Definitief: Feyenoord verhuurt Ramón ten Hove aan FC Dordrecht

Definitief: Feyenoord verhuurt Ramón ten Hove aan FC Dordrecht

Doelman Ramón ten Hove speelt volgend seizoen voor FC Dordecht. De 21-jarige Ten Hove wordt voor de duur van één seizoen verhuurd. De overeenkomst van Ten Hove bij Feyenoord loopt nog tot de zomer van 2021.

Ten Hove is sinds het huidige seizoen de vierde doelman van Feyenoord 1, maar nam verscheidene keren al plaats op de bank als reservekeeper door verschillende blessures. Met de verhuur kan hij extra ervaring op gaan doen in de eerste divisie bij FC Dordrecht, de club waar Feyenoord een samenwerkingsverband mee heeft.

Lees meer over
Ramón ten Hove
Plaats reactie
666

Burgerking +2238

Of het goed is voor Dordrecht is de vraag, maar als je zes van je jeugdspelers elk jaar bij Dordrecht laat spelen zit je voor een dubbeltje in de Pyramide. Het is niet hetzelfde als een eigen team met eigen trainers dat niet en moet alleen een tussenstap zijn naar dwelname. Kunnen we nog op de licentie van Lienden de tweede divisie in?

04-05-2019 12:34

Gerrie +305

Vilhena gaat terug naar de amateurs waar hij contributie moet gaan betalen.

03-05-2019 20:39

Rotterdam1983 +5754

Zal voor hem geen probleem zijn om de contributie te kunnen betalen

04-05-2019 11:09

you_never_walk_alone +8552

Moet je toch eens lezen , hoe zelfs bij een positief bericht er door zoveel azijnpissers wordt gereageerd . Niet alleen de club maar ook veeeeeele supporters zijn doodziek !!

03-05-2019 19:58

SomaliaRulez2 +2

Leuk dat we tegenwoordig enkel nog dit soort berichten op FR12 lezen... Interesseert me eigenlijk alleen als 't goed gaat met Feyenoord. Maar ik zal wel geen echte supporter zijn.

03-05-2019 17:56

Feyenoord-Rotterdam-1 +1

Waar is onze nieuwe TD

03-05-2019 17:32

1908-2008 +2561

Veel beter dan met jong feyenoord in kk divisie in te gaan.

03-05-2019 16:22

jayjay49 +7833

Waar is de NIEUWE TD!!!! ?????

Belachelijk als de oude TD over zijn graf regeert!!!

M.i. MOETEN we de Pyramide in, om spelers speeltijd te geven en te ontwikkelen!!!

03-05-2019 16:03

opa57 +7

Wéér eentje die naar de kloten gaat. Lekker in de kelder van het betaald voetbal meehobbelenin een nuveauloze selectie.
Man, wat haat ik dat brabantse gezwel Van Geel en zijn arrogantie om niet in te schrijven voor de Pyramide!!

03-05-2019 15:36

FeyenoordVdam +5817

Is voor een keeper in ontwikkeling echt prima om laag te spelen.

03-05-2019 18:07

Michaelnh +645

Domme idioot

05-05-2019 11:32

PindakaasFR +133

Kan er vrij weinig van.

03-05-2019 14:45

klompus88 +20272

Goeie keuze

03-05-2019 14:37

Kire +4

Dus volgend jaar weer met Vermeer en Bijlow, want Delle zijn contract loopt per 1 juli af. Verlengen of niet, zo niet, wie wordt nummer 3 dan?

03-05-2019 14:36

ArieG +28

Koorevaar denk ik.

03-05-2019 15:26

willykment +2143

Leuk als tweede keeper voor Dordrecht, matige keeper.

03-05-2019 13:35

tomajo-nl +1160

Auswidersehen

03-05-2019 13:22

baasheid +1228

Ramon zou toch wel de ideale 3e/4e doelman zijn. Tis niet het grootste talent maar hij kan denk ik wel goed ondersteunen. De jongen heeft natuurlijk ook zijn eigen voetbal en keepers school

03-05-2019 12:49

svw +3

Tsja om ten Hove nou als 4e doelman te behouden....Zo'n jonge keeper moet nu veel spelen om ervaring op te doen

03-05-2019 13:27

Feyenoord_R +11235

Beter Bijlow daarheen gestuurd

03-05-2019 12:03

Likkertjedap +1

man man man, bijlow heeft al in de voorselectie van NL elftal gezeten. die moet zich bij ons gewoon ontwikkelen

03-05-2019 12:15

shoegazer_ +1

Bijlow is het broertje van Erwin Mulder, is niks en zal nooit wat worden ook.

03-05-2019 14:16

Marciali +1650

Halfbroer dan

03-05-2019 15:18

feyenoordfan3 +7

Gewoon Bijlow op goal in het eerste. Vermeer is nu ook niet bepaald een topper en zal alleen maar minder worden. Lekker opbouwen me4 veel eigen talenten en het beetje geld spelmnderen aan echte versterkingen ipv al die breedte aankopen van vgeel de afgelopen jaren.

03-05-2019 12:19

wilbert17 +23475

Bijlow aan Pec verhuren, daar gaan er 2 keepers weg.

03-05-2019 12:37

Bierbuik +590

wilbert 3 zelfs

03-05-2019 12:46

romeo +1

Hoe is het met de voetbalpyramide?

03-05-2019 12:03

ArieG +28

Feyenoord gaat NIET meedoen is besloten.

03-05-2019 12:19

tussenjaar +6124

Hopelijk doen we nooit aan die onzin mee

03-05-2019 13:09

feyebaas +3

Hopelijk doen we mee met deze toffe manier van jeugdontwikkeling. Maar goed met jou discussiëren heeft geen nut.

03-05-2019 18:02

nlx78 +1758

Ze hebben geleerd van de "Hang op, klik weg, bel je bank" campagne omdat ze iedere keer mails kregen om mee te doen aan een pyramidespel.

03-05-2019 14:00

Marciali +1650

Enige pyramide spel waar clubs als ajakkes en pisvee wel winsten behalen en Feyenoord de boot heeft gemist

03-05-2019 15:19

ArieG +28

Het heeft er zeker toe bijgedragen dat spelers zeer snel doorbraken, veel sneller dan via andere wegen. Een jongen als van der Beek b.v. was in mijn optiek lang niet zo ver geweest als nu.

03-05-2019 15:25

Anoniem010 +0

Nu ik zo even lig te chillen..
Krijg ik het idee dat het voor Feyenoord het beste was als WvH en Kuyt aan het roer hadden gestaan.
Met de voorwaarde dat Clasie terug naar UK gaat ;)

03-05-2019 11:46

tussenjaar +6124

Neem nog een snuif

03-05-2019 13:09

Anoniem010 +0

lieever een snuif dan tussenjaar zijn

04-05-2019 21:23

MB-010 +53

Zou mooi zijn dat die jongen daar veel speelt en zich doorontwikkeld, succes Ramón.

03-05-2019 11:44

ferdi30 +5092

https://www.rijnmond.nl/nieuws/181271/Podcast-Welke-technisch-directeur-ziet-perspectief-bij-Feyenoord#

03-05-2019 11:40

ArieG +28

OT. Is die Mario Engels niet wat voor onze club ? Scoort bij Roda aan de lopende band, heeft er al 24 inliggen en is gratis op te halen. Hup Martin, GRATIS.

03-05-2019 11:34

royeboy +7914

Nee, gewoon nee.

03-05-2019 11:36

ArieG +28

Waarom niet ? Die loopt dan dadelijk bij AZ, legt er daar 25 in en wordt naar een geile Engelse club voor 20 miljoen verkocht.

03-05-2019 11:38

royeboy +7914

25 jaar en tot nu toe nooit wat gepresteerd.

03-05-2019 11:39

ArieG +28

En Vincent Janssen dan ? Die had voor AZ ook nog nooit wat gepresteerd, wordt topscorer bij AZ en werd voor 22 miljoen verkocht aan Tottenham. Heeft daarna natuurlijk niets meer gepresteerd maar dat verwachtte iedereen al. Je moet soms wel eens een gok wagen, te meer daar hij gratis op te halen is.

03-05-2019 11:42

waddinxveen +0

Met deze redenering kan je iedereen gaan kopen die er een paar gescoord heeft in kkd.

03-05-2019 11:46

ArieG +28

Lees nou wat ik schrijf. Hij hoeft niet te worden gekocht, hij is gratis.

03-05-2019 11:47

waddinxveen +0

Auassar, Goossens en Vormer haalden we ook gratis op. Misschien dat jij met wat gesnuif daarvan kon genieten, maar ik werd er niet zo warm van Arie.

03-05-2019 11:48

ArieG +28

Vormer is de grote ster in Belgie, was zelfs voetballer van het jaar daar. Die is voor nop bij ons weggegaan, slecht gezien door de technische staf toentertijd.

03-05-2019 11:52

waddinxveen +0

Middenveld stond als een huis en dat vormer het goed doet in de croky divisie is niet heel lastig.

03-05-2019 11:54

ArieG +28

De Belgische 'eredivisie' niet bagatelliseren hoor, die heeft grote sterren voortgebracht, de hele PL drijft op deze spelers.

03-05-2019 11:56

waddinxveen +0

Spelers die amper minuten hebben gemaakt in de croky divisie

03-05-2019 11:58

Santino +4

Vormer de grootste ster IN BELGIË

Zegt genoeg

03-05-2019 12:02

waddinxveen +0

Echt he, denk dat Arie wel is zn hand in zn broek stopt als Vormertje een bal aanneemt

03-05-2019 12:04

ArieG +28

Het Belgische nationale elftal staat nr. 1 op de wereldranglijst.

03-05-2019 12:18

waddinxveen +0

Weer zo'n nietszeggende opmerking. Alle toppers van dat elftal voetballen buiten de landgrenzen mafklapper...

03-05-2019 12:28

ArieG +28

Maar ze zijn groot geworden in hun competitie. Niet slecht als dit land (lees: de Belgische 1e divisie) dergelijke spelers voortbrengt.

03-05-2019 12:34

Hesses +3

Jansrn is mijnsinziens de uitzondering die de regel bevestigd.
Kijk maar naar Tom Boere scoort 25 bij Oss gaat naar FC twente en bakt er nix meer van.

03-05-2019 12:34

Santino +4

Ja het Belgische elftal wat bestaat uit import negers, en ze zijn alweer aan het aftakelen hoor, was even een kleine opvlieging meer niet

03-05-2019 13:41

ArieG +28

Ga je generaliseren Santino ? Defour
Hazard
Denayer
Pereira
Courtois
Mignolet
De Bruyne
Vertonghen
Alderweireld
Oularé
enz.
zijn import-negers? En wat dan nog, ga je discrimineren?

03-05-2019 15:14

Johnguidettiengrazianopelle +11

En niemand van die namen is in belgie groot geworden

03-05-2019 15:36

ArieG +28

Dat zijn ze wel, die werden door Engelse clubs weggekocht uit Belgie voor veel geld omdat ze daar al zo goed waren. Ze hebben zich alleen in Engeland verder ontwikkeld, zeker als je kijkt naar Hazard en de Bruyne, dat waren in Belgie al toppers en nu in Engeland sterren.

03-05-2019 15:44

Johnguidettiengrazianopelle +11

Ajax en az in belgie wist ik niet eens

03-05-2019 15:45

FeyenoordVdam +5817

Typische arrogantie om te veronderstellen dat Belgische topclubs minder zijn dan de onze. Genk, Gent, Brugge, Anderlecht en vroeger ook Luik zouden het prima doen hier.

03-05-2019 18:10

waddinxveen +0

Hahahahah schep je andere neusgat ook ff vol Arie Bombarie

03-05-2019 11:37

ArieG +28

Heb je hem wel eens zien spelen Wad?

03-05-2019 11:39

waddinxveen +0

Zeker Arie, mist handelingssnelheid en scoort alleen tegen middelmatige verdedigers.

03-05-2019 11:41

ArieG +28

Zo ken ik er nog wel enige tientallen in de eredivisie.

03-05-2019 11:43

waddinxveen +0

Ja dus? Zeg toch niet dat die er niet lopen in de eredivisie. Die mario engels is leuk voor heracles en fortuna

03-05-2019 11:45

ArieG +28

El Hamdaoui van Excelsior scoorde tegen Feyenoord of het een lieve lust was.

03-05-2019 11:46

waddinxveen +0

Waarom El Hamdaoui erbij halen?

03-05-2019 11:47

LoveAwaydays +0

Omdat hij gratis is, is dit wel een optie. Breedte versterking altijd welkom

03-05-2019 11:52

waddinxveen +0

Eigen jeugd man komop zo vinden we nooit geen aansluiting

03-05-2019 11:55

JKTB +21049

Ja, eerste divisie topscorers zijn de laatste 20 jaar een garantie voor doelpunten in de eredivisie! not

03-05-2019 13:53

Pikhoft +10165

Ik zat in bad, gewoon in bad..

03-05-2019 11:30

feyenoordjob +920

Beetje met het sop te spelen

03-05-2019 13:02

oba-martins +0

Waarom iemand die gewoon te kort komt verhuren en niet iemand die ook echt potentie heeft om het eerste te halen?

03-05-2019 11:29

bietje +1440

Op basis van welke wedstrijden kan je zien dat hij niet geschikt is? Hij heeft nog nooit een kans gehad. Prima beslissing om hem een kans te geven via Dordrecht!

03-05-2019 11:43

oba-martins +0

Hij is volgens mij altijd keeper bij jong en was dat eerst bij onder 19, waar hij geen al te beste indruk gemaakt heeft. Het is niet zo dat je alleen een kans krijgt als je in het 1e mag spelen, elke training of wedstrijd bij jong is ook een kans.

Hij is gewoon geen groot talent, Vermeer en Bijlow zijn stukken beter en ook Korevaar van de onder 19 is een groter talent, dus waarom Ten Hove die kant op sturen? Als je 5 man die kant op mag studen, kun je beter een AEB, Geertruida, Burger of Azarkan die kant op sturen. Die komen anders niet aan speeltijd op niveau, op Azarkan na, die in de youth league kan gaan spelen als onder 19 kampioen wordt.

03-05-2019 11:47

royeboy +7914

Goede beslissing. Mist ook het niveau voor het eerste elftal

03-05-2019 11:28

waddinxveen +0

Sevn Alias boycotten????

03-05-2019 11:11

koosvanduijn +283395

Ook uit Waddinxveen..

03-05-2019 11:21

waddinxveen +0

Hahah gelukkig niet, dit moest btw in cafe sorry

03-05-2019 11:27

Pikhoft +10165

Jaaaa toekomstig keeper van het Nederlands Elftal!

03-05-2019 11:02

BlankeVla +7842

G-elftal misschien

03-05-2019 11:12

ArieG +28

Hoe dichter bij Dordt...................

03-05-2019 10:58

popcornmaat +0

Hoe veel drinken jullie nou op een vrijdag?

03-05-2019 10:31

FRramonFR010 +0

Niks.
2 dikke toeters roken en khaankerhard slapen

03-05-2019 10:37

waddinxveen +0

Paar speciaal biertjes en daarna lekker pitten

03-05-2019 10:40

JDN1987 +22445

Me schoonmoeder komt...

03-05-2019 10:52

ArieG +28

Dezelfde hoeveelheid als maadag, dinsdag, woensdag, donderdag, zaterdag en zondag.

03-05-2019 11:01

waddinxveen +0

Dus dat betekent 0 voor jou. Niks onder de 18 kleine internethooligan

03-05-2019 11:02

ArieG +28

12 jaar oude malt, schone waddinxveense.

03-05-2019 11:08

waddinxveen +0

Daarom Arie school is bijna uit nog 50 minuutjes volhouden

03-05-2019 11:11

ArieG +28

Ik moet overblijven, en pas om 2 uur word ik losgelaten. Brood met pindakaas, lekker hoor.

03-05-2019 11:13

waddinxveen +0

Lekker Arbie Bombarie

03-05-2019 11:15

ArieG +28

Zeg waddinxveen, ben jij dat nou zelf op je avatar ? Lekker ding!

03-05-2019 11:17

waddinxveen +0

Dat is Fleur Agema Arie

03-05-2019 11:26

ArieG +28

Fleur nou toch op zeg, ik had haar niet herkend. Dat PVV-ding.

03-05-2019 11:29

waddinxveen +0

En toch stem je er iedere keer weer op

03-05-2019 11:31

ArieG +28

Nee, ik stem niet.

03-05-2019 11:36

waddinxveen +0

Waar woon jij Arie

03-05-2019 11:37

ArieG +28

Vlaardingen

03-05-2019 11:44

waddinxveen +0

Dat verklaart een hoop

03-05-2019 11:47

ArieG +28

De schoolbel gaat, even mijn boterhammen met pindakaas pakken. Wie is er niet groot mee geworden.

03-05-2019 11:49

Meesfeye +8

Ligt eraan, ik drink slechts bij 2 gelegenheden: als het droog is en als er sprake is van neerslag.
Afhankelijk van het weertype pas ik mijn drinkgedrag aan

03-05-2019 11:14

Meesfeye +8

Dan kan ik wel lekker een drankje drinken maat :)

03-05-2019 14:42

Meesfeye +8

Geen neerslag = droog.
Natte voeten maak ik geen onderscheid tussen

03-05-2019 17:30

feyenoordjoted +2

2 cola en een Fristi, soms een chocomel

03-05-2019 11:22

GerbenFR1908 +248

2 krat bier achterin de auto van Maastrich naar Gróningen, gewoon.

03-05-2019 11:45

PierreFeyenoord +1989

Niet goed genoeg. Evora al een stuk beter.

03-05-2019 10:29

Criticus +21898

Drechtsteden beleid.....

03-05-2019 10:29

greatminds +454

en wéér gaat er een talent naar Dordt die toch nooit het eerste van Feyenoord zal gaan halen, wat heeft het verhuren dan voor zin? Stuur gasten als Burger en AEB maar daarheen.

03-05-2019 10:24

ArieG +28

AEB moet Feyenoord zelf houden en komend seizoen speeltijd geven. Voor Burger is het goed om te worden verhuurd, die is echt nog niet toe aan Feyenoord-1.

03-05-2019 11:00

greatminds +454

Als je AEB bij de selectie gaat houden krijg je weer hetzelfde verhaal: volwaardig lid van de selectie lekker meetrainen en elke week op de bank zitten of bij dat gare tweede elftal. Eindstand: 4 invalbeurtjes omdat het legioen er om schreeuwt en een ontwikkelingsjaar naar de haaien.

03-05-2019 11:23

ArieG +28

Ik meen me te herinneren dat van Bronckhorst zijn ontslag heeft ingediend en dat we nu een echte trainer gaan krijgen, Stam, die ongetwijfeld de opdracht heeft gekregen om talentvolle jeugd in te passen maar dat zal hij zelf ook wel weten. Een van de talentvolste spelers is AEB.

03-05-2019 11:26

Luke0180 +1389

Waarom kopen we niet gewoon dordrecht voor een miljoen?

03-05-2019 10:23

ArieG +28

Feyenoord heeft geen 1 miljoen. Dan moet eerst Vilhena verkocht worden.

03-05-2019 11:02

Luke0180 +1389

Niet overdrijven

03-05-2019 11:07

ArieG +28

Nou ja ok, 2 miljoen en dan houden ze 1 miljoen in de pocket.

03-05-2019 11:09

JKTB +21049

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

03-05-2019 10:22

tony-tosti +6

We hebben gewoon echt een keepersprobleem.. Nu is 't met Vermeer nog enigsinds te doen, maar 't is echt noodzakelijk dat we er een goede, stabiele keeper bijkrijgen; dit is gewoon onder middelmaat.

03-05-2019 10:21

KcSoul +0

Korevaar is nog jong maar die laat toch wel goeie dingen zien, hoop dat die de lijn door kan trekken naar t eerste uiteindelijk

03-05-2019 10:26

tony-tosti +6

Bekend mee, maar inderdaad pas net 18.. Zou voor mij gewoon de 3e keeper zijn volgend jaar, of evt uitlenen; ten hove is sowieso te licht.

03-05-2019 10:29

Dommeloempia1 +19626

Staat in het doel alsof zijn deodorant prikt

03-05-2019 11:14

kdekorte +0

Vermeer is nog prima voor 1 jaar, Delle erachter, Bijlow uitlenen.

Bijlow neemt het stokje dan over van Vermeer en wie weet kan Koorevaar dan al aansluiten. Koorevaar is een groot talent die ook enorm goed kan meevoetballen.

03-05-2019 11:39

mib2000 +9

Enigsinds? Enig sinds wanneer?

03-05-2019 10:27

tony-tosti +6

Joh probeer is te snuiven en hier te reageren en t dan goed te spellen mafklapper

03-05-2019 10:28

mib2000 +9

Probeer EENS. En ik weet wel dat je enigsinds niet zo schrijft. Mafklapper.

03-05-2019 12:09

tony-tosti +6

Je moeder is een mafklapper gek

03-05-2019 12:14

mib2000 +9

Goed zo, nu moet je inderdaad het woordje "is" gebruiken. Heel knap.

Maar ik hoop dat je iets geleerd hebt. Al zal dit waarschijnlijk te hoog gegrepen zijn.

03-05-2019 12:20

tony-tosti +6

Lekker nog een paar jaartjes naar school jochie, woon al 15 jaar in 't buitenland en ben al binnen, succes met de Nederlandse taal zo goed beheersen voor 1600 netto in de maand, kneus.

03-05-2019 12:23

mib2000 +9

Altijd leuk dat mensen stoer gaan doen over hun financiele succes wanneer ze op intellectueel vlak zeer beperkt blijken.
En ook leuk dat blijkbaar iedereen die 1600 euro netto verdient minder voorstelt dan iemand die meer verdient.

03-05-2019 14:03

RicoFR36 +26249

Enigsinds. Haha enig.

03-05-2019 10:41

Anoniem010 +0

Fijn he die kameraden van tegenwoordig ;)

03-05-2019 11:05

tony-tosti +6

Jochies uit 2000 kan je sowieso al niet heel serieus nemen, moeten nog erg veel leren over het leven en zullen nooit de geweldige tijden a la 1990-2005 meemaken zoals wij deze hebben meegemaakt :)

03-05-2019 11:47

RicoFR36 +26249

Weet niet of je het tegen mij hebt, maar kwam precies in 1990 voor het eerst in de Kuip. :-)

03-05-2019 12:31

RicoFR36 +26249

Bijlow vind ik niet zo'n groot talent. Maar goed, hem nu al afschrijven gaat te ver. Hoop dat hij nog flinke stappen gaat maken.

03-05-2019 12:32

Feijenoorder95 +22270

Zo lang hij Bijlow voor zich heeft wordt hij geen eerste keeper

03-05-2019 10:15

Mauricio_Aros +33

Dat telegraferen tijdens de Johan Cruijff Schaal. Dat was wel mooi.

03-05-2019 10:15

pace96 +5485

Slechte keeper

03-05-2019 10:14

Otis82 +1144

Degelijke keeper, zeker voor zijn leeftijd nog genoeg potentie.

03-05-2019 10:26

CROOSWIJKER +14604

Wanneer is de laatste keeper dat er een goeie keeper uit de jeugd is gekomen??

03-05-2019 10:14

tony-tosti +6

We hadden het over goede keepers, geen twente niveau keepers.

03-05-2019 10:20

tussenjaar +6124

Keepers moet je kopen. Ze moeten eigenlijk 25 zijn

03-05-2019 10:16

Mauricio_Aros +33

Harald Wapenaar

03-05-2019 10:16

RicoFR36 +26249

Jones was dat jaar ook niet geweldig, kom op. Daarvoor maakte hij teveel fouten.

03-05-2019 10:42

Mauricio_Aros +33

Dat kampioensjaar was hij een verademing hoor. Meteen bij Groningen-uit. Ineens een keeper die gewoon de corners uit de lucht plukte ipv dat je stond te bibberen omdat elke tegenstander tegen ons in de 5 mocht inkoppen.

Is daarna dramatisch gaan keepen. Maar in het kampioensjaar was het echt top voor Feyenoordbegrippen.


Dudek uiteraard ook een topper, maar Zoetebier nam het toen ook geweldig over. Tegen Spartak Moskow. Bizarre reddingen gezien.

03-05-2019 10:44

RicoFR36 +26249

Ik vond Jones dat jaar ook goed (ondanks redelijk veel fouten/blunders), maar je kon zien dat hij geen geweldige keeper is. En dat liet hij de jaren erna meermalen zien. Zo'n slechte keeper als die jaren heeft Feyenoord nog nooit (langdurig) gehad.

03-05-2019 12:27

hvliet010 +0

Held Mulder hebben we ook nog gehad :-) . En Ton van Engelen (helaas te kort)

03-05-2019 10:51

hvliet010 +0

Was wel leuk toen Dudek net begon. Mijn toenmalige schoonvader uit Warschau liep tegen me te zeiken wat Feyenoord met Dudek moest. Slechte keeper kwam van een klein clubje. Is jammer dat hij niet zo gek lang daarna is overleden. Hij had is moeten weten hoe Dudek gekeept heeft.

03-05-2019 11:05

RicoFR36 +26249

Weet nog goed dat Dudek heel slecht begon tijdens een oefenduel tegen Gremio. Toen krabde elke supporter even achter zijn oren. Maar daarna heeft hij zich dubbel en dwars bewezen.

03-05-2019 12:29

FRramonFR010 +0

Bijlow.
Heeft jarenlang na donnaruma als het grootste keeperstalent te boek gestaan

03-05-2019 10:39

RicoFR36 +26249

Maar hij maakt het totaal niet waar. Ik zie het ook niet gebeuren dat hij een echt goede keeper gaat worden.

03-05-2019 10:43

wirie010 +1814

Ik ben 34 en heb er nooit een voorbij zien komen. Mulder en bijlow is beetje hetzelfde categorie, dudek kwam volgens mij op zn 22/23. We hebben eigenlijk alleen een keepersprobleem gehad met mulder en wss ook met bijlow. Je kan beter voor ervaring gaan; Vermeer, vorm of Krul.

03-05-2019 11:48

Mauricio_Aros +33

Na Lodewijks/Zoetebier ook wel even wat jaren een probleem gehad. Met Babos/Aerts/Timmer/Van Dijk/ Ekramy/ Darley. Mulder kreeg toen veel krediet. Te veel achteraf gezien.

03-05-2019 11:55

wirie010 +1814

Ja dat klopt. Babos was goed bij NAC, timmer laatste jaar echt slecht. Ekramy was Doesburg gek van. Aerts en van dijk eerste divisie, darley miskoop. Die howard was afgetest bij ons.

03-05-2019 12:17

Ronaldinho +6667

Wat is het doel van deze samenwerking eigenlijk? Je zou denken om jeugdspelers met potentie ervaring op te laten doen op niveau wat hoger is dan de beloftencompetitie.

- Zwarts (potentie) -> niet verlengd
- Summerville (potentie) -> strafmaatregel
- Schuurman -> transfervrij
- Lewis (kan er niets van) -> geen potentie
- Ten Hove -> (kan er niets van) -> geen potentie

Stuur dan godverdomme spelers als Bijlow, Geertruida, El Bouchataoui, Burger, Toure, Azarkan, Bannis, etc. Dan haal je er in de toekomst nog profijt uit want dit zijn wel potentiële spelers voor het 1e. Nu spelen ze op zwak niveau of houden ze de bank warm.

03-05-2019 10:13

pace96 +5485

Feyenoord be like, laten we onze beste talenten op de bank houden en de slechste spelen bij Dordt

03-05-2019 10:15

kdekorte +0

Nee je kan het nog erger stellen vrees ik. Summerville werd verhuurd aan Dordrecht en men dacht: He! Misschien is een samenwerkingsverband wat... Dus als Summerville niet had gevochten, was er dan geen samenwerking?

03-05-2019 10:20

FR_Swiss +667

Ze laten speen, om ze te kunnen verkopen, misschien?

03-05-2019 10:21

Ronaldinho +6667

Dan hadden ze Zwarts wel verlengd

03-05-2019 10:22

WTSGD +18120

Tja die hele samenwerking slaat zo nergens op. Maarja als je nu je grootste talenten daar naar toe stuurt leg je hun ontwikkeling wel compleet in de handen van die amateurs bij Dordt. Dat is ook niet de bedoeling...

03-05-2019 10:32

Danny 91 +61141

Goed voor deze jongen komt hij aan spelen.

03-05-2019 10:11

tussenjaar +6124

Klasse van Goud!

03-05-2019 10:09

Meesfeye +8

Jaaaaaaaaaa derde

03-05-2019 10:07

kdekorte +0

Ik las dat Jordy Wehrmann waarschijnlijk ook gaat?

03-05-2019 10:03

Meesfeye +8

Waar gaat die heen?

03-05-2019 10:07

kdekorte +0

Dordrecht.. las ik op Twitter. Maar ik lees zoveel op Twitter dus ik wacht even rustig af.

03-05-2019 10:10

Otis82 +1144

Lijkt mij een gerucht met hoog waarheidsgehalte

03-05-2019 10:28

maaartijn +15669

Breaking news

03-05-2019 10:03
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties