UEFA keert Feyenoord 25,045,000 euro uit

UEFA keert Feyenoord 25,045,000 euro uit

De UEFA heeft vandaag de definitieve bedragen bekend gemaakt die clubs ontvangen voor het spelen van Europees voetbal. Door deelname aan de Champions League heeft Feyenoord 25,045,000 euro verdiend.

Feyenoord kreeg een startpremie van 12,7 miljoen euro van de UEFA. De drie punten in de groepsfase leverden een totaalbedrag van 1,631,000 euro op, terwijl er ruim 10,7 miljoen euro vanuit de marketpool binnen kwam in De Kuip. In totaal keerde de Europese voetbalbond ruim 1,4 miljard euro aan prijzengeld uit.

Klik hier voor de volledige lijst

Lees meer over
De Kuip
Plaats reactie
666

rotterdamse-trots +0

Kalou in de winterstop? Of Alexander Östlund polsen? Daar zijn we ten slotte de beste in..

05-11-2018 21:04

haringkie +0

misschien een paar lampen kopen!

05-11-2018 11:41

hondje1 +336

Ding Ding Ding Eurojackpot.

27-10-2018 10:46

FR12_079 +180

Martin hou gauw wat middelmaat bij Telstar of Almere City

26-10-2018 17:41

Kevin_H +269

Dat geld zal vast al besproken zijn...

26-10-2018 17:06

Ondeugd1908 +0

zo er kan weer 25 miljoen naar miskopen dus?

26-10-2018 12:06

Baschris010 +1027

ging dat geld maar naar aankoop

26-10-2018 12:11

JDJ +17971

En maar hinken op twee gedachten met de smalle selectie zodat tegelijkertijd en Europa en de competitie verloren gingen. Geen plan, geen visie, geen idee. P$V en ajakkes pakken een veelvoud van de 25 miljoen. Zure shit.

26-10-2018 11:22

burny18 +2

Wij zijn al jaren het lachertje in europa met dit wan beleid zal je nooit meer iets betekenen in europa verkeerde spelers slecht jeugdbeleid etc etc

26-10-2018 11:17

frankdemouge12 +0

We hebben wel veel pech gehad met blessures in de championsleague. En de pech gehad dat napoli en city in topvorm waren. Psv en ajax treffen clubs als bayern munchen, tottenham en benfica die het niet goed doen. Ajax had ook niet veel gewonnen in onze poul.

26-10-2018 09:06

tussenjaar +6210

020 was tweede geworden

26-10-2018 10:15

RicoFR36 +26731

Ja vast. 3e of 4e.

26-10-2018 10:39

Goofy1973 +3080

pffff,, face it is gewoon gebrek aan kwaliteit geweest. Na het kampioenschap had er kwaliteit gekocht moeten worden ipv kwantiteit, niet een half dozijn spelers maar 1 of 2 échte directe versterkingen. Die hadden dan door deelname in de CL direct ook meer waard geworden...helaas ontbreekt het ons al jaren aan een scoutingsapparaat die dit soort spelers kunnen ontdekken. Wij moeten het doen met een sinisterra, die gaat eindigen in de subtop van nl of lager, a la gustafsson.

26-10-2018 10:53

frankdemouge12 +0

Daar ben ik het mee eens maar gaat ergens anders over

27-10-2018 18:26

Keesvanwonderen +1

Waarom komt dit op fr als dat geld allang uitgegeven is wat een raar nieuwtje !!!!!

26-10-2018 08:51

FC Apendrecht.nl +29789

Een overwinning in de groepsfase levert 2,7 miljoen euro op, terwijl een gelijkspel goed is voor 900.000 euro. Ajax pakte tot dusver zeven punten en verdiende zodoende al 6,3 miljoen euro. Samen met PSV verdeelt Ajax ook nog eens een bedrag van tussen de drie en zes miljoen euro aan televisiegelden, zo rekende het Algemeen Dagblad eerder dit seizoen uit. Aan de kaartverkoop in de groepsfase verdient de club ongeveer vijf miljoen euro, waardoor het totaalbedrag van de verdiensten in de Champions League, bij een overwinning op Benfica en daarmee kwalificatie voor de volgende ronde, oploopt naar meer dan zestig miljoen euro.


60 miljoen euro!!!!!! de j0den gaan zo ver weg lopen

26-10-2018 02:42

erwtenpeller04 +0

Ajax is een paar jaar geleden al begonnen iets meer aansluiting te vinden bij de sub-top van Europa. De finale EL is daar het bewijs van. Dat ze het nu best aardig doen in een (niet al te zware) poule, verbaast mij dus niks. Feit blijft wel dat zij dus al kunnen wedijveren met de subtop en wij het onderspit delven tegen Trencin.. Bij die pijnlijke constatering schieten de tranen wel even in je ogen ja.

26-10-2018 08:23

feyenoord0181 +0

Ja precies het bestuur moet echt snel wat doen 020 en PSV lukt dat wel waarom Feyenoord niet

26-10-2018 08:34

JayceFTID +80

Spijkenisse pik

26-10-2018 22:07

JerryFR12 +3

Dit geld is vorig seizoen al uitgekeerd toch? Raar dat dit nu dan pas bekend wordt bekend.

26-10-2018 01:04

maradonna +1

Kan je nagaan wat die neuzen gaan pakken dat gaat richting 40 milj + 150 milj aan transfers die halen wij nooit meer in helaas

26-10-2018 00:52

RicoFR36 +26731

Die pakken minstens 60 miljoen in de Cl. Als ze de volgende ronde halen namelijk.

26-10-2018 11:27

Vianen_FR +71

De oude garde verkopen, aangeven dat we graag 3e willen worden en de jeugd echt een kans geven. Geld alleen voor echte talenten en scouting gebruiken. Als we dan per ongeluk eens in de tien jaar kampioen worden doen we het alsnog beter dan de afgelopen 30 jaar.

26-10-2018 00:05

Jakkie +9198

Volledig mee eens, bewezen is dat uit de jeugd de beste voetballers zijn voortgekomen de afgelopen tien jaar. Die brachten het meeste op en kosten het minst. Stop met geld uitgeven aan middelmaat en zet alles in op je eigen jeugd. Dan ga aan we op termijn zeker echt weer mee doen.

26-10-2018 08:59

Arge +1

Jakkie, Wat kan jij dom lullen zeg.Stop met geld uitgeven en zet alles op eigen jeugd.
En op termijn ga je weer mee doen.Dit is echt lachwekkend wat jij hier naar buiten brengt.
Dus jij denkt dat de andere TOPCLUBS.......AJAX en PSV..... stil blijven staan.
Nee deze twee clubs gaan steeds meer geld binnen halen door aan en verkoop beleid.
Want vertel jij mijn eens hoe de zogenaamde eigen jeugd van feyenoord door groeit
naar een top speler.Waar ze in het buitenland zitten te wachten.Niet één.

En vertel mijn eens welke top spelers zijn de afgelopen 10 jaar door gebroken.
Vandaar dat deze club elk jaar mee doet om het kampioenschap .
En lekker mee draait in de C.L.---E.L.
Ik kan je vertellen dat deze club de komende 30 jaar zeker niet meer mee gaat doen om het
kampioenschap.
Daar de andere twee grootmachten,alleen nog maar groter/beter gaan worden.
Want ik heb altijd geleerd met geld maak je geld.
En heb je weinig dan zal het nooit meer worden,als je geen maat regelen gaat nemen.
Deze club heeft gewoon de boot gemist ,met het beleid wat ze daar voeren.
En daar moet gauw wat gaan veranderen,zo niet dan moet je voor het ergste vrezen.
Over en Uit.

26-10-2018 14:54

LLE +1

Beste Arge,

Jakkie zit er nog geen eens zo ver naast. Een groot deel van al 40 jaar durende onderbenutting, oftewel 'Sleeping Giant' is dat beleidsmatig al 40 jaar niet de juiste keuzes zijn gemaakt.
Een keuze voor 'van alles wat' is geen goede beleidsmatige keuze.
Het geld dat Ajax heeft gemaakt komt louter voort vanwege hun beleid om van oudsher in te zetten op jeugd.
Met name door hun jeugdopleiding hebben ze enorme bedragen geïnd bij de verkoop van hun spelers.

Nu hoe ze veel geld hebben, zijn ze zich nog meer gaan richten op versterking van hun jeugdopleiding.
Feyenoord is qua jeugdopleiding altijd 'volgend' geweest en niet trendsettend. Ajax deed 4-3-3, dus Feyenoord ook. Filosofie van Ajax werd gevolgd, zonder na te denken over eigen filosofie.

In de periode van Brard (met Wim Jansen erachter) was de jeugdopleiding redelijk goed, maar in de haarvaten nog steeds niet beter dan die van Ajax. Dat blijkt ook omdat de grote talenten nog steeds bij hun vandaan komen. Nu zie je ook de jeugdopleiding van PSV opkomen.

Het probleem van Feyenoord draait al 40 jaar om hetzelfde, namelijk:
1. De mensen in de leiding
2. De jeugdtrainers en
3. De scouting

Anders gesteld, heb je de juiste mensen die op de sleutelposities zitten? Zo ja, dan zullen we heel heel snel zien welke positieve veranderingen binnen Feyenoord plaatsvinden.

De juiste mensen hebben namelijk:
a. de visie om kritisch naar de organisatie te kijken, een nieuwe filosofie te ontwikkelen en deze te implementeren
b. de drive om die innovatieve filosofie om te zetten in Acties die door de hele organisatie worden ingezet
c. de juiste (innovatief ingestelde) mensen aantrekken die deze Acties doorvoeren en borgen.

Wat we dus nodig hebben is een onafhankelijk denkende leider (zoals Jorien van den Herik dat was) die niet bang is om intern impopulaire maatregelen te nemen en vooral mensen die een 6 als eindresultaat in hun werk opleveren vervangen door mensen die STANDAARD en MINIMAAL een 8 opleveren als eindresultaat! Pas dan zal je zien dat Feyenoord gaat groeien en definitief veranderen.

Stel dat de mensen in de organisatie allemaal een 6 als niveau hebben. Hoe kan je dan een 8 als eindresultaat afleveren in je eerste elftal? Dat lukt niet. Dit is de reden waarom het ruim 40 jaar niet goed gaat.
Denk je dat een 'zesje' zichzelf kritisch gaat beoordelen en tot de slotsom komt dat de organisatie een 8 of zelfs een 9 nodig heeft? Dat gebeurt niet. Iedereen wil zijn baan houden, vooral niet vervangen worden door iemand met 8 als minimumniveau en daarom blijft de organisatie functioneren op het niveau waarop ze functioneert, namelijk een 6. Een 6 kan wel een 8 worden, als ze de drive en energie hebben om in zichzelf te investeren. Als die prikkel om zichzelf te verbeteren er niet is (ons kent ons in de organisatie tussen de mensen binnen Feyenoord) dan heb je een 'organisatiecultuur' waarin alles hetzelfde blijft en daarmee de 6-jes cultuur wordt bestendigd. De organisatie is dan meer afhankelijk van toeval (zoals een landskampioenschap in de 18 jaar) en niet van beleid (landskampioenschap minimaal iedere 3 jaar).

Er komt mogelijk een nieuw stadion en Feyenoord hoopt dat ze dan meer budget hebben voor spelers in het eerste elftal. Stel dat er veel geld bij komt.
Nu worden er spelers voor het eerste elftal aangetrokken die een 8 zijn. Die kosten behoorlijk wat geld in transfergelden en in salarissen.
Tegelijkertijd is de organisatie die deze spelers bijstaat nog steeds een organisatie van mensen die hoogstens een zes halen! Nogmaals het fundament oftewel je heipalen in je gebouw zijn van het niveau 6!

Hoe gaat de organisatie zich dan structureel verbeteren?

Als het geld op is valt alles als een plumpudding in elkaar, aangezien je fundament uit 6-jes bestaat.
Dat is wat je ook steevast ziet bij Feyenoord.
Wie als (jeugd)trainer bij Feyenoord heeft innovatieve of revolutionaire ideeen? Noem ze maar op.
Wie als scout bij Feyenoord heeft innovatieve of revolutionaire kijk op (jeugd) spelers? Noem ze maar op.
Wie als leiding bij Feyenoord heeft innovatieve of revolutionaire filosofie en een kijk op sleutelfiguren binnen de organisatie, wat ze moeten kunnen en durft de matige of niet-functionerende organisatieleden te vervangen? Noem ze maar op.

De meeste supporters kijken alleen naar het 1e elftal. Ik niet. Ik kijk anders naar het 1e elftal.
Die is volgens mij het Gevolg van domme (lees: niveau 6 denken) of slimme (lees: niveau 8 denken) beleidskeuzen die er vanuit de organisatie zijn gemaakt.

De meeste discussies hier gaan over het 1e elftal. M.i. moeten de meeste discussies gaan over onze jeugdtrainers, hoofd jeugd opleiding, de scouts, de visie en filosofie van Feyenoord op het opleiden en het streven om te functioneren op een niveau 9 (met minimumniveau 8), wie we op welke sleutelpositie in de organisatie zouden moeten aantrekken, etc.

Dus ja, het geld wat Feyenoord moet verdienen zit in de jeugdopleiding.
Het echte kapitaal (of negatieve kapitaal) van Feyenoord zit hem in de mensen in de interne organisatie (lees: alg. en technisch directeur, jeugdtrainers, scouts).

Daar zouden de discussies hier op Fr12 voor 50% over moeten gaan.

27-10-2018 12:28

Jakkie +9198

Arge,

Snap je nu een beetje hoe het in elkaar zit? Als je nog vragen hebt horen we dat graag. Groetjes van een kameraad met slechts een mening en bezorgdheid over hoe nu verder.

27-10-2018 18:33

DekselseAchahbar +957

Top! Daarvan kunnen we weer een speler bij Utrecht halen en op de bank zetten, een samenwerking met een amateurvereniging mee starten, geld stoppen in ontwikkelen van stadionplan wat (wellicht) nooit wordt uitgevoerd en zowat het duurstbetaalde bestuur financieren. Nu al zin in!

26-10-2018 00:00

DekselseAchahbar +957

Weet ik, was ook puur sarcastisch gezien de recente ontwikkelingen

26-10-2018 08:01

Blanke +5

Ik ga met hef en crooks de kluis zoeken

25-10-2018 23:34

huppiehuppiehuppie +1

Swipe ik het weg met ellens

26-10-2018 01:13

rubino +2568

We tellen weer mee...... In de euro's

25-10-2018 23:24

weasel +0

Met het huidige beleid kun je beter geen geld hebben want het maakt toch geen verschil of je spelers koopt of niet het wordt toch niet beter

25-10-2018 22:27

FR_Domingo +14897

Geef maar miljoentje aan mij, snap ie !

25-10-2018 22:56

weasel +0

Waarom niet

25-10-2018 23:00

Bartje +957

Behoorlijk optimistisch

25-10-2018 23:38

maradonna +1

Van dat geld hadden ze 2 centrale verdedigers moeten halen uit zuid amerika

26-10-2018 00:53

Feyenoord-Rotterdam-1 +1

Soort van eindejaarsbonus van 14,33 bruto

25-10-2018 22:26

javier88 +0

Gio is lekker beloond voor zijn geweldige prestaties. Een zooi kutvoetballers (inkomende transfers) en zogenaamd geen geld om Jong Feyenoord in te laten stromen in de Keukenkampioendivisie.
En dat terwijl de transfers van Karsdorp en Kongolo de kas ook al aardig hadden gespekt. Van geel en de directie moeten zich dood schamen !!!!!

25-10-2018 22:17

tonymontanasgp +21

wanneer gaan ze nou eindelijk instromen?

25-10-2018 22:21

javier88 +0

Voorlopig niet. Wordt nu tegengehouden door de clubs uit de Keukenkampioendivisie en tweede divisie. Ze vinden het wel best zo qua belofte elftallen. We hebben de boot dus al gemist. En niet alleen op dit vlak. Vroeger hadden we Excelsior nog.

25-10-2018 22:45

DekselseAchahbar +957

Dat is nog niet het ergste, waar wij geen geld hadden zit zelfs Utrecht in de keukenkampioendivisie. Lopen we financieel achter op Utrecht of zijn niet alle mogelijkheden bekeken?

26-10-2018 00:02

FRjoris1908 +323

jullie je ook al lekker afgetrokken op de banner van dit nieuwstopic?

25-10-2018 22:04

royeboy +7970

Wel heel lekker idd

25-10-2018 23:20

Joe69 +1

Van Persie uit kritiek op Feyenoord leiding in
dagblad 0 1O

25-10-2018 21:47

FR_Domingo +14897

Leg ff uit hier

25-10-2018 22:57

Joe69 +1

Dat de directie heeft verzuimd om in te stromen in de voetbal pyramide

25-10-2018 23:06

tussenjaar +6210

Clasie kopen!

25-10-2018 21:40

rode_draad_ +0

Dan word het inderdaad zeker weer een tussenjaar
middelmaat middelmaat middelmaat

25-10-2018 21:48

Vinesh070 +205

Je naam eer aan doen?

25-10-2018 22:04

Flash +1

Haha.. ja ja tuurlijk.

25-10-2018 22:53

DekselseAchahbar +957

Lijkt me een heel goed plan! Tel er maar 15 miljoen voor neer, dan hoeven we dat geld in ieder geval niet in spelers te steken die Gio toch op de bank laat zitten.

26-10-2018 00:04

El-Fenomeno +9

Allemaal uitgegeven aan middelmaat.

25-10-2018 21:32

weasel +0

Wees maar blij dat het op is kan het teminste niet aan een paar middelmatige spelers zonder rest waarde uitgeven het scheelt een hoop irritatie maar ze hebben nu wel een schuil plaats waar ze besloten kunnen trainen verweg van het legioen

25-10-2018 21:32

Henkdehenker +1

020 straks 60 a 70 miljoen

25-10-2018 21:11

Goofy1973 +3080

Als ze doorkomen naar de laatste 16 nog wel meer ook

26-10-2018 10:51

ElPanzeFr +21379

Ik dacht dat we dat geld al binnenhadden?! Sterker nog, ik dacht dat we t al uitgegeven hadden

25-10-2018 21:01

Baksteen +3678

Klopt ook..alles is op

25-10-2018 21:08

wfizw +135

bvb jeugd complex

25-10-2018 21:29

haatneuzen +302

En nieuw trainingscomplex selectie

25-10-2018 21:53

klompus88 +20272

We worden gekkkkkkkkkkkkkkkkk

25-10-2018 20:57

mausztune +1335

Super foto ook btw !! Dit is Feyenoord waardig

25-10-2018 20:46

mausztune +1335

Zp zijn wij en we moeten niet klapvee willen of zijn!!! Kom naar op met t klapvee gehalte hier !!!!!!

25-10-2018 20:48

DekselseAchahbar +957

Je krijgt nog net geen stadionverbod voor het aansteken van een pakkie sjek. Helaas krijgen we steeds minder sfeermakende "klanten" op de tribune hierdoor

26-10-2018 00:06

multatuli +226

Kun je nagaan wat ze straks in Amsterdam overhouden..

25-10-2018 20:44

FR-VAK-R +0

Mensen die het verschil niet weten tussen omzet en winst...

25-10-2018 20:42

Danny 91 +61516

Kunnen ze toch spelers voor halen of zit ik nu fout? Want dit bedrag word niet in de begroting erbij gerekend.

25-10-2018 20:33

CPP +3520

Maar het is ook weer niet pure winst. Spelers krijgen premies, zijn behoorlijke kosten die gemaakt worden enzovoort.

25-10-2018 20:37

Danny 91 +61516

Ja oke dat is normaal maar iets zal er toch van over blijven waar je misschien iets mee kunt aankopen mee kunt doen.

25-10-2018 20:46

Baksteen +3678

Van geel heeft alles al op

25-10-2018 20:37

Bone40 +116

Zijn vrouw zeker. Privé masseuse en zo. Weet ik veel wat nog meer

25-10-2018 21:12

StayCranked +372

kaching kaching kaching

25-10-2018 20:22

FR_Steven +282

Had ik maar zo'n uitkering

25-10-2018 20:21

FRJimZ1 +548

Daarom altijd strijden voor een nr 1 positie zeker met deze bedragen!
Zeker als je de poul kan overleven maar daar droom ik alleen van haha..

25-10-2018 20:21

Baksteen +3678

Nee we gaan altijd voor plek 5

25-10-2018 20:37

cup1970 +3

Uit gegeven aan middelmaat spelers !!!!!!!!!!!!!

25-10-2018 20:15

Tweebenig +6

Was het al voor de uitkering uitgegeven??

25-10-2018 20:07

Cluip +5852

dat is eigenlijk niet Van Geel stijl.. Maar ben bang van wel

25-10-2018 20:43

CW010 +1813

lekker bedrag per overwinning zeg, zonde dat we shaktar thuis niet hebben gewonnen, die hadden we ook echt moeten pakken, misschien wel uit en thuis

25-10-2018 20:07

Lorde +772

“Huntelaar scoorde meer in de klassieker dan heel Feyenoord samen’ aldus voetbalzone.. man man pijnlijk

25-10-2018 20:07

michiel2424 +29100

Dat zegt verder weinig. Kijk even hoeveel ze er gespeeld hebben.

25-10-2018 20:09

Rotterdam1983 +5765

Man man lekker boeiend

25-10-2018 20:34

Jaapie22 +3056

Is maar een statistiek. Hij is nooit landskampioen geworden! Haha

25-10-2018 21:58

skin +14003

Wat een bedragen he. Terwijl we er bijna niks hebben gepresteert.

25-10-2018 20:02

Cluip +5852

Zeker als je ziet dat napoli nog ff de helf er boven op heeft gekregen terwijl we daarvan wonnen

25-10-2018 20:50

MeneerLarsson +10997

Als je de reacties leest wordt van dit geld alleen maar in spelers geïnvesteerd.

Oh boy

25-10-2018 19:53

keescf +26377

Haha mooi dat iedereen het hier beter weet. Kansloos volk.

25-10-2018 19:51

Rotterdam1983 +5765

Welkom op Fr12.Zelfde dat mensen met allerlei opstellingen komen.Want alleen die van hun is de juiste dan nog ook he

25-10-2018 20:45

Jaapie22 +3056

Zowiezo kansloos om met opstellingen te komen..

25-10-2018 22:00

DekselseAchahbar +957

We moeten onszelf pas zorgen gaan maken als supporters geen mening meer hebben over Feyenoord

26-10-2018 00:07

Goliath +3

Aldus de mensen die continue rood staan op hun zilvervloot rekening... tering zeg, verdiep je eens in de materie en zie waar het geld aan is uitgegeven.

25-10-2018 19:45

frbanaanfr +0

Al dit geld is door Martin Middelmaat besteed al constant geblesseerde of waanzinnig slechte spelers. Wanneer openen jullie je ogen en gaan jullie inzien dat die eikel weg moet

25-10-2018 19:40

keescf +26377

Met weinig middelen kampioen geworden, bekers gepakt + jc schalen. Jij doet het vast beter knul.

25-10-2018 19:51

frbanaanfr +0

Bekers en JC schalen zijn geen prijzen. Kampioenschap alleen door aanwezigheid van vreselijk veel mazzel en Kuyt. Open je ogen!!!

25-10-2018 20:07

michiel2424 +29100

Och nou is het weer mazzel.

Wat een zure mensen hebben we hier toch

25-10-2018 20:10

keescf +26377

Kampioen wordt je niet met mazzel

25-10-2018 20:21

louisvanderploeg +13007

Wat een mazzel zeg dat we toen vanaf de 1e dag bovenaan hebben gestaan.

25-10-2018 20:31

Baksteen +3678

Alles verbrast door onze middelmaat TD.

25-10-2018 19:39

pollie +19

wat een belachelijke reacties hier, zielig gewoon

25-10-2018 19:37

Rotterdam1983 +5765

De meeste jochies hierzo zijn ook belachelijk

25-10-2018 20:34

jaap100 +295

geld zal wel weer verkeerd besteed worden met zulke bestuurders enz of naar de jeugd afdeling wat niks op levert triest

25-10-2018 19:27

Lorde +772

Het is al op hoor

25-10-2018 19:31

Wasknijper +36

Haha inderdaad. Jaap is een oud ajacied zo te zien.

25-10-2018 19:35

keescf +26377

Nee Jaap is een debiel die geen verstand heeft.

25-10-2018 19:51

Wasknijper +36

Is dat niet hetzelfde?

26-10-2018 00:55

CROOSWIJKER +14734

Die 3punten zijn mede mogelijk gemaakt door de geweldige pyro waar feyenoord zo een hekel aan heeft

25-10-2018 19:22

Wasknijper +36

Of Napoli verdedigde gewoon slecht, paar minuten voor tijd... Begrijpelijk. Ook in een leeg stadion was die goal gevallen.

25-10-2018 19:36

Rotterdam1983 +5765

Nee dan was dat niet gebeurt

25-10-2018 20:35

nuleenachtvier +1

Dit bedrag is een schijntje vergeleken met opbrengsten feyenoord Kerstpak.

25-10-2018 19:08

Rotterdam1983 +5765

Bijna grappig.Best wel zonde aangezien je dit stuurde on 19:08

25-10-2018 20:37

FRGino +481

Zooooooooooooooooo

25-10-2018 19:04
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties