Van Hanegem steunt Boëtius: ''Je hoorde hem denken''

Van Hanegem steunt Boëtius: ''Je hoorde hem denken''

Willem van Hanegem vraagt zich af of Jean-Paul Boëtius het zelf heeft vergooid bij Feyenoord. Volgens het clubicoon van de Rotterdammers kon de aanvaller niet meer vrijuit spelen in De Kuip, zo laat hij weten in de nieuwe talkshow op RUR. Boëtius maakte afgelopen maand de overstap naar FSV Mainz 05, nadat hij bij Feyenoord uit de gratie was geraakt.

"Ik weet niet of hij het heeft vergooid. Na zijn debuut tegen Ajax riep iedereen in De Kuip: 'We hebben eindelijk weer een goede speler.' Wij vonden hem geweldig spelen, maar er zijn altijd mensen die zich ermee gaan bemoeien en zich willen profileren. Je moet die gasten gewoon laten voetballen en zich laten ontwikkelen. Ze stoppen hem vol met opdrachten: dit mag niet en dat mag niet. Als je Boëtius zag, hoorde je hem gewoon denken."

Van Hanegem neemt het ook op voor Sam Larsson, die als linksbuiten met een vormcrisis kampt. "Larsson en ook Bilal (Basacikoglu, red.) zijn gewoon geweldige spelers. Die heb ik allebei zo vaak gezien bij Heerenveen. Als je Larsson nu ziet spelen en hij krijgt een bal, dan zie je alleen die jonge linksback (Malacia, red.) om hem te helpen. Voor de rest is er geen sterveling te zien. Als hij balverlies lijdt, wordt er gefloten. Maar je kunt je ook afvragen waar zijn medespelers zijn voor een eventuele kaats of één-twee. Die zijn nergens te zien."

Benieuwd naar wat Van Hanegem nog meer te zeggen heeft over bijvoorbeeld het aankoopbeleid van Feyenoord en Robin van Persie? De talkshow met De Kromme is terug te zien op RUR.nl

Lees meer over
De Kuip Robin van Persie Van Hanegem
Plaats reactie
666

Nugteren +0

Willem moet nu echt tegen zichzelf in bescherming worden genomen. Op alle manieren Van Bronckhorst onderuit proberen te halen. Wat heeft die jongen hem toch gedaan? Knap van Gio dat hij niet reageert, echt knap!

11-09-2018 16:49

sandrozfey +0

willempieeeeeeeeeeee!!!

11-09-2018 07:33

Bullshitartist +0

Onze Feyenoord-populist laat weer een mindfart.

10-09-2018 14:04

cup1970 +3

Gio maak geen enkele speler beter , is een trainer zonder trainers ervaring , dus stap 1 vervang volgend jaar de trainer

10-09-2018 07:29

DerKeijzer +3635

Bilal heeft 100+ wedstrijden gespeeld waarvan zeker de helft als basisspeler en heeft 4 goals gemaakt.

Rot op door te zeggen dat dat niet aan zijn gebrek aan kwaliteit of mentaliteit lag.

Larsson had vorig seizoen meer goals als Bilal had in 4 jaar.

Of Larsson ook een miskoop is zullen we eind dit seizoen goed kunnen beoordelen, vond het hem vorig jaar niet slecht doen .

10-09-2018 04:28

Slopel +713

Bedoelde hij niet El Hankouri?

10-09-2018 08:03

DerKeijzer +3635

Er staat hier Bilal dus....

10-09-2018 14:36

Slopel +713

Mm ik denk toch dat hij Bilal bedoeld. Hij zei volgens mij ‘2 jaar geleden verhuurd’.
Bilal is toch niet verhuurd? Of zit ik mis?

10-09-2018 22:08

Highvleet +1

Wiilum hep altaait gelaaik

09-09-2018 21:46

LARSCF2 +3120

Je hebt gelijk willem

09-09-2018 21:45

Spiderpig +174589

is deze talkshow ook in zn geheel te bekijken?

09-09-2018 21:13

bobiku95 +2

Zeker, site van RUR. Moeite waard ook

10-09-2018 15:02

echtwel +2202

Met andere woorden er zit geen gedachte achter!

09-09-2018 20:26

TYREP +1

we hebben waardeloze trainers die spelers verkeerd gebruiken,en vol stoppen met opdrachten.
voorhoede spelers moeten hun creativiteit gebruiken op intuitie zodra ze gaan denken zijn ze te laat.
intuitie is veel snellers als denken (( Cruijf ))

09-09-2018 19:49

Gers +12852

Welke opdrachten ...valt wel mee hoor ..voetieus is ondere meerdere trainers niet uit de verf gekomen . Op een gegeven moment moet zo'n speler het ook bij zich zelf zoeken.

10-09-2018 08:48

dmnq1992 +3190

Dat over Larsson ben ik mee eens maar boetius heeft genoeg kansen gehad.

09-09-2018 19:17

Tonna +0

Leuk en aardig, maar als een speler niet presteert dan moet je er afscheid van nemen.

09-09-2018 17:02

mdgrdam +12850

De feiten:
1. In het seizoen 2013/2014 maakte JPB 10 competitiedoelpunten en gaf 10 assists. Dat is voor een linksbuiten een hoog rendement, vergelijkbaar met Elia in het kampioenschap.
2. Willem van Hanegem is een van de beste spelers aller tijden met een fenomenaal inzicht. Hij zal nooit onzin spreken. Als hij zegt dat een bepaalde speler goed kan voetballen dan is dat zo.
3. FC Basel overwinterde in de CL toen Boëtius daar kwam. De concurrentie was daar toen groter.
4. Buitenspelers hebben zelfvertrouwen nodig om goed te kunnen presteren. Die moeten er niet na twee mindere wedstrijden al uit worden gehaald. Dat gebeurde bij Elia niet, bij Berghuis gebeurt het niet maar bij Boëtius wel. Boëtius was bij terugkeer al snel zijn basisplaats kwijt toen Larsson kwam. Maar Gio ging wel jojoën. Na een paar zwakke optredens van Larsson kreeg Boëtius weer kort de voorkeur waardoor ook het zelfvertrouwen van Larsson keer op keer een deuk kreeg.
5. Een rechtspoot op links en een linkspoot op rechts de hele wedstrijd door is wel voorspelbaar aanvalsspel. Ze trekken altijd naar binnen. Daarom rendeerde Jørgensen vorig seizoen een stuk minder en heeft ook Vente het bij invalbeurten lastig.

09-09-2018 16:15

Thierry20 +9992

Puntje 2 geldt ook voor maradona?

09-09-2018 16:26

Zen +8

Maradona was individueel geweldig maar inzicht had hij niet. Zeer egoïstisch.

09-09-2018 16:33

mdgrdam +12850

Nee. Alle voetballers zeggen dat Willem van Hanegem in twee zinnen kan uitleggen hoe het spel in elkaar steekt. Dat is nog nooit over Maradona gezegd. Wim Jansen heeft dezelfde gave. Alleen die geeft zijn visie graag op Varkenoord buiten de camera's.

09-09-2018 18:50

Mrunterwijst +10611

Want in ons kampioensjaar speelden we met buitenspelers die niet vaak naar binnen kwamen, toen Jorgensen wél rendeerde?

09-09-2018 17:43

FrFeyenoordmylove +0

Elia ging ook soms buitenom.

09-09-2018 18:16

mdgrdam +12850

Als Kuijt in de basis stond, zei hij tegen Jørgensen: Vandaag geef ik je een paar ballen waaruit je kunt scoren. De meeste assisten kwamen van Elia en Kuijt.

09-09-2018 18:46

PeturP +1

Toen kamen de voorzetten van Elia en Karsdorp

09-09-2018 20:28

Gers +12852

En sezoen 13 14 stond boetieus toen links of rechts?

10-09-2018 08:50

mdgrdam +12850

In de jeugd speelde hij altijd op rechts maar Koeman zette hem op links. Alleen onder Koeman was Boëtius een geweldig goede speler. Dat Boëtius onder Rutte en Gio niet is geslaagd, is deze twee trainers ook aan te rekenen.

10-09-2018 18:37

gabelerus12 +163

Ben gestopt met lezen toen ik drogreden in punt twee zag

10-09-2018 12:35

Gers +12852

Kan niemand je kwalijk nemen . Al zou een inhoudelijk reactie per punt meer te prijzen zijn:-)

10-09-2018 16:51

mdgrdam +12850

Om het op z'n Van Hanegems te zeggen: Wou je soms beweren dat hij als speler een koekenbakker was? Je kan je zeker ook niets meer herinneren van het seizoen 2013/2014? Weet je wie Feyenoord kampioen maakte in 1993 met een kwalitatief mindere ploeg dan Pisvee en 020? Met grotendeels dezelfde spelersgroep die twee jaar eerder nog 11de eindigde. Dat inzicht is nooit verloren gegaan bij hem.

10-09-2018 18:46

Gers +12852

Aan gabelerus he voor duidelijkheid

10-09-2018 20:50

FR_076 +0

Ja en tegen wie ook al weer, oh ja reserve speler van az nu: Van Rijn....
Bilal geweldige speler...ok Willem...terug je hok in..

09-09-2018 15:43

Homerus +1278

Niet met WvH eens. JBP is een speler voor sparta , dat niveau. Kuyt had ook ongelijk toen hij zei dat Boetius na Elia een stap achteruit was: het was namelijk een sprong achteruit.

09-09-2018 15:32

Dafinn +6

De kromme heeft vaak wel goede en zinnige teksten. Heb veel respect voor die man. maar nu slaat die de plank tog echt mis helaas.

09-09-2018 15:27

hasil +8

Willem heeft zo zijn favorieten. Die kunnen nooit geen fout doen. Maar Willem praat onzin. Als jpb hier zo geremd werd waarom bakte hij er dan bij Basel ook niets van? En Bilal na 4 jaar echt hopeloos gepruts een geweldige speler noemen dan kan je Willem niet serieus nemen.

09-09-2018 15:25

PeturP +1

Goed luisteren, hij zegt: Bilal was een geweldige speler bij Heerenveen.

09-09-2018 20:30

FrFeyenoordmylove +0

Jpb had moeite met de coach

10-09-2018 07:31

Willem07 +8470

Ah, die dinosaurus heeft ook wat te melden. Opdrachten hoort gewoon bij het moderne voetbal. Als je dat niet aankunt dan ben je er niet voor geschikt. Toen Duitsland het WK won hadden van de 24 spelers 13 gymnasium gedaan. 60% van de spelers uit de jeugdopleidingen zitten op het gymnasium. Je hebt gewoon slimme spelers die al die opdrachten begrijpen. Bilal is gewoon te dom om te poepen en begrijpt al die opdrachten niet en misschien JP ook wel. Daarom heb ik ook wel vertrouwen in een Splinter de Mooij. https://decorrespondent.nl/4847/vier-lessen-die-nederland-van-het-duitse-voetbal-kan-leren/428029675755-930322be

09-09-2018 15:24

Willem07 +8470

60% van de spelers in Duitse jeugdopleidingen zitten op het gymnasium.

09-09-2018 15:28

antrax +0

Dus jij wil zeggen dat spelers die gymnasium gedaan hebben beter kunnen voetballen haha wat een onzin

09-09-2018 16:52

Willem07 +8470

Ja, dat wil ik zeggen. Als individu zijn ze niet beter, maar als teamspeler wel.

09-09-2018 17:13

Willem07 +8470

Ik ben nooit zo'n Willem van Hanegem fan geweest. Geef mij maar Rotterdammers als Wim Jansen en Coen Moulijn.

09-09-2018 19:20

PeturP +1

Mooi heh, zo'n plek waar je kan raaskallen en onzin uitkramen.
Van Hanegem snapt het spelletje als geen ander, daar is echt niks aan veranderd. Het niveau is omlaag gehold de afgelopen 20/30 jaar, gestudeerd of niet gestudeerd.

10-09-2018 00:34

Willem07 +8470

Wat wil je daar dan mee zeggen? Hoe zou dat komen dat het niveau omlaag gehold is? Ik denk overigens niet dat het niveau omlaag gehold is, maar dat het niveau hoger is komen te liggen waardoor het lijkt alsof we stil zijn komen te staan. Je moet eens kijken naar een wedstrijd uit de jaren zeventig, dat was echt wandelvoetbal. Daarnaast is er bijvoorbeeld ook sprake van een demografisch fenomeen https://www.cbs.nl/nl-nl/visualisaties/bevolkingspiramide. Laten kijken naar de jaren negentig toen Ajax (en Feyenoord) en Nederland (88) Europees succes hadden. Je ziet gewoon dat het aantal geboorten rond de jaren negentig veel hoger lag dan nu (en dan zijn er ook een stel omgevallen). Ze hadden gewoon veel meer jeugd om uit te kiezen. Ook de generatie van Willem (de babyboom generatie) had ten opzichte van andere landen veel meer jeugd. Er zijn veel meer facetten die spelen en waar je naar moet kijken om tot een verklaring te komen rond het Nederlandse voetbal. Er zit bijvoorbeeld ook aardig wat Nederlands-Turkse jeugd bij en waarom zit daar nooit tot zelden een goede voetballer tussen?

10-09-2018 12:33

Bullshitartist +0

Het niveau is achteruit gehold, omdat we hier in Nederland met alle macht vasthouden aan dino's als Willem en bang zijn om door die andere dino Johan Derksen te worden afgezeken. Maar in het buitenland loopt iedere speler al jaren met gps, stappenteller en hartslagmeter in de rondte. En ze gaan naar de mental coach, zowel individueel als als team.


Stefan de Vrij heeft een bedrijf ingehuurd om zijn efficiency in het veld te verbeteren. Dino's als Derksen zeiken hem af en Willem roept dat het om gevoel gaat. Yeah, right.

10-09-2018 14:03

CROOSWIJKER +14718

Volgens willem zou mokotjo naar een Europese topclub gaan en cabral vond die ook zo geweldig!

09-09-2018 15:11

Zen +8

Cabral was ook geweldig. Hij heeft zelf zijn eigen talent verkwanselt door met de verkeerde mensen om te gaan. Dat kon Willem niet weten.

09-09-2018 16:32

CROOSWIJKER +14718

Wat was er zo geweldig aan hem dan???? Buiten roda thuis kan ik weinig goeds van hem herinneren.

09-09-2018 17:15

Mrunterwijst +10611

Cabral kon er niet heel veel van hoor

09-09-2018 17:44

Zen +8

Vrienden . Ik heb hem zeer regelmatig in de jeugd gezien. Toen stak hij er samen met Wijnaldum ver bovenuit. Was een team met oa van La Parra, Bruma, Wijnaldum, Clasie, Fer, Leerdam en Cabral.

09-09-2018 18:33

Zen +8

Ockenburg, Eekman, de Vfij, Bruma, Indi, Nelom
Leerdam, Fer, Wijnaldum, Leerdam
Castaignos, van La Parra, Cabral........

09-09-2018 18:40

mikeg +0

FSV Mainz Kampioen 2018/2019 whahaha

09-09-2018 15:06

xsplinterx +5

Dat komt omdat we een trainer hebben met last van tunnelvisie. Die nul spelers beter maakt, die het team niet beter laat spelen en die op de been wordt gehouden door oud vedettes en een hoop geluk.

09-09-2018 15:05

MaartenTT +19902

Ik had niet de indruk dat Boëtius weg ging vanwege zijn voetbalkwaliteiten. Volgens mij vanwege fratsen die hij heeft uitgehaald die weinig met voetbal te maken hebben waarmee hij een onhoudbare situatie heeft gecreëerd.

09-09-2018 14:55

rood-wit +3761

Bij Feyenoord gefaald, bij Basel gefaald, uitgeleend aan Genk en ook gefaald.
Jongen van de club heeft bij Willem en vele anderen hier 10 keer meer krediet dan een ander.

09-09-2018 14:22

feyenoordgazza +4012

Allemaal heel leuk en over larsson heeft hij gedeeltelijk gelijk .
Maar jpb heeft alles aan zichzelf te wijten .
Maar goed hij is weg en spelers die weg zijn of op de bank zitten zijn altijd beter

09-09-2018 14:20

TactvolleTacticus +3792

Dat koorknaapje bakt er niets van.

09-09-2018 14:16

wdeneush +132

De "topclub" moeten verlaten wegens emotie en frustratie Berghuis mag van emotie en frustratie een doodschop geven, hoor je niemand over. Goed bezig .....

09-09-2018 14:16

Juicher +62065

Als jij niet begrijpt hoe de wereld werkt dan houdt het wel op hè. Als je sterspeler de fout in gaat dan tolereer je dat eerder, want hij presteert. Als een reserve er met de pet naar gooit dan knikker je hen eruit en steek je er geen moeite meer in. Zo moeilijk is het allemaal niet.

09-09-2018 14:44

jordi85 +6437

Dikke Bullshit dit, Boetius was ook poep bij Basel en Genk. Meneer is gewoon een slappeling

09-09-2018 14:14

FR4Ever +2

Wel een leuk item. Lekker informeel over voetbal lullen.

09-09-2018 14:05

louisvanderploeg +12987

Nou nee. Ik hoef niet te horen wat willem weer te zeuren heeft

09-09-2018 14:00

Dre3000 +6190

Blijkbaar wel want je neemt de moeite om op dit artikel te klikken en nog te reageren ook.

09-09-2018 14:07

louisvanderploeg +12987

Nee want ik heb niet naar de beelden gekeken.

09-09-2018 18:49

Jan-Boskamp +4

Hou op man, snap niet waarom zoveel mensen JP verdedigen. Hij speelt een extreem slecht seizoen en dan nog zulk gedrag vertonen. Dan is het bij elke club snel klaar.

09-09-2018 13:48

RVP32 +0

Da's waar Willem. Maar echte top is hier niet gevoelig voor.

Dus we hebben gewoon geen top.

09-09-2018 13:27

Vanderslagmulders +285

Niet gevoelig voor het niet aanbieden van een kaats? Dat is namelijk wel het opvallendste wat Willem zegt.

09-09-2018 14:06

Peperbus12 +986

hij heeft wel een punt over larsson,kijk maar eens maar berghuis, als hij naar binnen komt,,die kan de bal altijd kwijt aan van persie,maar als larsson naar binnen komt kan hij de bal niet kwijt aan van persie.
waarom ruilen ze eens niet van plek,larsson op rechts (is een rechtspoot) en berghuis op links (is een linkspoot)
ik zie dan nooit in de wedstrijd,waarom niet,omdat gio dat niet durft.

09-09-2018 13:27

tim91 +1005

En toch raakt hij wel de essentie. Over alle opdrachten waarmee ze volgestopt worden. Feit is wel dat de mentaliteit van boetius niet wordt belicht alsmede bilal die wel snelheid had maar waar er van de 10 acties er misschien 2 lukten en hij altijd balverlies leed. Alleen met larsson ben ik het wel eens, die speler heeft iets van gogme wat weinigen hebben meegekregen. Moet veel beter worden gebruikt en veel meer vertrouwen krijgen.

09-09-2018 13:23

Rotterdamijsselmonde +1

Kom op Willem van Hanegem, ik heb je nog live zien voetballen bij Feyenoord en ik blijf je altijd een held vinden maar wat je nu zegt over Larsson, Bilal en Boetius dan moet je eerst de nodige drank op hebben gehad of misschien wel van die pillen ingenomen.

09-09-2018 13:14

Juicher +62065

Een goede voetballer maakt nog geen goede spreker/analyst. Willem faalt al jaren keihard op dit vlak.

09-09-2018 14:46

Nabbie +4059

Larsson heeft idd alleen maar steun van Malacia. Bij ons is de linkerkant zowiezo het stiefkind. Het geheel moet gewoon beter en St Juste moet in het centrum spelen. Dat is nu namelijk zo snel als dikke stront.

09-09-2018 13:13

kevinmulFR010 +18071

Hij kraakt hier ook gewoon de technische staf en zeker van Bronckhorst

09-09-2018 13:12

Juicher +62065

Mooi hoe je dit toch weer in de schoenen van Gio weet te schuiven.

09-09-2018 14:47

MaartenTT +19902

Mooi?
Zielig gewoon.

09-09-2018 15:00

Juicher +62065

Dat is precies mijn punt idd.

09-09-2018 17:08

Mrunterwijst +10611

Hij schuift de schuld niet in de schoenen, hij.constateert iets

09-09-2018 17:46

MarcoFR1908 +6

Aangezien we geen goede linksbuiten hebben en iedereen in nederland 4-3-3 gebruikt en weet hoe ze dit moeten counteren, is het tijd voor een nieuwe opstelling.

------------------------------------------------------Bijlow-----------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
---------------------St. Juste---------------------Tapia----------------------------Vd Heijden---------------------------------------------Toornstra----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Vilhena
-----------------------------------Clasie---------------------------Ayoub-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Berghuis--------------------------------------------------------------------------------------------------Jorgensen------------------------------------------------------------Van Persie------------------------------------

Met toornstra en Vilhena heb je 2 opkomende backs die met hun goede been een voorzet kunnen geven aan je 2 lange spitsen. Bij balbezit schuiven zij door naar het middenveld waardoor je een blok van 5 man op het middenveld staat. Vilhena heeft in het nederlands elftal al aangetoond deze rol goed te kunnen invullen, Toornstra is geen 10 maar een aanjager, iemand die druk zet, en hij kan net als Vilhena ook verdedigend zijn mannetje staan.

Tapia kan bij balbezit doorschuiven naar de 6 positie om de tegenaanvallen te stoppen. als je geen balbezit hebt is hij je middelste centrale verdediger.

Met clasie en Ayoub heb je 2 spelers die het spel kunnen verdelen en steekpasses kunnen geven, en als het nodig is ook verdedigend hun taken kunnen uitvoeren.

Op 10 heb je Berghuis in een vrije rol die de 2 spitsen kan bedienen en het spel kan gaan maken. Jorgensen en Van Persie kunnen de bal vasthouden en doorgeven aan de 2 backs en zelf ook alle kansen afmaken.

09-09-2018 13:11

Wiepiezonderconnie +921

Ik zou de keeper wel liever in het midden van het doel zien

09-09-2018 13:17

wjeel +1621

Telefoon kwart slag draaien. Dan wordt plaatje stuk duidelijker

09-09-2018 13:28

johanj34 +4003

Leuk maar ik mis Bottegin in dit verhaal.

09-09-2018 16:22

tim91 +1005

4 4 2 gaan spelen. Opgelost. V persie vrij om jorgensen heen die iets tussen de linies kan inzakken. Ayoub clasie centraal middenveld. Vilhena offeren.

09-09-2018 13:26

FrFeyenoordmylove +0

Nee niet Vilhena offeren die is de beste

09-09-2018 13:29

DV-FR1908 +628

5-3-2 is alleen leuk als je echt tegen een Veel betere tegenstander je speelt. Als je het spel moet maken, wat je toch zeker 30 keer per jaar moet doen in de eredivisie, is dit echt geen optie.

09-09-2018 13:33

MaartenTT +19902

1-0-0-0-2-2-0-1-2-0-1-1-1 ???

09-09-2018 15:03

Goliath +3

Larsson en Bilal zijn gewoon geweldig spelers....

Is Willem gevallen?

09-09-2018 13:09

Aidan_Exclusive +7783

Ik neem aan dat hij bedoelt voor eredivisie begrippen.
Want goed gebruikt, zijn zij allebei prima spelers in de eredivisie.

09-09-2018 13:29

Goliath +3

Ik weet niet hoe je Bilal beter kan gebruiken?? Ja, voor de afwas in het restaurant.

09-09-2018 15:44

Aidan_Exclusive +7783

Doet het in Turkije anders erg goed bij z'n club.

09-09-2018 15:47

Goliath +3

Een zwaluw maakt nog geen zomer...

09-09-2018 16:52

Goliath +3

Er zijn 4 wedstrijden gespeeld waarvan hij er 2 in de basis stond. Hoe kan jij nu beweren dat hij het goed doet???

09-09-2018 17:00

Aidan_Exclusive +7783

Vooral wat Larsson betreft ben ik het helemaal met hem eens, dat is ook precies wat mij opvalt.

Als Larsson de bal heeft blijft RVP in de punt, sluiten Vilhena en Toornstra niet bij en mag hij van geluk spreken als de linksback bijsluit.
Als Berghuis de bal heeft komt RVP zijn kant op voor een één tweetje, staat Toornstra in de beurt voor een kaats of trekt hij met een loopacties een gat en komt de rechtsback aansluiten.

Maar zowel Larsson als Berghuis willen hun acties op precies dezelfde manier maken, korte pasjes en doorlopen, één tweetjes en steekballetjes op lopende mensen.
Dus als je Larsson geen ondersteuning kan of wil geven in het veld, stel hem dan niet op want dan heb je er niets aan.

09-09-2018 13:02

johnvuden +0

meneer van Hanegem heeft altijd gelijk ook als hij ernaast zit

09-09-2018 13:01

Dommeloempia1 +19776

Boetius zag je denken en voerde het gewoon uit

09-09-2018 13:00

ricodetico +12976

In het geval van Larsson helemaal eens. Boëtius heeft het zelf verknald.

09-09-2018 12:57

dreetje13 +4

worden dus volgepropt met opdrachten.het natuurlijke gaat er dan van af.Het worden geprogrammeerde robots.
Terwijl voetbal intuitie is.ok je kan hem 1 opdrachtje meegeven,maar niet de hele wedstrijd in hem planten.

09-09-2018 12:56

ricodetico +12976

Hoe weet Willem dat Boëtius helemaal vol gedouwd wordt met opdrachten? Zit hij er tijdens de bespreking bij?

09-09-2018 12:58

dreetje13 +4

weet jij dan dat het niet zo is?

09-09-2018 13:00

ricodetico +12976

Ook niet, maar dat staat nergens...

09-09-2018 13:21

feyenoordforever2110 +2

Positiespel noem je dat, wat doe jij als ik zo loop, wat als ik balverlies lijd etc etc. Met Boetius slaat de kromme echter de plank mis, die gozer heeft zoveel kansen bij ons gehad.

09-09-2018 12:51

gwmd1 +4083

De reacties op deze site geven ook het niveau weer van Feyenoord...

09-09-2018 12:38

Ro__078 +4511

Echt he, het is tijd dat feyenoordnetwerk weer online komt. Gvd wat duurt dat lang.

09-09-2018 13:11

gwmd1 +4083

Hier zitten nog minder slimme gasten ja

09-09-2018 19:35

paultjebosvelt8 +3

Spijker op zijn kop over Larsson. Die wordt gewoon kapot gemaakt bij Feyenoord. Vooral door Gio maar ook door dat gefluit nu. Waar is dat Legioen, dit lijkt meer neuzen gedrag..

09-09-2018 12:37

eefb014 +5428

Gebeurt al sinds de jaren 80, en nog wel meer dan alleen fluiten

09-09-2018 15:45

FR_076 +0

Maar die neuzen zijn wel in alles beter, dus haat maar vanwege jaloezie als een klein kind.

09-09-2018 15:47

eefb014 +5428

Snap jou reactie niet.

09-09-2018 15:59

paultjebosvelt8 +3

Nee ik ook niet. Waar zijn die neuzen allemaal beter in dan?

09-09-2018 16:00

gwmd1 +4083

Totaal eens met Willem,hij zegt namelijk dat er te weinig creativiteit is in de selectie.Weinig positie wisselingen,weinig spelers die zich vrijlopen en aanbieden,en geen trainer die daarop de nadruk legt.

09-09-2018 12:36

klick44 +18096

Totaal oneens met willem. Due gasten hebben geen mentaliteit en kuipvrees.

09-09-2018 12:31

whasjoewahn +16562

Willem heeft weer eens ongelijk

09-09-2018 12:26

FRico12 +0

Willem heeft altijd gelijk.

09-09-2018 12:35

dreetje13 +4

idd Willem heeft altijd gelijk.En zijn hart voor Feyenoord is groter dan die van ons allemaal bij elkaar.

09-09-2018 12:56

whasjoewahn +16562

onzin

Volgens onze Willem moest Feyenoord niet aan RVP beginnen... zogenaamde stoorzender...

09-09-2018 13:34

dreetje13 +4

Stoorzender? Dat heb ik nergens gelezen.link?

09-09-2018 18:51

whasjoewahn +16562

“Hij heeft zoveel kwaliteiten gehad dat hij het niet accepteert om op de bank te zitten”, vervolgt hij. "Dan heb ik liever die Kramer, die af en toe een broodje kroket eet, en dan zet ik die wel op de bank. Van Persie kan dat niet, daar is hij een veel te goede speler voor geweest."

Ok, stoorzender niet letterlijk in de mond... maar bovenstaand vond ik toen al onzin en nu nog meer...

09-09-2018 20:34

dreetje13 +4

Hmm hij bedoeld hiermee,als je hem op de bank zet.maar zoals we hebben kunnen zien,RvP speelt gewoon.En terecht,niemand van de huidige selectie mag zijn veters strikken.
En RvP heeft wel vaker op een bank gezeten,oranje en in Turkije.Nooit iets van een stoorzender of lastpost gehoord.Die stempel heeft hij in zijn jeugd gekregen.Toen was hij lastig.Nu niet meer.Denk niet dat Willem het echt bedoelde als stoorzender.Iemand die 35 is gaat toch niet lopen klooien.

09-09-2018 20:47

whasjoewahn +16562

Eens, maar waarom zou je hem dan niet willen halen/zien komen?

09-09-2018 20:51

FANtasticFR12 +2247

mooi interview.

09-09-2018 12:17
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties