Feyenoord klaar op transfermarkt

Feyenoord klaar op transfermarkt

Feyenoord-supporters hoeven vanavond niet in spanning te zitten om een mogelijke transfer. Technisch directeur Martin van Geel zegt dat de Rotterdammers klaar zijn op de transfermarkt.

De transfermarkt sluit vanavond om 00:00 uur Nederlandse tijd. Ook zullen er geen spelers meer vertrekken bij Feyenoord. Tonny Vilhena, die de laatste weken in verband werd gebracht met een transfer, maakt het seizoen dan ook af in De Kuip.

De transfer van Martina van vandaag heeft alles te maken met een blessure van Botteghin. ''Als Eric niet maanden geblesseerd zou zijn, hadden we geen spelers meer gehaald,'' vertelt Van Geel in gesprek met RTV Rijnmond. Feyenoord heeft geen optie tot koop bedongen bij Everton over Martina.

[readmore=49646]

Lees meer over
De Kuip martin van geel Eric Botteghin
Plaats reactie
666

StayCranked +372

zijn we ooit begonnen op de transfermarkt dan dit seizoen? van Geel moet gewoon opdonderen, dat die dat zelf niet snapt. Is gewoon een kwestie van tijd, beter de eer aan jezelf houden van geeltje

03-02-2019 00:47

cocodepapegaai +0

Van Geel Van Geel, je bent een makreel!

01-02-2019 21:32

ron1872 +8163

Ron Vlaar schijnt terug te willen komen

01-02-2019 11:14

FR_Joel +2833

Als jeugdtrainer?

01-02-2019 15:49

Scollo010 +3815

Joh die bolwerkt het niet eens bij AZ, moet je nagaan.

01-02-2019 17:39

ron1872 +8163

weer die kop van mvg op fr12, wanneer gaan we dat hoofdstuk afsluiten?

01-02-2019 10:53

Coolsingel010 +1

zou mooi zijn als we gewoon nog even doorgaan! MVG INN!

01-02-2019 10:37

Altijdwat +0

Feyenoord klaar met van Geel.

01-02-2019 10:02

alexnultien +6051

Wanneer pleurt van geel op, de man heeft nooit doorgepakt na de titel. Hoeveel goede aankopen heeft hij nou gedaan?

01-02-2019 09:08

ringostar +8

Nu al waar blijft onze spits ????

01-02-2019 04:57

ron1872 +8163

Yep die hebben we nu echt hard nodig. Jorgensen die steeds minder lijkt te worden, rvp die stopt en over vente hebben we het maar niet meer.

01-02-2019 10:54

Scollo010 +3815

Ik wil een zieke negerspits erbij

01-02-2019 17:39

Jigsaw +10046

Als we tog een rechtsback nodig hadden, waarom geen Karsdorp?

01-02-2019 03:16

alexnultien +6051

Weggegooid geld

01-02-2019 09:07

FR_Joel +2833

Die lijkt een kans te krijgen bij AS Roma

01-02-2019 15:45

MARKFRDRONTEN +76

Ik lees reacties puur zodat ik me kapot kan lachen

01-02-2019 01:33

Ro__078 +4511

Bony voor volgend seizoen? Schijnt er 3 gescoord te hebben in 22 wedstrijden in de PL. Moet er hier minimaal 25 in schieten dan toch?

01-02-2019 00:49

de_rots_uit_rio +0

Top aankopen! Weeeee wooooordee kampioen!!!!

01-02-2019 00:48

bleikjr +4

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/863516/feyenoord-aanwinst-martina-afgemaakt-in-engeland-jullie-maken-een-grote-fout-.html

Tumor Martin jaaaaaaa

01-02-2019 00:18

FC Apendrecht.nl +29789

Hoorde jij ook bij die kneuzen die hetzelfde zei over Graziano Pelle? De spits die in zijn heeeeeele carriere bijna nooit had gescoord?

01-02-2019 00:23

bleikjr +4

Nee aan Pelle zag je dat ie kwaliteit had als aanspeelpunt al bij AZ zelfs

Martina nooit iets bijzonders geweest

01-02-2019 00:36

huppiehuppiehuppie +1

Nooit iets gehad, daarom zit ie bij everton, waar klaassen door het ijs zakte, juist...

01-02-2019 00:48

Kapkan +0

Ik verwacht komende zomer vuurwerk op de transfermarkt. Er moeten versterkingen komen. Mvg moet zich nu bewijzen anders is het echt klaar.

01-02-2019 00:11

mausztune +1332

Hoop dat ie oprot

01-02-2019 00:52

FcTussenjaar +18

Feyenoord klaar met Martin van Geel was beter nieuws geweest

01-02-2019 00:09

FC Apendrecht.nl +29789

Zo’n onzin altijd zulke berichten. Als nu iemand belt die 15 miljoen legt voor Vilhena is die gewoon pleite.

01-02-2019 00:04

wirie010 +1814

Niet mijn favoriet maar wel beter dan Nieuwkoop, juste gaat centraal. Ik denk dat de PL hem sterker heeft gemaakt, voor de rest gemiddelde speler.

01-02-2019 00:02

huppiehuppiehuppie +1

Tis een centrale verdediger toch?

01-02-2019 00:49

wirie010 +1814

Ik ken m als rb

01-02-2019 10:51

Sleepie +11915

Iedere keer dat Van Geel een pakje opent is het weer geen walk-out

31-01-2019 23:57

Croma-bak-vet +0

En ook geen borden

31-01-2019 23:58

Sleepie +11915

Treurig maar waar.

01-02-2019 00:22

Aros +6892

Martin van Goud, zieke transferperiode

31-01-2019 23:52

bollano82 +1686

Wat een achterlijke mongool is die van geel zeg . Zeker op die foto

31-01-2019 23:51

huppiehuppiehuppie +1

Nee jij ziet d'r vrolijk uit op je foto

01-02-2019 00:49

bollano82 +1686

Incognito gast altijd goed

01-02-2019 09:10

IPPA001 +97

Klaar? :'D
Dat impliceert dat er iets gedaan moest worden. Nou Van Geel heeft helemaal niks gedaan. Het is dat Clasie nog in de app groep van Southhampton zat, dat er een vervanger voor Bottegin komt.

31-01-2019 23:46

svw +3

Ja ja. Van Geel kan ook helemaal niks goeds doen hè.

31-01-2019 23:47

Metjependek +0

Hoe lang heeft Vilhena nog een contract?

31-01-2019 23:39

FR-JJN +12867

2020. Maar gaat bijtekenen hoop ik

31-01-2019 23:42

svw +3

Ik denk niet dat Vilhena gaat bijtekenen

31-01-2019 23:47

FR-JJN +12867

Dat hebben we al vaker gedacht. Het ligt niet voor de hand, maar wie weet.

01-02-2019 00:32

svw +3

Laten we het hopen iig. En idd, ik heb zoiers vaker gedacht. Val me nog mee dat hij zo loyaal is.

01-02-2019 01:14

ron1872 +8163

ik denk dat Tonny Feyenoorder voor het leven is en blijft

01-02-2019 10:58

SuperGuidetti1 +33

Gaat helaas niet bijtekenen denk ik, is wel toe aan een stap

01-02-2019 00:03

FR-JJN +12867

Is ie zeker, gezien feyenoord sportief redelijk stil staat. Hij gaat pas weer groeien met betere spelers om hem heen vrees ik, helaas.

01-02-2019 00:32

Rotterdammer +11230

Lastige keuze of van beek of scharie naast juste in het centrum .?

31-01-2019 23:30

FR-JJN +12867

Geen lastige keuze. Gewoon van beek

31-01-2019 23:32

FRQQ93 +20363

Die stoke en Everton fans lachen ons vierkant uit dat we Martina hebben.....

31-01-2019 23:29

Rotterdammer +11230

Wij hun als die hier goed gaat spelen. Geef die jongen een kans

31-01-2019 23:32

feyenoordfan22 +0

als hij goed meedraait sta jij zeker als eerste te juichen... pessimist

31-01-2019 23:32

FC Apendrecht.nl +29789

Laat pessimist hier buiten lul

01-02-2019 00:10

Aros +6892

Ik lach Stoke sowieso al uit

31-01-2019 23:53

huppiehuppiehuppie +1

We werden ook uitgelachen toen pelle hierheen kwam

01-02-2019 00:50

xsplinterx +5

Er is dus gewoon geen interesse in Vilhena en Jorgensen. Krabbendam heeft gewoon gelijk met z’n 20 miljoen, want deze twee zouden de dure jongens zijn.

31-01-2019 23:16

hasil +8

Ja, natuurlijk heeft Krabbendam gelijk. Die krijgt een lintje omdat hij voor het vijfde jaar op rij verkondigde dat Vilhena gaat vertrekken.

31-01-2019 23:28

tussenjaar +6205

70 miljoen is de selectie waard

31-01-2019 23:32

xsplinterx +5

Haha, tuurlijk. Geen 250 miljoen?

31-01-2019 23:35

FR_in_hart_en_nieren +837

klopt wel ongeveer wqt hij zegt hoor.

31-01-2019 23:36

xsplinterx +5

Niet waar. In de zomer heeft Vilhena nog een contract voor een jaar en zal niet meer dan een miljoen of 6 opleveren. Aangezien er nu al geen interesse is heb je best kans dat ie in de zomer ook niet verkocht wordt. Jorgensen was 18 miljoen, maar die kan er ook al 2 seizoenen geen klote meer van, dus daar krijg je ook de hoofdprijs niet voor. Niet eens de helft van wat ie ooit waard was. Dan Berghuis die geflopt is in Engeland en drie wedstrijden onzichtbaar is en dan één wedstrijd goed. Larsson die nog steeds niet uit de verf komt staat ook niemand om te springen. Dan is die 70 miljoen heel snel gereduceerd hoor.

31-01-2019 23:45

FR_in_hart_en_nieren +837

het was bijna 100 miljoen dus zelfs met die reducties zit je nog rond de 70

01-02-2019 00:17

Salomon Kalou +4

Berghuis 12, Vilhena 15, Jorgensen 10, Larsson 8, St. Juste 12, Haps 6.
De rest bij elkaar ook nog zo'n 20. Dan kom je er inderdaad.

31-01-2019 23:43

xsplinterx +5

Haha, Vilhena 15. Waar waren de kopers dan in de winter? Precies nul aanbiedingen. Haps is meer geblesseerd dan dat ie speelt, Jorgensen raakt geen pepernoot net als Larsson en stJuste loopt er ongeinteresseerd bij in wedstrijden die niet interessant genoeg zijn voor hem. En wie koopt Berghuis dan? Als er geen vraag is gaat de prijs omlaag. Zo werkt dat.

31-01-2019 23:48

svw +3

Vilhena 15? Contract voor 1 seizoen nog na dit seizoen. Is max 7 miljoen

31-01-2019 23:48

svw +3

Die bedragen zuig je echt uit je duim

31-01-2019 23:49

Salomon Kalou +4

Klopt, is mijn eigen inschatting op basis van kwaliteit, potentie en de huidige markt.

01-02-2019 11:18

svw +3

Niet meer doen dan

01-02-2019 11:38

Salomon Kalou +4

Je eigen inschatting blijft achterwege?

04-02-2019 00:08

svw +3

Ja klopt. Ik waag me er niet aan. Omdat we de bedragen toch niet weten.

04-02-2019 01:25

Salomon Kalou +4

Dus kun je, volgens die gedachte, toch ook mijn inschatting niet beoordelen...

04-02-2019 09:57

tussenjaar +6205

Eens met kalou. 5 miljoen van beek

31-01-2019 23:53

SopLul +712

https://www.transfermarkt.nl/eredivisie/startseite/wettbewerb/NL1

01-02-2019 00:48

Steven_Seagal +27847

weer een geslaagde operatie, bedankt helden.

31-01-2019 23:12

Mactor +1

Manmanman, wat een boeiend bericht

31-01-2019 23:11

ElPanzeFr +21342

Van Geel maar eens vervangen. Is nu weer allemaal lapmiddelen aan het gebruiken voor de tekortkomende selectie die hij eerder heeft opgesteld

31-01-2019 23:09

Baksteen +3678

Jammer dar niemand onze TD wilt overnemen. Volgens velen is het martin van goud de topper onder de Td's

31-01-2019 23:02

FeyU +1

Wil, zonder T.

31-01-2019 23:22

Baksteen +3678

Bedankt voor de verbetering. Top!

31-01-2019 23:34

Siep_de_Poortugaler +991

In het Rotterdams is het anders gewoon "wilt". Ken je dat niet?

31-01-2019 23:47

Cluip +5845

Lul niet FeyU, wilt is gewoon goed, kan allebei maar. In de regel is de hij/hun vorm stam+t dus baksteeeeeeeeen typt t goed..

Van Geel zou idd een goeie voor NEC of Twente zijn

01-02-2019 00:26

FeyU +1

Als je dan zo'n grote broek aantrekt, Cluip, zorg dan ook dat het klopt wat je zegt: https://onzetaal.nl/taaladvies/hij-wil-hij-wilt. Want zowel in het Nederlands als in het Rotterdams, wat ik vaag wel ergens ken geloof ik, is het fout.

01-02-2019 09:28

Cluip +5845

Haha dankje :) dan nog vind ik t sneu als je er daarnaast niet inhoudelijk in gaat op iemand z'n post. Je snapt toch wat hij bedoeld, daar is communiceren voor lijkt me

01-02-2019 16:34

tussenjaar +6205

We hebben de beste TD en trainer van Nederland

31-01-2019 23:26

ron1872 +8163

ehhhh die had toch een vast contract. er is vast wel een club die dat contract wil afkopen voor een miljoentje of 25

01-02-2019 11:03

Milekiel +6

Dit heb ik eerder gehoord

31-01-2019 22:55

Sleepie +11915

Wat loopt er bij onder 19 op rechtsback dan? Niks bijzonders toch? Nieuwkoop is wel echt einde verhaal denk ik.

31-01-2019 22:42

remco112 +16288

Denzel Hall. En die is prima! Zaten meerdere Europese clubs achteraan. Helaas nog geen contract

31-01-2019 22:53

FRjack +49

Hall is echt (nog) veel te licht voor Feyenoord 1 hoor.

31-01-2019 23:43

remco112 +16288

Ik zeg ook niet dat hij er al klaar voor is hé ;)

31-01-2019 23:45

Sleepie +11915

Potentie voor het 1e?

31-01-2019 23:55

tussenjaar +6205

Dit moet genoeg zijn voor plek 3 en bekerwinst

31-01-2019 22:40

gabelerus12 +163

Moeten we wel eerst ajax verslaan. Ja weet dat we ze net 6-2 hebben verslagen maar reken maar dat de volgende erg lastig gaat worden

31-01-2019 22:49

tussenjaar +6205

Het zal inderdaad niet weer 6-2 worden. Mijn gedachtes gaan nog wel eens terug naar 2007

31-01-2019 23:06

nlx78 +1758

Ik teken voor zo'n 1-0 in de laatste minuut 3 jaar terug
https://youtu.be/E5qGUBks09s?t=244

31-01-2019 23:32

gabelerus12 +163

Bedoel je niet 2005 toen we voor t laatst twee keer in een seizoen van ajax wonnen?

01-02-2019 01:02

mausztune +1332

Mee eens hoor!!

31-01-2019 23:17

Verstappen +7640

Inderdaad. Ik verwacht deze keer een magere 5-3

31-01-2019 23:49

dennis-zuid +4237

Als er een positie toe was aan versterking, was het rechtsback wel. Helaas wel een half jaar te laat

31-01-2019 22:37

hasil +8

Ja en nee. Nee omdat Nieuwkoop uiteindelijk toch wel het nodige tekort komt en je dit al de nodige punten heeft gekost.

Aan de andere kant.....kan niemand zeggen dat jeugdspelers bij Feyenoord geen kans krijgen. Die heeft Nieuwkoop gehad.

En als je deze speler deze zomer al gehaald had dan zat iedereen hier weer te janken dat de eigen jeugd geen kans krijgt.

Allemaal gelul natuurlijk. Bijlow, Vente, Malacia, Nieuwkoop, Vedronk, Kocku....allemaal spelers die kansen hebben gekregen. En dat iedereen niet goed genoeg of nog niet goed genoeg is, is ook duidelijk. Maar met die onzin dat de jeugd geen kans krijgt moet men eens stoppen...

31-01-2019 23:05

PapaKevin83 +15296

Maar waarom.zijn ze (nog) niet goed genoeg? Er is geen ontwikkelingsperpectief. Hoe kun je sterker en beter worden als je elke week op de bank moet zitten en heel af en toe 10 minuten mag spelen. Hoe kun je met ons beloftenteam beter worden? Waarom mag je niet verhuurd worden als je toch nooit speelt. Daar gaat het fout. Want als je dan een keer mag spelen, dan mis je ritme, is de weerstand te hoog etc.

31-01-2019 23:15

hasil +8

Simpel. Sommigen zijn niet goed genoeg omdat het aan het vereiste talent ontbreekt. De goeden groeien verder en voor sommigen is dit hun plafond. Dat is altijd zo geweest en moet men zich niet zo druk over maken. Het is gewoon een natuurlijk selectieproces. De goeden blijven, als je ze betaald tenminste, en de rest mag zijn heil elders zoeken.

31-01-2019 23:22

PapaKevin83 +15296

Onbegrijpelijke huur. Je kan gerust de jeugd brengen. Derde worden we met of zonder Martina toch wel. En hij gaat de beker in zijn eentje niet voor ons winnen.

Ik begin de jeugd steeds meer te begrijpen. Bij Feyenoord krijg je in het eerste geen kans, is het beloftenteam een lachertje en mag je niet verhuurd worden.

31-01-2019 22:35

skin +13986

Welke jeugd kan je nu op lcv neerzetten dan? Knoester is weg, Geertruida geblesseerd.

31-01-2019 22:36

PapaKevin83 +15296

St juste en nieuwkoop rechts. Dat heb ik liever dan Martina. En als Geertruida weer fit is kan je hem gebruiken.

31-01-2019 22:42

skin +13986

En wat is dan je backup? Die positie is nu gewoon even flink onderbezet. Ik snap deze huur daarom wel.

31-01-2019 22:45

PapaKevin83 +15296

Ik begrijp hem niet. Ik begrijp de hele visie niet meer. We zouden veel meer geld en tijd in de jeugd moeten stoppen. Maar nu huren we allemaal spelers die ontwikkeling tegen gaat. En waarvoor? 3de word je toch wel en de beker wordt gewoon een lastig verhaal.

31-01-2019 22:48

skin +13986

Het is puur een bezettingsprobleem op korte termijn dat hiermee prima wordt opgelost. Zoveel verdedigend talent komt er helaas niet door hoor momenteel. Geertruida heeft wel potentie maar ook die is momenteel geblesseert.

01-02-2019 01:23

PapaKevin83 +15296

Haps en malacia lb
Van Beek, botteghin, Geertruida en vd Heijden cv
Nieuwkoop en st juste rb.

Dan heb je verdonk nog over. Dus verdedigers zat in de selectie. Ik weet botteghin geblesseerd etc , maar dan kan je wel een selectie van 80 maken. Want stel dat er iemand geblesseerd is.

01-02-2019 19:33

Reintjuh +5317

Klopt wat je zegt, daarom halen we hem. Ja voor min. 1 prijs. En de hoofdprijs is dat hunnie in 5 jaar niets hebben dus 2 prijzen.

31-01-2019 22:41

Krukkie +0

Heeey Calimero! Zegt genoeg dat je dat de hoofdprijs vindt....

31-01-2019 23:07

Reintjuh +5317

Is naast de beker zeker DE hoofdprijs . Wat denk jij nou man , dit is wat het is en klaar. Reus Krukkie

01-02-2019 01:18

wouterrr +0

Bij Feyenoord krijg je geen kans? Het merendeel wat in de basis staat heeft zijn jeugdopleiding gehad op varkenoord......

31-01-2019 22:42

PapaKevin83 +15296

En de meeste uit nood opgesteld.

31-01-2019 22:44

wouterrr +0

Uit nood?!
Wat was er dan mis met Vermeer en Jones, dat Bijlow eerste keeper is geworden...?

31-01-2019 22:45

PapaKevin83 +15296

Dan noem je er 1 van de afgelopen jaren. Toen we failliet waren in 2010, werd er een ik opengetrokken die ons gered heeft. Malacia stond verdomde achter nelom. We hebben burger en wehrmann, maar huren clasie. Vente mag niet worden verhuurd, maar mag heel af en toe spelen. Kokcu hetzelfde verhaal.

En zo kan ik nog wel even doorgaan. Tuurlijk is de jeugd niet goed genoeg op dit moment, maar hoe kunnen ze ooit beter worden met dit beleid. Ze hebben geen enkel perspectief om te ontwikkelen, want wij huren er nog wel 1 extra bij.

31-01-2019 22:52

wouterrr +0

Kijk even naar het eftal toen we kampioen zijn geworden... Kampioen wordt je niet met talenten. Maar met een goeie mix van jong en oud. Talent en ervaring..
Jeugd moet zich gewoon bewijzen, en wanneer ze goed genoeg zijn komt het vanzelf. Kijk naar Kokcu, is vaste stand-in voor het middenveld geworden.
Vente laat het ook niet zien als hij de kans krijgt. Dus het is logisch dat hij achter een van persie en jorgensen staat.
Het is van alle jaren dat maar een aantal spelers uiteindelijk ook echt de stap naar een basisplek kunnen maken bij Feyenoord 1! We zijn geen dordrecht waar je zo bij het eerste terecht komt.

31-01-2019 22:59

PapaKevin83 +15296

Ik zeg ook niet dat ze basis moeten staan. Maar ik snap dat jeugd weg wil bij ons. Kans op ontwikkeling is 0. Vente moet je gewoon verhuren, maar er heerst angst dat jorgensen of Van Persie geblesseerd raken. Dus die jongen kan zich niet ontwikkelen.

Kokcu mocht tegen emmen spelen. Doet dit goed, en daarna? 1 kans tegen fortuna en klaar.

We hebben ayoub, Tapia, vilhena, toornstra, kokcu, burger, wehrmann en wat doen wij? Wij halen clasie.

Het feit is gewoon dat jeugd daardoor weg wil. Want hier is je ontwikkelingsperpectief heel klein.

31-01-2019 23:07

gokufan +5472

ja goed gwn ff huren

31-01-2019 22:32

mikerdamzuid19912 +6

Mwha nee we zijn niet klaar ! We zijn nog heel hard op zoek naar een nieuwe technisch directeur

31-01-2019 22:24

Keesvanwonderen +1

En ook op zoek naar een technisch directeur

31-01-2019 22:23

Dribbeltje +0

Nu op zoek naar een nieuwe technisch directeur.

31-01-2019 22:17

RemcoFR +26824

Dan nu opzoek naar een hoofdsponsor..

31-01-2019 22:15

HooyFR +73

Jaa toppie hoor

31-01-2019 22:14

Vido56 +2426

Wie zou er nu uberhaubt een vervanger voor Martin van Geel zijn, met het budget wat Feyenoord heeft, heeft hij het mijn inziens nog niet zo slecht gedaan. 020 heeft zoveel miljoenen meer maar heeft de laatste 5 jaar geen enkele prijs gehaald

31-01-2019 22:14

Nol +3140

Die hebben al 1000 dagen niet bovenaan gestaan.

31-01-2019 22:16

Ratfield +3566

Van Geel Be Like:

M'n CV valt uit dus ik haal nog even een RB ...

En ja, dan kan Jerry op CV ... Maar die heeft dat ook al n jaar niet meer gedaan en t was ook niet altijd vlekkeloos destijds

31-01-2019 22:08

dennis-zuid +4237

Juste is één grote vlek op RB dus laat 'm maar centraal spelen dan

31-01-2019 22:39

Ratfield +3566

zeker, liever CV dan RB.

Maar ook dat ging niet vlekkeloos :)

31-01-2019 22:46

beppie172 +65739

Hij kan gelukkig ook gewoon overal in de verdediging spelen. Dus ook centraal, eventueel zelfs linksback maar daar is het al druk genoeg.

31-01-2019 22:57

Ondeugd1908 +0

Bij Stoke en Everton maken ze ons belachelijk dat we deze minkukel hebben gehaald hahahaha

31-01-2019 22:08

michiel2424 +29052

Terwijl zij er een stuk meer voor betaald hebben dan wij ooit gaan doen...

31-01-2019 22:28

hasil +8

een troost is dan weer dat ze bij Everton en Stoke nog harder lachen om hun eigen stommiteit.... misschien kan jij je aansluiten...

31-01-2019 22:34

kevinmulFR010 +18071

Had gehoopt dat van geel op zou tyfen

31-01-2019 22:06

Hussie +0

Gelukkig, stel je voor dat er nog meer mongolen gehaald zouden worden.

31-01-2019 22:05

Bati +39540

Toch denk ik dat Geertruida die maanden ook prima had kunnen invullen maar goed, ik ben in ieder geval blij dat Martin geen miljoenen aan middelmaat heeft uitgegeven.

31-01-2019 22:05

PapaKevin83 +15296

Ze hadden die geertruida de kans moeten geven. Dit is een van de redenen dat jeugd weg wilt. Geen kans in het eerst, de beloften stelt niks voor en ze mogen ook niet verhuurd worden. Totaal geen visie

31-01-2019 22:07

Bati +39540

Klopt jeugd heeft hier 0,0 perspectief te triest voor woorden

31-01-2019 22:13

hasil +8

Kijk jij geen wedstrijden? Ben je dan zo blind dat je niet ziet dat die Geertruida niet rijp is voor een plaats in het eerste? Tegen die duitsers laatst was hij onthutsend zwak...

31-01-2019 22:37

PapaKevin83 +15296

Omdat hij nooit een kans krijgt en kutwedstrijden met de beloften speelt. Je wordt beter als je vaker op hoger niveau speelt. Dat kan bij ons niet. Dus begrijp ik goed dat jeugd weggaat. We zijn weer een koopclub

31-01-2019 22:43

hasil +8

Je moet beginnen bij het begin. Eerst moet je bij de jeugd wat laten zien. en als je dat doet dan krijg je kansen op een hoger niveau. En Geertruida is zo ver nog niet.

31-01-2019 23:26

Bati +39540

Dan ben jij zelf FUCKING blind Hasil, in de YL speelde hij fantastisch en scoort ook nog eens enorm veel voor een verdediger. Volkomen met PappaKevin eens op een bepaald moment moet je kansen krijgen anders blijf je hange.

Daarbij net alsof die Coco Jambo zo geweldig is

01-02-2019 08:16

Marc +521

Feyenoord klaar met Martin Middelmaat

31-01-2019 22:03

lenadevrouwvan +15

Dus die gaat einde van het seizoen gewoon weer terug.
Geen optie tot koop bedongen .

31-01-2019 21:59

Bati +39540

En dan lekker boeiend, er komt geen wereldwonder bij ofzo

31-01-2019 22:03

lenadevrouwvan +15

Heb ik dat gezegd, dat hij een wereldwonder is ? Misschien verrast hij ons , en misschien ook niet . Is stand-in voor botje, niets meer of minder . Maar als hij ons toch goed zou bevallen, had je hem misschien over kunnen nemen. Dus optie tot koop was dan geen heel gekke optie geweest . Toch ? Heeft toch PL ervaring .

31-01-2019 22:13

Chamo +1892

De selectie is rond

31-01-2019 21:59

Patrick +3783

Hopelijk komt er nog een mooie club voor van Geel zelf.

31-01-2019 21:58
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties