Kuipvrees bij Heerenveen: ''Veel jongens onder de indruk''

Kuipvrees bij Heerenveen: ''Veel jongens onder de indruk''

Feyenoord speelde donderdagavond tegen sc Heerenveen voor het eerst in lange tijd weer een sterke wedstrijd. Daartegenover stond dat Heerenveen één van de slechtste wedstrijden van het seizoen speelde. Dat zegt aanvoerder Stijn Schaars in gesprek met de Leeuwarder Courant. Volgens hem had zijn ploeg last van Kuipvrees.

"Dan spreek ik niet voor mezelf", begint Schaars. "Ik vind het mooi om hier te spelen, maar veel andere jongens waren onder de indruk. Ik heb ze er nog voor gewaarschuwd, maar helaas. Op de training gaat het vaak goed, maar hier speelden we zó onrustig. We leden veel te veel balverlies en dan loop je constant achter de feiten aan. Dan lijk je niet alleen slecht, dan ben je het ook. We verzuimden met lef te spelen."

Lees meer over
De Kuip
Plaats reactie
666

Riccardo_FR +16

Ik heb al zo lang het excuus kuipvrees niet meer gehoord van een verliezend team dat het extra raar nu is dat het genoemt word met een lege kuip.

07-04-2019 05:25

vakje-e +6743

Mooie excuses

05-04-2019 23:58

Briempje +8

Lege kuip vrees

05-04-2019 20:50

KampenFR +0

Schaars de zo de ideale schoonzoon dat het eng is.

05-04-2019 19:53

mdgrdam +12850

De voorgaande vijf edities waren ze bepaald niet onder de indruk.

05-04-2019 19:08

fey_nerd +82

Wat een flauwkul van Schaars. Een half leeg stadion waarbij er een rustig familie-uitje als sfeer hing, en dan "onder de indruk" zijn? Rot toch op Schaars. Bullshit, jullie speelden gewoon kut. En laten we nou niet doen alsof Feyenoord nou zo goed speelde, want het was wat creatiever dan de vorige weken, maar het was nou ook weer niet om de polonaise te gaan lopen hoor.

05-04-2019 17:56

feyenoordfan22 +0

ok bedankt voor deze bijdrage

05-04-2019 17:59

charlaykc +9500

You took the words out of my mouth

05-04-2019 21:45

JeroenFR77 +0

Hahahaha Fey_nerd je doet je naam eer aan, hilarisch

05-04-2019 22:37

fey_nerd +82

Wat is er hilarisch volgens jou?

06-04-2019 08:54

JeroenFR77 +0

Jouw post is hilarisch

06-04-2019 14:34

fey_nerd +82

Goed beargumenteerd wat er precies hilarisch aan is, topper.

07-04-2019 09:07

cvs +0

Als je als prof al onder de indruk bent van een half lege Kuip met een stil en doods legioen kan je er beter mee stoppen

05-04-2019 15:49

Toddemij +905

Precies.niet te geloven zo'n lulverhaal. Maar ja je moet wat zeggen. Wat was dat Heerenveen bar en bar slecht.

05-04-2019 16:42

TomekIwan +0

Ja de kuip kolkte als vanouds

05-04-2019 15:43

Boris_FR12 +2145

Kuip vrees? Is die vrees dan echt voor het stadion? Want supporters waren er bijna niet.

05-04-2019 15:30

hakuna +2065

speelde een goede wedstrijd? een goede 2e helft!

05-04-2019 14:47

FR12_079 +180

En dat met maar 20.000 man nou nou

05-04-2019 14:26

HetLegioen12Since1908 +3466

En dat terwijl er bijna niemand zat

05-04-2019 14:07

Feijenoorder95 +22506

Mooie omslag foto FR12, jullie zijn dus ook pro pyro?

05-04-2019 13:57

El-Fenomeno +9

Locadia 17
Propper 12
Bruma 12
Wijnaldum 20
Depay 34

De Ligt 70
De Jong 85
Millik 30
Kluivert 17
Sanchez 40
Klaassen 27

En wat verkochten wij de laatste jaren? Kijk met een beetje jaloezie hoe die geweldige technische directeuren van die clubs het hebben gedaan.

05-04-2019 13:40

Sasss +54162

die clubs speelden dan ook vaker CL dan wij of Europees.
Doen we het Europees goed en vallen we op, krijgen we ook vast meer. Maar dessalniettemin, ik ben ook jaloers

05-04-2019 13:54

Aproxis +3749

AZ heeft volgens mij ook hele goede zaken gedaan.

05-04-2019 14:06

Copr +1701

Vind ik altijd van die onzin vergelijkingen.
Heeft 0,0 met een TD te maken. Feyenoord heeft al ruim 15 jaar helemaal niets laten zien in Europa. Zelfs een bankzitter bij ajax is al meer waard dan onze internationals.
Als zouden we 5 Td's hebben krijgen we van z'n leven geen 30mln voor een spel uit de selecties van afgelopen jaren.

05-04-2019 13:57

Chamo +1888

0,0 idd ha ha ha

05-04-2019 13:58

Copr +1701

Ga allemaal ff lekker dromen dat een andere TD volgend jaar ff miljoenen binnenhaald voor onze spelers.

05-04-2019 14:22

martijn81 +0

onbegonnen werk vriend.
zo slim zijn ze niet.
ze denken dat de nieuwe td miljoenen tot zijn beschikking heeft

05-04-2019 16:09

MaartenTT +19902

Dat ligt echt niet zozeer aan de technisch directeuren, hoor. Het zijn gewoon de clubs.
Je mag Ajax en Feyenoord niet zo vergelijken en dan dat spiegelen op de personen.
Ze hebben in Amsterdam bakken met geld en daardoor veel meer mogelijkheden. Dan rederen spelers ook meer. DAAR moeten we jaloers op zijn.
Als van Geel nu bij Ajax had gewerkt had hij ook veel hogere sommen gevraagd en gekregen als nu bij Feyenoord.
Ik wil niet zeggen dat hij het uitstekend heeft gedaan, maar de hetze tegen hem is op zijn minst gezegd enigszins overdreven.

05-04-2019 13:59

TactvolleTacticus +3792

Ajax is zeker rijk geworden door jodengoud te verzamelen?

05-04-2019 14:40

MaartenTT +19902

Nee, voornamelijk Champions League.
Als Feyenoord daar wat vaker in gespeeld en gepresenteerd had, hadden we er ook volledig anders voorgestaan.

05-04-2019 14:44

TactvolleTacticus +3792

Goed beleid voeren. Dat is de reden dat ze structureel vooruitgang boeken. Daar begint het allemaal bij.

05-04-2019 14:59

feyenoordfan22 +0

ok tactvol gebracht

05-04-2019 18:00

Krygsman +0

Pellè 10 miljoen
Clasie 15 miljoen
de Vrij 8,5 miljoen
Martins Indi 7,7 miljoen
Janmaat 6 miljoen
Kongolo 15 miljoen
Karsdorp 14 miljoen

05-04-2019 14:03

Ratio_Ronnie +0

Wellicht dat de vrij meer waard was maar dit zijn toch superbedragen voor onze spelers man.

Zoals al eerder gezegd hebben die bedragen veel te maken met cl voetbal spelen.

05-04-2019 14:14

SVR +395

Tja. Pelle heeft in 2 jaar Feyenoord echt wel meer laten zien dan Milik in 2 jaar joden. Maar leeftijd en afspraken met Pelle dat Feyenoord niet te hoog in de boom gaat zitten.

Maar de mislukte Bazoer bracht net zoveel op als onze aanvoerder met +100 wedstrijden, Europese wedstrijden, interlands en een wk in de benen... Koekoek.

05-04-2019 15:51

Ratio_Ronnie +0

Zonder zo n afspraak komen zulke spelers sws niet.

En clasie en bazoer vergelijken is sws weer vreemd zoals elke vergeljjking tussen ajax en feyenoordjeugd.

Ten eerste is het dragen van een ajax shirt al geld waard. Dat komt door alle toppers die ajax de afgelopen jaren voortbrengt.

Ten tweede was bazoer ook gwn écht goed.

Ten derde kon clasie na 80 minuten eredivisie het al niet meer belopen. Dat zien scouts ook. dus risico is groter dat t niks wordt. Zoals helaas gebleken

05-04-2019 17:54

SVR +395

hahaha Bazoer echt goed. Daarom nog minder in Bundesliga gespeeld dan Clasie in PL. Daarom minder interlands dan Clasie. Daarom nu bij Utrecht.

Bazoer was ook geen jodenjeugd. Werd rond 18de uit PSV opleiding gekaapt.

Bizar hoe mensen minderwaardig praten over Feyenoorders die zich echt bewezen hebben tov een geflopte semijood.

06-04-2019 08:02

CW010 +1811

met ajax valt gewoon niet te vergelijken, spelers die daar lopen worden altijd hoger aangeschreven, vanwege hun verleden, maar ook omdat veel van hun jeugdspelers het vaak goed doen in het buitenland, psv heeft natuurlijk een grote klapper gemaakt met depay, maar als je in je achterhoofd houdt dat wij Jorgensen voor 17 en st Juste voor 12 konden verkopen, dan is dat verschil niet zo gek groot hoor, lijstje van Krygsman hier boven is ook best aardig

05-04-2019 14:11

beppie172 +65695

020 heeft afgelopen 1,5 seizoen ook voor 80m gekocht, met heel veel bagger erbij en heeft daarnaast voor 20m aan spelerswaarde gratis naar buiten laten lopen. Die gokken met hogere bedragen. Maar of het beter beleid is weet ik niet.

05-04-2019 19:58

Pikhoft +10165

Hahah van die mensen die beweren dat Feyenoord beter af is met Gio dan zonder.

05-04-2019 13:38

RealFeyenoorder +2

Moet je nagaan dat hij niet eens vol was. Watjes daar in Friesland

05-04-2019 13:30

Dezwartetulp +76719

Vlap deed toch wel weer een paar aardige dingen.

Wat moet die kosten momenteel?

05-04-2019 13:29

SuperFeyen00rd +0

8 mil vragen ze aan Anderlecht

05-04-2019 13:33

Dezwartetulp +76719

Neem toch aan dat ie liever bij ons speelt...dus trekken die 8 mio

05-04-2019 13:34

SuperGuidetti1 +33

8 Miljoen voor middelmaat, liever niet

05-04-2019 13:40

onbekend +89773

Ja we trekken even 8 mil uit voor een speler die het nu leuk doet bij Heerenveen. En waar wil je hem laten spelen? Op de plek van Kökçü zodat hij op de bank kan blijven? Of naast Kökçü zodat we overlopen worden? Versterk eerst de verdediging maar, haal een echte buitenspeler met diepgang en een spits. Dan moet je nog kijken voor een centrale middenvelder/controleur als Vilhena, Clasie en/of Tapia vertrekken. Vlap is wel het laatste wat we nodig hebben.

05-04-2019 13:43

Dezwartetulp +76719

We hebben ernstig behoefte aan creativiteit op het middenveld, zoals ieder elftal tegenwoordig. Zonder dat schiet het niet echt op. En Kökcü is een pareltje wat dat betreft, dus die sowieso basis.

.......Kökcü.............Vlap..........
.................Vilhena..................

En ophouden over dat 'overlopen worden' hoor, echt, die angst hoor je alleen maar bij Feyenoord supporters. Als je dominant speelt op de helft van de tegenstanders, heb je geen lopers nodig, maar spelers die wat kunnen in de kleinere ruimte, die kunnen combineren of een steekpass hebben.

05-04-2019 13:47

onbekend +89773

Je gaat compleet overlopen worden. Daarnaast kunnen we hem niet betalen en hebben andere posities prioriteit.

05-04-2019 13:52

Dezwartetulp +76719

Lul toch niet zo laf joh, met je overlopen. Angsthazen als jij zorgen ervoor dat we altijd stumperend werkvoetbal zullen blijven spelen, amper wat winnen en structureel weggetikt worden door clubs als Ajax, waar ze wel gewoon voetballers op durven te stellen.

05-04-2019 14:01

onbekend +89773

Goede voetballers op het middenveld of spelen met 2 nr 10's is een wereld van verschil. Dan speel je ook nog met Vilhena die maar wat graag aanvalt. Dan heb je nog een dramatische verdediging die dit niet op kan vangen en je hebt zojuist het geld voor versterkingen gestoken in Vlap.

05-04-2019 14:22

Dezwartetulp +76719

Kwestie van taken uitvoeren he. VIlhena moet dan natuurlijk een meer controlerende rol.

Verdediging met Haps, Tapia, Juste, Nieuw/Aankoop is nog niet zo slecht

05-04-2019 14:28

onbekend +89773

Vilhena gaat en kan dat helemaal niet belopen als Kökcü en Vlap meer voorin te vinden zijn en niet meeverdedigen.

05-04-2019 14:31

Feijenoorder95 +22506

Ja want onze aankopen van Heerenveen zijn zo goed, ken je Bilal nog? Die het een half seizoen leuk deed? En mietje St Juste? hahahaha zwarte tulp jij hebt echt totaal geen kijk op voetbal, je bent een roeptoeter 1e klas!

05-04-2019 13:58

Chamo +1888

Toeter toeter toeterrrrr

05-04-2019 14:00

Dezwartetulp +76719

Je realiseert je hoe oerdom je lult he...toch?....hoop ik? Dus dat Bilal tegenviel en jouw ogen andere aankopen van Heerenveen ook, betekent dat Vlap dat ook zal doen? Waar gaat dit over joh? Ben je echt zo dom of gewoon te lui om na te denken?

Daarnaast zijn Juste en Larsson gewoon prima aankopen

05-04-2019 14:03

Feijenoorder95 +22506

Dat te lui om na te denken kan best kloppen, heb er net 4 tentamens op zitten deze week en ben blij dat ik nu weekend heb. Ik bedoel meer; Heerenveen --> Feyenoord is een te grote stap. Jongens kunnen dat blijkbaar niet aan. 2 perfecte voorbeelden al die heel goed speelde bij Heerenveen.

Een Vlap is niet het materiaal wat wij bij Feyenoord nodig hebben om door te groeien en kampioen te worden.

05-04-2019 14:05

Dezwartetulp +76719

Denk dat je je vergist in dat laatste. Er zitten nu maar enkele spelers in de selectie die echt kunnen voetballen. Van Persie, Berghuis, Larsson en Kökcü.

Eerste stopt, tweede vertrekt misschien en bij de laatste 2 is het nog even de vraag of ze optimaal gaan renderen. Ik heb daar wel vertrouwen, maar zeker is het niet.

Kortom, we hebben HEEL dringend voetballend vermogen nodig. Zonder dat, doe je nergens voor mee. En Vlap heeft dat. Heeft iets 'Frenkie de Jong'-achtigs. Voetbalt heel makkelijk, ziet het goed en heeft de techniek om te doen wat ie ziet. Natuurlijk is het een gok, maar die moet je soms nemen. In de jeugd lopen ze niet.

05-04-2019 14:11

onbekend +89773

Heeft iets frenkie de jong achtigs.. je vergeet voor het gemak even dat de Jong niet alleen aan het aanvallen is zoals vlap. Je hebt controle nodig op het middenveld man. Of denk je echt dat het dan goed komt? Laten we alleen maar aanvallende spelers opstellen die niet willen/kunnen meeverdedigen.

05-04-2019 14:26

Dezwartetulp +76719

Feit is dat ze bij Ajax heel vaak met de punt naar achteren spelen, met bv van de beek en Ziyech dicht tegen de 16 van de tegenstander

05-04-2019 14:29

OudeNoorden +4

Juste en larsson prima aankopen? Jij bent tevreden met het niveau wat ze tot nu toe laten zien? Geen wonder dat we zo afglijden

05-04-2019 14:36

onbekend +89773

Je kan met de punt naar achteren spelen ja, maar dan nog heb je controle nodig. Laat vd Beek nou net goed zijn in alles. Hele all round middenvelder met ook veel loopvermogen. Nogmaals er is een groot verschil tussen met goede voetballers spelen en controle houden of met 2 nummer 10's spelen. En dan nogmaals heb je een matige verdediging en kunnen we geen 8 mil investeren in Vlap. Andere posities hebben prio.

05-04-2019 14:53

Dezwartetulp +76719

Ik heb net gezegd dat dat wel kan....wat begrijp je daar niet aan?

05-04-2019 15:16

Verstappen +7627

8 miljoen voor de nieuwe Immers? Ik dacht dat jij van rasvoetballers hield

05-04-2019 14:11

Dezwartetulp +76719

Het is dan ook niet de nieuwe Immers, maar de nieuwe Frenkie

05-04-2019 14:30

martijn81 +0

waarvan?we hebben dat geld niet

05-04-2019 16:11

Dezwartetulp +76719

Ayoub verkopen :))

05-04-2019 18:47

martijn81 +0

donder op man faalhena verkopen die vent is een drama

07-04-2019 16:31

beppie172 +65695

Gaat ten koste van Kokcu. Moet je niet willen.

05-04-2019 20:00

onbekend +89773

Feyenoord last van goed beleidvrees.

05-04-2019 13:18

SuperGuidetti1 +33

Pierie groot talent, maar speelde gister ook als een natte krant, en de Vlap hype is ook zwaar overdreven

05-04-2019 13:06

onbekend +89773

Pierie nooit geweldig gevonden. Kan goed voetballen en heeft een goede pass, maar thats it. Veelste soft en is niet geweldig in het verdedigen. Laat dat nou net het belsngrijkste zijn voor een cv. Vlap is het ook niet.

05-04-2019 13:09

kdekorte +0

Zie je naar weer. Vlap draait een leuk seizoen en er moet opeens fors voor betaald worden, maar uiteindelijk is hij ook niet goed genoeg voor een topclub.

05-04-2019 13:27

Dezwartetulp +76719

Zelfs in de korte samenvatting zag ik Vlap wel een paar aardige dingen doen hoor.
Je ziet wel dat die jongen 'het' heeft.
Zou ik veel liever halen dan bv die gehypte Isak

05-04-2019 13:31

kdekorte +0

Ja hij heeft heus wel talent.. Maar ik denk dat ik ook een beerte getraumatiseerd ben op dat gebied. Iedere transfer die het goed doet bij zn club, lijkt bij Feyenoord opeens niet meer te kunnen voetballen. Gelukkig ben ik geen TD.. Hoef ik de beslissing ook niet te maken hahaha.

05-04-2019 14:05

Dezwartetulp +76719

Het is wel opvallend ja, dat is waar, maar dan maar niemand meer kopen? :)

05-04-2019 14:06

kdekorte +0

Nee, kijk psv die gewoon Angelino halen van NAC die prima meedraait. En wie weet fleurt een speler nog meer op in het Feyenoord. Maak niet uit welke speler je haalt. Het blijft altijd een risico.

05-04-2019 14:10

klay-thompson +0

Vlap is toch gehuurd van PSV ?

05-04-2019 16:23

Dezwartetulp +76719

Nee, das Lammers

05-04-2019 18:45

Dezwartetulp +76719

Ik heb Kuytvrees en Eenhoornfobie

05-04-2019 12:46

FcTussenjaar +18

Hahaha dominee dirk

05-04-2019 13:31

Chamo +1888

En Giofilie

05-04-2019 13:35

Dezwartetulp +76719

Yep, en Meningokökcü (of Kökcükoorts, kan niet kiezen)

05-04-2019 13:38

Dezwartetulp +76719

Mildly funny Ernst :)

05-04-2019 14:04

TactvolleTacticus +3792

Trisomie 21 heet dat.

05-04-2019 13:55

shoegazer_ +1

Dit word het middenveld volgend seizoen zei Jaap net.

Kokcu

Ayoub Tapia

05-04-2019 12:42

Dezwartetulp +76719

Ayoub als controleur? Lekker man

05-04-2019 12:46

Juventara +12105

Waar heeft hij dit gezegd? Zou dit namelijk toejuichen

05-04-2019 12:58

Dezwartetulp +76719

Nee johhh geen Ayoub toch?
Is een lichtgewicht (ondanks dat het een dikkertje is)

05-04-2019 13:02

Juventara +12105

Ayoub is twijfelachtig, daar heb je gelijk in. Zolang het Vilhena maar niet meer is

05-04-2019 13:44

martijn81 +0

ayoub prima speler

05-04-2019 16:13

Dezwartetulp +76719

Nee, is geen goeie speler, zeker niet van Feyenoord niveau, beetje een klein dikkertje zonder duidelijke kwaliteiten en blijkt ook nog irritant te zijn getuige dat twitter filmpje dat rond gaat.

05-04-2019 18:46

RvP1908 +3

Ayoub is een prima voetballer. Snap niet waarom jij dat niet ziet. Hij doet het altijd goed als invaller. Het is voor mij een vraagteken dat hij niet vaker wordt opgesteld.

05-04-2019 19:32

martijn81 +0

helemaal mee eens de goals tot nu toe goed.
maar dezwartetulp blijft altijd zeiken

07-04-2019 16:30

Dezwartetulp +76719

Hij doet best wat dingen goed, tuurlijk, maar wacht maar af, het zal gewoon blijken dat ie niet goed genoeg is. Is ook niet erg, want hij was een gratis gok. Soms is een gok verkeerd, nou prima, wegdoen en door.

07-04-2019 18:16

dennis-zuid +4235

Geen Clasie?? Schande

05-04-2019 13:00

Equinox +50347

Jaap broodje Aap zeker.

05-04-2019 13:01

onbekend +89773

Net of hij nu gaat zeggen hoe het middenveld er komend seizoen uit gaat zien.

05-04-2019 13:17

fr09A +0

er zat toch bijna niemand hahaha

05-04-2019 12:42

Jamcarter +3

Compenseert mooi het feit dat wij uitvrees hebben

05-04-2019 12:27

Griekie +1311

Wij hebben uit speel vrees

05-04-2019 12:27

Nietzobedoeld +1184

Half lege Kuipvrees.

05-04-2019 12:16

Sleepie +11911

Kuipvrees is iets waarvoor je ingeënt kan worden. Kwaliteitsinjectie. Man, kuipvrees is gewoon een mythe dat nooit heeft bestaan.

05-04-2019 12:14

martijn81 +0

ooooohhhh niet mee eens.
waarom speelden en of spelen de clubs in hun eigen stadion erg sterk maar in de kuip als een bak frikandellen?juist kuipvrees

05-04-2019 16:15

medtown +5946

Hij wilt naar Feyenoord..

05-04-2019 12:11

Janjaapie010 +3066

En dat met een halfvolle kuip.... hahaha

05-04-2019 12:08

RVF +12377

Hoop dat zijn blessure meevalt!

05-04-2019 12:08

rood-wit +3761

Het werd ze opgelegd, prima overwinning

05-04-2019 12:01

pollie +19

feyenoord speelde gewoon goed gisteren, ik had geen moment t idee dit gaat fout, zoals de afgelopen weken.

05-04-2019 11:56

FR-Brabant +11052

Kom nou toch zeg, Kuipvrees, waarvoor dan? De helft van de stoelen waren leeg....

05-04-2019 11:54

Pikhoft +10165

Hoe dan, er zat nieteens iemand..?

05-04-2019 11:51

FcTussenjaar +18

Kuipvrees hahahahahaha
je kan er gewoon geen kont van met je kut elftal.

Er zat geen hond in de kuip

05-04-2019 11:48

vanAnaarBier_nl +761

Ook geen katten gezien volgens mij

05-04-2019 12:32

Equinox +50347

Wel natte poezen.

05-04-2019 13:02

JDN1987 +22863

Kuip vrees? Er was niemand.!

05-04-2019 11:43

FRlegend +16985

Net zo vol als bij Europa cup tegen oostblok ploegen. Ook dan zitten de echte supporters er gewoon en weinig dagjesmensen.

05-04-2019 11:46

Strijkijzert +827

De wegblijvers van gister noem jij dagjesmensen?

05-04-2019 12:40

FRlegend +16985

Heb eigenlijk alleen vak S gemist qua lawaai. De overige vakken zou je net zo goed dagjesmensen kunnen noemen qua bijdrage aan de sfeer ja.

05-04-2019 13:51

vinman112 +504

Hahahaha deze man

05-04-2019 12:43

BoskoopFR +2

Dan zijn de stoelen die nu leeg waren bezet en waar mensen zaten leeg

05-04-2019 12:47

FRlegend +16985

Scherp. Wel net zo vol.

05-04-2019 13:52

AurelioVidmar +3268

Dus als je slecht speelt heb je kuipvrees? Lekker makkelijk.

05-04-2019 11:41

Zen +8

Dan hebben ze bij ons ook veel kuipvrees

05-04-2019 11:54

Zen +8

Met andere woorden , geen enkele speler van dit huidige Heerenveen is geschikt om bij ons te spelen.

05-04-2019 11:32

ArieG +28

Niet voor die bedragen die ze vragen voor die middelmaat.

05-04-2019 11:35

kdekorte +0

Met andere woorden ik denk dat er bijna geen eredivisiespelers zijn goed genoeg zijn voor Feyenoord. (Bij teams lager geklasseerd dan ons). Op 1 a 2 talentjes na die misschien t niveau op termijn aankan.

05-04-2019 11:56

ArieG +28

Wat ik al zei, niet voor die absurde bedragen die ze vragen. Echte talenten zijn alleen haalbaar voor psv en ajax. Feyenoord zal de komende jaren geen spelers kunnen kopen van clubs onder hun, die vragen al tussen de 6 en 10 miljoen. Ook AZ en Vitesse kunnen dat niet betalen (mits ze spelers verkopen voor hoofdprijzen). Ik vrees dat de leegloop van de eredivisie alleen maar groter wordt, en psv/ajax alleen maar sterker want die hebben geld genoeg. Als Heerenveen geen spelers verkoopt is dreigt een financiële ramp voor die club, met alle gevolgen van dien.

05-04-2019 12:08

Steven_Seagal +27818

De afstandspyro heeft ze a afgeschrikt

05-04-2019 11:28

Concept +0

Kuipvrees? Het was nagenoeg leeg.

05-04-2019 11:19

ArieG +28

Er was inderdaad weinig Kuipvlees.

05-04-2019 11:31

Dommeloempia1 +19776

Hahaha, dacht ook al

05-04-2019 11:31

kuurie69 +12940

wat een slap excuus

05-04-2019 11:32

OudeNoorden +4

Toen er vroeger maar 15duizend man zat was de kuip en zijn supporters meer gevreesd dan ooit , dus dat zegt niet zoveel

05-04-2019 11:43

JDN1987 +22863

Jaren 80??? Toen waren we niet eens middeklasse

05-04-2019 11:44

FRlegend +16985

Een Kuip met 25.000 supporters is indrukwekkender dan een volle Kuip met veel toeristen.

05-04-2019 11:46

Dommeloempia1 +19776

Gisteren zaten er supporters...

05-04-2019 11:56

betty +531

Inderdaad, de echte ?????

05-04-2019 12:43

antonHGV +2

Ligt eraan, natuurlijk. Met het ontbreken van vak S was er natuurlijk wel een groot deel van de fanatieke aanhang niet aanwezig.

Dit seizoen helaas niet meer heen. Komt qua planning en werk niet uit dus op naar komend seizoen!

05-04-2019 12:03

FRlegend +16985

Klopt, maar tegen een Sparta Praag of Zorya zitten er overal in het stadion mensen die er echt zin in hebben. Je hebt uiteindelijk maar een paar duizend man nodig om veel lawaai te produceren.

05-04-2019 13:54

kullekefeyenoord +3

Nou Nou, onder de indruk van een half gevulde Kuip. Wat een excuus

05-04-2019 11:16

henkvermaat +2

Idd lege kuip gisteren kunnen de spelers er alvast aan wennen voor komende seizoen

05-04-2019 11:14

martijn81 +0

des te meer plaats voor de echte fans

05-04-2019 11:52

nlx78 +1758

Offtopic: Is dat record van onze vrienden in Amsterdam nog geldig dat ze al ruim 1000 dagen niet bovenaan hebben gestaan? Ze hebben 1 dag bovenaan gestaan maar wel met een wedstrijd meer dan PSV, dan telt dat niet lijkt mij?

Het is een kleinigheidje maar van mij mag dat record naar de 2000 dagen gaan.

05-04-2019 11:06

FR08pjotr +20411

Ik ben er bang voor, dat wordt per dag bepaald. Ze stonden ruim 1000 dagen niet boven aan, maar gister wel. Reeks gesneuveld dus

05-04-2019 11:08

De-Zuidhaven +9

Bemoei jij je is ff gauw met je eigen club of deed je dat zojuist?

05-04-2019 11:08

nlx78 +1758

Er is dit seizoen niet meer echt iets om naar uit te kijken. Dus zo'n negatief record van hen is dan nog wel iets om zelf leedvermaak over te hebben.

05-04-2019 11:53

ArieG +28

Voor de goede orde, dat geteisem uit Amsterdam zijn in ieder geval MIJN vrienden niet. Ik heb zelfs een grondige hekel aan dat tuig.

05-04-2019 11:12

fhr +1

Verspil je korte tijd op deze aarde niet met je druk te maken over dat tuig joh.

05-04-2019 11:30

t0m1995 +0

http://staatajaxalbovenaan.nl/
Hij staat nog

05-04-2019 11:52

Clasieftw +172

Ze staan al 100x (ofzo) na een volledige speelronde niet bovenaan!

Hoppaa, opgelost

05-04-2019 13:53

WTSGD +18139

Ze zijn gewoon dramatisch. Is echt niet voor niets dat ze al dik 60 tegengoals hebben. En dan willen ze hier nog Pierie halen ook hahah

05-04-2019 11:02

ArieG +28

Vergeet niet dat Heerenveen druk bezig is met het verkopen van spelers wat voor hun van levensbelang is. Pierie wordt in dat kader in Heerenveen de hemel in geprezen, ook enige anderen, in de hoop dat ze voor veel geld gaan worden verkocht. Dat is met diverse spelers in het verleden wel gelukt. Pierie is wel intussen door de mand gevallen, je merkt terecht op dat ze veel tegendoelpunten hebben geincasseerd, waar ook Pierie schuldig aan was. Ze hopen hem nog steeds te verkopen, Ajax is in de markt voor hem als vervanger voor de Ligt. Maar Pierie is twee klassen minder dan de Ligt, dat is me wel duidelijk.

05-04-2019 11:09

Chamo +1888

Samen met Justin in t centrum. Smullen

05-04-2019 13:39

Stphn87 +494

Had Vlap toch graag in ons shirt zien spelen..

05-04-2019 11:01

ArieG +28

Dus wij met 12 man ? Dat zou die tegenwerking van de VAR aardig compenseren.

05-04-2019 11:33

FeyenoordNr.1 +21235

En dat met een halflege Kuip. Bijzonder.

05-04-2019 11:01

hasil +8

Kuipvrees? Gelul. Ze werden gewoon overklast...

05-04-2019 10:56

Mauricio_Aros +33

Grote artiesten vinden het ook spannender om intieme optredens te geven (voor een groepje van 10 man) ipv een optreden voor een volle concertzaal.

05-04-2019 10:56

Sjeep +16050

Legend kuip en kuipvrees hahahaha

05-04-2019 10:55

SEYVEN +14006

Hahah onder de indruk van de Kuip, wat een slap excuus.

Als de sfeer in de Kuip altijd gelijk zou zijn aan de sfeer van gisteren, zou zelfs Antony Lurling geen kuipvrees hebben.

05-04-2019 10:54

Renzo +1078

En Luigi Bruins ook niet?

05-04-2019 10:57

fr12_blyat +6945

Heerenveen gewoon gaar opzoek naar excuusjes

05-04-2019 10:54
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties