'Feyenoord volgt aanvaller Robert Skov'

'Feyenoord volgt aanvaller Robert Skov'

Feyenoord hoopt zich deze zomer te versterken met een aanvaller. De Rotterdammers komen daarbij uit bij Robert Skov. De 22-jarige rechtsbuiten maakt dit seizoen veel indruk bij FC Kopenhagen in een 4-4-2 systeem.

Dit meldt Kuiptalk. Met achttien goals in twintig wedstrijden is de Deen topscorer van de Superligaen. Ook gaf hij dit seizoen vier assists. PSV en Ajax volgen hem ook al langer. In januari 2018 maakte Skov de overstap van Silkeborg IF naar FC Kopenhagen voor één miljoen euro en heeft nog een contract tot juli 2022.

Lees meer over
De Kuip Robert Skov
Plaats reactie
666

feyenoord1980 +2744

Maar hij is nog geen jaar weg bij zijn club.

Waarom stond hij toen niet op onze rader en gingen wij een paar maanden later voor het top talent sinisterra.

23-12-2018 10:13

dreetje13 +4

Dus het is een spits in het 442.We hebben gezien dat vente het niet aan kan.RvP gaat stoppen.Nicolai misschien wel weg?Dan zullen we toch iets moeten.Vind het zo gek nog niet.Alleen 020 en psv hebben ,eer geld en kunnen ook CL aanbieden aan zo n gozer.Word moeilijk.

20-12-2018 00:46

timoo_fr +1513

Afgelopen weekend nog een hattrick en dat als rechter vleugel, laat maar komen hoor.

19-12-2018 14:18

FR_Joel +2833

Wat mij betreft is hij welkom. Ziet er goed uit allemaal bij hem

19-12-2018 14:06

Miket +0

Is onhaalbaar voor ons. Ik volg de Superligaen naast de Eredivisie. Robert Skov is dit seizoen 1 van de beste spelers, echter is er 1 probleem en dat is dat zijn prijs tussen 7,5 en 10 miljeon euro ligt. PSV en Ajax werden in oktober ook al gelinkt aan hem. Psv en Ajax kunnen in tegenstelling tot ons die 10 miljoen wel neerleggen. Wat ik overigens een veel betere keuze vind is Andreas Skov Olsen. Dat is eigenlijk de jongere variant van Robert Skov, zelfde type, maar een hoger potentieel en 4 jaar jonger op dit moment. Hij is in tegenstelling tot Robert Skov ook nog voor een relatief laag bedrag op te halen bij Nordsjaelland.

19-12-2018 14:01

martinvangeelen +0

maar van Nordsjaelland naar Feyenoord is dat net niet een stap te groot?

19-12-2018 17:00

Miket +0

Valt mee. Nordsjaelland is niet heel veel minder dan Kopenhagen. Enige grote verschil is dat Kopenhagen constant presteert en dan Nordsjaelland zo jong is dat ze ene week heel slecht spelen en andere week heel goed. Vandaar ook de middenmoot plek. Skov Olsen ontrekt zich wel redelijk van dat flegmatieke en speelt redelijk constant.

19-12-2018 18:24

martinvangeelen +0

Dus als ik het goed begrijp is Nordsjaelland het Feyenoord van Denemarken haha.

20-12-2018 16:28

Miket +0

Hahaha zo kan je het ook zien, alleen is Nordsjaelland wel creatief met het halen van spelers, zo halen zij ieder jaar spelers uit Afrika. Daarnaast is de selectie van Nordsjaelland ook nog echt een stuk jonger.

20-12-2018 17:41

Miket +0

Scheelt ongeveer 3 jaar, Nordsjaelland 21 jaar, Feyenoord 24 jaar.

20-12-2018 17:43

den_the_man +1128

En onze scouts pikken altijd de juiste eruit, dus dat zal wel weer een schot in de roos zijn!

19-12-2018 13:37

Kalouless +12672

Wat?! Hebben we scouts?

20-12-2018 01:12

guus22091998 +60

Maak er nou eens een werk van, alsmaar dat volgen! Durf het een keer aan om een buitenlandse versterking te halen. Voorlopig is Jörgensen de laatste geweest en heeft al zijn waarde voor het team laten zien. Het hele leegkooperedivisiebeleid zal ook eens een halt toe moeten worden geroepen!

19-12-2018 13:24

guus22091998 +60

Wanneer je je geld niet steeds maar uitgeeft aan de best presterende eredivisiespeler spaar je vanzelf wel wat op.

19-12-2018 14:09

guus22091998 +60

Bovendien was Jörgensen maar 3,5 miljoen? het hoeft niet gelijk om 10 miljoen te gaan. Koop is een speler in het buitenland voor max. 5 miljoen ipv het uit te geven aan spelers zoals een ambrabat, Boetius, Vejinovic etc.

19-12-2018 14:12

guus22091998 +60

Feyenoord City zal in de toekomst fantastisch zijn!

19-12-2018 14:16

guus22091998 +60

Dit bedrag kan Feyenoord op dit moment niet ophoesten, Echter is 020 ook zo begonnen met het aanschaffen van spelers in het buitenland van om en nabij de 5 miljoen: Onana, Sanchez en Tagliafico. Deze spelers hebben nu allemaal een marktwaarde van minstens 30 miljoen. Bij het verkopen van de spelers bouw je weer meer transferbudget op voor de komende jaren en kan je in de toekomst ipv 5 mln 8 of 10 besteden.

19-12-2018 15:07

patrick-feye-vrind +1

1. je vergeet Sinisterra

2. het idee dat een speler beter is doordat hij uit het buitenland komt, is onzin. je moet gewoon per speler kijken naar zijn kwaliteiten en het prijskaartje.

3. als je voor dezelfde prijs een gelijkwaardige speler uit het buitenland kan halen, dan is het beter om voor de eredivisiespeler te gaan. Als je hier al woont en voetbalt, ben je gewend aan het klimaat, kunstgras, 433 systeem, Nederlandse gewoontes, etc. Je hoeft dan niet te wennen, geen last van heimwee en kan je beter concentreren op voetbal.

ik zeg niet dat we per se in NL moeten shoppen, maar ben het niet eens met al die mensen die doen alsof het sowieso beter is dat we mensen uit het buitenland moeten halen. Die Robert Skov ziet er wel goed uit. Als we hem kunnen halen, zou dat mooi zijn

19-12-2018 18:26

dreetje13 +4

Vraag hem eerst of hij van kunstgras houd

19-12-2018 13:05

Miket +0

Hij speelt in Denemarken dus dat is geen probleem. In Scandinavië spelen ze ook genoeg op kunstgras.

19-12-2018 13:57

dreetje13 +4

Ah echt,ik dacht dat dat alleen hier was:))

20-12-2018 00:10

Miket +0

Haha nee Scandinavië is het net zo erg als hier.

20-12-2018 00:37

dreetje13 +4

maar nicolai heeft er wel moeite mee,dat kunst gras.

20-12-2018 00:43

Miket +0

Jaa in Denemarken zijn er maar 2 op hoogste niveau dus vandaar. Echter is Skov opgeleid bij Silkeborg en dat is een club die op kunstgras speelt. Hij heeft meer dan 100 wedstrijden voor Silkeborg gespeeld en ook jaren in de jeugd daar gezeten.

20-12-2018 00:55

remyfey18 +0

Laat maar komen samen met Jorgie in de spits. .

19-12-2018 11:37

FRthistlefield +1

Lijkt dan de vervanger te worden van Berghuis. Alleen weer buitenspeler zonder voorzet en zonder snelheid. Met Larsson dan op links is het teveel van het goede. Je heb altijd 1 snelle buitenspelers nodig die buitenom gaat en zo een voorzet aflevert.

19-12-2018 10:53

FRthistlefield +1

In het moderne voetbal vervullen eigenlijk de backs de rol van de klassieke buitenspeler. En je hebt verder altijd een rappe aanvaller nodig die ook wel eens buitenom gaat en een voorzet geeft dan telkens naar binnen.

Zie Lozano en Neres...

19-12-2018 13:17

FRthistlefield +1

Je kan ook buitenom een actie maken op snelheid waardoor je richting het goal kan gaan of de bal op het juiste moment nog terugleggen of een voorzet geven op de spits. In ieder geval ook wel eens een bal in de diepte willen.Met Larsson en Berghuis heb je twee spelers die enkel in de bal komen naar binnen dribbelen en een spits op deze wijze van aanvoer afsluiten.

Feyenoord mist zo'n type speler. Misschien dat Zwarts, Toure of Sinisterra die rol nog kan vervullen.

Skov en Krmencik lijken mij twee aardige aankopen om Jorgensen en Berghuis te vervangen. Mahi transfervrij oppikken, die af toe uit tactische overweging kan worden opgesteld of kan laten invallen.

19-12-2018 13:35

FRthistlefield +1

Feyenoord is nu helemaal nergens tijdens de omschakeling. Duurt ontzettend lang voordat Feyenoord weer bij de 16 is van de tegenstander, omdat Berghuis en Larsson niet de capaciteiten hebben om continu diep te gaan op snelheid of juist niet de snelheid hebben.

Elia had dat wel en ging ook wel eens buitenom op de helft van de tegenstander. Zo creëer je toch meer kansen voor je elftal.

Jorgensen vind ik een prima aanvaller, maar is in de 16 nou niet echt een killer. Staat meestal niet scherp om een voorzet af te ronden.

Ik zou in het moderne voetbal altijd zo spelen en dit als leidraad gebruiken voor jeugd en de scouting om de juiste type spelers te halen:

CB: Lang, snel en wendbaar en redelijk comfortabel aan de bal (Geertruida en Hendriks voldoen aan dat profiel en Van Beek en Lewis twijfelgevallen. Moeten in balbezit ook de backposities kunnen innemen.

LB/RB: snel sterk, goed aan de bal en verdedigend een zekerheidje, Haps voldoet en St Juste twijfelgeval. Rest niet goed genoeg binnen de selectie. Ezihibue van Zwolle als RB een optie?

DM: Lang, sterk in de duels en kan redelijk meevoetballen en kan ook een spits afdekken indien nodig. Koopmeiners van AZ lijkt me een redelijk kandidaat voor die positie.

LM/RM: Middenvelders die arbeid willen leveren, scorend vermogen en redelijk comfortabel aan de bal en creativiteit is meegenomen. Burger, Kokcu en Toorntra voldoen.

AM: Zwervende rol, creatief, scorend vermogen. Berghuis, Larsson en Kokcu voldoen. Skov en Doan wellicht opties.

ST: sterk aanspeelpunt, die gevaarlijk is in de 16. Krmencik lijkt mij een redelijke aankoop.

CF: snelle behendige speler, afleider voor de spits. Kan op snelheid acties maken. Een type Kalou ...

--------------------GK----------------
-------------CB---------CB----------
RB---------------------------------LB
-------------------DM-----------------
--------RM----------------LM--------
-------------------AM------------------
------------ST-----------CF-----------

19-12-2018 14:07

FRthistlefield +1

Als je maar verschillende type voetballers opstelt die van elkaar kunnen profiteren. En voor Feyenoord zal een type Pelle toch het makkelijkste te zijn om te scouten en om in het team in te passen.

19-12-2018 15:18

FRthistlefield +1

Dus Skov en Krmencik dan maar halen.

19-12-2018 16:37

Kalouless +12672

True, maar Larsson én Berghuis willen de bal in de voet hebben en dan beginnen ze pas met een actie. Daar is bijna alle verrassing uit. Bij Lozano en Bergwijn is dat toch wel anders.

20-12-2018 01:16

dmnq1992 +3213

Wie?........

19-12-2018 10:33

zegmaarWes +1

Heh heh eindelijk. Zijn statistieken zijn ontzettend goed. Heb al een paar wedstrijden van hem gezien. Hij is zeker een perfecte vervanger van Berghuis. Misschien zelfs toch al wel constanter qua niveau.

19-12-2018 07:51

MMM +174

Dit seizoen ja.

19-12-2018 08:08

Miket +0

Alleen is Robert Skov veel minder creatief dan Berghuis, echter is Robert Skov dan weer directer dan Berghuis en heeft hij een betere vrije trap en afstandschot dan Berghuis.

19-12-2018 14:02

Joekeltje +0

Nog een linkspoot die rechts speelt. Die hebben we al in de zin van Berghuis.

19-12-2018 06:32

Toddemij +911

We gaan weer voor de derde plaats volgend seizoen en die erna.

18-12-2018 23:54

Van_Geel +18445

Klopt, ook niet meer dan logisch als je kijkt naar selectie, begroting, salarisbudget, aankomend talent en scoutingsniveau.

19-12-2018 00:04

Winetou +172

drama dus,. lopen straat lengte achter komen er voorlopig niet eens in de buurt.

19-12-2018 00:53

Van_Geel +18445

Nee, het sjeikgeld gaat stroomt binnenkort ook ons land binnen en gaat ook onze competitie verzieken. Helaas zijn wij op dit moment niet de club die er veel profijt van gaat hebben.

19-12-2018 01:00

jabra1 +1276

Als 020 en pisvee er ooknaar kijken zitten we er naast,daar zit ookmeer geld ,dus vergeten maar

18-12-2018 23:50

ezechiel +2222

Echt een Feyenoord voetballer...hard werken en rennen als een kip zonder kop kan er weinig van..
Basicacoglu 2.0

18-12-2018 22:54

poklaan +2491

Iemand die er niets van kan schiet er in 20 wedstrijden geen 18 in

18-12-2018 22:56

ezechiel +2222

In de Deense competitie ja...voetbalt als een houthakker...Feyenoord speelt meestal in kleine ruimtes...tis meer een counter voetballer

18-12-2018 23:54

Rms +0

pfff! Eredivisie is niet veel beter als de deense hoor

19-12-2018 05:05

ezechiel +2222

Tis Bilal 2.0

19-12-2018 13:47

Aproxis +3749

Waar heb jij het in vredesnaam over? Kopenhagen staat bovenaan hoor, die spelen geen countervoetbal. Er zijn slechts een paar counterdoelpunten bij die 18 doelpunten van hem. Volgens mij heb jij nog nooit een wedstrijd gezien van kopenhagen.

19-12-2018 10:25

Juicher +62184

Ongelooflijk inderdaad. Alsof Kopenhagen niet altijd op de helft van de tegenstander speelt in de Deense competitie.

19-12-2018 12:38

ezechiel +2222

Tis een Bilal 2.0

19-12-2018 13:48

Aproxis +3749

Ongegrond strooien met aannames ben je goed in zo te zien

19-12-2018 16:06

ankona +13780

En dat is nou net een kwaliteit die wij missen.

19-12-2018 11:01

PeturP +1

Die hebben we al, Sinestera is 2.0, dus wordt de 3.0

18-12-2018 22:56

Emilio +51

Wie is Sinestera??

18-12-2018 23:10

Campie +1

Hahaha Bilal 2.0, luister vrind Bilal maakt er nog geen 5 in de Keukenkampioen divisie...

19-12-2018 08:06

ricodetico +12980

Hoe doet hij in het Turkije eigenlijk?
Ik hoor er echt niets van.

19-12-2018 10:29

Campie +1

Op de bank en zelfs vaak op de tribune

19-12-2018 13:40

FR_Joel +2833

Hij speelt alles daar

19-12-2018 14:11

ricodetico +12980

Ja, wat is het nu?

19-12-2018 15:26

FR_Joel +2833

Hij speelt alles daar

19-12-2018 17:15

Wiepiezonderconnie +921

Deze jongen is echt een groot talent, ik voorspel hem een grote toekomst.. anderzijds, hij zal bij ons nooit voor een mega bedrag weg gaan, wat bij een ajax wel zou zijn, helaas..

18-12-2018 22:43

hasil +8

Wordt het niet eens tijd dat jij en anderen hier een seizoenkaart van Ajax kopen? Wat een Calimero's...

18-12-2018 22:48

Wiepiezonderconnie +921

Hoezo zou ik dat doen, kan je niet concluderen dat ik het jammer vind dat het zo is?

19-12-2018 00:00

Juicher +62184

Ja, dat noemen we jammeren en Calimero gedrag. Kap nou eens met dat vergelijk. Wij zijn Ajax niet en financieel gezien zullen we het waarschijnlijk ook nooit worden. Dus waarom dan toch je energie er aan verspillen?

19-12-2018 12:40

Zyzz +4

Groot talent? Deze knaap is 22 jaar en speelt nog in de deense leauge...

18-12-2018 23:35

Wiepiezonderconnie +921

Frenkie de jong is 21 en speelt in de eredivisie

18-12-2018 23:59

VakBspringtniet +23

Pelle was 26 en mislukte bij az

19-12-2018 01:08

Wiepiezonderconnie +921

Exact, hoeft echt niks te zeggen

19-12-2018 08:15

ebroer +1

Die komt niet naar ons. Wat een bericht weer om moe van te worden

18-12-2018 22:38

Retro-man +39

Rechtsbuiten in een 4-4-2 systeem??

18-12-2018 22:32

RemcoFR +26824

Dus die komt ook weer niet.

18-12-2018 21:52

FeyChris +6

niks geld uitgeven lekker opbouwen met de jeugd spaar je geld en koop dan 2/3 goede spelers over 3 jaar

18-12-2018 21:47

RutgerDK010 +763

Pfft dat 020 heeft bijna Lainez binnen, dat is echt echt een mega-talent. Ik woon in de VS en zie hem met enige regelmaat spelen. Anderzijds, wij gaan voor Robert Skov, ook niet slecht!

18-12-2018 21:36

RutgerDK010 +763

Mark-my-words als die bij 020 komt gaat hij echt voor een mega bedrag weg naar de top.

18-12-2018 21:37

Frankster +20962

Spits of buitenspeler?

18-12-2018 21:25

TYREP +1

weer een linkspoot op rechts,schiet je geen reet mee op.

18-12-2018 21:06

Verstappen +7640

Noem 3 goede linkspoten op links

18-12-2018 21:14

IkBenFanVanLex +0

Gareth Bale, Leroy Sane, Douglas Costa

18-12-2018 21:42

Thommy +4

Ajax en PSV kopen voor 10 tot 12 mln. Per speler. Wij voor 2. Wat verwachten we volgend seizoen?

18-12-2018 20:35

Diongouda +36053

Plek 3,4,5 zoals bij al 40 jaar op uitzonderingen na

18-12-2018 20:42

Rdam75 +923

Volgens mij denken mensen hier dat we op een goed decennium na jarenlang kampioen zijn geworden

18-12-2018 22:00

Diongouda +36053

Nou echt he. Top 2 bestaat al 40 jaar joh. Ajax 17 x kampioen en psv ook zoiets Daartussen paar keer feyenoord,keer az en keer twente.

18-12-2018 23:11

hollister +0

Voor deze jongen moet je echt wel minimaal 5 miljoen betalen hoor... met dit soort statistieken.
Idd.. Ajax geefr rustig deze winter 22 miljoen uit. Denk dat ze Magallan (9) Traore (1) en Laniez (12) gaan aantrekken

18-12-2018 20:44

hasil +8

Leuk maar als je 22 milj. uitgeeft moet je die ook weer terug zien te verdienen. De kunst in de voetballerij is om bedragen tot 5 milj. te betalen. Dan kan je wat verdienen als het een voltreffer is. Bedragen hoger zijn voor onze club eigenlijk al een te groot risico. Dat kan je wel doen als je als club 150 milj. op de bank hebt staan.

18-12-2018 22:21

hollister +0

Iedereen riep hier.. leuk al dat geld wat Ajax op de bank heeft staan maar ze doen er toch niets mee.... nou.. ik kan je verzekeren dat ze dat beleid sinds het vertrek van Bergkamp en Van Duivenbode, die dat allemaal tegenhielden..

Deze 3 jongens gaan straks ook weer voor een veelvoud weg.. Er zal best eens een miskoop als Orejuela, Kristensen, cassiera tussen zitten, maar de huidieg basis 12 van Ajax hebben bij elkaar (60 tot 65 miljoen gekost) en gaan als samen rustig meer dan 300 tot 400 miljoen opleveren... wie is dan dom en voert slecht beleid?
Wij kopen jongens zonder restwaarde (Botje, vd Heiden, Ayoub, vermeer, enz) of halen spelers terug die 30 plus zijn zonder restwaarde (Kuit, Van persie , Elia) , huren spelers die niets opleveren (Clasie) en passen onze jeugd te laat of helemaal niet in waardoor er geen opbouwende waarde ontstaat (ontbreken piramide)... Tja zie het verschil

18-12-2018 22:47

hasil +8

Wat lul je nu? v.d. Heijden, Ayoub, Kuyt en RvP zijn transfervrij gekomen. Het begrip restwaarde speelt daarbij geen enkele rol. En ook die 300-400 milj. is gezwets. Ze hebben 2-3 spelers die ze nu nog voor veel geld kunnen verkopen. Maar je vergeet ook dat ze nu met een peperdure huishouding zitten waarbij ze nagenoeg elk jaar CL moeten spelen. Die vorige bestuurders waren natuurlijk niet helemaal achterlijk om voorzichtig te zijn. Je moet constant succes hebben wil je dit volhouden.

18-12-2018 22:59

hollister +0

Nog zo n sukkeltje... CL inkomsten van Ajax dit jaar zijn al 70 miljoen en iedere ronde die ze nu verder komen komt daar nog een slordige 30 miljoen bij.. .. daarbij gaan De Ligt en De Jong samen al minimaal 150 miljoen opleveren, of lees jij geen kranten? Ziyech gaat ook zeker vertrekken en minimaal 40 miljoen opleveren.. dan zouden nog kunnen vertrekken: Onana (30), tagliafico (25), Neres, (30) en weet niet wie nog meer... (van Beek, Dolberg, Tadic, Mazraoui)
Moet ik even optellen of kan je dan zelf... ?? Alleen al Cl en de Jong en De Ligt leveren samen al meer dan 225 miljoen op.... kut he? En over die spelers die jij noemt van ons... gratis of niet... ze leveren ook allemaal geen ene euro op... maar moeten wel vervangen worden... waar haal jij dat geld vandaan... de hele selectie van Feyenoord is samen nog geen 75 miljoen waard... Lul dus niet zo dom.. jij moet je roze bril eens afzetten/... Ajax geeft slechts een fractie uit van wat er binnen komt.. feyenoord heeft vorig jaar 26,5 miljoen uitgegeven... waarde nu? max 15

18-12-2018 23:36

hollister +0

Hoezo constant succes hebben? Ajax heeft al 5 jaar zonder prijzen te winnen en successen al een grote positieve balans gescoord (175 miljoen EV).. ze begroten namelijk deze CL en transferwinsten niet en dan kan jij je voorstellen welke winsten ze maken als ze wel eens CL halen (dus bv dit jaar)... die lopen met hele grote schreden van ons vandaan... komende 10 jaar zijn we compleet kansloos ... maar sluit jij lekker je ogen.. en ontvang iedere jaar je frustratie zoals dit jaar weer...

18-12-2018 23:39

Arge +1

hasil.Ga eens naar de dokter,en laat je hoofd eens nakijken.Maar die zal er geen hersens vinden.Wat een dom verhaal.Ik heb altijd geleerd met geld maak je geld.
Dus als je ook een speler koopt,van 20 miljoen(dat wil al zeggen dat het een goede voetballer is)dat zo speler makelijk in een paar jaar en 4 voud gaat op brengen.
Maar van 1 euro maak je geen 100 euro.Maar dit verhaal zal jij wel niet begrijpen.

19-12-2018 01:01

Tomheirman +1

en mensen maar schreeuwen dat het met feyenoordcity allemaal ineens beter zal gaan..

gezond beleid. dat heb je nodig, geen nieuw stadion.

19-12-2018 10:00

Vince89 +802

Hou een keer op met dat ge-Calimero hier. Elke keer als PSV of Ajax iemand kopen die duur is gaan wij hier een beetje ongesteld zitten doen. Die Mexicaan van PSV, die Maxi, die was ook heel duur, die doet ongeveer alles fout. Ze leggen 5 miljoen neer voor Ramselaar, die alleen maar bankt..
Kijk naar clubs als Basel, FC Kopenhagen, die geven helemaal geen enorme bedragen uit, maar die scouten heel goed. Als wij beter scouten kunnen we wel beter dan nu.

18-12-2018 21:28

FRlegend +17020

Schijtziek word je er van he.

18-12-2018 21:31

whasjoewahn +16562

welke scouting?

18-12-2018 21:50

FRlegend +17020

Die ooit Vagner Love, Tymostjuk en Falcao op de radar hadden maar waarop nooit echt kon worden doorgepakt. Falcao belde last minute af bijvoorbeeld.

19-12-2018 12:46

hasil +8

Jorgensen hebben wij daar ook voor 3 milj. opgehaald. Ik ken de speler niet maar dat zijn nog jongens die voor ons nog redelijk betaalbaar zijn.

18-12-2018 22:27

lauwersfr +889

Als Van Persie stopt volgend seizoen, moet je een topper in de spits hebben.
Die geldbeugel open halen en betalen ...
Met het loon van Van Persie kan je al wel iets binnenhalen.

Nu mogen we op onze knieën gaan zitten dat we hem hebben, dus ik hoop dat zijn vervanger minstens even goed is

18-12-2018 20:24

LarzFR12 +4808

Welke geldbeugel?

18-12-2018 21:07

lauwersfr +889

Die ze niet durven open doen

18-12-2018 21:10

Breakdown +10811

Lekker makkelijk roepen. Weet jij hoeveel er in die geldbeugel zit dan?

18-12-2018 22:24

hasil +8

Welke geldbuidel en welke topper? je begrijpt er niet veel van als je denkt dat wij een gevestigde topper kunnen halen. Dan heb je het over bedragen vanaf 15 milj. en bovenal een heel hoog salaris. Dat gaat dus niet gebeuren. En terecht.

18-12-2018 22:30

lauwersfr +889

Van Persie speelt hier niet voor een appel en een ei.
Je moet geen topspits uit de premier league gaan halen natuurlijk.

Maar de mogelijkheden om een deftige spits te gaan halen moet toch mogelijk zijn zou ik denken.
Het niveau van Van Persie is inderdaad overdreven.
Maar de lat mag toch niet te laag liggen ook niet...

18-12-2018 23:00

hasil +8

Noem dan maar eens namen.... zelfs voor zo'n houten klaas als Weghorst kan je nog geen eens tegen Wolfsburg opbieden.

18-12-2018 23:05

lauwersfr +889

Samatta van Genk? Zou die niet haalbaar zijn?
Is echt wel goed

Piazon, zal dan misschien te duur zijn

18-12-2018 23:08

lauwersfr +889

Zou Lucas piazon niet haalbaar zijn?
Kent de competitie en is nu weer te licht bevonden voor Chelsea

18-12-2018 23:03

eppo +71798

Die topper hadden ze al moeten hebben.

19-12-2018 13:18

Ratfield +3566

lekker hoor. copy/paste scouting. weer een spits van kopenhagen.

lekker ook, fungerend in een 4-4-2 systeem dat wij nooit hanteren.

Gewoon weer een gokje van 2 miljoen dus bij voorbaat al geen topper

18-12-2018 20:17

hasil +8

Wat is die Jorgensen slecht zeg.....

18-12-2018 22:33

romeo +1

V Geel roept iets en hoopt dat een andere club hem voor is

18-12-2018 20:16

ferdi30 +5233

https://www.ad.nl/rotterdam/deel-bouwterrein-voor-toekomstig-stadion-feyenoord-aangekocht~a65a4b5b/


Fr12 wakker worden

18-12-2018 20:10

Tedje +836

Zag het ook niet, vraag me af wie dat heeft aangekocht

18-12-2018 20:21

PerrydeS +335

Martin van Geel?

18-12-2018 20:39

mausztune +1332

Als de gamma maar blijft!!! Anders moet ik te ver rijden voor me spullen

18-12-2018 22:02

FeyenoordDelfshaven +289

Lijkt soms wel dat alleen negatief nieuws omtrent FC hier geplaatst wordt. Iig geen objectieve nieuwsgeving

18-12-2018 23:38

Goalgetter +0

Hoe kunnen we testen dat deze speler geen kuipvrees heeft...?

18-12-2018 20:07

Diongouda +36053

Kuipvrees bestaat niet. Zoiets heet kwaliteit of niet

18-12-2018 20:41

Bosj +5962

Kuipvrees bestaat wel. Maar het is een bedacht fenomeen. Doordat mensen er het label kuipvrees aan hebben geplakt, bestaat het ook.

18-12-2018 20:45

Bushalte 67 +8584

Ja lekker op de voorhand benoemen waar je interesse naar uitgaat. Lekker slim ook altijd van dat Feyenoord en vervolgens PSV en 020 die er mee aan de haal gaan omdat ze het dubbele bereid zijn te bieden van wat Feyenoord kan betalen.
Ongelooflijk ook altijd dit..
Ongeacht het waar is of niet. Het is zo belangrijk dat wij het juist pas bekend krijgen als het zo goed als rond is bij onze club anders ben je telkens weer t bokkie

18-12-2018 20:06

VLUUPIK +0

Juist snap der ook niks van

18-12-2018 20:09

Bushalte 67 +8584

Zooooooo dom

18-12-2018 20:11

lauwersfr +889

Kan ook spelletje van de makelaar of club zijn om de prijs naar boven te doen krijgen...

18-12-2018 20:21

Bushalte 67 +8584

Daar heb je ook gelijk in maar als hey bij Feyenoord vandaan komt is het zeer dom

19-12-2018 22:07

ron1872 +8163

Ik zou er voor gaan hem van de winter te halen.

Jorgensen vaak geblesseerd
Van Persie vaak niet fit genoeg, contract loopt van de zomer af
Vente verhuren in de winter

Komend seizoen krijgen we dan:

Larsson - Skov - Berghuis

Fran Sol is ook nog steeds een hele goede optie.

18-12-2018 20:03

JorniFR12 +143

Skov speelt alleen als rechtshalf.....

19-12-2018 03:04

Jimmy1908FR +1345

Kan deze wel aan bal aannemen of net zo kanker slecht als die columbiaan ?

18-12-2018 20:01

youneverwalkalone84 +0

Deze jongen zal toch snel een 5-6 misschien wel 7 miljoen moeten gaan kosten. Best een aardige speler, maar voor PSV en Ajax is dit een doorsnee gok, voor ons MOET het een voltreffer zijn..

18-12-2018 19:56

Wiet_vot +749

4 4 2,

Deense connectie in de spits.

Middenvelders genoeg.

18-12-2018 19:52

luzacovic +1

Durft Gio nooit. Die had tegen Fortuna ook 67 minuten nodig om tot het inzicht te komen dat onze 4 verdedigers tegen maar 2 aanvallers van Fortuna ook iets teveel van het goede was.

18-12-2018 19:58

1234567890 +173357

Skov kan uit de top 3 kiezen ben bang dat die niet voor Feyenoord kiest de rede zijn salaris /belabberd voetbal/sfeerloze Kuip

18-12-2018 19:30

Diongouda +36053

Ja voor die sfeerloze kuip. Die beelden zijn heel de wereld doorgegaan.

18-12-2018 19:34

1234567890 +173357

Ben je zondag ook geweest tegen Fortuna

18-12-2018 19:36

sebas1980 +6707

Ja als ik geen rood witte bril had en ik kon kiezen tussen de top 3 van Nederland had ik ook niet voor ons gekozen.

18-12-2018 19:47

Bullshitartist +0

Ajax en PSV gaan hem niet halen.

18-12-2018 20:35

martien snellen +590

Xoeem film zag ik ook van Sinistera.En waar is ie?

18-12-2018 19:25

Feyenoord_R +11292

Dan heb je het filmpje niet gekeken, zieke goals man

18-12-2018 20:00

eppo +71798

En Kazim Kazim.

18-12-2018 21:07

martien snellen +590

Was Jorgensen ook,topscorer.Inderdaad twee goede verdedigers is een must.

18-12-2018 19:21

Tedje +836

Mag je die Daichi Kamada van STVV ook gelijk eens gaan volgen

18-12-2018 19:20

Suri +8958

Dit is hem dus niet

18-12-2018 19:15

Dommeloempia1 +19797

Die denkt kut bij feyenoord zit ik op de bank

18-12-2018 19:00

maradonna +1

Laten ze eerst maar eens 2 centrale verdedigers halen daar ligt de grootste zwakte en ook nieuwkoop en malacia zijn ongeschikt

18-12-2018 18:54

huppiehuppiehuppie +1

Naar binnen trekkende rechtsbuiten hebben we al

18-12-2018 18:41

FRVI +0

Goedzo weer 442 speler! Die referendum zo lekker onder Gio :)

18-12-2018 18:40

FRVI +0

* renderen

18-12-2018 18:41

toontjeharder +512

Idd, Jorgensen doet het prima als ie fit is

18-12-2018 18:44

PindakaasFR +133

22 jaar. Topscorer. Contract tot 2022.

Dat gaat betalen worden.

18-12-2018 18:27

hoekieuitzoekie +21652

Goud die scouting. Iemand opmerken zodra hij landelijk topscorer is.
Dat heet geen scouting, dat heet surfen op het internet.

18-12-2018 18:23

FcTussenjaar +18

Kan zo wezen, maar wil je dan een speler halen uit Venezuela die net zn debuut gemaakt heeft en een goaltje meegepikt heeft vanuit een rebound?

18-12-2018 18:24

PindakaasFR +133

Het is idd vrij triest. Maar dat wisten we natuurlijk al.

18-12-2018 18:25

willem48 +2

Die scouting was ook vol lof over sinisterra.

18-12-2018 18:42

MMM +174

Je vraagt je wel af waarom ze een jaar te last zijn. Wellicht op een niveau waar ze niet scouten, wat ook niet heel verrassend zou zijn. Je zal niet van elke competitie ook de divisie daaronder in beeld hebben

18-12-2018 19:19

willem48 +2

Geloof dat er bij elk nieuws hier over een eventuele nieuwe speler wel bij staat....psv en ajax volgen hem ook....vraag me af wat toegevoegde waarde van zo een zin is.

18-12-2018 18:22

ante1908 +2

Dat de kans klein is dat de speler voor feyenoord kiest

18-12-2018 18:23

willem48 +2

Ja of dat het is om ons zoet te houden zodat we het idee hebben niet in de maling genomen te worden en later blijkt dat psv en ajax helemaal geen interesse hadden

18-12-2018 18:39

ezechiel +2222

Larsson 2.0
basisacoglu 2.0

18-12-2018 18:21
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties