''Feyenoord staat dus best wel wat werk te wachten''

''Feyenoord staat dus best wel wat werk te wachten''

Feyenoord hoopt volgend seizoen weer te kunnen meedoen om het kampioenschap. De Rotterdammers eindigen dit seizoen op een teleurstellende vierde plaats, maar wonnen zondag wel de TOTO KNVB Beker. Volgens sportjournalist Valentijn Driessen hebben vooral de aankopen het dit seizoen niet laten zien.

''De subtop van Nederland haal je leeg, je verwacht dat die het volhouden om ook dit jaar mee te doen om het kampioenschap", aldus de journalist van De Telegraaf. "Eigenlijk hebben ze geen van alle thuisgegeven. Ridgeciano Haps misschien nog een beetje.''

''Ik dacht ook dat de aankopen het zouden doen bij Feyenoord, maar dat is een totale misrekening geweest,'' vult Kees Jansma aan. ''Nu gaan er weer een aantal weg bij Feyenoord en dan moet je gaan terugkopen. Dat wordt wel heel moeilijk.''

Feyenoord gaat een drukke zomer tegemoet. ''Het WK staat voor de deur. Ga er maar vanuit dat Nicolai Jørgensen vertrekt. Karim El Ahmadi wil op zijn oude dag nog een avontuur. Tonny Vilhena gaat zeker weg, die moet weg om een betere voetballer te worden en je weet niet wat er nog meer voorbij komt.

''Steven Berghuis heeft geweldige statistieken. Er is best een kans dat daar ook een club voor komt,'' vervolgt Feyenoord-watcher Martijn Krabbendam in Natafelen op FOX Sports. ''Feyenoord staat dus best wel wat werk te wachten.''

Lees meer over
Steven Berghuis
Plaats reactie
666

bertjansen +2

Opnieuw beginnen en duimen dat het wat gaat worden.

27-04-2018 15:45

LvV +633

Gio gaat Iniesta polsen om Tonny op te volgen.

27-04-2018 14:37

Joey033 +0

Janssen
Clasie
Fer

27-04-2018 09:28

Degekstuh +5315

martin ben jij het?

bord op schoot?

denk dat jij het bent martin met je uitzinnige netwerk!!!!

27-04-2018 12:07

Degekstuh +5315

uitzinnige=waanzinnige

27-04-2018 12:08

Joey033 +0

Shit ik ben ontmaskerd haha

27-04-2018 13:44

Joszef4ever +597

Gelul van de beste stuurlui

26-04-2018 23:10

bertjansen +2

Gelukkig hebben we Jones nog...

26-04-2018 17:50

onbekend +90176

Verfrissen en nieuw kapitaal op het veld. Er zullen een hoop spelers vertrekken denk ik. Aantal jonge talentvolle spelers halen en 2-3 toppers met meer ervaring..

Zat zelf te denken aan jongens als:
Stengs (vervanger Bilal)
Kadioglu
V.Drongelen (mits haalbaar als HSV degradeert
Dumfries of Svenson als rechtsback.

Topper voor in de spits en misschien vervanger voor Berghuis en een goede ervaren middenvelder.

Kan je de komende jaren weer vooruit met spelers die alleen nog maar beter worden. Ik zie het positief in mits er goede aankopen worden gedaan.

26-04-2018 17:35

tikkietrug +0

Je noemt er 3 met nivo middenmoot dan kun je beter eigen jeugd nemen

26-04-2018 21:50

OkkerseHansweert +1701

Die spelers die nog zouden moeten groeien, hebben we begin dit seizoen al gehaald Larsson, Amrabat, St Juste en Haps.
Als je nu weer spelers haalt die er niet meteen staan, eindig je volgend seizoen 8e ben ik bang...

27-04-2018 12:41

onbekend +90176

Een van Drongelen 9f Dumfries staan er meteen en kunnen nog jaren mee en vertegenwoordigen kapitaal. Daarbij moet je altijd zoveel mogelijk vsn zulke spelers halen. Maar ik xie dat de meeste zijn vergeten te lezen of niet willen lezen vooral dat ik het ook heb over 2 a 3 meer ervaren krachten, toppers.

Dan zou je 2 jonge spelers binnenhalen die je verdediging direct sterker maken, 2 hele talentvolle jongens die zich hier kunnen ontwikkelen en die je sterker maken in de breedte + nog 2 a 3 meer ervaren spelers die de kar moeten gaan trekken. Lijkt me de ideale mix. Of willen we weer oudjes die niet meer groeien en later nauwelijk wat opleveren. Je moet niet alleen kijken naar het nu, maar zorgen voor continue verfrissing en doorstroming. Anders krijg je nog een probleem zoals Milan die bijv. Heeft gehad. Teveel oudjes (voormalige wereldtoppers overigen). Wat als ze dan dus allemaal op leeftijd komen en je tussentijds niet hebt geinvesteerd en doorgeselecteerd?

27-04-2018 14:40

marko38 +649

Breel Embolo in de spits...
Kijken of we Clasie en Fer terug kunnen halen voor op het middenveld...

26-04-2018 16:57

HarryenGerard +2666

Wie zijn er zeker volgend seizoen bij: Bijlow; Nieuwkoop, Botteghin, Scharie, Van Beek, St. Juste, Malacia, Haps; Amrabat, Gustaffson, Ayoub; Boetius, Larsson, Vente. Dat het een tussenjaar wordt is duidelijk. Hele middenveld dreigt weg te gaan en voor kan de spoeling heel dun worden. Goed bod op Berghuis en die is ook weg.

26-04-2018 16:56

hakuna +2065

Duidelijk verhaal. Met een matige staf maak je goede subtoppers niet beter. Toch vreemd dat bijna niemand doorgroeit?

een duidelijker signaal kan je in mijn ogen niet krijgen We kunnen allemaal roepen dat MvG slecht inkoopt. dat is wel erg makkelijk in mijn ogen. Hij haalt zeker ook bloopers binnen maar dat hoort er nou eenmaal bij.
Laat nou eens een Engelse trainer komen ipv altijd maar die lompe Nederlandse trainers. Een frisse wind.

26-04-2018 13:16

RPI +46347

Pelle - Kalou terug samen met v Persie

26-04-2018 13:04

bertjansen +2

Ja die willen terugkomen...

26-04-2018 17:50

RPI +46347

Ahahahaahaha

29-04-2018 00:21

Aeonknight +0

Waarom zegt Gio dan: we gaan voor het kampioenschap.
Martin van Geel zal heus wel wat goeds neerzetten. Al was het in het verleden ook zeer bedenkelijk.

26-04-2018 12:38

RPI +46347

haha moet ie dan zeggen.

26-04-2018 13:02

TactvolleTacticus +3792

Had Tapia en Bilal verlengd, als ze daarna niet aan speeltijd toekomen, meteen verhuren.
Bij het verkopen van jonge spelers waar je voor betaald hebt maak je op dit moment alleen verlies .
We kunnen hard roepen dat er hier en daar gescout moet worden,maar dat kan je niet voor elke positie 2x doen.

Spelers weg zonder restwaarde als:

Baco
Botteghin
Toornstra ( hoeft niet per se)
El Ahmadi
Jones

Verder mag Nieuwkoop ook naar een andere club, die jongen js helaas voor hem altijd geblesseerd.

26-04-2018 11:47

tussenjaar +6205

Jones moet blijven

26-04-2018 12:38

IJzerenKees +130236

wat een as bak die valentijn

26-04-2018 11:34

RPI +46347

was al afgehaakt bij Kees Jansma en Valentijn

26-04-2018 13:03

FR12_079 +180

Martin middelmaat moet is over de grens kijken zoals dat pisvee en 020 doet met spelers uit de subtop van de eredivisie red je het niet om beter te worden dat is een feit

26-04-2018 10:29

tussenjaar +6205

Berghuis, van Persie, Jorgenson, Haps, Amrabat, St juste is geen middelmaat

26-04-2018 12:39

FR12_079 +180

Larsson Boëtius Bilal en diks wel

27-04-2018 14:14

Rotterdamijsselmonde +1

Feit is wel dat Martin van Geel gefaald heeft met zijn aankopen dit seizoen, op Berghuis na dan.

26-04-2018 10:07

FR010YNWA +0

Haps?? en Tapia kan ook nog wel wat worden hoor.

26-04-2018 10:22

Chamo +1893

Tapia is niet dit seizoen gehaald

26-04-2018 11:30

tussenjaar +6205

Amrabat en St juste zijn top man

26-04-2018 10:32

Gruppo1 +81

Even ter verduidelijking, Martin van Geel kijkt of spelers haalbaar en betaalbaar zijn, Gio geeft principe aan wie hij wilt hebben. En waarin heeft hij gefaald, Haps, Berghuis en St. Juste zijn in mijn ogen al directe versterkingen. Boetius is een gok geweest, deze begint ook beter te spelen. Diks is gehuurd. Larsson riep iedereen over dat ze hem moesten gaan halen voordat de concurrenten er mee vandoor zouden gaan, deze valt inderdaad door de mand. Blijft in mijn ogen alleen Amrabat over die niet aan de verwachting voldoet. Wel ben ik ook van mening dat er ook eens iets verder dan Europa gescout mag worden, Zuid-Amerika maar ook Afrika loopt heel wat talent rond.

26-04-2018 11:40

rockn_roll +8238

Gruppo jij hebt er kijk op

26-04-2018 19:50

tikkietrug +0

Als je geen spelers kunt halen van tussen 10 en 20 mill doe je niet meer mee om de titel
laat staan bij de top 3

26-04-2018 09:46

tikkietrug +0

Welke Eredivisie speler zou van meerwaarde zijn voor Feijenoord , ?
Ik zie er geen ,

26-04-2018 09:44

Motoriszer +0

Ziyech of Frenkie de Jong ... maar dat zijn helaas neuzen

26-04-2018 11:06

bertjansen +2

Zijn wel de beste idd.

26-04-2018 17:50

maaartijn +15748

Janssen, Clasie en een vleugelspeler. Ayoub ligt al vast.

26-04-2018 09:37

Motoriszer +0

Janssen is een goede optie idd

26-04-2018 11:06

Gruppo1 +81

Janssen is geen optie, Fenerbahce wilt hem overnemen van de Spurs voor 11 miljoen dus valt al af. Clasie zou een optie zijn maar ook Brugge zal hem wel willen overnemen. Maar waarom stroomt er geen jeugd door, is onze jeugd zo slecht, zie bij veel ploegen toch wel talenten doorstromen, tegenwoordig zelfs bij PSV. Maar bij ons is het maar mondjes maat. Snap trouwens ook wel dat de grotere talenten gaan lopen, ze werken bij Feyenoord met een trainer die de jeugd toch geen kans geeft.

26-04-2018 11:45

maaartijn +15748

Deels mee eens. Een Vente stroomt bijvoorbeeld wel door en krijgt speeltijd. Als hij heel erg goed zou zijn dan zou hij wellicht nog meer speeltijd krijgen en misschien zelfs een basisplaats.

Maar vaak denk ik bij GvB ook na 60 minuten en een prima voorsprong: je mag best nu eens een Hansson, Vente of zo inbrengen.

26-04-2018 12:27

Gruppo1 +81

@maaartijn, Vente krijgt speeltijd omdat er niets anders tot de beschikking is. Hansson komt gewoon te kort, Vente is ook nog te licht voor Feyenoord, zou eigenlijk een heel seizoen moeten spelen bij bijvoorbeeld VVV of Willem2.

26-04-2018 12:56

maaartijn +15748

Ik vind ze allebei ook te licht. Maar het is maar een voorbeeld.

26-04-2018 21:31

FANtasticFR12 +2247

Dezelfde Driessen die voorspelde dat 020 kampioen zou worden. Ach...

26-04-2018 09:28

tikkietrug +0

Hij heeft wel een punt wat Feijenoord betrefd
voor 5 mill shop je spelers uit de midden klasse eredivisie

26-04-2018 09:45

fasjiman +410

zat hij er toch maar 1 plek naast

26-04-2018 11:10

bertjansen +2

020 heeft redelijk wat puntjes op ons ;-)

26-04-2018 17:51

jmdrules +0

Ik zie de naam Clasie veelvuldig voorbij komen maar uhhhh, speelt Vormer niet veel beter bij Brugge? Daarnaast speelt Clasie nagenoeg niet en zal Vormer echt niet terug komen.
Al die namen... eredivisie of "oud" Feyenoorders pffff. Mijn mening; of een echte versterking die dan ook veel geld kost of eigen jeugd.

26-04-2018 09:28

Motoriszer +0

Valentijn Droeftoeter Driessen...man wat moet die toch een godsgruwelijk zwaar leven hebben als huisverslaggever van die neuzen... man man...

26-04-2018 09:11

Fr_tim +357

Ik lees overal van Drongelen, maar dan had je die vorig jaar moeten halen. Linksback en links centraal liggen de prioriteit niet om speler te halen.

Halen:
- Kuwas
- Kardioglu
- Thomas (transfervrij)

En moet nog wel meer bij, maar dat ligt er ook aan wie er precies weggaan

26-04-2018 09:01

Motoriszer +0

Scharie out... Kashia in

26-04-2018 09:11

tikkietrug +0

Juist met deze spelers beland je op plek 5

26-04-2018 09:47

Tomheirman +1

jaaaaaa nog meer middelmaat

26-04-2018 12:40

Rendiertje +14072

Dit is een geintje hoop ik

26-04-2018 12:59

e-m +0

Weg Horst jahanbaks en de keeper bigot allen az.
Diks behouden en je bent niet minder als nu. Dan clasie voor middenveld. En een elftal dat mee kan doen.

26-04-2018 08:57

tussenjaar +6205

Haha bizot, man man man

26-04-2018 12:40

Tomheirman +1

waarom weghorst? is een betere versie van kramer. irritant gozertje. jahanbahks is te goed voor nl.

26-04-2018 12:41

onbekend +90176

Heb ergens nog hoop dat Berghuis zal blijven. Als je hem ook nog kwijtraakt heb je echt een groot probleem. Liever ook nog vilhena of El Ahmadi die blijven, maar acht de kans niet heel groot. De kans op een grote leegloop is zeker aanwezig en loopt er weinig capitaal en potentie op het veld. Gelukkig krijg je een aardig transferpotje. Ik zou vooral investeren in een aantal jonge talentvolle spelers. Een nieuw team smeden met daarnaast nog 2 a 3 topaankopen. Op elke linie heb je wel 2 spelers nodig.

-V.Drongelen (mits haalbaar als HSV degradeert)
-Svensson/Dumfries
-Kadioglu (toptalent. Geen idee waarom die nog bij nec speelt)
- Stengs ( lang geblesseerd geweest maar een groot talent. Als vervanger van Bilal)

Daarnaast nog een topspits, Keeper en topmiddenvelder. Meer ervaren spelers. En eventueel een goede vervanger voor Berghuis

Vertrekken: Jørgensen, Vilhena, Bilal, Veijinovic, Tapia, Schuurman, Verdonk, Vermeer, v.Beek, Diks, Jones

Heb je toch weer een selectie met veel kwalitiet en potentie waar je nog jaren mee vooruit kan. Daarnaast natuurlijk spelers als Kocku, el Boucha en Geertruida die eraan komen.

26-04-2018 08:10

WSNBM +2130

Aan een groot transferpotje heb je niet zoveel. Spelers met veel waarde (en daarmee samenhangende kwalitieit) staan er niet op te wachten om in de eredivisie te spelen.

Naar mijn mening kun je het beste proberen om zoveel mogelijk spelers te behouden, omdat dezelfde kwaliteit terugkrijgen bijna onmogelijk is.

Kijk naar 020: een hoop centjes op de bang, maar weinig echte versterkingen die naar de eredivisie willen komen...

26-04-2018 08:37

Motoriszer +0

10 nieuwe spelers halen dan heb je nog lang geen ingespeeld elftal..dus weer tussenjaar.

Beter 1 a 2 gerichte versterkingen ( Clasie en Een goeie spits ) en de rest bij elkaar houden. evt uit fatsoen el ahmadi en Vilhena nog een transfer gunnen

26-04-2018 09:13

onbekend +90176

Tuurlijk is het beter om iedereen bij elkaar te houden en je te versterken met gerichte aankopen. Helaas is het in de realiteit anders en zullen er weer een hoop spelers vertrekken, dus moet je er ook weer een flink aantal binnenhalen. Jonge talentvolle jongens met 3 meer ervaren spelers lijkt ne ideaal voor ons dan op dit moment. Anders ziet de toekomst er ook biet erg rooskleurig uit. Weinig echt grote talenten, geen kapitaal op het veld. Je zult wel moeten investeren. Heeft niks met playstation te maken overigens, maar zulke mensen moeten gewoon iets zeggen zonder er verder iets nuttigs op terug te reageren.

26-04-2018 16:47

tussenjaar +6205

Succes met play station

26-04-2018 12:41

xsplinterx +5

El Ahmadi gaat cashen, Vilhena gaat weg, Botteghin is het bankje zat, Berghuis is te goed voor Nederland en zie ik ook wel vertrekken, geen goede keeper, Jorgensen wordt verkocht, van Persie zie ik wel stoppen. Ayoub, Amrabat, Tapia en Vente gaan dat echt niet compenseren.
Tussenjaar twee komt eraan. Kampioenschap is onrealistisch.

26-04-2018 02:02

Wimberto +2

Bedankt voor de conclusie..oh alwetende..goed ook dat jij ook al weet dat Feyenoord achter de schermen nergens mee bezig is..heb je ook alvast de uitkomst van de lotto dan vul ik die ook even in..bedankt hoor

26-04-2018 07:32

spzm +13222

Als gebeurt wat hij schetst is het vrijwel onmogelijk direct kampioen te worden omdat je nooit zoveel nieuwe spelers in kan passen.

26-04-2018 08:22

xsplinterx +5

Ach ja, sommige mensen willen de realiteit niet onder ogen zien en zitten 24 uur per dag met een rood-wit brilletje op. Een elftal met wellicht veel nieuwe spelers zal op elkaar ingespeeld moeten raken en dat is meestal niet na een paar weken voorbereiding in de zomer.

En daarbij zeg ik dat het niet realistisch is en nergens dat het onmogelijk is. Als je met het eltal van nu op meer dan 20 punten afstand eindigt van de kampioen, wie moeten ze dan aantrekken waardoor er opeens wel een kampioenselftal staat dan die dat gat gaat dichten?

De voor veel te veel geld weggekochte spelers uit de subtoppers van Nederland? Van onze scouting hoeven we het niet te hebben doorgaans.

Ik hoor mensen nu al Sol roepen, of de eeuwige schreeuw om Guidetti en Kalou.

26-04-2018 08:49

Gers +12917

Zo moeilijk is het toch ook weer niet te voorspellen. Feyenoord gaat niet even een kampioens elftal smeden Daarvoor vallen een aantal aankppen van vorig jaar gewoon tegen en dat haal je niet zomaar meer in. En over de toto: gewoon niet meedoen verlies je ook niks

26-04-2018 08:27

Wimberto +2

Al met al nog veel te vroeg om nu al conclusies te trekken...het is april..transfermarkt moet nog geopend worden en sluit in augustus..ondertussen tal van gesprekken met bestaande en potentieel nwe spelers...hoop werk te doen dat wel maar nu al zwartgallig gaan doen...erg voorbarig

26-04-2018 15:26

Wasknijper +36

Als Jorgensen én Berghuis vertrekken wordt het plek 5 volgend jaar aangezien er toch weer middelmaat voor terug komt.

26-04-2018 00:49

Feyenoordvelp +2

Dit rijtje zal niet meer bij ons spelen volgend seizoen denk ik.

Jones
Kea
Vilhena
Berghuis
Van Persie
Jorgensen
Bilal
Schuurman
Verdonk

Wordt een flinke klus voor Martin.

Ayoub al binnen.

Verder halen,
Ervaren keeper
Diks overnemen
Clasie
Een nummer 10 en voorin vind ik heel lastig. Misschien is in het oostblok kijken of bij Panathinaikos. Die kunnen wel paar centen gebruiken.

26-04-2018 00:07

Feyenoordvelp +2

Gustafson komt ook terug. Misschien die op 10 proberen.

26-04-2018 00:09

Kris-Feyenoord +14244

Als je mee wilt doen om het kampioenschap, ga je dat niet met spelers zoals Gustafson worden

26-04-2018 07:29

HarryenGerard +2666

Knap juist Gustafson bij Roda. Toont mentaliteit en dat ie kan voetballen, gaan we nog een hoop lol aan beleven.

26-04-2018 16:36

Kris-Feyenoord +14244

Natuurlijk is dat knap. Maar het is wel Roda. Hetzelfde is dat heel veel mensen niet willen dat Fran Sol naar ons toe komt. Die doet het goed bij Willem II.

Om bij Feyenoord om het kampioenschap te spelen, moet je dat niet met spelers als Sol en Gustafson doen. Die komen echt te kort voor Feyenoord 1

26-04-2018 19:29

HarryenGerard +2666

Oke Kris, volledig oneens dus we zullen zien.

26-04-2018 21:02

scf1965 +619

vormer terug

26-04-2018 00:07

Feyenoordvelp +2

Gewoon Diks behouden. Doet prima.
Nieuwe keeper , middenvelder rechtbuiten en spits .

Aankoop

Diks Bottegin st Juste Haps

Amrabat Clasie

Toornstra/Larsson

Aankoop Vente/Aankoop Larsson/Boetius

Best aardig elftal. Maar mee doen om de titel hangt af van je aankopen. De juiste spelers daar voor ga je niet in de eredivisie vinden. Dus wordt het tijd dat de scouts is hun werk gaan doen.

25-04-2018 23:59

Gers +12917

Goed elftal vooral die 'aankoop' is goed:)

26-04-2018 08:30

Tomheirman +1

ja idd, die Jort Aankoop is idd een goeie

26-04-2018 12:42

HarryenGerard +2666

En wat dacht je van zijn tweelingzus Peter Aankoop, voorheen Petra.

26-04-2018 16:38

Kris-Feyenoord +14244

Misschien van Wolfswinkel halen. Janssen willen ze graag bij Fenerbahce houden, die is dus niet haalbaar (was anders beter dan van Wolfswinkel geweest. Een nieuwe keeper: Unnerstall. Een RB erbij: Misschien Janmaat, die zit de laatste tijd veel op de bank bij Watford.

Sowieso een creatieve nummer 10 erbij: Ik heb op dit moment geen naam. Misschien iemand uit Zuid-Amerika?

Clasie als vervanger van Vilhena.

Al met al heb je dan best een redelijk team met:

Boetius-van Wolfswinkel-Berghuis

Clasie-Creatieve 10-El Ahmadi/Amrabat

Haps-van Beek-St. Juste-Janmaat

Unnerstall

25-04-2018 23:57

RdamNoord +204992

Ja of Guidetti

26-04-2018 00:09

brian85 +4628

Ayoub heb je al als vervanger van Vilhena.
Kea weg.. heb je tapia en amrabat nog.. Al verwacht ik ook dat tapia zal vertrekken..

26-04-2018 07:31

Gers +12917

Z.a.c.m.z.n = zuid amerikaanse creatieve middenvelder zonder naam

26-04-2018 08:33

Tomheirman +1

geen kampioensteam

26-04-2018 12:43

Kris-Feyenoord +14244

Wat anders? We hebben geen 200 miljoen euro te besteden hè.

26-04-2018 13:07

Gers +12917

@kris Goeie poging ...moet ik je nageven. Al is boetieus al jaren sappelen helaas En toornstra mis ik en blijft misschien. en larsson? Viel mij tegen overigens. Een goed team wat minimaal derde kan worden is al heel wat dus eens. Nu een kampioens eftal smeden zit er niet in (al kan je een keer geluk hebben met spelers) maar leidt vaak tot budget problemen

26-04-2018 13:24

kenzo +0

Gustavo Hamer komt ook nog terug he jongens. Speelt een prima seizoen daar

25-04-2018 23:47

Feyenoordvelp +2

Klopt maar wel op een ander niveau. Dus wordt afwachten. Van schuurman en Verdonk kan je afscheid nemen.

26-04-2018 00:01

Donno0181 +308

El hankouri komt ook toch ook terug

26-04-2018 00:48

Joey033 +0

En het speculeren is weer begonnen , Misschien eens in Servie / Kroatie kijken lopen vast goede spelers rond en betaalbaar

Clasie sws terughalen

25-04-2018 22:51

kenzo +0

Vlasic van Everton

25-04-2018 23:39

Joey033 +0

Unnerstall / Kadioglu / Groeneveld (nec) halen

26-04-2018 09:07

Tomheirman +1

unnerstall is goed. die andere twee middelmaat.

26-04-2018 12:43

VakBspringtniet +23

Wat een rare analyse?
Berghuis, haps en juste zijn gewoon succesvolle aankopen.

Lasrson en amrabat vielen misschien tegen en job kostte nauwelijks wat

25-04-2018 22:49

Gers +12917

Mee eens maar larson en amrabat zouden nu juist heel belangrijk moeten worden en daarom toch wel een groot probleem

26-04-2018 08:35

Orgullo +7666

Zou die de Roon niet te porren zijn? Jongen uit de regio, Feyenoord fan.

25-04-2018 22:18

Tomheirman +1

gaan we weer.....

26-04-2018 12:44

tussenjaar +6205

Vorm
Van Drongelen, St. Juste, Denswil, Haps
Amrabat, Clasie
Van Persie/ 55 Toornstra
Berghuis, Janssen, Larsson

Bank:
Jones,
Boetius,
Vente,
Boetius
Nieuwkoop
Ayoub
Malacia
Thomas
Van Beek
Linssen

25-04-2018 22:05

j-d-tomasson11 +2082

Het is geen Fifa he.

25-04-2018 22:06

WarwickUK +10

Van Drongelen en Denswil echt verschrikkelijke keuzes.

25-04-2018 22:06

Rdamjeff +0

Nee hoor twee uitstekende spelers die Feyenoord sterker maken.

25-04-2018 22:13

SuperGuidetti1 +33

V Drongelen zie ik ook graag komen hoor, maar is die nog haalbaar?

25-04-2018 22:39

tussenjaar +6205

HSV degradeert...

25-04-2018 22:57

Real_Rotterdam +0

Laatste wedstrijd gewonnen, spelen dit weekend tegen concurrent

25-04-2018 23:01

WarwickUK +10

Degraderen gewoon

25-04-2018 23:36

Mrunterwijst +10612

Van Drongelen rechtsback? Hij is centraal/linksback, dat weet je hoop ik toch?

25-04-2018 22:17

zoefie fr +1

Zie liever dumbfries

25-04-2018 22:46

the-crow +4071

Ik ga liever naar humphreys. ;-)

26-04-2018 07:54

Verstappen +7654

“Het is geen OSM”

25-04-2018 23:34

Pas +6938

Boetius en zijn broertje?

25-04-2018 23:55

RicoFR36 +26725

Berghuis, Haps en St. Juste zijn sowieso goede aankopen. Helaas zijn de 2 laatstgenoemde vaak geblesseerd.

Larsson idem (blessures), die kan ook wel wat. Amrabat voor de toekomst. En Boëtius is fijn om erbij te hebben als back-up.

25-04-2018 22:02

isa +0

helemaal mee eens, de aankopen zijn aardig. ik denk dat amrabat en larsson het volgend jaar gewoon erg goed gaan doen, dan heb je ook nog st juste en haps die speelen ook gewoon erg goed,
vond st juste er goed op de rechtsback positie. dus ben benieuwd als hij weer helemaal herstelt is voor welke positie hij gaat strijden.

25-04-2018 22:28

Kire +4

Ik moet het nog allemaal zien hoor of het zo'n vaart loopt. Lekker speculeren en onrust stoken hier. Terpetijnzeiker, ga dat lekker in de hoofdstad doen, daar loopt alles lekker op rolletjes! Not! Heeft hij zijn handen vol aan en kan hij iedere dag een pagina vol van schrijven.

25-04-2018 21:59

Snoek1974 +1827

@ tikkie terug , aparte conclusie als je vorig seizoen nog kampioen bent geworden met ook veel spelers die jij wegzet als middelmaat . We moeten creatiever zijn dan Ajax en PSV aangezien we lager budget hebben en de derde begroting van het land hebben .

Het zit dichter bij mekaar als het lijkt , we hebben meer kansen gecreëerd dan vorig seizoen alleen toen zat ook alles mee en scoorde we ook makkelijker , kwamen totall löss uit die CL duels wat gewoon te hoog gegrepen was zeker met de blessures die we hadden , , het moeilijkste is inderdaad definitief aanhaken en denk dat ze het scoutingsteam moeten upgraden en wat meer know how moeten aantrekken en ze moeten de jeugdopleiding blijven evalueren en optimaliseren

Heb in de meeste spelers die jij noemt wel vertrouwen dat die zich door gaan ontwikkelen ( alleen Diks en Vejinovic niet) , maar scouting zal alert moeten zijn en weer met een Jorgensen aan moeten komen en er gaat echt wel wat doorkomen uit de jeugd , Malacia en Vente zijn van die lichting al redelijk onderweg en ben benieuwd naar Kokcu .

Het gaat om kwaliteit en zowel Kuyt , Elia en van Persie hebben laten zien dat oudere spelers het verschil kunnen maken dus wat mij betreft zijn Pelle en Kalou welkom en hoop dat Van Persie nog een jaar door gaat .

Ajax en PSV blinken nou ook niet echt uit in goed scoutingswerk , ze hebben alleen meer geld

25-04-2018 21:59

DenHen +0

Scouting upgraden is leuk. Maar de spelers die de scouting zou willen, kunnen wij niet betalen. De spelers daaronder moet je gewoon veel geluk mee hebben. Druk bij ons is vaak veel hoger (al dan niet terecht worden spelers veel sneller afgebrand). Bij de echte subtop clubs zoals Heerenveen heeft een speler veel meer tijd om te groeien....

25-04-2018 22:38

Snoek1974 +1827

Jorgensen is toch ook gescout en als we vijf miljoen betalen voor eredivisie spelers , hadden we dat toch ook kunnen betalen voor een speler als Sanchez en blijkbaar zijn die wel te vinden in de 4 a 5 miljoen klasse . Scouten op karakters hoort daar ook bij en ook in Nederland moet je de juiste halen destijds pikte we Bilal en Vejinovic op terwijl Ziyech en Propper daar de uitblinkers waren , dus hier mag een breder team zich mee bemoeien , dus meer know how

Destijds hebben we toch ook spelers als Kalou , Ono en Emerton gescout , dus het kan wel en natuurlijk zullen bepaalde spelers niet haalbaar zijn als ze in het vizier raken van de topclubs maar daar hebben andere Nederlandse clubs ook last van .

25-04-2018 22:54

DenHen +0

Maar sit zijn wel gokjes. Had ook volledig verkeerd kunnen gaan bij ons. Daar zijn al veel voorbeelden van. Ze bezwijken bij ons toch onder de druk..

26-04-2018 07:47

Snoek1974 +1827

Dus moet je ook spelers erbij halen die de druk weghalen zoals blijkbaar de spelers minder druk voelde als een Kuyt , van Persie of Elia meespeelde , dus wat ervaring er bij is zeker belangrijk , zeker als de huidige ervaring wegvalt .

26-04-2018 09:14

DenHen +0

Die ervaring is zeker belangrijk.

Zelf vind ik een groot probleem bij ons, de druk om kampioen te worden. Alsof wij jaarlijks meespelen om de titel. Helaas is dat maar een enkel seizoen het geval.
Door deze grote druk bezwijken volgens mij te veel spelers die het wel in zich hebben. Aan de áandere kant heb jij dan wel gelijk dat je ook daar op moet scouten.

En misschien moeten wij de verwachting bij spelers eens iets bijstellen, waardoor ze het wel halen uiteindelijk.

Maar hoop op een paar goede nieuwe spelers.

Wat ik trouwens gewoon met je eens ben, is dat onze scouting ruk is. In die zin dat ze alleen de spelers kunnen scouten die toch te duur zijn. En alles daaronder gaat vaak mis.

27-04-2018 08:17

kefke12 +0

je moet als feyenoord wat enniet weer met spelers als bilal tapia aan komen allemaal die net niet spelers als je mee wil doen moet je goed inkopen anders sta je weer 24 punten achter

25-04-2018 21:59

icecube +1

Tapia een net niet speler wat heb jij gesnoven

26-04-2018 00:44

kefke12 +0

--------------------------------------------------------------- vermeer-----------------------------------------------------------------janmaat van beek botteghin haps


ayoub strootman

van persie

jahanbakch van wolfswinkel kalou

mensen wat vinden jullie van deze op stelling ik hoop dat van persie jaartje door gaat door zal niet helewestrijden meer spelen dus dat kun je op vangen ik weet niet of de spelers te duur zijn je kan proberen ik ga er van uit zo alls ze zegen berghuis vilhena karim weg gaan dan deze opstelling als tie haal baar is

25-04-2018 21:56

Verstappen +7654

Strrotman is natuurlijk nooit haalbaar. Janmaat ook niet lijkt me

25-04-2018 22:04

WarwickUK +10

Vermeer blijft bij Club. Stroomden is niet haalbaar. Van Persie stopt ermee. Van Wolfswinkel is subtop en van Beek is een ronduit matige speler.

Kortom: oneens

25-04-2018 22:08

Zuidbewonert +411126

Allereerst: zet eens een punt of een komma links of rechts, dan knapt het al een heel stuk op. Doe het eens, probeer het eens.

Die opstelling: heb jij geld?

25-04-2018 22:41

FR_Swiss +667

Wat een eikel..

25-04-2018 21:49

Kris-Feyenoord +14244

Goed onderbouwd ook...

25-04-2018 23:50

beppie172 +65808

Wat een gelul van een dronken aardbei. Blessure van Jørgensen, missen van joekels van kansen door Toornstra en Kramer kosten ons in de eerste helft van de competitie flink wat punten en daarmee de aansluiting bij de top 2. Daarnaast blessures van centrale duo waardoor je met volledig nieuwe verdediging staat en je ondanks dat tijdens de winterstop de minst gepasseerde verdediging hebt. Haps en St. Juste vervolgens ook nog geblesseerd die het als nieuwelingen gewoon goed hebben gedaan. Ook aankoop Berghuis heeft een prima seizoen. Na winterstop gewoon slecht gevoetbald in de wintermaanden waardoor focus alleen op beker ging. Slechte seizoen heeft weinig met nieuwe spelers te maken maar met tegenvallende of geblesseerde spelers van het kampioenselftal. Enige echt tegenvallende positie met aankopen is linksbuiten.

25-04-2018 21:47

whasjoewahn +16563

je vergeet het geblunder van Jones (en Gio)

25-04-2018 22:48

Meesfeye +8

Goede foto bij dit onderwerp van de #crew waar zowel Haps, Berghuis als Jorgensson op te zien zijn.
Jammer dat Vilhena niet in het midden staat anders waren alle spelers die in het bericht zijn besproken te zien op de foto.
Mag ook wel een keer een compliment worden uitgedeeld aan de #crew, dus bij deze.

25-04-2018 21:42

Kuyteroe_son +2035

Haha malle eppie

25-04-2018 21:43

WarwickUK +10

Jij maakt het wel heel erg bont met je Jorgensson. Wie de fuck is dat ?

25-04-2018 22:09

Meesfeye +8

Die staat tussen haps en Bilal in en is tevens al 2 jaar onze spits

26-04-2018 08:31

WarwickUK +10

Ik dacht altijd dat die man Jørgensen heette.


Juist omdat hij al twee jaar onze spits is mag je zn naam wel eens normaal schrijven

26-04-2018 08:50

Meesfeye +8

Oeps dacht ik

26-04-2018 09:56

FR_Domingo +14895

Roya mooie gozer maar hij praat alsof hij nog onderdeel van Barca is.... Mogen we blij mee zijn

25-04-2018 21:41

wawwaa +3925

Nog onderdeel van Barca?

25-04-2018 21:44

Flash +1

Ik heb het idee dat ie niet bij barca heeft gevoetbald hoor.

25-04-2018 21:45

FR_Domingo +14895

Real bedoel ik

25-04-2018 21:52

tikkietrug +0

We zullen afhaken bij Ajakkes en Pisvee ,ik zie bij geen enkele Nederlandse club een speler die Feijenoord beter maakt, en spelers in de klasse tot 5 mill maken je geen kampioen ,het is te hopen dat Clasie terug komt ,want uit de jeugd opleiding komt ook geen speler voort die de top haalt

We zullen er aan gewend moeten raken om te spelen voor plek 7 tot 3 .
meer zit er helaas niet in ....

spelers als Ayoub ,Larsson,Amrabat,Diks ,Haps ,st Juste ,vejinovic,Gustafson ,ze hebben het allemaal net niet...middelmaat.. daarbij v/dHeide en ook Botteghin zijn toe aan een nivootje lager...

..

25-04-2018 21:26

FR_Domingo +14895

Denk het ook

25-04-2018 21:41

Jan1966 +0

Die van geel moet eens weg!

25-04-2018 21:50

FR_Domingo +14895

En dan.... Leo of Petertje weer TD maken ajb niet hoor

25-04-2018 21:55

RicoFR36 +26725

Plek 7 tot 3. Lol.

25-04-2018 22:04

Bati +39579

Hopelijk komt Clasie terug in ieder geval

25-04-2018 21:18

Bati +39579

Goede reden man, iemand die in het buitenland mislukt is kan voor Feyenoord geen versterking zijn he? pfff

WE zijn geen Barcelona ofzo

25-04-2018 21:32

BBB +962

Berghuis deed het goed bij watford?

25-04-2018 21:42

Asstomouth +5

Zeker, goede vervanger van El Ahmadi. Kom je ook aan voetballen toe van achteruit.

25-04-2018 21:34

Jan-Boskamp +4

Stuk vol met aannames.

25-04-2018 21:17

Behind_FR +1

Pleuris aanhang heeft dat Bayern toch ook.

25-04-2018 21:14

Fakkelteit +10

Neppe ultra's, jalalalalalalaaaa liedjes die 100 andere clubs ook zingen

25-04-2018 21:15

Fakkelteit +10

Madrid krijgt wel weer betere groep nu ultra sur weer stiekem terug komt.

25-04-2018 21:18

Behind_FR +1

Ik ook hoor. Maar oh wat hoop ik dat Liverpool die CL pakt.

25-04-2018 21:19

ricodetico +13006

Ik ook en Arsenal de EL

25-04-2018 21:22

Verstappen +7654

Liever Atletico. Dat zijn echt mooie supporters

25-04-2018 22:05

Real_Rotterdam +0

Iedereen met een half oog ziet dat het, gewoon weer, een Madrileens topjaar wordt. Met een beetje mazzel pakt atletico de Europa League

25-04-2018 23:14

Renatooo +7092

Geen atletico EL, dan hebben we geen directe EL-plaatsing

25-04-2018 23:58

JorniFR12 +143

Je weey dat dat in het nadeel os van Feyenoord?

25-04-2018 23:58

Verstappen +7654

Oh ja doe maar Marseille dan

26-04-2018 00:33

Real_Rotterdam +0

Dat ontging me even

26-04-2018 07:41

ricodetico +13006

Marseille heeft nog kans op rechtstreekse plaatsing CL, Arsenal zo goed als niet meer. Vandaar mijn voorkeur voor Arsenal.

26-04-2018 08:31

DenHen +0

Als we Bilal maar kunnen houden

25-04-2018 21:12

ricodetico +13006

Die kunnen we alleen maar weggeven, niet verkopen.

25-04-2018 21:15

DenHen +0

Hahaha...............

25-04-2018 22:34
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties