Transfertip: ''Iedere keer spookt die naam door mijn hoofd''

Transfertip: ''Iedere keer spookt die naam door mijn hoofd''

Feyenoord draait momenteel niet goed in de competitie. De laatste twee wedstrijden werden wel gewonnen, maar het spel van de Rotterdamse club was nog niet goed. Volgens de analisten mist de ploeg van Giovanni van Bronckhorst vooral scorend vermogen op het middenveld en mentaliteit. Daarom wordt wederom Oud-Feyenoorder John Guidetti getipt.

"Dit Feyenoord heeft nu iets nodig in mentale zin. Iedere keer weer spookt die naam door mijn hoofd: Guidetti,'' zegt Emile Schelvis in FC Rijnmond. ''Hij komt niet meer aan de bak bij Celta de Vigo en kan ervoor zorgen dat er iets gebeurt. Gewoon, om die hele ploeg weer een boost te geven. Ik zie mooie dingen, maar ik zie Steven Berghuis ook vijf minuten met zijn hoofd naar beneden lopen als hij een foute bal geeft."

Volgens Schelvis is ook Jørgensen niet de aanjager van de ploeg. "Je merkt af en toe dat het elftal op een dood spoor zit. Er is niemand die ze eroverheen kan trekken. Laat dan iemand komen die er onbevangen tegenaan gaat, de harten van de supporters al veroverd heeft en een beetje schijt heeft aan alles. Iemand die zegt: 'je speelt bij Feyenoord, je speelt in De Kuip, wij zijn hier de baas'."

Lees meer over
Steven Berghuis
Plaats reactie
666

JerryFR12 +3

Ik vrees toch dat het voor hem heel lastig wordt om aan de dan torenhoge verwachtingen te voldoen, aangezien hij al een paar jaar amper speelt.

05-12-2017 12:06

Twaalfenaar +1

Wie weet krijgt hij wel weer die boost als hij de twaalfde man weer achter zich hoort.

09-12-2017 22:45

jets +71

Ben ik het volkomen mee eens.Guidetti moet terugkomen!Die kan nog eens wat extra's brengen.Dan zet je Vilhena maar op de bank,want die brengt niks extra's dit seizoen.

05-12-2017 11:04

Nelomthebest +0

Guidetti moet komen. !!!!!!!!!!!!!

05-12-2017 10:50

Twaalfenaar +1

Ik ben het zo met je eensch!

09-12-2017 22:44

FRlegend +17020

Toch apart dat we gasten hebben lopen die het zo moeilijk hebben met zichzelf en De Kuip. Als je een paar gekken als Guidetti in de Kuip hebt spelen gaat publiek helemaal los. Dan kan je gewoon bijna niet verliezen.

05-12-2017 09:45

deve1970 +0

Guidetti kan werken, maar dan moeten we een ander spelletje gaan spelen. Niet het geijkte 4.3.3 links en rechtsbuiten. M.i. kijken naar welke spelers heb ik en hoe kan ik daar tactisch het beste team van maken.
Dus bv Jorgensen is uitstekend aanspeelpunt voor een ideale inkomende mensen als Guidetti, Toornstra, Amrabat. Berghuis vind ik erg sterk in het opzetten van een aanval, ziet het spelletje uitstekend. Larsson weet ik nog niet helemaal zeker. Hij is erg naar voren gericht wat ik op zich heel positief vind. Naar achteren voetballen doen we al genoeg nl. Maar hij moet wel iets minder risico in zijn passing liggen, want te vaak loopt de aanval spaak bij hem. Misschien als hij vanuit middenveld voetbalt met zijn gezicht naar voren gericht, gaat het beter.

Mijn opstelling zou kunnen zijn
Jorgensen diepste man
toornstra guidetti (of nu larsson) zwervend achter jorgensen
vilhena (of kea) amrabat Berghuis middenveld
nieuwkoop voor de verdediging (veel loopvermogen)
haps botteghin vbeek st juste (rechtsback)

Belangrijkste is spelers op hun waarde te gebruiken.
Uitgangspunt vind ik is dynamische mensen centraal in het elftal, waar ze dus alle kanten op kunnen.

Vilhena kan heel waardevol zijn. Ongelooflijk harde werker, maar moet ballen inleveren !!
Nieuwkoop is erg dynamisch en komt denk ik beter centraal dan op rechts uit te voeten.
Jorgensen is erg balvast, daaromheen moet je veel inkomende spelers hebben.
Toornstra is dynamisch en heeft veel loopvermogen dus kan ook verdedigend helpen; centraal dus.
Botthegin is super positieve maar ook leidende speler vanuit achteruit. We missen een leider. Kea is het niet.

Aanvoerder moet derhalve Botthegin gaan worden.

Verdere hoop is dat bij voldoende lengte in de achterhoede Vermeer Jones moet gaan vervangen. Vermeer is bij hoge ballen minder, echter compenseert dat zeer snel het spel te kunnen verplaatsen om het tempo hoog te houden in de wedstrijd. Ook in 1 op 1 situaties is Vermeer veel beter dan Jones. Vorige seizoen was Jones top, echter had de wind wel wat mee vond ik. Nu is hij teveel een zoutpilaar en ja een goede stand-in waarvoor hij ook is gehaald. Vermeer is gewoon veel beter.

Maar ja het heeft allemaal weinig nut dit te tikken, want met de huidige trainert gebeurt er geen fluit. Ik gun Gio een goede andere club met een vaste strijdwijze. Bij Feyenoord moet hij teveel tactische aanpassingen verrichten wat niet in hem zit. Dat is gewoon jammer.

Ik blijf hopen op een wonder echter.. .

05-12-2017 09:27

deve1970 +0

haha sorry eentje teveel.
Vilhena of kea ervan af op middenveld.

05-12-2017 10:39

BertvdBiesebos +0

Volkomen gelijk mee. Laat Guidetti maar komen. En stop met achteruit voetballen. Vanaf nu spelen we alleen nog maar vooruit.

04-12-2017 23:34

feyenoord_Freak +14031

GIO LEES JE MEE .
De meerderheid wil Jhon Guidettie weer terug en de meeste stemmen tellen .
Gewoon halen ik stem mee sowieso een aanwinst
Laat het BEEST LOS IN DE KUIP.

04-12-2017 23:11

Bosj +5962

Ja want Feyenoord is zò een club van het volk..
Maar ik stem ook voor

04-12-2017 23:22

Djim +8206

Je moet bij van Geel zijn

05-12-2017 02:40

VakBspringtniet +23

Al zit hij maar bij de selectie en speelt hij nooit, altijd halen zou ik zeggen

04-12-2017 21:25

Marcianofr +0

Absoluut halen!

04-12-2017 21:23

Jan-Boskamp +4

Iets met oude koeien.... die ziekte heeft guidetti echt niet goed gedaan.

04-12-2017 21:22

LaChouffeke +2

Nee zeker niet, maar hij heeft toch nog een heel behoorlijk niveau kunnen halen. Ik denk dat het een prima optie zou zijn.

04-12-2017 22:37

ringostar +8

Ajax koop al weer een goeie speler er bij en wij waarom koopt feyenoord niks.

04-12-2017 21:07

WilliSCF +730

Jij houdt een zomerslaap ipv een winterslaap?

04-12-2017 22:13

feyenoord_Freak +14031

In de winterstop hoop ik wat we nu erbij hebben met boëtius en Diks is gewoon Bagger.
En jorgensen alleen in de spits kan dat niet alleen aan vorig seizoen had hij nog kuyt die hem nog bij stond.
Nu kuyt weg is dat ook lastig geworden er moet echt iemand met pit en karakter erbij dan zeg ik haal john Guidettie dan terug.

04-12-2017 23:28

feyenoord_Freak +14031

Jaa maar dan moeten ze wel de beker winnen om de geld pot aan sterken.
Ik hoop dat Guidettie wat geld wil inleveren om te komen .

05-12-2017 00:17

rcvt98 +7

Speelt volgend seizoen pas. Misschien heeft Feyenoord dan ook weer goede aankopen?

05-12-2017 00:13

feyenoord_Freak +14031

Jaa maar dan moeten ze wel de beker winnen om de geld pot aan sterken.
Ik hoop dat Guidettie wat geld wil inleveren om te komen .

05-12-2017 00:19

ringostar +8

Let maar op hij komt weer niet krijgen we tweede keus speler er bij

04-12-2017 21:03

kbbeer +3

Ik ga hem wel op de fiets halen !!

04-12-2017 20:53

.:Feyenoord1908!:. +3610

Ondanks dat hij niet aan spelen toe komt bij Celta, zal hij nog steeds te duur zijn. Dan zou je hem moeten huren, dan zal het salaris een twede obstakel zijn.

04-12-2017 20:35

SirPsychoSexy +2285

We hebben eerder een goede sterke creatieve middenvelder nodig die de 10 kan invullen. Al is guidetti qua persoonlijkheid welkom. Jorgensen ga je niet wisselen en berghuis ook niet. Of zou guidetti als schaduwspits een idee zijn?

04-12-2017 20:34

Keesvanwonderen +1

Haal m gewoon terug was en is een goeie aanjager

04-12-2017 20:21

Ras +0

Emile Schelvis heeft volkomen gelijk. Guidetti halen, want je slaat twee vliegen in een klap. Je haalt iemand die het team motiveert een ook nog een spits is, en daarnaast zou Ayoub ook een aanwinst. Het scorend vermogen is nog steeds een groot probleem bij feyenoord en creativiteit op het middenveld ontbreekt en er wordt nog veel te veel achteruitvoetbal gespeeld.

04-12-2017 20:14

Vedetterut +249

Doe maar niet.

04-12-2017 20:08

JS-FR1 +17063

Jorgensen kan scoren maar kan een team niet beter maken. Dat deden Guidetti en Pelle wel

04-12-2017 19:54

FR-1993 +5667

Wat lul je nou. Jorgensen liet vorig jaar het hele team beter spelen. Kijk ff naar de wedstrijden dat hij er wel of niet bij is wat een verschil.

04-12-2017 20:02

Vedetterut +249

Haha dit hele elftal draait om Jorgensen, zonder hem zijn we niks.

04-12-2017 20:13

JS-FR1 +17063

1. Jorgensen kan niet uit het niets scoren
Guidetti had zo'n grote drive dat iedere kans een goal moest worden. Ging ook voor een kans als het bijna onmogelijk was.

Pellé had de kwaliteiten om uit het niets een kans te verzilveren. Al werd de bal voor gegooid. Hij sprong/vloog naar de bal om deze er in te knallen met goed geluk en met kwaliteit.

2. Jorgensen moedigt zijn team niet aan.
Schudt alleen met zijn hoofd en laat het gaan.
Pellé werd helemaal woest als hij geen fatsoenlijke bal kreeg of als zijn teamgenoten slapend het veld over liepen.
Guidetti dwong de hele selectie mee te gaan met zijn passie.

3. Waar Pellé de bal echt altijd kon vast houden is dit bij Jorgensen zeker een stuk minder.

Jorgensen schermt de bal wel af maar is de bal ook veel vaker kwijt dan Graziano.

Kortom: De woorden die Koeman heeft gebruikt zijn gewoon 100% waar.

Jorgensen is aardig voor Feyenoord maar NOG geen topper zoals Pellé.

Verbeterpunten:
- Als er een voorzet komt gewoon proberen om die bal er in te koppen zoals afgelopen 2 spitsen.
- Zelf kansen creeren en schieten op doel zoals hij dat wel bij Kopenhagen deed
- Niet iedere keer de bal op gaan halen bij de verdediging
- Als Vilhena of weet ik veel wie een pass of voorzet geeft dat helemaal nergens over gaat direct aanspreken dat het echt beter moet (ofwel je team beter maken).

etc....

04-12-2017 20:55

Vedetterut +249

Wauw je bent nog serieus ook. Jorgensen heeft looplijnen en aannames waar Guidetti alleen maar van mag dromen.

Leuk die passie van Pelle en Guidetti. Bij beiden heeft die geweldige passie het kampioenschap gekost door onnodig domme schorsingen voor belangrijke wedstrijden.

04-12-2017 21:13

JS-FR1 +17063

Dat we kampioen zijn geworden is te danken aan het hele team en niet alleen aan Jorgensen. Dat weet je zelf ook wel.

En als er 1 iemand is die misschien wel het grootste aandeel heeft gehad in het kampioenschap dan is het Kuyt wel.

04-12-2017 21:37

Verstappen +7640

Zie de assists van Jørgensen en die van Pelle en Guidetti bij elkaar.

04-12-2017 20:55

whasjoewahn +16562

Jou hoeven we ook niet serieus meer te nemen..

04-12-2017 22:01

brian85 +4628

Tuurlijk gewoon halen voor niet teveel geld.
Guidetti op 10 kan makkelijk .. v persie als pinchsitter en kramer naar na ofzo..

04-12-2017 19:36

Artycuno +7551

Andersom maat,Jorgenson op 10 en guidetti ervoor

04-12-2017 20:05

brian85 +4628

Denk dat guidetti beter is op 10.
Beweeglijker dan jorgensen

04-12-2017 21:09

ChristianY10 +0

haahah hou op hoor, dat is hopeloos

04-12-2017 19:36

Paulfr1 +0

Ahahaha pleur toch op jo die gozer zit alleen maar op de bank voor dat die kan spelen is er weer een jaar om

04-12-2017 19:31

Redbone010 +76

We hebben gewoon teveel spelers weggedaan afgelopen zomer

04-12-2017 19:11

ArieG +28

Daar zijn veel goede voor terug gekomen. Haps, Larsson, Amrabat, St.Juste. Dat zijn echt geen koekenbakkers in mijn ogen. Even buiten al die blessures om, maar de enige twee die veel en regelmatig doelpunten maakten waren Kuyt en Elia. Eigenlijk missen we nu ELia heel erg met zijn onvoorspelbare acties, te meer daar Larsson niet goed speelt.

04-12-2017 19:54

FRPatrick010 +12

Leuk als 2e spits achter Jorgensen voor de rest geen plek voor hem.

04-12-2017 19:04

Likkertjedap +1

Geloof me mensen, ik weet ookal dat clasie em guidetti t bij hun clubs kut doen maar als je ze terughaalt gaan t weer leven bij ze

04-12-2017 18:56

Calvin97 +0

Echte fans snappen allemaal dat guidetti moet komen, die nep fans die dit seizoen pas zijn gekomen snappen dat allemaal niet

04-12-2017 18:53

Paulfr1 +0

En waarom moet die komen omdar die een jaar leuk gedaan heeft en daarna niet meer nee lekker jo iemand halen die overal mislukt is maarja is een oud feyenoorder dus halen en nee ik ben geen supporter van afgelopen jaar

04-12-2017 19:33

danny-p +16572

Pele was ook overal een flop, en bij feyenoord begon 't allemaal te lopen.

Puur voor de mentaliteit mag John al komen. Liever hem als RvP

04-12-2017 20:06

opT +620

Ik ga nu zo'n 25 naar De Kuip, heb 22 jaar een seizoenskaart. En ik vind dat hij niet moet komen. Hoe nu verder?

04-12-2017 20:16

Tondongenfr +211

Guidetti en Clasie halen. En dan het liefst nog een goede 10

04-12-2017 18:50

vHanegem +2

Nicolai zijn we sowieso kwijt na het WK

04-12-2017 18:44

Gekkethijs +0

Ja vind ik ook..guidety is zeker welkom

Ayoub hadden allang moeten halen ipv Amrabat

Fout ingeschat..amrabat Heb je er al 3 van..tonny karim en toornstra

Ayoub is veel meer een voetballer..techniek en inzicht

04-12-2017 18:43

Lucas_010 +6597

Ayoub is nu transfervrij volgensmij en k zou ook zeker kuwas en dumfries halen

04-12-2017 19:22

Klaploper +1

Guidetti en Ayoub zouden welkome versterkingen zijn

04-12-2017 18:40

Salomon Kalou +4

Origineel zeg. Wat voegt Guidetti (behalve bravoure) toe dan?

04-12-2017 18:41

vHanegem +2

ach driemaal een hattrick in één seizoen waaronder 020 is niet niks

04-12-2017 18:45

rood-wit +3765

Dat was toen

04-12-2017 18:53

FRRMS +26121

Leuk die hatricks maar in totaal 20 goals waarvan dus 9 in drie wedstrijden
Dan zijn er nog 11 te verdelen is dan wel karig
Die domme schorsing die misschien wel het kampioenschap had gekost

Na Feyenoord
In 5 jaar tijd welgeteld 15 goals gemaakt

Is zwaarder en nooit meer op niveau gekomen

04-12-2017 19:07

Redbone010 +76

Goals denk...

04-12-2017 18:50

koenvaneck +0

ik denk dat je met guidetti wel iemand krijgt die de ploeg op sleeptouw kan nemen en dat is iets dat el ahmadi gewoon niet heeft. Tuurlijk is de vraag hoe fit hij is en hoeveel hij aan het spel toe kan voegen maar wel iemand die de dooie boel nu beetje kan opzwepen

04-12-2017 19:08

Salomon Kalou +4

Welke positie?

04-12-2017 20:46

Mensini +14582

Meer als Kramer iig!....en die schijnt een aflopend contact te hebben...

04-12-2017 19:14

Salomon Kalou +4

Guidetti als tweede spits. Dat vind ik niet verkeerd.
Maar hij moet wel echt de gym in (crosstrainer!), en moet zijn oude vorm weer gaan vinden. Te lang niets gepresteerd. En hij moet in willen leveren.

04-12-2017 20:45

Dennis48 +27

Misschien maar accepteren dat het die bravoure is die je nu nodig hebt. Schiet me zo snel even geen andere speler te binnen die zo het veld op stapt met een “kom maar hier we vreten jullie op” mentaliteit. En daar ontbreekt het wel aan sinds Eliia en Kuyt weg zijn

04-12-2017 19:45

Salomon Kalou +4

Mee eens. Maar je krijgt geen basisplaats omdat je een lieve jongen bent, gezellig bent of omdat je bravoure hebt. Er is geen plekje in het elftal voor hem.

Hij is te zwaar.
Hij heeft te weinig gepresteerd de laatste jaren.
Wie zegt er dat hij het niveau nog heeft?
En kunnen wij dat belachelijke salaris van hem betalen?

04-12-2017 20:44

Dennis48 +27

je omschrijft het dilemma precies goed. Heeft die bravoure die we missen maar ook al weer een tijd niet gespeeld. En weet zo een twee drie niet ff een speler op te noemen die regelmatig speelt en die bravoure ook kan brengen.
Misschien maar wachten tot de tandem Begrhuis -Larsson echt ontbrandt.

04-12-2017 20:56

HooliganZ4 +1

misschien een lijntje uitgooien naar de speler die is vernoemd in jou naam?

05-12-2017 11:01

Dennis48 +27

Dat is ook wel een idee trouwens

05-12-2017 11:19

Salomon Kalou +4

Jeugdidool.

Nu 32 jaar, en nog een contract tot 2020.

Kalou met zijn 34/35 jaar nog halen lijkt me geen goed idee.

Uiterlijk komende zomer.

05-12-2017 14:22

Wietse +24078

Ik heb nog liever Guidetti dan Van Persie. Vooral gezien Guidetti naast een mentale boost in het team bewerkstelligt ook restwaarde bezit. Als vervanger van zowel Toornstra als Jorgenssen heb ik liever een meevoetballende en scorende speler, dan wat wij nu rond hebben lopen.

04-12-2017 18:37

Bosj +5962

Plus, goede kans dat je Jørgensen kwijt bent na het wk. Dan zou het wel fijn zijn als je al een vervanger hebt die al mee is gegaan/gegroeid met de rest van het elftal voordat de voorbereiding überhaupt begint

04-12-2017 19:01

Wietse +24078

Daar wil ik niet aan denken :p

04-12-2017 19:30

danny-p +16572

Precies..... Welkom thuis John..... Zie de spandoeken al hangen (als die ooit nog mogen)

04-12-2017 20:08

FeyenoordVdam +5817

Wordt er nog gemeld waar hij moet gaan spelen (ik ga die 35 minuten niet kijken), maar als nummer 1 spits haal je hem niet. Jorgensen is onze beste speler.

04-12-2017 18:34

Sasss +54162

Jørgensen op 10 en guidetti diep

04-12-2017 18:39

cup1970 +3

WE HEBBEN NIEUW ELAN NODIG EN KOEMAN ALS TRAINER VOOR VOLGEND SEIZOEN

04-12-2017 18:25

FRRMS +26121

Want Koeman brengt nieuw elan?
Spel is exact t zelfde als onder Koeman

Als er een nieuwe trainer komt laat dat dan iemand zijn die bewezen goed positiespel kan toevoegen aan een elftal.
Koeman speelt bijna overal t zelfde spelletje

04-12-2017 18:28

MarcoG +11312

Precies, we hebben wel een Koeman nodig, maar die andere, Erwin.

04-12-2017 19:13

Bosj +5962

Denk ook wel dat Koeman terug wil naar het "hongerloontje" van de eredivisie

04-12-2017 19:00

cup1970 +3

HAAL JOHN TERUG

04-12-2017 18:24

El-Fenomeno +9

Misschien moet er eens naar mij geluisterd worden. Ik zei dat Vejinovic zou mislukken, dat Larsson snelheid tekort komt voor de flank en dat Amrabat een domme kracht is. Maar dat heb ik al die analisten niet van te voren horen zeggen.

04-12-2017 18:07

Coolsingel010 +1

Als het kan ik je een sticker gegeven, feyenoord sticker natuurlijk

04-12-2017 18:09

ReturnoftheMac +26252

Waar was je met de kwalificatie ! Door jou heeft nederland het niet gered, op de bühne jij !!! Het land heeft je nodig !

04-12-2017 18:10

Jones_held +11566

Goed van je hoor. Alleen maakt het de meeste hier niet zoveel uit wat jij er allemaal van vindt. Dus je hoeft echt je gelijk niet te komen halen.

04-12-2017 18:11

FRRMS +26121

Vejinovic paste als mens niet binnen de groep.
Larsson heeft andere kwaliteiten maar daar heb je niets aan als je ze niet gebruikt

En wat amrabat betreft vind ik dat je gelijk hebt

04-12-2017 18:29

PindakaasFR +133

Je zei ook dat Keizer tactisch sterk/sterker was.

Die vent doet maar wat.

04-12-2017 18:30

FRRMS +26121

Haha keizer... ook zo’n tactisch onbenul

Veldspel/positiespel hebben ze te danken aan het die clubs dna

Qua bezetting en wisselingen doet ie echt maar wat

04-12-2017 18:35

FeyenoordVdam +5817

Larsson afschrijven, ophouden hoor.

04-12-2017 18:34

danny-p +16572

Larsson gaat 't wel maken denk.... Maar amrabat heb ik nooit wat in gezien. Zeurpietje vind ik 't. Vejnovic ook nooit wat gevonden voor feyenoord

04-12-2017 20:09

Vedetterut +249

Maar jij zei ook dat Vilhena niet de fysieke en mentale kwaliteiten voor topsport heeft. Je zei dat Keizer een tactisch wonder was, jij zei dat Haps en Nieuwkoop tekort kwamen voor Feyenoord, jij vond Jones veel beter dan Vermeer en je zei daarbij ook dat Sam Larsson niet goed is in de kleine ruimtes ha ha.

Jij bent wel de laatste die we serieus kunnen nemen.

04-12-2017 20:11

kevinmulFR010 +18071

Gewoon halen. Tenminste ook weer bravoure

04-12-2017 18:05

Mennerfr +0

Tjaronn Chery halen voor op 10, is momenteel aan het cashen in China. Aan creativiteit geen gebrek bij hem,goede trap en daarnaast heeft hij ook die bluf van bijv. een Elia.... iets dat we momenteel naar mijn idee missen.
Ook bij QPR heeft ie laten zien dat hij op hoger niveau erg goed mee kan.

04-12-2017 18:00

FRRMS +26121

Als ie aan t cashen is
Waarom zouden wij dan grof geld willen betalen voor een speler die we hadden moeten halen toen Fred er was?
Nu is t echt te laat

04-12-2017 18:25

Lucas_010 +6597

Is idd een goede

04-12-2017 19:27

romeo +1

Liever dan kramer

04-12-2017 18:00

Coolsingel010 +1

you don't say!

04-12-2017 18:08

Feyenoord22 +1

Jorgenson 10 en dan Guidetti spits! Laat maar komen.

04-12-2017 18:00

ringostar +8

Beetje pit mag er wel in feyenoord val je zo in slaap al achter uit spelen bal verlies vorig jaar waren we stukken beter toch door Dirk

04-12-2017 17:58

waakvlam89 +1

Laat maar komen die held!!!

04-12-2017 17:57

FRdann +1

Dus in een soort van 442 met jorgensen en guidetti lijkt me wel mooi

04-12-2017 17:56

FRdann +1

Helemaal mee eens!

04-12-2017 17:56

bacobas97 +633

Je moet misschien maar is een keer van die 4-3-3 positie af. Bijna elke ploeg speelt in die formatie in nederland. Probeer het een keer met 2 spitsen en ook nog vleugel spelers met bijvoorbeeld een 4-1-2-1-2.

Moet je trouwens nog wel een goede spits erbij kopen!

04-12-2017 17:52

FR_Joel +2833

Ik hoop zelf op een 3-4-3 met 3 centrale verdedigers en backs op het middenveld. Dan krijg je zoiets:

Larsson - Jørgensen - Berghuis
Haps - Amrabat - El Ahmadi - Nieuwkoop
Tapia - Botteghin - Van Beek
Vermeer

04-12-2017 17:59

Jones_held +11566

Dit is gewoon 5-2-3 met opkomende backs. Zodat je in balbezit nog 1 man meer achterin hebt om doelloos de bal naar te spelen. Gewoon een nog meer defensieve versie van wat we nu hebben dus. En het probleem is juist voetbal vanaf het middenveld.

04-12-2017 18:07

FRRMS +26121

Door de gehele club wordt er zo gespeeld
Spelers worden opgeleid voor die formatie voor dit type spel.
Dan vraag je te veel

04-12-2017 18:26

Arie_010 +0

Larsson-Jorgensen-Berghuis
-------------Toornstra-------------
-El ahmadi------------Amrabat-
----Haps--------------Nieuwkoop
-------Van Beek----Tapia---------
----------------Vermeer-------------
4-3-3

04-12-2017 17:52

Rotterdamijsselmonde +1

van Persie - Jorgensen - Guidetti en we worden na de winterstop alsnog kampioen;)

04-12-2017 17:42

Jimmy1908FR +1345

Je heb al 0 creativiteit op het middenveld, dus laten we de creativiteit van buitenspelers ook maar weg halen is hier het plan? Zal vast genieten worden deze opstelling.

04-12-2017 17:47

FR_Joel +2833

Je kan toch niet met drie spitsen spelen man

04-12-2017 17:55

SupportYourLocals +5

Kom nou eens met nieuwe namen

04-12-2017 17:42

Aidan_Exclusive +7786

Michael Krmencik...Geen dank

04-12-2017 17:42

joepie +22

Jan van Halst jr

04-12-2017 17:45

feyenoordpownage +1388

Rietje Verdonk

04-12-2017 17:47

fr-romania +0

Andrei Ivan kan van serieuze waarde zijn!

04-12-2017 17:57

BlankenBoskoop +1011

Bedoelde het ook serieus!! Zou echt een aanwinst zijn!

06-12-2017 20:53

Exit +527

Kom op zeg.
Ja, hij heb het aardig gedaan bij Feyenoord maar het is en blijft een hele beperkte en middelmatige speler die je niet verder brengt dan je al ben.
Wanneer kappen we nou eens met het binnenhalen van beperkte en middelmatige spelers uit de eredivisie of het terughalen van die bekende namen die overal waar ze komen keihard op hun bek gaan.
Gooi nou eens alles op de jeugdopleiding en ga de wereld afspeuren naar jong talent

04-12-2017 17:41

Coolsingel010 +1

Dank je wel voor de tip. We gaan er niks mee doen

04-12-2017 17:39
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties