Sinisterra maakt minuten voor winnend Feyenoord 2

Sinisterra maakt minuten voor winnend Feyenoord 2

Jong Feyenoord is met een eclatante overwinning aan het competitieseizoen 2018-2019 begonnen. Op Varkenoord was het team oppermachtig in het duel met Jong Excelsior. De stadgenoot werd met 6-0 verslagen door doelpunten van Joël Zwarts, Luis Sinisterra en Wouter Burger (allen twee maal).

Hoofdcoach Peter van den Berg kon zich maandagmiddag geen betere start van de eerste competitiewedstrijd wensen, want al binnen een minuut stond zijn ploeg op een 1-0 voorsprong. Spits Joël Zwarts stond op scherp bij de eerste bal van achteruit en knalde zonder te twijfelen binnen.

Diezelfde Zwarts verdubbelde de marge na een klein kwartier en opnieuw een bal van achteruit. Dit keer was het Yassin Ayoub die de aanvalsleider vond en verdween de bal laag in het doel. Jong Feyenoord liep nog voor rust uit naar een 3-0 voorsprong, na een counter uit het boekje.

Eerste goal Sinisterra
Orkun Kökcü bediende Luis Sinisterra op maat, waarna de Colombiaan zijn eerste goal in dienst van Feyenoord liet aantekenen. De buitenspeler schoof de bal beheerst binnen. Ruim tien minuten na de pauze bediende Kökcü Sinisterra opnieuw en dit keer vond laatstgenoemde het doel met een droge knal: 4-0.

Jong Feyenoord bleef gretig en zette de jacht op meer doelpunten voort. Die goals werden gevonden via Wouter Burger, die Yassin Ayoub na iets meer dan een half uur had vervangen. De middenvelder chipte na 62 minuten de 5-0 op het scorebord en bepaalde de eindstand met prachttreffer – met de buitenkant van zijn linkervoet – op 6-0.

Programma
Volgende week maandag staat de volgende competitiewedstrijd voor Jong Feyenoord op het programma. Het team kan de droomstart dan op bezoek bij Jong ADO Den Haag een goed vervolg gaan geven in Poule B van de Reservecompetitie.

Scoreverloop
1' | 1-0 | Zwarts
14' | 2-0 | Zwarts
44' | 3-0 | Sinisterra
56' | 4-0 | Sinisterra
60' | 5-0 | Burger
76' | 6-0 | Burger

Opstellingen
Excelsior 2: De Fockert; Kotte, Van der Meer, Caenepeel, Haspolat, Mahmudov, Fischer, Fermina, Van der Loo, Muishout, El Hankouri.
Feyenoord 2: Delle; Reith, Geertruida, Knoester, Malacia; Wehrmann, Kökcü, Ayoub; Sinisterra, Zwarts, El Hankouri.

Lees meer over
Tyrell Malacia Jordy Wehrmann Luis Sinisterra Lutsharel Geertruida
Plaats reactie
666

Nemis +817

Inpassen die jeugd, slechter dan nu kan bijna niet:

Nieuwkoop - St. Juste - Geertruida - Malacia

Clasie - Vilhena

Kokcu

Berghuis - RvP - Sinisterra

JPB en Larsson hebben voor nu even genoeg kansen gehad. Eindelijk een technische tien.

Als Vilhena weggaat opvangen met Burger. Malacia heb ik zelf wel vertrouwen in, Nieuwkoop minder dus een nieuwe back zou bij mij prioriteit hebben. Daarna kijken voor een betaalbare optie voor centraal achterin.

15-08-2018 13:58

henkie333 +1

Ruime overwinning Tegen ploegen van niks.deze jongens waren beter af geweest in een derde divisie waar ze tegen fysieke krachten en mannen voetballen dan in deze competitie.

14-08-2018 20:24

pace96 +5485

Die eerste goal van Sinisterra, je zou Toornstra nooit die actie van Kokcu zien maken. Dat is een actie van een moderne (creatieve) 10. Alles wat mist.

14-08-2018 04:04

SCR +0

Dit waren precies mijn gedachten toen ik die goal zag. Die Kokcu heeft precies wat wij op het middenveld missen

14-08-2018 11:05

Frankster +21198

Gelukkig hebben wij een trainer die dat ook ziet

14-08-2018 20:12

pace96 +5485

Organiseer een oefenwedstrijden tegen het eerste, volgens mij speelt jong Feyenoord hun weg op dit moment.

14-08-2018 02:02

FR-Justice +0

Zal wel leuk zijn om te zien

14-08-2018 10:46

FRChris2016 +0

Zag eerst niet zoveel in die Zwarts maar hij ontwikkelt zich wel snel en legt ze er de laatste maanden heel makkelijk in. Heeft natuurlijk ook het geluk dat hij snelheid én fysiek. dat kan al veel verhullen, zelfs in de Eredivisie. Hoop dat hij zich zo blijft ontwikkelen

14-08-2018 00:05

WouterBurger +1

Had precies hetzelfde. Maar hoe hij scoorde twee keer.

14-08-2018 09:15

Willem07 +8531

Ik ben bang dat bijvoorbeeld een Vente dat te weinig heeft. Misschien zou een Vente zich beter kunnen richten op de nummer 10 plek, want tegen Trencin was het heel erg matig.

16-08-2018 10:31

kippigekees +0

Hoe was knoester??

13-08-2018 23:58

Renatooo +7097

Prima, was verbaasd dat hij speelde i.p.v. Lewis. Hij kreeg namelijk in de voorbereiding de voorkeur. Denk dat Knoester nog steeds aan het terug komen is en zou binnenkort moeiteloos mee kunnen met het eerste. Al kunnen Geertruida en Lewis dat allebei ook wel.

14-08-2018 02:25

henkie333 +1

Voetbal deze knoetser nog bij ons?deze man is meer in de lappen mand dan op het veld.kan hij het wel aan ?van geel heeft geduld,hij is al 2 seizoenen bijna afwezig deze jongen,,

14-08-2018 20:34

jonaathn +14813

Burgerrr! Geloof in die jongen. Nieuwe Müller! Die jongens uit de jeugd kunnen voetballen, iets wat in het 1e helaas niet gebeurd.

13-08-2018 23:25

bowmanowns +5111

Die laatste goal van Burger is wel echt geweldig zeg. We hebben leuk jong talent, laat die maar lekker de kans krijgen dit seizoen.

13-08-2018 23:10

BartvanMerwijk +2

Knap zeg, zag net dat wij ook tegen Jong Helmond spelen waar Jong AZ en Jong Utrecht tegen Helmond 1 spelen. Pijnlijk pijnlijk pijnlijk

13-08-2018 23:04

fr--opa +110782

Vandaag werd ik beledigd en uitgelachen door velen omtrent mijn bericht met FEITEN omtrent Martin van Geels wanbeleid waarin in zo'n 15 punten duidelijk werd waarom hij ONGESCHIKT is om verder te gaan bij Feyenoord gezien zijn bewegingen.

Leest u allen alstublieft dit mooi stuk, hierin wordt weer duidelijk hoe erg Van Geel heeft gefaald betreft niet meedoen Jong-team in de JL (heden ** Divisie), middelmaat spelers halen, jeugd geen kans geven nu het geld binnen is en het scorebordjournalistiek. 5 prijzen in 4 jaar, maar wel op je mond gaan tegen AS Trencin en De Graafschap...

LINK: https://www.indehekken.net/feyenoord-de-pijn-gaat-dieper/

13-08-2018 22:45

Tonna +0

Ik heb het gelezen. Ik ben het heel erg met je eens. Ik vind dat Gio echt veel te veel stront over zich heen krijgt. Hij is zo goed als het materiaal dat hij tot zijn beschikking heeft. En daar is Van Geel, die zich in het Maasgebouw verstopt, verantwoordelijk voor. Oprotten met die man

13-08-2018 22:54

RicaBer +0

Deels eens maar deels ook niet. Je spreekt over het materiaal dat hij ter beschikking heeft. Maar het jong talent is ook beschikbaar materiaal...maar Gio komt altijd met de zelfde kut wissels

13-08-2018 23:00

Killerclown +2854

Gio is toch verantwoordelijk voor de mentaliteit waarmee de speler op het veld staan ?!
Nogmaals : ik vind het echt jammer voor clubicoon en mens gio, maar ook hij is aan vervanging toe, heeft te weinig of zelfs een negatieve invloed op dit team

13-08-2018 23:08

pace96 +5485

Gio heeft geen visie

14-08-2018 04:02

Killerclown +2854

Van geel is niet verantwoordelijk voor kansen voor de jeugd opa. Verder is het tijd om schoon schip te maken, dat ben ik met je eens. Gio en v geel zouden er goed aan doen om op te stappen. Beide hebben ook goede dingen voor de club gedaan, v Geel had in de beginperiode ook geen cent. Gio is een clubicoon, en ik had gehoopt dat zijn trainerschap langer houdbaar zou zijn, en hij zich beter had ontwikkeld. Helaas is dat niet zo, tijd voor verandering wat mij betreft. Laat moniz het maar doen. TD geen idee eigenlijk.
En nog een ding opa, ja kan alleen beledigd worden als je je laat beledigen, daar moet je gewoon schijt aan hebben.

13-08-2018 22:59

fr--opa +110782

Gio is mij inderdaad ook helaas tegengevallen. En bedankt voor uw tip, ik moet anderen niet zo serieus nemen. Ze schelden mij hier vaker uit voor dingen omdat ik op leeftijd ben. Maar daar trek ik mij niets van aan.

14-08-2018 12:08

OkkerseHansweert +1705

Je onderbouwd goed, maar dan kom je met Moniz??
Omdat hij met Trencin van een zwaar gehavend en inspiratieloos Feyenoord heeft gewonnen?
Persoonlijk zou ik dan vol gaan voor van Gaal met Kuyt als assistent, maar of dat realistisch is...?
Goed, ieder zijn mening, maar er lopen genoeg trainers rond, of het wijs is om meteen al een andere trainer voor de groep te zetten zal moeten blijken, probleem is, dat als de nieuwe de boel niet meteen op de rails krijgt, er ook weer om zijn kop geroepen wordt, krijg je van die Mokumse taferelen waar ze het liefste Ten Hag al zien vertrekken....

14-08-2018 16:35

Killerclown +2854

Ik vind moniz al jaren een potentiële trainer voor Feyenoord. Bijna triest dat hij daar aan twerk is, dat is namelijk een hele goede veldtrainer die met toppers gewerkt heeft. Van Gaal en Feyenoord lijkt me geen gelukkige combinatie, andere opties zijn beperkt. Ik vind het ook opertunistisch omom gio zn kop te roepen, maar het is wel vrij duidelijk dat het niet meer zo werkt. Amsterdamse taferelen moeten we inderdaad zien te voorkomen, dus nog geen schoenen wegdoen als je nog geen nieuwe hebt.

14-08-2018 19:49

speedy68 +3239

Geef lekker Van Geel maar de schuld. Zo gemakkelijk. Destijds was dit kwestie van geld. Als je geen geld hebt kun je het niet uitgeven.

14-08-2018 09:20

fr--opa +110782

Speedy dit kon destijds idd lastig met bijna geen geld (spelers halen) maar nu wel. En wie haalt Van Geel? Amrabat, Ayoub, Tapia, Vejinovic, Larsson, Kramer, Bilal, JPB voor vele miljoen. Larsson zelfs voor 7! miljoen. Dat vind ik gewoon absurd, terwijl wij niet eens meer omkijken naar onze eigen jeugd nu het geld weer binnen is. Dat is ook Gio's schuld, die geeft onze talenten geen kans.. Zoals Kökcu, El Bouchaiou, Burger, Wehrmann en Geertruida.

14-08-2018 12:05

SCR +0

Ook ik ben het niet eens met het aankoopbeleid van van Geel. Maar we kunnen Gio er toch gewoon op beoordelen dat hij de derde selectie van NL heeft en daar mee moet presteren. Dit team heeft zo veel betere spelers dan Az en die spelen een stuk beter. Tactiek Gio! Maar dat Gio daar niets van begrijpt zie je wel in zijn interviews. In Trencin verliezen we van ons zelf en tegen de Graafschap helpt de rode kaart niet mee volgens Gio. Terwijl je beide keren tegen een matige club met slechte spelers en een veel lagere begroting wordt weggespeeld

14-08-2018 11:10

fr--opa +110782

Wat Gio betreft totaal mee eens, SCR. Hij heeft geen tactiek, onze spelers spelen als kip zonder kop. Los zand, er is geen plan.

14-08-2018 12:07

Boris_FR12 +2152

Het spel was wel ongelooflijk traag

13-08-2018 22:16

Snoek1974 +1827

Sinistierra heeft in zijn spel wel wat weg van Castelen , zorgt in ieder geval voor snelheid , iets wat er nu ontbreekt in het elftal , hier zitten aardig wat spelers in die er klaar voor zijn om aan het ruiken en die je af en toe gewoon moet brengen en die ook wel vertrouwen geeft , dat als er iets omgezet moet worden met een wissel , moet je niet schromen om een jeugdspeler te brengen .

Hoffenheim schijnt nu ook interesse te hebben in de Mooy , neem aan dat we die wel een contact hebben aangeboden en dat je die ook af en toe al laat aansluiten bij Jong Feyenoord samen met Azarkan en Hendrix .

13-08-2018 21:52

Frankster +21198

En diepgang bij Luis?

13-08-2018 22:46

RealFeyenoorder +2

Ik denk zelfs dat deze basiself meer kans hadden gehad tegen Trencin dan dat zooitje van afgelopen week. Deze doen tenminste hun best

13-08-2018 21:43

Hoopvol010 +59

Ze moeten spelen als team en niet als los zand. Als je niet als team speelt kun je nog 1000 spelers kopen/wisselen maar dat heeft geen enkele zin. Het zijn nu allemaal op zich zelf staande spelers die allemaal voor hun eigen parochie spelen. En dat is geen hogere wiskunde om dat te snappen.

13-08-2018 21:25

ReetjeP +872

We kunnen honderduit lullen, maar men vergeet dat bij Ajax veelal jongeren tegenover iets oudere tegenstanders worden gezet. Hierdoor gaan ze in het begin vaak op de bek, maar naarmate ze ontwikkelen winnen ze vaker. Komen dan dichter bij het eerste en hebben een bepaalde fair en bluf, precies dat wat onze talenten niet hebben, Malacia daargelaten.

Een Malacia, Kokcu, Geertruida eva zouden daar al veel dichter tegen het eerste aanzitten, zoniet er al in gestaan!

13-08-2018 21:11

Tootski +944

Dat denk ik ook! Kokcu en Geertruide hadden allang minuten gemaakt.

En niet zoals Gio doet 2 minuten zinloos voor het einde.

13-08-2018 22:08

daanos +8868

Geertruida is vorige maand 18 geworden en Kokcu is 17. Wat verwacht je? Het is al bijzonder dat ze nu al in de belofte spelen! Daar spelen gwn gasten van 25. Je kan ze moeilijk op hun 16e, midden in de puberteit, al uit de jeugd halen.

13-08-2018 22:33

toontjeharder +512

Idd, op dit moment krijgen jongens als Vente, Bijlow en Malacia de kans. Het valt allemaal mee maar er zijn er hier een hoop die denken dat het 1e beter gevuld kan zijn met a of b junioren.

Al moet ik zeggen dat het in vergelijking met afgelopen donderdag en zondag niet heel veel beroerder zal gaan

13-08-2018 22:43

JDJ +18139

Alle teams doen het geweldig behalve het eerste. :( Maar die Sinisterra. Lekker hoor.

13-08-2018 20:58

Marki1974 +0

Hoezo moet Clasie spelen@joseda?

13-08-2018 20:47

TYREP +1

jonge jonge,,ga nou is vilhena een hele wedstrijd volgen jo,,,die KAN NIET VOETBALLEN!!!!

13-08-2018 20:38

FR-Freggle +8

Die Burger: well done.

13-08-2018 20:37

PabloOno1908 +137231

Tijd voor punten!! En geen gezeik meer en hoe zal op dit moment Mn reet roesten! Vooruitgang!!!!!! :-)

13-08-2018 20:16

Diongouda +36074

Ach er zal donderdag en zondag wss wel gewonnen worden,maar daarna naar heerenveen,tjsjaa..

13-08-2018 21:57

PabloOno1908 +137231

Ook winnen;-)

13-08-2018 22:09

Diongouda +36074

Ja we winnen aardig veel. Scoren ook veel dit seizoen

13-08-2018 22:14

PabloOno1908 +137231

Nee het is niet best maar het is misschien hopen tegen beter weten in maar sterker door strijd en dat moeten ze daar op het veld nu wel begrijpen!

13-08-2018 22:28

Kuytheld +3330

Burger mooie goals!

13-08-2018 20:13

Tai +1085

"Tijd voor verandering en verjonging"

Feyenoord begon zondag uitermate zwak aan de Eredivisie door kansloos af te gaan op de schitterende grasmat va' promovendus De Graafschap.
De formatie van Giovanni Van Bronckhorst, met 5 terugkerende basisspelers na de blamage in Slowakije, kreeg amper een kans bij elkaar gespeeld en stond defensief wankel.

Waar tegen Trencin nog werd gewezen naar bankzitters die hun niveau niet haalden, werd gisteren pijnlijk duidelijk dat ook het basiselftal van de grootmacht nood heeft aan frisse impulsen. De routeniers die spelen, moeten in staat zijn de kar te trekken en iets bij te brengen, vooral in die moeizame wedstrijden, in plaats van eigen jeugd in de weg te staan.

De man die hier iets kan veranderen lijkt echter het licht nog niet te gezien te hebben.
Nu het seizoen na 2 wedstrijden er al niet goed uitziet, moet Feyenoord zo snel mogelijk knooen doorhakken en naar de toekomst kijken.

Spelers als Geertruida, Malacia, Kokcu, Burger en Sinisterra moeten volop de kans krijgen en hopen dat er enkele groeibriljantjes bijzitten.
Deze moeten ondersteund worden door ervaring die goed genoeg zijn, momenteel zijn dat Clasie (geef hem een paar weken), Berghuis, Van Persie en Jorgensen en in mindere mate St Juste (ook nog jong).

13-08-2018 20:04

hasil +8

Goed idee.

Ik heb wel weer zin in een afstraffing van 10-0 in Eindhoven of in de Arena.

13-08-2018 20:16

Tai +1085

Ik wordt dit seizoen liever 5de met de wetenschap dat je volgend seizoen een jong ingespeeld team hebben staan die wat trznsferwaarde vertegenwoordigen en leuk voetbal laten zien.

Je hebt wel zin meer in wedstrijdjes als gisteren de volgende jaren?

13-08-2018 20:18

hasil +8

Dom gezwets jongen. Toen het financieel slecht ging hebben wij met veel jeugd gespeeld. Echt overal werd je afgedroogd. Clubs als AZ, Utrecht, Vitesse moet je dan voor laten gaan. Wedstrijden tegen PSV en Ajax kan je schriftelijk af doen.

Na twee dweilpartijtjes, en die gaan dan gegarandeerd komen, jank ook jij weer om versterkingen.

13-08-2018 20:36

Mrunterwijst +10623

Nee, met deze selectie gaat het lekker, hahaha

13-08-2018 20:44

Tai +1085

Zoals je zegt: we hadden financieel niets in te brengen, konden de doirgenroke' jeugdspelers geen marktconforme contracten geven etc.
Dit is dezelfde tijd dat De Vrij, Indi, Wijnaldum, Fer, Costaignos, Clasie etc doorbraken. Hadden we die groep samen kunnen houden en kwalitatieve ervaring kunnen toevoegen, waren we zeker 1x meer kampioen geworden en hadden bovengenoemde stuk voor stuk het dubbele opgebracht. Dat heet beleid. Dat kunnen we nu eindelijk voeren maar we blijven maar terugvallen op uitblinkers bij subtoppers maar dat zijn, uitzonderingen daargelaten, geen uitblinkers bij topploegen.

13-08-2018 21:16

Steven_fey +28

Lang verhaal maar je heb gelijk. Ik denk dat iedereen hier op fr12 het met elkaar eens is dat de selectie gewoon niet goed genoeg en dat de talenten die je opnoemt de kans moeten krijgen want zijn ze echt slechter dan Toornstra (Kocku/Burger), van Beek (Geertruida), Verdonk (Malacia, valt over te discusieren) en Boetius/Larsson (Sinisterra). Ik denk van niet! Deze jongens willen zich bewijzen en zullen alles geven.

In voetbal heb je 2 belangrijke dingen: voetballend vermogen en mentaliteit, de wil om te winnen. Op dit moment heeft dit team geen van beide. Als het voetballend niet lukt, geen probleem kan gebeuren. Maar als de wil er al niet eens is wordt het heel moeilijk. Met deze talenten krijg je minimaal 1 van deze aspecten terug.

13-08-2018 20:19

Tai +1085

Langere post dan verwacht inderdaad.

Je hebt helemaal gelijk. Onbegrijpelijk dat niemand binnen Feyenoord hiermee aan de slag gaat.
Ik zeg het niet graag, maar onze vrienden uit de hoofdstad hebben ook 4 nogal vervelende jaren achter de rug, maar nu staat er ook wat.
Dat kunnen wij ook en beter zelfs (onze eigen jeugd is veel beter dan daar), enkel aanvullen met ervaring als die ook goed genoeg is.
Nu groeien we toch niet door met VD Heyden, Botteghin, Toornstra, Larsson, Boetius,....

Trouwens: ik vind Verdonk maar een geval Nelom om eerlijk te zijn. Malacia schat ik veel hoger in.

13-08-2018 20:25

Steven_fey +28

Wat ik nog zorgelijk vind is dat letterlijk iedereen ziet wat er fout gaat bij feyenoord en dat er niks lijkt te veranderen. En dan heb ik het over iedereen hier op fr12 en alle analisten van fox tot nos. Zien Gio, landzaat en van Gastel dit niet of snappen ze het niet? Ik kan zo 3 basis dingen opnoemen die fout gaan en ongetwijfeld kunnen we hier een lijst van wel 15 punten maken.

13-08-2018 20:43

Tai +1085

Onbegrijpelijk inderdaad.
Ik hou echt niet van dat 'Gio out en wanbeleid - geroep' maar zo aanmodderen als nu heeft geen zin meer.

13-08-2018 21:21

hasil +8

Ja, die geven 25 milj. uit aan Tadic en Blind en 11 milj. aan Neres. Ken je feiten voordat je onzin schrijft.

13-08-2018 21:10

Tai +1085

Ja want Ajax krijgt jaarlijks miraculeus 25 miljoen om uit te geven.
Ze kunnen dat door hun beleid en door jeugd de kans te geven om fouten te maken ipv dezelfde fouten te laten maken door dure net-niet spelers uit de Eredivisie.
Breekt er iemand echt door? Dan heb je geld voor een mooi contract voor die jeugdspeler, verkoop je hem mooi heb je 100% winst.
Na enige tijd en goed beleid zou elke club een Tadic kunnen halen, zeker een met de potentie als Feyenoord.

13-08-2018 21:19

hasil +8

Onbegrijpelijk dat jij nog nergens als TD aan de slag bent...

13-08-2018 21:45

Tootski +944

Tai laat je niet gek maken. Er zitten wel degelijk waarheden in je reacties. Ik kan niet alle spelers overzien maar ze zullen minimaal hetzelfde toevoegen als de huidige selectie.

En bij de neuzen wordt een beleid gevoerd. Gericht op jeugd. En dan kan je 1/2 spelers kopen die iets toevoegen. Wij geven vorig jaar 30 miljoen uit aan middelmaat terwijl psv Lozano koopt voor 12 miljoen.

Bij de neuzen investeren ze in blind en tadic en ze weten dat het niets meer oplevert maar gaan ervan uit dat deze spelers die jonge honden op een hoger niveau brengen en daarvoor kunnen ze vervolgens 50 mio vragen ipv 30 mio.

Daarnaast weten ze daar nu al wie ze achter de hand hebben als de ligt of de jong wordt verkocht. Bazoer was het grootste talent op de Nederlandse velden, de nieuwe Viera. Maar ze hebben gewoon dik gecasht op die jongen omdat ze toen al weer wisten wat erachter zat in de jeugd. Gewoon fantastisch beleid. En daar loopt Feyenoord lichtjaren op achter. Ad hoc beleid wordt er gevoerd.

13-08-2018 22:16

speedy68 +3239

Wat een onzinnig verhaal. Ga eerst eens kijken voor hoeveel deze clubs hebben gekocht. Jeugd krijgt minder kans. Wij kunnen ons geen dure spelers veroorloven. Kritiek is zo gemakkelijk.

14-08-2018 09:27

Tai +1085

Ieder zijn ding, ik ben niet zo'n 9 to 5 werker en al zeker niet op de voorgrond.

14-08-2018 10:39

Tai +1085

Thanks voor de steun man.
Ik lees hier al een hele tijd mee dus bij sommige members weet ik al... Die wil gewoon een onzinnige discussie die eindigt in elkaar koosnaampjes te geven, dat hoeft voor mij niet :)).
Je hebt overigens ook helemaal gelijk!

14-08-2018 10:42

Shurick +0

Gelijk heb je, van wat ik heb gezien de afgelopen 2 wedstrijden is dat niemand in het team de bal wilt hebben en dat er geen tactiek zit in het spel. Alsof er gewoon niks is besproken over het speelstyle dan maar het veld opgaan en improviseren...

13-08-2018 21:33

Breakdown +10837

Allemaal heel leuk hoor die jonge talenten, maar als die twee wedstrijden op rij verliezen krijg je weer dat gezeik dat we niet zomaar jeugd voor de leeuwen moeten gooien.

13-08-2018 20:22

Tai +1085

Vorig jaar 7 wedstrijden met de zogenaamde basis zijnde VD Heyden, Botteghin, Jones, toen nog El Ahmadi,...

Liever een keer op onze bek met jeugd dan op onze bek met iets zonder enige restwaarde/doorgroeimogelijkheden.

13-08-2018 20:26

Mrunterwijst +10623

We verliezen met al die.ouwe knarren ook 2x op rij, en dat vanis 2 nietszeggende clubs. Wat is nou je punt?

13-08-2018 20:45

Tai +1085

Jij snapt het.
De oude garde was goed toen ze allen te samen piekten onder Kuyt maar nu kan dat echt niet meer.

13-08-2018 21:22

haan88 +2

Graf voetbal

13-08-2018 19:59

Steven_fey +28

Donderdag 3-4-3 spelen met Vente en van Persie. Ook Sinisterra aub. Malacia, St.Juste en Bottegin cv

13-08-2018 19:59

Brambino +20678

Scharie voor Bot denk

13-08-2018 20:12

Steven_fey +28

Jaa dat is ook prima. Maar Gio kennende spelen we 433 met Toorstra, Van Beek en Nieuwkoop

13-08-2018 20:13

Gregor +5283

Oh oh oh we hebben weer toptalentjes hoor! Zodra ze de Kuip binnenlopen zakken ze weer door het ijs! Directie opbokken!

13-08-2018 19:38

JoeyDft +0

Kan hij al Europa League spelen? Of nog niet ingeschreven o.i.d?

13-08-2018 19:37

fr-0223 +3708

Wat is dit genieten, team spel, creativiteit, de chemie tussen de spelers prachtig

13-08-2018 19:35

Jamcarter +3

Kokcu laat met een actie zien waarom hij op 10 hoort en niet Toornstra! Jammer dat bij Feyenoord ervaring belangrijker is dan kwaliteit... je zou bijna gaan hopem dat we komend weekend weer met 5'0 onderuit gaan zodat er iets binnen de club gaat gebeuren want als we zo doorgaan gaat de club kapot.

Volgend jaar is 3/4 van de basis weg en er komt niet veel geld binnen om gerichte aankopen te doen. Laat jeugdspelers nu minuten maken bouw een fucking team.
Je wordt in geen 100 jaar eerste of tweede met dit elftal en je kan beter 3e worden met jeugdspelers dan met 30+ die toch niks meer op gaan leveren.
Snap niet dat ze zo achterlijk zijn bij Feyenoord..

13-08-2018 19:32

fr-0223 +3708

Echt zo, een kokcu zie ik ook veel liever dan toornstra. In het kampioens jaar lukte heel veel bij hem. Maar heeft nu wel laten zien dat het eenmalig is.

De jeugd heeft de toekomst, als je kijkt wat er rond loopt... veel doen niet onder voor onze basis spelers.

13-08-2018 19:37

Jamcarter +3

Kampioemsjaar lukte het hem ook alleen in thuiswedstrijden waarin we domineerden hoor..

13-08-2018 19:42

Jamcarter +3

--------- Bijlow

--Geertruida - St.Juste - Vd Heijde (gebrek aan beter) - Haps


---------------- Tapia ----------Clasie


------------------------Larsson(Kokcu)



----Berghuis --------Jorgonsen ------Sinnie

Hopen dat Vilhena voor een mooi bedrag verkocht kan worden.
Van Persie als 12e man gebruiken laatste 30 min.
Wherman en Burger Amrabat Ayoub... teveel middenvelders eigenlijk maar goed..

Er moet wel een centrale verdediger komen voor op plek van Vd heijden. Waarom die jonge verdediger van Heerenveen nog niet gehaald is is mij een raadsel..

Hadden we maar scouts en een TD met een goeie netwerk..

13-08-2018 19:41

Waanzin +0

Ja leuk, nu focus je op één actie maar als je de hele wedstrijd van Kokcu hebt gezien weet je dat het ondermaats was. Dat passje op Sinisterra was top, maar heeft voor de rest vrij slordig gespeeld. Burger maakte een veel sterkere indruk.

13-08-2018 19:42

Jamcarter +3

Ja hij is ook niet rijp voor de basis maar minuten moet hij krijgen.. Larsson op 10 het liefst.

13-08-2018 19:46

hasil +8

Inderdaad, wat een blinde paarden heb je hier. Ik denk zelfs niet dat dit ooit een speler voor het eerste zal worden.

In die Burger zit wel wat meer. Maar het moet allemaal nog rijpen. Waanzin om te denken dat je deze jongens zo maar in het eerste kan zetten. Ik heb er tegen Young Boys een paar gezien maar allemaal komen ze fysiek te kort en de handelingsvaardigheid ligt nog veel te laag.

13-08-2018 20:02

Brambino +20678

Welkom op FR12 waar je op 1 actie of 1 wedstrijd afgerekend wordt en ook opgehemeld wordt. Die Kokcu heb ik de hele voorbereiding geen bijzondere dingen zien doen. Zelfs niet tegen amateurs. En die moet nu dan maar even een kans krijgen in een niet draaiend team. Wat een onzin.

13-08-2018 20:15

Mrunterwijst +10623

Toornstra doet ook al anderhalf jaar niets bijzonders meer, waarom zou hij onbeperkt vertrouwen mogen houden? Omdat hij 2 jaar geleden wel 1 goed seizoen heeft gehad?
We moeten doorselecteren, de jeugd de kanskans geven. Of ze goed.genoeg zijn komen we daarna wel achter, echter op de manier van Gio zullen we het nooit weten

13-08-2018 20:48

Brambino +20678

De statistieken van Toornstra vorig jaar waren gewoon weer prima. Bijna 10 goals en bijna net zoveel assists. In de voorbereiding ook weer veel gescoord. Die verdiend wel iets meer credits. Dat ie uit vorm is ziet iedereen, maar dat is de rest van de gehele selectie ook.

13-08-2018 21:15

Mrunterwijst +10623

Dat klopt, maar dat is toch een kwestie van doorselecteren? Ik heb er weinig vertrouwen in dat hij zijn vorm uit het kampioensjaar ooit nog zal naderen. Dat zelfde geldt voor zowel VDH als Botteghin...

13-08-2018 22:08

Jamcarter +3

Ajoh laten gaan, Toornstra is op. Doet het leuk in thuiswedstrijden waarin zelfs een Lex Immers wist te scoren... kwalitatief is hij bij lange na niet goed genoeg om op 10 te spelen.

14-08-2018 01:20

Joe69 +1

De club is al half kapot

13-08-2018 19:51

Jamcarter +3

Ja je kan kiezen of we verder kapot gaan want geloof me dit heb ik half jaar geleden al aan zien komen maar volgend jaar ben je nog verder van huis als je nu niet de talenten aan het niveau laat wennen. Ze gaan zich echt niet ontwikkelen tegen een Helmond sport 2..

13-08-2018 19:54

Joe69 +1

Die Dictator daar boven in dat maasgebouw moet eerst vertrekken dan kan je de club weer gezond maken

13-08-2018 20:06

Brambino +20678

Ja en dan 8e worden. Schei toch uit. Ze mogen meedoen als ze minimaal hetzelfde niveau hebben en dat is nog lang niet. In de voorbereiding NIETS van gezien. Dat ze nou 2 leuke passjes geven tegen een zwak jong Excelsior wil niet zeggen dat ze het niveau van Feyenoord 1 hebben.

13-08-2018 20:17

Joe69 +1

Heb je het niveau van het eerste gezien

13-08-2018 20:28

Brambino +20678

Die hebben het al wel eens laten zien ja.

13-08-2018 21:14

Joe69 +1

Laatste drie jaar helemaal niets kampioenschap heb je te danken aan Dirkie

13-08-2018 21:24

Jamcarter +3

Brambino je snapt er werkelijk he-le-maal niks van.

Die jongens moeten de kans krijgen om een team te bouwen. Slechter kan je het niet doen maar in potentie zijn ze stuk beter. Kijk even naar onze Amsterdamse buren dan zul je zien dat het alleen maar beter uitpakt. Toornstra Vd Heijden Botteghin daar bereik je helemaal niks meer mee en dat zien de andere clubs ook, enkel interesse in ze. Je moet hopen dat er een of andere mongool als Martin Van Geel ergens anders rondloopt die geen verstand van heeft en ze op wil pikken volgend jaar anders heb je nog een grotere probleem.

14-08-2018 01:23

Brambino +20678

‘In potentie zijn ze een stuk beter’.

Waar baseer je dat op?????

Net als bij Schuurman en Achabar zeker?? Wat een onzin. Deze jongens hebben nog helemaal NIETS bewezen.

14-08-2018 09:58

Joe69 +1

De staf van het eerste wacht net zo lang dat die jonge gasten weggekaapt gaan worden

13-08-2018 19:18

feyenoord_Freak +14064

Het wordt tijd dat een paar van deze jeugd toppers echt minuten gaat maken donderdag zou al kunnen eerlijk gezegd wat heb je te verliezen.
Maar ze hebben tenminste meer potentïe dan de hele voorhoede bij Feyenoord.
Behalve van Persie en berghuis dan.
Geertruida is ook een goede achterin moet je nog een klein beetje bijschaven mare goede kerel .
Ik zou zeggen veras ons maar kom maar op met deze jongens.

13-08-2018 19:08

VDVD +20563

Helemaal mee eens. Gooi Burger en Sinisterra maar voor de leeuwen

13-08-2018 19:11

fr-0223 +3708

En kokcu aub

13-08-2018 19:37

Brambino +20678

Idd lekker 8e worden en Europees voetbal weggooien. Daar gaat de club beter van worden.

13-08-2018 20:18

feyenoord_Freak +14064

Brambino je zeurt gast

13-08-2018 21:12

Brambino +20678

Jij lult onzin.

13-08-2018 21:17

VDVD +20563

Dan tegen excelsior veel minder dan een clasie toornstra (vul maar in) kan het niet zijn

13-08-2018 21:33

feyenoord_Freak +14064

Leg jij hem effe uit hoor VDVD want brambino denkt dat hij alles beter weet ben blij dat hij ook geen trainer is

13-08-2018 22:02

haan88 +2

Dat frivole wat die jongens nog hebben dat had Boetius ook in zn 1e wedstrijd toen hij ook gelijk scoorde tegen die neuzen. Ongelooflijk eigenlijk dat je dat zo kwijt kan raken!

13-08-2018 19:06

fr-0223 +3708

Denk dat het bij boetius meer in zen koppie speelt, erg jammer..

13-08-2018 19:38

Brambino +20678

Dat heeft alles te maken met die zware blessure die hij heeft opgelopen. Daarna nooit meer goed gekomen. Beetje Strootman verhaal. Botteghin heeft dat ook.

13-08-2018 20:19

fr-0223 +3708

Lekker makkelijk op een blessure afschuiven, heeft meer te maken met zijn zwakke mentaliteit. Ster allures.

13-08-2018 22:42

FRgeert300 +6

Broodje vieze rascist

13-08-2018 18:58

skin +14068

Misschien erg opportunistisch maar zou t momenteel niet erg vinden als een stuk of 5 selectiespelers voor t eerste aannemelijke bod van de hand wordt gedaan en opgevangen worden met een paar van deze jongens. Van Beek, Toornstra, Boetius, Amrabat. Lekker laten gaan.

13-08-2018 18:58

feyenoord_Freak +14064

Zeer mee eens ja zou goed gekund zijn ja

13-08-2018 19:09

abrikees +4

Burger is een ajax speler, snel naar Amsterdam

13-08-2018 18:56

abrikees +4

Zoiets doen we niet bij Feyenoord Burger, balletje buitenkant voet in de verre hoek leggen, wij willen harde werkers zien, geen kapsonesleijers

13-08-2018 18:57

skin +14068

Een echte Feyenoorder had die bal keihard over gekleund met volle kracht.

13-08-2018 18:59

abrikees +4

kreeg zoveel tijd, had eerst nog ff de hond uit kunnen laten

13-08-2018 19:01

VDVD +20563

hahah Burger in de basis. Oppertunisme kom op tannnn

13-08-2018 19:11

Waanzin +0

Had tegen Trencin gewoon gemoeten, toen Vilhena geschorst was. Die heeft tenminste dreiging en diepgang aan de bal, een goeie pass en een uitstekend schot. Qua type voetbal een veel logischere vervanger dan de logge Amrabat, die alleen van waarde is op eigen helft.

13-08-2018 19:45

hasil +8

Dom gelul, hij is stijf links en kan rechts niet trappen. Kreeg alle tijd om links aan te leggen. Die krijg je in het eerste echt niet. Dan ben je die bal al lang kwijt. Dan had hij rechts moeten schieten maar op zijn rechterbeen kan hij blijkbaar alleen maar staan.

13-08-2018 20:06

guidetti-te-laat +0

Wauw wat een fantastisch nieuws maakt de hele week goed

13-08-2018 18:54

Ramiw3 +848

Kokcu en burger komen eraaaaaan

13-08-2018 18:45

NoSurrender12 +198

Ik zeg je eerlijk. Zet die talenten gewoon erin. Verjong het team. Gasten zijn nog fel en serieus. Ben benieuwd naar burger kokcu en zwarts. Hoppatee derin met die gasten molukse broekpoepert

13-08-2018 18:44

Renatooo +7097

Jazeker, is bij de O19 nog geselecteerd voor het Nederlands elftal en werd daar vooral als buitenspeler gebruikt. Veel mensen zijn geen fan van Zwarts door zijn schijnbare lompheid, maar hij heeft zijn fysiek (duelkracht), lengte (kopkracht) en snelheid mee tegenover Vente die juist veel inzicht heeft. Denk dat Zwarts het zo maar zou kunnen redden.

Dat denk ik ook voor de centrale verdedigers nu: Geertruida, Knoester en Lewis zijn allemaal echt goede voetballende en fysiek sterke verdedigers die vernieuwing kunnen brengen bij de huidige oudere CV's.

13-08-2018 19:04

Joe69 +1

Gio gaat dat niet doen die laat zijn mensen uit het kampioens jaar niet vallen

13-08-2018 19:20

FeyenoordVld +1547

Wat een lekkere nonchalante balletjes van Burger. Geweldig. Kokcu en Sinisterra ook prima. Zulke spelers bieden toch weer enige hoop voor de toekomst.

13-08-2018 18:43

Joe69 +1

Moet je wel een trainer hebben die dat durft

13-08-2018 18:48

FactaNonVerba2017 +11

Leuke baller die Burger

13-08-2018 18:35

goldenguidetti +2

Sinisterra, Jorgensen, Berghuis
RVP
Vilhena, Ayoub
Malacia, vd Heijden, st Juste, Amrabat
Bijlow

Malacia zolang Haps geblesseerd is

13-08-2018 18:23

fey_nerd +82

Ik denk niet dat RvP het op 10 kan belopen helaas.

13-08-2018 18:35

Joe69 +1

Je moet anderen voor hem laten lopen zoals dat ventje bij Juventus die liep ook geen meter teveel maar bepaalde wel het spel

13-08-2018 18:44

Nietzobedoeld +1184

Maar Juve had dan niet ook nog eens drie voorhoede spelers.

13-08-2018 18:46

fr1985 +6357

Nee, maar Juve speelt ook niet in de Eredivisie natuurlijk.

13-08-2018 18:55

FeyenoordVld +1547

Vorig seizoen speelde hij vrijwel al zijn wedstrijden op 10. Ik zou niet weten waarom hij dat nu niet meer zou kunnen belopen.

13-08-2018 18:52

SambaLarsson +2

Bijlow
Geertruida-St Juste-Van der Heijden-Malacia
Clasie-Vilhena
Kokcu
Berghuis-Van Persie-Sinisterra

13-08-2018 18:22

Joe69 +1

Jij hebt namen in jouw opstelling waarvan ik mij afvraag of GVB wel weet of die bij Feyenoord spelen

13-08-2018 19:04

ferdiedijk +0

geef die orkun en burger een keer een kans

13-08-2018 18:14

feyefrank +2084

Knoester heeft volgens mij het hele vorige jaar gemist maar was verdedigend ook altijd een groot talent. Hopelijk laat hij het dit jaar ook zien.

13-08-2018 18:13

skin +14068

Stond idd bekend als een groot talent op lcv. Hopelijk blijft hij fit komende jaren.

13-08-2018 19:01

Ronskk +22799

Sinistera had afgelopen zondag gewoon voor de leeuwen gegooid worden want slechter als boetius kan niet.

13-08-2018 18:05

Crow +3

Mwah. Larsson doet anders aardig zijn best.

13-08-2018 18:22

Keienkop010 +70552

🙋‍♂️

15-01-2025 15:15

onbekend +93658

--------------------------Bijlow
St.Juste--Geertruida--VdHeijden--Malacia
-------------Kokcu---Clasie---Vilhena
-----Berghuis-----V.Persie-----Sinisterra

Zal niet zeggen dat dit goed genoeg is, maar zou zoiets wel liever zien dan V.Beek, Botteghin, Toornstra en Boetius. Seizoen kan je al bijna schriftelijk afdoen... dan liever met spelers die doorgroeien en volgend jaar aanvullen met gerichte versterkingen.

13-08-2018 18:05

ryan033 +0

waarom geen amrabat als rechtsback en st juste in plaats van vd heijden

13-08-2018 18:07

feyefrank +2084

Omdat Amrabat geen back is.
Ik zou St. Juste en Geertruida omruilen al zijn eigenlijk allebei centrum verdedigers.

13-08-2018 18:15

Rotterdam1983 +5779

St.Juste is ook geen Back.

13-08-2018 18:32

feyefrank +2084

Klopt maar wel een verdediger en hij kan er wel goed spelen.

13-08-2018 20:49

OkkerseHansweert +1705

Seizoen kan je schriftelijk afdoen??
Waan van de dag zeker....2 keer winnen en we gaan er weer vol voor.
Hoprlijk vooral een mentale ommekeer donderdag, als je wint, kan het nog steeds een mooi seizoen worden.
Lijkt mij sterk, ondanks dat ik aardig teleurgesteld was(understatement of the year), dat er opeens niemand meer kan voetballen.
Juist nu moeten we als een blok achter de ploeg blijven staan zoals alleen wij dat kunnen, wij mogen zeiken, schelden en tieren, maar niemand anders moet dat gaan roepen want dat pikken we niet.
Daarom zijn wij de grootste en de beste aanhang, niet door de daden van onze ploeg, want die zijn net zo wisselvallig als echte mensen, maar voor de onvoorwaardelijke liefde en support!!
Samen zijn wij sterk YNWA

13-08-2018 18:37

EdwinPlasmeijer +0

Wat is er waar van het gerucht dat er zo dadelijk een persconferentie gepland staat om 19:00 uur?

13-08-2018 17:58

guc75 +11009

Wat zijn het een gekken joh bij fr12, niet even een samenvatting maar gewoon de hele wedstrijd, alsof niks beters te doen heb. Wat een mafkezen joh. Maar niet persoonlijk bedoeld of zo. -).

13-08-2018 17:55

Waanzin +0

Dit is niet vanuit FR12, samenvatting komt morgen op Feyenoord TV.

13-08-2018 17:59

guc75 +11009

Oh slim, achterliggende gedachte, aha...

13-08-2018 19:18

FR_Joel +2851

Hoe slecht kunnen deze jongens nou echt zijn. Geloof er niks van dat ze slechter zullen presteren dan onze huidige jongens

13-08-2018 17:51

JKTB +21275

Tuurlijk niet. Toen we noodgedwongen jeugd in moesten passen ging het prima. Als we toen geld hadden gehad, had ik nog moeten zien of De Vrij, BMI, Fer, etc. zoveel wedstrijden in Feyenoord 1 gespeeld hadden. Zo'n Burger is 1000% zeker beter dan zo'n blinde sufferd als Amrabat.

13-08-2018 17:55

FR_Joel +2851

Ik heb dan liever dat je een speler als Geertruida neerzet die nog foutjes zal maken, maar beter kan gaan worden, dan Van Beek bijvoorbeeld, die niet leert van die fouten

13-08-2018 17:58

Hopsakeee +1378

We hebben helaas een trainer die aantoonbaar geen enkele speler beter maakt.
Ook nu staan er echt wel.jongens met potentie maar je ziet niemand stappen maken.

13-08-2018 18:23

Persia +1873

Miss paar wedstrijden maar al die jonge grut houden het niet heel seizoen vol kameraad

13-08-2018 18:20

guc75 +11009

Dan zou je het "A-elftal" tegen Excelsior 2 moeten laten voetballen, kijken wat het wordt.

13-08-2018 17:56

Otis82 +1149

Sinisterra, Kokcu, Burger en Geertruida mogen van mij in de basis bij Feyenoord 1.

Vermeer, Bijlow, St Juste, Berghuis en Van Persie hebben nog enig krediet verder... komen wij nog maar een paar spelers te kort.

13-08-2018 17:44

Wietse +24297

Vilhena ook lijkt mij. Laten we eerst beginnen met Toornstra te vervangen voor Burger of Kokcu en Clasie plaats te laten maken voor Ayoub. Dan mag Sinisterra invallen voor Larsson.. Botteghin kan inderdaad ook naar de bank, maar of Geertruida slimmer is dan Van beek weet ik nog niet.

13-08-2018 17:54

Clasie12 +2432

Van Beek mag van mij een maandje of 2 bij de beloften na wat hij vorige week geflikt heeft

13-08-2018 18:05

Wietse +24297

Ja en Botteghin voor afgelopen weekend zeker :p

13-08-2018 18:07

Clasie12 +2432

Ja was ook dom maar van Beek sloeg echt wel alles met zn valpartijen en trage handelingssnelheid

13-08-2018 18:09

ryan033 +0

toornstra, vd heijden en botteghin mogen nooit meer spelen. Amrabat als rechtsback, vilhena als linksback en st juste& geertruida als centraal

13-08-2018 18:10

RVP32 +0

De broertjes tegen mekaar :)

13-08-2018 17:33
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties