Kritiek op Larsson: ''Kan een gevalletje Lurling zijn''

Kritiek op Larsson: ''Kan een gevalletje Lurling zijn''

Jan Everse is niet onder de indruk van Sam Larsson. De Zweedse aanvaller, die in de zomer van 2017 overkwam van sc Heerenveen, viel in de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal vies tegen, stelt de oud-speler van Feyenoord. In de strafschoppenserie miste Larsson ook een penalty.

"Larsson heeft weer bewezen dat hij niets toevoegt aan Feyenoord", zegt Everse. "Dat was vorig jaar ook al zo, deze keer weer. Hij had een goede bal op Robin van Persie, die pakte hij goed af van Denzel Dumfries. Die legde hij goed neer. Verder dribbelde hij naar binnen, naar binnen en naar binnen. Dan denk ik: schiet nou eens een keer!"

"Ik zag hem in de tweede helft wel iets meer proberen van waarde te willen zijn", voegt journalist Emile Schelvis toe. "Hij sloeg daarin ook Van Persie over, de laatste keer was dat niet de juiste beslissing. Daarin toonde hij eindelijk een beetje bravoure in wat hij kan betekenen voor Feyenoord."

"Voor een deel ben ik het wel met je eens, Jan", vervolgt Schelvis in het RTV Rijnmond-programma FC Rijnmond. "Ik heb soms ook het gevoel dat hij een gevalletje Anthony Lurling kan zijn." Vorig seizoen kwam Larsson tot negentien Eredivisie-wedstrijden, waarin hij vier keer scoorde. Daarnaast gaf hij vijf assists. Daarnaast scoorde hij ook vier keer in het bekertoernooi.

Lees meer over
Robin van Persie
Plaats reactie
666

FeyenoordInGoes +222

OT: Waar word het morgen uitgezonden?

08-08-2018 18:12

rijnvogels1 +1602

Feijenoord en supporters reageer eens op deze twee lullen laat je horen

07-08-2018 19:20

rijnvogels1 +1602

Die Schelvis moet ook zijn kop houden die oen en lul

07-08-2018 19:18

rijnvogels1 +1602

DE MEESTE DIE SCHRIJVEN OVER LARSSON ZIJN OOK AZIJN ZEIKERS KOP HOUDEN ALLEMAAL

07-08-2018 19:07

rijnvogels1 +1602

Die J Everse moet zijn kop houden over Larsson was zelf middeibare speler en een soep trainer en een dorp lul

07-08-2018 19:05

FR_Joel +2851

Zet hem eens op 10. Hij lijkt me daar veel meer op zijn plaats

07-08-2018 19:00

hondje1 +339

Die Larsson bakt er niks van, sorry voor hem, maar hij had een jaartje ergens anders moeten rijpen.

07-08-2018 15:25

tikkietrug +0

Net als Bilal voor 5 gehaald en voor 1 weg ...

Bij Heereveen moet je geen voorhoede spelers halen counter voetballers ze redden het niet aan de top ...op een heel enkele uitzondering na

En hier werd geschreeuwd om Dumfries vorig jaar,mooi dat hij nu bij pisvee zit .
matige arrogante speler die meent dat hij Djalma Santos is ..

07-08-2018 12:53

Rashaan_is_aan +3

Kan ook een gevalletje je moeder zijn, de tijd zal het leren eh

07-08-2018 12:34

Leonardo81 +75

We hebben veel middenvelders, zou graag zien dat ze 4-4-2 met een ruit zouden spelen. Zowel RvP, Jorgensen en Berghuis kunnen dan op 10. Laatste half jaar met Koeman hadden we ook 2 systemen en ben je een stuk minder afhankelijk van wisselvallige buitenspelers.

07-08-2018 11:19

sealingdeals +0

We kunnen ook Jorgensen en Van Persie samen in de spits zetten en dan Berghuis in een vrije rol erachter

07-08-2018 11:11

Michel-Hurricane-Feyenoord +1

Berghuis heeft de vrije rol al

07-08-2018 13:22

inzaghi99 +0

Dit is een speler waar je nooit iets mee gaat winnen. Veel te frivool, totaal niet efficiënt. Johan Cruijff schaal zag je gelijk al dat ie niet met druk om kan gaan

07-08-2018 10:58

louisvanderploeg +13042

Het probleem is dat elke buitenspeler op Robben wil lijken en dat gaat niet. Ga nu eens gewoon ouderwets buitenom en gooi die bal ouderwets voor de pot. Hoe moeilijk kan het zijn.

07-08-2018 10:52

michielFR +0

Mee eens. Allemaal willen zoals ROnaldo en RObben de show stelen. Maar de meeste buitenspelers, zeker in de eredivisie, hebben die kwaliteiten niet. Berghuis misschien. Maar de meeste moeten zich gewoon met hun belangrijke taak bezighouden en dat is zorgen dat je de spits en schaduwspits bedient. Linksom of rechtsom de achterlijn halen en de bal op het hoofd van de spits leggen.

Probleem is wel dat de verdedigers tegenwoordig minder voetballers, en meer houthakkers zijn geworden. Waardoor de spits minder vaak de ruimte krijgt.

07-08-2018 11:19

ETSVL +17395

het is wel typisch, bij feyenoord hebben we nog nooit een buitenspeler gehad die echt alles goed kan, er is altijd wel iets. of ze zijn snel, maar vergeten de bal, of ze hebben geen goede voorzet, of ze pleuren over hun eigen benen, of ze hebben geen spel inzicht, of kunnen niet afmaken, Het is altijd zo halfzacht de laatste 20 jaar.

denk aan JPB, larsson, Bilal, schaken, en zelfs vroeger blinker, het is altijd maar dan ook altijd middelmaat op de aanvalvleugels. oke berghuisje misschien uitzondering....

of ben ik te negatief?

07-08-2018 10:50

LarsFR1908 +5647

Buitenspeler in Nederland bij de Top 3 zijn is ook kut, ploegen spelen vaak tegen de top 3 op eigen helft.

Bij Heerenveen / Utrecht / Vitesse wordt er minder defensie gespeeld en hier komen de buitenspelers beter tot hun recht

07-08-2018 10:52

ETSVL +17395

ik zou zeggen precies andersom, juist bij 31 wedstrijden hebben we verdedigende ploegen tegen ons dan juist moet je creatieve buitenspelers hebben. of ben ik gek

07-08-2018 10:54

LarsFR1908 +5647

weinig ruimte om op snelheid te komen wat ze bij subtop wel kunnen doen

07-08-2018 11:08

Roaldinho +1777

Ik kan me nog wel een buitenspeler herinneren, 20 jaar geleden, dat was echt een topper.
Hadden we nog maar zo'n speler, daar kwam ik voor naar het stadion.

07-08-2018 11:01

hakuna +2076

Pierre Vermeulen, haha Simon Tahamata. Maar let wel ligt het nou aan de spelers of ligt het aan de opdrachten die ze mee krijgen. Ik heb heel sterk het gevoel dat er geen speler uitgespeeld mag worden! Moet je een opletten hoe vaak vleugel spelers in de bal lopen waarna ze hem weer terugleggen en dan pas de loop actie maken.

07-08-2018 11:39

FTID12 +34

Vind elia zeker een buitenspeler die dicht tegen die kenmerken aankomt. Maarja als een buitenspeler aan alle eisen voldoet, wordt die snel genoeg weggekaapt

07-08-2018 11:02

Roaldinho +1777

Elia was gewoon heel goed, alleen niet echt mijn type speller. Altijd maar pielen met die bal, geef gewoon voor of schiet denk ik dan.

Maar goed. hij was een topper. Net als lang geleden Blinker en Taument dat ook waren.

Ik kon vroeger ook echt genieten van Peter van Vossen. Je wist nooit wat hij ging doen als hij de bal kreeg. Terugkaatsen, voorgeven, binnendoor dribbelen, buitenom dribbelen.

Zijn variatie en onvolspelbaarheid was geweldig. Daar kan Larsson alleen maar van dromen.

07-08-2018 11:06

Snoek1974 +1827

Broertjes Kalou , Castelen. berguis en Elia vind ik prima flankspelers .

Ook Larsson heeft wel de potentie om veel wedstrijden te beslissen maar mist wat lef en vertrouwen op dit moment .

07-08-2018 19:05

Roaldinho +1777

Waren ze ook allemaal.

Bij buitenspelers zie je al heel gauw of het wat is of niet.
Ik denk even opnieuw aan variatie en het lef om de bal blijven op te eisen, ook al gingen de voorgaande acties niet goed.

Bij Larsson mis ik de variatie. Het is allemaal hetzelfde. Hij staat altijd inside forward, nooit aan de zijlijn. En de acties zijn altijd hetzelfde, binnendoor en niet buitenlangs. Daarnaast is zijn rendement vervolgens veel te laag.

Zijn voorspelbaarheid zal hem gaan opbreken,

08-08-2018 09:29

db1986 +0

Deze man moet je eens een paar wedstrijden op 10 laten spelen, dat wordt een openbaring, let maar op!

07-08-2018 10:44

Dennis_Doesburg +0

Vind hem ook erg tegenvallen. Had wel verwacht dat hij een van de smaakmakers zou worden. Boetius ben ik ook niet kapot van. Die speelt alleen goed als het mooi weer is.

Hoop dat één van beiden nog los komt.

07-08-2018 10:41

JFK +4872

Wat een onzin, speelde een prima partij tegen PSV. Nog wat vaker afspelen ipv zelf willen schieten en dan gaat hij zeker Feyenoord waardig zijn!

07-08-2018 10:24

Roaldinho +1777

Leuk verhaal allemaal.
Maar hij is gewoon niet goed genoeg. Het is allemaal véél te voorspelbaar.
Altijd maar naar binnen, geen diepgang. Zit totaal geen variatie bij hem. Logisch ook, want als hij buitenom gaat, dan kan hij niks met zijn linker chocoladebeen.

Larsson en Boetius, het is kiezen tussen twee kwaden.
Ik zou dan eerder voor Boetius gaan. Is sneller, brengt meer variatie en brengt meer diepgang.

07-08-2018 10:14

Jamcarter +3

Jezu... zoveel onzin in een post..

07-08-2018 10:22

Roaldinho +1777

Dan zou ik je adviseren om eens een wedstrijd van Feyenoord te bekijken.
Bij voorkeur in het stadion.

07-08-2018 10:23

Verstappen +7900

Klopt, al vind ik Boëtius helemaal niet zo enorm slecht. Als hij vertrouwen krijgt laat hij echt vaak leuke dingen zien.

07-08-2018 10:37

VakBspringtniet +23

Ik vind dat JPB ook te vroeg is afgeschreven. Heb ik ook nog hoop op

07-08-2018 10:12

bloed_zweet_tranen +1975

Dat gevoel heb ik al sinds zijn debuut tegen 020

07-08-2018 10:22

VakBspringtniet +23

Haha zoheetdiedus was het toen

07-08-2018 10:25

Verstappen +7900

Ja, die is jammer genoeg verkozen tot pispaal hier.

07-08-2018 10:37

samdjs +4201

Sam was zeker niet de beste, maar ik heb wel vertrouwen in hem. Hij is dreigend, en aannames en dergelijke zijn altijd goed. Hij mag wel wat hogere handelingssnelheid krijgen...

07-08-2018 10:05

Masteraman1908 +0

We speelde toch niet tegen de graafschap zeker.
Die jongen heeft een prima wedstrijd meegedaan.
Samba heeft gevochten als een leeuw.

07-08-2018 09:50

Petertje1973 +11

Zoveel mensen zoveel meningen, laat hem bet maar bewijzen gesteund door supporters.

07-08-2018 09:48

De-Zuidhaven +9

Wat is die Gini Wijnaldum toch een beest geworden. Had ik eerlijk gezegd niet verwacht toen hij vertrok richting Eindhoven.

07-08-2018 09:36

henkietenkie +6027

Echt hè. Ik gaf er niet veel voor toen hij naar PSV ging. Maar toen was hij ook nog een 10, hij is eigenlijk pas goed gaan worden als controleur/verbindingsspeler

07-08-2018 09:44

FRVI +0

Wat er met Lurling gebeurde was dat de suporters zich tegen hem gingen keren. Laten we dat bij Larson nou niet doen! Hij speelt nog niet geweldig maar als we die jonge nou vertrouwen geven misschien komt dan het niveau wat hij bij Heerenveen haalde weer naar boven!!

07-08-2018 09:35

De-Zuidhaven +9

Klopt. Maar je hebt er altijd een aantal tussen zitten die zich richting eigen spelers gaan keren. Diep triest.

Denk echter dat zij dit doen om een 'sein' af te geven naar de trainer dat ze het er niet mee eens zijn. Zal bij Larsson wel meevallen, want JPB is minder dan hij.

07-08-2018 09:37

dennis-zuid +4237

Lurling was natuurlijk ook gewoon een smeerlap.

07-08-2018 10:09

Verstappen +7900

Het niveau dat hij bij Heerenveen haalde wordt enorm overdreven. Hij was daar erg wisselvallig en was tegen betere ploegen altijd onzichtbaar.

07-08-2018 10:39

FR08pjotr +20482

Deze jongen brengt tot nu toe exact wat ik had verwacht; blaffen blaffen niet bijten. Hij kán inderdaad goed voetballen, maar net als bij Heerenveen komt het er zo ontzettend sporadisch uit. Dat is precies leuk voor de middenmoot, daar zul je met zijn kwaliteiten altijd de blikvanger zijn, maar de top vraagt stabiliteit. Dat heeft hij nooit gehad en het is echt een flinke stap om wel op dat niveau te geraken. Berghuis is een mooi voorbeeld van een grillige speler die die stap wél heeft gemaakt. Hij heeft daar echter wel één jaar ploeteren in Engeland voor nodig gehad. Daarbij heeft Berghuis voor mijn gevoel sowieso veel meer passie en wilskracht in z'n donder dan deze jongen. Ik zeg; proberen deze of komende transferperiode je investering terug te halen door verkoop en mik op wat anders, dit gaat 'm niet worden.

07-08-2018 09:35

Burton93 +3

El Ahmed speelde voor en de zandbak Engeland ook dramatisch. .pas bij zijn terugkeer jas hij de waarde wat nodig wat voor getemperd. ..

Waar ligt het dan aan dat wij altijd middelmatige spelers kopen die niet gedijen bij ons en met pas na een uitstap naar het buitenland pas weten waar het om draait?

Moeten wel dan het softe eruit gooien en er beesten van maken als 92-93 of alleen mislukte spelers

07-08-2018 10:08

Burton93 +3

Uit het buitenstand halen?

07-08-2018 10:08

Burton93 +3

Getemperd niet in feyenoord

07-08-2018 10:09

Burton93 +3

Kut toetsenbord

07-08-2018 10:09

bloed_zweet_tranen +1975

I'm confused!

Wordt er nou iemand wel of niet getemperd in Geurbord?

07-08-2018 10:29

bloed_zweet_tranen +1975

Geurbord in Feyenoord

07-08-2018 10:29

bloed_zweet_tranen +1975

Kut toetsenbord

07-08-2018 10:29

FR08pjotr +20482

Het ligt een stuk genuanceerder. Wat je bij ons regelmatig ziet gebeuren, gebeurt even goed (en misschien nog wel meer) bij andere clubs. Dacht je dat ze bij Ajax blij zijn met aankopen als Orejuela, Kristensen, S. de Jong, Cassiera, Westerman? Die brengen toch allemaal bij lange na niet wat van hen verwacht werd?

Miskopen doen is inherent al spelers aantrekken, er zitten altijd wat misperen bij en ik denk niet dat dat percentage bij Feyenoord nou zo veel hoger ligt dan bij andere clubs.

07-08-2018 10:30

serge82 +1

Iedereen ziet toch dat deze jongen goed kan voetballen. Is 1 van onze meest technische spelers.

Maar hij mist nog vertrouwen.
Ben er van overtuigd dat zodra hij vertrouwen krijgt, het gaat lopen bij Sam!

07-08-2018 08:52

Twaalfenaar +1

Ik vind hem ook niet de Larsson die hij bij Heerenveen wel was.

07-08-2018 08:36

De-Zuidhaven +9

Zelfde verhaal als een Bilal of een Sulejmani. Een stap hoger blijkt toch in veel gevallen teveel gevraagd.

07-08-2018 09:38

Jigsaw +10146

Beter dan Boetius... Nam een paar keer de lange bal goed aan... Speelde opzich wel aardig, maar ben t wel eens dat ie vaak naar binnen trekt... Dat is te voorspelbaar... Laat m rouleren met Toornstra... Af en toe op 10 en af en toe linksbuiten...

07-08-2018 08:23

Van_Geel +18647

"Verder dribbelde hij naar binnen, naar binnen en naar binnen. Dan denk ik: schiet nou eens een keer!"

Hier heeft hij wel echt een punt, daar stoor ik mij ook aan bij Larsson. Hij loopt zich vaak goed vrij, komt in dan een mooie positie om te schieten of om een actie te maken, maar vervolgens valt hij helemaal stil. Speelt dan een balletje terug naar het middenveld of raakt de bal kwijt.

Of het niveau is te hoog voor hem of hij mist gruwelijk veel vertrouwen. Ik hoop en gok het laatste, want voorheen schoot hij bij Heerenveen weergaloze ballen in de kruising, panna-de de halve Eredivisie en straalde klasse uit. We moeten hem voorlopig vertrouwen geven, hopen dat hij met een paar goals zichzelf bevrijdt. Zo niet, dan gaat het lastig worden voor hem.

07-08-2018 08:14

KFCVGEEL +2071

Vond hem nog wel aardig spelen tegen psv. Zocht zijn man op en kwam er regelmatig langs. Is toch een pré voor een buitenspeler. Vind wel dat hij het wat vaker mag proberen om op goal te schieten. Waren tegen psv genoeg mogelijkheden voor.

07-08-2018 07:38

beppie172 +66602

Zoals ik het zag viel de hele aanval tegen en was Larsson degene die nog het meest probeerde te creëren. Vergat alleen te schieten zoals Berghuis wel altijd doet als ie naar binnen komt. Je zag dat de schoten van Verdonk en Amrabat ook gevaarlijk waren dus dat mag gewoon vaker gebeuren. Nieuwe mode van Berghuis lijkt echter de combinatie met RvP te zijn en Larsson probeerde dat ook. Er kwam ook een keer een dreigende actie uit die met een ultieme tackle werd voorkomen waarbij er nog om een penalty werd geroepen. Voorhoede moet nog verder op elkaar inspelen want RvP is een andere spits dan Jørgensen. Trouwens benieuwd wat er gebeurt als die terug is.

07-08-2018 07:31

Suri +9391

Schelvis.... Je bent een zeurding....

07-08-2018 07:23

RicoAlmelo01 +0

Jon Dahl Tomasson kwam ook van Heerenveen, de rest is geschiedenis.. Larson kan waarschijnlijk de druk bij een top club niet aan.

07-08-2018 07:18

Silverius +589

Om een of andere reden heb ik bij Sam altijd het gevoel dat er zat in zit, maar dat het gewoon niet altijd lukt. We weten dat hij goed kan spelen, daarnaast maakt hij zelden echt fouten. Gewoon kansen blijven geven.

07-08-2018 07:16

ouwekaas +5

Wat zit die Everse nou te zeiken , is zelf rijk van al die afkoopsommen , die heeft gekregen toen hij werd weggestuurd bij die clubs !
Als er iemand wel een gevalletje Lurling is , was hij het wel !!!
En die Schelvis < Ach zielig !!

07-08-2018 07:07

FR4Sho +3775

Tijd om samba Sam zijn naam te scanderen tijdens de wedstrijden! Bij Heerenveen vol met vertrouwen, waarbij hij vrijuit kon spelen, nu bij Feyenoord mist hij dat vertrouwen, omdat Feyenoord gewoon veel meer impact op die jongen heeft! Als we hem dat vertrouwen kunnen geven, gaat hij ons er veel terug voor geven! Deze jongen is een diamant die wij verder moeten slijpen!

07-08-2018 06:43

ruudger +8458

Daar zou zo maar wat in kunnen zitten! Deze jongen heeft genoeg kwaliteit!

07-08-2018 08:11

Jacobite +3

Nogmaals ... als Van Persie met Samba Sam net zoveel combinaties aangaat als met Berghuis, dan komt het gewoon goed met zijn vertrouwen

07-08-2018 05:59

Diongouda +36088

Helemaal mee eens. Ze slaan m vaak zichtbaar over die 2. Heel storend

07-08-2018 07:00

rotterdamsebluf +176

Aan ons als supporters om ervoor te zorgen dat deze jongen vleugels krijgt!

07-08-2018 05:19

dennis-zuid +4237

Zal ie toch echt zelf voor moeten zorgen

07-08-2018 06:16

rotterdamsebluf +176

Niet helemaal mee eens. Die jongen is gewoon een uitstekende voetballer, het komt er nu gewoon niet uit. Het is aan ons als 12e man hem dit laatste zetje te geven. Wij kunnen die wonderschone goals of die beslissende assist niet maken voor hem. Wat we wel kunnen doen is ervoor zorgen dat die jongen zich gesteund voelt vanuit het Legioen!! We hebben niks te verliezen.

07-08-2018 07:35

SomaliaRulez2 +2

Gevaarlijke uitspraak! Sowieso weer een aantal hier die daar in gaan geloven... maar lurling was erg hoor! Larsson gaat t (hopelijk) dit seizoen doen! Slechter dan Boetius kan namelijk niet.

07-08-2018 05:01

cup1970 +3

Beetje slap hap aan het worden, maar ja ook vhilena achte zich de postbode geef geen bal, dus ??

07-08-2018 04:36

FANtasticFR12 +2281

sterker nog... doordat Vilhena geen pass geeft en de bal maar blijft brengen, is de verdediging verre van verrast en speelt hij Larsson altijd in de dekking aan. Die kan dan vaak alleen maar terugspelen. Larsson is momenteel alleen maar gevaarlijk bij cross passes, waarbij hij een op een komt te staan. Je moet een speler in zijn kracht zetten.

07-08-2018 07:37

dennis-zuid +4237

Net voor het eerst in drie dagen weer gescheten, hoopte dat het op zou luchten maar het deed alleen maar pijn :(

07-08-2018 04:04

Lamlul +3

Gay parade geweest? ;)

07-08-2018 04:20

dennis-zuid +4237

Daar zal je me nooit vinden

07-08-2018 04:51

Lamlul +3

Vanzelfsprekend Dennis.

07-08-2018 08:49

Shone +10

Weet everse niet meer wat lurling tegen ons heeft geflikt?

07-08-2018 02:23

JeLult +0

Ik word er ook een beetje droevig van dat berghuis elke bal naar van persie wil spelen. Terwijl die vorig seizoen vaak voor ze eigen kansen ging en blind was voor anderen die vrij kwamen. Misschien moeten berghuis en larsson ook eens van kant wisselen in de wedstrijd zo kan je tegenstanders ook gek maken. En kan je ook Jp en die nieuwe jongen waar ik ze naam nog niet van uit me muil krijg erin brengen en heb je veel afwisseling. Nico en Dylan zijn ook spelers die kunnen afmaken uit voorzetten vanaf de flanken dus gebruik dat denkt ik dan.

07-08-2018 02:09

RdamNoord +218058

Jelult-onzin.

07-08-2018 02:25

JeLult +0

Het is onzin als je in Noord woon of je heb gewoon stront in je ogen.

07-08-2018 02:39

Frank90 +668

Klopt valt erg op. Komt geforceerd over en er zijn al situaties waarin dit niet de beste keuze was. Vond het nu al storend worden.

07-08-2018 03:37

Diongouda +36088

Hij lult de waarheid

07-08-2018 06:07

Steven_fey +28

Larsson mist vertrouwen. Hij durft daarom niet te schieten en vrijuit te voetballen. Precies wat zijn kwaliteit is.

07-08-2018 02:04

Steven_fey +28

Neem bijvoorbeeld zn aannames. Dat is gewoon pure klasse. Als Larsson het vertrouwen en de flair krijgt krijgen we een aanval die dodelikk is

07-08-2018 02:13

charlaykc +9618

Nee joh, Lurling was een rat. Deze guy heeft vertrouwen nodig en Jorgensen/Vente icm RvP waar die de bal aan kwijt kan.

07-08-2018 01:22

DBRies +3

Gelijk heb je. Tis geen matennaaier en heeft echt wel voetbal kwaliteiten. Bijnaam SambaSam heeft tie niet voor niks.

07-08-2018 01:52

Vak_S +133

Eens. Larsson bakt er niets van. Zowel aanvallend als verdedigend.

07-08-2018 01:20

Tai +1096

Hopelijk wordt die Sinestera wat...

07-08-2018 01:02

GGAllin +1518

Jan Everse heeft zelf niets toegevoegd aan het Nederlandse voetbal behalve het bitterballen-incident. Als voetballer weinig speciaal, als pratend hoofd ook weinig speciaal.

Ga eens werken, idioot!

07-08-2018 01:01

Lenpa +4687

En een viezerik die overstapt

07-08-2018 01:11

PeturP +1

Je hebt helemaal gelijk, hoe durft deze international die in de vaderlandse top gespeeld heeft kritiek te hebben op dit pareltje op links.....................

Wat een hufterige reactie, je moet eens stoppen met dit soort krotekokeren.

07-08-2018 01:28

ReturnoftheMac +28869

Nou ik ben het met GG eens, als je het mens everse kent of in het echt heb meegemaakt. Cruijff, wilkens, v Hanegem., v basten, bergkamp, Davids, v Bronkhorst , en nog 20 andere ... die hebben wat voor het Nederlandse voetbal betekend. Jan Everse, laat ons niet lachen

07-08-2018 07:36

GGAllin +1518

Jan Everse is gewoon een broodprater. Gelukkig dat weinig mensen zich iets aantrekken van al zijn negatieve gelul. Jan Everse is een marginaal die aandacht krijgt door zijn clowneske acties (bitterballen-incident) en zijn magere resultaten als coach.

08-08-2018 23:58

KampenFR +0

Steunen is goud.

07-08-2018 00:27

onbekend +94982

Er gebeurd niks bijzonders bij ons... de zwakke plekken worden niet versterkt en je hebt dalijk geen restwaarde meer op het veld staan. We moeten ons blijven versterken en doorselecteren. Er word alleen middelmaat binnengehaald of spelers (wel goede) zonder restwaarde. Je moet ook jonge goede talenten binnenhalen die nu nog aan de hand van een v.Persie bijv. Kunnen groeien en veel kunnen leren. Dit had de zomer moeten zijn om meer talent binnen te halen, maar blijkbaar is alles opgegaan naar het complex en de VvF. Dat is uitstekend, maar je gaat toch niet alles daarin stoppen? De spelers op het veld leveren uiteindelijk het meeste geld op. We zijn dalijk weer terug bij af. Een paar goede spelers maar 3/4 van de selectie is gewoon niet goed genoeg. Niveau Utrecht of minder. Natuurlijk weet ik waar we vandaan komen, maar na het kampioenschap was juist het moment om flinke stappen te zetten. We hebben tenslotte 25-30 miljoen geinvesteetd en in wat? Nu met delle em Ayoub... de lijst met middelmaat word alleen maar groter en groter. Ongelooflijk dat vele overal maar tevreden mee zijn tegenwoordig. Ook de jeugdopleiding gaat elk jaar weer achteruit (mede door het ontbreken in de voetbalpiramide). Maargoed hier mag je geen commentaar geven, want dan ben je een neus.. integendeel ik wil het beste voor mijn club. En ja 5 prijzen is geweldig natuurlijk, maar alle goede spelers maken langzaamaan plaats voor middelmaat. Tenzij er nog 2 a 3 goede gerichte aankopen worden gedaan zie ik het somber in.

07-08-2018 00:17

wawwaa +3925

Delle komt niet als eerste keeper

07-08-2018 00:31

PeturP +1

Er zijn nog vele miljoenen over van de transfers van vorig seizoen en de CL inkomsten (eur 27 mio). Die de Geel zit alleen aan zijn salarisplafond, vandaar dat eeuwige zelfde zeikverhaal van hem dat de selectie zo op orde is. Het Martin middelmaatverhaal krijgt weer een nieuw hoofdstuk.

07-08-2018 01:31

onbekend +94982

Ze hebben al het budget gestoken in het trainingscomplex, ontwikkeling vsn Varkenoord en aandelen teruggekocht van de VvF...

07-08-2018 01:44

Steven_fey +28

Ik denk dat er echt nog wel aankopen komen. Maar ze wachten tot eind augustus want dan is het simpelweg goedkoper

07-08-2018 02:05

BoskoopFR +2

Worden spelers juist duurder omdat verkopende club geen vervanger kan halen

07-08-2018 06:30

Jes97 +86

Ligt aan de situatie, een speler kan dan juist door een andere aankoop overbodig zijn geworden

07-08-2018 07:20

ReturnoftheMac +28869

Je bent treurig, en zegt dat er niets niet goed gaat. De eerste prijs van het seizoen is binnen, en de rest moet nog gebeuren, zelfs de transferwindow is nog open. Even realistisch blijven.

07-08-2018 07:39
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties