''Verwacht Amrabat op middenveld en Tapia in verdediging''

''Verwacht Amrabat op middenveld en Tapia in verdediging''

Feyenoord neemt het morgen op tegen Manchester City. De Rotterdammers moeten het doen zonder Karim El Ahmadi. De middenvelder is geschorst voor het duel in het Etihad stadium. Feyenoord-watcher Dennis van Eersel verwacht dat Renato Tapia en Sofyan Amrabat zullen starten in de basiself.

''Ik zou met Amrabat op zijn positie spelen. Het zou logisch zijn als hij er op het middenveld bij komt. Tapia is ook weer terug, maar mijn gevoel is dat hij weer in de verdediging wordt gezet,'' zegt Van Eersel in gesprek met RTV Rijnmond. ''Sven van Beek zal na zijn blessure niet gelijk alles spelen als dat niet per se hoeft.''

De kans is ook groot dat Van Bronckhorst wederom kiest voor Boëtius . ''Als je het gedachtegoed van Van Bronckhorst volgt zoals dat in Oekraïne tegen Shakhtar het geval was, dat Feyenoord in de tegenaanval moet toeslaan in een wedstrijd waarin de tegenstander aanvallend wil domineren, dan kom je met de snelheid van Boëtius misschien beter voor de dag dan met Sam Larsson.''

Lees meer over
Sven van Beek Renato Tapia
Plaats reactie
666

whasjoewahn +16571

leuk man al die opstellingen...

Maakt geen reet uit. Je gaat er sowieso af.
Jorgensen niet fit? Simpel, op de bank

20-11-2017 21:21

anubislive +343

Ik doe het nooit, ik doe het nu een keer wel.

Nieuwkoop----Van Beek---Tapia---St. Juste---Haps
---------------------El Ahmadi------Amrabat---------------
-------------------------------Larsson-------------------------
----------------------Berghuis----Jorgenson---------------

Doet Gio niet, durft nauwelijks iets in de basis aan te passen, maar dit is iets waarmee je misschien iets kan.

20-11-2017 20:34

Goel +136

el Ahmadi is geschorst......Misschien toch maar niet meer doen

20-11-2017 20:38

Remcola22 +376

Vilhena voor El ahmadi verder reken ik m goed

20-11-2017 20:58

Jrn +860

Dit lijkt me de best denkbare opstelling nu. Backs flink laten draven en Van Beek als libero opstellen.

21-11-2017 03:08

Keesvanwonderen +1

Dat lijkt mij ook wel wat Rotterdam 1983 ayoub!!!!!

20-11-2017 20:16

Frankster +21153

Zie liever v beek

20-11-2017 19:58

ricodetico +13046

Ik ook, maar begrijp de voorzichtigheid met hem.
Tapia had dan op el Ahmadi zijn plek gekund, dat vervult hij prima bij Peru. En dan Amrabat op de plek van Vilhena.

20-11-2017 20:16

TactvolleTacticus +3792

Amrabat op basis waarvan? Die speelt nu nog minder dan Tonny. Bovendien heeft tonny nog een beetje Europese ervaring...

20-11-2017 20:19

ricodetico +13046

Op basis dat Vilhena een keertje mag banken

20-11-2017 22:13

TactvolleTacticus +3792

Dat ben ik wel met je eens , alleen heb je wel een goed alternatief nodig. De enige die daar nog kan staan is Tapia, denk ik.
Alleen zie ik hem liever in de verdediging en st. Juste op rechtsback.

20-11-2017 22:27

piriimann +1583

Ik wil dat iedereen terug kijkt of/en terug denkt aan het doelpunt van VVV. Zie daar het kindsoldaat die de bal MOET blokken, en misschien daardoor wel een tegen aanval kan beginnen..

Kijk hoe als een klein kind soldaatje hij daar zijn “taak” moet uitvoeren, en hoe hij het in werkelijkheid doet.. een persoonlijkheid had daar met z’n hebben en houwe zichzelf voor die bal geworpen.. ik vind het echt ronduit schandalig.. dit kost je 2 punten en niemand ( de gehele staf ) die ernaar omkijkt of er iets tegen zal doen.. zit in het aard van et beesje wat boetius daar vertoond...


Een jeugdvoetballer met zo nu en dan een leuke actie..
Daar win je de oorlog dus totaaal niet mee.. en aangezien voetbal oorlog is.. hebben wij een achter de laptop drone uitvoerende selectie.. in plaats van (beetje overdreven) doorgesnoven 1e linie soldaten die een over mijn lijk mentaliteit hebben..

20-11-2017 19:50

kevinmulFR010 +18073

Kijk even de kans van paardenkop en malloot vilhena terug.. mijn dode oma had die bal erin geschoten. Zelfs een mogool een een IQ loze neus als jij maakte die... alhoewel... Jij neukt je zus nog

20-11-2017 19:54

TactvolleTacticus +3792

Wie bedoel je met kindsoldaat? Kella is allang weg.

20-11-2017 20:05

TactvolleTacticus +3792

Vond je de rest zo goed spelen dan?

Er wordt elke week wel bagger verdedigd, maar om JP nou als schuldige aan te wijzen....

20-11-2017 20:21

whasjoewahn +16571

toch heeft hij wel een punt.

JPB staat lucht te dekken

20-11-2017 21:18

piriimann +1583

Ik bedoelde specifiek dat moment.. dat tegendoelpunt van Vvv

21-11-2017 00:04

TactvolleTacticus +3792

Ja oke dan heb je een punt.

21-11-2017 00:27

Denman +0

Maakt toch allemaal niet uit dit is toch een potje op papier waarbij je van tevoren weet dat je gaat verliezen. Dit jaar maar weer alles op de beker en door selecteren voor volgend jaar

20-11-2017 19:45

Tomasson +47

Slecht gedacht maar ik denk er net zo over. Misschien nog een leuke tweede seizoenshelft met RvP bij Jorgensen.

20-11-2017 20:02

renstoornstra010 +0

Jaa slim lekker de snelheid van boetius gebruiken. Deel dan ook gelijk veiligheidshelmen uit voor de mensen achter het goal voor als hij gaat schieten. Ook is het beter voor de rest van het team. Als jpb namelijk aan de bal komt dan kan de rest alvast terug want ze weten toch dat de tegenstander wordt aangespeeld of de reclameborden. Scheelt weer energie en dan verdedigen we misschien wel beter. Ik heb er vertrouwen in

20-11-2017 19:38

abrikees +4

Wie je ook opstelt het is allemaal lood om oud ijzer.

Enigste leuke spelers zijn dan eigenlijk Larsson en Berghuis, zit nog wat voetbal in.

20-11-2017 19:34

abrikees +4

Ik zou dus 4-4-2 spelen zonder Jorgenson, die komt toch niet in het stuk voor

20-11-2017 19:35

NovemberRain +0

Je wilt zonder aanspeelpunt voorin spelen met 2 trage aanvallers die zich het meest thuis voelen op de flank? Interessant.

20-11-2017 19:46

abrikees +4

wou je gaan aanvallen dan?

20-11-2017 20:05

NovemberRain +0

Nee, daarom moet je niet met twee trage lichtgewichten spelen zonder een aanspeelpunt en iemand die diepte zoekt.

21-11-2017 00:10

Christiaan82 +0

Wat denk je van St Juste, Tapia en Van Beek. Alles op slot en schade beperken.

20-11-2017 19:27

martien snellen +590

Snelheid Boetius!!!!!!!!!!!!!!!!! Maar niet op het veld.

20-11-2017 19:25

Johan110 +0

Hij gaat wel altijd snel naar de grond.

20-11-2017 20:10

PindakaasFR +133

Larsson legde weer 2 keer een bal prima klaar tegen VVV. Had al assist koning moeten zijn van de eredivisie.
Maarja als het spelers zoals Vilhena, Rens en Karim zijn die die bal voor hun voeten krijgen...

20-11-2017 19:23

kevinmulFR010 +18073

Jp deed het ook zo on de eerste wedstrijd. Althans... volgens de coach

20-11-2017 19:22

[=dave=] +389

je komt nooit beter voor de dag met jpb ipv sam

20-11-2017 19:13

Criticus-010 +5

Tapia zie ik eerder creativiteit op bet middenveld brengen xan Amrabat.

Voor de wedstrijd tegen Man. City maakt het niets uit: Daar krijgen we sowieso alle hoeken van bet veld te zien.

Voor de competitie gaat het wel uitmaken: Vilhena, Amrabat, El Ahmadi betekend 3 werkerkers zero % creativiteit op het middenveld.

20-11-2017 19:09

Rashaan_is_aan +3

Tapia voegt daar ook niks toe, doe dan Larsson op 10

20-11-2017 19:24

Criticus-010 +5

Dat sowieso!!

Waar kan ik tekenen?

20-11-2017 19:36

Christ1908 +0

Boëtius, veel snelheid inderdaad en veel ballen in de 2e ring, over de achterlijn, in voeten van tegenstanders, bij de 2e paal waar niemand staat of bij de eerste paal als er niemand staat.

20-11-2017 19:09

RoedGoelliet +1

Zet Tapia op De Bruijne met de opdracht hem niet aan voetballen toe te laten komen. Als je Messi onschadelijk kan maken moet zo'n Belg toch ook te doen zijn.

20-11-2017 19:01

FeyenoordNr.1 +21468

Die zal niet spelen gok ik. Daarnaast is JPB opstellen altijd een fout.

20-11-2017 19:03

NovemberRain +0

Tapia speelt gewoon lijkt me.

20-11-2017 19:47

Santino +4

Messi was alleen totaal niet onschadelijk die wedstrijd...

20-11-2017 19:17

TactvolleTacticus +3792

Tegen wie is messi dat niet? Heerlijk zoveel ontkenningen..

20-11-2017 20:10

Santino +4

Wat wil je hiermee zeggen?

20-11-2017 20:10

RoedGoelliet +1

Niet gescoord = onschadelijk gemaakt

20-11-2017 21:27

Santino +4

Hahahaha ja was het maar zo simpel allemaal.. Messi de paal geraakt en 4x die achterlijke spits een reuzenkans gegeven om te scoren maar die faalde hard

20-11-2017 21:33

RoedGoelliet +1

Dat zeg ik, onschadelijk. Messi wordt afgerekend op doelpunten. Niet gescoord/geen assist is onschadelijk gemaakt.

20-11-2017 21:42

Dennisdb17 +0

2u rijden naar bordeaux, 2 vliegen naar london en 5u met de bus naar manchester, ik heb dorst!

20-11-2017 18:50

IJzerenKees +131574

oh tonna captain zeker morgen nou die neemt de boel wel op sleep touw jaja

20-11-2017 18:44

JorniFR12 +143

Echt?
Dat zou lachwekkend zijn

20-11-2017 18:52

kevinmulFR010 +18073

Dan winnen we met 0-3

20-11-2017 19:13

Hastikke2 +0

City maak je borst maar nat onze sterrenteam komt eran hoppa, dit zal voor city zeker het wedstrijd van het jaar zijn. Gewoon zakenlijk winne en de puntjes mee naar rotterdam

20-11-2017 18:33

Kwaaie +0

Nee joh Feyenoord wint gewoon met 5-0. Zelfs van Beukering zou daar een hattrick scoren

20-11-2017 18:51

vinFr +1143

Jouw Nederlands doet pijn aan mijn ogen.

20-11-2017 19:39

opbokken +16

Ja inderdaad, de snelheid van JPB gaat morgen hét verschil maken. En dan achter die bal aanrennen en vervolgens weer balverlies of een duel verliezen. Je kunt beter met Larsson starten en hopen dat hij met 1 creatieve ingeving een vrije trap weet te versieren en wie weet deze op doel weet te krijgen.

20-11-2017 18:29

Orangina +0

---------------------Vermeer-----------------------
--------van Beek--Tapia----St Juste-----------
Nieuwkoop ----------------------------Haps-----
----------------Amrabat--- Vilhena --------------
--------Berghuis----------------Larsson---------
------------------- Jorgensen----------------------

20-11-2017 18:28

Cabral010 +844

Hahahahahahahahahaha ik ga hier niet eens op in

20-11-2017 18:33

xsplinterx +5

Heb je bij deze dus wel gedaan haha

20-11-2017 18:40

Yorampaar +4119

Dit is eigenlijk een hele goede opstelling

20-11-2017 19:18

NovemberRain +0

Wat is er zo verschrikkelijk aan volgens jou? Moet Kramer spelen ofzo?

20-11-2017 19:52

Cabral010 +844

Je moet niet met een 2mans middenveld tegen city spelen
532 dat kan dus dan moet je Larsson of berghuis eruit zetten en een middenvelder erbij

20-11-2017 20:07

Orangina +0

Deze opstelling is meer 5-4-1. Haps en Nieuwkoop moeten flanken bestrijken en Vilhena en Amrabat verdedigende blok centraal voor verdediging. Larsson en Berghuis, onze twee beste voetballers moeten tussen linies op middenveld voetballen zodat zijbal kunnen krijgen als we weer in balbezit kunnen komen. Hopen op een gelukje a la VVV tegen ons.

20-11-2017 20:57

Exit +527

Geen slecht idee, nee. Een 5-mans verdediging is wel nodig tegen City.
En Larsson moet inderdaad starten. Boëtius is misschien wat sneller maar zoveel scheelt dat ook niet met Larsson maar Larsson is wel 3 klassen beter

20-11-2017 19:08

TactvolleTacticus +3792

Als je veel achter de bal moet lopen, dan zie kun je beter met een versterkt middenveld spelen. Anders wordt het de ren-je-rot-show..

20-11-2017 20:13

NovemberRain +0

Niets mis mee, kan Tapia inschuiven. Misschien nog Karim erbij voor een buitenspeler zodat je middenveld wat steviger staat.

20-11-2017 19:49

Orangina +0

Karim is geschorst anders was dat verdedigend gezien beter geweest idd

20-11-2017 20:59

NovemberRain +0

Oh ja verdomme.

21-11-2017 00:11

Feyenoordshirtsverzameling +3

Iedereen juichte toen JPB wegging in 2015, hij deelde ook een sneer uit naar Feyenoord, 2 jaar Elia (Beker en Kampioen), en dat stuk verdriet kwam weer jankend terug, wat een miskoop is die gast, altijd dat gegeil op die ene treffer tegen Ajax, die had tante leen ook nog wel gemaakt.

20-11-2017 18:22

lsimon +1248

Ja er wordt teveel waarde gehecht aan doelpunten tegen 020.
Is idioot dat Guidetti nog steeds meer wordt opgehemeld dan Jorgensen.

20-11-2017 18:33

Cabral010 +844

Guidetti was bij ons gewoon een top spits
Iemand die in topwedstrijden ook goed speelde
Dat is Jorgensen nog niet gelukt

20-11-2017 18:35

Frpride +506

Idd, was blij toen die wegging. Onbegrijpelijke aankoop van die luie van geel

20-11-2017 19:13

NovemberRain +0

Vind het echt onzin om te zeggen dat Boëtius alleen gewaardeerd werd om die goal tegen Ajax, ik hoor daar echt niemand meer over. Wat echter vast staat is dat hij dat seizoen daarop gewoon één van de uitblinkers in ons elftal was met meer goals en assists dan Memphis dat seizoen. Daarnaast was die goal tegen PSV van dat seizoen natuurlijk 10x knapper, als je toch één moment wilt noemen.

Dat Boëtius op de eerste paar weken van dit seizoen na niets heeft laten zien staat overigens natuurlijk gewoon vast. Zit geen enkel greintje vertrouwen meer in ook.

20-11-2017 19:52

Mrunterwijst +10619

Hij moet ook wat aan zijn fysiek doen, iel pisventje. Dat is zijn zwakke punt, maar hij doet er helemaal niets aan

20-11-2017 20:13

Feyenoordshirtsverzameling +3

Feyenoord heeft te veel maat S spelers, Amrabat, Boetius, Berghuis, Nieuwkoop, El Ahmadi, Larsson, Haps, st Juste...

Dus echt slap, sportschool duidelijk gesloten voor Feyenoorders.

20-11-2017 21:21

gabelerus12 +163

Mee eens, met Larsson mis je toch wel diepte al vind ik het een goede speler

20-11-2017 18:18

Goofy1973 +3105

Je mist misschien wel diepte, maar Larsson is veel balvaster dan JPB, waardoor anderen de tijd hebben om bij te sluiten...ik vind de keuze voor JPB dus helemaal niet zo logisch...dat levert alleen maar balverlies op en dan kom je helemaal niet meer aan voetballen toe.

20-11-2017 18:21

Gers +13036

Mee eens en boetius mist ook vertrouwen
...aan de andere kant gaat morgen echt nergens over heb larson liver fit voor de competitie

20-11-2017 18:45

kevinmulFR010 +18073

Helaas mis je bij jp alles

20-11-2017 18:27

JorniFR12 +143

O want Larsson heeft het bereikt. 1 goede wedstrijd tegen de amateurs en iedereen loopt op hem te kweilen.

20-11-2017 18:56

jordi85 +6437

Als je niet ziet dat Larsson je meeste begaafde speler is, dan houdt alles op!

20-11-2017 19:04

JorniFR12 +143

Als je niet ziet dat Larsson snelheid en handelingssnelheid tekort, dan houdt alles op!

20-11-2017 19:27

Goofy1973 +3105

Daar hebben mvg en gio anders wel de hoofdprijs voor betaald....

20-11-2017 22:48

JorniFR12 +143

Leuke soeler voor de eredivisie.

21-11-2017 09:18

Emilio +51

Dan heb je de andere wedstrijden poep in je ogen gehad toen Larsson in het veld stond.

20-11-2017 19:19

JorniFR12 +143

Want wat heeft hij bereikt, zoveel asissts em goals. Nee

20-11-2017 19:27

jordi85 +6437

Heeft genoeg mensen vrij voor de goals gezet, Toornstra en Vilhena missen alleen alles

20-11-2017 20:00

JorniFR12 +143

O dan ligt het daar aan. En die goals?

20-11-2017 21:29

Emilio +51

Niet zo kortzichtig man.
Als degene niet scoren wie hij vrij speelt is niet zijn fout.

20-11-2017 22:59

JorniFR12 +143

Miss wat beter neerleggen? Of zelf eens een goal maken.

21-11-2017 09:20

K1K8 +0

Vilhena morgen aanvoerder zucht.

20-11-2017 18:17

Rdamalex +2

Maak allemaal niet uit wie je der neerzet word toch niks gewoon niet gaan

20-11-2017 18:15

simon010 +0

Punten pakken!

20-11-2017 18:13

Thijsvm01 +0

Ik zou het anders doen, Vermeer op goal. Achterin met 5 verdedigers en dan Toornstra, Amrabat en Larsson op het middenveld en dan Berghuis en Jørgensen. Andere gevallen ga je met 7-0+ huilend naar huis

20-11-2017 18:12

Goofy1973 +3105

Zo niet eens heel gek zijn idd, Haps, St Juste, Tapia, Van Beek en Nieuwkoop, waarbij Tapia kan inschuiven naar het middenveld en de backs evt wat hoger kunnen staan.

Maar ach, waar hebben we t over, onze coach heet Gio...die kent alleen het 433 systeem, en misbruikt hiervoor zelfs de spelers indien nodig. Zo had ik tegen VVV gewoon 343 gaan spelen, maar dan lukt het tot kunst verheven rondspelen achterin ws niet meer, en ook dat is heilig...

20-11-2017 18:25

samfeyenoordtillidie +25

Je speelt toch gewoon 5-3-2?

Jörgensen Berghuis
Toornstra
Vilhena Amrabat
Haps Juste Tapia Beek Nieuwkoop
Jones/Vermeer

20-11-2017 18:07

Weef +9085

Lijkt me een hele logische opstelling inderdaad.

20-11-2017 18:08

K1K8 +0

Precies mijn opstelling alleen dan lasrsson op plek van jens

20-11-2017 18:15

Steven_Seagal +27957

hoop dat manchester city degradeert

20-11-2017 18:04

hasil +8

Ik zou van Beek ook sparen voor a.s. Zaterdag. Morgen valt er normaal gesproken niet veel te winnen.

20-11-2017 18:02

romeo +1

Begin de wedstrijd maar met de losers: kramatisch, bilul,diksnix, nelomp, jones en boetius

20-11-2017 17:59

-Anti020 +4

10-0 wordt t dan

20-11-2017 17:56

-Anti020 +4

Nooit meer jean paul

20-11-2017 17:55

Juicher +62379

Ik zou Diks in de mandekking laten spelen op Kun Aguero. Kat in 't bakkie.

20-11-2017 17:53

FRPatrick010 +12

6-3-1 Spelen of je wordt in je kont geneukt

20-11-2017 17:52

skin +14043

Dit is een sterk staaltje sexuele intimidatie! #metoo.

20-11-2017 17:53

Finnfeyenoord10 +3052

Heeft er ooit een profclub met 6 verdedigers gespeeld? Zou wel mooi zijn als we dat doen maar gaat niet gebeuren. Ik denk gewoon 433 en we verliezen met 5-0 omdat city in gaat houden.

20-11-2017 17:56

skin +14043

Chelsea heeft dat wel eens gedaan onder Mourinho. En inderdaad, zal gewoon 4-3-3 en een dik pak slaag gaan worden, wat nog veel hoger uit kan vallen als City er écht voor zal gaan. Maar die zien dit als een rustmomentje joh.

20-11-2017 17:58

Juicher +62379

Mourinho presteerde het zelfs om met 6 verdedigers bij Maadrid te spelen na zijn oorwassing tegen Barcelona. Gvd Pepe stond op het middenveld om die kleine af te stoppen. Dus snel Mourinho aantrekken en ruilen met Gio.

20-11-2017 18:02

FR_0341 +242

Wie is morgen aanvoerder?

20-11-2017 17:52

duitser +4317

Lord Nelom

20-11-2017 17:52

tomajo-nl +1160

Haha die ava

20-11-2017 17:54

Likkertjedap +1

Waarom die ava dat is toch wel de laatste man met wie je wilt worden geassocieerd

20-11-2017 17:58

FRPatrick010 +12

Hij is nog een slaper, denkt dat de Jessias het land gaat reddden terwijl met hem het land vernietigd wordt.

20-11-2017 18:03

tomajo-nl +1160

Dit land is amper te redden nog politiek gezien...

20-11-2017 18:04

duitser +4317

Ik ben voor een beter milieu gompie

20-11-2017 18:08

FRPatrick010 +12

Whahahahahahahhaahahaha

20-11-2017 18:09

duitser +4317

Ja stel je voor hè

20-11-2017 18:10

FRPatrick010 +12

Jij bent voor een ongelimiteerde gelukszoekersstroom richting NL en het nog harder pakken van de werkende Nederlander. Je hebt een hekel aan NL als je op die partij stemt.

20-11-2017 18:13

duitser +4317

Volgens mij is begrijpend lezen niet je sterkste punt.


En verklaar je nader. Welke ongelimiteerde stroom en hoe zouden werkende nederlanders nog harder worden gepakt?

20-11-2017 18:19

FRPatrick010 +12

Whahaha zo te zien ken je hun verkiezingsprogramma ook nog niet eens. 30+ Jaar en nog zo'n slaper :').

20-11-2017 18:23

duitser +4317

Leuke kreet.

Maar leg uit

20-11-2017 18:24

Juicher +62379

Wat is er mis met Yassr Klaver?

20-11-2017 18:03

duitser +4317

Ik ben voor een beter milieu. Daarom GL gestemt.

20-11-2017 18:10

Scheveningert +1603

Nou dan kan ik je alvast vertellen dat GL(Groene leugen) net zo hard meewerkt aan het vernietigen van ons milieu als de rest van het zooitje wat daar zit dus die stem heeft weinig nut gehad dan.

20-11-2017 18:14

BBB +963

Groen slinks

20-11-2017 18:01

FR_Swiss +667

Jammer dat ze met het vliegtuig gaan.. anders konden we de bus parkeren..

20-11-2017 17:51

FR_Swiss +667

Wtf, dan maar een Boeing of een Airbus..

20-11-2017 17:52

FR_Swiss +667

Wat heeft die van Eersel genomen??

20-11-2017 17:49

Jaapiee +584

--------------------Jones;-----------------
------------beek--Juste- tapia ---------------
Nieuwkoop ----------------------------Haps;
------Amrabat--- Vilhena ---toornstra---
----------- Berghuis Jorgensen.

20-11-2017 17:49

zegmaarWes +1

Gewoon altijd deze opstelling. Als KAE weer terug is hij erin voor Vilhena. En Larsson voor Amrabat. Dan zal je zien dat je gelijk weer beter presteert. Met 433 ga je het gewoon niet redden. Iedereen weet nu hoe ze ons moeten bestreiden. Met 352 weet niemand hoe ze ons kunnen stoppen.

20-11-2017 17:55

ladinsky +10

Beste opstelling voor morgen idd

20-11-2017 18:06

waakvlam89 +1

Raar he, maar ik zie gewoon tegen deze wedstrijd op. De trots van aan het begin van dit seizoen is veranderd in schaamte voor je eigen club. Make us proud again!!

20-11-2017 17:48

Finnfeyenoord10 +3052

Waarom zou het raar zijn. We staan fucking 7e in de eredivisie en we spelen tegen een van de beste teams in de wereld atm. Is logisch dat je er tegen op ziet.

20-11-2017 17:58

Jan-Boskamp +4

Larsson is ook snel ......

20-11-2017 17:43

Fakkelteit +10

Morgen gewoon 6-4-3 gaan spelen

20-11-2017 17:42

skin +14043

Genoeg spelers bij ons die volledig onzichtbaar zijn dus wie weet kom je ermee weg.

20-11-2017 17:45

Mauricio_Aros +33

De beste tactiek is om met 4 Feyenoord-spelers te gaan vechten met 5 spelers van Manchester City.
Zij 5 keer rood, wij 4 keer. Win je reglementair.

20-11-2017 17:41

K1K8 +0

Gewoon 532 gaan spelen. Jones; Nieuwkoop beek Juste tapia Haps; amrabat Vilhena Larsson; Berghuis Jorgensen.

20-11-2017 17:40

Baschris010 +1027

Fucking goed idee.

20-11-2017 17:41

Baschris010 +1027

Nee man ik meen het

20-11-2017 18:27

FrFeyenoordmylove +0

Vooral met slome jorgensen en berghuis down

20-11-2017 17:43

noahpls +7

Jij zou voor Bilal gaan?

20-11-2017 17:46

K1K8 +0

Nee lekker met bilal of boetius spelen hahaha

20-11-2017 17:48

Juicher +62379

Laten we lekker Jorgensen op de bank plaatsnemen. De enige die het niveau van de CL aan kan haha.

20-11-2017 17:51

FrFeyenoordmylove +0

Nee gewoon geen 532. Dat werkt niet met dit materiaal

20-11-2017 19:54

Baschris010 +1027

Amrabat en Tapia. Wat een helderziende!

20-11-2017 17:40

kevinmulFR010 +18073

Al starten we met 20 man

20-11-2017 17:40

Baschris010 +1027

Al beginnen we met 0-3 voor...!

20-11-2017 17:41
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties