Verdonk: ''Ik voel het vertrouwen van de club''

Verdonk: ''Ik voel het vertrouwen van de club''

Calvin Verdonk stond vandaag aan de aftrap van het duel tegen Levante. De linksback werd de afgelopen twee jaar door Feyenoord verhuurd, maar lijkt door de blessure van Ridgeciano Haps dit seizoen op speeltijd bij zijn eigen club te kunnen rekenen.

"Het is fantastisch. Ik ben twee jaar weggeweest, nu weer terug en in de eerste thuiswedstrijd gelijk in de basis begonnen. Dat is mooi", aldus Verdonk in gesprek met Feyenoord TV. Hij vertelt dat het de afgelopen maanden hard is gegaan. "Ik zou beginnen bij Jong Feyenoord. Toen werd ik gebeld dat Haps geblesseerd was geraakt en dat ik me moest melden. Ik heb vanaf toen meegetraind, tegen Basel gespeeld en nu sta ik vandaag hier in de basis."

"Ik voel me goed", gaat Verdonk verder. "Mijn periode bij PEC is niet verlopen zoals ik had gewild. Bij NEC heb ik wel alles gespeeld. En nu voel ik me heel goed; ik voel het vertrouwen van de club."

Lees meer over
NEC Ridgeciano Haps Calvin Verdonk
Plaats reactie
666

hasil +8

Werd een paar keer kinderlijk te kakken gezet. Vanwege blessure Haps is hij in beeld. De club heeft natuurlijk geen enkel vertrouwen in hem. Maar nood breekt wet. Je moet tenslotte wat.

30-07-2018 09:45

Blooming +0

Werd hij niet, jij kan het niet hebben dat de door jou opgehemelde Malacia het onderspit delft. En wat voor Verdonk geldt, gold ook voor Malacia. Die kwam per toeval bij het eerste, door blessures. Niet omdat hij zoveel indruk maakte bij de onder 19, want daar was het vaak ook behelpen. Het zijn allebei geen spelers voor de basis van Feyenoord 1, maar op dit moment toont Verdonk zich volwassener en dat is ook logisch na zijn ervaringen in Zwolle en Nijmegen. Uitstekende keuze weer van Gio, die ook steevast kiest voor Van der Heijden, die ook door jou wordt beschimpt. Zit je er toch flink naast, tenzij je jezelf meer kennis toedicht dan ex-topverdediger Gio.

30-07-2018 15:08

main-bolah_51 +240

Goede jongen en prima linksback! Staat steviger in zijn schoenen en ook op het veld dan Malacia.
De CV van ons blijft het probleem. Ook geen duelkracht in de lucht.

30-07-2018 09:25

RicoFR36 +26239

Ik vond Malacia vorig seizoen bizar sterk op zijn benen staan voor zijn leeftijd en ervaring.

30-07-2018 10:32

TYREP +1

heel rustig aan de bal,goed overzicht,uitstekende techniek,goede inspeel pas.laten staan deze jongen
is een aanwinst.

30-07-2018 00:02

Lirky +124

Speelde vandaag best prima, vond ik. Had ik niet verwacht.

29-07-2018 22:48

FRSebbie +37176

Is Nelom nog beschikbaar?

29-07-2018 22:42

AadResultaat +814

Van Geel biedt een flink bod op hem voor, wordt breedgedragen binnen de club.

30-07-2018 16:44

FeyenoordQLD +0

Vertrouwen vanuit de club ja niet vanuit GIO ????????

29-07-2018 21:17

Boris_FR12 +2131

Wat loop je nou te zoeken joh man man man.

29-07-2018 22:38

Cissé +0

Vond hem vandaag nog best aardig spelen, hopen dat hij zich goed ontwikkeld hier

29-07-2018 21:11

beppie172 +64842

Tegen Basel en andere oefenpotjes ook wel. Op dit moment beste optie op LB.

29-07-2018 21:25

bobiku95 +2

Beter dan Malacia? Ik kon vandaag niet aanwezig zijn, dus heb hem niet kunnen beoordelen

29-07-2018 22:13

spzm +13026

Malacia speelt niet zo best de laatste wedstrijden. Verdonk speelt beter.

29-07-2018 22:47

klick44 +18058

helaas is de jeugd de komende jaren nog steeds niks

29-07-2018 21:09

skin +13866

Voor de breedte misschien wel goed om erbij te houden. Maar Malacia heeft meer potentie.

29-07-2018 21:04

Zen +8

Niet goed genoeg. Zoveel is wel duidelijk. Niet dat het terzake doet maar wat erger ik mij aan dat Marokkaanse accentje van hem. Wat een niveau.

29-07-2018 20:42

BBB +961

Heel irritant idd , praat gvd gewoon normaal.

29-07-2018 20:46

Zen +8

Heb je van Beek wel eens gehoord. Ook zo’n loser.

29-07-2018 20:49

De-Zuidhaven +9

Die is nog erger

29-07-2018 20:51

De-Zuidhaven +9

Svennach El Beekir

29-07-2018 20:51

BBB +961

Zemmel van beek

29-07-2018 21:28

spzm +13026

Valt toch wel mee? Ik heb het wel eens erger gehoord.

29-07-2018 22:49

ADHDave +3323

Erger me meer aan zn de boer accent... eeeeeeeuuuuuh

30-07-2018 09:29

Aproxis +3740

Vind dit nog wel meevallen vergeleken met van beek bijvoorbeeld. Daar stoor ik me wel altijd enorm aan. Wat klinken die gasten dom. Ik vind het bij marokkaanse jongens die hier geboren zijn al erg. Waarom denk die jongens toch dat het stoer of gevaarlijk klinkt ozo? Mijn neefjes zijn half marokkaans, en die spreken gewoon abn net als hun vader. Het is het tuig dat zo spreekt en dat wordt overgenomen door losers die ergens bij willen horen

30-07-2018 10:40

wawwaa +3925

Ik ook, heb vertrouwen dat ze hem verkopen.

29-07-2018 20:39

beppie172 +64842

Verdedigend en opbouwend veel beter dan Malacia. Aanvallend is Malacia dreigender, maar die is echt nog veel te druistig. Begin maar met Verdonk.

29-07-2018 20:32

the-crow +4043

Sommige lopen te zeiken dat hij te klein is maar er zijn nog genoeg andere profvoetballers die klein zijn. Dus aub niet zeiken dat ze te klein zijn.

29-07-2018 20:27

Immers +10

Die spelen doorgaans niet in de verdediging natuurlijk, al kan dat als back wat minder kwaad.

29-07-2018 20:39

the-crow +4043

Ja precies kijk maar jordi alba wel van een ander niveau maar wel klein ;-)

29-07-2018 21:08

Immers +10

En rázend snel, anders was dat ook een moeizamer verhaal natuurlijk.

29-07-2018 21:15

Gers +12708

Okay ik zal niet zeiken dat ie te klein is

29-07-2018 21:09

gebruikersnaamofzo +0

De rest is gewoon te groot godverdomme

30-07-2018 00:26

Gers +12708

????ja zo is

30-07-2018 09:42

hasil +8

Vriendelijke jongen maar.....voor een basisplaats komt hij gewoon (nog) te kort.

29-07-2018 20:17

Zen +8

Dat heb je wederom goed gezien.

29-07-2018 20:42

rp0318 +580

Matig backie, zat er paar keer lekker tussen. Maar op de helft van de tegenstander niet goed genoeg

29-07-2018 20:13

Rdamzuiden +1

Hahaha de neef van johnny sellah

29-07-2018 20:12

BBB +961

Zoon van rita

29-07-2018 20:17

svw +3

Te klein en niet goed genoeg

29-07-2018 19:38

FRrick +693

Lekker accentje wel

29-07-2018 19:34

Zen +8

Vreselijk toch ?

29-07-2018 20:42

FRrick +693

Absoluut. Verschrikkelijk

29-07-2018 21:05

YausFR +381

speelde best goed, is nog jong en kan dus nog groeien

29-07-2018 19:21

BBB +961

Hij wordt echt niet langer , zal altijd klein blijven.

29-07-2018 20:17

kevinmulFR010 +18064

Speelde best prima

29-07-2018 19:13

Kuytheld +3327

Niet heel slecht vond hem vandaag wel redelijk spelen

29-07-2018 19:09

rz1973 +2899

Prima als verdediger, maar opbouwend is Malacia vele malen beter

29-07-2018 18:54

FRach +1

Jij moet die 2 echt eens beter vergelijken. Malacia alles terug op jan Arie of keeper. Deze jongens alles vooruit.

29-07-2018 18:59

Ruurt +0

Jij hebt toevallig net die 5 minuten gezien waarop dat vaak gebeurde, maar ze hadden ook weinig andere opties daar in die hoek. Met Clasie erbij heb je altijd een aanspeelpunt. Amrabat speelde verstoppertje.

29-07-2018 19:08

FrenkieT1981 +1362

En jij bent 1 van die fans die karsdorp ook een geweldenaar vind, omdat hij 100x de achterlijn haalt? En je steekt je kop in het zand wanneer ricky van die 100x 99 ballen de 2e ring in trapte?

Wij zijn al snel fan wanneer iemand maar blijft lopen. Verdonk is gewoon een hele zakelijke linksback die af en toe opkomt en dan een goede voorzet geeft.

29-07-2018 19:29

Immers +10

Karsdorp had in dat eerste seizoen Gio 11 assists ofzo? Best aardig voor een back. Het kampioensjaar kwam ie veel gedoseerder op, omdat de backs toen meer ondersteuning aan het centrum gaven. Maar áls hij opkwam gebeurde er meteen wat.

29-07-2018 20:42

eefb014 +5392

tja a;s je het talent bij Karsdorp niet ziet word het lastig ooit van voetbal te genieten.

29-07-2018 21:35

Immers +10

Een back met zo veel snelheid en voetballend vermogen is een absolute meerwaarde voor bijna de gehele Europese subtop. Is ook nog maar 23, die gaat het daar nog wel laten zien.

29-07-2018 21:44

eefb014 +5392

volledig mee eens

29-07-2018 22:03

FrenkieT1981 +1362

Gaat t niet redden, wordt verhuurd en speelt over 4 jaar weer bij ons..

29-07-2018 22:29

eefb014 +5392

het enigste wat hem tegen kan houden is blessure leed. dat is(hopelijk was) zijn zwakke punt.

29-07-2018 22:37

ArieG +28

Die jongen verraste me heel positief, was vaak voorin te vinden, was meestal op tijd terug, tikte leuk met Larsson en dat zal steeds beter worden, hoe vaker hij speelt.

29-07-2018 19:06

Immers +10

De opbouw van Verdonk is juist zijn sterkste punt, heeft echt een uitstekend linkerbeen, goeie voorzet. Liet in de jeugd op 6 vaak fantastische diepteballen zien.

Malacia is positioneel soms nog niet slim genoeg maar die vind ik juist verdedigen veel potentie hebben met dat sterke lijf en zijn duelkracht.

29-07-2018 19:23

Zen +8

Het is beiden niet veel. Malacia loopt alleen maar zijn eigen fouten te herstellen en Verdonk is feitelijk te klein. Voetballend is Verdonk iets beter.

29-07-2018 20:45

Immers +10

Het probleen is dat Verdonk nooit zal groeien en ook niet veel sneller gaat worden. Positioneel kun je echter best makkelijk stappen maken. Op basis van potentie zou ik dan lekker voor Malacia gaan.

29-07-2018 20:48

Zen +8

Ik ook. Ik zou Malacia opstellen.

29-07-2018 20:49

Immers +10

En als Haps fit is?

29-07-2018 20:51

Immers +10

Unicum, dan ben ik het een keer volledig met je eens.

29-07-2018 21:01

bakosnl +91

Viel mij best mee vandaag. Malacia oogt deze voorbereiding toch wat minder in vorm dan vorig jaar. Hopelijk krijgt hij dit seizoen niet een traditionele dip.

29-07-2018 18:53

rood-wit +3746

Laten we hopen dat Haps snel weer speelklaar is

29-07-2018 18:56

jeffreybrink010 +921

Hopen dat er snel een nieuwe centrale verdediger wordt gehaald..

29-07-2018 18:50

CCCoen +50

Enige speler uit Hard Gras B2 die het gehaald heeft.. Speelde gewoon voldoende vandaag, niks mis mee als back-up.

29-07-2018 18:49

Feyfe +0

El Hankouri is er ook nog. En Hamer (nu bij PEC) zie ik het ook redden.

30-07-2018 09:12

CCCoen +50

Ohja, el hankouri idd ook! Hamer is verkocht, helaas..

30-07-2018 16:04

tonymontanasgp +21

hopelijk komt er nog iets bij

29-07-2018 18:48

tonymontanasgp +21

zeer matige speler

29-07-2018 18:47

De-Zuidhaven +9

Thering slecht

29-07-2018 18:47

Riccardo_FR +16

Dit is dus eigenlijk je 3de linksback. Niks mis mee, eigen jeugd en kost dus weinig. Beter dat je het zo oplost dan dat je een een of andere lullo transvervrij binnenhaal waar je 3 jaar aan vast zit of voor een half miljoen bij Pec iets weghaald.

29-07-2018 18:42

alexnultien +5991

speelde een prima pot

29-07-2018 18:41

BartvanMerwijk +2

Het is nou al meerdere keren bewezen dat de verdediging om te huilen is, en wat doen wij?
Overbodige middenvelders aanschaffen!
Van Geel out!

29-07-2018 18:40

Immers +10

Welke verdediger van kwaliteit is nu transfervrij op te pikken dan volgens jou? Zolang er niemand vertrekt, wordt er niets gekocht. Heel simpel lijkt me.

29-07-2018 19:25

Mrunterwijst +10574

Als 3e linksback had je veel erger kunnen treffen, deed het heel aardig

29-07-2018 18:36

Rotterdam1983 +5750

Als Haps niet geblesseerd zou zijn dan had je die vertrouwen denk ik nooit gevoeld

29-07-2018 18:35

Renatooo +7091

Jij denkt dat hij dat niet zal snappen?

29-07-2018 19:08

JorienVanDenHerik +0

Nou rest alleen nog de vraag of hij later als hij groot is, uit wilt komen voor Oranje, of voor maghreb...

29-07-2018 18:34

FR_Joel +2798

Lekker als derde linksback achter Haps en Malacia houden. Hij is in ieder geval niet heel slecht

29-07-2018 18:33

Babbel +4100

Verdonk heeft een prima basistechniek en leest het spel heel aardig. Het ziet er allemaal een stuk minder spectaculair uit dan bij Malacia, maar ik denk niet dat Verdonk echt veel minder is.

29-07-2018 18:33

Nelom4ever +1

Jorgensen heb je echt nodig.met robin is het niks

29-07-2018 18:31

alexnultien +5991

robin op 10 gewoon

29-07-2018 18:42

Immers +10

Klopt, Van Persie moet lekker met z’n neus naar de goal spelen. Laat Nico maar de duels aangaan.

29-07-2018 19:26

TactvolleTacticus +3792

Dan heb je een type Pelle nodig denk ik.

29-07-2018 20:14

Immers +10

Met Kuyt liep die wisselwerking ook uitstekend, die speelde ook eigenlijk meer als tweede spits. Dat zou met Van Persie alleen nog maar soepeler moeten lopen.

29-07-2018 20:17

Juventara +11943

Verdonk in ieder geval verdedigend ogenschijnlijk stabieler dan Malacia. Is allebei niet veel, ben benieuwd wat Gio gaat doen

29-07-2018 18:30

Immers +10

Dat is wel echt gebaseerd op 1 wedstrijd natuurlijk.

29-07-2018 19:27

Juventara +11943

Nee, op alles wat ik tot nu toe van beiden heb gezien in de jeugd en in het eerste (van PEC en NEC in het geval van Verdonk)

29-07-2018 19:32

Immers +10

Tja, als je Verdonk bij PEC en NEC hebt gezien, kun je toch moeilijk tot de conclusie komen dat hij verdedigend heel stabiel is.

29-07-2018 19:35

Juventara +11943

Mwoah, stabieler dan Malacia, die Kan er verdedigend echt bar weinig van. Bij NEC en PEC had hij ook bagger naast zich.

29-07-2018 19:43

Immers +10

Kan best dat hij bagger naast zich had, maar blijkbaar was zijn concurrentie nog minder bagger.

Malacia heeft een uitstekend seizoen achter de rug, waarin hij alleen tegen Ajax door het ijs is gezakt. Tegen Napoli was ie bij zijn debuut niet te passeren. Het is ook niet voor niets dat voor hem scouts van topclubs op de banken zitten. Verdonk kon in eerste instantie niet eens een contract afdwingen bij NEC.

29-07-2018 20:03

onraad +5506

komt gewoon te kort voor feyenoord goede aanvulling tot de winterstop

daarna gelijk verkopen al zal dat niet zo heel veel zijn ...

29-07-2018 18:30

De-Zuidhaven +9

Deze knaap ken er niet zo veel van helaasch

29-07-2018 18:27

WTSGD +18120

Maakt deze voorbereiding een betere indruk dan Malacia. Was niet best wat Malacia liet zien zeg... Totaal niet de man die zo goed tegen Napoli speelde.

29-07-2018 18:26

ArieG +28

Ik vind hem in ieder geval beter dan Malacia. Hij verrast me positief. Wel geloof ik dat als Haps weer fit is, hij de LB wordt.

29-07-2018 18:22

Lou12 +1662

Malacia was een drama toen hij inviel, Verdonk voorlopig lekker laten staan

29-07-2018 18:21

bleikjr +4

Malacia was in de A1 ook vaak zeer matig. Dit is zijn echte niveau vrees ik

29-07-2018 18:22

frcabral +862

Als derde back is het wel okee, maar geen niveau voor een vaste basisplek

29-07-2018 18:20

marcel achterhof +82

Volgens mij is die niet beter dan malacia die het uitstekend heeft gedaan, verdonk was zo best niet bij Zwolle typisch weer een keuze van gio maar goed we zullen zien

29-07-2018 18:18

vangobbel +6904

Wat moet Gio dan Marcel?

In paniek ff snel een LB halen voor veel te veel terwijl je Verdonk en Malacia in huis hebt?

29-07-2018 18:20

vangobbel +6904

Let wel, gaat nooit basisspeler worden denk ik maar voor nu is het ok

29-07-2018 18:21

marcel achterhof +82

Malacia opstellen, ik heb het niet over iemand halen

29-07-2018 18:23

feyenoordkorsou +0

Verdonk = Diks

29-07-2018 18:17

De-Zuidhaven +9

Verdonk en Diks = niks

29-07-2018 18:22

alexnultien +5991

perfecte analyse

29-07-2018 18:44

joopkater +6281

Beetje zo'n speler die Ajax en PSV bij hun jong ploegen hebben lopen. Bergsma (nu AZ) van der Brugge zo'n opvullertje. Prima om er als 3e LB bij te hebben. Kan aardig voetballen is allen niet wendbaar genoeg voor het middenveld en niet snel genoeg om echt een goede back te zijn. Jammer dat hij zo klein is gebleven, als CV in de jeugd leek het een groot talent.

29-07-2018 18:16
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties