Van Hooijdonk kritisch: ''De club staat in de fik''

Van Hooijdonk kritisch: ''De club staat in de fik''

Pierre van Hooijdonk begrijpt niks van Feyenoord. De Rotterdammers presteren al maanden niet goed. Ook lijkt er geen verbetering te zitten in het voetbal dat de ploeg van Giovanni van Bronckhorst speelt. De oud-Feyenoorder mist ook een kritisch geluid van de directie.

''Met stijgende verbazing bekijk ik de goednieuwsshow bij Feyenoord. Volgens algemeen directeur Jan de Jong gaat het hartstikke lekker allemaal, de terugkeer van Robin van Persie bracht positieve sentimenten met zich mee en anders is er altijd nog het nagenieten van de landstitel. Daar trap ik dus niet in.''

''Ik was bij de kansloze verliespartij in De Kuip tegen PSV en van het glansrijke vorige seizoen is vrijwel niks meer over,'' vervolgt Van Hooijdonk in Voetbal International. ''Ik zag een groot aantal spandoeken tegen het megaproject Feyenoord City, op de tribunes was de onvrede over de huidige gang van zaken duidelijk voelbaar.''

''Nu richt het ongenoegen zich nog op de nieuwbouwplannen, het is wachten tot ook de sportieve prestaties voor onrust gaan zorgen. Daar helpt zelfs eventueel succes in het bekertoernooi niet tegen. Intussen blijft de clubleiding wegkijken. De club staat in de fik, maar de brandweer wordt verzocht niet uit te rukken. In de hoop dat het vuur vanzelf dooft.''

Van Hooijdonk is van mening dat Feyenoord met respect moet omgaan met Van Bronckhorst. ''Als je aan het eind van het seizoen geen afscheid neemt, neem je het risico dat je hem tijdens het volgende seizoen moet ontslaan. En dat mag nooit gebeuren gezien de prijzen die hij met Feyenoord heeft verzameld de afgelopen jaren.''

Plaats reactie
666

Jan-Boskamp +4

Matige collum vol met open deuren... Die beslissing die hij daar verdedigt waren toen meer dan terecht en het kampioenschap van Feyenoord falen van PSV en Ajax noemen is lachwekkend.

01-03-2018 19:13

antonHGV +2

Iets met open deuren...

Ik roep al weken dat eind dit seizoen, in goed overleg, afscheid moet worden genomen van Gio

01-03-2018 00:19

kekum +60

Piair heeft wel een punt, gaat toch gewoon kut. En die Jan de Jong blijft mooi weer spelen met dat simpele gezicht.

28-02-2018 22:33

opa57 +7

Johanj34. Competitievervalsing is voor Feyenoord niet relevant in deze. Het gaat om het belang van Feyenoord. In de JL laat je wekelijks jonge spelers sterker worden in wedstrijden waarin ze veel meer weerstand krijgen dan 1x in de 2 weken in die achterlijke Beloften competitie en ze stromen makkelijker in als ze bij het eerste nodig zijn.
Dacht je niet dat bijv een Vente en Hansson zich beter zouden ontwikkelen als ze wekelijks spelen in de JL?? Èn je kunt van blessures terugkerende spelers wedstrijdritme op laten doen. Moet je eens zien wat dat nu voor een gekloot is met bijv Nieuwkoop en Botthegin.
Mega blunder en gebrek aan visie bij Van Geel dus. En kom niet aan met "geldkwestie", want dat was ook een drogreden. Inschrijving kostte een paar ton. Konden ze die nou écht niet in de begroting vinden?? En daarbij: één goed presterende speler die je verkoopt en he hebt de kosten er uit.

28-02-2018 21:56

feyenoordfan3 +7

Laat Pierre lekker tegen een boom aan gaan praten ofzo. Grote kans dat ie boom hem serieuzer neemt dan menig voetbalkijker..

28-02-2018 20:38

schippertje +3349

Ben blij dat er een pierre van hooijdonk bestaat.het grote voorbeeld van die stuurlui aan de wal die het allemaal beter weten.
Commentaar op de achtergrond haat hem geweldig af

28-02-2018 18:13

Grinch +1

Als er wat in de fik staat krijgen ze het misschien nog een beetje warm in de kuip vanavond.

28-02-2018 18:11

Grinch +1

Van het sprankelende voetbal van onze boys ga je het niet warm krijgen

28-02-2018 18:44

IJzerenKees +132646

hey pierre weet jij nog een goeie spits haha

28-02-2018 18:03

FR-negenenzestig +3148

Hou toch op man. Ga lekker de leiding steunen die een puinhoop van de club maken. Forza Piair!

28-02-2018 18:09

IJzerenKees +132646

wie zegt dat ik de leiding steun? Ik vind pierre alleen een beetje een wijs neuzirig roep toeterje

28-02-2018 18:12

PeturP +1

Ach, weet je wie er verantwoordelijk was voor onze laatste Europacup? Dan mag je een mening hebben. Maar nu even feitelijk, onderbouw wat er niet klopt aan zijn uitspraken.
Dat makkelijk meeroeptoeteren met een deel van de bezoekers hier is misschien alleraardigst, maar voegt niets toe.
Een eeuwen oud gezegde luidt: Don't shoot de messenger!

28-02-2018 18:16

IJzerenKees +132646

je snapt het niet pik ik geef mn mening over pierre mag dat niet dat jij hem een prima kerel vindt mij best ik vind hem een wijs neus

28-02-2018 18:21

pierdiemar +0

Europacup is nu 16 jaar geleden en daar was hij niet alleen verantwoordelijk voor,...laatste jaren kraamt hij alleen maar onzin uit en praat iedereen na...en dat mag best gezegd worden

28-02-2018 18:49

johanj34 +4106

Pierre is denk ik een beetje zuur dat van Persie is gekomen.

28-02-2018 19:41

Frobl +11603

Zelfs de befaamde jeugdopleiding van ons begint achter te lopen op die van az.

28-02-2018 17:46

FRRMS +26294

Dat was al vanaf t moment dat vGeel zei nee we gaan niet in de piramide

28-02-2018 18:14

johanj34 +4106

Je heb ook niks aan die kutpiramide werkt alleen maar competitievervalsing in de hand.
Moet je niet willen.

28-02-2018 19:43

opa57 +7

Ik heb niks met de analyticus Van Hooijdonk, maar nu zegt hij toch wel veel zinnigs. Alleen verandert er niks zolang de "Hoettmer trojka" in de RvC de club gijzelt via hun marionetten Jan De Jong en Martin Van Geel.
Een blinde kan toch zien dat de Jong niet op die stoel thuishoort?? En Van Geel heeft, naast het verspillen van geld, èèn andere, fatale, blunder gemaakt die zijn gebrek aan visie toont: het niet inschrijven in de voetbalpyramide/JL. Je jonge spelers blijven verstoken van wekelijkse wedstrijden met weerstand
en geblesseerden is de kans om wedstrijdritme op te doen ontnomen. Mààr het gaat goed, aldus Jan De Jong.
Wat een trieste toestand!!!

28-02-2018 17:38

PeturP +1

De spijker op zijn kop Opa, het houdt elkaar in stand, marionet en joker de Jong hebben hier in deze fase helemaal niks te zoeken. Met de dag loopt de achterstand van de club en organisatie t.o.v. onze concurrenten verder op.
De scouting is al jaren een ramp, de jeugd moet het vooral van werken hebben en van Geel heeft bijna alle centen verdiend door tafelzilver van Varkenoord te verkopen. En die verkopen zijn deels ook nog eens door mediator en makelaar Rob Jansen tot stand gebracht.
Wat we terugkrijgen is subtop uit de subtop, de resultaten worden zichtbaar dit jaar onder de trainer met te weinig (tactische) bagage en assistenten die hun bek niet durven opendoen (JPvG) of niks te melden hebben (JW).

Conclusie: Om een volgende stap te maken is 3/4 van de verantwoordelijken in het Maasgebouw ongeschikt.

28-02-2018 18:07

Oldschool_vakR +203

Helemaal eens!

28-02-2018 19:53

Daan-1908 +12927

Kazim was een prima aankoop. Fijn om erbij te hebben bij opstootjes. Scoorde belangrijke goal tegen AS Roma en wees spelers van AZ terecht in hun eigen kleedkamer.

28-02-2018 17:04

FR-negenenzestig +3148

Hou toch op man. Ga lekker de leiding steunen die een puinhoop van de club maken. Forza Piair!

28-02-2018 18:09

PeturP +1

Briljante aankoop, de hele top en subtop van Europa hebben toen zitten slapen. We zijn van Geel voor eeuwig dankbaar dat we een jaar hebben mogen genieten van deze ster.
Stel dan ook voor een toiletgroep in de Kuip te vernoemen naar onze geliefde TD.

28-02-2018 18:11

tikkietrug +0

Pi Air had een oplossing voor spits positie


KAZIM Kazim

en andere maar afbranden .

28-02-2018 16:44

PeturP +1

Wie heeft Kazim vervolgens bekeken (op videobanden), is naar Bursa afgereisd en heeft in samenspraak met de directie, de scouting, RvC en iedereen die actief is binnen de club, besloten hem te huren.

Nog sterker, wie heeft hem in april het jaar erna met droge ogen en bij volle verstand (??......) hem een contract aangeboden voor 2 jaar tegen een jaarsalaris van eur 1,25 mio?

28-02-2018 16:52

tikkietrug +0

Hij is Feijenoord al 2 seizoenen lang aan het kraken
Krijg het idee dat hij op zoek is naar een functie binnen Feijenoord

28-02-2018 16:42

FR-negenenzestig +3148

Hou toch op man. Ga lekker de leiding steunen die een puinhoop van de club maken. Forza Piair!

28-02-2018 18:10

edward09 +5

Ach, dat is toch al jaren zo? Ook bijv. onder Koeman verloren we van R.K.C.

28-02-2018 16:35

scritor +13649

ja, het is kommer en kwel. toch vergeet ik niet dat dezelfden die nu dirk prijzen als de grote architect achter de titel - wat hij ook was - vorig jaar maanden op windkracht tien schreeuwden dat hij ´echt niet meer kon!´ het is allemaal ook wel een beetje opportunistisch, en de waan van de dag.

ik vind wel dat gio weg moet, omdat er geen verbetering in het spel zit. maar hij heeft wel wat prijzen binnen gesleept, en je ziet wel vaker dat een club na een titel worstelt met de hoge verwachtingen. in engeland staat kampioen chelsea ook 19 punten achter, terwijl kampioen leicester het seizoen er op bijna degradeerde. ik vind nog steeds dat er een sterke selectie staat, waarmee een nieuwe trainer volgend jaar hoge ogen gaat gooien. dus net doen of alles brandhout is lijkt me zwaar overdreven.

28-02-2018 16:26

Turbonkie +25

Wat is het toch makkelijk om elke keer als roeptoeter te fungeren. Hoorde Pierre vorig jaar in de winterstop zeggen dat er zonder versterking geen kampioenschap zou komen (bron NOS), tja, als je maar vaak genoeg wat roept, is er altijd wel wat waar.
Natuurlijk ben ik ook teleurgesteld en hoop dat er wat verandert, maar om nou Pierre achterna te gaan rennen... (heb ik ook de conditie niet voor :)

28-02-2018 16:17

Jakkie +9361

Van Hooijdonk is zeer terecht kritisch, enerzijds verkondigen dat het nivo omhoog moet, en anderzijds min of meer accepteren dat het nu zo slecht gaat rijmt niet met elkaar. Pierre is altijd kritisch, als speler vooral op zichzelf en het team waarin hij speelde. Een schoolvoorbeeld van een beperkte speler die het voor een groot gedeelte van inzet, strijd en passie moest hebben. Zonder Pierre hadden we de UEFA cup nooit gewonnen.

28-02-2018 16:10

FR_Justin +0

opzoek naar 2 kaarten voor een lage prijs, iemand?!

28-02-2018 16:09

landje +3884

OK Pierre....nu heb je de problemen benoemd. Geef ook gelijk even de oplossingen door aub!

28-02-2018 16:00

PindakaasFR +133

Gio het is tijd om te gaan.

28-02-2018 15:55

kazan +1463

wij staan 23 pnt achter op psv die ik zondag voor het eerst een beetje heb zien voetballen voor een koploper,en als je miljoenen heb te besteden net als barca en real is het verschil 16 pnt en dan heb ik het over de kampioen van spanje en europa .goh wat een top club is excelsior eigenlijk

28-02-2018 15:30

J_Kiprich +214

Mochten we de beker winnen, gaat Gio de boeken in als 1 van de succesvolste coaches van Feyenoord. Bizar. Het vertoonde spel is dramatisch, geen enkel lichtpuntje. En excuses gelden nu niet meer. Waar voorheen nog gewezen werd op de financiële beperkingen, geldt dat dit jaar absoluut niet. Maar afrekenen? Tuurlijk niet joh, met Gio winnen we prijzen. Met uitzondering van de titel (nog bedankt Dirk, dat je dat gelukt is ondanks Gio) kunnen die prijzen me gestolen worden. We zijn (weer) het lachertje.

28-02-2018 15:28

W v H +0

Inderdaad Dirk Kuijt en nu heel heel heel veel mazzel met de loting. En zelfs dan moet ik nog zien dat we de beker ook daadwerkelijk winnen.

28-02-2018 15:31

Real_Rotterdam +0

Dirk speelde op een gegeven moment amper. Ook met Dirkie verloren we 7x op rij. Wat zit je nou stom te lullen man...

28-02-2018 17:47

Criticus-010 +5

Gio is slechts het bewijs dat wanneer een team op routeniers draait en echt prijzen willen pakken, je net zo goed een etalage pop in de dugout neer kan zetten.

28-02-2018 15:47

W v H +0

Gio is hier gewoon de oorzaak van. Hij is een goed mens maar een hele slechte trainer die het geluk dat hij zeer gedreven Dirk Kuijt had die voor zijn laatste kans vocht om kampioen te worden met Feyenoord.

Spelers worden alleen maar slechter. Er zijn totaal geen automatismen in het elftal. Corners kunnen ze net zo goed aan de keeper teruggeven. Er is niks. Hij geeft spelers gewoon geen vertrouwen en maakt niemand beter. Kortom een hele slechte trainer.

En dat is ook logisch want als speler is hij in zijn imposante carrière ook nooit meer geweest dan een waterdrager. Maximale eruit gehaald als dienstbare voetballer.

28-02-2018 15:26

Dezwartetulp +77515

Ik heb drie woorden voor je Pierre: Gio pakt prijzen

28-02-2018 14:26

Criticus-010 +5

Dat zijn 1 naam en 2 woorden kameraad.

28-02-2018 14:28

Dezwartetulp +77515

Gio is geen naam, Gio is een begrip ;)

28-02-2018 14:41

Arjanito +3

Je vergeet 2 woorden; ondanks Gio

28-02-2018 15:19

W v H +0

Meer het idee dat Dirk die prijzen heeft gepakt ondanks de aanwezigheid van Gio.

28-02-2018 15:20

Arjanito +3

Advocaat was degene die het elftal weer op de rit kreeg na 7 nederlagen.. Kuijt was hierna de lijm die het elftal bij elkaar hield binnen maar met name buiten het veld.

Nu zijn we weer terug bij af.. een zooitje los zand.. geen leider noch tactiek te bekennen. En een trainer zonder idee.

28-02-2018 15:30

FR-negenenzestig +3148

Hou toch op man. Ga lekker de leiding steunen die een puinhoop van de club maken. Forza Piair!

28-02-2018 18:10

Feyenoorderinhartennieren12 +505

Best handig met die kou

28-02-2018 14:21

Ot29 +5

Oh ja, kritische supporters. Waarom hoor ik niemand over de publiciteitsstunt: van Persie. Gehaald om de gemoederen te bedaren. Wordt niets en gaat ook niets worden. Hij is fit. Lik mijn reet. Dit seizoen in ieder geval niet. En volgend seizoen? Ik geloof er niet in. Ik geloof in Ayoub. Het ga je goed Vilhena.

28-02-2018 14:20

Bati +40146

Apart aangezien de Afrika cup in de zomer gespeelt wordt

28-02-2018 15:54

Ot29 +5

Hij zegt niet veel goed, maar hier heeft hij een PUNT. Van Bronckhorst EXIT. En snel graag? Anders richt hij en zijn kornuiten (meelopers) nog meer schade aan. Forza HENKIE.

28-02-2018 14:13

Real_Rotterdam +0

Henkie bakt er niks van. Vitesse wil ehm weg

28-02-2018 17:50

Obiku-in-de-spits +17070

Het grote probleem is niet eens dat we achter psv en ajax staan. Dat is gezien de begroting ook vrij normaal. Het is erger dat we ploegen als AZ, PEC, Utrecht, Vitesse ed niet eens achter ons kunnen laten. De spelers die daar uitblinkers zijn, worden bij ons kleine kneusjes. Het grootste deel uit die selecties zouden met een beetje geluk alleen op Varkenoord te zien zijn bij het tweede, terwijl ze ons in de competitie wegzetten; zelfs in onze eigen Kuip.

Het is toch belachelijk dat een ploeg als Utrecht en zelfs VVV kunnen trainen en effectief zijn bij spelhervattingen en dat wij zo'n moment aangrijpen om naar het toilet te gaan? Toornstra, Larsson, vdHeijden, (Vilhena), Berghuis zijn allemaal gezegend met een puntgave trap, maar een vrije trap binnen schieten of een corner nemen? Zelfs Roel van Velzen zou moeten bukken om hem met zijn hoofd te raken...... Dat is toch trainbaar? Er zijn spelers bij de reserve 8e klasse die dit beter doen.

1x per dag een uurtje trainen is ook zoiets. In Italie, Spanje enz zijn ze minimaal een halve dag bezig. Niet alleen met bal, maar ook zonder bal (fysiek, tactiek enz).

Gio heeft prijzen gepakt en verdient credits, maar als je zo laag staat, terwijl je net meer hebt geinvesteerd dan alle clubs in onze nabijheid bij elkaar? Daar klopt ook geen reet van.

Ik weet niet wat Kuyt vorig jaar binnen en buiten het veld deed, maar het lijkt er nu wel op dat het kampioenschap volledig op hem af te schuiven is. Had hij zoveel invloed op het gebeuren?

28-02-2018 14:11

kuiiper +44

Ja er zijn zoveel dingen waar ik me over verbaas, maar corners verbaas ik me al jaren over. Echt al jaren. Ook in goede jaren. Dat is bizar hoe vaak dat fout gaat.

28-02-2018 14:48

Wessel0180 +2538

Gelukkig pakt de media ook de problemen binnen Feyenoord op en staat het selecte groepje supporters met kritiek er niet alleen voor.

28-02-2018 14:03

FRSieb +90099

Eindelijk, al is het wel vrij minimaal

28-02-2018 15:31

Wessel0180 +2538

Ja dat zeker. En denk maar niet dat de hoge heren iets anders doen dan er om
Lachen.

28-02-2018 15:59

NickSCF +155

Ik moet hem niet meer zo maar hier heeft hij een punt ;)

28-02-2018 14:03

MarijnZeeland010 +0

Niks aan de hand joh, tussen jaartje hou je toch

28-02-2018 13:59

ArieG +28

Off topic. Als ik dat filmpje van Chong bij ManUtd bekijk dan zijn me twee dingen duidelijk.
1. Chong is de speler die we nu ontzettend missen, althans een speler als hij met dezelfde eigenschappen.
2. Feyenoord had er bijtijds alles aan moeten doen om hem voor de club te behouden. Dat dit niet is gelukt vind ik, hoewel ik niet precies de achtergronden weet, een grove blunder van de TD.

28-02-2018 13:52

Vianen_FR +71

Hoe weet je nou of ze niet alles hebben gedaan? Heel leuk die talenten maar je kan onmogelijk van te voren inzien hoever een talent gaat komen. Er zijn er ook intens veel die uiteindelijk ergens in de eerste klasse eindigen.

Daarnaast kunnen de salarissen en randvoorwaarden niet te ver uit elkaar liggen want dan gaat het compleet mis.

28-02-2018 14:09

W v H +0

Omdat hij nu niet bij Feyenoord speelt.

28-02-2018 15:29

FRSieb +90099

Ze hebben alles eraan gedaan. Wij kunnen echter niet dezelfde voorwaarden bieden als manutd

28-02-2018 15:31

ArieG +28

Daarom gebruikte ik ook het woord 'bijtijds', dus op het juiste moment. ManUtd had hem op 15-jarige leeftijd al in de knip. Maar dan had de TD c.s. hem daarvoor al een meerjarenplan voor moeten leggen. Let wel, hij gold al jaren als een van de grootste talenten van Europa dus Feyenoord wist wat ze in huis hadden. Ik weet het, het klinkt erg simpel wat ik zeg. Maar alle pogingen van Feyenoordzijde hebben geen effect gehad, dat is duidelijk.

28-02-2018 16:20

FRSieb +90099

Met alle respect; het is ook simpel wat je zegt. Hem is een meerjarenplan voorgelegd. Je kon echter nog niks vastleggen en niet bieden wat united biedt.

Het enige wat wij kunnen bieden wat utd niet kan zijn voorbeelden van jongens die zijn mislukt in het buitenland. Helaas zijn wij simpelweg te klein om te concurreren op alle andere vlakken.

28-02-2018 19:08

Frankyvn +1843

Dan is het vanavond iniedergeval lekker warm.

28-02-2018 13:46

Floris1908 +591

Niet vaak mee eens maar nu wel

28-02-2018 13:43

JDJ +18185

PvH is een onruststoker. Vervelend dat hij deze keer gelijk heeft. Als het vanavond niet onze kant uitgaat wordt het een onrustig nachtje.

28-02-2018 13:41

dmnq1992 +3342

Hij heeft gelijk. Niet vaak maar dit keer wel.

28-02-2018 13:41

Gregor +5283

100% gelijk!

28-02-2018 13:40

Criticus-010 +5

Tieten hebben altijd gelijk!!

28-02-2018 13:47

StefkeMirakel +3

Likken likken

28-02-2018 14:29

Rayan2007 +1

De laatste zin van Pierre zegt al genoeg

28-02-2018 13:34

jayjay49 +7844

OK Pierre, misschien help het als jij het ook beaamt???
Ik roep al maanden dat het beter moet. De zelfkritiek begint 5-voor-12 eindelijk ook bij Feyenoord boven water te komen. Het is dramatisch dat deze duurste trainersstaf van Nederland van deze alleszins redelijke selectie geen goeddraaiend elftal kan maken. Giovanni, JIJ heb contact met Pep Guardiola, met Wenger en meer toptrainers, die er wel in slagen hun elftal te vormen. Ga ben hen in de leer!!! Anders is de Kuip op korte termijn 'LEEG". omdat WIJ niet willen kijken naar dit abominaal slechte voetbaL!! Veel respect voor GIOVANNI, maar hij bakt ernu helemaal niks van. Hoewel ook Martin van Geel een groot dee;l van de blaam verdiend door ZIJN beleid t.a.v. Belfteelftal c.q. twee elftal. Spelers, die niet tot de vaste basis behoren krijgen gewoon GEEN speeltijd en worden dus alleen maar slechter, en minder waard, ..... dus Kapitaalvernietiging!! Triest hoe een Management-team zo arrogant kan FALEN!!! ......... we hebben nog niet zomaar gewonnen vanavond!! :( :( Desondanks SUCCES gewenst vanavond!! Geen Woorden, maar DADEN!!

28-02-2018 13:32

JorniFR12 +143

Alweer? Snap niet wrm je Wenger noemt...

28-02-2018 14:57

Rayan2007 +1

Als je mee wil doen met de top moet je hard zijn en geen genoegen nemen met 1 landstitel in 18 jaar tijd

28-02-2018 13:32

grutte-pier +0

politiek correct geleuter.

De leiding had vorig seizoen al moeten ingrijpen.De finale gaan we niet halen, dus had plek 3 het target moeten zijn. Ook tijdens het seizoen is er niet ingegrepen. Een onvergeeflijke fout van de verantwoordelijke bestuurders.
Angst voor.......???

28-02-2018 13:21

NSFR87 +4700

Wat is dit nu weer voor vaag gelul?

28-02-2018 18:32

Raftel +6747

Prima verwoord van Pierre.

28-02-2018 13:20

FR-negenenzestig +3148

100% eens.

Willen we ooit echt een Nederlandse topper worden, dan moet er een geheel nieuwe structuur worden ontwikkeld. Daar heb je een Gerbrands of Van Gaal voor nodig. Dat gaat Jan de Jlmg niet lukken.

28-02-2018 13:20

Gijpero +166

Als ik over nadenk he, we beginnen een beetje verwend te worden. Ja het is een kut seizoen en ja ‘t is een drama. Maar je heb wel kans op je 3e prijs in 3 jaar. Iets waar je 5 jaar geleden alleen van kon dromen. Ik bedoel die neuzen staan al 4 jaar droog. Stel we krijgen nog seizoen dan kunnen we echt gaan klagen.

28-02-2018 13:13

you_never_walk_alone +8733

4e prijs dan .... 1 beker, 1 landstitel, 1 jc schaal en evt. Nog een keer beker

28-02-2018 13:17

keepertje +550

klopt maar je wilt vooruitgang zien geen stil stand of achteruitgang. Het voetbal is niet om aan te gluren en het lijkt niet betet te worden. Dan lijkt mij het beste om aan het eond van het seizoen afscheid te nemen van Gio

28-02-2018 13:23

guc75 +11009

En vooral van MvG. 26 miljoen wederom uitgegeven aan middelmaat, uitzondering daar gelaten

28-02-2018 13:25

you_never_walk_alone +8733

Berghuis aangekocht, st juste en haps vind ik best ok , larson laat te weinig zien maar heeft wel potentie alleen amrabat kan het niveau niet aan.... vermeer laten gaan was een ongelofelijke blunder eens

28-02-2018 13:29

guc75 +11009

Berghuis was een zekerheidje....
Haps heeft zich nog niet bewezen, bovendien op de bank gehouden door Malacia, wat blijkt, we hadden ons links back in huis. Kon MvG zeker ook niet weten... En weet je waarom niet? Omdat er geen podium is voor talent om zich te ontwikkelen. Meedoen aan de voetbalpiramide is te veel toegeven dat hij ongelijk had...
Larsson valt door de mand
JPB is een ramp
Diks had niet eens in de buurt van het vliegveld mogen komen
Amrabat zwaar teleur
St Juiste: idd een goede aankoop.

Nee, ben niet tevreden over MvG, vooral die voetbalpiramide vind ik belachelijk. Alle teams die er aan meedoen hebben er baat bij en meneertje moet oorlog je voeren met de KNVB...

28-02-2018 14:24

guc75 +11009

You are missing the point here... Het gaat niet om die fuckin beker. Het gaat erom dat we een middenmoter zijn terwijl we dat aan begin van seizoen dat echt niet het plan was. Wat je dan doet als profclub zijnde is de verantwoordelijken aanwijzen. In dit geval is dat MvG: 26miljoen geïnteresseerd, geen beloftenelftal, ontslaat zijn trainer niet. En het ergste is dat niemand zijn bek open durft te doen daar bovenin. Iedereen wijst naar Gio (en terecht) maar de echte boosdoener is MvG...

28-02-2018 13:24

Gijpero +166

Ja maar zo’n seizoen kan er tussen zitten. Voor hetzelfde geld doe je volgend jaar gewoon weer mee.

28-02-2018 17:18

guc75 +11009

Niet met je eens. Ja, er kan een seizoen tussen zitten waarin je het wat minfer doet. Maar nee, je kan niet halverwege 23 punten achter op de koploper zitten als je uitgangspunt is meedoen om het kampioenschap..... Dan is er iets mis gegaan bij de gemaakte uitspraken/ambities, of bij het bedrag dat is uitgegeven (26 miljoen, wtf.....), of bij de uitvoering.... en ja ja, wij zijn Feyenoord en we komen terug van sterven na dood... ik ken het verhaal. En nu zijn andere tijden, ga mee met die tijden en doe er wat aan. Dit beleid zal leiden tot middenmoot.

28-02-2018 17:46

Vedetterut +249

Zou wel lekker zijn, dan is het vanavond nog een beetje warm.

28-02-2018 13:09

Dezwartetulp +77515

Zwaar overdreven, demagogisch gelul van Pierre.
Ga je lekker met NAC bemoeien johhh

28-02-2018 13:07

Baksteen +3684

overdriven?? 23 punter achter

28-02-2018 13:12

Raftel +6747

Prima verwoord van Pierre en helemaao terecht. 23 punten achter op de koploper als Kampioen. Maat liefst 11 punten achter op AZ, de nummer 3. Afgedroogd en verkracht in Europa. Geluk gehad steeds thuis te loten in de Beker, anders lag je er in de 3e ronde al uit.

Pierre heeft helemaal gelijk. De enige idioot die dat niet wil inzien en aan de ballen vammde directie blijft hangen, ben jij :')

Weerleg de achterstand in de competitie eens. Entertain me.

28-02-2018 13:15

Dezwartetulp +77515

Ik heb maar één statistiek nodig om dit te weerleggen: Gio is de meest succesvolle coach sinds decennia of ooit geloof ik zelfs.

Welke club en welke bestuurder in their right mind ontslaat zo'n trainer????

28-02-2018 14:23

JorniFR12 +143

Helemaal mee eens, zoals wel valer vgm ;)

28-02-2018 14:58

guc75 +11009

Jij bent koekoek. Ik weet niet welke propaganda uit de jaren 70 jij aan het kijken bent maar we staan 23 punten achter en zijn net afgedroogd in eigen huis door zowel PSV als door NAC, en het laatste is echt heeeeeeeeeel triest.

28-02-2018 13:20

whasjoewahn +16580

Wordt hier wel eens negatief gedaan over Pierre en zijn kijk op voetbal (en Feyenoord).

Echter, ik hoor hem zelden dom lullen.

Heeft ook gewoon 100% gelijk in deze.

28-02-2018 13:07

FRS-79 +1

Hij zegt ook altijd best zinnige dingen. Het is een beetje dezelfde sfeer als bij Krabbendam: de reden waarom ze de dingen zeggen wordt een beetje twijfelachtig. Het lijkt vaak op een persoonlijke afrekening met iemand in het bestuur of de staf. Zoals Krabbendam het nog steeds aan de stok heeft met Salomon omdat hij ooit werd buitengesloten, is ook Pierre vaak nog aan het afrekenen met mensen binnen de club waar hij nog een appeltje mee te schillen heeft. En dan komt het er vaak zo wraaklustig uit.

28-02-2018 13:20

whasjoewahn +16580

ja, eens.

Ook als RVP besproken wordt, ontstaat er vaak een wat ongemakkelijke sfeer.

28-02-2018 13:31

FRS-79 +1

Ook zo'n voorbeeld inderdaad! En volgens mij zijn Pierre en Van Geel ook geen vriendjes meer sinds de hele Kazim-deceptie.

28-02-2018 13:43

DeKuipforever +201795

Beetje vreemde redenering "Geitekaas" : als je een echte Feyenoorder bent vind ik het vreemd dat je als het even wat minder gaat niet meer gaat kijken als je club speelt. Ben je dan een echte supporter ...?

Zelf blijf ik altijd kijken en supporteren, ook al zouden we degraderen en afzakken naar het amateurvoetbal. Wat ik overigens niet zie gebeuren en ook niet wenselijk zou vinden.

28-02-2018 13:06

jaap100 +295

wat moet je nauw met Jan de Jong toch geen voetbal man ook weer zo'n keuze die niemand snapt net als het aankoop beleid bagger zooi

28-02-2018 13:04

FRS-79 +1

Jan de Jong is er neergezet om een paar jaar lang veel geld te verdienen voor de club. Met alles wat er speelt/gaat spelen rondom TV rechten etc. is er geen betere om aan tafel te zetten bij de Eredivisie NV dan hij. En daar is heel veel geld in te verdienen.

Of we het nu willen of niet, voetbalclubs zijn tegenwoordig gewoon commerciele ondernemingen. En commerciele ondernemingen worden geleid door managers, niet door voetbalmensen. Kijk naar Ajax, waar ze het met voetbalmensen proberen op te lossen. Daar vallen ze nu al jaren over elkaar heen om van alles en nog wat. Een en al ruzie en interne ellende. Het is echt niet gezegd dat je met voetbalmensen aan het bewind de oorlog wél gaat winnen. Je kunt er wel een voetbalman neerzetten, maar wat weet die dan weer van een stadion (ver)bouwen? Krijg je dat weer. Blijft toch een lastige balans denk ik.

28-02-2018 13:12

Geitekaas +44579

...het voetbal is niet o m a a n t e g l u r e n!....IK GA GODVERDOMME NIE T EENS MEER KIJKEN! ...zondag megaleuke dag gehad elders....BEDANK Gio! ..win asjeblieft die beker niet....anders zit je er nog een jaar en glijden nog verder weg...

28-02-2018 12:56

LosBlancos +15

Maak je niet druk, die beker gaan we toch niet winnen.

28-02-2018 13:02

Breakdown +10841

Dus omdat je Gio wilt weghebben moeten we maar geen prijs winnen, en daarmee dus ook de grootste kans op Europees voetbal en de daarmee gepaarde inkomsten mislopen?

28-02-2018 13:02

LosBlancos +15

Je hebt gelijk natuurlijk maar zal wel weer typisch Feyenoord zijn dat Gio dan mag blijven omdat hij die beker heeft gewonnen.

28-02-2018 13:05

FRS-79 +1

Ik denk dat Pierre in zn laatste alinea wel het juiste zegt. Zelfs bij bekerwinst moet je Gio gewoon door de voordeur laten vertrekken deze zomer. Er komt vast een mooie club voor iemand met 5 prijzen in 3 jaar. Dus dan heeft ieder zn zin.

28-02-2018 13:15

ArieG +28

Ook met de beker in de kast zal Europees voetbal zo goed als onhaalbaar zijn. Voorronden tegen Europese middenmootclubs worden een kansloze missie met deze selectie. Dat zal overigens voor de meeste Nederlandse clubs gelden.

28-02-2018 13:11

guc75 +11009

Dus omdat hij de beker wilt winnen moeten wij het leed nog verder aanzien? En daarmee dus de club verder de afgrond in brengen zodat we later weer opnieuw kunnen beginnen...
Da's het mooie aan laffarfs zoals jij, die smijten met kreten als achter je club staan. Nee, je staat pas achter je club als je deze misstanden (genaamd MvG en Gio) eens een keer opgehelderd zijn.
Het is ziek bovenin bij Feyenoord, iedereen houdt mekaar het hand boven het hoofd...

28-02-2018 13:12
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties