'Feyenoord kan Robert Skov vergeten'

'Feyenoord kan Robert Skov vergeten'

Robert Skov staat op het scoutinglijstje van Feyenoord. De Rotterdammers kunnen de komst van de 22-jarige rechtsbuiten wel vergeten. De concurrentie is simpelweg te groot en de voorkeur van Skov gaat uit naar het seizoen af te maken bij FC Kopenhagen en zich verder te ontwikkelen.

Zaakwaarnemer Brian Steen bevestigt dat er diverse clubs uit het buitenland geïnteresseerd zijn in Skov. ''Op dit moment is het goed dat Robert Skov in Kopenhagen blijft. FC Kopenhagen is een goed team en hij is net overgestapt naar de club, dus hij moet het seizoen in Kopenhagen afmaken.''

Steen heeft al gesproken met de Turkse club Fenerbace. ''Het is niet officieel. Maar ik heb een goed gesprek gehad tussen kerstmis en nieuwjaar met de president. Ik hoop dat ik hem ook in Istanbul kan ontmoeten,'' vertelt hij in gesprek met BT.

Een stap hogerop in de winterstop is uitgesloten. ''Het is een zware competitie. Dus misschien is het niet goed voor een jonge speler, maar misschien als hij wat ouder is. Maar zoals ik al eerder zei, Robert Skov heeft een contract bij FCK. Daar blijft hij tot de zomer.''

Naast Feyenoord en Fenerbahce azen ook Ajax en PSV op de diensten van Skov. Met achttien goals in twintig wedstrijden is de Deen topscorer van de Superligaen. Deense media verwachten dat hij een recordtransfer gaat maken. Bedragen rond de vijftien miljoen euro worden genoemd.

Lees meer over
Robert Skov
Plaats reactie
666

Jones9899 +10834

Best aardige statistieken.
Vorig jaar in 43 wedstrijden 16 doelpunten en dit seizoen staat de teller na 34 wedstrijden al op 24 goals.
Valt me daarnaast ook op dat z'n statistieken oplopen ook al is hij van club geswitched.
Niet dat het nut heeft om over hem te speculeren want de kans dat hij naar ons zal komen is wel erg miniem..

09-01-2019 14:33

Mensini +14582

Kan ook een ééndagsvlieg zijn, vorig seizoen maar 1x gescoord...

09-01-2019 13:21

Jones9899 +10834

Vorig seizoen heeft hij 6x het net weten te vinden maat ;)
5 in de superligaen en 1 voor de beker.

09-01-2019 14:29

Jones9899 +10834

Ho, 16x zelfs. Had de goals die hij als invaller gemaakt heeft niet meegeteld...

09-01-2019 14:32

Mensini +14582

Ik zie idd 6x, 1x voor Kopenhagen en 5x voor Silkeborg...

Maar dat is wel incl. invalbeurten...

Volgens Soccerway tenminste...

09-01-2019 20:54

Kapkan +0

Hoeveel geld is er bij ons beschikbaar voor transfers en salaris?

09-01-2019 10:19

VLUUPIK +0

Achja misschien handig om eens niet een halfjaar van te voren bekend te maken welke spelers je volgt.. je gaat dalijk toch krijgen dat Ajax met zoveel geld je gaat dwarsbomen.

09-01-2019 02:31

beppie172 +65739

Doet Feyenoord niet, maar de zaakwaarnemers hebben er bij voldoende interesse wel baat bij want die hopen dat ze daardoor hogere bedragen kunnen eisen.

09-01-2019 09:11

medtown +5946

Dit is geen scouten.. Dit is topscoorderslijstjes kijken.

09-01-2019 00:57

pellevg +4433

Topskovder

09-01-2019 02:26

pellevg +4433

Dit was denk ik mijn beste reactie ooit. Bedankt.

09-01-2019 02:27

Mensini +14582

Idd, anders was hij al "gescout" toen hij hooguit 20 was...

09-01-2019 08:44

zegmaarWes +1

Scouts gaan altijd topscorers lijstjes af. Anders kunnen ze net zo goed elke prutser scouten.

09-01-2019 08:49

medtown +5946

Nee dat is nou net wat scouts niet moeten doen..

09-01-2019 11:07

ricodetico +12980

Die moeten dus maar gewoon naar een willekeurige wedstrijd gaan om te kijken of er iets tussen loopt?

09-01-2019 12:41

zegmaarWes +1

Dit dus, ze snappen het duidelijk niet.

09-01-2019 16:14

medtown +5946

Hoe scout je een verdedigende middenvelder dan?

10-01-2019 10:30

zegmaarWes +1

Op basis van verdedigende statistieken lijkt mij.

In dit geval ging het om een aanvallende speler, dus lijkt mij een topscorers lijstje de beste eerste indicatie.

11-01-2019 13:23

hondje1 +336

NIET KOPEN. ZONDE VAN HET GELD.

09-01-2019 00:03

Highvleet +1

15 miljoen voor een spits uit de 'deense' competitie ...wow...

08-01-2019 23:52

thieu +0

Vergeet het maar kansloze missie.

08-01-2019 23:26

Goofy1973 +3079

haha 15 mln...dat had mvg moeten bedenken voordat ie voor diezelfde 15 mln een half elftal miskopen deed

08-01-2019 23:09

beppie172 +65739

Ja inderdaad, dat onderhandelen met Kopenhagen over Jorgensen was ook zo'n drama. Hebben we echt veel teveel voor betaald

09-01-2019 09:13

NoSurrender12 +197

Robert wie. Skoftig snel

08-01-2019 22:57

FRRMS +26121

22 jr voor 1 milj gekocht.

Had ie dan niet gescout kunnen worden voor hij naar kopenhagen zou gaan??

08-01-2019 22:53

Sasss +54162

Tja, geen oogjes in Denemarken lopen. Anderzijds, Ajax had hem ook niet op het vizier toen meende ik, terwijl ze wel goed zijn met Denen

09-01-2019 10:25

Carloco +49

Duh. Wie wil er nou bij een Club met zo een beleid als Feyenoord spelen. Alleen maar mensen die niet aan spelen toekomen. Echt geen talenten hoor.

08-01-2019 22:17

Jamcarter +3

Dus dat, enige reden om voor Feyenoord te kiezen is de kuip. Verder zou ik echt niet weten waarom iemand voor Feyenoord zou kiezen als hij ook naar andere mooie clubs kan

09-01-2019 01:38

hollister +0

Ajax heeft al jaren de eerste keus in Denemarken... dat komt door de naam en de vele spelers die er zijn doorgebroken en vooral ook door hun superscout John Steen Olsen... die oa ook Zlatan heeft ontdekt.
Het is trouwens geen spits maar een linksbenige buitenspeler die tevens een specialist is voor vrije trappen.
Marktwaarde zou ongeveer 5 miljoen zijn.. Fenerbache heeft al 7 of 8 geboden maar men verwacht dat hij tussen de 15 en 20 gaat opleveren... in dit soort vijvers kan Van Geel geen spelers scouten.. wanneer snappen mensen dat hier nu eens.

08-01-2019 22:08

GeorgeKush +0

Je weet alles wel goed te vertellen

08-01-2019 22:18

hollister +0

Kwestie van verdiepen voordat je iets roept... zouden meer mensen hier moeten doen ipv al die onderbuikgevoelens en haatopmerkingen.. maar dank je

08-01-2019 23:48

xsplinterx +5

Ajax heeft in ieder land de beste papieren qua nederlandse clubs denk ik.

08-01-2019 22:36

hollister +0

Ajax heeft idd de eerste keus idd denk ik... alleen twijfelt men daar tussen een aantal spelers... Benedetti, Pedrihno en Lainez en Skov.. en daarnaast Shabani (jong talent van Bayern). Pedrihno is denk ik iets te duur.. moet al minimaal 30 miljoen kosten... denk dat ze in eerste instantie gaan voor Shabani (toekomst) Lainez en misschien nog Skov (ligt er ook aan wie er nog vertrekken (Neres?)

08-01-2019 23:51

beppie172 +65739

De jeugdopleiding in 020 draait op volle toeren zie ik. Zie je toch het voordeel van een Jong team in de 1e divisie.

09-01-2019 09:16

hollister +0

Komen nog hele goede jeugdspelers aan hoor.. die fabriek blijft ook gewoon doorgaan.. veel wordt verwacht van Brobbey, Gravenberch, Unuvar en Hoogerwerf.. maar daarnaast moet je als Nederlandse club ook altijd buitenlands talent "aankopen" en ook directe versterkingen... Je moet nl ook niet gek opkijken dat er komende zomer 6 tot 8 spelers van deze groep (van Ajax) verkocht gaan worden.. dat kan je natuurlijk niet alleen opvangen met jeugdspelers... het verloop van spelers bij Ajax is vele malen groter dan bij Feyenoord

09-01-2019 20:24

beppie172 +65739

Daar is dus de instroom in 1e divisie van Jong teams nooit voor bedoeld geweest. Was de bedoeling dat de Nederlandse talenten meer kansen en weerstand kregen.

09-01-2019 20:51

hollister +0

Klopt, maar de stap van KKD naar ededivisie is al heel groot.. laat staan als je het niveau CL nastreeft... dat is nu wel degelijk een heel groot gemis voor feyenoord... benieuwd of men alsnog gebruikt maakt van de nieuwe verkorte mogelijkheid tot toetreding

09-01-2019 22:22

feyenoord_Freak +14031

Het zal wel weer niet zo zijn

08-01-2019 21:59

Ratfield +3566

Jorgo voor 3,5 miljoen gehaald in 2016. Topspits van Kopenhagen, 25 jaar

2 jaar later moet de topspits van Kopenhagen al 15 miljoen kosten ...

succes vGeel, met je baggernetwerk.

Jij koopt nooit een degelijke speler van je leven

08-01-2019 21:06

BBMarco +497

Spits?

Robert Skov staat op het scoutinglijstje van Feyenoord. De Rotterdammers kunnen de komst van de 22-jarige rechtsbuiten

08-01-2019 21:36

Ratfield +3566

haha, ohja. ken je nagaan.

2 jaar terug de spits voor 3 mil

nu een RB voor 15

08-01-2019 21:38

Otterguy +726

Jørgensen heeft daar ook vooral als buitenspeler gespeeld. Laatste seizoen in de spits en 15 goals in 31 competitiewedstrijden gemaakt. Ook was hij een paar jaar ouder dan Skov nu is.

09-01-2019 00:05

destillemeerderheid +0

Komtie dan he. Zo'n jongen kan net zo goed voor Feyenoord kiezen als voor die andere clubs. Maar wij hebben minder geld, nog niet eens minder aanzien. 1+1=2

08-01-2019 21:03

PindakaasFR +133

Onze scouting is echt briljant.

08-01-2019 21:01

FRS-79 +1

Als ze wel wat zagen was er toch geen geld om iemand te kopen.

08-01-2019 21:43

Winetou +172

goh verrassend dat het niet door gaat......
denk toch eens realistisch man als er zo veel top clubs geïnteresseerd zijn denk je dan als Feyenoord enige kans te hebben denk het niet ...

08-01-2019 21:00

JJOSHUA +0

Die jongen kan al mee met de sub-top van Duitsland, had hem graag gezien bij Feyenoord, maar vond t al onrealistisch. Zelfde met die Japanner, ik zie hem graag komen, maar hij kan al hoger komen dan Feyenoord.

08-01-2019 20:52

Bullshitartist +0

Het is simpel. Als Ajax zich meldt en hij is goed genoeg, gaat hij daarheen. Gaat hij er niet heen, dan is hij niet goed genoeg om Ajax in te halen.

08-01-2019 20:42

ArcticMonkeys +0

15 miljoen euro? wat denken zij dan? gekke pleuris denen.

btw: ook aandacht in het buitenland voor ons:

https://www.lequipe.fr/Sport-et-style/Design/Actualites/Le-futur-stade-du-feyenoord-sera-le-plus-grand-des-pays-bas/975034?

08-01-2019 20:37

010-ert +1

15 miljoen voor deze gozer op basis waarvan?

08-01-2019 20:31

dennis-zuid +4237

18 goals in 20 wedstrijden, topscorer van de Deense competitie. Ik snap deze vraag niet helemaal, want dat staat letterlijk in dezelfde alinea als dat bedrag.

08-01-2019 20:40

010-ert +1

De deense competitie ja daar ga je al

08-01-2019 21:30

RVVC +0

Topscorers uit onze geweldige competite worden voor grote bedragen verkocht en zijn nagenoeg allemaal mislukt in het buitenland. Dus wat stelt onze competitie dan voor met geen enkele club In de EL.

Jörgensen werd hier met 2 vingers in de neus topscorer. Daarom had hij in Denemarken meer moeite mee.

08-01-2019 22:04

RVVC +0

Hij is topscorer en pas 22. Dat vragen wij toch ook voor Jörgensen dus waarom ben je zo verrast?

08-01-2019 20:43

hasil +8

sterker......voor St. Juste willen ze hier minimaal al 15 milj. hebben.

08-01-2019 20:47

010-ert +1

Ik acht de eredivisie iets sterker dan de deense competitie

08-01-2019 21:30

Mrunterwijst +10612

Dat scheelt niet veel hoor

08-01-2019 23:24

Barrypapa +15918

Op basis van cijfer en talent?

08-01-2019 20:46

ElPanzeFr +21342

15 miljoen zou sws geen optie geweest zijn

08-01-2019 20:30

El-Fenomeno +9

Liever Oedegaard.

08-01-2019 20:28

KennethVermeer +3

15 miljoen.... in 020 lachen ze om dat bedrag

08-01-2019 20:28

guc75 +10984

de voorkeur van Skov gaat uit naar het seizoen af te maken bij FC Kopenhagen en zich verder te ontwikkelen.

Tja, als hij zich verder wil ontwikkelen dan moet hij zeker niet bij Feyenoord zijn. Dus dan houdt het daar al op voor ons, ongeacht de transfersom. Scherp gezien door die Skov.

08-01-2019 20:25

seezu84 +22

Dan maar weer oud-feyenoorders terughalen, onze scouting apparaat is ook echt fantastisch.

08-01-2019 20:25

guc75 +10984

Ik begin te denken dat onze scouting apparaat eigenlijk een of ander slecht geprogrammeerd appje is die steeds vast loopt en dus maar met oude bekende op de proppen komt.

08-01-2019 20:26

Bullshitartist +0

Heeft er toch geen hol mee te maken, man. Je kunt scouten tot je een ons weegt, maar als een speler zoals Skov niet naar Feyenoord wil, heeft het geen zin. Denk je echt dat Skov naar ons komt als Ajax en PSV zich melden? Word wakker.

08-01-2019 20:39

wijzijnfeye +401

In de tijden van Marc Netto haalden ze Dolberg, Younes, Milik, Davinson Sanchez, Frenkie, Onana, Tagliafico allemaal voor drie knikkers en een paasei. Moet Feyenoord ook gewoon kunnen met een goede scouting

08-01-2019 20:51

BBMarco +497

Younes 2.5 mil
Milik 2.5 mil
Sanchez 5 mil
Tagliafico 4 mil
Dus 4 spelers coor 14 mil, dure knikkers of dure paasei.

08-01-2019 21:53

wijzijnfeye +401

Welke van de 4 vind je duur

08-01-2019 22:18

BBMarco +497

Waar heb ik het over duur?
Wat noem jij voor 3 knikkers en een paasei?
Noem eens 4 spelers die samen 14 mil hebben gekost?
Dat lukt je alleen als de de 4 duurste pakt en in 020 zijn dit de goedkoopste.

Dus lul gewoon niet zo dom.

08-01-2019 23:23

wijzijnfeye +401

Als iets goedkoop is noem ik het paar knikkers en een paasei. Als jij een nieuw Rolls-Royce kan kopen voor 5000 euro is dat niet duur

08-01-2019 23:32

guc75 +10984

Hei bullshit kerel, jazeker komt Skov naar ons als we de gevraagde transfersom willen betalen. En ook als hij ziet dat hij zich bij ons kan ontwikkelen. Maar dat is niet zo zeker dus hij gaat het niet doen. Een gedeelte is transfersom, andere is perspectief. Dus nee, zolang MvG en Gio hier rond lopen zullen we achter blijven.

08-01-2019 23:39

guc75 +10984

Dag komt dichterbij jonge. Hopelijk kan je dan je team nog steeds supporten als die twee weg zijn.

09-01-2019 12:54

hasil +8

Feyenoord kan niet mee doen als het om bieden gaat. Dat is niets nieuws maar dat is altijd al zo geweest. Je kan zo'n speler enkel halen als hij pas 19 is en nog lang niet zo goed.
En dan heb je direct het dilemma voor onze club. Want van dit soort jongens lopen er in heel Europa tientallen rond. En het grootste gedeelte hoor je nooit meer wat van. Het is op voorhand echt niet te voorspellen of een speler ooit zal doorbreken.

Dan kan iedereen wel op MvG zitten te zeiken maar dat is veel te makkelijk. Feyenoord stelt geen zak voor en telt helemaal niet mee als het om de echte transfers gaat zoals nu met deze speler.

En als hij dan een aanvaardbaar gokje maakt met zo'n Sinisterra dan is het ook weer niet goed.
Wakker worden allemaal, Feyenoord staat helemaal achteraan als het om mogelijkheden op de internationale markt gaat.Je bent afhankelijk van de Pele's , Guidetti's, Elia's die elders buiten de boot zijn gevallen of die Feyenoord als opstapje zien hun loopbaan weer een vervolg te geven.

Dat is de huidige situatie en die zal komende jaren met het huidige budget niet veranderen.

08-01-2019 20:23

FR-Freggle +8

Daarom moet je goed scouten en jonge gasten halen die 15-16 zijn, je moet de prijsstijging voor zijn. Maar ja dan heb je wel scouts nodig. Als je dan spelers naar het 1e loodst verdien je geld met goede transfers en daarmee inspireer je de volgende talenten om naar feyenoord te komen, of te blijven in het geval van de Chongs en Zirkzees.

08-01-2019 23:29

FR-Freggle +8

Ik zie geen andere manier dan deze om stappen te maken, of een sjeik binnenhalen maar ja, wil je dat..

08-01-2019 23:30

Vedetterut +249

Daarom ook voor Andreas Skov Olsen gaan.

08-01-2019 20:15

Boogieboog +0

Ja dat snapt mn oma ook. Die Sol van willem 2 is de enige spits die wij kunnen halen . Maar of die nu zo veel beter is ?

08-01-2019 20:10

Likkertjedap +1

Van Persie stopt en achter Nico kan hij toch best lijkt me? vente dan verhuren

08-01-2019 20:17

Heiko +327

Waar is van Geel eigenlijk? Vakantie vieren zeker!

08-01-2019 20:07

Rotterdamijsselmonde +1

Die viert 12 maanden per jaar vakantie.

08-01-2019 20:16

feyenoord1980 +2744

Als ajax en psv interesse hebben staan we al buitenspel.

08-01-2019 19:59

BlankeVla +7858

Ja hoor, weer te laat geschakeld. Ik roep al jaren om hem. Lekker van Geel.

08-01-2019 19:59

[FR]Thomas +227603

Precies. Ik weet nog dat ik hem voor het eerst zag, in de E1 van Silkeborg. Heb toen Beenhakker nog getipt, maar die vond hem te duur

08-01-2019 20:03

BlankeVla +7858

Ja jammer dat de vader van Skov zijn salaris niet wilde betalen.

08-01-2019 20:26

kevinmulFR010 +18071

Kan van geel weer kijken naar een speler van Utrecht of Heerenveen

08-01-2019 19:59

guc75 +10984

Misschien is Bazoer iets voor ons.

08-01-2019 20:22

RemcoFR +26824

Dat is pas nieuws dat een speler naar een andere club gaat waar hij 2x meer kan verdienen dan bij Feyenoord.

Gek he ;-)

08-01-2019 19:57

WouterD1908 +27

Nog nooit van gehoord

08-01-2019 19:56

gabelerus12 +163

Nou wat een teleurstelling, alsof wij ooit 15 miljoen uit zouden kunnen geven

08-01-2019 19:46

guc75 +10984

Dat kunnen we wel maar dan aan een halve selectie van middelmaat. Dan is het volgens MvG risico verspreiden. En dat begrijpt iedereen....

08-01-2019 20:23

Bullshitartist +0

Als je vijf spelers nodig hebt en 15 miljoen te besteden zou ik dat lekker aan een speler uitgeven. Die kan het lekker alleen.

Lul toch niet zo dom.

08-01-2019 20:40

guc75 +10984

Middelmaat haal je ook gratis binnen, Pipo. Zoals Mark Rutten ooit zei: Lul zelf effe niet zo dom.

P.s. het is geen 15 miljoen maar 28 miljoen, met Sinistera erbij. Met Berghuis als enige die het waard is. Rest is bullshit, maar daar ben je wel mee bekend. Shit for brains.

08-01-2019 23:42

Hendrik-Johan +0

Afgezien van het geld.. Kopenhagen is ook gewoon een betere club dan feyenoord. Die spelen vaker Europees dan ons, dus die gaat echt niet hier heen komen

08-01-2019 19:46

FeyChris +6

gewoon lekker jeugd inzetten over paar jaar weer kampioen

08-01-2019 19:34

hollister +0

Hoe had je dat gedacht dan? LOL

08-01-2019 22:13

1234567890 +173357

Feyenoord kan gratis Mokhtar halen

08-01-2019 19:25

guc75 +10984

Feyenoord kan gratis een andere trainer halen, doen ze ook niet.

08-01-2019 20:24

the-crow +4068

Zal wel een eendagsvlieg zijn.

08-01-2019 19:21

Thommy +4

Jammer. Volgende......

08-01-2019 19:20

Koekert +5466

Zoals de laatste 40 jaar:
We hebben geen geld. We hebben geen geld. We hebben geen geld. We hebben geen geld. We hebben geen geld. We hebben geen geld. We hebben geen geld. We hebben geen geld. We hebben geen geld. We hebben geen geld. We hebben geen geld. We hebben geen geld. We hebben geen geld. We hebben geen geld. We hebben geen geld. We hebben geen geld. We hebben geen geld. We hebben geen geld. We hebben geen geld. We hebben geen geld.

08-01-2019 19:19

Mauricio_Aros +33

JIJ KOOPT HELEMAAL NIKS WANT JE HEBT GEEN GULDEN DAT IS HET HEM JUIST HOE KAN JE DAN KOPEN?!

08-01-2019 19:23

Mat +3582

Weet niet in welke tijd jij leeft maar ik heb ook al heel lang geen gulden meer jij wel.

08-01-2019 19:53

haan88 +2

Geen guldens, geen leestekens, helemaal niks.

08-01-2019 20:05

ForeverFR52 +1

Wat is dit allemaal voor gezwets? Teveel in het glaasje gekeken.

08-01-2019 20:30

Mauricio_Aros +33

Excuses, heren. Het was een quote van huisbaas Bob.

09-01-2019 00:14

Steven_Seagal +27847

tja gebruikers zonder ava hè

09-01-2019 00:44

wijzijnfeye +401

Die Robert Skov volgt op zn instagram 2 clubs namelijk Kopenhagen en Ajax. Lekker begin in ieder geval

08-01-2019 19:17

CW010 +1811

Ik zou ook eerder naar Ajax gaan dan Fenerbahçe, Turkije is 1 bak ellende en het niveau is ook drama, zou zonde zijn voor een potentieel talent

08-01-2019 19:36

feyefrank +2083

ik zou eerder naar Fenerbahce gaan dan naar de grafhonden.

maar goed ik ken geen enkele club ik niet eerder heen zou gaan.

08-01-2019 19:48

fasjiman +409

moet voor zo'n gozert toch mooiere clubs zijn dan turkies of neusjes

08-01-2019 20:10

feyefrank +2083

alles is beter dan de neusjes

08-01-2019 21:14

Zwitsal +8

15 miljoen gaat Feyenoord nooit voor een speler betalen. Nu niet, nooit niet. Zeker niet met Martin van Geel als TD, betaald liever 10 miljoen voor 3 middelmatige middenvelders dan 10 miljoen voor een gerichte versterking met kwaliteit.

08-01-2019 19:11

Mrunterwijst +10612

26 miljoen voor 5 aankopen waarvan er vooralsnog 1 slaagt is ook niet geweldig

08-01-2019 19:22

Dezwartetulp +76753

Er slagen er meer van lullo

08-01-2019 19:45

Mrunterwijst +10612

Wie dan? Ik mag hopen dat je je woorden zonder te schelden ook nog.kracht bij kunt zetten

08-01-2019 23:06

Bullshitartist +0

Voor die genoemde 25 miljoen hebben we oa Berghuis, Haps, Juste gehaald. Prima aankopen.

08-01-2019 20:45

Dezwartetulp +76753

En larsson, ook niet verkeerd

08-01-2019 21:19

Mrunterwijst +10612

Alleen Berghuis slaagt, de rest faalt

08-01-2019 23:07

maradonna +1

Alles wat we halen worden toch verziekt door onze geweldige trainer dus er komt niemand meer

08-01-2019 19:25

Joe69 +1

Daarom moet Mvg ook de koffers pakken

08-01-2019 19:29

Bullshitartist +0

Verstandig als je net drie middenvelders nodig hebt. Na het kampioenschap zijn er 17 spelers vertrokken uit je selectie.

https://www.voetbal.com/teams/feyenoord/2018/6/

08-01-2019 20:47

klompus88 +20272

Die komt dus niet

08-01-2019 19:09

ringostar +8

Tuurlijk bij ons komt er weer niks bij andere clubs versterken wij niet pfffff

08-01-2019 19:09

PindakaasFR +133

Als ajax en psv hem echt willen dan ben je sowieso als Feyenoord zijnde al kansloos.

08-01-2019 19:06

Tariko1908 +0

Wordt m niet deze transferperiode hopen op de volgende...

08-01-2019 19:01
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties