'Newcastle United wil clubrecord verbreken voor Jørgensen'

'Newcastle United wil clubrecord verbreken voor Jørgensen'

Newcastle United heeft de hoop op Nicolai Jørgensen nog niet opgegeven. De nummer vijftien van de Premier League zag eerder deze week een bod van ruim veertien miljoen euro afgewezen worden, maar komt spoedig terug bij de Rotterdamse club met een nieuw bod.

Volgens The Guardian is Newcastle United bereid om het clubrecord te verbreken voor de Deense spits. Dit record ligt nu op achttien miljoen euro. Het contract van Jørgensen loopt bij Feyenoord door tot medio 2021. Wanneer Jørgensen niet haalbaar is, schakelt de club over naar Islam Slimani van Leicester City.

Plaats reactie
666

klick44 +18184

Onder de 25 zou echte zelfmoord van dit seizoen zijn en de beker

25-01-2018 22:39

ramsteijn +5015

35 miljoen en niets minder.

25-01-2018 20:24

Vinesh070 +205

Breaking News! Jorgensen tekent contract bij Newcastle! https://pbs.twimg.com/media/BG48ENgCEAAIDl9.jpg

25-01-2018 19:47

MVX +523

Aangezien je link naar de media map van een vage website gaat en een JPG opent kan ik met 99,99% zekerheid zeggen dat die gewoon bs is en een zwake poging om "grappig" te zijn

25-01-2018 20:09

Dommeloempia1 +20079

Hahaha hopen dat jij hem in je hol krijgt en gillen als een speenvarken!! Pipo

25-01-2018 20:40

Zimmer +1024

Ajax had hem verkocht voor 29 miljoen, van Geel denk dat Feyenoord de Action is.

25-01-2018 19:46

dre82 +5770

Ajax heeft een veel betere record wat slagen vam spelers betreft. En een beter aanzien in de voetbalwereld

25-01-2018 20:51

BertvdBiesebos +0

Newcastle United wol het club record van 18 miljoen voor een aankoop verbreken door Nicolay over te nemen. Zeker voor 20 miljoen en over 2 jaar door te verkopen voor 100 miljoen. Feyenoord, poot stijf houden of minimaal 40 a 50 miljoen.

25-01-2018 19:41

Keesvanwonderen +1

Nee Nico zal wel spelen

25-01-2018 18:59

NAF +0

Weet iemand meer?? Lees overal dat Gustafson naar Torino gaat. Alle Italiaanse media melden het.

25-01-2018 18:28

hasil +8

Klopt, hij gaat op vakantie naar Torino.

25-01-2018 20:21

klick44 +18184

Nu nog? Is het 3 wedstrijden geschorst ????

25-01-2018 22:40

Keesvanwonderen +1

Hoe weet je dat koningvliegtuig???

25-01-2018 17:24

feyenoordmilan--- +0

Is Nico eigenlijk tegen ADO nog steeds geschorst?

25-01-2018 17:20

vangobbel +7013

Nee, 2x rood is een duel toekijken

25-01-2018 18:12

vangobbel +7013

2x geel dus he

25-01-2018 18:13

feyenoordmilan--- +0

oké toppie :) thanks

25-01-2018 21:21

JerryFR12 +3

Hopen dat hij blijft, ook volgend seizoen kan hij weer belangrijk zijn en dit seizoen scoren we zonder hem helemaal niet meer

25-01-2018 17:03

kevinmulFR010 +18073

Wanneer van geel hen laat gaan voor 20 miljoen ben ik benieuwd of het legioen zich dan laat horen. Kan niet anders

25-01-2018 16:26

IJzerenKees +133608

laat ze maar snel overschakelen dan naar islam

25-01-2018 16:18

brrbangbang +0

Slimani kost zeker meer dan 30, dus 25 voor Joergensen mag wel.

25-01-2018 16:16

Flo1908 +0

Ja precies en het salaris van die Slimani is waarschijnlijk nu ook twee keer hoger

25-01-2018 22:01

Keesvanwonderen +1

Verkopen die gozert en dan gelijk die labyad van Utrecht kopen en een andere nieuwe spits!!!!!

25-01-2018 15:46

koningvliegtuig +72

Gaat al naar Ajax.

25-01-2018 16:45

Maluka +0

Layad, schei uit zeg ! Geiten zat!

25-01-2018 21:49

FR-Arnhem +51510

Als ik Nico zelf was zou ik lekker wachten tot na het WK. Knal er daar een paar in en hij is meteen interessant voor grotere clubs dan Newcastle.

25-01-2018 14:58

RVVC +0

Als hij een slimme zaakwaarnemer heeft dan doet hij dat ook.

25-01-2018 15:02

FR-Arnhem +51510

Inderdaad. Helaas hebben die zaakwaarnemers alleen geld voorop staan en niet hun speler.

25-01-2018 15:22

hasil +8

Als hij nog slimmer is dan tekent hij direct. Dan is hij voor de rest van zijn leven binnen want misschien raakt hij op het WK ernstig geblesseerd en komt deze kans nooit meer....

25-01-2018 20:24

Trummeke +239

Als je daarvan uitgaat dan kun je dus nooit meer spelers halen. Want stel dat...

25-01-2018 21:45

Flo1908 +0

Maar als hij een WK kut speelt is het gedaan met de pret, blijft gokken natuurlijk

25-01-2018 22:02

FR-Arnhem +51510

Blijft gokken maar als ik een beetje kon voetballen zou ik niet naar de kelder van de PL gaan vlak voor een WK.

25-01-2018 23:35

Flo1908 +0

Mwah als ik een dubbel salaris krijg doe ik veel ;)

25-01-2018 23:39

RVVC +0

Janssen ging voor 20 miljoen weg en Locadia voor 18 miljoen. Dan mag je voor een Deens international (en basisspeler bij Denemarken) wel boven de 20 miljoen vragen. Kom op zeg.

Dat Newcastle probeert hem nu te kopen want die weten ook wel dat hij misschien na het WK niet meer te halen is.

25-01-2018 14:51

Brahma +5302

Newcastle heeft NU doelpunten nodig en niet na het WK, dat is de reden.

25-01-2018 15:19

koningvliegtuig +72

En is ook precies de reden dat je NU meer kan vragen.

25-01-2018 16:46

Aardiglastig +0

Kameraden,
Is Necid geen goede spits voor ons?

25-01-2018 14:51

CoenDuifje +152

Necid is een prima spits, denk alleen dat hij bij ons te weinig aanvoer krijgt en we dus een ander type spits nodig hebben

25-01-2018 15:49

IJzerenKees +133608

dat zeg je goed geen goede spits voor ons

25-01-2018 16:21

Bergje63 +1296

25 miljoen en geen euro minder. Na het WK is hij veel meer waard.........toch?

25-01-2018 14:46

FR-Arnhem +51510

Zeer zeker.

25-01-2018 14:58

GerbenFR1908 +259

Let maar op dit gaat gewoon 18 miljoen + bonussen worden en meer niet.

25-01-2018 14:34

popi +1971

Komen op 20 uit handje klap

25-01-2018 14:32

MKF +7853

Waarom bluffen ze niet met een vraagprijs van 40 miljoen? Misschien is er een gek die het er voor geeft en anders speelt hij dit seizoen nog gewoon bij ons.

25-01-2018 14:32

Aidan_Exclusive +7798

Slimani schijnt naar AS Monaco te gaan, dus die betalen gewoon de hoofdprijs voor hun laatste optie Jørgensen.

25-01-2018 14:14

abrikees +4

`Jorgenson is natuurlijk wel een topspits voor een PL degradatie kandidaat, werkt ook nog eens keihard.

25-01-2018 14:14

PapaKevin83 +15395

25 miljoen. Geen euro minder

25-01-2018 14:07

Steven_fey +28

25 mil. Kunnen we nog een Haps, Larsson, St.Juste, Diks, Amrabat en Jpb halen

25-01-2018 14:05

badeend +7853

Diks is niet van ons, maar misschien koopt Mvg hem wel met de miljoenen van deze transfer

25-01-2018 14:19

Paapsaak +0

Dat hoop ik niet

25-01-2018 16:38

badeend +7853

Waarom niet, Gio is gek met hem. Hij wordt continue opgesteld als wisselspeler ook al hebben we hem niet nodig. Ik zeg kopen die Diks

25-01-2018 18:07

Refge +670

15 miljoen + mitrovic iedereen blij

25-01-2018 14:04

dielange010 +0

Ik zou nu 4-4-2 gaan spelen, wat we nu doen werkt gewoon niet meer.

jones/volgend jaar bijlow
Nieuwkoop - Vbeek - St juste - Malancia/haps
------------- el Ahmadi------------
amrabat/berghuis -- Vilhena
-------------larson/berghuis------
jorgenson---RVP

Tegen sterkere tegenstanders berghuis op 10 en Amrabat op het middenveld. Tegen zwakere Berghuis op de rechter flank.

25-01-2018 14:00

1908ert +0

nou die kost 22 miljoen en dat is zn waarde laat staan wat ze voor m willen hebben inclusief t feit dat deze rukker al in engeland voetbalt en dat doet ie niet voor een warme chocolademelk en een gevulde koek. Vasthouden aan € 25, miljoen. Deens international/ CL ervaring - Topscorer en nog jong.

25-01-2018 13:58

Staatje69 +2160

20 mlj met wat bonus en van Wolfswinkel halen...

25-01-2018 13:55

NickSCF +155

Schakelen ze over op Slimani..die is slecht bij Leicester daar geven ze echt geen 15 miljoen of meer voor ;)

25-01-2018 13:49

FR_Joel +2851

Doodzonde dat hij weggaat

25-01-2018 13:48

FR_Joel +2851

Maar je kan het hem moeilijk kwalijk nemen. Met zulk spel om je heen zou ik als zo'n goede speler ook depressief raken

25-01-2018 13:49

Lintio +0

Nog niet wegdoen!!! Beker pakken. Daarna scoren op het WK en dan verkopen. Ben benieuwd naar de combi Jorgensen en Van Persie voorin

25-01-2018 13:48

Vakkie_S +0

18 ook bij lange na niet genoeg. Pas praten vanaf 25 plus bonussen

25-01-2018 13:48

Heyplaat +1300

Liefst natuurlijk zo hoog mogelijk bedrag maar voor 18+ gewoon wegdoen. Goed zoeken en je vindt wel weer wat gelijkwaardigds voor de helft. Daarnaast hebben we RvP nu toch ook.

25-01-2018 13:40

angelfr +3630

Kan ik hem gelijk gaan bekijken tegen United.

25-01-2018 13:39

TactvolleTacticus +3792

Die gaat hoe dan ook weg dus. Newcastle stelt zich netjes op. De vraag is niet óf ze eruit komen, maar wanneer.

25-01-2018 13:38

Bosh +1634

Jorgensen is 3 keer zo goed als Locadia, dus dat mag weg voor 48 miljoen. :-)

25-01-2018 13:36

Anass010 +13

Voor hoeveel zijn jullie tevreden? Ik wil minimaal 25
Miljoen zien met die bedragen van tegenwoordig

25-01-2018 13:31

Feyenoorder1908rotterdam010 +2

Bij mij gaat het er vooral om wie ze als vervanger halen, kan nooit beter zijn

25-01-2018 13:41

RdamNoord +216500

20-25miljoen

25-01-2018 13:44

fr1985 +6393

Minstens 25 miljoen. Engelse club dus geld zat en wij moeten hem wel vervangen van de zomer waarschijnlijk.

25-01-2018 13:49

Ratfield +3566

Van geel kennende zal hij weer niet t onderste uit de kan halen, maar n tf som van 20m met een handhavingsbonus van 5m zou een realistisch bedrag zijn.

Dan labyad halen voor 10 en robin/dylan spits

25-01-2018 13:19

Ratfield +3566

Voor pos. 10 he... Net voor 10m halen :)

25-01-2018 13:20

achtienjaargewacht +0

Bas Dost halen!

25-01-2018 13:17

Willem10 +11983

Weghorst als spits met van Persie er om heen. Helemaal niet raar. Kunnen elkaar goed aanvullen. Weghorst is een aanjager, bloedfanatiek en doet heel veel goed bij AZ. Wat een goed voetballende ploeg is. Ik denk dat velen hier hem te gemakkelijk afdoen als non voetballer. Hij kan wel degelijk iets en dat bewijst hij vrijwel wekelijks. Hij moet alleen niet zo theatraal voor de camera komen want daar krijg ik nou weer vlekken van. AZ kennende gaan ze Feyenoord uitknijpen als ze weten dat ze net een mooi bedrag gebben gevangen. Nelom en Kramer erin betrekken en lekker uitsmeren voor die NH geldwolven. Semi joodjes.

25-01-2018 13:16

fr1985 +6393

Precies om die reden moet je Weghorst niet willen. Dat is geen speler waarvoor je 10 miljoen moet willen betalen.

25-01-2018 13:18

Jan-Boskamp +4

Weghorst rot op man ik kom nog steeds bij van Kazim

25-01-2018 13:33

hasil +8

Daar heb je gekke Willempie ook weer met zijn Weghorst.

25-01-2018 13:53

FunkStarZ010 +58

Lekker zo nog een paar dagen voor de deadline! Krijg je waarschijnlijk weer 1 of andere idioot voor in de plaats met het aankoop beleid van het moment

25-01-2018 13:15

Kampioenn1617 +1

Als hij vertrekt moet je geen vervanger halen. Je hebt met Van Persie een goede spits in huis gehaald en als hij niet fit is geef je Vente een kans. Het seizoen is toch al zo goed als verloren, dus dan kun je maar beter gaan kijken welke jeugdspelers het niveau aan kunnen. Ik pleit ook voor Bijlow in de goal.

25-01-2018 13:14

FeyenoordQLD +0

25 Miljoen
gelijk laybad kopen
GIO uitkope
Vrienden terug betalen

25-01-2018 13:13

fr1985 +6393

Labyad is al onderweg naar 020 vermoed ik

25-01-2018 13:15

Ratfield +3566

Dat denk ik ook

25-01-2018 13:15

FeyenoordQLD +0

Maar zijn we allemaal eens over GIO? Lekker contract afkopen. En bosz voor de group zeggen. ( als trainer is die wereld als td slecht)

25-01-2018 13:31

Exit +527

25 miljoen plus bonus als ze zich handhaven in de PL. Mooi bedrag voor Jorgensen. Meer ga je niet ontvangen voor hem.

Dit seizoen is toch al voorbij voor Feyenoord en met van Persie, Kramer en Vente kan je het seizoen makkelijk uitspelen.

25-01-2018 13:12

Mensini +14667

Het clubrecord van Feyenoord zeker..., ik heb liever dat ze die van Newcastle United verbreken..!

25-01-2018 13:12

Davidus +188

We zijn kampioen geworden. We hebben het geld niet nodig om uit acute financiele problemen te komen. Dus 30 miljoen minimaal of anders gewoon blijven. We kunnen iedereen wel weer gaan verkopen maar dat zou in het geval Jorgenson echt triest zijn. Als je nu niet 30 miljoen+ kunt gaan eisen dan kun je beter stoppen met bestaan.

25-01-2018 13:11

Vedetterut +249

19 miljoen zou al een clubrecord zijn. Dan is alles onder de 30 permanent weigeren gewoon niet realistisch. Ook niet als je naar de kwaliteiten van Jorgensen kijkt. Hij is al eens geflopt in het buitenland en staat er nooit in de topwedstrijden. Dat is een belangrijk referentiepunt voor kopende clubs. Daarnaast werd hij topscorer van Nederland met slechts 21 doelpunten. We hoeven ook niet te doen alsof dat een gigantisch aantal was. Het was volgens mij sinds Luc Nilis het laagste aantal ooit voor de topscorer.

25-01-2018 13:15

lobbie +5055

Neus Milik schopte er vier in, die ging weg voor 35

25-01-2018 13:26

Vedetterut +249

Die schoot er net als Nicolai ook 21 in, maar was wel 7 jaar jonger. Dat schijnt ook nog wel een belangrijke factor te zijn.

25-01-2018 13:38

Frans538 +652

Dat komt omdat die Overmars direct
Hoog inzet! Dat zou Martin ook moeten doen!

25-01-2018 16:45

hasil +8

Natuurlijk geen argumenten van je. Wat wij en Feyenoord zelf van de speler vinden is niet belangrijk in dit proces. Wat enkel telt is dat Newcastle blijkbaar wel voldoende in hem ziet. Dat van Dijk helemaal geen topverdediger is weet Southampton en wij allemaal ook wel. Maar Liverpool zag het blijkbaar anders en daar heeft Southampton naar gehandeld. Dat Locadia helemaal niet zo'n geweldige spits is weet PSV ook wel en dat zien wij ook maar als zo'n Brighton hem echt wil hebben dan doen de werkelijke capaciteiten vane en speler er niet toe. Iedereen verbaasd zich wel over de absurde bedragen die er vaak voor doorsnee spelers betaald worden. Dus Feyenoord moet dit spelletje ook gewoon mee spelen. Engelse clubs zijn allemaal eigendom van miljardairs die niet bijster veel verstand hebben van voetbal en die allemaal met absurde bedragen willen laten zien hoe rijk ze wel niet zijn. En daar moet je als Feyenoord van profiteren als wij ook een keer de mazzel hebben dat ze een speler van ons willen. Twee weken geleden hoorde ik die Spanjaard van Newcastle op tv al roepen dat " Newcastle would spent a lot of money to get some players".

25-01-2018 13:31

Vedetterut +249

Maar dat hij zegt dat we niet onder de 30 miljoen moeten verkopen kan dan dus wel? Newcastle biedt 14,5 miljoen dus dat betekent dat zij hem dat bedrag in eerste instantie waard vinden. Dat heeft niets met een spelletje te maken, want als Feyenoord een bedrag vraagt wat zij hem niet waard vinden dan gaan ze gewoon over op de volgende. Voor Nicolai 10 anderen.

25-01-2018 13:37

Zyzz +4

Tja Coutinho is ook geen 100+mil waard word toch betaald. Dit zijn anderen tijden. Cashen!!!!!!!!!

25-01-2018 13:36

Vedetterut +249

Omdat Barcelona bereid was dat bedrag te betalen ja. Newcastle is niet gek en zal geen 30 miljoen voor Jorgensen betalen. Als ze echt zo wanhopig waren, hadden ze wel met een hoger bod dan 14 miljoen gekomen.

25-01-2018 13:39

hasil +8

Als jij iets wil kopen dan begin je toch ook laag? Als iemand dit biedt dan weet je bij voorbaat al in de voetballerij dat ze bereid zijn veel meer te betalen. Ik wens Newcastle veel succes om voor 14,5 over te schakelen op een andere speler. De kunst van het onderhandelen is net te doen om wat jij hebt uniek is en vervolgens af te tasten hoe ver je daar mee kunt gaan. En hoe langer Newcastle geïnteresseerd is des te korter wordt de transferperiode en des te groter wordt de kans voor Feyenoord dat men opschuift in jouw richting wat betreft de prijs.

25-01-2018 13:59

010Fey010 +1972

Natuurlijk moet je laag beginnen. Maar 30 mil is meer dan 2x zoveel dan de 14.5 die ze naar verluid hebben geboden.

Wanneer je bijvoorbeeld een auto gaat kopen van rond de 10k dan begin je toch ook niet met bieden vanaf 5k?

Of een huis willen kopen van 300k dan begin je ook niet met 150k... dan neemt niemand je serieus.

Dus het zal we rond de 20 eindigen en dan nog wat bonussen? En dat is een mooi bedrag voor een speler van 27 die al eens geflopt is in Duitsland en wij hebben niet de hoofdprijs voor deze jongen betaald.

25-01-2018 15:45

Vedetterut +249

Zoals 010Fey010 hierboven zegt, als ze bereid zijn om 30 miljoen te betalen dan beginnen ze niet met een bod van 14 miljoen. Dat heeft niets met onderhandelingstechnieken te maken, want je moet ook een bepaalde manier van respect afdwingen bij je onderhandelingspartner. Gezien hun startbod zullen ze hem ongeveer 20 miljoen waard vinden en zou een laatste ultieme wanhoopspoging tot maximaal 23 miljoen bedragen.

25-01-2018 16:19

Staantribune +0

Hij was 18 jaar toen de in het buitenland “flopte”

25-01-2018 13:59

Vedetterut +249

Van zijn 19e t/m 22e. Als ze potentie in hem zagen hadden ze hem wel gehouden maar hij is gewoon verkocht. Dan is het dus gewoon een flop, want als ze toekomst in hem zagen hadden ze hem niet voortijdig verkocht.

25-01-2018 16:15

Davidus +188

Wil je hem zo graag kwijt? Is dat het? Ik vind het voor ons een uitstekende spits en ik zie hem graag blijven. Daarom ben ik van mening dat je een extreem hoog bedrag mag vragen. Als ze hem dan zo graag willen betalen ze het en kunnen we cashen. Anders hebben we gewoon nog steeds een goede spits.

26-01-2018 09:45

Vedetterut +249

Nee hoor, Nicolai is voor ons de ideale spits maar ik denk dat dit ook ongeveer zijn plafond is en dat hij gaat mislukken als hij naar de Premier League vertrekt. Ik zie hem graag blijven, maar dat betekent niet dat ik ieder bod zou weigeren.

28-01-2018 14:51

FeyenoordQLD +0

Nieuwe update :::

Zo schrijft The Northern Echo donderdagochtend dat Newcastle United niet langer op de komst van Islam Slimani hoeft te hopen. De spits van Leicester City vertrekt volgens het medium naar AS Monaco en dus is Jörgensen de enige optie voor Newcastle.

Ook Chronicle Live gelooft dat Jörgensen bovenaan het lijstje van de Engelsen staat. 'Newcastle heeft een held nodig die de club in de Premier League kan houden en met nog veertien wedstrijden te gaan is het voor hem het perfecte podium', klinkt het.

Beide media geloven dat Newcastle United uiteindelijk wel aan het vraagbedrag van Feyenoord, zo'n 25 miljoen euro, gaat voldoen. De club zou simpelweg geen andere keuze hebben..





Betalen lol

25-01-2018 13:07

fr1985 +6393

Vraagprijs nog een beetje opschroeven dan lijkt me....

25-01-2018 13:16

ante1908 +2

Zou knap zijn van Martin.. van 14.5 naar 25 miljoen..

25-01-2018 13:18

fr1985 +6393

14.5 was in ponden. Dus wat meer in euros

25-01-2018 13:19

ante1908 +2

Ok dan komen we rond de 16.5 uit. Nog knap

25-01-2018 13:22

JFK +4869

Een onbekende speler halen voor 3,5 mln en hem binnen 1,5 jaar verkopen voor ± 25 mln, dan ben je een klasse TD. Contract voor het leven geven! Hulde Martin!

25-01-2018 14:29

alexnultien +6112

Pff gezeik om geld in deze situatie kun je iedereen wel verkopen wat een amateurs je word gewoon 6e dit jaar als het mee zit

25-01-2018 13:05

FR-liefhebber +424

Met of zonder Jörgensen! Die heeft het tij evenmin kunnen keren. Dus dan maar vangen, zou ik zeggen.

25-01-2018 13:27

VPersie32 +0

Wij halen dan gewoon Islam in huis als Nicolai vertrekt

25-01-2018 12:57

Riccardo_FR +16

Dan word die wel aanbeden door ons middenveld volgend seizoen.

25-01-2018 13:09

frDon +404

whahahaha, die is leuk
Nemen ze alle 3 hun matje mee op de middenstip

25-01-2018 13:12

Riccardo_FR +16

:P Ik heb er geen probleem mee maar vind wel dat je altijd moet op passen met te veel van dezelfde afkomst in een ploeg maar dat heb ik ook bij Brazilianen en Argentijnen. Ik raad het bijvoorbeeld ook een Spaanse ploeg af om 6 Nederlanders te halen.

25-01-2018 13:16

010Fey010 +1972

U geeft raad aan Spaanse ploegen! Toffe baan heb jij! Waar kan ik soliciteren?

25-01-2018 15:48

Riccardo_FR +16

Bij de gemeente kan je soliciteren voor een uitkering.

25-01-2018 18:35

010Fey010 +1972

Dat zal jij vast heel goed weten. Maar bedankt heb een goede baan in de haven hahaha. Alleen werken in Spanje leek mij wel wat.

Helaas is jouw Nederlands van een dusdanig niveau dat ik je verkeerd heb begrepen. En nu je het over die uitkering heb ziet ik het verband. Kan jij helemaal niets aan doen.

Fijne avond

25-01-2018 19:51

Riccardo_FR +16

Ik wou dat ik het wist, gelukkig kreeg ik hulp van een maatschappelijk werker. Nee ik heb geen werk in Spanje ik heb het wel gezocht toevallig maar als ik een uitkering daar had zou ik minder verdienen dan met een uitkering hier.

Goed om te horen dat ze ook uitkeringen in de havens hebben. En ik kan er wel wat aan doen dat ik een uitkering heb moest namelijk veel formulieren in laten vullen.

met vriendelijke groet,
Een vriend voor het leven.

25-01-2018 20:39

010Fey010 +1972

Die uitkeringen in de Haven noemen wij bonussen ;-) maar goed. Btw in Spanje kennen ze geen uitkering dus mocht je ooit plannen hebben daarheen te verkassen dan raad ik je aan ook een baan te hebben.

Fijn dat het geen moeite heeft gekost om die formulieren in te laten vullen. Zou toch wat zijn als je het zelf had moeten doen. Had je lang kunnen wachten op je geld met al die Tjappies die werken bij UWV.

25-01-2018 21:47

Riccardo_FR +16

^^ je weet wel toch dat ik niet serieus ben toch.

26-01-2018 04:05

010Fey010 +1972

Tuurlijk ik zat ook maar te kutten ;-)

26-01-2018 20:19

FeyenoordQLD +0

We hebben de Islam al in huis die spelen 4 welken on 20%

25-01-2018 13:10
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties