''Ga in zo’n vechtorganisatie maar eens aan de slag''

''Ga in zo’n vechtorganisatie maar eens aan de slag''

De grote vraag is wie technisch directer Martin van Geel moet gaan opvolgen bij Feyenoord. In totaal hebben vijf kandidaten de Rotterdammers al een nee verkocht. ''Feyenoord besmet directeurspositie,'' schrijft Valentijn Driessen dan ook in zijn column in De Telegraaf.

''Organisatorisch is het zo’n wanorde, dat niemand exact weet waar hij aan toe is binnen de huidige organisatie. Allerlei groeperingen, gekapseld in de zo complexe cluborganisatie, laten publiekelijk van zich horen en bewaken hun territorium of zijn bezig hun invloedsfeer intern uit te breiden. Er wordt een ware machtstrijd gevoerd.''

Het ontbreekt bij Feyenoord aan een duidelijke visie. ''Wie is de baas in De Kuip? Directeur Jan de Jong en zijn mede-directeuren? De rvc met Sjaak Troost als voetbalman en president en nieuwkomer Toon van Bodegom? Of de Vrienden van Feyenoord? Het groepje zakenmensen rond Pim Blokland, dat Feyenoord ooit heeft gered met een lening?''

''Ga in zo’n vechtorganisatie maar eens aan de slag als technisch directeur. Waarbij zelfs is geopperd om de technische man te laten functioneren samen met een technisch hart met clubmensen. Zoiets lijkt op helpen, maar in werkelijkheid mondt zoiets uit in een ondercuratelestelling.''

Lees meer over
De Kuip martin van geel Jan de Jong
Plaats reactie
666

funcgiggratl +0

Ga naar http://SpFling.com - perfecte datingsite voor volwassenen met een slim zoeksysteem om een sekspartner te vinden!

26-05-2019 15:57

reisickco +0

http://SpFling.com - perfecte datingsite voor volwassenen met het nieuwste slimme zoeksysteem om een partner te vinden

25-05-2019 21:40

imnoca +0

http://SpFling.com - een geweldige datingsite voor volwassenen met een slim zoeksysteem om een sekspartner te vinden!

25-05-2019 16:26

tomchesttar +0

Ga naar http://SpFling.com - een geweldige datingsite voor volwassenen met een slim zoeksysteem om een sekspartner te vinden!

25-05-2019 14:05

emtaturt +0

Ga naar http://SpFling.com - geweldige datingsite voor volwassenen met het zoeksysteem van de volgende generatie om een partner te vinden!

23-05-2019 20:11

lulemen +0

Ga naar http://Badoo.red - perfecte datingsite voor volwassenen met het nieuwste slimme zoeksysteem om een partner te vinden

23-05-2019 16:33

rabgaca +0

Ga naar http://SpFling.com - geweldige datingsite voor volwassenen met het zoeksysteem van de volgende generatie om een partner te vinden!

22-05-2019 14:39

cigofe +0

http://SpFling.com - perfecte datingsite voor volwassenen met het nieuwste slimme zoeksysteem om een partner te vinden

22-05-2019 08:50

inteza +0

Ga naar http://SpFling.com - perfecte volwassen datingsite met slim zoeksysteem om een sekspartner te vinden!

21-05-2019 10:27

frankyboy +6802

Nou het interessante is dat De Telegraaf de afgelopen jaren de propagandamachine was van de Feyenoord directie. Dit kritische artikel is echt een nieuwe wending. Komt ook niet uit de duim van Driessen maar van Marcel vd Kraan het schoothondje van Gudde, die voorheen alles recht praatte wat krom was bij Feyenoord. Lijkt erop dat de banden tussen de Telegraaf en Feyenoord niet meer zijn wat het was.

20-05-2019 21:42

opa57 +7

Valentijn Driessen, de Raspoetin onder de journalisten. Eerst aan het stoken in 020, zonder resultaat en nu is onze club aan de beurt. Niemand neemt dat braakmiddel toch nog serieus mag ik hopen?
Feit is dat Van Geel al 2 jaar 'over de datum was' en met al zijn blunders in die tijd de club aan de rand van de afgrond heeft gebracht en dat Jan De Jong NÓÓIT had mogen worden aangesteld. Die heeft werkelijk NÍETS op zijn cv staan dat welke aanstelling dan ook, bij welke BVO dan ook rechtvaardigt

20-05-2019 19:01

SVR +395

De CV van Jan de Jong is veel beter dan die van ambtenaartje Gudde, daar hebben we 9 jaar aan vast gezeten.

20-05-2019 21:28

FR-Arnhem +50055

Zit er eigenlijk al een afgevaardigde van de VVF in de RVC?

20-05-2019 19:00

ballenjongen +7

Valentijn Driessen de man die riep dat 020-Tottenham een appeltje eitje voor de neuzen zou worden.

20-05-2019 14:29

deleted106 +19

Ja zo kan je over elk persoon wel iets vertellen. Hij heeft gewoon gelijk.

20-05-2019 15:31

ballenjongen +7

Ja, zo kan je alles goed praten. Het is gewoon een lul.

20-05-2019 16:45

ballenjongen +7

Valentijn Driessen, is dat niet de man die riep dat Lucas Moura niet kon voetballen en helemaal nooit een doelpunt kon maken?

20-05-2019 14:28

ndroock1 +2443

Die uitspraak blijft Driessen z'n hele leven achtervolgen. - En in de rust Malle Gijp die zegt dat het er alleen nog om gaat of het 3-0 of 4-0 voor 020 wordt.

21-05-2019 08:28

willykment +2144

Even los van de vraag wat hier van waar is, de bron is niet bepaald de meest betrouwbare journalist die er is, moeten we ons ook afvragen of de strekking van het verhaal klopt. Het lijkt mij juist de ideale situatie om nu in te stappen als TD, het kan alleen maar beter worden als je de juiste dingen doet.

20-05-2019 13:48

San4311 +0

Probleem is wel - waar Valentijn zowaar gelijk in heeft - is dat er zeker waar een machtsstrijd gaande is. Er zijn allemaal ego'tjes die de touwtjes willen hebben, en hun eigen belangen hebben.

20-05-2019 21:10

Guipelle +1791

In dit stadium van doorgaan met eigen jeugd ben ik van mening dat een technisch hart binnen de club voldoende moet zijn. Stam kan aangeven wat hij wil qua spelwijze en Kuyt en zijn zeer ervaren rechterhand kunnen aangeven of die spelers binnen de jeugd aanwezig zijn en het ook kunnen brengen. Voor gerichte directe aankopen kan Troost wel onderhandelen met andere clubs. Verkopen idem.

20-05-2019 13:44

eefb014 +5429

Een rvc lid dat zich bemoeit met dagelijkse zaken. Dat gaat natuurlijk niet.

20-05-2019 20:31

San4311 +0

Technisch hart lijkt enige optie momenteel.

Samenstelling uit de trainer(s) van de hoogste jeugdploeg - wat in dit geval dus Kuyt is - die overzicht heeft over wat we al hebben, de hoofdtrainer/coach die als het ware een Engelse manager-rol vult en dus zegt wat hij wilt hebben/nodig heeft, en iemand met een zakelijk netwerkje die het verder regelt.

Probleem hierin is dat je nog steeds een iemand hebt die daar dus verstand van heeft, en het netwerk bij de hand heeft.

Een RvC lid de dagelijkse orde laten bepalen is organisatorisch een no-go.

20-05-2019 21:12

SVR +395

Kuijt komt erbij als TD-in opleiding, maar is een ideaal uithangbord naar buiten en een enorm netwerk. Verder Troost als rvc-lid, Brard vanuit de jeugdopleiding en Japie de trainert. Gaat prima werken voor de komende 2/3 jaar. Op de achtergrond zal Wimpie ook nog wel betrokken blijven en wellicht kan van Wonderen naar de club worden gehaald, als bijzondere jeugdscout en trainer o19. Die kent het Nederlandse jeugdvoetbal nu op zijn duimpje, gezien zijn laatste 10 jaar.

20-05-2019 21:31

klompus88 +20272

Niemand wil erin stappen

20-05-2019 12:54

lsimon +1248

Was het maar een vechtorganisatie... Het is een pappen-en-nathouden-organisatie... Valentijn Driesen bewijst weer eens totaal 0 verstand van deze club te hebben.

20-05-2019 12:43

ArieG +28

Inderdaad! Er wordt helemaal niets gevochten voor de club. Dat is juist een aspect dat ik mis in de organisatie. Een vechtorganisatie met toonbare vechtlust zou juist heel erg door de supporters worden gewaardeerd, het tegendeel is waar.

20-05-2019 12:55

ezechiel +2222

Niemand wil naar Feyenoord want ze weten dat het een wanorde is binnen Feyenoord.

20-05-2019 12:37

Francoise +0

Ach ja vanaf de zijlijn weet iedereen het zo goed...

20-05-2019 12:33

CPP +3511

Totaal onzin verhaaal. Een goede directeur/manager weet juist dat hij het niet alleen moet /kan doen. Krijg nog meer minachting voor van Geel als het zo zou zijn dat hij de afgelopen jaren nietr gewerkt heeft met een technisch overlegsorgaan. Bovendien is de situatie juist ideaal om in te stappen omdat je het eigenliojk alleen maar goed/beter kan doen. En in die wereld is het worden ontslagen ook niet het aller ergste want hoge oprotpremie en vaak weer snel een andere baan.

Waar kan ik solliciteren?LOL

20-05-2019 12:26

ndroock1 +2443

Van Geel was géén solist. Het is té makkelijk om alles op zijn bordje te schuiven.

21-05-2019 08:32

CPP +3511

1. Was wel veel te veel een ‘solist’. Die kritiek kreeg hij regelmatig. En 2. Maak niet uit hoe hij het invulde, hij was de eindverantwoordelijke.

21-05-2019 11:49

Francoise +0

Goed verhaal Willem 07

20-05-2019 12:22

Willem07 +8479

Ik zou wel eens meer willen weten over cultuur binnen een club en supportersschare. Het is mijns inziens namelijk gewoon een psychologisch of sociologisch fenomeen. Waarom zijn fans bij een club (lees Feyenoord) altijd bezig om iemand de schuld van het falen. Er wordt één persoon uitgekozen die het falen verpersonificeert: een Lex Immers, een Jordy Clasie, een van Bronckhorst of een van Geel. Als hij maar weg is dan is het goed. Twee jaar geleden bij het landskampioenschap was het 'Martin van Goud' en nu heeft hij 'de club kapot gemaakt'. Net alsof Martin van Geel de afgelopen jaren bezig is geweest om de club moedwillig kapot te maken. Ook is het vaak de schuld van de KNJB of de 'Joodse'media. Bij Feyenoord en de supporters hebben we last van een zondebok cultuur. Altijd is het iemands schuld voor het niet voldoen aan de (soms irreëele) verwachtingen. Volgens mij ligt hier de oorzaak en kan je hier beter naar kijken dan je alleen te focussen op de symptomen ('Jantje of Pietje wil geen TD worden'). Zijn de verwachtingen wel reëel? Wat verwachten we? Hoe gaan we dat bereiken? Bij Feyenoord gaat het veel te veel over de poppetjes en veel te weinig over strategie en de structurele uitvoering daarvan en wie welke verantwoordelijkheid draagt.

20-05-2019 12:15

mdgrdam +12850

Wie bij Feyenoord aan de slag wil, wordt inderdaad vroeg of laat de zondebok. Daar hebben weinig mensen trek in.

20-05-2019 19:19

hasil +8

Als het sportief minder gaat is er altijd geouwehoer in de tent. Zou trouwens vreemd zijn als dat niet het geval zou zijn. De structuur bij de club is al jaren hetzelfde.

En in deze structuur heeft MvG een jaar of 8 kunnen werken en hebben wij de trainers Koeman en GvB gehad die in betrekkelijke rust hun werk jarenlang hebben kunnen doen. En toen had je ook al een VvF.

Er is helemaal geen machtsstrijd met de VvF omdat de mate van inspraak/medezeggenschap gewoon schriftelijk vast ligt. En dat is dat men thans 1 zetel in de RvC heeft.

Wat juist een sterk punt de laatste jaren bij de club is geweest is dat sedert het bijna-faillissement het op alle fronten betrekkelijk rustig is geweest. Dat is wellicht de belangrijkste reden geweest dat je kampioen bent geworden en een paar bekers hebt gepakt.

20-05-2019 11:57

janev +4

De VvF heeft 2 vertegenwoordigers (Herman van Drie en Sjaak Troost) Bovendien kunnen de vrienden hun macht uitbreiden als ze vertegenwoordigers worden in een soort Technisch Hart , bijvoorbeeld Rob Slotboom (voorheen afgevaardigde technische zaken van de vrienden in de RVC) en Pim Blokland.

20-05-2019 12:12

hasil +8

De VvF had 2 afgevaardigden maar nu nog eentje omdat er wat geld is afgelost en dat is Sjaak Troost.

Het is natuurlijk kolder te denken dat de BVO gaat accepteren dat de VvF weer meer invloed via een TH gaat krijgen terwijl men juist een paar miljoen betaald heeft om hun zeggenschap terug te brengen.

20-05-2019 12:30

ezechiel +2222

Een chaos dus

20-05-2019 12:38

janev +4

Er is geen lid van de VvF uit de RVC gestapt. De financiële aflossing was beperkt. De RVC bestaat uit een onafhankelijke voorzitter ( Toon van Bodegom)) 2 vertegenwoordigers van de Stichting Continuiteit Feyenoord (Gerard Moussault en Richard Bruens) en 2 vertegenwoordigers van de VvF namelijk Herman van Drie (opvolger van Pim Blokland) en Sjaak Troost (opvolger van Rob Slotboom) Dit is de huidige situatie. Je kan dit nazoeken op de officiële site van Feyenoord.

20-05-2019 15:53

ndroock1 +2443

@hasil bereidt z'n posts dus niet goed voor.

21-05-2019 08:36

ElPanzeFr +21344

Moet je nagaan hoe veel macht Van Geel rond zich gecentreerd had. Vind je het gek dat iedereen nu zijn invloed bevecht als alles eerst bij een incapabele en stoïcijnse Van Geel lag.

20-05-2019 11:23

San4311 +0

En de supporters die de bezem willen zien maar voor gek verklaren...

20-05-2019 21:14

Tweebenig +6

Wordt dus lachen, de komende maanden!

20-05-2019 11:04

echtwel +2208

Aldus de opper tele neus

20-05-2019 10:53

kevinmulFR010 +18073

Lucas moura haha.

20-05-2019 10:22

Willem10 +11981

Die kan je rustig laten lopen toch....kan niks. Hahahahahaha

20-05-2019 11:21

ArieG +28

O ja, de VvF. Hoe zit het met die restschuld? Ik dacht nog 30 miljoen? Moet volgens mij ook nog worden afgelost.

20-05-2019 10:04

ron123 +0

Die schuld is totaal niet belangrijk, is meer uit liefde gedaan

20-05-2019 10:07

ArieG +28

Dat weet ik wel, maar moet wel worden terugbetaald. De VvF oefenen vooralsnog geen druk uit geloof ik.

20-05-2019 10:12

maradonna +1

Dat hebben ze al gedaan v geel wilde versneld de aandelen terug kopen om de zgn vrienden hun macht te ontnemen vrienden ?

20-05-2019 10:33

fr1985 +6312

Volgens mij hebben de VvF al meermaals aangegeven dat wat hun betreft die schuld helemaal geen haast heeft. Voor hun staat voorop dat Feyenoord financieel en sportief goede resultaten boekt, dan komt dat terugbetalen vanzelf wel.

20-05-2019 10:43

maradonna +1

Nee dat snap ik dat ze geen haast hebben of denk jij dat ze er niets aan verdienen ? De echte vrienden zijn de supporters die ieder jaar een seizoenkaart kopen

20-05-2019 10:52

maradonna +1

En zo is het vriend

20-05-2019 11:00

janev +4

De meeste vrienden investeerden uit liefde voor Feyenoord, maar sommigen zoals volgens mij Rob Slotboom en Pim Blokland doen het om de macht

20-05-2019 11:04

maradonna +1

Die zgn vrienden willen dat niet die willen macht en die hebben ze al misbruikt door v geel op te laten stappen die wilde nl zo snel mogelijk de aandelen terugkopen

20-05-2019 10:36

ernst H +4998

Toen de VVF in Feyenoord stapten ging het heel slecht met Feyenoord.

Nadat zij zich ermee gingen bemoeien, werd v.Geel aangesteld en die vervolgens Koeman.
Toen ishet beter gaan lopen.

Op het moment dat MvG minder ging presteren wilden ze van hem af.
Alleen de toenmalige RvC heeft dat tegengehouden.

Ook wilden de VVF, Robert Eenhoorn, maar de RvC hebben Jan de Jong erdoor gedrukt.

Martin van Geel wilde versneld aflossen om van de vrienden af te komen.
Maar sinds Sjaak Troost en v.Bodegom in de RvC zitten is de macht van MvG ingeperkt en uiteindelijk is hij ontslagen.

Nu zitten we nog met het probleem van Jan de Jong die niets aan de club toevoegt.
Die man moet er allereerst uit, waarna alsnog een andere Algemeen Directeur moet komen

Die vervolgens orde op zaken moet stellen.

20-05-2019 10:52

maradonna +1

Hij is niet ontslagen en de vrienden misbruiken hun macht die willen hun eigen vriendjes binnenhalen

20-05-2019 10:56

ernst H +4998

Ja, omdat ze het beste voor de club willen.
Dus jij wilt liever iemand die uit media land komt, lekker een salaris van 7ton laten opstrijken, terwijl hij zelf geen kennis van zaken hebt.

Nou dan heb ik meer vertrouwen in de VVF.
Supporters zoals jij, de domme supporters zeg maar.

Die werken de club alleen maar tegen.
die zijn mede de oorzaak dat we nooit verder komen.

20-05-2019 11:00

maradonna +1

Die domme supporters zijn die mongolen die ons veel geld kosten met vuurwerk afsteken

20-05-2019 11:04

ernst H +4998

Ja precies en die zeggen ook dat soort dingen.

De VVF hebben geld in de club gestoken, zonder de garantie dat ooit nog terug te zien.
Feyenoord had ook nog Failliet kunnen gaan.

En nu ze zagen dat het mis ging met v.geel en de Jong niet ingreep, hebben zij uit belang van de club ingegrepen.

Of wilde jij v.Geel nog ff dooor laten gaan.
Nu zit de JOng in de weg en die frustreert de boel.

Dat soort lui moet je helemaal niet in je club willen hebben joh.
Die man is totaal ongeschikt, maar hij wil wel zijn positie behouden.
En die mensen steun ji.?

20-05-2019 11:10

maradonna +1

Het is een slechte zaak dat aandeelhouders het technisch beleid van de club willen bepalen onder aanvoering van blokland en hier nam v geel en de jong geen genoegen mee
De jong was wel een foute keuze en als hij verstandig is stapt hij op en laat dan blokland en consorten die plek maar innemen

20-05-2019 11:16

ernst H +4998

De aandeelhouders, zoals jij ze noemt, willen helemaal niet het technische beleid bepalen.

V.Geel heeft jarenlang zijn gang kunnen gaan.
Maar als jij 30 miljoen verkwanseld en ons buiten de piramide houdt met alle gevolgen van dien.

En de RvC doet niks, ja dan gaan ze zich roeren.
Gek he, ja dat is heel raar.....

Wees verdomme blij dat er nog mensen met een Feyenoord hart zich druk maken om de club.

20-05-2019 11:25

maradonna +1

V geel heeft 60 milj binnen gehaald

20-05-2019 11:30

maradonna +1

Machtsmisbruik valentijn driessen heeft gelijk

20-05-2019 11:31

ernst H +4998

Je kletst maar wat joh,

Dus je wilde v.Geel nog even langer aan laten modderen.

Driessen dat was toch die man, die zei dat ja Moura gewoon vrij kon laten.....die Valentijntje toch......

20-05-2019 11:43

maradonna +1

Tikkie terug heeft volkomen gelijk

20-05-2019 12:20

maradonna +1

Die ernst ben jij een vriendje van de vrienden

20-05-2019 12:29

maradonna +1

Dat wil niemand hier zien maar het klopt wel

20-05-2019 12:53

Willem10 +11981

Jorien maar voor twee of drie aanstellen? GKL durft beslissingen te nemen en weet hoe de poppetjes neer te zetten. Zou een mooie geste zijn aan deze markante voorzitter, die niet zo netjes is behandeld. Oké, tuurlijk, ik ken alle argumenten en het verhaal van de rente en zo, maar hij heeft ook zeer veel verdiensten voor de club.

20-05-2019 11:26

maradonna +1

Die zou ik zeker terug willen

20-05-2019 11:33

Willem10 +11981

Twee of drie jaar bedoel ik. Als een soort crisis manager.

20-05-2019 11:38

hasil +8

Je zegt gewoon een paar feitelijke onjuistheden. MvG is niet ontslagen. ik ken geen ontslagen werknemer die daarna nog mag aanblijven en vrolijk zijn werk blijft doen. Was hij ontslagen dan was hij per direct vertrokken. Dan is er sprake van een vertrouwensbreuk en stoppen partijen direkt.

MvG gaat niet over het aflossen van schulden. Statutair ligt vast hoe en in welke mate er afgelost wordt aan de VvF. Ook is de macht of beter gezegd zijn de bevoegdheden, want dat is een beter woord, van MvG niet ingeperkt of uitgebreid. In de taakomschrijving van een TD staat precies waarvoor hij verantwoordelijk is en hoe ver zijn bevoegdheden reiken.

En voor MvG maakt het niets uit wie er in de RvC zit want hij moet zaken doen met de gehele RvC en niet men een enkel individu.

20-05-2019 12:43

maradonna +1

Ernst h is een vriendje van de vrienden en dat is prima maar zijn verhaal klopt van geen kanten

20-05-2019 12:50

ernst H +4998

Vertrouwen jullie dan maar op Jan de Jong, want sinds die er zit gaat t geweldig met de club.

Lekker laten doormodderen en dan over een tijdje weer klagen.

20-05-2019 13:11

maradonna +1

Nee die de jong moet ook weg

20-05-2019 13:51

Tullepetaon +0

er is geen schuld bij de VvF. Zij zijn aandeelhouders en er zijn afspraken tussen hen en Feyenoord over de voorwaarden waaronder Feyenoord deze aandelen kan terugkopen. De eerste tranche is door Feyenoord 2018 teruggekocht ( ik meen 3,5 miljoen€ ). Toen is ook het jaarlijkse dividend aangepast van 4% naar 2%.

20-05-2019 12:11

maradonna +1

Dan krijgen ze meer dan bij de rabo

20-05-2019 12:27

Ratfield +3566

Ik zet mn geld op Toon en de VvF.

Laat de rest alsjeblieft aan een ketting in de Maas glijden ...

20-05-2019 09:56

maradonna +1

Vrienden van feyenoord whaaaaaaaa die hebben de chaos die momenteel heerst in eigen belang opgezet

20-05-2019 10:38

maradonna +1

De coupe van blokland en consorten is mislukt ha ha ze wilde eenhoorn

20-05-2019 11:02

maradonna +1

Zitten wij toch op éen lijn tikkie

20-05-2019 11:03

Fasteddie +0

Beter allebei een lijn nemen anders wordt het vechten in het midden hahahaha

20-05-2019 11:09

maradonna +1

Valentijn heeft helemaal gelijk in mijn ogen is v geel onterecht onder druk gezet om te vertrekken en zal bij willem ll laten zien dat feyenoord een grote fout heeft gemaakt

20-05-2019 09:55

Dre3000 +6210

Maar van Geel gaat weg dus iedereen is blij toch

20-05-2019 09:28

ron123 +0

Zeker....is niet in staat echt professioneel te werken op hoog niveau.

20-05-2019 10:04

ron123 +0

Haal Wouter Bos maar op, die weet wel hoe ie een zaak moet runnen. Geen idee of die door anderen bij Feyenoord gepruimd wordt.

Bos heeft altijd gezegd fanatiek Feyenoord supporter te zijn, hij is van 1963....dus nu zijn kans nog een paar jaar te laten zien hoe groot zijn liefde werkelijk is.

20-05-2019 10:06

feyenoordjob +920

Wouter bos is idd heel bekend in de voetballerij, heeft ook goed netwerk en ervaring. Weet prrcies hoe de voetbalwereld werkt. Wat een fantastisch idee,, pluim voor jou

20-05-2019 10:26

Mensini +14582

De VvF is het dalijk zat en halen Brands....!

20-05-2019 09:23

Ratfield +3566

Want die zal zn 5,5M salaris wel opgeven ...

20-05-2019 09:55

Mensini +14582

Misschien heeft hij schoolgaande kinderen en wil hij terug naar nl...

Of is hij toe aan een échte uitdaging!

20-05-2019 10:54

Mensini +14582

Hij zit dat al zeker 1 jaar langer...

20-05-2019 11:43

Mensini +14582

Oh, ik had niet het idee dat hij pas (amper) 1 jaar weg was...

20-05-2019 12:13

Ratfield +3566

ja, want dat 'opboksen tegen Liverpool' is toch een kwestie van tijd die iedere TD daar wel managed ...

:)

20-05-2019 11:08

Willem07 +8479

Kunnen 'we' ook mooi die schoolgaande kinderen bedreigen als het slecht gaat.

20-05-2019 11:12

onraad +5506

die Valentijn moet zijn eigen gewoon met 020 bezig houden

20-05-2019 09:12

Miket +0

Waarom? Hij heeft gewoon gelijk, het is ook kansloos dat je als organisatie eind mei nog steeds geen nieuwe TD hebt. Is werkelijk lachwekkend, als club moet je nu serieuze lijntjes al uitleggen en al aan het onderhandelen.

20-05-2019 09:47

Johnguidettiengrazianopelle +11

Want hij drukt jou met je neus op de feiten terwijl je liever wilt wegkijken

20-05-2019 10:25

Fan-On-Tour +2012

Dat er geen visie is is duidelijk. Niemand neemt de leiding en iedereen wil de leiding, geen beslissers.
Veel te veel mensen zijn er mee bezig en iedereen zegt dat de ander het fout doet, ga bij elkaar zitten en spreek wat af, wees ondernemer geen worden maar daden.

20-05-2019 09:05

fr-tuin +0

Heel dat stadionplan hangt als een donkere wolk boven onze club.
Dit brengt zoveel onrust met zich mee.
Ook de communicatie is zo ver te zoeken. Er is wel een visie. Men heeft gekozen om geld te steken in een nieuw trainingcomplex en een nieuw complex voor de academy. Hierdoor is er nu geen geld voor het eerste elftal.
Van Geel en Gio zijn een seizoen te laat weggegaan. Gio is wat mijn betreft ook een held, maar op vriendjespolitiek kon je hem nog weleens betrappen. Dat brengt onrust in een selectie. Bij v Geel was het voornamelijk het missen van de voetbalpiramide en niet luisteren naar zijn scoutingsmodel het probleem.
Dan idd Jan de Jong, die is gewoon veelste licht. Geeft niet was Gudde ook.
Maar Jan de Jong probeert zich nogal populair te maken. Want nu in zijn nadeel werkt. Want je werkt als een clown en gedraagd je als een clown. Dan is 1 + 1 = 2 Kijk de interview van bijv idd een Eenhoorn en legt die naast de Jong en zie het verschil. Denk je dat RvC dat niet ziet.

20-05-2019 08:48

Orgullo +7666

Niet het stadion plan, de besluiteloosheid in dit dossier. Je moet een keer de Kuip uit, accepteer het.

20-05-2019 09:09

fr-tuin +0

Vind ik ook, maar zorgt wel voor een hele negatieve houding

20-05-2019 09:44

janev +4

Volgens mij is Eenhoorn gevraagd om opvolger van Gudde te worden, maar heeft hij geweigerd omdat hij net een huis in Alkmaar had gekocht. In december 2018 heeft hij wederom gezegd bij AZ te blijven. Een gedeelte van de VvF willen hem nu alsnog, maar het is maar de vraag of hij het wil doen.

20-05-2019 12:33

Bosh +1611

Totaal flauwekul opstook geouwehoer van tante betje.

20-05-2019 08:41

Steven_Seagal +27855

Eens met deze man

20-05-2019 08:29

FcTussenjaar +18

Ik kan me voorstellen dat je hier totaal geen zin in hebt

20-05-2019 08:25

kimba +58

Ted van Leeuwen is de enige goede optie. Man met internationaal netwerk

20-05-2019 08:20

beppie172 +65739

Ik hoor de term technisch hart alleen vallen als optie omdat er geen TD gevonden kan worden. En VvF zijn alleen een macht vanwege 2 zetels in RvC. Maar ja, doordat van Bodegom aan hun zijde gaat staan, wat nu het geval lijkt, krijg je dus de huidige wanorde. Oude rekeningen willen vereffenen en zsm MvG weg sturen, en er nu achter komen dat het niet zo makkelijk is een vervanger te vinden.

20-05-2019 08:12

delangemuur +11773

"Allerlei groeperingen, gekapseld in de zo complexe cluborganisatie, laten publiekelijk van zich horen en bewaken hun territorium of zijn bezig hun invloedsfeer intern uit te breiden. "

Ik heb precies hetzelfde gehoord van een kennis die ooit door Feyenoord was ingehuurd voor een opdracht

20-05-2019 07:54

crashtestdummy +21887

Loeki blijkt gewoon te licht te zijn. Kan de man niets aan doen. Maar hij doet er goed aan om zijn conclusies te trekken. En dan uit alle macht Eenhoorn halen. Dan stáát er iemand.

20-05-2019 07:53

beppie172 +65739

Ja, laten we die ook wegsturen. Dan krijg je echt een machtsvacuüm.

20-05-2019 08:13

crashtestdummy +21887

Weet ik niet hoor. Loeki is nou ook niet bepaald een leider. Als alle partijen het willen uitvechten, dan graag meteen

20-05-2019 09:21

beppie172 +65739

Je hebt dan geen statutair directeur meer en dan kunnen er geen beslissingen worden genomen of contracten worden getekend.

20-05-2019 12:57

mariobeenhakker +0

Jan de Jong wieberen ga maar terug naar NOS om homofielen festival te organiseren met je kut kapsel

20-05-2019 07:50

vaks1908 +0

Jan de Jong moet de leiding pakken als directeur zijnde, zoals in elke organisatie. Het feit dat hem dat niet is gelukt maakt hem incapabel.

20-05-2019 07:44

Tullepetaon +0

inderdaad, het lijkt wel of onze Algemeen Directeur is ondergedoken.
Kan niet lang meer duren.

20-05-2019 07:46

ladinsky +10

Eenhoorn proberen te halen als Sportdirecteur, een soort kruising tussen AD en TD. Verantwoordelijk voor alles op technisch, commercieel en financieel vlak. Ondersteund door goede managers die veel van het operationele werk voor Eenhoorn doen maar niet allemaal in de directie zitten.

Verder iemand apart verantwoordelijk maken voor het stadion dossier. Als JdJ dat kan is dat prima, en anders een ander op die plek en JdJ ontslaan.

20-05-2019 07:37

bleikjr +4

https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/feyenoord-begaat-met-jan-de-jong-een-historische-blunder~afe526dc/

Het begin van het einde

20-05-2019 05:14

kullekefeyenoord +3

Slotboom krijgt z'n gelijk. Alles wat hij heeft voorspeld komt uit. Wat een trieste constatering.

20-05-2019 05:34

badeend +7750

Ja zo jammer dat hij toch gelijk gekregen heeft

20-05-2019 06:28

dreetje13 +4

Daar stapt niemand in.Logisch!

20-05-2019 07:09

frkvz +0

Pijnlijk dit.

20-05-2019 09:15

Degekstuh +5303

Vraag Ted van Leeuwen nou gewoon stelletje kk downies!!!!

Ferry de haan ???? Serieus Fey???? Kk ga nou is weg joh met zulke nobody s te vragen

20-05-2019 05:13

delangemuur +11773

Ja snap ook niet dat ze niet bij hem zijn uitgekomen. Zeker na al die afzeggingen.

20-05-2019 07:55

Willem07 +8479

Ted van Leeuwen, optieven met die kutboer!

20-05-2019 11:14

Degekstuh +5303

Nee wie dan? Derest is te schijterig

Of gaan we Dirk weer naar voren schuiven???

Wat een amateuristiche bende zeg jezus!!!!

20-05-2019 11:16

bleikjr +4

''Ga in zo’n vechtorganisatie maar eens aan de slag als technisch directeur. Waarbij zelfs is geopperd om de technische man te laten functioneren samen met een technisch hart met clubmensen. Zoiets lijkt op helpen, maar in werkelijkheid mondt zoiets uit in een ondercuratelestelling.

Ja maar liever een ondercuratelestelling dan een TD een onbepaalde tijdscontract geven en lijdzaam toezien hoe die alleenheerser de club in recordtijd naar de tering helpt

20-05-2019 05:05
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties