'Feyenoord maakt werk van komst Adam Maher'

'Feyenoord maakt werk van komst Adam Maher'

Feyenoord is concreet geworden voor Adam Maher. De Rotterdammers hopen de 25-jarige middenvelder transfervrij over te nemen van AZ. De oud-speler van PSV heeft een aanbieding van de Alkmaarders op zak om zijn contract te verlengen, maar heeft nog geen duidelijkheid gegeven over zijn toekomst.

Jordy Clasie keert deze zomer terug naar Southampton FC en Tonny Vilhena hoopt een overstap te maken naar het buitenland. De Rotterdammers hebben daardoor ruimte in het spelersbudget om de selectie te versterken en komen daardoor uit bij de transfervrije Maher, dit melden bronnen aan AZfanpage.nl.

[readmore=50725]

Lees meer over
De Kuip
Plaats reactie
666

hondje1 +334

Iedereen is een aanwinst voor Feyenoord. Maar Feyenoord is niet een aanwinst voor iedereen helaas :( :( :(

27-05-2019 12:57

emtaturt +0

Ga naar http://SpFling.com - perfecte datingsite voor volwassenen met het nieuwste slimme zoeksysteem om een partner te vinden

23-05-2019 20:15

lulemen +0

Ga naar http://Badoo.red - een geweldige datingsite voor volwassenen met een slim zoeksysteem om een sekspartner te vinden!

23-05-2019 16:37

sambaasam +120

Die gaat bij ons tekenen, verlengt contract niet bij AZ

22-05-2019 13:44

ron1872 +8163

Inderdaad niet naar AZ, maar of naar ons of naar het buitenland. Dat was het laatste nieuws van gisteren.

23-05-2019 05:53

cigofe +0

http://SpFling.com - een geweldige datingsite voor volwassenen met een slim zoeksysteem om een sekspartner te vinden!

22-05-2019 08:55

inteza +0

http://SpFling.com - perfecte datingsite voor volwassenen met het nieuwste slimme zoeksysteem om een partner te vinden

21-05-2019 10:32

Vente +1

Kut ventje is het

20-05-2019 01:35

RVP32 +0

https://youtu.be/QG4SuN1eIWs

Veel plezier.

19-05-2019 12:16

tiorinhard +0

Ga naar http://SpFling.com - perfecte datingsite voor volwassenen met een slim zoeksysteem om een sekspartner te vinden!

19-05-2019 09:05

tiorinhard +0

http://SpFling.com - een geweldige datingsite voor volwassenen met een slim zoeksysteem om een sekspartner te vinden!

19-05-2019 08:48

Jigsaw +10046

Als t maar nie ten koste van Kokcü en Burger gaat...

18-05-2019 13:21

Vente +1

Burger mag eerst wel verhuurd worden.

20-05-2019 01:35

perfcocar +0

http://SpFling.com - geweldige datingsite voor volwassenen met het zoeksysteem van de volgende generatie om een partner te vinden!

18-05-2019 04:04

O-one-O +165

Zou een hele goede aanwinst zijn die jongen kan wel goed voetballen. Samen met kokcu dan heb je een goed middenveld.

18-05-2019 03:49

frbadboybrody1 +0

Neem er nog één! Ajax mijlenver weg, Psv nog net in het zicht, ver in de diepte de mist. En jij komt aan dat Maher wel prima is voor ons. Deze club is ziek. Valer gezegd. Niet eens een td. Ajax is ondanks een eventuele leegloop al weer 3 stappen verder als ons. Je moeten die jeaden toch 1 ding nageven! Van boven tot onder een professionele organisatie! Wij nemen een ex jeaud die bij Matig tot naar behoren functioneert bij Pec.

18-05-2019 05:25

Vente +1

Maher/Ayoub - Kokcu - Tapia

Of betekent dit dat Tapia vertrekt?

20-05-2019 01:35

ron1872 +8163

Ze willen toch alle posities dubbel bezet hebben, dan heb je zes middenvelders nodig.

21-05-2019 11:35

frbadboybrody1 +0

Gevalletje Amrabat, Ayoub etc..

17-05-2019 23:22

martien snellen +590

HEBT GELIJK,EERST DACHT IK WAT MET MAHER,MAAR TRANSFERVRIJ EN HEBBEN DE MIDDELLEN NIET VOOR GROTE TRANSFERS,DAN MAHER HALEN NIET SLECHT. KAN AANWINST ZIJN.

17-05-2019 20:08

javier88 +0

Waar baseer jij dat op ?? Heeft niets gepresteerd na zijn eerste periode bij AZ. Geef Kokcu en Burger nu de kans.

18-05-2019 08:41

Vente +1

Begin eerst eens met je capslock uitzetten. Probeer het dan opnieuw.

20-05-2019 01:36

6fr9 +0

Is voor ons op dit moment hoogst haalbare speler. Ik zeg doen

17-05-2019 16:48

Dezwartetulp +76753

25 nog maar??
Had het gevoel dat ie al een heel voetballeven mee gaat....

Dan helemaal doen dus!

17-05-2019 15:39

Vente +1

"Nog maar", geen restwaarde.

20-05-2019 01:36

beanFR +102

uitgerangeerde speler.. bij PSV kon hij het al niet waarmaken.. bij twente ook niet.. wat moeten wij er mee? die jongen is niet voor niets transfervrij.. Maar omdat hij niks kost mag hij wel bij ons komen spelen...

Feyenoord moet een richting kiezen.. we zetten in op de jeugd.. dat is verstandige keuze.. van daaruit opbouwen.. en daar hoort zo'n uitgerangeerde speler niet tussen..

17-05-2019 15:34

ron1872 +8163

Zo uitgerangeerd is die dus niet. Hij heeft een verlengingsvoorstel van AZ op zak, alleen heeft hij nog niet getekend, omdat zijn zaakwaarnemer nog even verder aan te rondkijken is.

21-05-2019 11:37

FACTAnieVERBA +0

Zou niet verkeerd zijn, Maher op 6 El Bouchataoui of Burger op 8 en Kokcu op 10. Dat kan wel aardig ballen.

17-05-2019 13:53

Bati +39531

Liever El Bouchatoui, snap niet wat mensen in Burger zien behalve dat die een liedje kan zingen

17-05-2019 15:06

FACTAnieVERBA +0

Burger vind ik ook wel wat hebben en heeft zn lengte natuurlijk mee, maar El Bouchataoui is ongetwijfeld voetballend gezien de betere optie

17-05-2019 16:21

Bati +39531

Zeker weten El Bouchatoui heeft veel meer voetballend vermogen dan Burger en zet echt de lijnen uit

17-05-2019 16:26

feyenoordthebest1908 +0

Ik zou het zeker doen. Dit is gewoon een buitenkans. Tonny gaat weg, miss dat toornstra verder gaat kijken. Hij hoeft ook niet een wereld salaris te eisen, en heeft al het nodige ervaring opgedaan. Als je hem nu moet kopen is hij nog steeds meer dan 4 miljoen waard. Ik zeg doen

17-05-2019 13:51

puravidalife +0

Maher in goede vorm met het nodige zelfvertrouwen is toch Nederlandse topclub-waardig, of vergis ik me?

Ik vraag me tevens ook af wie er nu deze beslissingen maakt en de onderhandelingen voert? Lijkt me sterk dat Martin dat nog doet met zijn nakende vertrek.

17-05-2019 13:42

ricodetico +12980

Ik zal de aankomende td alvast maar een handje helpen met de selectie van volgend seizoen.
Vermeer, Bijlow, Delle
Janmaat, Kwateng*
Botteghin, St Juste
Geertruida, Hendriks
Haps, Malacia
Maher*, Schouten
Fer*, Hendriksen*
Kökçü, Toornstra
Berghuis, Summerville
Jørgensen, Bannis
Markovic*, Larsson
*=transfervrij
Dan hoeft hij alleen nog op zoek naar een ervaren cv.

17-05-2019 12:58

Kapelle +1058

Hebben we het over Lazar Markovic? Zo ja, die kan je echt op je buik schrijven, heeft echt een miljoenensalaris. Los daarvan hoef ik die sowieso niet bij Feyenoord te zien, maar dat terzijde.

Ik vind het ook een beetje raar dat je op de jeugd lijkt te willen focussen om vervolgens 4 nieuwe middenvelders te halen, terwijl we daar juist het meeste talent hebben rondlopen. 2 lijkt me meer dan voldoende.

Vervolgens op andere plekken 17-jarigen op de bank zetten vind ik dan een beetje verwarrend en risicovol. Bannis en Hendriks zijn grote talenten, maar moet je nog niet bij 1 blessure al maanden in de basis willen hebben staan

17-05-2019 13:18

ron1872 +8163

Ik las gisteren ergens dat Delle vertrekt.

21-05-2019 11:38

NikFR +24

Maher kan zomaar een prima speler worden bij Feyenoord.
Kan men dan ook niet blij zijn dat we niet meer kijken naar een type Toornstra of Immers voor de #10 positie maar naar een voetballer.

17-05-2019 12:50

beppie172 +65704

Maar ze kijken niet als Nr 10 naar m maar als nr 6. Zoals ie dit seizoen ook bij AZ heeft gespeeld.

17-05-2019 13:28

hasil +8

Wat je wel al kan concluderen is dat al die schreeuwerds die bij voorbaat al hard roepen dat het een versterking is die je moet halen precies hetzelfde doen wat men MvG altijd verweten heeft. En dat is populair gezegd bord op schoot scouting, puur naar de eredivisie kijken, speler met toch ook wel een "vlekje" aan, geen enkele garantie op succes en ga zo maar door.

Ikzelf heb er altijd alle begrip voor gehad dat de club het in deze categorie zocht en zoekt. Een uiterst kleine vijver. Overigens is het zelfs nog afwachten of Maher komt. Ik kan mij voorstellen dat er legio buitenlandse clubs zijn die hem een veel beter voorstel kunnen doen.

En ook voor deze speler geldt ook weer dat het gewoon afwachten is of hij hier zijn niveau omhoog kan krikken. Want wil je er wat aan hebben dan zal het wel een stukje beter moeten dan hij bij AZ laat zien.

Sportief is het dus afwachten maar financieel kan de club zich er geen buil aan vallen natuurlijk. Je kan hem later zo nodig weer verkopen zonder te grote financiële schade.

17-05-2019 12:42

ricodetico +12980

Kijk zijn cijfers van dit seizoen nog maar eens terug. Ik ben het wel met je eens of hij dat bij Feyenoord ook weer kan laten zien.

17-05-2019 13:01

beppie172 +65704

Hij is zelfs op het huidige niveau bij AZ beter dan Clasie, dus je gaat er sowieso op vooruit als je m vertrouwen geeft. Het gebrek aan vertrouwen is vaak de reden dat prima spelers er opeens bij invalbeurten weinig meer van lijken te kunnen.

17-05-2019 13:32

bullshitverwijderaar +0

Of je nou met je bord op schoot scout of elke week naar Costa Rica vliegt, het risico dat een speler die je haalt mislukt, is er altijd. Er is geen enkele Nederlandse club in staat een vertrokken speler te vervangen door een speler die op voorhand al beter is. Er moet altijd iets van een opgaande beweging bij die speler zijn om aan te haken bij die nieuwe club.

Daarbij: bij alle clubs in NL hebben ze dezelfde problemen. Ook bij PSV en Ajax hebben ze mislukte transfers, jeugd die te weinig minuten maakt etc.

17-05-2019 19:44

Kapelle +1058

Misschien een gekke gedachte dit, maar hebben Maher en Berghuis nog samen gespeeld bij AZ?

Denk dat dit essentieel kan zijn zodat Berghuis blijft. Berghuis wilde vorig seizoen ook blijven om nog met RVP te spelen, en hij wil heel graag met mensen spelen met wie hij echt mooi voetbal kan spelen. Dat kan nu steeds meer met Kokcu en dan dus Maher, met wie hij misschien dus echt een connectie heeft nog van AZ.

Dat Berghuis blijft is cruciaal voor volgend seizoen, anders wordt het aanvallend heel triest, vooral tegen de 'kleine' ploegen

17-05-2019 12:27

Verstappen +7640

Maher is natuurlijk geen speler waarvoor je blijft hahaha. Niet te vergelijken met RVP. Daarnaast had Berghuis gewoon niet zo enorm veel keus en zal hij dat deze zomer waarschijnlijk weer niet hebben.

17-05-2019 12:42

Kapelle +1058

Ik vergelijk hem zeker niet met RVP, maar het ligt er dus heel erg aan wat hun band samen bij AZ was (als die er al was).

En over de keuze van Berghuis: er is dan wel niks naar buiten gekomen, maar ik kan me niet voorstellen dat er geen belangstelling was voor hem afgelopen zomer. 40 goals & assists in 43 wedstrijden wordt echt wel opgemerkt in het buitenland. Nu zal het misschien minder zijn, maar als hij zelf weg wil zal er vast wel een leuke club komen die het een goedkope gok vindt. Dus moeten we er alles aan doen om te zorgen dat hij niet weg wil

17-05-2019 12:48

FeyChris +6

Gewoon lekker scouten in Japan Zuid-Amerika etc

17-05-2019 12:25

serge82 +1

Ik denk dat dit een goeie vangst is, uit de beperkte vijver waarin wij kunnen vissen

17-05-2019 12:24

Sleepie +11914

Ik vind het knap dat de TD van Genk met dezelfde middelen als Van Geel had zo’n sterke selectie heeft weten neer te zetten.

17-05-2019 12:24

ArieG +28

Kortom, er lopen zat spelers rond in Europa die versterkingen kunnen zijn, en ook nog eens betaalbaar. Maar ja, je moet wel scouts in dienst hebben die hun vak verstaan, en goede contacten. En dat heeft Feyenoord nou eenmaal niet. Dat wordt echt een zeer nijpend probleem voor de toekomst van de club. Er zullen mensen zijn, ook hier op deze site, die zullen zeggen dat Feyenoord wel degelijk scouts heeft. Dan zeg ik op mijn beurt, die voeren geen ene flikker uit voor onze club óf werden altijd genegeerd door van Geel. Ik laat de waarheid maar in het midden.

17-05-2019 12:12

maaartijn +15741

Feyenoord heeft een aantal spelers waar je mee vooruit kunt (Jorgensen, Berghuis, Larsson, Haps, St Juste)

Dan een flinke bak talenten (Kökcu, Burger, Malacia, Summerville, El Boucha, Bannis, Geertruida, Bijlow, Hansson) waar veel vertrouwen in is en waarvan er een aantal de aansluiting mogelijk kunnen vinden.

Het is dan niet raar eens flink te renoveren. Feyenoord zou het geld dat overblijft na verkoop vilhena moeten investeren in mager bezette posities: rechtsback en een LCV naast St Juste.

Voor aankoop Clasie is dan geen geld, mogelijk komt hij in beeld als Southampton hem transfervrij laat vertrekken. Maher transfervrij is geen raar alternatief.

Een transfervrije narsingh werd genoemd, ook een type speler wat je niet hebt.

17-05-2019 11:40

Toddemij +911

Je moet wel flink aan de bak met je selectie, de oudjes belopen het niet meer en echt goed voetbal zat er maar zelden in.

17-05-2019 11:41

Goofy1973 +3078

Middenvelders volgend seizoen: Maher, Tapia, Toornstra, Kokcu, Burger en Ayoub?

17-05-2019 11:40

zwiers1k +0

Dat wordt dus niks.

17-05-2019 11:42

zwiers1k +0

Dat zie je nog van een kilometer afstand.

17-05-2019 20:25

Kuiptrots +4895

En dan vergeet je AEB nog.

17-05-2019 12:12

zwiers1k +0

Nee, dat wordt de nieuwe Toni Kroos.

17-05-2019 20:25

ArieG +28

Als Feyenoord Maher echt zou willen hebben dan hadden ze hem allang gehaald. Want het is heel simpel. Aantrekkelijk contract aanbieden en niet marchanderen. Er hoeft geen transfersom te worden betaald dus het is een simpele move. Als AZ hem kan betalen dan kan Feyenoord dat zeker, en nog beter ook.

17-05-2019 11:37

hasil +8

Onzin natuurlijk dat ze hem al lang aan hadden kunnen trekken. Niet bekend was wie de trainer zou worden. En een trainer moet het wel zien zitten in een speler anders is het weggegooid geld. En ik kan mij voorstellen dat Maher ook eerst wil weten wie de trainer wordt en eerst een gesprek met hem wil hebben.

17-05-2019 12:27

ArieG +28

Stam weet echt wel wat hij aan Maher heeft, die hoef je niets te vertellen. Hij heeft daar nu al zeggenschap in, zonder gesprek met de speler.

17-05-2019 13:11

medtown +5946

Ik zou lekker je geld zetten op Alexander Isak van Dortmund, schijnt aardig balletje te kunnen trappen.

17-05-2019 11:33

ArieG +28

Daar is heel veel belangstelling voor, door veel kapitaalkrachtiger clubs dan Feyenoord. Je hebt gelijk hoor maar ik denk dat dat een moeilijk verhaal wordt voor Feyenoord. Misschien Jorgensen bij een deal betrekken ?

17-05-2019 11:40

Goofy1973 +3078

Mss gokje wagen met Dalmau? Die is nog redelijk betaalbaar

17-05-2019 11:41

SVR +395

Ja want Dortmund gaat een jong talent dat zich ontwikkelt tot misschien wel het gewenste niveau inruilen voor een speler die niveau Dortmund nooit gaat halen.

17-05-2019 12:24

romeo +1

Wat vinden jullie van Dolberg ipv Jorgensen?

17-05-2019 11:22

ricodetico +12980

Wat vinden jullie van Onana ipv Vermeer?
Wat vinden jullie van de Ligt ipv van Beek?
Wat vinden jullie van Tadic ipv Larsson?

17-05-2019 11:24

Radiohead +1202

Ziyech - Toornstra
V.d. beek - Vilhena
Schone - Clasie

Zo kunnen we nog wel even doorgaan...

17-05-2019 11:29

ArieG +28

Wat vinden jullie van Overmars ipv van Geel?

17-05-2019 11:33

feyenoord_Freak +14031

Hmmmmzz!!!!!

17-05-2019 11:56

ArieG +28

De beste reactie to zover!

17-05-2019 12:05

delapena +1

wat vinden jullie van joden ipv kameraden

17-05-2019 12:55

ArieG +28

Sterren? Dat zijn we sowieso.

17-05-2019 13:08

feyenoord_Freak +14031

5sterren club zijn we zeker waard ja :0)

17-05-2019 16:22

Kuiptrots +4895

Mensen het is heel simpel :

We hebben het over positie 6

Maher of Clasie ?

Dan kies ik voor meer voetbal en dus voor Maher.

17-05-2019 11:22

ArieG +28

Helemaal met je eens, Maher betekent sowieso een versterking voor het elftal.

17-05-2019 11:42

zwiers1k +0

Bij Feyenoord ben je al snel een versterking, maar als we het niveau van Maher aanhouden...

17-05-2019 11:43

ArieG +28

Dus volgens jou is Maher geen versterking tov Clasie ?

17-05-2019 11:45

zwiers1k +0

Nee. Afgeschreven spelers bij PSV en Ajax hoef ik niet.

17-05-2019 20:25

romeo +1

Kan Maher met Eenhoorn meerijden

17-05-2019 11:21

ArieG +28

Moet hij wel een goed zadel kopen met stijgbeugels.

17-05-2019 11:43

LarsFR1908 +5622

Maher - transfervrij
Crowley - 2 mil
Linssen - 4 mil
Dalmau - 2 mil

Vilhena verkopen voor 10 - 15 mil

Dalmau achter Jorgensen op de bank
Linssen en Larsson uitvechten voor linksbuiten

17-05-2019 11:11

ricodetico +12980

Je doet precies hetzelfde als Martin van Geel en toch moest hij oprotten...

17-05-2019 11:13

LarsFR1908 +5622

wat zou jij doen dan als je voor van alles word uitgemaakt.

en op die plek wil iemand zo graag zitten dat er al een nieuwe TD is.

Er is geen geld, Feyenoord kan niet uit een andere vijver vissen ook al willen de supporters misschien anders het is gewoon niet mogelijk.
Wij kunnen niet naar zuid amerika en een speler voor 7 of 9 miljoen even oppikken.

17-05-2019 11:19

ricodetico +12980

Dat klopt, maar er wordt meer gevoetbald dan alleen in de Eredivisie of Zuid Amerika

17-05-2019 11:21

vaks1908 +0

Crowley & Linssen. Man man man

17-05-2019 11:25

Goofy1973 +3078

niet helemaal, mvg gaf 30 mln uit , Lars maar 8

17-05-2019 11:33

ricodetico +12980

Je hebt een punt :-)

17-05-2019 11:39

ricodetico +12980

En de verdediging hoeft niet versterkt te worden?

17-05-2019 11:22

zwiers1k +0

We hebben Van Beek en Van der Heijden nog. Prima toch?

17-05-2019 11:44

ricodetico +12980

Om op maandag te spelen wel ja.

17-05-2019 11:45

zwiers1k +0

Haha, is inderdaad te matig.

17-05-2019 20:25

Orgullo +7666

Er bestaat ook nog een wereld buiten Nederland.

17-05-2019 11:51

bullshitverwijderaar +0

Als je echt gelooft in Vente, moet je Dalmau halen als breedtespeler achter of in plaats van Jorgensen (die is zo vaak geblesseerd...) en Vente verhuren aan Heracles.

17-05-2019 19:49

Nol +3139

Een echte voetballende zes is ook wel een keer lekker. Met Kokcu ervoor en evt Ayoub ernaast heb je ontzettend veel voetbal op het middenveld.

17-05-2019 11:08

ricodetico +12980

Met Maher en Kökçü in het elftal heb je een speler als Fer erbij nodig, anders wordt het middenveld overlopen.

17-05-2019 11:19

Goofy1973 +3078

Toornstra? Die kan prima de gaten dichtlopen en het "vuile" werk opknappen.

17-05-2019 11:34

ricodetico +12980

Toornstra kan dat ook

17-05-2019 11:40

ricodetico +12980

Je hebt weer een punt...

17-05-2019 11:41

Goofy1973 +3078

ik ga daar geen punt van maken ;-)

17-05-2019 11:46

Nol +3139

Die zou van mij wel mogen komen. Ayoub heeft mij ook nog niet overtuigt. Maar miss is er wel een goede jeugdspeler die het kan invullen, of Schouten van Excelsior.

17-05-2019 11:39

koningtoto +0

Met dit team worden we volgend jaar kampioen:





Jørgensen
Larsson/namli. Berghuis

Köcku. Maher/toornstra. Fer


Haps. Botteghin st juste. Janmaat


Vermeer

17-05-2019 11:03

hasil +8

Als dit doorgaat dan zal men flink moeten ruimen aan middenvelders. Omdat oKokcu ook al potentiele basisspeler is. Clasie zal een gesloten boek zijn. En ook voor Tapia en Ayoub is geen plaats meer. Die zijn eigenlijk al te duur voor bankzitter. Daar kan je ook eigen jeugd neer zetten. en Vilhena zal vertrekken. Namli is geen optie geweest omdat je daar een behoorlijke transfersom voor moet betalen. En dan is er financieel nog ruimte genoeg om een cv aan te trekken die naast St. juste het centrum kan gaan vormen waarbij je v.d. Heijden kan laten n gaan want die is destijds toch al transfervrij gekomen. En als dan ook nog Janmaat terug wil naar Nederland dan hoeft het ook niet veel te kosten om een goede RB aan te trekken.

Feyenoord kan geen miljoenen investeren lees ik. Maar om het elftal te versterken heb je helemaal niet zo veel geld nodig.

17-05-2019 10:54

DeeSanto +617

Waarom is er geen plaats meer voor Tapia en Ayoub volgend seizoen?

17-05-2019 11:35

LarsFR1908 +5622

Soieso halen als het mogelijk is.

En mensen die roepen dat het middelmaat is moeten zich is afvragen wat er dan moet komen.
Er is geen geld dus moet je in deze vijver vissen.
Wij kunnen geen Lozano of weet ik veel wie uit zuid amerika halen voor 8 miljoen.

17-05-2019 10:50

CPP +3511

Zo iemand kunnen we wel halen, maar durven we niet en scouts kunnen hem niet vinden.

17-05-2019 11:25

LarsFR1908 +5622

Nee daar hebben we geen geld voor en geen salaris

17-05-2019 11:26

CPP +3511

Onzin. Haps was maar iets goedkoper. Salaris scheelt ook niet zo veel. Durven het niet en willen het niet.

Gaat het hier trouwens niet om want zijn zat mogelijkheden die wel binnen het plafond passen.

17-05-2019 11:30

DeeSanto +617

Bij Haps wist je dat die bij AZ gewoon een goed seizoen heeft gespeeld. Bij een Mexicaan weet je niet of die zich moeilijk kan aanpassen etc. Dus veel meer risico waar we het geld niet voor hebben

17-05-2019 11:36

CPP +3511

Hopelijk heeft de nieuwe van Geel wel het lef, het scoutingsnetwerk en de creativiteit om de juiste spelers te halen.

17-05-2019 11:41

ricodetico +12980

Er zit ook nog wel iets tussen Sinisterra en Lozano...

17-05-2019 11:29

CPP +3511

Maar Sinisterra kost veel meer dan Lozano! Dus Durven het niet en kunnen ze niet vinden en herkennen.

17-05-2019 11:32

koningtoto +0

We moeten gewoon leroy fer halen

17-05-2019 10:40

wilbert17 +23476

We moeten stoppen met spelers terughale.
Terughaal acties aan Kruidvat overlaten.

17-05-2019 10:59

daanos +8799

Gewoon een prima voetballer die met zijn huidige manier van spelen, prima in ons elftal past als nummer 6.

17-05-2019 10:37

Swit89 +0

Kan me KEA nog herinneren werd ook pas op latere leeftijd belangrijk....
Deze gast is 25, in potentie was dit een van de beste spelers in NL. Wie weet wat er nog in zit!

17-05-2019 10:35

FeyenoordQLD +0

St juste - geertruida - haps/malc


Tapia


Aeb - fer - ayoub

Kokcu


Gudetti vente

17-05-2019 10:35

FeyenoordQLD +0

Als extra back up en toekomst


Lars lukas mai ( verdedeiger)
Takefusa kubo ( middevelder/aanvaller)
Jann fiete arp ( aanvaller)

17-05-2019 10:42

hoekieuitzoekie +21651

Je vergeet:

Frisk nemo makkoi
Revatulio won pakuki
Strvonicic countq bex

17-05-2019 10:44

Breakdown +10809

Gegarandeerd play offs. Tapia maakt elke wedstrijd bijna wel een beslissende fout, nu is dat niet erg met een ervaren verdediger erachter, maar met Geertruida en de nogal lompe St. Juste zou ik ervan uitgaan dat je elke wedstrijd een doelpunt tegen krijgt.

Voorhoede is ook veel te zwak. Vente moet het hebben van de aanvoer, die heb je nu niet en Guidetti heeft in zijn hele carrière echt alleen dat ene jaar bij ons gepresteerd, daar zou ik ook niet al te veel meer van verwachten.

17-05-2019 10:57

xsplinterx +5

Voor de middelmaat roeptoeters: wij zijn geen topclub, hebben het geld niet van een topclub. Het enige dat we hebben als een topclub zijn de supporters. Voor de rest zullen we op een incidentje na gewoon best of the rest zijn met clubs als az en vitesse in onze nek. Maher is gewoon een prima versterking. Wij hebben geen geld om 15 miljoen voor een speler af te tikken.

17-05-2019 10:29

Duimomlaag +678

Het is daarnaast ook een prima speler.

17-05-2019 10:32

xsplinterx +5

Vind ik ook. Als we volgend seizoen een middenveld kunnen opstellen zonder geld met Maher, Kokcu en Ayoub/Toornstra is dat gewoon meer dan prima voor ons.

17-05-2019 10:41

wilbert17 +23476

Ayoub mag vertrekken.

17-05-2019 11:00

DV-FR1908 +628

Toornstra ook vertrekken hoop ik. Zo’n kokcu is hem nu al voorbij gestreefd. Moeten echt is af van dat harde werk voetbal. En anders gewoon als wisselspeler zou het nog kunnnen.

17-05-2019 11:19

xsplinterx +5

Je kunt geen drie creatieve middenvelders opstellen. Je hebt ook iemand nodig die de beuk erin gooit.

17-05-2019 11:58

Duimomlaag +678

Klopt! Kan de club zich richten met geld op de achterste linie...

19-05-2019 18:03

FRMONKOU +3

Sinisterra in de belangstelling van FC Urk.

17-05-2019 10:26

fritsdebaas +0

Middenveld met Kokcu - Maher - Ramselaar
Toornstra Tapia backup

17-05-2019 10:16

thebestsuport12 +0

Voor de mensen die nog denken dat hij een 10 is en Kokcu in de weg gaat lopen
https://www.vi.nl/pro/de-comeback-van-adam-maher-in-zijn-hoofd-geen-nummer-10-meer/share/ea543ab5d6

17-05-2019 10:10

FR_Joel +2833

https://youtu.be/QG4SuN1eIWs
De manier van presenteren moet je even negeren

17-05-2019 10:10
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties