'Summerville mag zich bewijzen in de voorbereiding'

'Summerville mag zich bewijzen in de voorbereiding'

Crysensio Summerville keert deze zomer terug bij Feyenoord en krijgt een kans om zich te bewijzen. De 17-jarige aanvaller werd voor een half seizoen verhuurd aan FC Dordrecht. Hij wist vijf keer te scoren in achttien wedstrijden.

In de voorbereiding sluit Summerville aan bij de eerste selectie van Feyenoord. De talentvolle voetballer kan zich dan bewijzen tegenover Jaap Stam.

Plaats reactie
666

wawwaa +3925

Als je je misdraagt krijg je die kans.

05-05-2019 22:50

FightingTillTheEnd +2751

Sinistera terug naar Colombia, En onze jeugd gewoon op de bank gaan zetten ipv miskopen die teveel geld hebben gekost.

05-05-2019 19:36

FeyChris +6

zou toch prachtig zijn als willem 2 vanavond van die neuzen wint :)

05-05-2019 12:41

wawwaa +3925

Haha, neem nog een snuif.

05-05-2019 13:28

Rotterdam1983 +5762

Zelfde snuif als tegen PEC Zwolle des tijds

05-05-2019 15:48

wawwaa +3925

Ja maar dit is halve finale cl Ajax. Toen niet he.

05-05-2019 16:34

hanmaat1908 +0

Flikker eens op @wawwaa vieze neus

06-05-2019 01:51

henkie333 +1

Stam durf jeugd in te zetten op z'n Ajax filosofie das prachtig menige trainers durfen alleen maar fysieke spelers aan te trekken waar weinig voetbal inzit wat ten koste gaat van het spel op het veld.stam moet deze zomer uitkijken naar transfervrije technische talenten die niks kosten.sumervile zou bij menige clubs licht bevonden worden met name fysiek of met praatjes komen als,niet goed genoeg maar het gaat om wat je met een bal kan dat heeft hij meerdere keren bewezen in die vecht voetbal competitie.hij is rap en technisch das voldoende om duels te vermijden.fyenoord moet ook rond kijken bij een az 2 .Twente 2 daar lopen aardige talenten tussen om iets moois op te bouwen.

05-05-2019 12:35

wawwaa +3925

Ben na 2 zinnen afgehaakt. Is het te veel gevraagd om een paar leestekens te gebruiken?

05-05-2019 13:28

Degekstuh +5287

Neuzen zullen de kuip wel verzieken vanavond let maar op

Die kunnen zich niet gedragen en daardoor zijn we nog verder van thuis en uitwedstrijden met beide aanhangen

Mark my words

05-05-2019 11:44

Feyenoord_R +11289

Snap sowieso niet dat we dat tuig in ons stadion laten, bah

05-05-2019 11:46

ballenjongen +7

Met zowel imbecielen aan de onze als aan hun kant is het beter om bij de onderlinge confrontaties geen uitsupporters mee te nemen.

05-05-2019 11:48

wilbert17 +23476

Je ziet in top landen wel eens dat zo'n finale over de grens wordt gespeeld.
Maar ja geen ander land vind de nederlandse beker finale interessant natuurlijk.

05-05-2019 12:00

kdekorte +0

Overal camera's ophangen. Degene die betrapt worden op vernieling/stickers plakken etc gewoon gepast straffen. Ik zat te denken aan de hele Kuip schoonmaken (stickervrij maken). Dit geheel in Feyenoordtenue met op de rug van het shirt: 'Niets is sterker dan dat ene woord, Feyenoord'. Plus de hele dag Feyenoord liedjes op de achtergrond.

Lijkt mij wel gepast.

05-05-2019 12:05

Degekstuh +5287

Stickers vind ik dan nog niet eens zo erg dat kinderachtige gedoe doen ze bij ons ook en dan maakt de fr12 crew nog hele blije foto s van

Maar echt vernielingen van het veld of tribunes moet je echt zwaar straffen

05-05-2019 12:16

kdekorte +0

Tegenover stickers plakken kan je dus ook kinderachtig straffen, maar kuip vernielen = stadion verbod per direct ingaande. Dus als ze kaartjes hebben voot aja- tot komen ze er gewoon niet in.. Dan laten ze t wel lijkt mij.

05-05-2019 13:30

frdave90 +0

Ik heb gister via via vernomen dat ze het zeker gaan verzieken... ben benieuwd.

05-05-2019 12:23

wawwaa +3925

Ik heb gisteren via via vernomen dat de kans aanwezig is dat ik jouw vader ben.

05-05-2019 13:30

standyourground1908 +775

Als st juste, vilhena, nikolai, larsson en berghuis blijven zal dat je kern worden, waar je met jeugd omheen kan bouwen. Hopelijk kan een nieuwe trainer de boel laten draaien... je verliest dan in principe alleen clasie en persie

Als deze jongens vertrekken, of enkele hiervan, heb je transfergeld te investeren. Ik zou voor een mix gaan van kwaliteit en potentie(janmaat, nilsson, skov(die van
nordjelland), schouten/bazoer. Aangevuld met ervaren spelers zoals elia, sahin.

05-05-2019 11:26

standyourground1908 +775

Is op een zijspoor beland bij Bremen, is al in de 30 en heeft ooit aangegeven nog wel bij ons terug te willen keren. Proberen kan altijd toch

05-05-2019 11:36

Ponkie46 +10

Nuri Sahin zou zeker mooi zijn. Dat zijn de spelers waarvan de nieuwe lichting iets kan leren. Ik zie overal opstellingen voorbij komen met bouchatoui kokcu en burger op het middenveld, maar wie gaat deze gasten dan nog beter maken? Ik hoop idd ook dat er volgend jaar een mooie mix staat.
Met in iedere linie iemand die de kar kan trekken. Een as met Hoedt, Sahin en jorgensen. Kokcu Haps en Berghuis zouden bij mij ook zekerheidjes zijn. En de 4 overgebleven veldposities zijn voor de (jeugd) spelers die daar op dat moment het meest aanspraak op maken.

05-05-2019 12:10

FR_Gerben +95

Ik ben heel benieuwd.. Schijnt dat de die-hard fans van Willem ll vanavond een spandoek willen uitrollen wat voor hun het grootste is in hun bestaan.. ben heel benieuwd!

05-05-2019 11:24

frdave90 +0

Heb via via vernomen dat de die hard fans van hunnie ook wat van plan zijn. En dat is niet positief.....

05-05-2019 11:39

wawwaa +3925

Ik heb via via vernomen dat ik jouw vader kan zijn. En dat is ook niet positief.

05-05-2019 13:31

Murlock +9807

RB en CV moet erbij.

05-05-2019 11:14

1234567890 +173072

Pffff nog 7 dagen

05-05-2019 10:41

santiagomadrid +3

Bijlow
Janmaat st juste haps malacia

Fer
Boucharoui kokcu

Berghuis Jorgensen Larsson

05-05-2019 09:55

tussenjaar +6203

Neeeeeeeeeeee

05-05-2019 10:01

kdekorte +0

Dat is wel prima. Ben benieuwd of El Bouchatoui meekan en dat de klik die Kokcu en AEB hebben ook in het eerste werkt.

05-05-2019 10:02

kdekorte +0

Alleen verdedigend niet trouwens haha zie nu pas Haps als lcv haha.
Janmaat Nelsson Hoedt (huur) Haps/Malacia

05-05-2019 10:04

standyourground1908 +775

Dan zet je wel een blok neer hoor. Als je voorin niet te veel verliest, doe je gewoon mee op de titel

05-05-2019 11:17

kdekorte +0

Iedereen zeurt waarschijnlijk om Hoedt als huurspeler, maar er is niet veel geld en op lcv komen er twee grote talenten door. Dat heb ik met rcv niet. Daarom investeren in rcv en volgend jaar staat 1 van die talenten (dan 18) wel klaar voor lcv.

05-05-2019 11:32

standyourground1908 +775

Helemaal mee eens

05-05-2019 11:36

sixtorovina +1

Haps als centrumverdediger :D

05-05-2019 10:09

WTSGD +18139

Juste en Haps centraal hahahahahahahahaha goed idee man. 2 spelers die altijd geblesseerd zijn en niet kunnen verdedigen

05-05-2019 10:20

wilbert17 +23476

Elke wedstrijd het verlies op het middenveld dan.
Dit is toch veel te zwak man.

05-05-2019 10:26

wawwaa +3925

Mensen ga toch lekker FIFA spelen.

05-05-2019 13:32

Realiteit +1

Ik heb de hoop opgegeven wat betreft feyenoord en talenten.

05-05-2019 09:25

kdekorte +0

Dat is snel! Net nu het leuk begint te worden. Komt aardig wat talent door.

05-05-2019 10:02

Tomasson +47

Opgeven kan dodelijk zijn.....niet doen.

05-05-2019 10:17

ricodetico +12976

Matchday!

Come on Tapia...

05-05-2019 09:17

Houtman +4644

Laat je broer thuis...

05-05-2019 09:08

ReetjeP +872

Vermeer, Bijlow, Delle

Nieuwkoop, Kingsley/Klaiber
Botteghin, st. Juste
Hendriks, v.d. Heijden
Haps, Malacia

el Bouchataoui, Fer/Schouten
Ayoub, Burger
Kokcu, Toornstra

Berghuis, Summerville
Novakovich, Dervisoglu, Vente
Larsson, Hansson

Hoop toch stiekem een beetje dit te gaan zien!

Dervisoglu, Schouten en Klaiber/Kingsley moet je aankopen. Als je voor Fer gaat, die transfervrij is, dan bespaar je op Schouten ook, want doe hoeft dan niet.

Novakovich is ook transfervrij en heeft zeker potentie. We moeten alleen niet rekenen op een titel, maar waarschijnlijk een heel matig jaar. Maar verder vooruit kijkend ga je daarna vangen voor Larsson, Berghuis, komen jongens als Geertruida, Lewis, Toure, etc. er daarna aan en ga je langzaamaan bouwen aan een jong en talentvol team!

05-05-2019 08:28

wilbert17 +23476

Vente en Burger verhuren.
Nieuwkoop bij het oud papier.

05-05-2019 08:35

pace96 +5485

Bij Klaiber ben ik gestopt man man man

05-05-2019 08:43

pace96 +5485

Janmaat terug halen en Ehizibue voor op de bank.

05-05-2019 12:26

zwiers1k +0

Laat Ehizibue dan maar zitten. Nieuwkoop als wissel kan prima. We hebben het geld niet voor 22 nieuwe spelers.

05-05-2019 13:21

Feyenoord2907 +2347

Niet helemaal eens met jouw samenstelling. Van der Heijden, Toornstra en Nieuwkoop moet je verkopen. Deze jongens hebben vaker aangegeven het zo wel prima te vinden. Dat kan Feyenoord niet gebruiken. Vers bloed en hongerige spelers is wat Feyenoord weer verder kan helpen.

Als ik de keuze heb om Fer of Schouten te halen dan kies ik voor Schouten. Wen talentvolle speler die sportief en financieel meer voor Feyenoord kunnen betekenen dan Fer. Bovendien is Fer continue geblesseerd.

Vente moet je dit jaar verhuren. Van bankzitter wordt jij niet beter.

Tot slot. Je moet niet willen met Larsson en Hansson verder te gaan. Een van de twee maar niet allebei. Zijn exact dezelfde spelers. Zoek naar variatie zoals Berghuis en Summerville. De een heeft diepte de ander komt graag naar binnen. Voor de linksbuiten positie zou ik een andere speler binnen halen.

05-05-2019 08:50

zwiers1k +0

Nieuwkoop kun je gebruiken als wissel, daarnaast gaat niemand wat voor hem betalen. Desnoods verhuur je hem.

Fer moet je inderdaad niet halen, maar Schouten ook niet. Of je haalt laatstgenoemde en verhuurt hem direct aan een andere club, zoals FC Groningen.

Vente hoeven we niet te verhuren, maar hij moet wel aan spelen toekomen. Daarom zou ik die twee spitsen die 'ReetjeP' voorstelt, niet halen.

Tenslotte kun je Hansson en Larsson echt wel allebei in je selectie hebben. Hansson kan ook nog op het middenveld.

05-05-2019 09:08

Feyenoord2907 +2347

Er zijn altijd wel clubs die betalen voor een speler. Zo ook voor Nieuwkoop. Iemand die al zo lang bankzitter is, moet je niet meer in je selectie willen hebben. Dan heb je straks een situatie als Tapia.

Ik ben fan van Schouten. Al voor zijn komst naar Excelsior. Dus wellicht is mijn mening hierin wat gekleurd. Maar ik ben overtuigd dat het een directe versterking is.

Ik ben ook fan van Vente. Maar die jongen moet echt minuten maken. Dat kan beter bij een lage ED club dan bij Feyenoord. Daarom zie ik graag een andere eerste en tweede spits bij Feyenoord. Dan mag Novakovic zijn maar ook iemand anders. Als supporter en seizoenskaarthouder wil ik ook serieus genomen worden. Dus alles vol op de jeugd vind ik persoonlijk niks.

Hansson op tien kan interessant zijn. Maar dan moet je gaan schuiven met aanvallende middenvelders. Als ik kan moet kiezen met Hansson op tien of Kokcu/Toornstra dan kies ik toch voor de laatste twee spelers.

Feit blijft dat Feyenoord op linksbuiten een spelers nodig heeft met diepgang in het spelen. Dus als je Larsson en Hansson alleen gebruikt op linksbuiten dan is dat niet variabel genoeg.

05-05-2019 09:24

zwiers1k +0

Dit is natuurlijk echt verschrikkelijk.

Delle is transfervrij en Bijlow is beter dan Vermeer. Nieuwkoop is goed voor de bank, maar niet voor de basis. Die Klaiber en Kingsley zijn natuurlijk kansloos.

Botteghin en Van der Heijden moet je verkopen. Hendriks heeft te weinig ervaring, maar als wissel zou het kunnen. We hebben Geertruida ook nog.

El Bouchataoui is natuurlijk ook vrij kansloos, heeft nog niets laten zien in Feyenoord 1 en heeft daarom geen recht op een basisplaats. Fer moet je sowieso niet halen, en Schouten wordt ook niet wat.

Ayoub een basisplaats? Waarom? Wat heeft hij laten zien? Koop Guus Til maar.

Verkoop Toornstra, of gebruik hem als wisselgeld voor een jongere middenvelder, met toekomst.

Summerville zie ik ook niet wat worden, en we hebben Sinisterra ook nog. Die twee nieuwe in de spits, die jij voorstelt, zijn ook vrij kansloos. Geef Vente een basisplaats of koop een spits met meer toekomst.

05-05-2019 09:04

kdekorte +0

Waarom Fer niet halen voor je middenveld?
Tapia, Ayoub, Clasie = Niet goed genoeg en Toornstra wordt 13e man. Kan overal iederwen vervangen.

Fer heeft duelkracht/kopkracht/ervaring/verdedigend vermogen, steekbal en is twee benig. Samen met Kokcu een prima middenveld.hij is transfervrij en een grote versterking.

Schouten is een risico of hij het niveau heeft. Summerville is een zeer groot talent, maar ED is wel sneller dan eerste divisie. Daarom even de voorbereiding afwachten.

Ik zou Adekayne transfervrij proberen op te pikken. Die jongen is zeer talentvol en wil het op profniveau laten zien. Daarnaast kan je Elia transfervrij oppikken. Zijn snelheid, diepgang, actie en goede voorzet is ook een fijne back-up.
Rechtsback Janmaat en heb je de money ook Gumny. Als verdedigers moet je zoeken in categorie Nelsson/Camara denk ik.

Je hoeft niet alle bovenstaande namen te halen, maar ze zijn wel allemaal een toevoeging voor het team dus in die categorie moet je gewoon kijken. Wie kan er transfervrij worden opgepikt? Aangevuld mrt jeugd en gekocht talent.

05-05-2019 09:20

zwiers1k +0

Fer is niet iemand op wie je winst maakt. Daarom. En waarom zou je allemaal oud-Feyenoorders halen? Of andere oudere spelers? Haal nou eens echt talent, en niet van die afgeschreven spelers.

05-05-2019 09:30

kdekorte +0

Nee maar je hoeft geen 11 spelers met winst te hebben. Je moet een elftal hebben wat in balans is. Mijn idee is in iedere linie een ervaren versterking. Dus janmaat, Fer, Elia en dan gaan bouwen.
Spelers als Adekayne, Damsgaard, Nelsson, van den Berg, Gumny (wel prijzig). Dan aanvullen met jeugdspelers die ready zijn of bijna ready. Kolcu, AEB, Hendriks.

05-05-2019 09:35

zwiers1k +0

Heb nog nooit van Kolcu gehoord.

05-05-2019 13:20

wilbert17 +23476

Ik krijg ook hoofdpijn van al dat geroep om oud spelers. Wij zijn het Kruidvat van de eredivisie met al dat terug halen. En Ayoub mag van mij vertrekken.

05-05-2019 09:36

kdekorte +0

Slast natuurlijk nergens op. Je wil toch een goed team? Je mag van mij lekker met nieuwkoop rechtsback spelen hoor. Maar heb je Janmaat daar staan, is wel andere koek. Sterling was kansloos tegen hem. Ijzersterke back waarvan we op ons blootje knietjes mogen bedanken als die terug wil komen en datzelfde geld voor Fer.

05-05-2019 09:52

wilbert17 +23476

Maar die komen sws niet terug. Ten eerste waarom zouden ze is toch helemaal niet interessant enbten tweede niet te betalen.

05-05-2019 10:28

kdekorte +0

Janmaat en Fer willen allebei terugkomen hebben ze gezegd. Sommige spelers willen gewoon terugkeren net als rvp en Kuyt.

05-05-2019 11:29

zwiers1k +0

Van Persie en Kuyt zijn wel wat ouder.

05-05-2019 13:21

zwiers1k +0

Net als Clasie zeker? Ook de hoogste verwachtingen, maar hij kon ze niet waarmaken. Gelukkig is Clasie gehuurd, dus kan hij zometeen weer terugkeren.

Bovendien is Ajax bijna kampioen, met bijna elf 19-jarige talentjes.

05-05-2019 13:23

zwiers1k +0

Clasie is alleen maar een voorbeeld...

Mbappe is redelijk goed. Vinicius kan ook goed voetballen. Dat zijn er toch alweer twee.

05-05-2019 19:23

zwiers1k +0

Snap jij het wel?

06-05-2019 15:24

zwiers1k +0

Waarom zou je twee nieuwe rechtsbacks halen, terwijl je Nieuwkoop al hebt? Botteghin kun je het beste nu verkopen, want je krijgt op dit moment nog een mooi bedrag voor hem.

Dat Klaiber en Kingsley doen het goed op een lager niveau, betekent niet dat ze het bij Feyenoord ook goed gaan doen. Voorbeelden? Amrabat, Ayoub en Tapia. Zij hebben allemaal niets laten zien hier. En toch wil (bijna) iedereen hier de twee laatstgenoemden in de basis hebben. Onbegrijpelijk!

En hoezo is Guus Til onbetaalbaar? Verkoop Vilhena en je hebt genoeg om hem te kopen, en misschien hou je nog wat over.

En op welk gebied is Summerville verder dan Sinisterra? Heb jij überhaupt wel één wedstrijd van Summerville bij Dordrecht gezien?

05-05-2019 13:28

zwiers1k +0

Haha, wat jij allemaal neerzet, slaat helemaal nergens op! Alsof Nieuwkoop alleen maar fouten maakt en iedereen bij Utrecht beter is dan hij.

Summerville is beter omdat hij wel een bal kan aannemen? Stuur maar een link waarop te zien is dat Sinisterra (in een wedstrijd van Feyenoord 1) de bal minstens drie keer verkeerd aanneemt.

Daarnaast levert Vilhena echt wel meer op dan vijf miljoen euro. Dan snap je er ook echt niets van.

06-05-2019 15:24

Jigsaw +10032

Hopelijk wordt t nie een Cabralletje...

05-05-2019 03:09

PeturP +1

Hij brengt diepte, alles is beter dan miskoop Larsson, dat is echt nivo NEC of zo.

05-05-2019 00:55

Degekstuh +5287

Dit slaat dus echt nergens op

Larsson is een prima voetballer

Onder Gio staat iedereen stil met zijn kut voetbal

05-05-2019 07:45

Bati +39488

BULLSHIT Larsson heeft een geweldig overzicht en steekpass. Kijk alleen hoeveel assists die heeft en dat hadden er veeel meer kunnen zijn als de rest wat scherper was

05-05-2019 07:53

zwiers1k +0

Nee, jouw 'nivo' is lekker hoog...

05-05-2019 08:14

Degekstuh +5287

Echt he hahahhaahha

05-05-2019 08:54

SuperGuidetti1 +33

Miskoop Larsson?????? Prima speler juist joh hahaha, alles beter dan Sinisterra bedoel je

05-05-2019 08:20

Larsfeyenoord18 +10571

Dat die soms matig speelt betekent niet dat het een matige voetballer is want voetballen kan die namelijk heel goed

05-05-2019 08:52

NoSurrender12 +196

Larsson komt tekort voor Feyenoord. dat staat wel vast. Lurling 2.

05-05-2019 10:37

Larsfeyenoord18 +10571

Dat mag jij vinden inderdaad. Ik denk daar anders over

05-05-2019 11:11

NoSurrender12 +196

Je legt de lat veel te laag.

05-05-2019 12:06

Degekstuh +5287

Dan zijn Berghuis Jorgenson Vilhena allemaal matige voetballers?

Want die spelen ook niet elke week goed

05-05-2019 08:55

W v H +0

Nee allemaal toppers. Vandaar dat we vandaag de finale spelen. Europees een grootmacht zijn. En onbedreigd kampioen worden.

05-05-2019 10:43

vaks1908 +0

Ik vind dat Larsson wel snelheid tekort komt voor zijn positie. Centrale rol zou beter voor hem zijn.

05-05-2019 11:22

reborn +1

Heb het gevoel dat hij een soort lukoki is, snel maar verder weinig te bieden.

05-05-2019 00:30

hondje1 +334

Lukokiloco!

05-05-2019 00:52

beppie172 +65695

Lukoki heeft wel iets meer fysieke kracht.

05-05-2019 08:09

guc75 +10982

Gaat na 2 jaar niet gespeeld te hebben (of een enkele invalbeurt) afdruipen richting RKC Waalwijk met de gedachte "was ik maar meteen ergens anders gaan spelen, dan had ik mezelf meer kunnen ontwikkelen).

04-05-2019 23:31

kdekorte +0

Nuet zo negatied joh. Ik denk dat Summerville nog niet goed genoeg is voor de ED. Kan het ook mis hebben. Maar zeg gaan duidelijk inventariseren wie er wel en wie er niet kan aansluiten komend seizoen.

04-05-2019 23:54

fr09A +0

Kijk dit is nou een inhoudelijke reactie

05-05-2019 00:14

guc75 +10982

Kortom, die jonge belandt op de bank. Gaat echt geen kans krijgen met Larsson voor zich, ook al zou Larsson iedere week falen. Ik zal wel negatief zijn en het zaal anders uitpakken, ik hoop het.

05-05-2019 07:33

michiel2424 +29048

" Gaat echt geen kans krijgen met Larsson voor zich, ook al zou Larsson iedere week falen"

Want guc75 weet natuurlijk preciés hoeJaap Stam dat doet.

05-05-2019 07:43

guc75 +10982

Nee sukkel, maar ik weet wel hoe het bij Feyenoord aan toe gaat, namelijk dat jeugd die niet meteen 100% inzetbaar is weg kan kwijnen op de bank of tribune. Kans op speelde in de KKD is er niet en FC Dordrecht is al vol met maar liefst 5 jeugdspelers.... Doe nou niet alsof het anders is want het is niet zo. En dat weet je...

05-05-2019 14:17

michiel2424 +29048

Ah, schelden. Classy...

05-05-2019 20:22

guc75 +10982

Oh Michiel, wat leuk dat je "sukkel" onder schelden schaart. Ik zal wat synoniemen voor sukkel op een rijtje voor je zetten: domoor, druiloor, eend, ezel, ezelsveulen, hannes, kalfskop, kluns, leeghoofd, oen, onbenul, onnozelaar, onnozele, rund, slaapkop, steenezel, stommeling, sufferd, uil, uilenkop, uilskuiken.
Wat een taalgebruik hè, kan echt niet.

Mooiste is dat je denkt dat je daarmee niet met argumenten hoeft te komen. Daar heb jij het toch zo vaak over? Zijn we ook klaar mee dan.

05-05-2019 22:38

michiel2424 +29048

Blijf het anders lekker op de man spelen joh.

Je begrijpt dondersgoed wat ik met mijn reactie bedoel. Doe niet zo lomp.

06-05-2019 06:08

michiel2424 +29048

Maar ik wil het wel voor je uitspellen hoor:

Volgens jou mag Larson blijven falen em krijgt Summerville toch geen kans, en ik zeg dat je net zo goed (of beter) even kunt afwachten of dat onder Stam ook zo werkt.

Wat snap je eigenlijk niet, daaraan, en wie is er dan precies dom?

Voorbarig gelul. Dat is het.

06-05-2019 06:10

guc75 +10982

Goede argumenten man: even kunt afwachten! Heb nog nooit iemand zo'n goede argument in zien brengen Effe afwachten dus, spreken elkaar dan volgend seizoen..

06-05-2019 06:49

michiel2424 +29048

Dat is inderdaad beter dan nu al gaan zitten bitchen dat de nieuwe trainer het vast en zeker net zo gaat doen.

Huil je zakdoekje vol en verman je daarna. Dat staat je beter.

06-05-2019 06:55

beppie172 +65695

Zorgen dat alle huurspelers en talentvolle jeugd in de eerste 4 weken van de voorbereiding meedoen. Dan heb je veel keuze, concurrentie en voldoende spelers om onderling oefenpotjes te spelen. En kan je echt gaan (door)selecteren op wat je ziet als hoofdcoach.
Daarna verhuren of verkopen kan altijd nog.

05-05-2019 08:14

kdekorte +0

Precies Beppie. Ik zelf denk dat bijvoorbeeld Summerville het nog niet gaat redden. Kan het ook mishebben, maar dat moet de voorbereiding duidelijk maken. Dan kan je ervoor kiezen Summerville erbij te houden en dan zn wedstrijden bij de -19 laten spelen of verhuren.

05-05-2019 09:27

fr09A +0

Je hebt toch geen enkel idee wat jaap stam van plan in bij Feyenoord?

05-05-2019 00:15

Michaelnh +645

Okee.. Dan heeft hij geen waarde

05-05-2019 00:27

R2-D2 +10356

Deze man gaat minimaal 30 miljoen opleveren, mark my Words

04-05-2019 23:17

R2-D2 +10356

Monoply geld welteverstaan, maar dan nog

04-05-2019 23:17

feyenoordkorsou +0

30 miljoen Bolivares Fuertes.

05-05-2019 00:04

FRrick +693

Waarom heeft het ajax vak morgen op y2 een mini steiger?

04-05-2019 22:24

Diongouda +36050

Is speciaal gebouwd voor die kale met die megafoon. Het moet toch niet gekker worden. Voor ons kan niks geregeld worden,maar voor hunnie is alles aangepast. Bizar. Ik ben echt geen zeikerd wat dat betreft,maar dit is ongekend

04-05-2019 22:27

CROOSWIJKER +14718

Je weet toch wel dat Feyenoord hier niks mee te maken heeft

04-05-2019 22:28

Diongouda +36050

Dat weet ik,maar stadiondirecteur moet wrl toestemming geven. Heer van merwijk dus

04-05-2019 22:28

CROOSWIJKER +14718

Zo iets wil je toch niet in de kuip hebben

04-05-2019 22:33

Diongouda +36050

Daar gaat t niet om. Gaat erom dat ze dit wel voor hun doen en ons met alles tegenwerken

04-05-2019 22:39

CROOSWIJKER +14718

Noem eens een voorbeeld op

04-05-2019 23:18

Diongouda +36050

Zijn er genoeg wijsneus

04-05-2019 23:30

CROOSWIJKER +14718

Zoveel dat je er geen 1 kan opnoemen.
Fijne avond verder!

04-05-2019 23:32

louisvanderploeg +12987

Nee hoor, Tijdens de bekerfinale valt alles onder de verantwoording en goedkeuringen van de KNVB.

04-05-2019 23:02

mausztune +1327

Zegt dus genoeg hoe graag de knjb die snavels helpen in elk opzicht!

04-05-2019 23:09

beppie172 +65695

Hoezo moet de Stadiondirecteur dat? Hij verhuurt het stadion aan KNVB, aan Monstertrucks, aan Marco Borsato, en die zijn vervolgens verantwoordelijk voor het evenement.

05-05-2019 08:19

koosvanduijn +284430

Wat ben jij een zeikerd joh hahaha

04-05-2019 23:23

Diongouda +36050

Hahaha koosie ouwe schuurmachine van me

04-05-2019 23:29

Willem10 +11981

Hoop dat het ding onder zijn baggervette reet in elkaar stort en dat hij van de tweede ring zo ring een invliegt. En dat die megafoon dan zo hard naar binnen vliegt, door zn bolle smoel heen, zo naar zn reet. En dan mag hij hem gebruiken. Om poep te gillen. Een stelletje volksmenners zijn het, die F Side. Gezien die grote smoelen op tv? Wat een walgelijk zooitje downies.

05-05-2019 00:14

CROOSWIJKER +14718

Voor hun dirigent anders weten ze niet wanneer wat en hoe ze moeten zingen

04-05-2019 22:27

beppie172 +65695

Ondertussen is de Duitse competitie gespeeld door nieuw puntverlies van Dortmund, en is ook Liverpool hard bezig om in 4 dagen alles te vergooien.

04-05-2019 22:11

Feyenoordshirtsverzameling +3

Schitterend toch, zo'n zwak Bayern en dan nog falen met die gele grote mondjes..

04-05-2019 22:29

zwiers1k +0

Nee, hoor. Liverpool heeft Origi nog...

04-05-2019 22:32

beppie172 +65695

Liverpool 3 minuten voor tijd op 2-3 gekomen in Newcastle door aanwijzingen van van Dijk. Maar wel Salah met een ogenschijnlijk fikse blessure eraf. Zonder Firminho en Salah hoeven ze zich helemaal geen illusies meer te maken voor de wedstrijd van dinsdag.

04-05-2019 22:33

Willem10 +11981

Zouden ze nog illusies hebben dan tegen Barca? Zal toch niet? Hoewel ik het ze meer dan alle club ( behalve Feyenoord natuurlijk!) gun hoor. Vond ze eerlijk gezegd beter dan Barcelona. Maar ja, die kleine he (!!!)

04-05-2019 23:00

beppie172 +65695

Op volle oorlogssterkte zouden ze nog een kansje hebben. Vorig seizoen lukte het Roma ook.

04-05-2019 23:05

Willem10 +11981

Dat zou echt een waanzinnige sensatie zijn. Maar wie zou Ajax liever treffen van die twee? Beide echt ijzersterk. Maar goed, ik ga uit van Barca. Hoewel ik mij jaren geleden tijdens de rust van een CL finale liet verleiden tot een wandelingetje. Ruststand 3-0. Gelopen koers dacht ik...kom ik een kwartier na rust weer binnen staat het gvd 3-3!!! Daarna de legendarische penalty serie met Dudek. Voor mij nog steeds ONZE Dudek. Dacht dat t tegen Milan was maar weet niet zeker meer. En ze pakten de cup. Door Dudek!! Ik vind ( hoewel Liverpool natuurlijk een veel grotere club is als Feyenoord is) toch dat deze twee clubs veel op elkaar lijken. De steden, het soort mensen, recht voor zn raap mentaliteit, fanatiek, de mooie tradities van de clubs. Ik ben dol op Liverpool. En op Celtic ook trouwens. Lang verhaal he;-)

04-05-2019 23:24

RicoFR36 +26618

Het stond een kwartier na rust nog geen 3-3 hoor.

05-05-2019 00:37

RicoFR36 +26618

Toch wel. Dacht dat het langer duurde.

05-05-2019 00:41

FR_in_hart_en_nieren +837

wou net zeggen de 3-3 werd in de 60ste minuut gemaakt.

05-05-2019 00:46

Willem10 +11981

Iig meest spectaculaire. Mooie club hoor, Liverpool.

05-05-2019 18:46

Bal-Bal +5064

Trencin gaat gewoon degraderen. Ongelofelijk.

04-05-2019 21:59

beppie172 +65695

Iedereen heeft wel eens een superdag dat alles lukt.
Als in de tweede wedstrijd in de Kuip alles was gelukt, had het bij rust al 7-1 gestaan.

04-05-2019 22:05

Mrunterwijst +10611

Nou, ik vind dat je het nog steeds te makkelijk bagatelliseerd eigenlijk. Na die dubbele afgang hadden er al per direc tkoppen moeten rollen. Over twee wedstrijden kei hard afgemaakt door een veredeld café team uit Slowakije

04-05-2019 22:14

beppie172 +65695

Eens, dat had eigenlijk al voor de zomer moeten gebeuren. Maar die wedstrijden tegen Trencin, samen met de drama start in Doetinchem hadden direct gevolgen moeten hebben.

04-05-2019 22:21

Mrunterwijst +10611

Inderdaad, na 3 wedstrijden was de toon voor het hele seizoen al weer gezet

05-05-2019 00:11

samdjs +4201

Ik vraag me alleen serieus af of Feyenoord er dan op dit moment beter had voorgestaan dan dat ze nu doen.

04-05-2019 23:05

PapaKevin83 +15291

Dat Weet je nooit. Maar bij Ajax zijn ze zelfs kritisch na een 0-1 overwinning in de halve finale van dr CL. En onze leiding is trots na een 1-1 tegen Trencin. En dan vragen mensen zich af waarom.wij zoveel.achterlopen.

Wij missen visie, doorstromende en ontwikkelende jeugd, leuk voetbal en kritische blikken.

04-05-2019 23:46

Mrunterwijst +10611

Dat is inderdaad de vraag, maar feit is wel dat het eerste half jaar echt zwaar beroerd was dit seizoen

05-05-2019 00:11

samdjs +4201

Dat sowieso. Ik hoop met heel mijn hart dat we u staat zijn aan te haken bij de top in Nederland. Helaas zijn we dat nu nog niet...

05-05-2019 12:15

RicoFR36 +26618

Klopt. Evht bizar dat dat 1-1 werd. Had 10-1 kunnen worden, als we de helft van onze kansen hadden gemaakt.

Uit speelden we met 6 wisselspelers. Maar dan nog.

05-05-2019 00:43

Jigsaw +10032

We scoren 1-0 en 1 of 2 minuten later was t alweer 1-1... Daarna gleed de stront langs de benen en lukte niets meer...

05-05-2019 02:44

RicoFR36 +26618

Behalve het creëren van nog zo'n 15 kansen dan.

05-05-2019 10:43

feyenoord_Freak +14031

Hebben we nu ook geen bal informatie meer aan toch wat gebeurd is gebeurd seizoen is haast voorbij gewoon snel vergeten en door gaan

04-05-2019 22:10

Mensini +14563

Dat is/was het hem juist, Feyenoord was het hele jaar slecht tegen clubs van dat niveau...!

05-05-2019 10:15

beppie172 +65695

Klopt. De opmerking: kampioen wordt je tegen de kleintjes is voor ons nog nooit zo waar geweest.

We hebben in de onderlinge duels van de top 6 de meeste punten gehaald. 20 punten in 10 wedstrijden.

05-05-2019 10:35

Mensini +14563

Dat was onder Ronald Koeman ook wat betreft wedstrijden tegen de top...

Toen werd alleen Guidetti te vaak gemist...oa

05-05-2019 11:10

PapaKevin83 +15291

Goed nieuws. We moeten kapitaal bouwen met jeugd, visie en leuk voetbal.

04-05-2019 21:39

poklaan +2491

Gaat Summerville eigenlijk nu al op vakantie of traint ie nog een paar weekjes mee met o19?

04-05-2019 21:36

FR-Freggle +8

Zo is het. Gewoon in het diepe gooien en de beste blijven wel drijven. De rest opduiken voor ze verdrinken en wegdoen.

04-05-2019 21:27

Riccardo_FR +16

Mooi neem aan dat Sinisterra dus weer terug gaat naar Colombia of een andere transfer maakt.

Gisteren is pas bekend geworden dat Reis naar Barcelona gaat voor een bedrag dat kan oplopen tot 7.7 miljoen. Doodzonde en gemiste kans de eredivisie heeft echt lopen slapen.

Hansson, Geertruida, Bouchataoui, Summerville en hopelijk ook Hendriks kunnen mogelijk volgend jaar al minuten maken in de eredivisie. Ben erg benieuwt en verwacht toch wel dat minimaal 2 a 3 gaan aanhaken in dit lijstje.

04-05-2019 21:10

TRJFEY +1141

Toch geen familie van de boeren Hendriks ????

04-05-2019 21:34

Riccardo_FR +16

Nee geen familie.

04-05-2019 21:46

Riccardo_FR +16

Reis was een parel dat zag je ook al in de eerste seizoenshelft. Tweede helft van het seizoen toen derest ook iets beter ging spelen en Bruns plus Gladon erbij kwam zag je helemaal wat voor mega talent hij is.

Schouten, Pierie en Til leuke talenten maar Isak en Reis zitten tegen de buitenklasse aan waar ik Reis hoger heb zitten qua talent.

04-05-2019 22:47

Riccardo_FR +16

Het risico op een Amrabatje sluit ik uit want deze jongen heeft in zijn linker teen meer talent dan de familie Amrabat bij elkaar.

Ook zie ik graag talent doorstromen maar wel in combinatie met sterke aankopen.

Middenvelders hebben we nu zat inderdaad maar Vilhena schijnt te vertrekken, Clasie gaat terug, ayoub heeft weinig gespeeld, van Persie stopt en wat gaat er met Tapia gebeuren.

En Reis blinkt wel bijna elke week heel veel mensen uit Groningen vinden hem Doan al voorbij gestreefd.

Hij is overigens pas 18 wel bijna 19.

05-05-2019 22:14

Riccardo_FR +16

Financieel is het wel moeilijk maar met een aanbetaling van 4 miljoen was je er schijnbaar al geweest en een bedrag van 7.7 miljoen is gebasseerd op een eindsom waar alle bonussen zijn behaald.

Maar ja Feyenoord zal liever Schouten halen wat ook geen verkeerde spelers maar wel ouder en qua niveau nu al minder dan Reis. Als je een talent als Reis ziet moet je gelijk toeslaan. Het zegt ook veel dat gelijk na de transfer naar Barca Betis en Werder Bremen geloof ik al geintresseerd in een huurperiode zijn.

04-05-2019 23:00

FRS-79 +1

Het klinkt allemaal zo makkelijk, maar wij weten helemaal niet wat zo’n jongen in zijn contract heeft staan. Vaak hebben dit soort jongens al vanuit hun jeugd voorcontracten met grote clubs waarin clausules zitten dat ze voor een gelimiteerd bedrag mogen worden opgehaald door de club die ze daar in de jeugd ontdekt heeft. Zo’n club blijft zo’n jongen dan gewoon volgen en kan op elk moment zeggen ‘nu kom je naar ons’. En dan heeft zo’n speler zelf niets te willen, want dat zijn de afspraken die in zijn jeugd gemaakt zijn met zijn ouders, toenmalige begeleider of wat dan ook.

05-05-2019 09:10

Riccardo_FR +16

Wacht even zeg je nu dat Reis al in de jeugd een voorcontract had bij Barcelona? Ik volg je niet. Groningen heeft duidelijk gezegd in een pittige onderhandeling te zitten dus van Clausules is dan al geen spraken.

05-05-2019 22:09

PierreFeyenoord +1989

Feyenoord een talentvolle CV gehaald van Vitesse. Goed werk!

04-05-2019 20:53

FRjack +49

Ja, één van de weinige jeugdtransfers vooralsnog. Ajax al 13 talenten van BVO's gehaald, waaronder drie absolute toptalenten (twee van AZ, één uit Denemarken). Ook in de jeugd moeten we pas op de plaats maken, helaas.

04-05-2019 22:09

Miket +0

Jaa Hillen en Fitz-Jim. Begreep dat beiden geen aanbieiding hadden gekregen van Feyenoord. Fitz-Jim kan je wel gaan opschrijven, wat een makkelijke voetballer is dat. Niet normaal

05-05-2019 02:56

PierreFeyenoord +1989

Tja het beleid is inderdaad amateur niveau. Nergens op gebaseerd. Vandaar dat deze transfer me ook verbaasde.

05-05-2019 04:12

Miket +0

Jaa Wensink is niet van het niveau van de namen hierboven hoor. Wensink is buiten 1x nooit opgeroepen voor NL teams, die dateert van 2017. Hij is in mijn ogen absoluut geen toptalent, maarja we gaan het zien. Ik zou wel wat meer jeugdtransfers willen zien, er lopen ook wel weer de nodige talenten rond bij Sparta, Nac en Willem II.

05-05-2019 10:58

PierreFeyenoord +1989

Groningen niet te vergeten! In dat onder 17 team.

05-05-2019 12:10

FRjack +49

Valt wel mee. Vooral een goed team. Hebben itt ons en Ajax ook nooit iemand doorgeschoven. Postema had al lang en breed in O19 moeten ballen.

05-05-2019 13:18

Miket +0

Ik kom uit de omgeving van Groningen, heb veel jeugdwedstrijden van O17 dit seizoen gezien, tegen zowel ons, Ajax, PSV, Utrecht en AZ. Dat team bestaat niet uit individuele grote talenten. Organisatie van de ploeg was goed en hadden aantal hele snelle spelers voorin. Aantal spelers kunnen Groningen 1 gaan halen, maar zie niet 1 die Feyenoord 1 zou kunnen halen.

05-05-2019 15:02

Miket +0

Van Kaam ook, speelde gisteren ook direct mee met O19, nu O17 geen competitie meer heeft. Van Kaam scoorde direct. Van Kaam en Suslov zijn wel 2 spelers die ik in de gaten zou houden als scout zijnde.

05-05-2019 15:03

Liser +19856

Goed Engels wel

04-05-2019 20:51

FrNiels2017 +156268

Valt wel mee toch? Weet niet of 'what he can' gangbaar is in het Engels, maar daar verkijk je je soms op

04-05-2019 20:55

Orgullo +7666

What he can klopt niet. What he is capable of is beter.

04-05-2019 21:00

FrNiels2017 +156268

Ik had het ook niet gekozen, maar ik heb de laatste tijd een aantal keer meegemaakt dat Nederlands-klinkende Engelse frasen toch acceptabel blijken - dus ik ben iets voorzichtiger geworden.

04-05-2019 23:24

FRS-79 +1

Of gewoon ‘he can proof himself to Jaap Stam’

05-05-2019 09:13

FrNiels2017 +156268

Prove himself, dan. Proof is een zelfstandig naamwoord

05-05-2019 10:17

FRS-79 +1

Prove idd, scherp.

05-05-2019 10:55

FrNiels2017 +156268

Die haal ik zelf ook altijd door elkaar ;-)

05-05-2019 11:37

Heufhejdygvs +2010

Kijk anders even op Fox sports 1. Mooie docu over die achterlijke tyfusjodenliedjes.

04-05-2019 20:50

FR-JJN +12867

Jou post. Die is pas achterlijk, stuk hersenloos verdriet.

04-05-2019 20:53

Heufhejdygvs +2010

Waar heb jij het nou over?

04-05-2019 22:46

FR-JJN +12867

Zat even met wat anderen joden in m'n hoofd.

05-05-2019 00:37

Orgullo +7666

Ja hele mooie docu.

04-05-2019 21:01

CROOSWIJKER +14718

Summertime!

04-05-2019 20:49

whasjoewahn +16562

Kunnen we Robben niet paaien voor een jaartje Kuip...?

Berghuis een vrije rol op 10

04-05-2019 20:31

FR-JJN +12867

Prima voor korte termijnwerk, maar voor structurele vooruitgang is dit niks denk ik. Tenzij robben als supersub wil fungeren. Bovendien zou ik kokcu een eerlijke kans op tien gaan geven.

04-05-2019 20:49

Cluip +5837

Wel tof als je zo iemand gelijk in je jeugdopleiding kan trekken

04-05-2019 23:37

beppie172 +65695

Wordt steeds waarschijnlijker dat ie gaat stoppen.

05-05-2019 08:26

Fr1908HK +88

Neemt ie zijn broer dan ook weer mee?

04-05-2019 20:17

MaartenTT +19902

Zo makkelijk, dit...

04-05-2019 20:35

wirie010 +1814

Nee die andere gozer speelt bij heracles

04-05-2019 20:41

Kesi77 +13623

Hou toch op man zielig figuur. Zelf nog nooit een fout gemaakt zeker.

04-05-2019 20:44

FR-JJN +12867

Wij zijn toch allemaal broers bij feyenoord. En ja, broers vechten wel eens.

04-05-2019 20:50

pace96 +5485

Wtf geen nieuw café

04-05-2019 20:02

Mauricio_Aros +33

Mijn schild ende betrouwen
zijt Gij, o God, mijn Heer!
Op U zo wil ik bouwen,
verlaat mij nimmermeer!
Dat ik toch vroom mag blijven,
uw dienaar t' aller stond:
de tirannie verdrijven,
die mij mijn hart doorwondt.

04-05-2019 20:13

FR-Freggle +8

Als god bestond had hij ons nooit zo'n kut-seizoen gegeven.

04-05-2019 21:29

beppie172 +65695

En de orginele tekst

Mijn schilt ende betrouwen
Zijt ghy, O Godt, mijn Heer.
Op U soo wil ick bouwen,
Verlaet my nimmermeer;
Dat ick doch vroom mag blijven
U dienaer t'aller stond
Die tyranny verdrijven,
Die my mijn hert doorwondt.

05-05-2019 08:30

FR-Freggle +8

Geen sekte-gedoe hier a.u.b.

05-05-2019 08:42

Jordi-FR010 +0

Draagt de koning een kogelvrij vest?

04-05-2019 19:57

FR-BERRY +861

Dat hoop ik wel voor hem haha

04-05-2019 20:42

klick44 +18096

De Tweet bekijken van @Varkenoordfan: https://twitter.com/Varkenoordfan/status/1124707150150930433?s=09

04-05-2019 19:54

Feyenoord2907 +2347

Is het dan een speler die naar Feyenoord komt?

04-05-2019 19:56

klick44 +18096

Goeie verdediger. Leuk dat ze nou ook goed scouten en het gelukt is

04-05-2019 20:07

Feyenoord2907 +2347

Mar komt die speler naar Feyenoord?

04-05-2019 20:24

Thejinxster +159

Oba hoe weet jij dat dat zo is?

04-05-2019 20:39

poklaan +2491

https://www.instagram.com/p/BxAS0cHF2-9/?utm_source=ig_web_copy_link

04-05-2019 21:38

frkree +0

Barcelona staat op 4.20 bij toto.wees snel kameraden

04-05-2019 19:42

Retse +0

Bedankt voor de tip!

04-05-2019 20:31

maarten85 +112

Spelen wel echt met een c team ;)

04-05-2019 20:43

wirie010 +1814

Die zijn klaar en sparen voor CL

04-05-2019 20:43

the-crow +4061

Summerville heb je echt helemaal niks aan.

04-05-2019 19:40

Feyenoord2907 +2347

Meen je dit serieus? Want anders kan je voortaan beter handbal gaan kijken.

04-05-2019 19:56

FR_Steven +282

Wat weet je dat goed

04-05-2019 19:57

marcel achterhof +82

Hoe zo, groot talent, 17 jaar en speelde uitstekend bij Dordrecht, als je niet op de hoogte bent zeg dan niks, mooi dat ie er bij komt evenals hansson en achraf el bacharoui

04-05-2019 19:58

feyebaas +3

Och hebben we weer eentje die liever 30+ers wilt zien.

04-05-2019 20:09

Salomon Kalou +4

Wat vinden jullie van die ReddeKuip update? We hebben er geen zak aan toch? Het blijft een alternatief voor een nieuw stadion.

04-05-2019 19:36

klick44 +18096

Geen idee. Of het is ern zoethouder of ze houden een klein beetje rekening dat FC niet door kan gaan. Ik vind het in ieder geval positief dat ze weer met supporters praten. Gudde en mvg wilde daar niks van weten

04-05-2019 19:39

PeturP +1

Zolang er geen officiële financiële cijfers komen kan niemand weerleggen dat we vanaf jaar 1 na verbouwing van de Kuip ruim eur 7 mio vanaf jaar 1 beter af zijn dan met nieuwbouw.
Kijk nu wat de kostprijs van een stoel, ie is gemiddeld 90% hoger dan bij andere nieuwe stadions in Europa.En een stadion bouwen van eur 450 mio met een omzet van eur 250 mio is heel wat naders dan dat met een omzet van eur 70 mio proberen te bewerkstelligen .

04-05-2019 19:54

FR_Domingo +14868

Gewoon verlengd, vak N rij 2 stoel 1 aankomend jaar voor alle vuilniszakken die mij volgend jaar op het thuisvak willen begroeten. Ga geen 5 euro aan me vragen als je geen biertje kan kopen. Alvast bedankt!

04-05-2019 19:11

Criticus +21920

Wat heeft dat Summerville te maken?
Betaald hij jou seizoenskaart? Whahaha!!

04-05-2019 19:17

klick44 +18096

Haha 3.80 is genoeg. Tx dat jij zoveel muntjes hebt

04-05-2019 19:37

Criticus +21920

Hahaha!!! Dus dat, FRDomingo Wil gewoon ff stoer doen. Is vaste Fox kijker!

04-05-2019 19:50

FR_Domingo +14868

Gezellig, zit volgende week nog in NN he

04-05-2019 20:18

FR_Steven +282

Oke ik kom ff langs

04-05-2019 19:59

bleikjr +4

Om vervolgens weer bij Emmen oid gedumpt te worden

04-05-2019 19:06

klick44 +18096

Heb je wedstrijden van dordt gekeken?

04-05-2019 19:40

feyenielsje +404

Prima. Verhuur die Sinisterra maar en laat Summerville fungeren als stand-in voor re rechtsbuiten

04-05-2019 18:59

Criticus +21920

Dat ze dat niet eerder bedacht hebben.

04-05-2019 19:08

FRrick +693

Doe maar andersom. Summerville moet 30 potjes spelen.

04-05-2019 19:18

PeturP +1

Verhuren? Sinestera? Aan wie dan?

04-05-2019 20:13

Danny 91 +61402

Top dat hij een kans krijgt.

04-05-2019 18:48

luciafred +26

Weet jaap dat ook?

04-05-2019 18:46

Danny 91 +61402

Denk Jaap niet veel te willen heeft hij zal spelers krijgen daar uit zal Jaap moeten kijken of die goed genoeg zijn. Ik snap wel dat ze hem terug halen je kan hem nog altijd verhuren.

04-05-2019 18:49

1234567890 +173072

Top dat Jaap de uitdaging aangaat.En kan gek klinken maar gaat het nog redden ook.YNWA

04-05-2019 19:09

Danny 91 +61402

Ik wil het nog zien of Jaap Stam het gaat redden heb er geen hoge verwachting van. Ik denk dat wij snel Gio gaan missen. En dat hij de uitdaging aan durft is wel goed.

04-05-2019 19:50

kullekefeyenoord +3

Het wordt zomer in het dorp

04-05-2019 18:42

fracdc +2403

Is er interesse voor Vilhena of issie weer schoenen in Europa kopen?

04-05-2019 18:36

1234567890 +173072

Van mij mag die bij Feyenoord blijven

04-05-2019 18:39

MaartenTT +19902

Van mij ook. Net als Larsson die hier vaak uitgekotst wordt en Berghuis en Jörgensen en Vermeer en Haps en St. Juste en eigenlijk best nog wat andere spelers die hier als grof vuil behandeld worden.

04-05-2019 20:40

fracdc +2403

ANdere betere trainer kan wonderen doen!

04-05-2019 23:56

Salomon Kalou +4

@fbymm brengt dat altijd netjes voor hem naar 1908 / De Kuip.

04-05-2019 19:35

Dommeloempia1 +19776

Incl. Broer.

04-05-2019 18:32

1234567890 +173072

Laat het verleden rusten .Anders wordt ze zo'n red de Kuip loempia

04-05-2019 18:36

Gerrie +322

We moeten ook wel vertrouwen blijven houden. Goede jeugdspelers toevoegen en een paar goede aankopen doen. St Juste verkopen en Vilhena terugsturen naar de amateurs. Blij dat van Bronckhorst vertrekt want die kan er echt helemaal niets van. Volgend jaar wordt beter dan dit jaar. Ook niet vergeten dat Stanley Brard weer terug is zodat er weer structuur is in de jeugdopleiding

04-05-2019 18:31

peturrrr +0

In één post praten over vertrouwen en tegelijk twee mensen affakkelen die veel voor Feyenoord hebben betekend...

04-05-2019 19:00

marcel achterhof +82

Vilhena terugsturen naar de amateurs dan weet je dat je met een joef te maken hebt die niet helemaal lekker is, zulke mensen hou je er altijd bij, niet op reageren is het beste

04-05-2019 20:06

Kuiptrots +4895

Ik hoop op een weekje met iets minder aandacht voor hunnie. Ik heb een groot weerstandsvermogen, maar het houd een keertje op natuurlijk.

04-05-2019 18:28

piet_kruiver +3

Hahahah, veel sterkte!

04-05-2019 18:32

Dekrommert +1403

Sterkte. Al die grachtengordelroos figuren willen nu allemaal zo veel mogelijk met hun geassocieerd worden. Dat loopt volgend seizoen voorlopig ook nog wel even door.

04-05-2019 18:35

Criticus +21920

@Kuiotrots, eens! Heb totaal geen hekel aan ze, maar ben wel klaar met al die aandacht!

04-05-2019 19:18

haan88 +2

Maar kan hij hard werken? Dat is eigenlijk het voornaamste...

04-05-2019 18:27
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties