''Advocaat en Kuyt bij Feyenoord? Geen goede zaak''

''Advocaat en Kuyt bij Feyenoord? Geen goede zaak''

Willem van Hanegem is absoluut geen voorstander van Dick Advocaat als opvolger van Giovanni van Bronckhorst, die na dit seizoen vertrekt als trainer van Feyenoord. Volgens Van Hanegem schiet je met Advocaat weinig op.

"Je gaat toch niet denken aan een tussenpaus? We liggen al jaren achter. Dan verspeel je weer een jaar. Dat vind ik zonde. Ik denk dat het wel gaat gebeuren, maar het is geen goede zaak," zegt de voormalig speler en trainer van Feyenoord in het praatprogramma van de Rotterdamse internetzender Recht uit Rotterdam.

Dirk Kuyt
Ook door een andere suggestie zet Van Hanegem een streep. "Dirk Kuyt? Die is drie weken bezig met trainen! Dat is bij Feyenoord altijd zo, dan schuiven we maar iemand naar voren die populair is. Of die er verstand van heeft moet je maar afwachten."

Henk ten Cate en Henk Fraser
De oud-international komt zelf ook met namen. "Ik zou denken aan Henk ten Cate. Die laat zijn ploegen altijd redelijk tot goed spelen, altijd naar voren gericht. Dat zien we bijna niet meer. Dan zet je andere Henk (Fraser, red.) erbij en neem je Max Huiberts van AZ als technisch directeur," aldus Van Hanegem.

Lees meer over
Giovanni van Bronckhorst Dirk Kuyt Dick Advocaat Willem van Hanegem Kuyt Van Hanegem Advocaat
Plaats reactie
666

bullshitverwijderaar +0

Ja, kies je voor een trainer waarvan je nog niet weet of hij het kan maar wel het vermoeden (Kuyt) of voor een trainer die op zeker niet goed genoeg is omdat Van Hanegem er een column over schrijft?

06-02-2019 16:29

toonu2 +5

Dan nog beter geen trainer volgend seizoen ipv advocaat

06-02-2019 10:55

toonu2 +5

ADVOCAAT NEEEEEEE

06-02-2019 10:48

amiguo-2018 +0

Weg met die Alex Pastoor genoeg amateursclub

06-02-2019 02:23

amiguo-2018 +0

Weg met die Alex Pasroor genoeg amateursclubs

06-02-2019 02:22

gwmdaden +0

Jaap Stam, heeft volgens mij Feyenoord-genen

05-02-2019 19:45

StayCranked +372

van Hanegem is tegen alles wat Feyenoord doet, omdat ze hem niet vragen

05-02-2019 16:55

Kars01 +0

Alex Pastoor. Vraagt niet de hoofdprijs, is innovatief en ambitieus..

05-02-2019 13:59

frfanatic1908 +7

Ahhaahhaahha nneeee

06-02-2019 00:29

rijnvogels1 +1602

Rot op met Advocaat ben het Willem eens deze man brengt niets meer als Gio

05-02-2019 13:55

jayjay49 +7839

Zwaktebod!!!! Paniek bij Martin Van Geel, die ook niet meer weet hoe hj zijn puinhoop kan redden. RvC wordt alsjeblieft wakker en grijp in!!! Er moet structureel. veel veranderen bij Feyenoord!!!????
Kuyt op den duur, maar die moet eerst leren!! Er MOET een einde komen aan het wanbeleid, ontbrekende scouting, wegzakkend Varkenoord, volledig gebrek aan Beleid en Viie!!!!!
RvC grijp in !! NU!!! De club gaat kapot!!

05-02-2019 13:00

jayjay49 +7839

Zwaktebod!!!! Paniek bij Martin Van Geel, die ook niet meer weet hoe hj zijn puinhoop kan redden. RvC wordt alsjeblieft wakker en grijp in!!! Er moet structureel. veel veranderen bij Feyenoord!!!????
Kuyt op den duur, maar die moet eerst leren!! Er MOET een einde komen aan het wanbeleid, ontbrekende scouting, wegzakkend Varkenoord, volledig gebrek aan Beleid en Viie!!

05-02-2019 12:21

FACTANONVERBA +44

En even buiten de lijntjes denken?

Jurgen Streppel, met John de Wolf en JP van Gastel?

05-02-2019 11:28

ForeverFR52 +1

Of Vloet! Is weer lekker snel weg!

05-02-2019 09:30

RicoFR36 +26476

Dan komt Eb zeker?

05-02-2019 11:40

Burton93 +3

Je hebt misschien wel gelijk willem, maar ik kan toch niet aan de gedachte ontsnappen, dat ook jij je oude vriendjes naar binnen wil helpen en je oude vijanden naar buiten. Ook zodat je zelf weer naar binnen kunt.

Moet wel zeggen dat jij uit de goede tijd kwam, toen feyenoord nog echt een topclub was, voor een aantal jaar ( toen je zelf trainerT was) .

Maar dat kwam wel door de GKL niet door jou persoonlijk, want ook onder jouw bewind liep het niet meer na 4 jaar. toen wilden die gasten niet meer. ze wilden allemaal miljoenen ergens verdienen.

05-02-2019 09:28

ForeverFR52 +1

Ik zou Van Marwijk wel terug willen. Die liet Feyenoord voetballen!

05-02-2019 09:28

Burton93 +3

ik denk zelf ook meer aan van marwijk samen met moniz (trencin)

05-02-2019 09:32

cocodepapegaai +0

Van Marwijk gaat naar Iran

05-02-2019 14:27

Harderwijk +239

Van Hanegem heeft wel gewoon gelijk, want een zielige zet zou dit zijn zeg...

Ik zou Hein Vanhaezebrouck wel willen zien. Won met KAA Gent de eerste landstitel in de clubgeschiedenis en gooide daarna ook hoge ogen in de Champions League met die club door de volgende ronde te bereiken.

05-02-2019 09:07

Joekeltje +0

Feyenoord denkt altijd kortetermijn daarom bereiken ze niets op de lange weg.

05-02-2019 09:04

ForeverFR52 +1

Hahahahahahaha! Helemaal zelf verzonnen?

05-02-2019 09:24

Joekeltje +0

Zo uit de hoge hoed getoverd

05-02-2019 09:35

ezechiel +2222

Cocu en anders een Italiaan of een Spanjaard...geen Engelse trainer...ik zie alleen maar buitenlandse coaches bij Engelse topclubs en Engelse middenmoot

05-02-2019 07:27

ForeverFR52 +1

Cocu is geen goede trainer. Net als van Bommel veel geluk met z'n ploeg. Kmt door uitstekend aankoopbeleid en GELD. Cocu laat Feyenoord echt niet beter spelen dan Gio!

05-02-2019 09:26

ezechiel +2222

Cocu wint echte prijzen!

05-02-2019 09:54

datenewoordFEYENOORD +12793

Advocaat is de makkelijkste oplossing maar zeker niet de beste.

05-02-2019 02:31

rz1973 +2918

Fraser is een bange trainer. Daar worden we helemaal niet gelukkig van. Waarom niet Alex Pastoor? Is ook een gokje op dit niveau, maar is wel een trainer met een idee over voetbal (wel eigenwijs, maar ja) en kan jonge spelers beter maken (vb. Dumfries)

05-02-2019 02:21

bullshitverwijderaar +0

Geen Pastoor, omdat je geen gokje gaat nemen ter overbrugging naar Kuyt. Lijkt me een helder verhaal.

06-02-2019 16:31

DasEfx +53

Laat Ten Cate lekker rollebollen in de zandbak Willem heb je geen kloten aan. Fraser is een optie maar zie liever een trainer met meer (inter)nationale ervaring.

05-02-2019 01:42

Harderwijk +239

Ja, en die willen allemaal niet komen. Al lijkt Hein Vanhaezebrouck me nog wel interessant.

05-02-2019 09:04

LarzFR12 +4808

Willem heeft zeker een punt. Je moet kiezen voor inhoud van een trainer en niet voor popularitiet.
Hij slaat echter wel door, door Ten cate en Fraser te noemen. Dat is weer de hele andere kant. Op zeker dat ze Feyenoord beter kunnen laten voetballen dan nu maar om die rasamsterdammer aan het roer te zetten bij Feyenoord gaat ff te ver zeg.

Beste in mijn ogen zou zijn van Gaal (en ja ik weet ook zijn verleden) met van Gastel. Dan ga je onwijs goed voetbal zien en met van Gaal weet je zeker dat jeugd doorgroeit, iets wat nu geweldig mis gaat. Met van Gastel heb je iemand die de groep door en door kent.

Maar dat gaat Louis nooit doen natuurlijk.

05-02-2019 01:25

NoSurrender12 +196

Ja wat wil je nou? Een ras amsterdammer of niet?

05-02-2019 01:47

LarzFR12 +4808

Liever van Gaal dan Ten Cate. Ten Cate is een enge vent man

05-02-2019 10:09

bullshitverwijderaar +0

Is allemaal leuk dat je iets liever wilt zien, maar als het geen optie is heeft het ook geen zin om daarin te blijven hangen. Guardiola zie ik persoonlijk liever, maar gaat 'm denk ik ook niet worden. Ik heb het idee dat ze de ontwikkeling van Kuyt scherp in de gaten hebben en dat Advocaat dan een prima trainer is om hem een jaar uit de wind te houden en daarna als assistent als klankbord te fungeren.

06-02-2019 16:33

Zuiderleeuw +5

Ik vind Ten Cate géén goede zaak, een échte Amsterdammert. Als het goed gaat wil hij alle lof en als het slecht gaat geeft ie altijd anderen de schuld.

05-02-2019 01:12

NoSurrender12 +196

Bang voor een amsterdammer? Je bent alleen met ajax bezig. Grow up

05-02-2019 01:48

Boarderpatrol +0

Advocaat in het verzorgingshuis. Zijn ze blij met een glaasje. Slagroom extra.

05-02-2019 00:25

Kapkan +0

Utrecht inmiddels 5x achter elkaar verloren. Op wat voor basis moeten we Advocaat nemen? Zijn prestaties dateren alweer van een tijd geleden.

04-02-2019 23:41

Bushalte 67 +8552

Even puur naar de jeugd kijken en dan aanvullen met Feyenoord waardige spelers

.........................Vermeer
?????????? Geertruida ???? Haps
.......el Bouchataoui ???????
..........................Kökcü
.......Berghuis ?????????? Larsson

Dus we hebben nodig

RV
LcV
LcM
Spits

En Vermeer smeken te verlengen!!

04-02-2019 23:41

Kapkan +0

Rechtsback Janmaat? Hij wilt terug dat lijkt mij een goede optie. Martina wil ik op cv het voordeel van de twijfel geven. MvG kwam verassend uit de hoek met Jorgonson, wie weet vind hij weer iets.

04-02-2019 23:44

Bushalte 67 +8552

Dan nog een goede CVM en dan bedoel ik geen Clasie

En een killer spits

04-02-2019 23:45

Kapkan +0

Ik ben altijd fan van een grote sterke cvm. We zouden in de Franse 2e divisie moeten scouten. Daar vind je sowieso ook een spits.

04-02-2019 23:48

gele-zijde +0

Vermeer te oud en NSB .

04-02-2019 23:58

guc75 +10982

Wat ben jij voor triest miezerig ventje.

05-02-2019 00:06

Vinesh070 +205

Zijn je voorouders soms verkracht door NSBers of wat?
Triest klein mannetje.

05-02-2019 04:21

tussenjaar +6196

Vorm, ebouzoee, piri, schouten, janssen, avdidjai

05-02-2019 00:05

Km010 +5179

Pieri schouden idd. Doan stengs til ook interessant

05-02-2019 00:32

Bushalte 67 +8552

Allemaal spelers die naar 020 of 040 verhuizen zo lang wij geen financiële middelen hebben. En da's precies de rede waarom wij altijd de boot missen dus zet in op eigen jeugd want daar loopt het kapitaal voor de toekomst om wel een keer zulke spelers te kunnen kopen. Waarom anders een heel nieuw jeugdcomplex bouwen en Stanley terughalen?

05-02-2019 15:00

bullshitverwijderaar +0

Valt wel mee. Pierie is gewoon niet beter dan wat ze hebben lopen daar.

06-02-2019 16:35

tussenjaar +6196

Henry-Anelka-Grandel

04-02-2019 23:38

Kuiptrots +4895

Redbull Feyenoord !

04-02-2019 23:28

Bushalte 67 +8552

Leuk he die Perez

04-02-2019 23:34

Kuiptrots +4895

Ik vind het een uitdagende gedachte.

04-02-2019 23:44

Willem10 +11981

Je bedoeld natuurlijk: Red Feyenoord !! :-)

04-02-2019 23:36

Kuiptrots +4895

Hahahaha, leuke woordgrap Willem !

04-02-2019 23:43

GustavoJHK +4

Ben t eens met je ik zou het ook wel aandurven met RedBull. Als er dan toch zonodig een nieuw stadion moet komen laat hun hem dan maar zelf financieren.

05-02-2019 01:02

FR-Freggle +8

Helemaal eens Willem, wat een bullshit is er aan de gang bij onze club. Totaal geen visie, alleen maar ons kent ons. Overal niet-fitte, in het buitenland mislukte spelers terughalen en de jeugd krijgt alleen kans als het niet anders kan.

04-02-2019 23:27

icecube +1

Tuurlijk joh.
Kuijt mega belangrijk geweest
Elia mag zo weer terugkomen
Van Persie nog steeds de beste technische speler in de competitie

04-02-2019 23:30

Willem10 +11981

Daar heb je gelijk in hoor. Vooral van Persie is een echte grootmeester. Maar..... TD heeft over t algemeen geen gelukkige hand van kopen. Die jij noemt zijn eigenlijk uit eigen beweging gekomen , Pelle door toeval en Guidetti bij toeval door Mastenbroek gescout.

04-02-2019 23:40

FR-Freggle +8

Icecube de spelers die je noemt zijn het waard om terug te halen ja. Maar de balans is helemaal zoek. De enige geruchten die je hoort voor rechtsback zijn karsdorp, janmaat en martina. Wanneer gaan we in godsnaam weer eens jonge spelers scouten die meer waard kunnen worden? De selectie heeft amper spelers die waarde vertegenwoordigen.

05-02-2019 00:09

Willem10 +11981

En diegenen, die voor behoorlijk wat geld zijn gehaald, geven niet thuis. Recent Amrabat, St Juste, Vejinovic. Larsson wordt steeds beter, goddank. Ayoub zie ik ook niet slagen. Maar oké, die was transfer vrij. Maar toch zonde. Vermeer is in mijn ogen de beste aankoop geweest van van Geel.

05-02-2019 00:33

FR-Freggle +8

Van Geel moet zijn conclusies trekken idd. Na het kampioenschap gewoon hard gefaald en er is gewoon geen toekomst op de lange termijn.

We hebben eigenlijk iemand nodig die het hele scoutingsapparaat aan de gang kan krijgen.

Ik zou zelf graag van Gaal het Maasgebouw opnieuw laten inrichten, maar dat zal wel niet gebeuren.

05-02-2019 01:12

Willem10 +11981

Dat zou de ideale man zijn idd. Maar de suggestie van de Kromme is een mooi alternatief. Huiberts van AZ. Die doet het met nog veel minder middelen eigenlijk veel beter.

05-02-2019 13:36

FR-Freggle +8

ook goed idd, het beleid is daar ook 10x beter.

05-02-2019 17:11

Willem10 +11981

Er IS tenminste beleid. Iets met visie en ideeen. Hier lijkt het soms wel alsof men pas aan t denken gaat, wanneer er een situatie is ontstaan. I.p.v. plannen voor de toekomst te creeeren en bij tegenslagen een plan B te hebben. Zoals dat bij een gemiddelde ondernemer al normaal is.

05-02-2019 23:48

FR-Freggle +8

het is om te janken, we raken zo ver achterop. Als AZ een speler voor 20+ kan verkopen (zelfs een oud-feyenoorder) dan moeten wij dat toch ook af en toe kunnen? Ik snap best dat we niet mee kunnen met Ajax, maar de selectie moet het dubbele waard kunnen zijn dan nu het geval is. Maar ja, dan moet je scouten en opleiden...

06-02-2019 00:06

Willem10 +11981

Helemaal eens. Feyenoord zou normaliter minimaal met PSV gelijk op moeten kunnen qua alles. Maar door matig tot droevig beleid gebeurd dat al zo’n 40(!!!) jaar structureel niet. We hebben een visionair nodig die lef en verantwoordelijkheid samen kan laten gaan. Vd Herik neigde teveel naar risico, Gudde teveel ( door situatie gedwongen, dat wel) teveel naar zekerheid. De Jong kan en mag nog niet echt veroordeeld worden, hoewel die wel dapper onderweg is om kapitaal te verzamelen om straks beter( financieel ) in het nieuwe stadion te kunnen starten. Met meer mogelijkheden om echt door te selecteren. Want iedereen heeft het over doorselecteren, ook ik, maar daar is wel veel geld voor nodig.

06-02-2019 00:53

icecube +1

Klopt wat je hier zegt alleen gaat het om oud gedienden in de originele berichten waar ik op reageer en niet op mensen die hier nog niet eerder zaten

06-02-2019 12:59

icecube +1

karsdorp en zeker jan maat mogen van mij zo terug komen.
Beide zijn vele malen beter dan nieuwkoop en st juste op de rb.
Janmaat zou ook ideaal zijn om de de jomgere generatie op te leiden

06-02-2019 12:58

Willem10 +11981

Helemaal eens. Van mij mogen ze allebei terugkomen, zowel Janmaat als Karsdorp. Karsdorp is van origine een middenvelder en die zou het volgens mij geweldig doen daar rechts op het middenveld. Janmaat RB en dan heb je een rechterkant met onwijs veel klasse. Die houden iedereen in NL continu onder druk. Super aanvallend dus ook prachtig om te zien.

06-02-2019 21:00

icecube +1

klopt maar er word gesproken over oud spelers
Daarin vallen een pelle en guidetti destijds natuurlijk niet.
Alleen als je die nu zou terug halen dan klopt het natuurlijk

06-02-2019 12:57

ankona +13665

Advocaat is een armoede keus. Zou leuk zijn om hem nu als interim bij Utrecht weg te trekken om het seizoen af te maken maar volgend jaar moet er echt een bouwer staan.

Misschien Vanhaezebrouck of Slutsky?

04-02-2019 23:25

tussenjaar +6196

Henry-anelka-grandel

05-02-2019 00:08

bullshitverwijderaar +0

Joh man, je hebt geen idee hoe die mannen werken, of ze bij ons passen. Je roeptoetert maar wat.

06-02-2019 16:37

13eer +3825

Ene kant denk ik dat het misschien wel goed zou zijn. Hij is wel iemand die lekker fel is en wellicht wat aan die kutmentaliteit kan doen. Aan de andere kant vraag ik me dan weer af of een 70 jarige niet teveel generatiekloven moet overbruggen om die homeboys te bereiken.

Rutte had perfect geweest, en dan lekker laten werken met een jonge groep en accepteren dat je niet mee kan doen op de korte termein. Maar goed, ik hoop in ieder geval op een vakman en van zo'n jankmuil als ten cate word ik ook niet vrolijk.

04-02-2019 23:17

bullshitverwijderaar +0

Hangt van de rest van trainersteam af.

06-02-2019 16:38

El-Fenomeno +9

Advocaat is een momenten trainer, je moet iemand hebben die kan bouwen, dat kon Gio ook niet echt, ook een beetje dankzij de miskopen van Van Geel. Wil echt geen Advocaat zien, ondanks dat die Gio zijn baan had gered.

04-02-2019 23:05

schiedam67 +0

Alex Pastoor met Gerard de Nooijer en Joop Hiele. TD: Guus Hiddink.

04-02-2019 23:04

klompus88 +20272

Begin ook te twijfelen na zelf wat meer gelezen te hebben

04-02-2019 22:59

Salomon Kalou +4

Maar waarom Ten Cate dan? In 31 jaar tijd 4 prijsjes (enkel bekers / supercups). Vrijwel iedere 2 jaar een nieuwe club. Geen noemenswaardige clubs, behalve assistent van Rijkaard. Bij Chelsea na 8 maanden ook weer ontslagen.

Hoe kun je hem dan serieus nemen?

04-02-2019 22:49

FR_076 +0

Niet, hoe serieus kan je een labiele ex voetballer nemen die al 40 jaar niet meer relevant is?

04-02-2019 23:12

feyefrank +2078

Willem moet je altijd serieus nemen, heeft wel kijk op het spelletje.
Hij is vaak te kritisch maar hij komt wel zelf ook met een alternatief aan.

04-02-2019 23:26

Willem10 +11981

Zo jij durft. Grootste Feyenoorder ooit een labiele oude man noemen. Beetje respect is niet voldoende. Heel veel respect voor Willen. Een van de aller aardigste en eerlijke mensen in het land. Bovendien met meer voetbal verstand in zijn kleine teen dan de meesten hier in hun hele lichaam.

04-02-2019 23:46

bleikjr +4

Ben je wel goed zo over een clublegende te praten kanker debiel

05-02-2019 00:58

Salomon Kalou +4

Ben jij wel helemaal lekker? Waarom ga je lopen schelden? Heb je een vervelende dag gehad?

05-02-2019 09:43

Johnguidettiengrazianopelle +11

Wil me hier kwaat over maken maar kan iemand die als baby een zuurstof tekort heeft gehad niet serrieus nemen

05-02-2019 00:59

klompus88 +20272

Je bent echt een mongool als je zo over De Kromme praat

05-02-2019 01:00

feyefrank +2078

Daarom stelt hij Ten Cate ook als assistent voor en Fraser als hoofdcoach die er fel op zit.

04-02-2019 23:25

Salomon Kalou +4

Zullen we een keer kiezen voor een coach die voetbal brengt, in plaats van eentje die er kort op zit?

05-02-2019 09:42

feyefrank +2078

Voor het voetbal brengen kiest hij voor Ten Cate, Moniz zou ook een goede assistent zijn.

05-02-2019 19:20

CCla +714

Advocaat is funest voor je jeugd, die komt voor een jaartje en zal zich vol focussen op een mooi laatste kunstje flikken en niet de lange termijn van Feyenoord. En terecht overigens. Kuyt over een aantal jaren graag, maar nu nog niet. Maar als Ten Cate en Fraser de alternatieven zijn ga je op dezelfde voet verder met het zogenaamde vechtvoetbal. Hoop echt dat MvG eens een keer out-of-the-box gaat denken en ons verrast.

04-02-2019 22:47

JBH +1677

"Dirk Kuyt? Die is drie weken bezig met trainen! Dat is bij Feyenoord altijd zo, dan schuiven we maar iemand naar voren die populair is. Of die er verstand van heeft moet je maar afwachten."

Eens met deze man

04-02-2019 22:47

CCla +714

Hij slaat inderdaad de spijker op z’n kop. Dat is net zoiets als dat we Clasie terughalen omdat het een kind van de club is en hij oh zo graag terug wil en we elk jaar weer flirten met Guidetti. Feyenoord is naar mijn idee vaak veel te emotioneel in zijn beleid en bekijkt het vaak lang niet zakelijk genoeg.

04-02-2019 22:51

MKF +7831

Precies, en daarom zijn wij op heel veel vlakken geen topclub.

04-02-2019 22:54

JBH +1677

Ben ik met je eens maar Guidetti is een uitzondering

04-02-2019 22:55

DutchMike +3

Eens.. dat is een gemiste kans
Bewust of onbewust geweest

04-02-2019 23:02

ankona +13665

Guidetti ? ja, maar dan Giovanni Guidetti. Zoek maar eens op ;)

(is een volleybal coach. Maar ik denk dat hij wel wat kan brengen, hij zal het team misschien niet leren hoe je een bal moet trappen maar wel hoe je het gras moet opeten en moet vechten om een overwinning binnen te slepen. )

04-02-2019 23:28

RVVC +0

Dickie is leuk en grappig....

....totdat het minder gaat lopen. Zoals nu en vorig jaar bij Sparta. Dan is Dickie chagrijnig, geeft hij iedereen de schuld behalve zichzelf en zeurt hij steeds om versterkingen. Dan komt paranoia Dickie weer naar boven en is hij allesbehalve een goed uithangbord. Hij zet je club voor lul met zijn interviews.

04-02-2019 22:47

gele-zijde +0

We moeten een coach hebben met een aanvallende visie en die jonge spelers durft op te stellen. Een nieuwe TD zou ook niet verkeerd zijn.

04-02-2019 22:45

Toddemij +904

Gaat moeilijk worden een trainert te vinden met zo'n enorm grote sollicitatiecommissie.

04-02-2019 22:33

eppo +71573

Vandaar Dickie, voor de time being.

04-02-2019 22:40

crashtestdummy +21847

Er is maar 1 Nederlandse trainer die Feyenoord verder kan helpen: Louis.
Anders een Trainert uit het buitenland halen.
Dickie is leuk, grappig en gemoedelijk, maar niet de trainer die Feyenoord verder helpt.

04-02-2019 22:33

Goel +136

De enige trainer die nog iets van Feyenoord zou kunnen maken maar die al zelf gezegd heeft dat het niet gaat gebeuren. En persoonlijk denk ik dat mocht hij toch door Truus overgehaald worden om het te doen dat je dan een Gertjan Verbeek scenario gaat krijgen.

04-02-2019 22:47

bleikjr +4

De hele directie is compleet incapabel en de RvC is gevuld met graaiende ouwe lullen die het wel prima vinden allemaal. Met hen aan het roer club zijn we ten dode opgeschreven. Zonder een revolutie door mensen met een echt Feyenoord hart en met deze geld graaiende enge arrogante droeftoeters zonder zelfreflectie stevenen we op Sen sportief faillissement af

04-02-2019 22:31

gele-zijde +0

Wat ik gisteren al op je reageerde.

04-02-2019 22:45

PabloOno1908 +137231

Als ze de here zelf nu voor deze groep zetten wordt het nog niks! Die flapdrollen moeten zelf meer brengen

04-02-2019 22:27

Wimberto +2

Fraser..omdat ie populair is ? Wat heeft hij dan gepresteerd ? Van den Brom heeft vergelijkbare clubs getraind en ze stuk voor stuk boven hun stand laten presteren. Zo een keuze zou ik snappen..maar Fraser ? Nee..Willem..met jouw kritiek op Kuyt ga je met dat alternatief tussen wal en schip zakken

04-02-2019 22:23

you_never_walk_alone +8594

Az staat en speelt zoals ze de jaren voor van den brom ook stonden .... en geloof niet dat anderlecht van den brom zo een succesverhaal vond, ondanks een titel....

04-02-2019 22:26

Wimberto +2

Stabiel hoog met AZ en Europees met ADO...

05-02-2019 15:33

feyefrank +2078

Met goede assistenten zie ik hem wel zitten.

04-02-2019 23:27

Wimberto +2

Dacht dat we beker niet conform Feyenoord eisen vonden..en het voetbal is met Fraser wel om aan te zien ?

05-02-2019 15:32

feyefrank +2078

Niet conform Feyenoord eisen inderdaad maar hij zat bij Vitesse en dan is het een goede prestatie.

05-02-2019 19:22

Wimberto +2

Gek...als hier zaken met Ajax worden vergeleken mag budget geen issue zijn want we moeten topsportklimaat hebben en elk jaar kampioen worden met aantrekkelijk voetbal...maar voor Fraser geldt dat niet...gek...

05-02-2019 20:47

FR_076 +0

En wat gaat Kuyt de spelers bijbrengen dan? Zelf ook maar een beperkte voetballer die het puur van inzet moest hebben.

04-02-2019 22:21

you_never_walk_alone +8594

Kuyt moet TD worden geen trainer .... uitgebreid netwerk, overal graag gezien en voor lange tijd verbonden bij onze club....

04-02-2019 22:27

FACTANONVERBA +44

Precies..
We eerst veldtrainer.. jaar of 4 en dan TD.
Boegbeeld en iemand die de club van a-z kent.

05-02-2019 11:27

FrenkieT1981 +1362

Of fraser met moniz en Kuyt als assistenten?

04-02-2019 22:17

Jaapie22 +3054

Of Mourinho met pep Gardiola als assistent

04-02-2019 22:26

you_never_walk_alone +8594

Zou het omdraaien.... hoewel jou combinatie typisch des feyenoord zou zijn :-)

04-02-2019 22:28

crashtestdummy +21847

Ja Leuk... Zidane als spitsentrainert erbij. Misschien wordt het dan wat

04-02-2019 22:35

you_never_walk_alone +8594

Ja en henry als ballenjongen want die heeft het natuurlijk verprutst bij monaco ....

04-02-2019 22:36

FrenkieT1981 +1362

Jij doet net alsof dan onmogelijke combi is.. fraser wil graag (power), Kuyt is al jeugdtrainer (winnaar) en moniz (zeer goede veldtrainer) loopt al bij Feyenoord rond.

Snap het cynisme dus niet echt

04-02-2019 22:38

you_never_walk_alone +8594

Kuyt liep als speler over gio heen laat staan als henkie trainer wordt .....

04-02-2019 22:41

frcabral +862

Advocaat die al 5 wedstrijden op rij verliest

04-02-2019 22:16

NicoJansen +3242

Henk Ten Cate lijkt me wel wat.
Henk Fraser ook wel.

04-02-2019 22:16

vakkie-p-oke +810

Gewoon lekker Henk de Jong als trainer. Loopt de hele week met een stijve.......n

04-02-2019 22:14

DutchMike +3

Thinking out of the box.... waarom niet een Duitser? Of iemand uit Engeland? En rot op met het gelul over clubcultuur want met van Geel is er weinig van over gebleven!

Een buitenlander die voor aanvallend spel kan zorgen en wel contacten heeft zodat er out of the box gescout kan worden

04-02-2019 22:13

hasil +8

het woord contacten moet je wel veranderen in het woord contanten want dat is het enige wat telt in de vercommercialiseerde voetbalwereld.

voor kadootjes moet je in december je schoen zetten.

04-02-2019 22:17

crashtestdummy +21847

Zidane is beschikbaar

04-02-2019 22:36

DutchMike +3

Wedden dat de spelers dan wel lopen

04-02-2019 23:00
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties