'Ayoub en zaakwaarnemer praten met Feyenoord over situatie'

'Ayoub en zaakwaarnemer praten met Feyenoord over situatie'

Yassin Ayoub en zijn zaakwaarnemer hebben woensdag een gesprek met Feyenoord gehad over de situatie van de middenvelder bij de club. Dit schrijft RTV Rijnmond. De middenvelder komt dit seizoen weinig aan voetballen toe in de Kuip.

De 24-jarige Ayoub maakte afgelopen zomer transfervrij de overstap van FC Utrecht naar Feyenoord. Tot dusver kwam de middenvelder acht keer in actie in de Eredivisie. Hierin maakte hij een doelpunt en gaf hij twee assists. Momenteel is Ayoub geblesseerd.

[readmore=49178]

Lees meer over
De Kuip
Plaats reactie
666

Soundwave +0

Las net in de VI een interview met Koeman, Gio, Bommel en Ten Hag … ze hebben het op een gegeven moment over geduld en concentratie bij de huidige generatie spelers. Dit is wel weer een mooi voorbeeldje.. Meneer Ayoub mag god op zn blote knietjes danken dat hij bij Feyenoord mag voetballen... maar ipv te wachten en te vechten voor een plek kijken ze weer meteen naar de weg van de minste weerstand.. net als Amrabat ( wie kent hem nog? nooit meer iets over gehoord )

21-12-2018 11:52

Dafinn +6

Altijd wat hé met die neuzen

20-12-2018 16:17

Ratio_Ronnie +0

Altijd makkelijk praten hier over hoe hij geen kans krijgt etc.
Hij zal wel gewoon belachelijk slecht trainen en gewoon niet goed genoeg zijn anders had hij wel gespeeld. Feyenoord speelt gigantisch slecht en als je dan bank zit zal je wel helmaal gaar zijn...

Als frenkie de jong hier een contract had denk je dan dat hij ook op de bank zou zitten? We hebben gewion slechte reservespelers. Kijk naar een vejinovic, die was volgens iedereen hier fantastisch en gio gaf hem geen kans bla bla.. waar is hij nu dan? Zo zijn er nog wel meer namen.
Wat overigens meer een rol speelt is van geel. Het lijkt erop of hij denkt dat een middenvelder een middenvelder is en niet kijkt naar waar en in welke rol en met welke kwaliteiten een middenvelder speelt. Ayoub is niet wat we nodig hebben.

20-12-2018 16:16

guc75 +10982

Veinovic is geblesseerd Pipo

20-12-2018 16:24

Ratio_Ronnie +0

Klopt maar hij is naar az gegaan en daar heeft hij idd mede door blessures maar ook door kwaliteit geen potten kunnen breken. En het is az... geen shaktar brugge lyon benfica of andere topclub die hem kocht.. het punt is natuurlijk gewoon dat veel spelers bij lange na niet goed genoeg zijn, zoals ayoub.

20-12-2018 16:55

FeyU +1

Waarom nam AZ hem dan over na de verhuurperiode? Je lult maar wat.

20-12-2018 17:20

guc75 +10982

Dude, hij is fucking lang geblesseerd geweest. Vrij lastig om dan potten te breken. Is weer geblesseerd nu...

20-12-2018 21:40

AurelioVidmar +3268

Wat een gelul hahahahahaha

20-12-2018 23:18

Briganti +181

ja bij deze trainer zou zelfs frenky de Jong plaats moeten maken voor Vilhena en Clasie.

20-12-2018 19:47

Ot29 +5

Natuurlijk zit er een deel frustratie, maar je maakt mij niet wijs dat dit alleen aan Ayoub ligt. Het is bekend dat Van Bronckhorst niemand beter maakt. De training alles dan goed is en zo kan ik nog wel verder gaan. Zoek het niet alleen bij spelers. Clasie mag wel blijven staan, maar bakt er helemaal niets van. Geef Ayoub een kans. Maar ja, Clasie, jongen van de club, etc. Wie kut speelt moet vervangen worden. Geen sentiment. Laat Clasie lekker in Engeland.

20-12-2018 14:40

RVP32 +0

John Veltman is nerveus.
Heeft alleen Elvis Manu verder.
Kan geen financiële klapper maken.

20-12-2018 14:13

1234567890 +173044

Aan een Maroc zijn eer zitten gelijk de zaakwaarnemer erbij halen

20-12-2018 12:52

Coolsingel010 +1

begrijpelijk, geduld of verhuren en verkopen voor paar miljoen is prima zakendoen

20-12-2018 12:37

lobbie +4968

Gesprek was over (tijdelijk?) weggaan in de winterstop

20-12-2018 12:16

dreetje13 +4

Lees alleen maar hoe goed Ayoub is in de commentaren .Als hij echt zo goed was dan was hij al lang weg gekocht bij FCUtrecht.Nee hij is transfervrij bij Feyenoord gekomen.Weet niet of er meer kapers waren voor hem,maar ik denk dat Ayoub voor het beste is gegaan.En helaas,dat pakt sportief niet zo uit als hij had verwacht.Gewoon banken ,trainen en je kans pakken als die kans zich voor doet.Dat heeft Ayoub niet echt gedaan.Zijn kans pakken.

20-12-2018 11:45

Suri +8951

Precies, als hij echt zo goed was was er al eerder een transfer geweest. Blij dat we niks voor hem betaald hebben

20-12-2018 12:53

Jamcarter +3

Want Vilhena is wel allang weggekocht?

21-12-2018 03:49

dreetje13 +4

Ja jammer,maar gio zal het toch wel weten.Die ziet hem elke dag.ik denk weer een gevalletje van net niet.Voor sommige is de stap naar Feyenoord echt een stap te hoog.Beter afscheid van nemen,word alleen maar problematisch als dit door ettert.Het feit dat hij met zijn zaakwaarnemer komt is al een teken dat hij denkt dat hij moet spelen.

20-12-2018 11:32

Gromit010 +1

van Geel heeft het goed gedaan de eerste jaren zonder geld.
Guidetti en Pelle bleken een goede GOK, wat goed uitpakte...

De jeugdopleiding heeft ook kapitaal geleverd... Clasie, De Vrij en Karsdorp zijn enkele voorbeelden..

En nu?....
Blijkt van Geel spijtig niet de goede man op de goede plaats.

Communicatie met v Bronckhorst is er volgens mij nauwelijks? Worden spelers gekocht maar vervolgens niet gebruikt.
van Bronckhorst probeert het met jeugdspelers, enigszins te begrijpen want van oudsher kwam daar kwaliteit. Het streven van Gio is te begrijpen aangezien de jeugdopleiding van Feyenoord momenteel niets te bieden heeft geeft hij ze toch aan kans. Alleen begrijpt GIO de staat van de jeugdopleiding momenteel niet.

De Jeugdopleiding van Feyenoord heeft in vergelijking met 020 en Eindhoven niets te bieden. Het was een kapitale fout van v. Geel om niet mee te doen in de Eerste Divisie. Met een slap excuus dat er geen financiële middelen zouden zijn. Bullshit. Het is waar je prio ligt, wat je toekomst visie is en wat je begroot. Laat op zijn minst de gevolgen onderzoeken. Nu heb je al 3 jaar achterstand met de jeugdopleiding van andere grote Nederlandse clubs.
Momenteel wordt er een mooi en modern complex gebouwd voor Sportclub Feyenoord en de jeugdopleiding (Feyenoord Academy) met alle respect maar in Eindhoven en 020 hadden ze die ook 5 jaar geleden al.

Ok. Jeugdopleiding hoeven we de komende 3 jaar geen wonderen van te verwachten zoals kapitaal hierboven beschreven. Nu wordt het dan zaak om slim aan te kopen, dit is gebleken dat v. Geel hiervoor niet geschikt is. Feyenoord heeft nu een TD nodig die kwaliteit aantrekt en kwantiteit en ook een trainer die snapt dat je de komende 3 jaar geen wonderen van de opleiding hoeft te verwachten maar aankopen nodig zal hebben. Vilhena verkopen nu je nog iets kan vragen. Als je volgend seizoen weer EL mist dan is ook Vilhena nog vele minder waard en mogen we blij zijn met 6-7mln...

20-12-2018 11:01

FR_Joel +2822

Van Geel is goed met weinig geld, maar sinds dat we iets te besteden hadden, hadden we een nieuwe TD nodig

20-12-2018 11:11

Gromit010 +1

Kopt, mee eens

20-12-2018 16:16

jayjay49 +7839

Helaas, weinig aan toe te voegen!! De BLUNDER van MvG raakt Feyenoord steeds harder!! RvC...........??? Wordt wakker!!!!!!!

20-12-2018 12:30

theodejong +0

Clasie vanavond tijdens warming up al over zijn latijn. Let maar op.

20-12-2018 09:41

Criticus +21920

Haps blessuregevoelig.
St Juste blessuregevoelig en gehaald aks centrale verdediger maar speelt als rechtsback.
Diks kwam tekort, maar toch gehuurd.
Amrabat mocht banken van Gio en anders spelen als rechtsback.
Ayoub mag banken van Gio.
Tapia mag banken van Gio.
JPB gehaald zonder reden, en een jaar later weer weg.
Sinisterra mag banken van Gio.
Totaal zo een 20 miljoen weg!
ToBsport klimaat!

20-12-2018 09:20

CCla +719

St Juste doet het prima, Diks deed het het meerendeel ook prima, Amrabat en JPB zijn met winst verkocht, Ayoub was gratis, Sini voor de toekomst. Maar vooral blijven zeiken vriend. Je lijkt wel een j**d

20-12-2018 09:44

Gromit010 +1

Nope. Amrabat is om precies te zijn met +/- 1mln verlies verkocht...

20-12-2018 11:05

dreetje13 +4

Beter met een verlies afscheid van nemen voor het een probleem gaat worden.

20-12-2018 11:34

Dionus_ +2381

'Precies' en vervolgens ±. Dit is per definitie tegenstrijdig.

20-12-2018 13:00

hakuna +2065

Je vergeet Classie zijn oegels. zoveel tijd investeten om een gehuurde,matige, speler fit te krijgen waardoor andere banken is ook een veelvoud aan miljoenen. Onbegrijpelijk van Gio!

20-12-2018 13:57

ankona +13697

Mooi he, Clasie huren en voor een ander wedstrijdritme op laten doen en je eigen spelers laten verpieteren.

20-12-2018 08:50

ConquistatoreFR12 +508

Als je eens zou opletten weet je al dat Clasie ook na dit seizoen speelt. Als het aan Clasie ligt speelt hij tot zijn einde bij Feyenoord.

20-12-2018 10:33

Dennis_Doesburg +0

Ja hopelijk alleen als het aan Clasie zelf ligt.

20-12-2018 12:41

hakuna +2065

wat een lul koek. op zo een uitspraak voer je beleid als trainer. haha. KAPITAALVERNIETIGING

20-12-2018 13:58

ConquistatoreFR12 +508

Welk kapitaal?

20-12-2018 14:15

hakuna +2065

de spelers die banken zijn nog steeds meer waard dan ik in 1 maand verdien schatje.

20-12-2018 16:13

Jurk +7082

Dan weet je wel hoe laat het is... zwaai zwaai

20-12-2018 08:08

brian85 +4624

Gewoon even wachten.. vilhena gaat weg, daarna ayoub met Jordy.. prima zo..

20-12-2018 07:52

Dennis_Doesburg +0

Lekker meedoen om plek 5.

20-12-2018 12:41

brian85 +4624

Nu is t toch ook plek 3.. of vindt je dat ze weer een middenvelder erbij moeyen halen en denk je dan volgend jaar op nr 1 te staan?
Denk eerder de verdediging en aanval voorzien van impulsen.

20-12-2018 13:41

NicoJansen +3242

Het was weer geweldig van Geel , waarschijnlijk ben je al weer op zoek naar zo’n zelfde type.

20-12-2018 07:23

klompus88 +20272

Een gesprek kan nooit kwaad

20-12-2018 06:18

dreetje13 +4

Dat doe je dan wel alleen,en niet met je zaakwaarnemer erbij.Lijkt mij het beste om hem te verkopen.Komt er ook weer salaris ruimte.

20-12-2018 11:35

keessie +896

Misschien het wel gewoon routine bij Feyenoord om rond de kerst een evaluatie te doen met een nieuwe speler en zaakwaarnemer?

Kan toch over van alles gaan deze afspraak.. niet te zwaar aan tillen.

Wat zijn situatie betreft: ik vind het jammer. Is een leuke speler die ik graag wat vaker op het veld zou willen zien.

20-12-2018 05:11

mib2000 +9

Wat doe jij op FR12? Hier zijn mensen die normaal kunnen nadenken, normaal uit hun woorden komen en een beetje kunnen nuanceren veruit in de minderheid en eigenlijk niet welkom...

20-12-2018 08:15

1908-2008 +2561

Het was nog zo vroeg, dus had hij nog geen drugs op denk ik.

20-12-2018 08:29

mib2000 +9

Misschien...heel misschien...is het iemand die geen drugs gebruikt? Bijna niet voor te stellen hier, want hier is 99% doorgesnoven, maar toch... Ik hoop het!

20-12-2018 08:50

Gers +12852

Haha echt he

20-12-2018 09:29

FR_Joel +2822

Minder snuiven je draait door jongen

20-12-2018 11:02

Nos1975 +10

Ayoub is inderdaad een leuke speler, alleen zijn laatste wedstrijden waren niet best. Maakt IMO nog veel domme fouten, die al een paar keer een tegendoelpunt hebben gekost.

20-12-2018 09:50

keessie +896

Haha excuses.. ik zal het voortaan wel houden bij de fora van nieuwsuur en EenVandaag.

20-12-2018 12:41

gwmd1 +4083

Je mag het niet zeggen hè...

20-12-2018 04:56

FR-1993 +5659

Gio weet die bankspelers ook nooit tevreden te houden. Altijd van die domme wissels na de 80e minuut. Laat zo'n Ayoub gewoon elke wedstrijd na 60 minuten invallen, Clasie heb toch altijd kramp.

20-12-2018 03:03

FR_Joel +2822

Dat ligt niet aan hem. Van Beek speelde ook een tijd niet, en hij was wél gemotiveerd om zich terug te knokken en zeurde er niet over

20-12-2018 11:06

dreetje13 +4

Waarom tevreden houden.Op de training laten zien dat hij niet meer om je heen kan zou de juiste weg zijn.En als je dan mag invallen,keihard je kans pakken.Kan nou niet zeggen dat Ayoub dat heeft gedaan,zijn kans pakken.

20-12-2018 11:37

FR-1993 +5659

De keren dat hij inviel deed hij het goed. Maar in 15 minuten is het lastig indruk te maken.

20-12-2018 22:43

FR_Gerben +95

ut Stomme,, bij Utrecht speelde hij echt alles... en bij Feyenoord op zo'n zijspoor belandt... Zo zonde....
Clasie is echt een jongen uit eigen jeugd en voor in de selectie,, maar Ayoub is dat ook zeker weten!

20-12-2018 01:05

hasil +8

Aan 90% van die Marokkaanse spelers zit mentaal een steekje los.......allemaal snel verongelijkt en op de teentjes getrapt....

20-12-2018 00:49

jonaathn +14706

Is toch logisch als Jordy pas 3 goede wedstrijden heeft gespeeld?

20-12-2018 02:10

you_never_walk_alone +8609

Ligt niet aan zijn roots hoor .... zit gewoon onterecht op de bank.... jongen krijgt geen kansen en als hij invalt dan slaat het zelden tegen ...

20-12-2018 08:36

Dionus_ +2381

Pardon, maar heeft u zijn laatste invalbeurten niet gezien? Die waren zwaar dramatisch en leidden vaak tot een tegengoal!

20-12-2018 13:16

you_never_walk_alone +8609

Heb je clasie al zien voetballen ??

20-12-2018 13:32

Dionus_ +2381

Ja en ik heb hem ook zien pogen te verdedigen. Clasie heeft zich al bewezen bij Feyenoord (voordat hij werd verkocht) en staat logischerwijs hoger op het lijstje bij Gio. Ayoub dient dit nog te doen. Ik kan me nog die bekerwedstrijd herinneren waar hij en Tapia mochten beginnen en echt dramatisch speelde tegen een amateurclub. Tuurlijk, iedereen kan een slechte dag hebben, maar ik heb Ayoub helaas vaker slecht zien spelen dan goed.

Ik hoop echter dat hij het op de trainingen en in eventuele andere invalbeurten gaat laten zien en dat hij waardevol kan zijn voor ons aller Feyenoord.

20-12-2018 15:50

jonaathn +14706

Vaak tot tegengoal? Hoe vaak dan?

20-12-2018 13:56

Dionus_ +2381

Ik heb geen statistieken hiervan en moet bekennen dat ik dit heb afgeleid uit een andere reactie hier op FR12. Ik kon me hier echter wel in vinden en herinnerde me momenten waarbij hij de bal dom (/ongelukkig) verspeelde waarmee hij een tegengoal inleidde. Sowieso tegen een amateurclub in de beker en ook tegen PSV leidde hij met een slechte koppass een tegengoal in.

20-12-2018 15:55

Gers +12852

Ayoub heeft tot nu toe niks gedaan of gezegd zover ik weet (wandelgang daargelaten) om zn mentaliteit in twijfel te trekken . Ik zie wel bij jeugd dat er relatief veel marokanen met een verkeerde mentaliteit rondlopen(ook veel autochtoonen trouwens) Athans als je als voetballer het maximale uit jezelf wil halen

20-12-2018 09:36

dreetje13 +4

Laten we zeggen dat de jeugd al gauw over het paard getild is.De een wat meer dan de ander.

20-12-2018 11:39

Kralingen-Crooswijk +800

Verkracht door het wanbeleid. Is in potentie echt niet onwaardig.

20-12-2018 00:44

youneverwalkalone84 +0

Misschien kunnen we 020 een poot uitroppen en deze marrokaan daar slijten

20-12-2018 00:37

hasil +8

Belachelijk natuurlijk. Een zaakwaarnemer die namens een speler verhaal komt halen omdat hij niet speelt. Te gek voor woorden. Spelers als hij hebben totaal geen zelfkritiek. Ik heb hem een paar keer in het 2e gezien maar hij bakt er gewoon niet veel van. Hij kan nergens aanspraak op maken.

20-12-2018 00:30

KonaldRoeman +3

Komt wel vaker voor dat zaakwaarnemers om een gesprek vragen bij de club, hoor. Een zaakwaarnemer dient de belangen van zijn client, en dat is Ayoub in deze en niet Feyenoord. Een gesprek aanvragen bij de club is dus volkomen normaal.

20-12-2018 03:33

FrankFR +0

Dit lijkt me geen type speler die zonder aanleiding de lastige jongen uit hqat hangen. Ik denk dat hem dingen zijn beloofd die niet waargemaakt (kunnen) worden

20-12-2018 00:12

NicoJansen +3242

Als jij op de training uitblinkt sta je gewoon in de basis.
Prinsjes gedrag.

20-12-2018 07:25

FrankFR +0

Daar geloof ik totaal niet in bij Gio. Selecties uit het verleden hebben dat wel uitgewezen.

Als je geen basisplek hebt is het vrijwel onmogelijk om er 1 af te dwingen op basis van training. Moet veelal door invalbeurten gebeuren..

20-12-2018 08:52

Gers +12852

Hoe weet jij nou hoe spelers het doen op training . Als hij echt zo goed is zou hij wel meer meer kans krijgen

20-12-2018 09:39

FrankFR +0

Jij denkt toch niet dat er maar 11 man goed trainen? Aangezien Gio altijd vast houdt aan de zelfde spelers!

20-12-2018 12:25

Gers +12852

Nee maar over de gehele linie en balans elftal wel 11 iets beter

20-12-2018 13:14

fasjiman +407

zo'n gozert moet gewoon bij een middemotert blijven dan heeft hij gegarandeerd een basisplaats.wil hij naar een topclub dan is de kans groot dat je op de bank terecht komt.

19-12-2018 23:54

you_never_walk_alone +8609

En wat versta jij dan onder de defenitie topclub ??
Ayoub zit prima op zen plek. Staan wekelijks zelfs slechtere spelers in de basis....

20-12-2018 08:39

dreetje13 +4

Voor somigge is de stap net te groot.Topclub of niet,Feyenoord is natuurlijk andere koek dan utrecht.

20-12-2018 11:40

rijnvogels1 +1602

Dat Ayoub er niet komt komt door die bagger trainer

19-12-2018 23:12

Spijksupporter +6547

Ja. De geweldige manier waarop hij invalt is echt de schuld van Gio.

19-12-2018 23:38

pinda123 +317

Optyfen joh moet gewoon de aankopen 5 wedstrijden basis opstellen en dan beslissen zelfde als amrabat nooit een kans grkregn opkknkeren met die pleuris gio allrmaal klagen op van geel ze aankopen maar het is gio die ze kapot maakt

19-12-2018 23:49

Persia +1854

Helemaal mee eens .

En de kans die is gekregen ook nog amper op zn eigen positie..
Tapia is ook verneukt door het zelfde gedrag van gio
Amper spele en vaak niet zn eigen positie .

Vermeer beste keeper .. ook verneukt
Larson... heeft ook zwaar moeilijk met de logica van gio
Nieuwkoop daar zie je toch bij ..dat is een middenvelder.
Clasie niks speciaals... Nooit moeten doen
Waarde van je spelers minder.. daardoor ook nog irritatie stomme beslissing van gio/geel .

20-12-2018 06:43

pinda123 +317

Zegt veel over gio dat hij clasie blijft opstellen tis gewoon een pannekoek en kom niet over de prijzen want dat was kuyt elia en van persie

19-12-2018 23:51

frhuub +129

Rot op joh natuurlijk hebben kuyt elia en van persie meegeholpen aan de prijzen maar van bronckhorst ook dus muil houden over gio

20-12-2018 00:10

FeyenoordQLD +0

Gio is geen pannekoek dat is marco van basten.
Gio is een poffertje

20-12-2018 00:41

beppie172 +65695

Toen ie de eerste weken goed inviel voor ploeterende ploeggenoten werd hij ook niet beloond.

20-12-2018 00:14

xsplinterx +5

Hij krijgt ook geen echte kans. Gio heeft het goed gedaan de afgelopen jaren, maar nu is het niets anders dan kapitaalvernieting.

19-12-2018 23:59

Clasie12 +2432

Ayoub is gewoon te goed om op de bank te zitten. Ik zou hem ook gewoon vaker willen zien ipv Clasie of Toornstra. Hij kan in principe beide rollen invullen. En anders verkoop je hem of verkoop je Vilhena, die gaat over een jaar anders transfervrij weg.

19-12-2018 23:10

Wimberto +2

Joh..misschien moet je van Geel er even op wijzen mvt Vilhena

19-12-2018 23:18

rijnvogels1 +1602

Wat zijn negatieve lingen over Yaoub bagger supporters

19-12-2018 23:10

rijnvogels1 +1602

RVF Voor mij ben jij geimporteerd oen

19-12-2018 23:08

RVF +12377

Is goed man, reageer volgende keer even op mijn reactie, weet je zeker dat ik het lees ;) maarja dat zul je wel niet begrijpen

20-12-2018 00:59

rijnvogels1 +1602

RON1872 Wat ben jij een grote lul

19-12-2018 23:06

Briempje +8

Verkopen voor 3 mil makkelijk verdient voor boetius krijg je zelfs geld voor:p

19-12-2018 23:05

ron1872 +8153

Ayoub ziek, zwak, misselijk en een grote bek. Lekker spelen met zijn mobieltje en een dikke Opel onder zijn kont op onze kosten en er werkelijk niks van bakken. Out met die profiteur.

19-12-2018 23:01

FRgio078 +0

Wat een kutleven heb jij..

19-12-2018 23:09

FeyenoordQLD +0

Geloof niet dat die een kut leven heeft, anders was die wel met die kut aan spelen ipv hier op fr12

20-12-2018 00:42

FR_Joel +2822

Nou nou nou zo kan ie wel weer. Gewoon een goede gozer die Ayoub

20-12-2018 11:08

Gerrie +322

Ayoub out. Vilhena out. V Bronckhorst out. Kunnen er allemaal niets van. Feyenoord onwaardig

19-12-2018 22:46

king-swerts +505

Vilhena?? Hahahahaa

19-12-2018 23:01

tussenjaar +6203

Onze prijzenpakker hahahahahaha

19-12-2018 23:30

Brutaal1908 +8967

Hij heeft toch gewoon gelijk? Wat een drama middenveld hebben we!!!!!

19-12-2018 22:45

VakBspringtniet +23

Wie lopen er ook al weer altijd weg?

19-12-2018 22:43

RVF +12377

Ja hoor, weer zo een geïmporteerde Nederlander die loopt te klagen bij het minste of geringste...

19-12-2018 22:42

FR-JJN +12867

Goed ingeburgerd toch?

19-12-2018 23:02

Rotterdam1983 +5762

Man man man alweer geblesseerd

19-12-2018 22:37

Liser +19855

Leuk tegen een Nac en een Zwolle maar verder heb je er helaas niet veel aan. Vilhena en Clasie zijn gewoon beter.

19-12-2018 22:35

PabloOno1908 +137231

Weg ermee! Lekker naar club Brugge! Vechten voor je plek. Gio of geen Gio

19-12-2018 22:33

Geitekaas +43196

Onder GVB mislukt alles. Zelfs Messi zou die nog op de bank laten wegkwijnen... Geen speler wil meer komen. Je zou wel gek zijn.

19-12-2018 22:25

Rotterdam1983 +5762

Ja want Ayoub is zo ontzettend goed........

19-12-2018 22:37

Boris_FR12 +2145

En dan te bedenken dat ayoub misschien wel beter is dan messi

19-12-2018 22:41

whasjoewahn +16562

Ayoub en Messi in 1 zin... wow...

19-12-2018 23:21

JBH +1677

VIlhena gaat, Ayoupie op zijn plekkie

19-12-2018 22:24

Refge +670

Dan ga je er op achteruit

19-12-2018 23:31

KOTER10 +0

Ayoub en Tapia zijn beter dan Vilhena en Clasie. Ze missen alleen wedstrijdritme en vertrouwen van de trainer.

19-12-2018 22:24

Concept +0

Nee, gewoon nee.

19-12-2018 22:26

KOTER10 +0

Onderbouw het en typ niet alleen 2x nee. Gio moet stoppen met vriendjespolitiek en doorselecteren/rouleren. Dit is de zoveelste vorm van kapitaalvernietiging #Feyenoord.

19-12-2018 22:30

Salomon Kalou +4

Je draait het om. Onderbouw jij eens waarom Tapia en Ayoub met ritme beter zijn dan Clasie en Vilhena!

19-12-2018 23:09

Rotterdam1983 +5762

Dat jij de naam Tapia nog in je mond durft te nemen

19-12-2018 22:38

Boris_FR12 +2145

Dit slaat echt alles

19-12-2018 22:41

Baron_van_Kleinpolder +0

Vilhena en Clasie zijn beter dan Ayoub en Tapia. Ze worden terecht opgesteld door de trainer en Vilhena zit terecht bij de selectie van het Nederlands elftal.

19-12-2018 22:43

Kalouless +12670

Ah ja. En daarom is er wel interesse voor Vilhena en niet voor Ayoub en Tapia. Want scouts van buitenlandse clubs hebben er natuurlijk veel minder verstand van dan wij.

20-12-2018 01:01

FR_Joel +2822

Verklaar je nader haha

20-12-2018 11:09

MaartenTT +19902

Ik blijf er maar raar tegenaan kijken. Het lijkt steeds meer een modeverschijnsel om 'in gesprek' te gaan wanneer een speler niet in de basis komt.
Alsof iedereen er bij iedere transfer maar van uit gaat dat het een soort automatisme is dat de aangetrokken speler alleen maar voor de basiself wordt gehaald.
Volgens mij is dat iets dat je als speler zelf pauzenloos waar moet maken.

19-12-2018 22:22

Fatfive +146

Dat is onderanderen iets waar de zaakwaarnemer voor is.

19-12-2018 22:24

xwnjicjk +0

Met dank aan oetlul v Geel is dit ook weer weggegooid geld. Door Clasie te halen

19-12-2018 22:19

Legionist +1790

Ayoub erin zeg ik maar. Laat het maar eens zien.

19-12-2018 22:15

Tonymctony +1324

Kokcu 1 goeie westrijd gelijk basis. Geef die Ayoub dan ook eens een kans vanaf de start

19-12-2018 22:21

Concept +0

Hoe Ayoub laatst speelde hoeft het niet van mij hoor. Was wel verkeerde positie, maar grossierde in balverlies.

19-12-2018 22:27

Rotterdam1983 +5762

Alleen heeft Kokcü de mazzel dat Kokcü op de nummer 10 positie 2 spelers waren die niet fit waren of geblesseerd.En Ayoub is totaal geen nummer 10

19-12-2018 22:39

Kalouless +12670

Eerst maar eens die goede wedstrijd. Net als Kökcü.

20-12-2018 01:02

FR_Joel +2822

Maar als hij gewoon fit was geweest had hij de laatste potjes wel gewoon gespeeld met de blessures van Toornstra en Clasie. Hij is zelf nauwelijks fit geweest het afgelopen half jaar

19-12-2018 22:06

FR_Joel +2822

Het is ook geen geweldenaar. Geen speler die het team veel beter maakt

19-12-2018 22:04
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties