waren bijna tastbaar: kunnen we ook al niet meer op Berghuis rekenen?''

Lees meer over
Steven Berghuis Sven van Beek Eric Botteghin
Plaats reactie
666

Frankj1908 +0

pfff die reacties van sommige. Als ze kampioen worden is het goed van de spelers, als het even minder gaat hebben we ineens een slechte trainer.

06-11-2017 15:43

MarcoG +11312

Er is maar 1 reden dat het zo slecht gaat dit jaar. Lord Nelom krijgt gewoon te weinig speelminuten.

06-11-2017 15:25

MarcoG +11312

En natuurlijk Gudde weg, gelijk gedaan met de topsport mentaliteit bij Feyenoord.

06-11-2017 15:28

bowmanowns +5024

Ik zat gister Chelsea - United te kijken en daar vielen me zoveel dingen op wat je in de eredivisie gewoon totaal niet ziet. En dan heb ik het niet over het geweldige tempo en de techniek van spelers, maar eigenlijk puur spelintelligentie.

Die goal van Chelsea was zo mooi puur omdat er zoveel bewogen werd en ruimtes open getrokken werden voor Morata. Dat is precies wat je vaak in de eredivisie als probleem ziet, statische elftallen geen beweging en te laag baltempo.

Als dat er toch eens ingeslepen zou kunnen worden.. maarja wie houden we voor de gek.

06-11-2017 14:06

Toddemij +911

Ik heb helemaal niet het idee dat er bij ons op trainingen spelsystemen ingeslepen worden. Hooguit een hervatting van een dood spelmoment. Ik denk ook dat Gio er geen kaas van heeft gegeten om vaste lijnen erin te krijgen anders hadden we dat allang een keer moeten zien.

06-11-2017 14:13

bowmanowns +5024

De vraag is dan, doet Gio dat niet goed of is het team te incapabel? Ik geloof nooit dat Gio niet weet hoe je dat soort trainingen moet geven, hij heeft ze zelf meegemaakt bij Barca en Arsenal neem ik aan. Dus krijgt hij het dan niet over op het team, is het team gewoon te zwak dat aan de basis gewerkt moet worden of is het een probleem van beide? Misschien moeten ze dat eens uitzoeken

Of misschien is het wel compleet wat anders. Ik weet het niet, maar er is zat ruimte voor verbetering.

06-11-2017 16:14

Johan110 +0

Ja. Het is echt triest gesteld met het Nederlands voetbal. Heb zelf de afgelopen twee weken naar Girona-Real Madrid & Real Madrid-Las Palmas gekeken. Als je dan kijkt naar de aannames, techniek, snelheid enz bij een promovendus en een laag geklasseerd team uit de primera division dan is dat zoveel beter verzorgt als bij Feyenoord. Dan denk je echt waar zit ik nou ieder weekend naar te kijken. Bedroevend voetbal op kunstgras met spelers die liever achter de playstation zitten dan in zichzelf te investeren. Coaches, die door de KNVB wordt bijgebracht dat je rustig rond moet spelen zonder drang naar voren.

06-11-2017 14:35

bowmanowns +5024

Jaa zeker daar spelen goede technische lui hoor, misschien ook iets voor Feyenoord om eens te scouten. Maarja eredivisie is niet meer aantrekkelijk en zeg nou zelf, welk voetbal is nog om aan te zien hier?

Ajax, PSV, Feyenoord, allemaal spelen ze ver onder hun niveau. De subtop is echt niet veel leuker om naar te kijken. Het is allemaal zo traag.

06-11-2017 16:15

Johan110 +0

Het lijkt mij idd wel verstandig om eens te gaan kijken in de kelder van de Primera Division of bij het linker rijtje van de Secunda Division. Fran Sol speelde volgens mij zelfs op het derde niveau bij Villareal B. Hij is net wat te licht voor Feyenoord, maar draait prima mee in de Eredivisie.
Het is idd allemaal niet om aan te zien. Kijk ook alleen nog naar Feyenoord. Zelfs Studio Sport sla ik over. Toen ik gisteren via de Livescore-app zag dat PSV 3-3 stond, heb ik de laatste 10 minuten nog gekeken. Daar had ik ook alweer spijt van toen die Duitser een halve sliding inzette en met buitenkant links naar de bal ging. Als hij gewoon blijft staan, kan hij hem zo met rechts wegwerken. Echt kansloos.

06-11-2017 18:20

bowmanowns +5024

Ik kijk al jaren alleen Feyenoord, maar dat is meer omdat de rest me niet boeit in de eredivisie haha. Maar alle beelden die je langs ziet komen, het is allemaal niks.

Ben bang dat we het gat voorlopig ook niet kleiner maken.

06-11-2017 18:30

JBH +1677

Ja als Berghuis ze erin schoot hadden we gewonnen, mar daarmee los je het probleem niet op.
Andere week kan het namelijk weer mis gaan op deze manier.

06-11-2017 13:59

karelkarel +393

Wat doet die Wouters eigenlijk bij ons.... Die heb ik nog nooit wat horen zeggen of zien doen..

06-11-2017 13:40

RickH99 +5013

Het is wel echt een rampscenario als Berghuis zulke kansen gaat missen inderdaad. Als 'ie gewoon zou hebben geschoten zoals hij altijd doet hadden we met 2 goals verschil gewonnen.

06-11-2017 13:32

Treboog +0

Wij blijven maar zeuren over speler a of speler b opstellen, maar daar ligt het niet aan. Met trots vertelde Van Geel en Gio aan het eind van de transferperiode dat ze hadden ingekocht met als doel de lat hoger te leggen en 22 gelijkwaardige spelers nodig te hebben. Nu gedraagt Gio zich in ieder geval als een kleuter die de schuld legt bij de gemiste kansen en blessures, maar daar heb je juist voor ingekocht. Misschien kan hij is bij zichzelf te raden gaan. Nogmaals, er zit voor 181 interlands in de staf en blijkbaar zijn ze niet in staat om het elftal te laten voetballen zoals het bij de capaciteiten van de spelers hoort. Ook zijn ze niet instaat om tijdens de wedstrijd tactische aanwijzingen te geven, waardoor het spel beter wordt. De staf is verantwoordelijk (eindverantwoordelijk Gio) hoe een team zich voorbereid en het getrainde en de afspraken uitvoert . Welnu, daar was vorig al niet veel van te merken en nu helemaal niet. Komt er wel genoeg kritiek vanuit de organisatie zelf op de technische staf, of leven ze daar ook met de gedachte we missen veel kansen. Gio hoeft voor mij niet ontslagen te worden, maar kan Gerard Hoetmer hem niet hoofd opleidingen maken (zoals ooit aangeboden aan Eric Gudde) en dan een buitenlandse (liefst Duitse) trainer aanstellen, waardoor het accent op inzet, tempo en passie komt te liggen. De Nederlandse trainers hebben afgedaan en de Hollandse school moet helemaal vergeten worden. Het afgelopen weekend was er maar 1 interessante wedstrijd, nl. PSV-FC Twente. De rest was waardeloos om naar te kijken. De oorzaak ligt o.a. in het falen van het management. Ze zijn te druk bezig met andere zaken dan de core business van de club, nl. voetballen. Zo doorgaan gaat het het niet meer worden dit seizoen. Ter illustratie; een bedrijf met een omzet van ca. € 80 miljoen, zou zijn bedrijfsleider (Gio) al lang van die positie hebben gehaald, indien de resultaten zo tegen vallen als bij Feyenoord. Niks doen als het niet goed gaat is de dood in de pot. Kom op Jan de Jonge, juist in je eerste 100 dagen moet je harde beslissingen nemen om te laten zien dat je uit het goede hout gesneden bent. Ik wacht af.

06-11-2017 13:32

Dirk Zeeland +365

Helemaal waar

06-11-2017 13:37

JBH +1677

Helemaal met je eens ook.

06-11-2017 13:55

gwmd1 +4085

Waarom geen spits dan?Slecht ingekocht dus want daar had van Gelul mee moeten beginnen.Mvg Out!

06-11-2017 14:32

JBH +1677

Ik denk echt dat dat op z'n minst in samenspraak met Gio is gegaan. Kan me bijna niet voorstellen dat Gio er om smeekte maar Martin NEE! zei.

06-11-2017 14:41

simon010 +0

Flink verhaal maat

06-11-2017 16:02

FrFeyenoordmylove +0

Naja bij 020 hebben ze ook een onbenul maar die hebben wel spelers die het zelf kunnen oplossen

06-11-2017 17:04

FunkStarZ010 +58

Iemand al meer info over de blessure van Nico en de duur ervan want als dat een maand of 2 is ken je het wel helemaal vergeten dit seizoen

06-11-2017 13:29

renstoornstra010 +0

Er moet meer doorgeselecteerd worden. Je complete as is er nog van vorig seizoen maar daar had ook wel een deel van vervangen kunnen worden. Kijk maar naar united onder ferguson. Ik weet dat zij veel meer geld hebben maar ieder op zn eigen niveau kan doorselecteren. Deze groep is naar het schijnt niet gretig genoeg meer

06-11-2017 13:05

skin +13993

Nee maar ik snap ook wel dat ze niet nóg meer spelers wilden verkopen. Achteraf bezien was een verkoop van Vilhena en/of Toornstra misschien een goed idee geweest. Maarja, achteraf he...

06-11-2017 13:17

renstoornstra010 +0

Jaa ben ik ook met je eens, zowel je punt als achteraf praten als niet meer spelers verkopen. Ik had liever gezien dat er andere soort spelers gehaald zouden worden misschien. Elia weg en je haalt boetius ervoor terug( minder kwaliteit maar wel een zelfde soort speler). Allebei de backs vervangen door dezelfde soort spelers. Amrabat is een zelfde soort speler als vilhena. Ik vind alleen st juste iets nieuws toevoegen aan deze selectie

06-11-2017 13:44

santiagomadrid1 +0

En larsson brengt ook iets nieuws

06-11-2017 14:05

renstoornstra010 +0

Zoo helemaal vergeten.. goed dat je t zegt!

06-11-2017 15:44

Concept +0

Verkoop die Vilhena nou voor een miljoen of 6, voordat hij dalijk nóg meer geld kost dan oplevert.

06-11-2017 13:01

skin +13993

Nee joh. Gewoon twee weekjes laten banken en dan weer de kans geven. Die komt echt nog wel terug hoor. Heeft alleen even een signaal nodig.

06-11-2017 13:06

jnr_world +0

Gewoon exit naar het buitenland joh

06-11-2017 13:57

luukmans7 +3

Het ligt aan de spelers met de luie mentaliteit en die egoïstisch zijn en alles zelf willen doen (Vilhena , Boetius etc.)

06-11-2017 12:20

FrFeyenoordmylove +0

Tuurlijk weet jij wat zij willen. ik zag een actie van Vilhena en Boetius zondag die goed samenspeelde en Berghuis een schotkans gaven die die miste

06-11-2017 17:07

Jessevwijk1908 +0

Joden nog inhalen die 2e plek pakken en de beker winnen

06-11-2017 12:14

hakuna +2065

Alles staat stil. Zit geen beweging in het team. Dit kan je niet op Jones, Berghuis of wie dan niet afschrijven. Dit is structureel. Dit heeft maar 1 oorzaak. Er is geen doel-----> wel concentratie maar niet de wil-----> dit bracht Dirk Kuyt vorig jaar en misschien ook wel Ellia (daar was ik geen fan van).

06-11-2017 11:47

Dezwartetulp +76753

Ja Dirkie kwam op mij ook altijd messcherp over vorig jaar....op de bank.

Elia heb je gelijk in, die bracht kwaliteit, flair en zelfvertrouwen

06-11-2017 11:49

hakuna +2065

Die was messcherp in de kleedkamer. hij kwam met een doel en heeft dat doel overgebracht op zijn team genoten.

06-11-2017 11:55

Dezwartetulp +76753

Ploeg was al gretig en had al door dat er vorig jaar iets te halen viel. Daar hadden mannen als onder andere Elia en Berghuis net zoveel invloed op als Kuyt. Kuyt was vooral bezig met zn eigen succes.

06-11-2017 11:58

eppo +71829

Ouch, i agree.

06-11-2017 12:10

Dezwartetulp +76753

Het kan natuurlijk een keer voorkomen dat je als feyenoord geen kampioen wordt :) Geen reden tot paniek en al helemaal niet om clubicoon en prijzenpakker Gio te slachtofferen

06-11-2017 11:42

Fr12julian- +0

#JandeJongOut
Laffe

06-11-2017 11:36

zutphen +14809

Het is ook bizar dat Jorgensen de ballen op moet gaan halen op het middenveld, of als buitenspeler komt te spelen waardoor het centrum leeg is.

06-11-2017 11:35

gerrit66 +286

Ja precies en Elhamadi achter zijn eigen verdediging loopt.

06-11-2017 12:44

SupportYourLocals +5

1x winst in de laatste 9 wedstrijden...genoeg gezegd. Gio out.

06-11-2017 11:31

Vedetterut +249

Dat is met name het pijnlijke, dat het iedere keer weer op dezelfde manier fout gaat. Iedere keer weer dat gezapige spel waarmee nauwelijks kansen worden gecreëerd, iedere keer weer diezelfde domme fouten in de verdediging en misschien wel nog erger, iedere keer weer dezelfde domme excuses van Giovanni van Bronckhorst die maar niet lijkt in te zien dat hij gewoon compleet faalt en de problemen niet ziet. In zijn eerste seizoen zag iedereen al 7 maanden lang waar het probleem lag en toen had Gio Advocaat nodig om dat in te zien. Ook nu heeft hij weer een gigantische plaat voor zijn kop. Als je als coach je eigen fouten niet in kan zien dan heb je een heel groot probleem.

06-11-2017 11:26

ElPanzeFr +21344

Ooohhoh trek jij nou de heiligheid van Sint Giovanni, beschermheilige van geluk en toeval, in twijfel?! Dat mag hier niet hoor

06-11-2017 12:13

eppo +71829

Nouuuuu, kansen in overvloed gehad.
Het is dat m'n enkel verrot is maar sommige had ik er nog wel in gerost.

06-11-2017 12:14

El-Fenomeno +9

Ik ben het voor de verandering helemaal met je eens.

06-11-2017 12:48

PindakaasFR +133

mee eens.

Heb ook het gevoel dat de ''swing'' tussen spelers en staf op is.

06-11-2017 16:50

kevinmulFR010 +18073

And again and again and again

06-11-2017 11:26

zegmaarWes +1

Precies. Groot talent dat het nu kan laten zien.

06-11-2017 11:50

Drukmetvanalles +1141

Goedemorgen KAMPIOENEN van Nederland

06-11-2017 11:19

Djim +8207

Van Persie en Guidetti halen!
En Kuyt aan de staf toevoegen

06-11-2017 11:15

RicoH +1

Men legt de focus vekeerd. Jorgensen kan wel 10 keer scoren , hij is spits. Maar als je door achterlijk balverlies, Knullig verdedigen en blunderend keeperswerk er 11 tegen krijgt verlies je nog. Zelfs Als je Ronaldo, Messi en Griezmann voor heb lopen , dan scoren ze nog niet genoeg omdat ons middenveld/verdediging en keeper er gewoon meer door laten dan hun kunen scoren

06-11-2017 11:15

Lauranzwart +0

Is het een idee om john de wolf als derde man achter gio te stellen. In plaats van die wouters, daar heb je in mijn ogen toch niks aan.

06-11-2017 11:13

Dezwartetulp +76753

Alsjeblieft niet, John staat voor anti-voetbal en is blijven hangen in de jaren negentig...

06-11-2017 11:56

Lauranzwart +0

Vind je? Hb hem nooit zien trainen

06-11-2017 16:00

Sleepie +11923

Kees van Wonderen zou ik wel een toevoeging vinden

06-11-2017 12:54

FRPatrick010 +12

Lekker boeiend allemaal al verliezen ze nog 20 keer dit seizoen helemaal geen zin om mezelf er druk meer om te gaan maken.

06-11-2017 11:02

Jorgensen1995 +0

Gewoon met een nieuwe trainer een fundament neerzetten waar je komend seizoen op door kan wat mij betreft. Dit seizoen is toch kansloos.

06-11-2017 11:05

fr--opa +110491

Oh dus u denkt dat als wij Giovanni van Bronckhorst per direct ontslaan en een nieuwe trainer halen het opeens beter zal lopen? Het ligt aan de LUIE spelers. Niemand vecht voor de club. Dirk Kuyt deed dat, die moet hen een schop onder de kont geven.

06-11-2017 11:13

Jorgensen1995 +0

Het is de taak van de trainer om zijn ploeg te motiveren opa. Als hij dat niet kan is het over

06-11-2017 11:14

fr--opa +110491

Heeft u gelijk in, maar ik denk niet dat de omkeer komt wanneer de trainer wordt ontslagen. Niet nu in ieder geval.

06-11-2017 11:25

SupportYourLocals +5

Een andere trainer kan de ploeg weer motiveren....ze hebben ff een harde hand nodig, dat kan deze softie niet.

06-11-2017 11:33

SupportYourLocals +5

Dirk kuyt was idd mentaal heel belangrijk. hij was de echte leider vorig jaar, niet gio, die niet eens heeft geleerd van zijn fouten van het eerste jaar.

06-11-2017 11:35

Dezwartetulp +76753

Je blijft volharden in deze aantoonbare onwaarheden he, ongelofelijk wat een simpele...

06-11-2017 11:43

SupportYourLocals +5

Aantoonbaar? Toon het aan dan. En zo niet, zwijg dan gewoon.

06-11-2017 12:32

Dezwartetulp +76753

Gio toonde aan van z'n fouten uit z'n eerste seizoen geleerd te hebben, door in het tweede seizoen opa Kuyt wel op de bank te zetten, omdat die het spel frustreerde met z'n chronische gebrek aan techniek, creativiteit en snelheid. Vervolgens heeft Gio die situatie prima gemanaged, zodat de misplaatste frustratie van eigenheimertje Kuyt niet breeduit publiekelijk werd uitvergroot. Dit was tactisch een zeer goede beslissing van Gio. Met Kuyt in de basis waren we namelijk nooit kampioen geworden.

Dus Gio heeft ons niet dankzij, maar ondanks Kuyt kampioen gemaakt.

06-11-2017 12:40

SupportYourLocals +5

Gio toont nu aan totaal niet van zijn fouten geleerd te hebben, want het patroon van het eerste seizoen en de 7 nederlagen is weer zichtbaar. En zonder kuyt zijn leiderschap en winnaarsmentaliteit die hij op de groep overbracht binnen en buiten het veld waren we helemaal nooit kampioen geworden. Gio heeft dat namelijk niet en dat is direct te zien nu kuyt er niet meer bij is.

06-11-2017 13:04

Dezwartetulp +76753

Okay, ik noem feiten, jij speculeert. Doei

06-11-2017 13:06

SupportYourLocals +5

Haha pleur op man....jouw speculatie zijn feiten en mijn speculatie is gewoon speculatie?

06-11-2017 13:08

Dezwartetulp +76753

Ja klopt inderdaad :)

06-11-2017 13:09

SupportYourLocals +5

Het is idd speculatie wat je feiten noemt.

06-11-2017 13:11

Dezwartetulp +76753

Kuyt op de bank --> feit
Zonder Kuyt liep het beter --> feit
Geen grote media heisa hierover --> feit
Kampioen zonder Kuyt in de basis --> feit

06-11-2017 13:17

SupportYourLocals +5

Kampioen geworden met kuyt als aanvoerder/leider -> feit
Geen kampioen worden met kuyt in de basis -> speculatie
Gio geen overwicht op de groep, herhaling van 1e jaar -> feit

06-11-2017 13:37

Arom +0

Ik betrap me ook op dat gevoel. En daar baal ik ontzettend van. Maar bij de clubleiding schijnen ze het allemaal wel best te vinden en te denken dat de resultaten vanzelf (!) wel weer komen. Dan heb ik ook geen trek in een hartkwaal en echtscheiding vanwege chronisch chagrijn. Ik vond Koeman's voorbeeld van een niet geleegde prullenbak een beetje spijkers op laag water zoeken, maar er lijkt inderdaad een topsportklimaat van 0,0 te heersen. Of, zoals Henk Timmer ooit zei, het enige dat Top is bij Feyenoord is het Legioen.

06-11-2017 11:30

Coolsingel010 +1

Hand in hand kameraden
Hand in hand voor Feyenoord 1
Geen woorden maar daden
Leve Feyenoord 1
Hand in hand kameraden
Hand in hand voor Feyenoord 1
Geen woorden maar daden
Leve Feyenoord 1

Fijne dag kameraden, denk aan je hart

06-11-2017 10:41

Arendus +614

Als Berghuis het vizier op scherp had staan, hadden we dik gewonnen. Nu blijft de focus op opnieuw puntverlies en de slechte vorm.
We hadden op eigenlijk op 3-0 moeten staan na de kansen van Nico en Steven in de eerste helft.

06-11-2017 10:40

FR-JJN +12867

idd, het verschil is maar minimaal, en kan zomaar de andere kant op vallen. Zolang wij erachter blijven staan, en niet onnodig veel druk creeeren, gaat dat gebeuren. Het gat is groot, maar impossible is nothing!

06-11-2017 10:43

Arendus +614

Ja, ik vind dat we het midden van deze 100% kansen hem kunnen aanrekenen. Net als we Jones de 2-1 kunnen aanrekenen.
Als ik jou goed begrijp, geef jij Tony, Jens en Jones de schuld van het missen van de kansen van Berghuis?

Wat ik wou aangeven is de met iets meer precisie hadden we gewonnen en hadden alle spelers meer vertrouwen gekregen. Daarmee hadden we kunnen werken aan het verbeteren van het spel ipv weer het discussiëren van onze coach en de vorm van individuen.

06-11-2017 11:02

RicoH +1

Kijk . Onze spits scoort al na 4 minuten. Dat je dan 2 kneuzengoals tegen krijgt ligt nie aan Jorgensen. Hij kan er wel 10 maken , maar als je 11 keer door knullig balverlies, slecht verdedigen en bagger keepwerk goals tegen krijgt is daar geen kruid tegen opgewassen

06-11-2017 11:10

Lauranzwart +0

Klopt berghuis was drama maar je kan niet 1 iemand de schuld geven van een verlies. Heeft ons ook vaak genoeg gered. Als ze achterin niet stunten win je gewoon.

06-11-2017 11:16

duitser +4317

Das het verschil met vorig jaar. Toen was elke kans raak en nu vliegen ze bij een leeg doel naast

06-11-2017 11:21

Snelterugnaardetop +36185

Onze club is weer terug bij de pre kuijt era. 0.0 topsportmentaliteit.. Al 30 jaar tzelfde. Het gaat ook nooit veranderen zo.. heel af en toe komt er een passant langs die het kan verbloemen voor een korte periode (de wolf kuijt vsn hooijdonk) maar zodra deze er niet meer zijn valt de club terug op haar eigen mentaliteit. Deze is helaas niet veel beter als de lokale fc.. het grootste voorbeeld van het amateur beleid/mentaliteit is misschien wel onze TD.. Evrn wat Feiten over onze TD die velen niet durven te erkennen maar gewoon keihard kloppen.. Amateurisme op zijn top vsn onze TD:

1) Td heeft het over een profiel schets nadat hij zijn trainer ontslaat. Ok.. dat is opzich goed. Hij laat hij weten eerst van Gaal te hebben gepolst en daarna Adriaanse. Vervolgens stelt hij Rutten aan! In welke wereld passen Rutten en van Gaal/Adriaanse in hetzelfde profiel??

2) Na het vertrek van Pelle zegt hij dat zijn prioriteit ligt bij het halen van een spits. Hij geeft vervolgens vele miljoenen uit aan allerlei bankzitters maar haalt dan ene Kazim op als spits van Feyenoord 1. Een spits bij een traditionele nlse topclub die letterlijk nog NOOIT ergens als spits gespeelt had of (niet verzonnen) die nog NOOIT in zijn hele carrière meer als 5 doelpunten per seizoen gemaakt heeft! Hoe kan je in godsnaam hiermee wegkomen als td van Feyenoord....

3) Hoe kan je nou een coach, Gio, met 0.0 ervaring aanstellen? De reden dat het verbeterde het 1e seizoen was Dick Advocaat. Het 2e seizoen nsm kuijt de boel op sleeptouw. Nu zonder beide hulpstukken verliezen we wé?r bijna 9x achter elkaar punten en dat schijnt gewoon te kunnen hier...

4) de beste man heeft gewoon minimaal VEERTIG MILJOEN euro door de goot getrokken aan spelers die 0.0 hebben toegevoegd.. kramer, diks, nelom, immers kazim, boularouz, wilkshere, verhoek, bilal, fernandez, van deelen, armenteros, elabdelloui, feyenovisch, gustafson, hansson, vormer, Tapia, el abdeloui, Bakkal, sing, mathijsem, goossens , te vrede, pär hansson, lamprou...

Dat zijn dus 26 bankzitters die gemiddeld 2 seizoen salaris gekost hebben. Gemiddeld is dat 500.000e per speler per seizoen: 26x2=52. 52×500.000= 26milj!
+
26 spelers x tekengeld a 1ton = 2.6 milj.
+
Koop kramer bilal feyenovisch gustafson par = 12 milj
= ruim VEERTIG MILJOEN EURO Weggegooid geld!!!!

5) van de 54 door Martin aangetrokken spelers in totaal zijn er tot nu toe maar TWEE met winst verkocht, pelle en Janmaat. Dat betekend dus dat onze TD een moyenne heeft van 1 op de 26 aangetrokken spelers die met winst verkocht worden......... Hoe kan dit bij Feyenoord??? (Bmi clasie kasdorp kongolo de vrij fer wijnaldum castaignos jpb etc waten er allemaal al ruim voordat Martin kwam..)

De beste man verkoopt wat gladde praatjes en iedereen valt voor hem. Weinige durven naar de harde feiten te kijken. Zonder deze man was Feyenoord veel en veel verder geweest. Maar iemsnd met zulke resultaten kan bij Feyenoord gewoon blijven zitten zonder problemen.. Das nou het allerbeste voorbeeld van amateurisme...

Misschien dat u nu begrijpt waarom de vrienden van Feyenoord 1 voor 1 opstappen. Dit zijn naast supporters namelijk ook gelouterde business mensen die wel emotieloos naar feiten kunnen kijken. Deze mensen komen stuk voor stuk tot de conclusie dat we al jaren de slechtste td ter wereld (kwa cijfers en feiten) in huis hebben en er niets veranderd...

06-11-2017 10:37

Dordtse-Feyenoorder +2106

Volledig mee eens.

06-11-2017 10:43

Snelterugnaardetop +36185

Nu de oplossing nog..

06-11-2017 12:15

mariasantino +236

Eindelijk iemand die het ook door heeft!

06-11-2017 11:06

Snelterugnaardetop +36185

Er zijn er wel meerdere gelukkig maar idd de schaarste overheerst

06-11-2017 12:15

zekspeed +4434

Vind dit echt geen juiste weergave van de werkelijkheid. Van Geel heeft dit jaar Haps, st. Juste, Amrabat, Berghuis Larsson en Boëtius aangetrokken en Diks als reserve voor Nieuwkoop. Vind ik allemaal prima aankopen, niks mis mee.

Van Geel zorgde er bij zijn aanstelling voor dat Koeman kwam en haalde zonder enkel noemenswaardig budget toch spelers die er met zijn allen voor zorgden dat de weg naar boven werd ingezet.

Fred Rutten vond ik een prima keuze. Adriaanse haat Feyenoord en van Gaal komt toch niet.

06-11-2017 11:27

Dennis48 +27

Petje af voor de analyse!!!
Alle mooie woorden van na het kampioenschap zijn gelogenstraft, niets lat omhoog, niets structureel beter. Van Geel heeft betere bankzitten gekocht die nu door blessures in de basis staan. Maar een structureel betere spelers kopen dan je had in het kampioensjaar is niet gebeurt.
Niets is gedaan om de focus en de honger naar meer te behouden en te stimuleren.
Er is gegokt dat de spelers die een uitzonderlijk goed jaar hadden het nu weer zouden hebben en helaas dat is niet zo.
Dat Kun je van Geel en Van Bronckhorst aanrekenen.

06-11-2017 11:28

duitser +4317

Vormer, goossens, immers, elia zijn sowieso ook met winst verkocht.

Kuyt en Mathijsen zijn gestopt.

Guidetti, bakkal, el ... (die van city) waren gehuurd

Vermeer
Jones
Diks
St juste
Vd heijden
Botteghin
Haps
Nelom
El ahmadi
Amrabat
Toornstra
Larsson
Boetius
Bilal
Berghuis
Kramer
Jorgensen

Zitten allemaal nog bij de selectie.


Dan vergeet ik er hierboven vast nog een paar.

Leuk zo een jankverhaal maar kom ff met feiten aub.

06-11-2017 11:29

Dennis48 +27

Goosens is voor niks weggegaan, Vormer is voor iets van 8 ton weggegaan. Immers heb je verlies op geleden door die rare huurconstructie met Den Haag. Blijft Elia dus over op wie je winst hebt geboekt

Feit is dat je 12 punten achterstaat op een zesde plaats na een kampioenschap en belofte dat er structureel naar hoger gestreefd zou gaan worden. Dan Kun je het blijven gooien op pech en blessures en blijven hangen op eens in de 18 Haaren af en toe een beker. Of je spreekt je uit, Ferguson die er best een beetje verstand van heeft zei altijd dat voor hem het moeilijkste een kampioenschap was om te bekijken wat het jaar daarop anders en beter moest om de honger en de focus te behouden. Bij onze ploeg lees je dat men het niet snapt hoe het kan want ze doen alles net zo als vorig jaar.
En nee Van Geel en Gio hoeven niet weg, maar aangesproken worden op wat er anders of beter kan moet kunnen.

06-11-2017 11:44

duitser +4317

Dus als je iemand gratis haalt en je verkoopt hem voor 8 ton dan verkoop je hem niet met winst?

06-11-2017 11:48

Dennis48 +27

Sorry dan is mijn geheugen der beroerder aan toe dan ik dacht, was ervan overtuigd dat we voor Vormer gewoon betaald hadden.

06-11-2017 11:54

duitser +4317

Nee. Transfervrij van roda overgekomen. En goossens inderdaad ontbonden. Dacht dat er voor hem nog 2ton was binnengehaald

06-11-2017 11:57

Snelterugnaardetop +36185

Duitser je bent blijkbaar erg pro van geel. Immers heeft 8 ton opgeleverd dus mijn verhaal klopt niet meer.. tegen zulke argumenten kan ik natuurlijk niet op..

06-11-2017 12:17

duitser +4317

Feit blijft ook dat we vd 4 cv's er 3 missen
Feit blijft ook dat we onze aanvalsleider en topscoorder weken hebben moeten missen
Feit blijft ook dat onze eerste rechtsback er weken uit heeft gelegen.

En dat niet over een heel seizoen maar binnen een wedstrijd of 6 a 7. Dat is gewoon teveel vh goede.

En wat het grootste verschil is met vorig seozoen? Dat is het feit dat vorig jaar zowat elke kans een goal was, uit alle hoeken en standen en dat we nu pingels missen en ballen voor open doel missen.

06-11-2017 11:54

Dennis48 +27

Dat gemis voel je wel das niet te ontkennen. Wat ik wel teleurstellend vind is dat men maar op de zelfde voet blijft door modderen. Bouw defensieve zekerheid in, laat jongens van de O20 of O19 hun kans pakken. Doe iets in plaats van wedstrijd na wedstrijd hetzelfde te doen en denken dat de uitkomst dan anders zal zijn.

06-11-2017 12:10

duitser +4317

Defensieve zekerheid met jingens van onder de O19?

Ok....

06-11-2017 12:43

Dennis48 +27

Kennelijk lukt het ook niet met jongens die al wel ervaring hebben toch. Sorry dat ik niet helder verwoorde bedoelde het eigenlijk als twee afzonderlijk punten. Zet het defensief goed neer en ga van daaruit voetballen en breng daarna als het voetbal niet beter wordt wat andere jongens.
Probeer eens iets anders dan wat je nu wedstrijd na wedstrijd probeert en ook niet werkt.

06-11-2017 12:50

Dennis48 +27

Eigenlijk is dit ook wel geweldig hè, met je kameraden nog dagenlang ouwehoeren over die club na weer een zeperd van een wedstrijd. En allemaal maar een ding willen dat die gasten het weer oppakken. In plaats van dat gescheld en afhaken wat je zo vaak ergens anders ziet

06-11-2017 12:53

gwmd1 +4085

Feit is dat Jørgensen vorig jaar niet geblesseerd was.Feit was dat van Gelul dit in had moeten zien.
FEIT IS DAT VAN GEEL ZAND IN DE MOTOR BLIJFT EN OP MOET ROTTEN.

06-11-2017 14:35

gwmd1 +4085

Klopt oud verhaal.Maar onze supporters slapen snelle!Je hebt hier al meer medestanders dan op Feyenoord netwerk ????????????.
EN NOU OPROTTEN MET DIE GLADDE SLIJMJURK VAN GEEL.
Ik wacht al 4 jaar op zijn vertrek.

06-11-2017 11:42

Snelterugnaardetop +36185

Er verandert gewoon niets maat.. onze loefde voor de club is ook onze zwakste kant.. door die onvoorwaardelijke liefde denkt men dat kritiek op de club/managers gelujk staat aan minder liefde.. Daardoor is er bij ons zo weinig ruimte voor echte feiten..

06-11-2017 12:14

Dezwartetulp +76753

Bakkal, prima spelertje, dus je verhaal klopt van geen kant :)

06-11-2017 12:06

Snelterugnaardetop +36185

???????? goeie

06-11-2017 12:13

Dennis48 +27

Bakkal vanaf links achter Guidetti in zin eerste seizoen toen die gehuurd was, was echt goed toen. Ging daarna helaas cashen en is in zin tweede periode nooit meer echt in vorm gekomen.

06-11-2017 12:13

Dezwartetulp +76753

Inderdaad.

Belangrijker nog, Gudde, van Geel en Gio (de drie G's) hebben de club gewoon uit een diep (financieel) dal naar het kampioenschap gebracht. Dat staat bovenaan. En dat daarbij along the way ook dingen fout zijn gegaan, is bijzaak.

06-11-2017 12:18

Snelterugnaardetop +36185

Daar ga je fout in helaas... Dat is alles behalve door de 3 g's gedaan.. dat is gedaan door de verkoop van fer wijnaldum de vrij bmi castaignos kongolo kasdorp clasie. Bij elkaar zo een 60 miljoen. Maar dat zijn stuk voor stuk spelers die er al lang en breed waten voordat de 3 gs er waren. Dus je jeugdopleiding plus de vrienden van Feyenoord met 35 milj hebben ons geholpen. Ondanks t wanbeleid van Martin en co..

06-11-2017 12:22

Dezwartetulp +76753

Je had een punt gehad als het geen prijzen had opgeleverd...maar dat heeft het dus wel

06-11-2017 12:25

Snelterugnaardetop +36185

Als je voor 60 milj aan jeugdspelers verkoopt 30 milj van de vvf krijgt en 20 molj door allelei poule constructies mag je ook wel 2 prijzen winnen toch..

06-11-2017 12:33

Johan110 +0

Van Geel, maar met name de technische staf heeft niet goed ingeschat wat de selectie dit jaar nodig had. Maar goed, waar hebben we het over. Ik heb nu twee weken op rij naar Real Madrid gekeken. Eerst tegen Girona en gisterenavond tegen Las Palmas. En zowel Girona als Las Palmas hebben veel meer technische bagage en een betere selectie dan ons. Wij zouden gewoon stijf onderaan staan in de Primera Division. Misschien kunnen we eens in de secunda division gaan scouten, want daar loopt vast een technisch vaardige nummer 10 rond.

06-11-2017 12:59

Jorgensen1995 +0

Tijd voor een nieuwe trainer

06-11-2017 10:27

Trummeke +239

You'll never walk alone. Is toch de toon?
Wat is er aan de hand? Hand in hand. Sterker door strijd. Die moeten leiden tot samenhorigheid.
Wat me stoort is dat je hier alleen hoort als iemand niét heeft gescoord. Je zou de mannen moeten steunen maar ze worden hier vaak alleen de grond in geboord.

06-11-2017 10:22

Coolsingel010 +1

Trummeke for president!

06-11-2017 10:34

Trummeke +239

Mijn slogan zou zijn. Trum = Trump minus the Problems

06-11-2017 11:30

Dennis48 +27

Steunen doen we in het stadion, elke keer weer. Neem de opkomst alleen al, daar zijn veel grotere ploegen dik jaloers op!!
En de zaken benoemen zoals ze zijn is ook steunen, je kunt iemand eindeloos zijn fouten laten herhalen of je wijst hem erop. Das ook steunen denk ik.

06-11-2017 11:34

Coolsingel010 +1

Apart hoe sommige mensen denken dat de spelers zelf geen benul hebben van dat het kut gaat. Als iemand weet dat het beter moet zijn dat de spelers. En nee dan gaan ze niet beter presteren als ze in een stille kuip spelen en wij allemaal haten. Aanwezigheid is leuk maar steun is meer dan aanwezig zijn als je het mij vraagt

06-11-2017 11:38

Dennis48 +27

Steunen is die ploeg over elk dood punt heen schreeuwen, is ze zo toe brullen dat ze de kracht krijgen om alles aan te kunnen ben ik helemaal met je eens absoluut. Punt van mijn reactie was zolang die gasten op het veld staan steun ik ze, ik fluit niemand uit, blijf in het stadion tot de laatste snik. Maar daar buiten als je niets bespreekt, niets benoemd alle kritische opmerkingen wil wegwuiven omdat je moet steunen hoe verwacht je dan verbetering?

06-11-2017 11:48

Trummeke +239

Daar heb je ook helemaal gelijk in. Daar is niks mis mee. Dat bedoel ik ook niet. Maar er zijn er genoeg die anders praten maat. Je weet wel wat ik bedoel

06-11-2017 14:47

Dennis48 +27

Ik weet het kameraad

06-11-2017 14:49

pinda123 +320

Laten we been terughalen die zal het niet slechter doen

06-11-2017 10:21

oe-a-Elia +3

Laten we Pim Verbeek terug halen die zal het niet slechter doen

06-11-2017 10:22

pinda123 +320

Alles beter.dan wat er.nu.zit lol

06-11-2017 10:30

zekspeed +4434

Aan de kwaliteit ligt het echt niet. Het is op het moment gewoon zoals het is.
Van Bronckhorst neem ik alleen het volgende kwalijk:
1) vasthouden aan 4-3-3 door Kramer en Diks te laten spelen en kwalitatief betere spelers op de bank te houden ( 1 op 1 vervangen);
2) probeer nu eens een rechtspoot op rechtsbuiten en een linkspoot op linksbuiten. De verrassing van een naar binnen trekkende buitenspeler is snel weg;
3) van Bronckhorst grijpt veel te laat in met wisselen.

06-11-2017 10:20

Fakkelteit +10

Het was gisteren gewoon van een heel laag niveau. De tweede helft was nog slechter dan de eerste.

06-11-2017 10:15

michielFR +0

Jones moet er sowieso uit. Maar gezien de onzekere verdediging vraag ik mij af of dat zelfs een verstandige keuze is. Tot de winterstop is het voor ons overleven en bikkelen. Alles zit op dit moment tegen.

06-11-2017 10:13

Winetou +172

Lekker Labyad halen en Vilhena gauw verkopen of even op de bank laten plaatsnemen.

06-11-2017 10:21

Johan110 +0

Het is geen hogere wiskunde. We zijn kwalitatief flink achteruit gegaan. Kongolo, Elia, Kuijt, Karsdorp, Botteghin en Scharie mis je op dit moment. Dus er staat een hele nieuwe defensie. En Kuijt, Elia, Karsdorp en Scharie zijn ook echte winnaars. Je zag hen nog weleens flink schelden in het veld. Ga nu de 11 basisspelers eens na. Niemand trekt zijn bek open.
Diks, Amrabat en in mindere mate Boetius lijken allemaal misperen. Larsson, St Juste en Haps spelen redelijk, maar zijn nog niet op het niveau dat Feyenoord nastreeft. Dan hebben we ook nog eens Bilal en Kramer binnenboord gehouden. Jones kan de druk van de media en de aanwezigheid van Vermeer op de bank niet aan. Toornstra heeft teveel spieren gekweekt en verkrampt als hij een kans krijgt in een uitduel. En Vilhena lijkt na die fout tegen Manchester City helemaal de weg kwijt.

06-11-2017 10:11

gwmd1 +4085

Flinker van Geel eruit hij heeft geen spits gehaald en is hoofd verantwoordelijk voor de malaise.

06-11-2017 10:09

marcel achterhof +82

Jorgensen stond gewoon in de basis of heb je dat gemist

06-11-2017 10:09

SvenAirlines +0

Hij had Kramer moeten verkopen en een betere tweede spits moeten halen.

06-11-2017 10:29

dennis-zuid +4237

En waar ga je een goede spits vinden die bij Feyenoord op de bank wil zitten

06-11-2017 10:33

ricodetico +12985

Gelukkig zijn er nog nuchtere mensen hier. We denken hier zomaar iedereen te kunnen halen voor weinig geld. We hebben gewoon goed ingekocht. Helaas waren (ook mijn) verwachtingen te groot dit seizoen. Wat daar de redenen ook van mogen zijn.

06-11-2017 10:39

skin +13993

Was er interesse voor Kramer om die voor een paar miljoen over te nemen? Volgens mij niet. En een betere tweede spits: aan wie had je gedacht? Een van Wolfswinkel ofzo? Zo'n speler kost ook gewoon een paar miljoen hoor. En of we daar nou zoveel mee opschieten betwijfel ik.

Van Geel heeft het beschikbare budget gewoon maximaal benut en prima aankopen van gedaan. Daar was iedereen het begin van dit seizoen nog volop mee eens. Een dikke blessuregolf en 2 middenvelders met een mysterieuze vormcrisis valt gewoon niet op de anticiperen. Kan je Van Geel onmogelijk kwalijk nemen.

06-11-2017 10:35

skin +13993

St. Juste, Larsson, Amrabat en Berghuis zijn gewoon goede aankopen hoor.

06-11-2017 11:02

marcel achterhof +82

St juste was niet gekomen als luckassen was gehaald, amrabat is een middenvelder

06-11-2017 11:43

burny181803 +1

Scharie en bottegien worden nu wel heeeeel erg gemist

06-11-2017 10:08

heilhigler +0

hallo allemaal ben al tijdje afgekeurd. heeft iemand nog wat om bij te klussen. koerieren ofzo hoor t graag bedankt allemaal

06-11-2017 10:07

Campie +1

Ik heb 200 kilo cocaïne besteld in Colombia, ken jij die ff voor me ophalen.
Rogas st 215 in Bogotá.
Die mannen met die wapens doen in principe niets als je ze maar niet aankijkt.
Ga niet met het vliegtuig want 200 kg krijg je nooit ingeslikt. Ik heb een bootje voor je met 25 pk. Gedraag je zo normaal mogelijk en verkleed je bv als visser.
App me als je met dat spul bij Hoek van Holland bent.
Bedankt alvast.

06-11-2017 10:43

Fr12julian- +0

Goedemorgen kampioen van Nederland!

06-11-2017 10:04

oe-a-Elia +3

Toch wel grappig: Vorig jaar was Kuyt een oude seniel die veel te slecht was om in de basis te starten en nu is hij opeens de trainer die ons kampioen heeft gemaakt

06-11-2017 09:54

Bati +39544

En was Kuyt er bij die 7 nederlagen ook gewoon bij, wat raar dat die toen het tij ook niet kon keren.

Lachwekkend

06-11-2017 09:58

oe-a-Elia +3

Kom jij nou met feiten? Die wil ik niet zien! GIO OUT!!!

06-11-2017 09:59

gwmd1 +4085

Van Geel out!

06-11-2017 10:09

Bati +39544

Fraser in, dat is zo'n tactisch wonder en speelt tiki taka voetbal!!!!

06-11-2017 10:14

NSFR87 +4664

Er is 1 persoon die dat de wereld in heeft geholpen en het kudde volk lult elkaar allemaal na..

06-11-2017 16:13

WTSGD +18144

Je moet verder kijken dan de gemiste kansen. Gezien de kwaliteit van onze kansen was de expG, we hebben er 2 gescoord. Probleem ligt in de waardeloze tactiek die al 3 jaar niet verbeterd.

Hangt veel te veel af van de vorm van de buitenspelers. Vilhena en Toornstra lopen alleen maar in de weg en de verdedigers maken het zichzelf direct veel te moeilijk.

Daarnaast is de keeperskwestie gewoon een kwaliteitsprobleem. Jones moet er echt zsm uit.

06-11-2017 09:53

holkii +0

En vilhena wat is die tering slecht zeg...

06-11-2017 09:51

Coolsingel010 +1

neus, gedraag je eens

06-11-2017 10:33

Coolsingel010 +1

Was te verwachten kameraden. Niet janken, supporten!

06-11-2017 09:48

oelypessy +355

Pfff wat een gejankt allemaal en kritiek op onze eigen club/trainer...

We kunnen allemaal zeggen wat we willen, maar de realiteit is dat we met dit materiaal wat we nu hebben gewoon niet goed genoeg is voor de top van Nederland!
GIO moet nu opstaan en de boze hand hanteren want hoe kan het dat Berghuis in 2 wedstrijden in 1keer 10 of bijna 10 100% kansen mist!!
Ze hebben geen vertrouwen op dit moment dus moeten er gewoon een geslachtofferd worden.
Begin eerst met Vilhena en Toornstra niet meer op te stellen want die 2 spelen echt zwaar onder maat dit seizoen. Ik ken ze niet meer terug. Vind het zielig voor KEA want die gaat daardoor fouten maken die je hem niet vaak ziet maken.
Diks mag je gewoon nooit meer opstellen. Die heeft al zoveel punten verspeeld dit seizoen.
En zo weet ik er nog wel een paar.
Verder vind ik dat de jeugd meer kansen moet krijgen... Dit seizoen is toch al verneukt.
Daarbij mis ik Dirk, Terence, Ricky en Eljero Elia zo erg. Die waren gewoon erg goed....
Pfff Dirk als mentor....

06-11-2017 09:42

wimpie63 +0

VAN MARWIJKKKKKKKKKK

06-11-2017 09:28

wimpie63 +0

gio is geen goede trainer en durf niks te veranderen. beter een nieuwe trainer halen. gio komt veel te veel te kort

06-11-2017 09:27

oelypessy +355

Geef GIO maar weer de schuld. Die man die in 3 seizoenen 3 prijzen pakt.

06-11-2017 09:30

dennis-zuid +4237

Is dat alles waar je naar kijkt? Man man man

06-11-2017 09:33

oelypessy +355

Haha een beetje wel ja nu je er over begint.. Onze club pakt bijna nooit prijzen dus als Gio 3 prijzen pakt in 3 seizoenen dan word daar naar gekeken ja... of zal ik gaan beginnen over die 10 jaar daarvoor.... zullen we daar even naar gaan kijken.
Ik vind dat GIO meer respect verdiend want dat heeft hij wel verdiend.

06-11-2017 09:46

Harrypipo +9004

Heb meer het idee dat kuyt afgelopen 2 seizoenen de trainer was

06-11-2017 09:35

Van_Geel +18448

Het Kuyt-effect had dit seizoen ook niet geholpen, zijn motivatie en positiviteit werkt als extra boost als het goed gaat. Maar is snel uitgewerkt als het een periode slecht gaat, zie alleen al de 7 wedstrijden dat we achter elkaar verloren in 2016.

Daarom denk ik dat Kuyt ook geen goede trainer wordt. Of hij moet veel bijleren.

06-11-2017 09:41

FRjack +49

AD weer lekker zuur. Sensatiekrant.

06-11-2017 09:16

RicoH +1

Misschien als we beter spelen dat de krant minder zure stukken schrijft ? Ga het nie oo de krant gooien. Het elftal en staf faalt. Simpel zat

06-11-2017 09:19

FRjack +49

Resultaten zijn slecht, maar daar zijn allerlei oorzaken voor. Het AD noemt dat excuses zoeken. Tja. Halfleeg glas.

06-11-2017 09:29

ricodetico +12985

Aan iedereen die Gio graag ziet vertrekken. Wie moeten we dan voor de groep zetten? En kom wel met realistische namen die betaalbaar zijn en ook zelf willen komen. Of hebben jullie vertrouwen in het duo van Gastel en Wouters?

06-11-2017 09:13

Exit +527

Er is maar 1 titelkandidaat die dolgraag wil: Fräser

06-11-2017 09:14

FRjack +49

Hahaha, constant om vertrek Gio smeken en dan met Henk Fräser aankomen. Neemt iemand je nog serieus?

06-11-2017 09:17

Exit +527

Fraser laat bij Den Haag en Vitesse zien een goede trainer te zijn. Dus wat is er mis met Fraser ?

06-11-2017 09:19

FRjack +49

Been. Verbeek. Jans. Rutten. Van den Brom. Allemaal subtoptrainers die gefaald hebben bij een topclub. Fraser precies hetzelfde. Speelt ook vreselijk voetbal trouwens.

06-11-2017 09:54

Exit +527

Gefaald is een groot woord. Maar risico's moet je altijd nemen, hebben we bij van Bronckhorst ook gedaan

06-11-2017 10:05

Van_Geel +18448

Een aantal jaar geleden was er ook 1 goed presterende trainer die dolgraag wilde: Been.
De grootste fout op gebied van trainers dit millennium. Het gras is niet altijd groener.

06-11-2017 09:36

Exit +527

Zekerheid dat het goed gaat heb je nooit, soms moet je risico's nemen.

Al heb ik laatst een lijstje van spelers gezien van die tijd, het was ook wel echt schandalig slecht ook wat er rondliep.

06-11-2017 09:41

Orgullo +7666

Heb dan liever Ten Hag. Die voetbalt met een stijl die mij veel meer aanspreekt.

06-11-2017 10:34

Fakkelteit +10

Gaat Gio eruit, dan ook de andere twee mee. Ik vind het maar apart als de assistenten het overnemen, hebben ook schuldm

06-11-2017 09:15

Exit +527

Klopt. Die moeten ook weg. Wouters helemaal, die voegt niets toe. En van Gastel moet zich weer lekker vol op de jeugd storten

06-11-2017 09:20

RicoH +1

er zijn een paar namen al genoemd.
Frase
Ten Hag
Koeman.
reele opties dus

06-11-2017 09:21

ricodetico +12985

Koeman is niet haalbaar. De overige 2 wel en dan zou mijn voorkeur naar Ten Hag uitgaan. Tactisch een zeer sterke trainer die vooruit durft te voetballen.

06-11-2017 09:31

Exit +527

Het is wel weer lachwekkend dat iedereen weer de verdediging aanvalt terwijl die gewoon normaal functioneert.
In hoeverre kan je de tegendoelpunten van Den Haag de verdediging aanrekenen?
Het waren fouten van vooral Vilhena, die al 5 jaar niet laat zien op basis van wat hij als groot toptalent wordt bestempeld, en van Jones die bij beide doelpunten er ongelukkig uitzag.

Om het op de verdediging af te schuiven is een lachwekkende vorm van excuses zoeken voor het faliekant falende beleid

06-11-2017 09:12

FRfan67 +6794

Heb jij niets beters te doen?

Exit OUT!!!

06-11-2017 09:15

FRlegend +17022

Volkskrant verwoordt het wel mooi. Als ook Berghuis er niet meer bovenuit steekt is de crisis wel compleet.

06-11-2017 09:11

Spiderpig +174639

Berghuis was de enige die nog zijn niveau haalde in de meeste wedstrijden. Kan ook een x een mindere dag hebben. Maar dat kun je over bijv. Toornstra of Vilhena niet zeggen.

06-11-2017 09:14

FRlegend +17022

Nee 8 man structureel onder hun niveau is niet oké.

06-11-2017 11:04
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties