Bosz over terugkeer bij Feyenoord: ''Waarom niet?''

Bosz over terugkeer bij Feyenoord: ''Waarom niet?''

Peter Bosz sluit niet uit dat hij in de toekomst ooit trainer van Feyenoord wordt. De oefenmeester is momenteel clubloos, nadat hij begin dit seizoen werd ontslagen bij Borussia Dortmund. Een seizoen eerder eindigde hij op de tweede plek in de Eredivisie met Ajax, een plek onder Feyenoord.

"Waarom niet?", zegt Bosz over een mogelijke toekomstige baan bij Feyenoord in het RTL4-programma VI Oranje Blijft Thuis. "Ik heb er in het verleden over twee periodes zo'n tien jaar gezeten." De 54-jarige Bosz was eerder als speler en technisch directeur actief bij Feyenoord.

[readmore=33118]

Plaats reactie
666

Gers +12917

Waarom wel?

29-06-2018 17:53

Jones9899 +10980

Petertje is nu dus bij alle clubs aan het solliciteren?
Maakt niet uit welke club je noemt, hij sluit niets uit..

29-06-2018 13:29

Michel-Hurricane-Feyenoord +1

mag hij dat niet zeggen.

29-06-2018 14:43

Jamcarter +3

Van Geel zou dat ook nooit doen, hij is te dominant voor zijn clubje met Gio en De Jong en RvC. Is een grote vriendengroep gewoon niemand stuurt niemand weg. Ohja de scouts helemaal vergeten...

29-06-2018 08:37

Jones9899 +10980

Ja toch fietsen met je onzin man!

Dit slaat echt he-le-maal nergens op en is puur VI onzin.
Wat denk je nou zelf?
Als het goed gaat met Feyenoord, en Peter blijkt een trainer die ons beter kan maken, dan gaat het ook goed met v Geel en consorten.
Denk je nou echt dat die mannen daar allemaal stuk voor stuk eigen belang boven clubbelang stellen?
Clubbelang ís eigen belang voor die mannen..

Niet dat ik zo'n fan ben van Petertje, maar indien hij de juiste man zou blijken te zijn dan gaat dat 'vriendenclubje' echt niet dwars liggen.
Het is tevens ook belachelijk dat je Giovanni in 'z'n clubje' noemt want die zou dan juist op de schopstoel belandden als Bosz de nieuwe hoofdtrainer zou worden slimmerik.

29-06-2018 13:27

Jamcarter +3

Hahahahahah dit was een van de domste reacties ooit dat ik gekregen heb en dat meen ik echt

29-06-2018 22:10

Jones9899 +10980

Jij begrijpt het niet helemaal. haha
Maakt ook niets uit hoor, maar dat jouw denkwijze veel te zwart - wit is dat is wel erg duidelijk.

Maar je mag van mij best proberen je gelijk aan te tonen hoor.
Het lijkt me sterk dat je dat hard kan maken, maar probeer maar raak.

Al verwacht ik nu een reactie als; ik hoef me niet te bewijzen, want dat lees je altijd als ze met feiten moeten komen.

30-06-2018 14:49

braberfr12 +0

Goeie trainer voor onze mooie clubje

29-06-2018 05:28

C43 +0

Waarom wel?

28-06-2018 22:41

Marki1974 +0

Zo snel mogelijk terug

28-06-2018 21:31

charlaykc +9526

Hij mag van mij terug...ooit

28-06-2018 20:42

JDJ +17966

Bosz vindt Ajakkes ook nog steeds een mooie club. Ook daar sluit hij een terugkeer niet uit.

28-06-2018 18:09

FR_Joel +2836

Wanneer je streeft naar topsportklimaat heb je mannen als Bosz nodig. Niet Gio. Hoe graag ik die kerel ook mag en hoe dankbaar ik hem ook ben voor het kampioenschap, Bosz is een betere trainer

28-06-2018 17:53

CW010 +1813

daar gaat de trainer bij Feyenoord niet over, kijk maar naar Koeman Verbeek en Rutten, die klaagden steen en been over het gebrek aan topsportklimaat, ik zie Bosz graag komen, maar ben bang dat hij na een jaar alweer weg is omdat hij wordt tegengewerkt van bovenaf

28-06-2018 18:29

feyenoord_Freak +14035

Daar ben ik dus ook bang voor ja vanaf boven precies precies wat ik dus al tijden aan dacht .
Kijk hij de beste man heeft er goed kijk op hoe hij het team wil hebben waar ik dus aan denk is
Hij gaat best wel goede kwaliteit spelers willen halen wat best prijzig gaat willen zijn .
En van Geel is al gauw tevrezen met middelmaat en bosz totaal niet dus die 2 gaan botsen.
Tenzij van geel ook veranderd maar dat zie uk niet zo gauw gebeuren

28-06-2018 20:22

Arge +1

Zie je dat er op deze site allemaal blinde en slecht horende zitten.
Want Bosz heeft gisteravond nog bekent gemaakt,dat hij een snelle terug meer naar Ajax wel ziet zitten.
En hij noemt Ajax een echte topclub,en heeft het woord feyenoord niet in de mond gehad.

28-06-2018 17:25

zekspeed +4436

Als trainer zie ik hem graag komen. Bosz speelt aanvallend voetbal en zou waarschijnlijk bij feyenoord 3-4-3 gaan spelen. Dat deed hij al bij Heracles.

*******************Bijlow******************

******van Beek**Botteghin***st. Juste****

**********Ayoup***********Clasie*********
Larsson*****************************Haps
*****************van Persie**************

************Berhuis****v. Wolswinkel****

Van Wolswinkel en Clasie zijn haalbaar. Janssen naast Berghuis in de spits zou super zijn.

28-06-2018 16:51

JDJ +17966

Mooie opstelling! Wordt ook een beetje anti buitenspelers. 80% vd wedstrijd speel je met 9 man.

28-06-2018 18:10

feyenoordfan3 +7

Die geweldige bosz, waarom niet. Zolang Feyenoord nog 30 miljoen aan aandelen moet terug kopen omdat Peter op een hoger niveau wilde scouten en daardoor miljoenen euro's salaris bood aan spelers die geen enkele restwaarde had en over hun top waren, moeten we niet eens aan hem denken. Bosz is voor 80% verantwoordelijk voor het bijna om zeep helpen van deze mooie club. Liever prijzen pakken met lelijk voetbal dan een trainer aanstellen die nog nooit een prijs heeft gepakt met leuk voetbal.

28-06-2018 16:34

hasil +8

Eindelijk iemand, temidden van al die domoren hier, die het wel snapt.

29-06-2018 09:55

onverzettelijk +145

Als TD niet maar in de toekomst wellicht wel, hij heeft tenslotte nog wat goed te maken........... En ik denk dat hij niets liever wil als dat bij ons Legioen...

Maar eerst met Gio en oa Robin van Persie maximaal voor de titel gaan dit jaar ;-)

28-06-2018 16:17

vanatotz +0

Mocht Gio een keer vetrekken en bosz heeft geen club
Dan zou ik Bosz zeker overwegen als nieuwe trainer.

(dat gezeik dat hij trainer is geweest van 020) lekker belangrijk dan zijn er wel meer
van Marwijk gaat nu ook naar psv (heeft een Feyenoord verleden)

Natuurlijk heeft hij het als technisch directeur mischien niet al te best gedaan maar er waren er wel meerdere personen verantwoordelijk voor de chaos destijds.
ander keerpunt is wel weer dat hij als voetballer mede ook door zijn inzet een kampioenschap heeft behaald met Feyenoord en een aantal keer de beker.

een goeie trainer is altijd welkom zeker in de kuip

28-06-2018 16:17

Baschris010 +1027

Ik proef weer de gebruikelijke arrogantie. Waarom niet, ik kan wel een paar redenen bedenken. Maar hij lijkt te denken alsof hij wel even binnenloopt

28-06-2018 13:51

hasil +8

Dat irriteert nog het meest. Net doen of er destijds niets gebeurd is en net doen of je er geen aandeel in hebt gehad. De arrogantie druipt er van af.

28-06-2018 14:13

crashtestdummy +21900

De TD Bosz was geen succes, maar de trainer Bosz is gewoon goed.

Dat hij geen prijzen pakt is natuurlijk grote onzin. Had hij niet met de snavels de El finale tegen MU gespeeld waren wij geen kampioen geworden. Ze stonden maar op een puntje achterstand hé?

Natuurlijk loop je met zijn speelstijl wel eens in het mes, maar heeft dat betonvoetbal van afgelopen seizoen ons nou zo weten te bekoren? We stonden als titelverdediger gewoon dik 20 punten achter op een luizenploeg als PSV en ook de snavels bakten er geen fuck van, maar stonden wel een straatlengte voor.
De beker maakte qua resultaat dan nog wat goed, maar het voetbal deed gewoon pijn aan de ogen.
Dan had Bosz afgelopen seizoen maar vast trainer van Feyenoord1 hebben moeten zijn. Kampioen zouden we dan ook niet geworden zijn, maar dan hadden we niet zaadpotten als tegen NAC, VVV en PEC thuis gehad.


We moeten eens stoppen met dat werkvoetbal zalig te verklaren. Het levert geen prijzen op en je wordt er moe van.

28-06-2018 13:20

TYREP +1

jij snapt het,te veel domme hier niet.

28-06-2018 13:26

SnowSeals +0

Dan snappen jullie allebei het niet.. Dit is Feyenoord altijd al geweest. Als je alleen maar komt voor mooi voetbal, verwijs ik je graag door naar die graftombe in dat *$&*$& 020.. optyfe met die gasten die het allemaal maar oke vinden spelers en trainers uit de 020 willen.

Stel daar maar van die belachelijke eisen, dan zullen er 20.000 naast je zitten die je allemaal gelijk zullen geven..

28-06-2018 14:54

hasil +8

Je maakt als Bosz geen beste beurt als je met, in mijn ogen beste selectie, slechts 2e wordt. Maar blijf dromen. Bosz zal echter nooit komen....

28-06-2018 13:42

Koekert +5466

De verzachtende omstandigheid voor hem is dat zo'n speelstijl tijd kost, dus ook zeker punten.

Maar verder vind ik Bosz een bekwaam trainer, maar realistisch kan ik hem niet noemen. Of hij nu tegen Barça of Rkc speelt, hij past zich nooit aan. Dat kun je stoer vinden, sympathie voor hebben, maar dat is, zeker voor NL clubs, niet van deze tijd. Heeft hem bij BVB absoluut de das om gedaan.
Dat hij de EL finale heeft bereikt is op zich een goede prestatie, maar je moet wel de hele cyclus bekijken. De snavels speelden Schalke en Lyon (vlgs mij andere franse ploeg) in amsterdam zoek, maar uit zijn ze de wedstrijden met heeeeeel veel geluk door gekomen. Dat wordt er nooit bij verteld.

Dus Bosz, leuk voor het voetbal en hier in NL, maar je komt er imo ook niet verder mee...

28-06-2018 13:52

demonFR +746

Tijd heb je niet in nederland. Als het een beetje tegen zit worden al je beste spelers weggekocht. Dan is het altijd maar de vraag wie wordt er gekocht. Staan ze der meteen prima. Maar helaas staan ze er vaak niet dan kost zijn systeem weer in het begin punten dan loop je weer achter de feiten aan.

29-06-2018 01:16

Davidus +188

Waarom niet? Nou misschien omdat je al eens de boel naar de klote hebt geholpen hier, in het verleden... Of misschien omdat je Ajax zo'n prachtige club vond toen je daar trainde.... Misschien omdat je van plan bent om alles naar je hand te zetten en we weten dat dat bij onze club niet werkt.... Hier duurt het een eeuw voordat dingen veranderen, dat wil jij in 2 maanden doen waarschijnlijk... Niet dat ik ook graag verandering zie op bepaalde vlakken, maar zoals jij het doet is een beetje te rigoreus voor feyenoord helaas en dat zal eindigen in alleen maar gezeik....

Type voetbal is wel erg positief, kijk ik liever naar dan het "voetbal" wat onze huidige trainer bedacht heeft. Maar ik ben bang dat dat niet genoeg is. We willen hier prijzen pakken en professionaliseren en ik heb geen idee of dat kan met Bosz. mijn gevoel zegt nee, maar gelukkig hoef ik die keuze niet te maken.

28-06-2018 13:17

crashtestdummy +21900

Bosz zegt daar zelf over:

“Ik hoor nu nog steeds mensen roepen dat de schuld van Feyenoord flink is opgelopen, doordat ik in 2007 voor elf miljoen euro aan spelers heb gekocht”, vertelt Bosz aan NUsport. “Maar het is maar net hoe je er tegenaan kijkt”, vindt de coach. “In hetzelfde jaar is er voor 25 miljoen euro aan spelers vérkocht”, aldus Bosz, die Romeo Castelen en Royston Drenthe zag vertrekken.

Had zijn gok toen goed uitgepakt ( plaatsing voor de CL en dus flinke inkomsten ) dan had er nu een standbeeld van Peter voor de Kuip gestaan. We stonden toen tijdens de winterstop gedeeld aan kop, weet ik nog. Daarna kwam het blessurespook bij ons rondwaren.

Bosz hamerde vooral op een gebrek aan topsportklimaat en wilde dat veranderen. Dat lukte hem niet, omdat bij Feyenoord dat nu eenmaal wat langer duurt. Maar ook Rutten en Koeman klaagden daarover! Nu begint het eindelijk tot Feyenoord door te dringen met een nieuw trainingscomplex ( met een kutnaam ) en kan Bosz wat mij betreft weer terugkomen.

28-06-2018 13:30

hasil +8

Gokken moet je in het casino doen maar niet met de poen van Feyenoord en uiteindelijk die van de supporters.. Stuitend wordt het als hij zich op de borst klopt Drenthe verkocht te hebben. Iedereen weet wel beter dat hij daar geen enkele verdienste in had. Alles en iedereen schrok zich verrot dat Real met 12 milj. op de stoep stond.

De feiten zijn echter dat hij een karrevracht oude relatief dure spelers haalde zonder restwaarde en deze bovendien ook nog eens absurd hoge salarissen betaalde. Zo had die LUL van een Declere al 1 miljoen. Zelden zo'n simpele voetballer gezien.

Dan kan je dus stellen dat Bosz niet al te veel verstand had van het inschatten van de kwaliteiten van spelers. Het was de grootst dramatische periode uit de clubgeschiedenis.

Wij zijn nu nog bezig de VvF af te lossen.

Bosz is vooral sterk in het voor het voetlicht brengen van de eigen B.V. Peter Bosz. Ook gisteren draaide hij er weer handig tussen uit door te stellen dat het allemaal bij anderen lag dat hij bij Ajax vertrok en zijn falen biij Dortmund idem dito. Volgens Peter stonden ze daar allemaal op de banken voor zijn speelstijl. Ja, ja, ik moet de eerste trainer nog zien die men de zak geeft omdat het allemaal zo geweldig gaat.

Hij is vastgelopen in zijn eigenwijsheid. En de spelers en bestuur hadden daar hun zakken vol van.

28-06-2018 13:55

Davidus +188

Peter is wel altijd goed geweest in het zichzelf "omhoog" praten. Volgens Peter mankeert er niet zoveel aan Peter en hij meent ook nog het voetbal uitgevonden te hebben als ik hem soms hoor praten.

Echter kunnen we niet ontkennen dat hij wel altijd attractief voetbal heeft gespeeld bij de clubs waar hij trainer was. En dat is de bedoeling. Als TD heeft hij het bij ons aardig verknalt. Maar ik vraag mij af hoe groot zijn invloed zal zijn op onze TD als hij hier mocht komen trainen.

Hoe dan ook geen gemakkelijke keuze. Hoewel ik eerlijk moet bekennen dat ik na Koeman zelden nog een goede wedstrijd heb gezien (op tactisch en technisch vlak) van onze club. Dus wat mij betreft is alles beter dan Gio. Maar of Bosz de oplossing is, daar twijfel ik toch aan.

28-06-2018 16:14

Davidus +188

Je bent zeker geen nep supporter. Enkel ben je soms wat radicaal in je uitlatingen. Desalniettemin denk ik wel dat je hier gelijk hebt.

29-06-2018 08:08

Davidus +188

Nou dat zou ik niet doen. We zijn allemaal wie we zijn en mogen op dit soort fora onze meningen ventileren. Doe ikzelf ook ;)

29-06-2018 12:59

TYREP +1

Direct komen Bosz voor 6 jaar.

28-06-2018 13:14

Michel-Hurricane-Feyenoord +1

Nou eindelijk iemand als kameraad die het zelfde denk als ik

28-06-2018 13:20

1234567890 +173760

Staat in de telegraaf heb nog een grote liefde met 020 dat betekent in Rotterdam oprotten en je muil nooit meer laten zienbij Feyenoord

28-06-2018 13:09

gabelerus12 +163

Doe maar niet, zal eerst de halve selectie overhoop moeten halen om het voetbal te spelen wat hij wil spelen. Is idd leuk om naar te kijken maar het heeft hem uiteindeijk in zn carriere bar weinig opgeleverd

28-06-2018 13:02

wouter21 +1

Ik denk dat dat nog eens best wel goed kan uitpakken

28-06-2018 12:41

oe-a-Elia +3

Argument dat Bosz geen prijzen wint is ook zo dom, kijk even naar wat hij gepresenteerd heeft en de clubs waarmee die dat gedaan heeft

28-06-2018 12:22

Sjeep +16063

Nee. Dat argument dat hij geen prijzen wint is een feit. Het andere argument klopt ook, dat hij teams goed last spelen. Maar ik hoef hem niet echt

28-06-2018 12:34

DV-FR1908 +628

Het is een feit, maar met welke clubs had hij een prijs kunnen pakken? Vitesse heeft tot vorig jaar nog nooit een prijs gewonnen. Heracles kun je ook geen prijzen meepakken. En 1 jaar bij de neuzen gezeten waar hij de finale haalt.

28-06-2018 12:59

hakuna +2065

De trainers die wel prijzen hebben gepakt zijn of al heel oud of hebben o20 getrained. Ben het helemaal met je eens hoor of prijzen pakken DE maatstaf is.

28-06-2018 13:27

Immers +10

Ik vind Bosz eigenlijk een hele degelijke, genuanceerde vent. Is gewoon altijd heel correct. Komt soms wat emotieloos en volgens sommigen hier blijkbaar achterbaks over, maar dat is gewoon puur omdat zijn intrinsieke motivatie geen clubliefde maar voetbal is. Die man wil gewoon een mooie sportieve uitdaging, dat lijkt me een gezonde houding voor een professionele trainer.

Ik zou het best begrijpen als een bestuur hem niet aanstelt vanwege het sentiment hier hoor, maar mensen hier reageren wel weer erg overtrokken.

28-06-2018 12:18

D2_Icon +3

''Gio prijzenpakker''.

1 titel, 3 troostprijzen. Legioen zoethoudersclubje.

28-06-2018 12:18

frfanatic1908 +7

Mag ik vragen waarom u zulke wartaal uitslaat?

28-06-2018 12:33

gabelerus12 +163

Als je kijkt naar hoeveel prijzen Feyenoord daarvoor won (Beker 2008, Uefa cup 2002) is dat zeker een prestatie. Ben met je eens dat kampioen worden belangrijker is dan de beker maar om nou te doen alsof het een troostprijs is...

28-06-2018 13:04

Michel-Hurricane-Feyenoord +1

1 titel door KUYT beker KUYT gouden beker van Persie berghuis. succes met je prijzen.

28-06-2018 13:22

frfanatic1908 +7

Het team heeft collectief gespeeld, en volgens mij was kuyt de laatste wedstrijden in het kampioensjaar nier eens basisspeler

28-06-2018 14:01

Tweebenig +6

Mooie trainer als de nieuwe kuip er staat!

28-06-2018 12:04

Calabrese +5

Jij mag er ook in hoor Paul, ben wel benieuwd wat voor sfeer jij teweeg brengt.

28-06-2018 12:12

FRPatrick010 +12

Slechter dan in de Kuip kan bijna niet

28-06-2018 12:13

Bosh +1612

Hij zou ooit wel eens de beste kunnen zijn die haalbaar is.

28-06-2018 12:02

Gekkethijs +0

Moet je eerst wachten tot gio wenger weer hopeloos faalt

28-06-2018 11:59

gokufan +5473

Zodat je ze nog meer naar de knoppen kan brengen

28-06-2018 11:57

haatneuzen +302

Wie nog meer naar psv feyenoord thuisvak?

28-06-2018 11:56

royeboy +7970

Hooligan hoor

28-06-2018 12:10

frfanatic1908 +7

Royeboy jij bent vast leuk op feestjes.

28-06-2018 12:34

royeboy +7970

Hahaha graag geziene gast. Vond hem wel toepasselijk. Zei precies hetzelfde een keer. Toen kreeg ik van 5 man, de reactie hooligan. Dus zie hier eeb soortgenoot!

28-06-2018 12:36

rood-wit +3765

Over jaar of 5 als Gio vertrekt

28-06-2018 11:46

Bassie666 +4846

Hij zei precies hetzelfde over Ajax; een 'warme club waar hij nog wel eens zou willen terugkeren.."
Op zich een goede trainer, maar eigenwijs en achterbakse kerel. Twijfel of het nu wél een gelukkig huwelijk tussen Feyenoord en Petertje zou kunnen worden...

28-06-2018 11:42

FRPatrick010 +12

Joh nou en? Hij is toch geen supporter? Doet gewoon zijn werk.

28-06-2018 11:47

Juicher +62209

Dus je bent achterbaks als je niet voor Feyenoord of Ajax kiest, maar beiden wel prima vindt? We hebben nog niet zo lang geleden een trainer gehad die alle drie de topclubs heeft getraind. Wat maakt dat Koeman?

28-06-2018 14:13

ouwekaas +5

Als al die zo genaamde Supporters hoor er zie reageren !!
Dan denk ik wel eens ! wordt lekker supporter van een anderen club , wat een azijnzeikers zeg Pff
Over dat trainingscomplex ook ,
Volgens die beste stuurlui die aan wal staan ,
Had dat er al lang moeten zijn , en dat is de schuld van Erik Gudde dat , dat nu pas gerealiseerd is !!
Mag ik U er op wijzen , dat toen Erik Gudde voorzitter werd bij Feyenoord er geen piek te makke was we donker rode cijfer en waren bijna failliet .
Alleen door zijn toomloze inzet en anderen Feyenoorders zoals Martin van Geel enz enz .
Schijven we nu zwarte cijfers en is dat trainingsclomplex geheel uit eigen zak betaald 1,6 Miljoen en hebben we geld op de rekening staan !
Wim Jansen ( één van de beste scouts van Nederland ) zei ooit eens ! Een Feyenoord-Supporter wil elk jaar kampioen worden ten kosten van alles , een Feyenoorder wil dat deze mooie club over honderd jaar nog bestaat .

28-06-2018 11:36

FRPatrick010 +12

Wim Janssen heeft ook bij 020 gespeeld daar hoor je de FRFC"AntiFeyenoordproFCdeKuip"1908 gasten dan weer niet over, ze zijn zo selectief. Maar goed dat de club bestuurd wordt door mensen die vooruit willen met de club en niet door figuren die enkel lopen te zeiken over sentimenteel gelul.

28-06-2018 11:46

gabelerus12 +163

Hahah wist niet dat Wim Jansen het presenteert alsof er gekozen moet worden tussen sportief concurrend zijn of nog bestaan

28-06-2018 13:05

FR-negenenzestig +3146

Met de Kerst voorspel ik.

28-06-2018 11:30

Juicher +62209

Goeie trainert. Zie ik graag een keer bij Feyenoord.

28-06-2018 11:25

Feyenoordrtrdm +0

Offtop. Weet iemand misschien wanneer de pakken van de staff uitkomen.

28-06-2018 11:09

Vianen_FR +71

PSV harkt naar alle waarschijnlijkheid een aardig talentje binnen.. Toch best jaloers op zulke berichten.

28-06-2018 11:04

haatneuzen +302

Ja heb het zelfde, ligt dan toch puur aan de scouting van feyenoord?

28-06-2018 11:08

Joe69 +1

Niet fel genoeg

28-06-2018 11:34

haatneuzen +302

Wat bedoel je?

28-06-2018 11:37

Joe69 +1

Te afwachtend een beetje van het komt wel goed

28-06-2018 11:47

haatneuzen +302

Ja precies, wat dat betreft loopt Feyenoord flink achter alsje kijkt naar psv en ajax

28-06-2018 11:55

MarcoG +11314

Ja, vraag me af wat ze hem hebben aangeboden om een Engels aanbod naast zich neer te leggen.

28-06-2018 11:14

Vianen_FR +71

Ja ik heb geen goed beeld wat nou de verschillen in scouting zijn tussen Feyenoord, Ajax en PSV. Kan een hoop dingen verzinnen, maar ben meer benieuwd naar echte onderbouwde verschillen.

Daarnaast brengen PSV en met name Ajax al jaren spelers naar de top van Europa. Dat lukt Feyenoord in veel mindere maten. Dat werkt ook niet mee kan ik me zo voorstellen.

28-06-2018 11:27

dltnr +11

Klopt want Bijlow, Malacia, Vente, Toure, Geertruida en Hansson hebben dit seizoen allemaal hun debuut niet gemaakt,,,, of toch wel.

Waarvoor zet jij dat hele kleine beetje hersens dat je heb niet te koop,
je gebruikt ze toch nooit.

28-06-2018 13:02

MichaelOfficial +1

Al deze talenten kregen alleen de kans door het zware blessureleed dat we hebben gehad, als alle spelers beschikbaar waren geweest in deze wedstrijden had Gio ze écht niet opgesteld...

28-06-2018 15:47

dltnr +11

En weer een verhaal vol met halve waarheden en aannames.

Kortom, hersenloos geroeptoeter, je bent op je plaats hier.

28-06-2018 17:30

badeend +7751

Dat zei hij later ook over 020. Kortom bij alle topclubs wil hij wel werken.

28-06-2018 11:02

noahpls +7

Wat een verschrikkelijke vent dat hij daarvoor open staat

28-06-2018 11:13

badeend +7751

Ik bedoel meer dat het niet bijzonder is dat hij wel naar ons zou willen. En waarom het hier dus op moet staan.

28-06-2018 13:51

Dafinn +6

Waarom niet idd

28-06-2018 10:55

FRlegend +17025

Benieuwd of FR12 dit artikel in het FD durft te posten: https://fd.nl/ondernemen/1259399/feyenoord-city-optimistischer-al-in-eerste-jaar-25-mln-naar-spelersbudget-voetbalclub

Zal wel weer te positief zijn voor de renovatielobby

28-06-2018 10:50

FR22 +3255

Ze plaatsen nooit artikelen die achter een paywall zitten

28-06-2018 10:53

FRlegend +17025

Paywall is er ook vanaf na 1 dag.

28-06-2018 11:07

doctordesktop +9268

Tuurlijk doen ze dat niet, iedereen is toch alleen maar sentimenteel bezig

28-06-2018 11:17

VanDalenTH +0

Je bedoelt dat Feyenoord Twente achterna gaat met een nieuw stadion.
Het is nou niet echt een positief artikel.

28-06-2018 11:28

multatuli +226

Ehhh wut? Die vergelijking gaat op zo veel vlakken mank

28-06-2018 11:29

eppo +71938

Niet aan de orde op dit moment.

28-06-2018 10:46

Kether +18281

Dat ie paar jaar terug coach van ajax was lijkt me niet zo heel relevant. Zijn we zo vergeten hoor als hij het goed doet.

Veel belangrijker is de negatieve rol die hij heeft gespeeld als TD hier.

28-06-2018 10:46

skin +14003

Ook dat is niet relevant als je hem in een andere functie aanstelt.

28-06-2018 10:58

Kether +18281

Lijkt me toch onhandig om iemand aan te nemen die al een keer door de achterdeur is vertrokken, andere functie of niet.

28-06-2018 11:20

Immers +10

Ik zie liever Van der Gaag, ook een moderne coach maar iets minder stug in zijn overtuigingen, durft zich aan te passen. Vind dat echt een groot talent. Past ook bij Feyenoord, dat haast Portugese voetbal. Laat ons maar het Atletico van Nederland worden.

28-06-2018 10:46

Kris-Feyenoord +14244

Is een coach voor het rechterrijtjes

28-06-2018 10:47

Calabrese +5

Ik ook, of een trainer met soortgelijke visie. Dat Feyenoord aanvallend voetbal moeten spelen is een misvatting. En waarom we dat dan toch steeds proberen, terwijl we weinig vernuftige spelers hebben, is me al helemaal een raadsel.

28-06-2018 10:52

Immers +10

Precies, ik denk ook dat we in het kampioensjaar hebben laten zien dat wij veel zelfverzekerder spelen vanuit de omschakeling. Achterin dichthouden, dat is de basis.

28-06-2018 10:56

Kether +18281

Waarom wel?

28-06-2018 10:44

Fakkelteit +10

Enge vent brrr rillingen lopen over mijn rug

28-06-2018 10:40

Bal-Bal +5064

Komt omdat he nog een jong mannetje bent. Dan vind je veel nog eng en griezelig. Stap uit je luier en wordt een man

28-06-2018 11:16

Chamo +1893

Hahahahaha

28-06-2018 11:20

D2_Icon +3

Kom maar, kan ik eindelijk eens met zin naar een wedstrijd ipv de wedstrijd te zien als storende onderbreking van de PMDS.

28-06-2018 10:39

FRlegend +17025

Bosz, de man die ons diep in de schulden duwde. Speelt spektakelvoetbal waarmee je nooit een prijs pakt. Dan liever Gio met prijzenregen.

28-06-2018 10:32

hasil +8

Welk spektakelvoetbal? Zegge en schrijven 1 thuiswedstrijd tegen Lyon waarbij het een godswonder was dat ze die zo ruim wonnen omdat de tegenstander zelfs nog mèèr kansen kreeg. En een winstpartij tegen een middenmoter in de Bundesliga.

Zonder iets af te doen aan hun finaleplaats vindt ik de conclusie dat Bosz voor geweldig voetbal zorgde nogal zwaar overtrokken. Op mij komt hij over als een weinig flexibele man en die daardoor overal spaak loopt. Eerst bij Ajax en later zat hij zo te drammen bij Dortmund over zijn systeem zodat hij er uiteindelijk ook uit vloog.

28-06-2018 10:44

Immers +10

Bij Ajax loopt het natuurlijk al gauw spaak als je niet conformeert naar Bergkamp en co. Vind dat als je zo’n trainer met een duidelijke visie haalt, dat je hem ook de ruimte moet geven om die uit te voeren. Zelfde geldt voor Ten Hag.

Je kunt je echter afvragen of de visie van Bosz wel haalbaar is met een Eredivisieploeg. Het lukt Guardiola, maar dan wel met de beste ploegen ter wereld.

28-06-2018 10:49

FRlegend +17025

Nou hij gooit het vaak achterin open waardoor een Vitesse ook over ze heen walste ;)

28-06-2018 10:50

FANtasticFR12 +2247

Hahaha. Daarom niet

28-06-2018 10:30

feyenoord_Freak +14035

Over dat ajax verleden moeten mensen niet zoveel over zeiken man we hebben zoveel spelers met een ajax verleden tot de dag van vandaag nog helaas .
maar daar moeten we niet naar kijken alleen het voetbal en spel is belangrijk en ik denk dat we met bosz zeker wel vooruit ook gaan en trouwens hij is ook een oud feyenoorder blijkbaaris zijn positie beter als trainer van plaats TD Ik zeg geef hem de kans.

28-06-2018 10:29

Legionist +1791

Goede trainer. Gio zou verstandig moeten zijn en met zijn prijzen een mooie andere club gaan trainen. De houdbaarheid van elke trainer is beperkt en heb me afgelopen seizoen doodgeergerd aan dat fantasieloze rondspelen.

28-06-2018 10:24
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties