Petrovic: ''Op die plek kan Schouten spelen''

Petrovic: ''Op die plek kan Schouten spelen''

Jerdy Schouten maakt een sterke ontwikkeling door bij Excelsior en heeft zich daarmee in de kijker gespeeld van diverse clubs. De middenvelder wordt sinds deze week in verband gebracht met een transfer naar Fiorentina, Udinese of Napoli.

Volgens Zeljko Petrovic moet Schouten eerst een stap maken in Nederland. "Ik vind dat Jerdy in Nederland moet blijven. Hier kun je zo spelen zoals hij dat doet. Of dat ergens anders ook kan, betwijfel ik. Feyenoord of PSV zou ik zeggen. Ajax niet, denk ik. PSV heeft misschien zelf die spelers in huis, maar wat gaat Jordy Clasie doen bij Feyenoord? Op die plek kan Schouten spelen."

''AZ zou ook prima zijn. De manier waarop die ploeg voetbalt, past natuurlijk prima bij hem. We hebben het nu trouwens wel over wat hij moet kiezen, maar soms lijkt het of er een keuze is, terwijl er misschien maar één club echt serieuze belangstelling heeft,'' vertelt Petrovic in gesprek met Voetbal International. ''Ik ben heel benieuwd waar hij terecht gaat komen.''

Lees meer over
Fiorentina
Plaats reactie
666

Wery1953 +1404

Laat maar komen in plaats van Clasie. Die gaat toch terug naar Engeland (neem ik aan).

05-04-2019 10:17

Nabbie +4060

Idd. Ipv Clasie is prima. Hij's jonger en zowie zo goedkoper zowel in salaris als intransfairsom. Ook meer rest waarde.

04-04-2019 19:40

Km010 +5237

En sneller en meer fysiek al

05-04-2019 00:09

Mensini +14702

Clasie heeft zijn kans gehad en is passé....

04-04-2019 19:37

Ot29 +5

Jordy Clasie gaat lekker terug naar Engeland. Schouten halen graag.

04-04-2019 19:07

Riccardo_FR +16

Juninho Bacuna moet je halen bij Huddersfield wanneer ze degraderen. En dan mogen volgend seizoen, Ayoub, Tapia, Hansson, Kokcu, Toornstra en Bacuna uit gaan vechten wie er speelt.

04-04-2019 18:37

CPP +3550

Weinig ambitieus. Ayoub, Tapia, Hansson en Toornstra zijn het allemaal net niet en gaan het denk ik ook niet worden. Schouten en Vlap hebben wel de potentie, hoewel het (zeker zonder goed gesprek) altijd onzeker is of ze dat ook bij Feyenoord kunnen waarmaken.
Bacuna is hier al genoemd voordat hij naar Engeland vertrok. Nu waarschijnlijk te duur.

04-04-2019 18:43

Riccardo_FR +16

Ik denk dat we even rustig met ons geld moeten doen. Juninho geen idee wat hij kost. Hij is een roulatie speler en zijn sterke punten vallen niet zo op in Engeland want iedereen is daar sterk en snel. Hij kan wel leuk mee maar onderscheid zich niet echt. In de eredivisie is dat een anderen verhaal. Me vermoeden zegt dat hij wel haalbaar is maar alleen als ze degraderen.

Toppers zullen we niet hebben volgend jaar maar hopelijk kunnen we aan een jong team bouwen wat er meerdere jaren staat waar elk jaar de zwakste plekken met 1 of 2 sterke aankopen aangevuld word.

04-04-2019 18:59

CPP +3550

In Engeland liggen de salarissen veel hoger. Sowieso kost hij dus nu te veel voor een jongen speler (nog los van eventuele transfersom). Zou hem, net als eerder, graag zien komen, maar niet voor hoofdsom en topsalaris.
Wat zijn toppers? Bij goede verkopen en goed onderhandelen/kopen kan je echt wel een leuke selectie samenstellen. Janmaat, Pierie, Schouten, Vlap en Zirkzee (huur) moet je makkelijk kunnen halen van de verkoop van Vilhena en Jorgensen.

04-04-2019 20:07

NoSurrender12 +206

Napoli....doe is normaaaaaaaal joh

04-04-2019 18:37

FeyChris +6

leuk voor excelsior te kort voor feyenoord, heb liever een jeugdspeler feyenoord gaat niks kopen zolang ze niks verkocht hebben

04-04-2019 17:20

1234567890 +178814

Achter de feiten lopen is bij Feyenoord normaal geworden .Scouting is zeer matig luisteren Jan Boskamp of W v H is niet aan de orde nee we gaan Clasie misschien vastleggen en Martina

04-04-2019 17:19

tussenjaar +6318

Volgend seizoen
Bazoer-Schouten
Kokcu

04-04-2019 17:17

Willem10 +11990

Bazoer? Ik hoop dat je cynisch bent?

04-04-2019 18:31

Mat +3593

Lopen weer achter de feiten aan die jongen had allang vast moeten liggen bij ons.

04-04-2019 17:14

Obiku-in-de-spits +17190

pak eens speler voordat de hype er is. Die Handwerker van FC Groningen zie ik alleen maar goede dingen doen. Is nu waarschijnlijk voor een prikkie te koop. Wacht tot augustus en er geilt er eentje op tv van hem en hij is meteen 4-7mln waard. Het is de kunst om dat soort spelers eerder op de radar te hebben. Daar kan je er zo 6 van halen en er hoeft er maar eentje basis te halen en eentje door te breken om winstgevend te zijn

04-04-2019 17:14

Katja1980 +1

ja, feyenoord moet nu prberen te handelen, je valt er nooit een bult aan omdat je hem minimaal voor hetzelfde geld weer verkoopt.....maar gebeurt niet!!!

04-04-2019 18:19

Siep_de_Poortugaler +991

Fijn om te lezen dat er meer supporters zo over denken. Ben het helemaal met je eens.

05-04-2019 23:18

Aak +16

Hype over Schouten. Heeft 1 fantastische wedstrijd gespeeld, uitgerekend tegen ons en hij moet gelijk gehaald worden. Volgende Amrabat of Ayoub die door de media aan ons gekoppeld wordt.

04-04-2019 17:05

Mat +3593

Die jongen speelt het hele seizoen al goed hoor.

04-04-2019 17:14

Willem10 +11990

Zeker. Bijna altijd Erg sterk. Leuke speler. Gaat ie naar pak m beet Alkmaar, zal je zien dat hij over twee jaar een mega som opbrengt.

04-04-2019 18:33

beppie172 +66776

Zeker geen andere wedstrijden gekeken. Speelt gewoon prima, maar in een redelijk zwak team.

04-04-2019 18:20

CPP +3550

Inderdaad prima speler. Enige vraag die ik bij hem heb of hij dat ook kan in een hoger tempo. Excelsior speelt heel rustig en relax.

04-04-2019 18:50

huissie79 +20267

Of je hebt alleen Excelsior Feyenoord gezien...

05-04-2019 15:17

FR-negenenzestig +3153

Schouten hadden ze in de winterstop al moeten halen.
Kan straks kiezen. Dan kiest hij niet voor Feyenoord.

04-04-2019 17:03

Renatooo +7097

Yung Taap > Yung Schout

04-04-2019 16:59

hasil +8

Wat gaat Clasie doen? Volgens mij is dat aan de club. Het is het bekende verhaal. Allemaal "deskundigen" die precies weten wat Feyenoord nodig heeft. Larsson, Vejnovic etc. waren ook allemaal spelers die de club verder zouden helpen. Maar de praktijk is vaak anders. En dat geldt ook voor Schouten. Heb hem wel een paar leuke wedstrijden zien spelen maar ook hier is het een open vraag of er meer in zit. Maar voor die paar ton zal je wel een risicootje kunnen nemen. Bij ADO werd hij trouwens weggestuurd omdat men niets in hem zag. Als de keus is Clasie contracteren of Schouten halen dan moet je altijd Schouten pakken. Clasie gaat niet meer zijn vroegere niveau halen helaas.

04-04-2019 16:23

GioooFR +384

Clasie is nog minder dan Hendrix

04-04-2019 16:24

beppie172 +66776

Geen cent aan besteden. Is geen 5m waard, dat laat ie bijna elke wedstrijd zien.

04-04-2019 18:22

lexiooo +9380

Vejinovic is verkracht door van bronckhorst. Die jongen is in niks een verdedigende middenvelder, maar speelde daar wel. Evenals dat van bronckhorst alle spelers een keertje uitprobeert op rechtsback.
Over Schouten kan ik niet oordelen, heb m te weinig gezien.

04-04-2019 18:38

pace96 +5489

Kokcu
Fer - Schouten

04-04-2019 16:23

ferdi30 +5339

Juist jij snapt het. Daar zit scorend vermogen in , fysiek talent en karakter

04-04-2019 16:30

feijenoordalways +2

Ja lekker met z'n allen aanvallen....

04-04-2019 16:57

beppie172 +66776

Schouten is een verdedigende middenvelder.

04-04-2019 18:22

Zen +8

Onze brauwende Molukker stelt natuurlijk de geijkte 11 weer op met als resultaat een nederlaag vrees ik

04-04-2019 16:17

FRrick +697

Ik zou lekker wehrman of bouchatoui de kans geven. Niemand had van het bestaan van schouten gehoord. Dus om nou 4 miljoen te verkwanselen terwijl je ook zelf gelijksoortige spelers hebt rondlopen..

04-04-2019 16:16

Mr-T +2012

Daar hebben ze waarschijnlijk weinig vertrouwen in. Die hebben nog niet eens hun officiële debuut gemaakt in de eredivisie dus die krijgen komend seizoen echt niet meteen basis. Stel dat gebeurt wel en dan gaat natuurlijk niet altijd goed dan kan zoiets wel punten kosten

04-04-2019 18:24

lexiooo +9380

Nieuwe trainer, nieuwe kansen. Ook voor de jeugdspelers

04-04-2019 18:40

Mr-T +2012

Ja dat klopt. Maar als nu toch blijkt dat het niet goed genoeg is. Dan zijn de spelers waar je interesse in had en weg. Lijkt me dus geen goed idee on het daar op te gokken. Weet niet hoeveel geld er is maar een nieuwe cdm en een cv, dan zijn we al een heel eind

04-04-2019 19:38

lexiooo +9380

Ja, maar cdm kan Tapia spelen volgend seizoen. Centrale verdediger geertruida of Hendriks met st.Juste of Botteghin. Hoop dat Stam wel wat verdedigende trucjes kan leren aan die gasten.

04-04-2019 19:50

damanscf +256

Graaf Schouten en bazoer halen voor clasie en Vilhena. Heb je met kokcu en Ayoub een prima en fris middenveld voor volgend jaar.

04-04-2019 16:15

FRrick +697

Never nooit dat bazoer bij fey gaat spelen. Hij haat Feyenoord en andersom hetzelfde.

04-04-2019 16:17

damanscf +256

Dat is om de speler bazoer wel jammer. Heeft bij Utrecht in 7 wedstrijden 3 goals gemaakt en 3 assists gegeven en daarnaast nog maar 22 jaar.

04-04-2019 16:19

Huisman +26325

Bazoer is er wel een "moeilijke" jongen, prima voetballer natuurlijk, denk ook niet dat hij zelf naar ons wilt, zoals Frick al zei Bazoer haat ons

04-04-2019 17:10

Mat +3593

Ben jij dronken ofzo met je bazoer.

04-04-2019 17:16

beppie172 +66776

Zag eerder deze week iemand posten dat Bazoer en Stam een goede band zouden hebben. Kan dat echter nergens vinden. Iemand een idee waar dat vandaan komt (was ie soms coach bij Jong 020 toen Bazoer daar rondliep)?

04-04-2019 18:25

onbekend +95471

Ik zie ons vd Berg, Ehizibue (beide pec), v.Overeem en Venema wel halen komend seizoen. Misschien nog met een Nuytinck ofzo

04-04-2019 16:14

Huisman +26325

Venema en Ehizibue zijn meer dan welkom, Venema is wel echt een talent en zoals 't er naar uit ziet ook al een stuk verder als Vente. Ezibue omdat we op de backs vrij weinig hebben lopen.

04-04-2019 17:11

onbekend +95471

Zie wel liever Dervisoglu komen. Misschien wel beide in een 2-spitsensysteem

04-04-2019 19:15

Huisman +26325

Ook een optie

04-04-2019 19:50

Mr-T +2012

Snap niet dat er elke keer mensen denken of hopen op een 2 spitsen systeem. Er wordt van een trainer van Feyenoord verwacht dat ze 433 spelen. Dus laat die hoop maar varen

05-04-2019 18:10

Mr-T +2012

Van geel gaat in juni weg he

04-04-2019 18:26

huissie79 +20267

Vd berg speelt niet onder Stam...

05-04-2019 15:20

Ruben---7 +0

Weg:
Van Beek, Nieuwkoop, Clasie (niet overnemen dus), Ayoub, VDH, Botteghin want KOMEN TEKORT
Jorgensen en Vilhena om de kas een beetje te spekken

Lijst potentiele versterkingen:
- Schouten
- Vlap
- Lammers
- Bazoer (Ja, die ja)
- Riedewald? (Ja, die ja)
- Van Ginkel huur?
- Svensson
- Koopmeiners
- CV buitenland (creative scouting?)
- CV buitenland (creative scouting?)

04-04-2019 16:13

Ruben---7 +0

+ Natuurlijk Huiberts en Eenhoorn!

04-04-2019 16:14

damanscf +256

Mooi lijstje alleen zijn Lammers en Koopmeiners helaas niet haalbaar denk ik. Botteghin mag van mij blijven daarnaast.

04-04-2019 16:23

ferdi30 +5339

Koopmeiners hahaha Omdat hij zogenaamd een goede trap heeft net als van der Linden destijds

04-04-2019 16:31

beppie172 +66776

Lammers wordt bij de Boeren de opvolger van Luuk. Die wordt niet verkocht.

04-04-2019 18:27

KcSoul +0

Nee. Gewoon nee. Ik wil me graag eem btje kunnen identificeren met feyenoord. Dat gaat met dit zooitje spelers helaas niet lukken.

04-04-2019 22:30

Siep_de_Poortugaler +991

We moeten ipv spelers, eerst goeie scouts halen.

Dan hadden we deze speler al voor de start van het seizoen gescout, gekocht voor een kwart miljoen max. En vervolgens weer uitgeleend ASN excelsior.

Dat doe je bij 8 jonkies, dan had je hem nu kunnen kiezen...
Of je verkoopt hem en hebt je investering voor alle 8 jeugdspelers terug. Waarbij je dan nog 7 gratis kansen over hebt.

Of je houd hem, gebruikt hem voor je eigen selectie, en je hebt een potentiële speler die 2 miljoen of meer waard is en nog 7 kansen bij de andere jeugdspelers.

Maar Ja, wij halen en hebben geen goede scouts...

Maakt niet uit. Daar is een hele makkelijke oplossing voor. Kijk naar een club die wel goeie scouts heeft, zoals Genk, AZ,, Heerenveen, PSV of zelfs 020 en haal de spelers waar hun interesse in hebben...
Dan heb je meer kans op een topper dan dat we zelf een nieuwe parel moeten ontdekken.

04-04-2019 16:06

Siep_de_Poortugaler +991

Sterke onderbouwing van je goeie tegenargumenten waarom je het niet eens ben.

Het is geen gokken, het is een investering. Je kan beter 8 grote talenten voor een prikkie kopen dan 1 middelmatige speler van de subtop waar je hetzelfde voor betaald. Want als die al wat oudere spelers die we nu kopen echt zo goed zijn en zoveel potentie hebben, dan speelden ze waarschijnlijk niet bij een subtopper.

We moeten een andere richting in gaan qua beleid. En geld om toppers te halen hebben we niet. Zet daarom in op talenten, welke nog wel betaalbaar zijn.

Kökcü is bijvoorbeeld op zijn 14e gehaald/gekomen. Daar gaan we meer plezier en winst van krijgen dan de meeste gehaalde spelers.

Of kijk bijv. die jonge back die van Sparta naar Duitsland is gegaan, ook een speler die we hadden moeten halen. Strootman hadden we ook gewoon binnen moeten halen. Hij en zijn maatje waren grote talenten op het middenveld bij sparta. Als we ze allebei hadden gehaald was er 1 geslaagd en hadden we dikke winst gemaakt op die 2.

Maar ik gok wel er op dat je vast met 1 of andere niet onderbouwde oneliner reageert...

05-04-2019 00:48

beppie172 +66776

En waarom zou Excelsior m dan opstellen als ie nog jonger en onbekender was? Die zetten dan een eigen speler in de basis.

04-04-2019 18:29

Siep_de_Poortugaler +991

Die kans is aanwezig, maar als ze echt talent hebben, komen ze vanzelf bovendrijven. Want een trainer wil winnen, en zal zijn beste 11 opstellen.

En kijk maar naar Feyenoord zelf. Wij stellen huurspelers ook op ipv eigen spelers. Ryo, guidetti, sahin, disks, martina, berghuis en clasie.

05-04-2019 00:59

maria69200550 +60

Afscheid nemen van botteg van de Heijden toornstra nieuwkoop jurgensen en jeugd de kans geven en paar aankopen

04-04-2019 16:04

vHanegem +2

je vergeet stuntelaar en onruststoker Van Beek!!!

04-04-2019 16:09

WouterD1908 +28

Je gaat toch geen roodharige kopen

04-04-2019 15:56

Larsfeyenoord18 +10571

Als dat al rood is.

04-04-2019 16:00

Larsfeyenoord18 +10571

Dan mag van Gastel de laan uit

04-04-2019 16:17

marcel achterhof +82

Laten we maar gewoon is kijken naar de jeugd geertruida kokcu summerville toure burger en wehrman dan deze middelmaat aantrekken, in ieder geval een kans geven dan zien wel wel wat er over blijft, die summerville is niet minder dan sinistera

04-04-2019 15:43

Ray1988 +545

Opzich Schouten voor niet te veel geld als controleur zou ik zeker doen. En dan voor hem Kokcu met ayoub voor de creativiteit zou niet misstaan denk ik!

04-04-2019 15:51

nlx78 +1758

Ja, zitten ook bijna allemaal in een Oranje onder XX team. Soms meer dan van Ajax of PSV in 1 team maar hier krijgen ze echt geen kans. Ja Burger toen een keer in de beker geloof ik.

04-04-2019 15:51

FR_Steven +282

Daar wil ik overigens nog aan toevoegen dat Jan de Jong op moet stappen

04-04-2019 15:56

Larsfeyenoord18 +10571

Helemaal eens Marcel GOAT

04-04-2019 16:00

Kalouless +12746

Gerard Cox is nog beter dan Sinisterra. Maar Schouten kan best wel ballen en speelt bovendien al meer dan 65 wedstrijden als prof. Van Burger, Touré, Geertruida is het nog maar de vraag of ze het niveau aankunnen. Voor hetzelfde geld blijven ze steken op het niveau Woudenberg, Zuiverloon, Dammers en Achahbar.

04-04-2019 16:07

Larsfeyenoord18 +10571

Gerard Cox ligt op Joke Bruijs

04-04-2019 16:08

Kalouless +12746

Hij krijgt hem er tenminste nog in. Sinisterra niet :)

04-04-2019 16:29

Larsfeyenoord18 +10571

Whahahaha goeie

04-04-2019 16:30

KcSoul +0

Ik ben t zowaar met je eens marcel. Is de eerste x volgens mij :)

04-04-2019 22:33

BlankeVla +8032

Waar blijven de dikgedrukte letters voor de nieuwe TD? We moeten gvd een selectie samen gaan stellen voor volgend seizoen.

04-04-2019 15:35

Larsfeyenoord18 +10571

Wie zou je graag willen zien dan als td?

04-04-2019 15:42

BlankeVla +8032

Zuidam. Kent t spelletje, is opgeleid, heeft visie en is creatief. Dat moeten we bij Feyenoord helaas ook zijn.

04-04-2019 16:04

Larsfeyenoord18 +10571

Alsjeblieft zeg. Wat voor netwerk heeft Zuidam dan? Noem eens een goede speler die hij gehaald heeft?

04-04-2019 16:06

Kalouless +12746

Het schijnt dat ie een thuisnetwerk heeft aangelegd met twee wifiversterkers. Dan kan je wel wat.

04-04-2019 16:08

vHanegem +2

Frans netwerk?

04-04-2019 16:09

BlankeVla +8032

Heb je weer zo’n domme supporter die denkt dat we iemand met een netwerk nodig hebben. Een netwerk zoals van Geel volgt middenvelders? We moeten iemand met visie hebben! Een duidelijk spelbeeld bepalen en daar je scouting en spelersbeleid op aanpassen.

04-04-2019 17:11

Larsfeyenoord18 +10571

Neejoh een TD heeft geen netwerk nodig. Man man man, de domste reactie die ik in tijden heb gezien.

04-04-2019 17:17

beppie172 +66776

Haal Marcel Bout na 15 jaar maar terug naar Feyenoord. Veel ervaring bij de top en nu hoofd scout bij Man Utd.

04-04-2019 18:36

jonaathn +14835

Ja dat zei ik al op de dag dat Martin dit bekend maakte. BELEID MOET NU UITGESTIPPELD WORDEN! Waar is die TD?

04-04-2019 15:42

Jezuss +0

Rustig aan man
Doen we toch een keertje een tussenjaar

04-04-2019 15:42

Toddemij +978

Die tussenjaartjes die zijn we nu wel gewend....dus 1 of meer, daar draaien ze zich in het maasgebouw niet meer voor om.

04-04-2019 15:45

Jezuss +0

De heren bestuursleden moeten eest hun eigen joppie veiligstellen, dan gaan ze over dat kut stadion beginnen en vervolgens gaan ze lopen blerren dat de supporters Feyenoord ontzettend veel geld kosten

04-04-2019 15:55

ricodetico +13088

2016/17 was een tussenjaar

04-04-2019 15:47

fr-0223 +3712

Haha echt zo

04-04-2019 15:54

Larsfeyenoord18 +10571

Tussenjaar prima als er maar verbetering te zien is.

04-04-2019 15:56

BlankeVla +8032

Naja zo is het ook. Tussenjaar FTW!

04-04-2019 16:04

wilbert17 +23477

Feyenoord is daar helemaal niet mee bezig.
Maakt zich druk om aanvangstijden van wedstrijden.
Gaan in de zomer eens kijken

04-04-2019 15:33

HassanTurkuF3R +3

https://twitter.com/Plakplaat63/status/1113566598542110720

BOYCOT

04-04-2019 15:26

HassanTurkuF3R +3

heerlijke video

04-04-2019 15:26

mausztune +1341

Toffe dingen ook bij hun op insta

04-04-2019 15:35

Jezuss +0

De barbaar heb altijd leuke plaatjes

04-04-2019 15:44

ndroock1 +2443

Zeljko Petrovic, echt een hele aardige man, maar hij moet gewoon training geven en ons verder niet lastig vallen want hij heeft ADHD.

04-04-2019 15:25

Zen +8

Iedere club waar hij traint is de mooiste club van de wereld . Nagemaakte is het

04-04-2019 15:37

Kalouless +12746

Mooiste kloep.

04-04-2019 16:09

royeboy +7988

Hahahah ook echt hem is main kloep

04-04-2019 17:04

Meekijker +4440

Schouten, Ayoub, Kökçü.

Moeten investeren in verdedigers, vleugelspeler en misschien een keeper. Schouten zal nooit meer dan 2 miljoen zijn.

04-04-2019 15:25

wilbert17 +23477

En daarom vraagt Excelsior ook 4 mil.

04-04-2019 15:28

willem48 +2

Excelsior vraagt geen 4 miljoen,er staat in de Italiaanse kranten dat napoli er 4 wilt bieden.

04-04-2019 15:33

HassanTurkuF3R +3

Waarom bieden ze 4 miljoen als Excelsior 'slechts' 2.5 wil hebben?

04-04-2019 15:35

Larsfeyenoord18 +10571

Joh niet alles geloven. Hebben echt geen 4 miljoen geboden

04-04-2019 15:42

RuudFeyenoord +1545

Excelsior vraagt geen 4 maar 2. Alleen clubs zijn bereid om het dubbele te betalen..

04-04-2019 15:34

wilbert17 +23477

En dan zegt Excelsior natuurlijk; 2 is genoeg joh?
Heb je het naar je zin in de schuldsanering?
Hou vol Kieft is het ook gelukt!

04-04-2019 15:40

kdekorte +0

Napoli zegt hij is 4 miljoen waard. Maar zr vinden wel meer spelers wat waard, maar dat betekent niet dat ze het al hebben geboden of gaan bieden.

04-04-2019 15:44

RuudFeyenoord +1545

Begrijpend lezen is voor sommige lastig

04-04-2019 15:49

Ratfield +3566

Wat scheelt deze jongen nou bijvoorbeeld met een Wouter Burger?

In leeftijd, ervaring, snelheid, inzicht etc ...

04-04-2019 15:24

wilbert17 +23477

Hij kan voetballen.
Burger niet.
Best een verschil.

04-04-2019 15:25

Meekijker +4440

Is Burger ook echt een 6? Dacht iig dat hij op 8 speelt.

04-04-2019 15:26

Ratfield +3566

Ik dacht dat ze in Burger wel een meer defensieve middenvelder zagen

04-04-2019 15:35

Zen +8

Burger is een houten klaas

04-04-2019 15:38

Kuiptrots +4895

Over de motoriek van Schouten is ook van alles op te merken. Hij loopt een beetje als een sissi. Hij ziet het spel gewoon goed. Een type Frenkie de Jong maar dan 78 mio minder waard.

04-04-2019 15:43

kdekorte +0

Burger staat ook altijd 8 toch, maar Burger is nog niet klaar voor eerste team.

04-04-2019 15:44

CPP +3550

Ik denk dat Burger uiteindelijk meer als 6 gaat spelen. Vind dat hij op hoger niveau diepgang mist voor 8.

04-04-2019 20:11

jonaathn +14835

Burger lijkt op een houtenklaas, maar hij heeft een verdomd goede techniek.

Hij passt een beetje als de Kromme, met buitenkant voet. En hij heeft een goed spelinzicht. Dat is talent. Zijn handelingssnelheid kan omhoog, maar dat kan je leren. Vooral als hij volgroeid is.

Ik denk altijd aan Muller als ik hem zie.

04-04-2019 15:45

jonaathn +14835

Thomas Muller

04-04-2019 15:53

El_Ahmadi +2

Die reis van groningen is ook wel een goede optie

04-04-2019 15:24

kdekorte +0

Jep Reis is ook een prina spelertje. 18 pas en ook echt een stofzuiger op het middenveld.

04-04-2019 15:45

onbekend +95471

Aardige speler, mits je hem voor 1.5 mil op kon halen. 4 mil is veelste veel voor deze jongen.

04-04-2019 15:21

CPP +3550

Wat zeg je nou? Is Martin te laat?

04-04-2019 20:13

06Marquito +2249

Die halen ,die halen,leuk en aardig maar je hebt geen geld ,dus wachten tot er wat verkocht is ,als er wat verkocht is ben je vaak te laat,nadeel als je geen eigen vermogen hebt,Martin bedankt!!

04-04-2019 15:20

beppie172 +66776

Als je Tapia kan verkopen is het logisch naar Schouten of Reis te kijken. Daarnaast de jeugd op die positie kansen geven.

04-04-2019 15:18

Juventara +12482

Gewoon Tapia eindelijk eens de kans geven, opbokken met zowel Clasie als deze jongen

04-04-2019 15:14

SuperGuidetti1 +33

Tapia kan er ook niks van,

04-04-2019 15:15

Juventara +12482

Nooit goed gebruikt door Gio. Tapia is geweldig mits juist gebruikt en hij vertrouwen krijgt.

04-04-2019 15:17

Meekijker +4440

Tapia is echt totaal ongeschikt. Veel te nonchalant.

04-04-2019 15:23

kdekorte +0

Tapia vertraagt het spel enorm. Daarom doet die het nu ook leuk bij Willem 2. Een goede copa spelen en verkopen.

04-04-2019 15:46

BlankeVla +8032

Hoe rij je een waterhoen aan?

04-04-2019 15:34

mausztune +1341

Die lopen gewoon voor je auto langs hoor hahaha die beesten zijn exht zo dom.

04-04-2019 15:37

HassanTurkuF3R +3

Met een harpoen uit de sloot schieten, net als die Chinezen in den Haag

04-04-2019 16:18

mausztune +1341

Dat is ook een wazig verhaal hè!

04-04-2019 17:03

HassanTurkuF3R +3

Ja heel bizar hahaha

04-04-2019 17:04

mausztune +1341

Wat met je met die beesten? Schoenen kan je er niet van maken ! Een jas ook niet sus ja zeg t maar hahaha

04-04-2019 17:40

HassanTurkuF3R +3

Gaan de pan in bij restaurant de Lange Muur haha

04-04-2019 17:43

FR-Arnhem +52227

Petrovic -_-

04-04-2019 15:12

echtwel +2246

Zouden we zelf geen jeugd hebben? Ik heb het wel gehad met die aankopen van ons.
Gewoon eigen jeugd een kans geven

04-04-2019 15:12

kdekorte +0

Het probleem is (vind ik) dat de meeste eigen jeugd trgen het eerste eftal aanschuurt, maar nog niet goed genoeg zijn op Kokcu en evt Geertruida na.

04-04-2019 15:47

pollie +19

schouten speelt prima hoor...

04-04-2019 15:12

kullekefeyenoord +3

Voor een miljoen of anderhalf, kun je de gok wel wagen.

04-04-2019 15:07

De-Zuidhaven +9

Pleur op met die Schouten joh

04-04-2019 15:06

Steven_fey +28

Tapia, Schouten & Kocku. Misschien wat jong maar ik zou het proberen

04-04-2019 15:06

Orangina +0

Zou ik nooit doen. Zowel Schouten als Tapia scoren nooit. Je mist een lopende scorende middenvelder

04-04-2019 15:11

Suri +9402

Net als PSV met al het scorende vermogen op middenveld... Staat hoger als wij

04-04-2019 15:16

Orangina +0

Oh ja wacht jij trekt ons blik met onze scorende reservevoorhoedespelers open

04-04-2019 19:09

CCla +720

Die hebben we met Jens Toornstra. Die had wat mij betreft het hele jaar al op de plek van Clasie moeten staan. Volgend jaar Jens, Vilhena/Ayoub, Kokcu.

04-04-2019 15:16

CW010 +1826

Wij hebben kokcu, 4 klasse beter, zet er een type el ahmadi achter zodat hij veel vrijheid heeft en dan kunnen we van die jongen gaan genieten in de Kuip

04-04-2019 15:01

Renzo +1078

Beetje een scheve vergelijking wel. Kokcu is een ''10'', Schouten is een CDM.

04-04-2019 15:05

HassanTurkuF3R +3

Ja Schouten is juist dat type El Ahmadi

04-04-2019 15:05

ElPanzeFr +22010

Ja laten we een speler halen die amper een seizoen lang leuk speelt bij Excelsior....

04-04-2019 15:00

beppie172 +66776

Dat is altijd het gezeur hier. Je moet m nu halen, maar als ie dan mislukt is het wanbeleid. Als je m niet haalt (bijvoorbeeld de Jong) dan is het wanbeleid omdat je m hebt laten lopen.

04-04-2019 15:07

kdekorte +0

Precies dit! Natuurlijk blijft het altijd een gok, maar dat is met elke tranafer. Ik zou deze gok wagen, omdat hij verdedigend altijd op de goede plek staat, altijd de oploasing vooruit zoekt en gewoon lengte heeft. Hij met Kokcu en dan een ervaren middenvelder erbij en je middenveld is compleet.

04-04-2019 15:19

sjoerd12 +751

Maar daar hebben we Tapia, Amrabat en Ayoub toch al voor gehaald.

04-04-2019 14:58

FR-JJN +12882

Leg jij die daapsen in het maasgebouw dat even uit als je wilt

04-04-2019 14:58

beppie172 +66776

Nee, alleen Amrabat, die andere twee waren voor positie Vilhena.

04-04-2019 15:07

FR22 +3255

Helaas krijgt Vilhena ongelimiteerd krediet bij Gio...

04-04-2019 15:13

FR22 +3255

Ik word hier dus zo moe van. Deze jongen speelde 1 goede wedstrijd, tegen ons. Voor de rest is het armoe troef. Haal je zo'n jongen deze zomer dan zit iedereen na 2 maanden weer te zeiken dat we alleen middelmaat halen. Bah bah bah

04-04-2019 14:57

FcTussenjaar +18

Fiorentina, Udinese en Napoli hebben ook geen kak in hun ogen

04-04-2019 14:58

ricodetico +13088

Fiorentina wel, want die hebben ook Diks gehaald.

04-04-2019 15:11

wilbert17 +23477

Je volgt ook Excelsior intensief elke week?

04-04-2019 14:58

beppie172 +66776

Zelfs in een slecht draaiend Excelsior zie je dat hij enorme potentie heeft. Je zegt toch ook over RvP niet dat ie een matige speler is omdat de rest om hem heen het verprutst in veel wedstrijden.

04-04-2019 15:10

ricodetico +13088

Speelde tegen ons en Ajax heel goed, maar andere duels ook prima. Ik zie hem graag komen.

04-04-2019 15:10

BlankeVla +8032

Zijn er nog mensen die Ferry de Haan als TD willen? Een man die een fysio aanstelt als hoofdtrainer..

04-04-2019 14:55

HassanTurkuF3R +3

Doe je Poldervaart mee te kort, heeft zichzelf wel bewezen in het amateurvoetbal, won zelfs een Rinus Michels award voor beste amateurcoach

04-04-2019 14:58

ElPanzeFr +22010

Is na vandaag van het lijstje geschrapt lijkt me

04-04-2019 15:01

feyenoordgazza +4012

Is gewoon een twijfel geval want bij ons wordt er meer verwacht.
Nu allemaal schreeuwen net als bij kramer veijnovics larsson etcetc en dan koopt feyenoord hem en dan zijn dezelfde mensen als eerste bij als hij niet gelijk presteert

04-04-2019 14:52

Twism010 +859

Niet scorende middenvelders is precies wat we nodig hebben

04-04-2019 14:50

Agraat +2

Er is 4 miljoen geboden op Schouten. Dat vind ik een absurd bedrag voor een speler van Excelsior dat nog niets heeft bewezen, een te groot risico als je het mij vraagt. Was het een miljoen, had je de gok kunnen nemen. Bij 4 miljoen moet je lekker verder speuren.

04-04-2019 14:45

Mrunterwijst +10655

Dat geloof ik noit, 4 miljoen

04-04-2019 14:49

Agraat +2

Toch schijnt het zo te wezen. Ik meen Napoli dat 4 miljoen bood. De vraagprijs ligt op minimaal 2,5 miljoen en zij boden 4 miljoen.
O.a. VI die er mee kwam en insiders bij Excelsior hebben dit bod bevestigd tegenover diverse media.

Excelsior wil sowieso minimaal 2,5 miljoen, hebben ze zelf aangegeven door monde van Ferry de Haan, en ook dat bedrag vind ik persoonlijk teveel.

04-04-2019 14:53

Mrunterwijst +10655

Ja ik ook, anderhalf zou voldoende moeten zijn

04-04-2019 15:18

MaartenTT +20295

Vraagprijs is 2,5 miljoen en ze bieden 4?
Rare jongens die Italianen.

04-04-2019 16:14

wilbert17 +23477

Napoli kan wel een gokje nemen hoor.
Vraag van Excelsior is trouwens 5 mil.

04-04-2019 14:52

Agraat +2

Vraagprijs 5 miljoen ? Oh ik dacht dat ik de Haan 2,5 miljoen hoorde zeggen.
Moet je nagaan, 5 miljoen. Dat is toch absurd.

04-04-2019 14:54

wilbert17 +23477

Kleine hoop; maar misschien koopt Napoli hem en stalt hem een jaartje bij ons.
Maar zal wel niet.

04-04-2019 14:57

CR1908 +3042

En wat schieten wij daar mee op? Een jongen als Schouten haal je om hem te laten groeien en daar de vruchten van te plukken. Op de manier hoe jij voorstelt, help je maar 1 club, en dat is Napoli. Het is nog geen gearriveerde speler maar iemand die nog moet groeien. 1 jaar huren heb je dus niet veel aan in mijn ogen

04-04-2019 14:59

wilbert17 +23477

Huren is natuurlijk altijd de eigenaar van de speler helpen.
Maar wie weet als hij wel iets toevoegt aan ons is dat voor
1 seizoen toch meegenomen.
Buiten kokcu komt er niks uit de jeugd en ayoub kan niet voetballen.

04-04-2019 15:02

Agraat +2

Ik neem aan dat Tapia volgend seizoen ook een kans krijg in de basis. Hij blinkt wekelijks uit bij Willem 2. En ook bij het nationale elftal van Peru is die steevast één van de betere.
Dit zal Stam ook wel zien lijk mij.

Ik heb zo het idee dat het middenveld van volgend seizoen zal bestaan uit Kokcu, Tapia en Ayoub. Hoewel ik geen fan ben van Ayoub maar als er geen aankopen worden gedaan is er geen andere mogelijkheid.

04-04-2019 15:11

wilbert17 +23477

Geen idee hoe Tapia speelt bij Peru
Geen tijd om daar 90 min naar te kijken.
Restaurant te runnen.

04-04-2019 15:22

Agraat +2

Een restaurant runnen is niets aan. Je heb een paar mensen nodig voor het bereiden van de maaltijden, een paar voor de bediening en dan nog 2 achter de bar.. En jij kan lekker toekijken hoe hun zich in het zweet werken om jou zakken te vullen...

04-04-2019 16:01
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties