Van Persie: ''Ik vind zijn insteek vaak negatief''

Van Persie: ''Ik vind zijn insteek vaak negatief''

Robin van Persie heeft afgelopen dagen diverse afscheidsinterviews gegeven. In gesprek met FOX Sports gaat de oud-voetballer in op de kritiek van Willem van Hanegem. De oer-Feyenoorder haalt regelmatig flink uit in zijn column naar diverse spelers van de Rotterdamse club. Volgens Van Persie kan de kritiek ook op een andere manier worden gebracht.

"Ik moet zeggen dat ik het niet altijd met Van Hanegem eens ben. Ik vind zijn insteek vaak negatief. Dat is niet mijn insteek, ik bekijk het liever positief. Willem is een voetballegende natuurlijk, als iemand z'n mening mag geven, dan is hij het. Alleen: de manier waarop hij dingen brengt, is niet mijn manier. Ik denk dat er andere, betere manieren zijn om iemand te raken.''

''Als je een jonge speler bent en je hoort een pittig verhaal over jezelf, dan kan dat iets met je doen,'' vervolgt Van Perise in gesprek met de voetbalzender. ''Ik denk dan: wat is hier het doel van? Het kan ook op een andere manier. Je kunt bijvoorbeeld ook iemand opbellen. Ik zou dat stijlvoller vinden.''

Lees meer over
Robin van Persie Willem van Hanegem
Plaats reactie
666

funcgiggratl +0

Ga naar http://SpFling.com - een geweldige datingsite voor volwassenen met een slim zoeksysteem om een sekspartner te vinden!

26-05-2019 15:56

reisickco +0

http://SpFling.com - geweldige datingsite voor volwassenen met het slimme zoeksysteem van de volgende generatie om een partner te vinden!

25-05-2019 21:39

imnoca +0

http://SpFling.com - een geweldige datingsite voor volwassenen met een slim zoeksysteem om een sekspartner te vinden!

25-05-2019 16:25

tomchesttar +0

http://SpFling.com - perfecte datingsite voor volwassenen met het nieuwste slimme zoeksysteem om een partner te vinden

25-05-2019 14:04

emtaturt +0

Ga naar http://SpFling.com - perfecte datingsite voor volwassenen met het nieuwste slimme zoeksysteem om een partner te vinden

23-05-2019 20:10

lulemen +0

Ga naar http://Badoo.red - een geweldige datingsite voor volwassenen met een slim zoeksysteem om een sekspartner te vinden!

23-05-2019 16:32

cigofe +0

Ga naar http://SpFling.com - een geweldige datingsite voor volwassenen met een slim zoeksysteem om een sekspartner te vinden!

22-05-2019 08:50

raul06 +12

de neuzen hebben sjaak swart en wij hebben van hanegem, beide willen het beste voor de club maar lijken net 2 dorpsgekken als ze iets uitkramen en misschien niet alles maar veel is wel vaak onzin

21-05-2019 13:07

doedie +0

Jongen , jij lult onzin!

Juist deze twee iconen hebben met veel eenvoudiger voetbal hun club groot gemaakt.

En weet je hoe!

Door over “ My DEAD BODY mentaliteit en groot klasse voetbal.

Kan je van dit Feyenoord niet zeggen.

Luisterden wij maar als club naar hun advies , dan was het misschien niet zo beroerd gesteld met ons , qua presteren.

En dan heb ik het nog niet eens over structureel meedoen om datgene.

Want de echte naam mag je al niet meer benoemen bij ons , wat waarschijnlijk pas over 17 jaar weer eens gaat gebeuren.

21-05-2019 14:03

inteza +0

http://SpFling.com - een geweldige datingsite voor volwassenen met een slim zoeksysteem om een sekspartner te vinden!

21-05-2019 10:27

Pride of Rotterdam +358

Hey kijk! RvP heeft een mening ergens over en word hier meteen weer de grond in geboord....
echt ongelooflijk wat een niveau hier weer!
Ruis op de lijn heet dat geloof ik

21-05-2019 08:51

doedie +0

Die ruis op de lijn maakt duidelijk dat er geswitch moet worden naar een andere frequency , Pipo.

21-05-2019 11:48

Aidan_Exclusive +7786

Het ligt een beetje aan de persoon, maar ik denk ook dat dit gewoon een generatie dingetje is.
Het "ik zeg het negatief, maar bedoel het juist positief" is zoals het vroeger normaal was, de hele positieve benadering is iets van de laatste 10 jaar.

Je moet er bij Willem een beetje doorheen kijken en het niet te letterlijk nemen.

21-05-2019 06:35

mitchelisgauwtevrede +0

fc plaat voor je kop tegenwoordig waarheid is hard kneus word je dik voor betaald om dat aan te horen bek houden en buffelen voor je centen luie flikkers was echt mijn idool maar is een kutje geworden mag best veranderen hoor geen probleem maar wat een dominee kan btr samen met kuijt een kerk stichten ofzo hoertjes! zooooo dat lucht op

21-05-2019 01:03

whasjoewahn +16562

Ach, allebei hebben ze hun gebreken in de communicatie naar buiten.

RVP was soms ook niet geloofwaardig.

WvH heeft duidelijk zijn voorkeur voor bepaalde spelers

20-05-2019 23:06

TYREP +1

robin van persie is dus een lul.

20-05-2019 23:04

scritor +13591

hear hear! altijd dat negatieve gezeik. een spiegel van de fans, die iedereen de kuip uit jagen. hoe zou het toch komen dat niemand meer voor onze mooie club wil/durft te werken?

20-05-2019 22:42

Weekwel +1

Niet door ons hoor pannenkoek. Dat komt door het teves beleid.

21-05-2019 00:35

Wessel0180 +2538

Willem werd nooit gevraagd binnen Feyenoord. Juist om zijn kritiek. Dat is iets wat deze club nodig heeft. Realistische kijk en kritiek op de dingen die niet goed gaan. Alleen dat zou deze club vol positivisme over zelfs de dingen die niet goed gaan kunnen redden. Topsport klimaat kort samengevat.

20-05-2019 21:25

doedie +0

Wessel , jij zegt precies zoals het is.
De positievelingen noemen ons azijnzeikers , maar zij zijn juist van het niveau nepsupporters.

Nooit willen ze eens de gebreken zien van deze club.

Sterker nog de positifo,s klappen zelfs voor slechte resultaten en wanprestaties.

Dan ben ik toch liever een azijnzeiker!

21-05-2019 11:41

Wessel0180 +2538

Amen amen..

21-05-2019 16:58

IPPA001 +97

Ik vind WvH soms inderdaad wat hard en recht voor zijn raap. Maar dat gezapige van RvP vind ik helemaal niks, geweldige speler hoor. Alleen in en buiten de kleedkamer heb je meer aan een type als Dirk Kuijt, zeker als je coach ook een zachte is die de tere zieltjes van onze miljonairs niet wilt kwetsen.

20-05-2019 21:19

feyenoord_Freak +14031

Willem zou eigenlijk maatschappelijkmedewerker moeten worden bij Feyenoord om de spelers door en door te kennen en dan pas kritiek geven .
Mischien helpt dat dan van plaats gelijk openbaar op zijn manier zijn ei kwijt te kunnen :0)

20-05-2019 20:56

Toldo +280

Ik heb genoten van Van Persie. Desalniettemin gaat het bij Robin vooral om Robin. 95% van wat Willem zegt is terecht. Dit hoef je ook niet in een interview te zeggen. Je kan namelijk ook even bellen...

20-05-2019 20:56

ArcticMonkeys +0

Volledig eens met Van Persie.

20-05-2019 20:42

Veulpoepers +1

Vooral niet duidelijk je mening zeggen zoals Willem wel doet, nee draai lekker om de hete brei heen zoals RvP en GvB. Daar schiet je gegen flikker mee op.

20-05-2019 21:39

ArcticMonkeys +0

Van hanegem roept al jaren iets maar slaat net zo vaak de plank mis als raak. daarnaast heeft hij al sinds 1995 niks meer gedaan voor de club. dan heb ik meer respect voor wim jansen.

20-05-2019 22:01

doedie +0

Jongen Arctic,
Je weet totaal niet wat je aan het lullen bent.
Daarbij heb je het over een van de grootste iconen en legende van onze club.

Na Cruyff , de beste voetballer die Nederland heeft voortgebracht.

Wat Willem zegt klopt gewoon omdat Willem nml geen onzin lult.

Hij is alleen niet zo goed in uitdrukken van kwaliteit.

Net nml als Johan Cruyff.
Die werd heel lang ook niet serieus genomen qua commentaar.

21-05-2019 11:58

Feyenoord_West +0

Het enige verschil is dat Cruyff op de leeftijd die willem heeft al heel lang serieus werd genomen met zn uitspraken.

21-05-2019 12:58

joepie +22

Bij Willem zit nog veel oud zeer.

20-05-2019 20:00

coenf99 +4742

De waarheid is soms hard RvP. WvH kan soms wat negatief overkomen, maar hij is de enige die met de harde feiten op tafel komt.

20-05-2019 19:56

Bartje +951

Het punt van Van Persie is dat dat niet per definitie in de krant hoeft.

20-05-2019 20:12

RJJ +49

Zolang het over voetbal gaat, heeft Willem vrijwel altijd gelijk. We spelen al jaren voetbal, waarbij alle alarmbellen binnen de club af zouden moeten gaan, zo laag niveau is het. Willem is de enige die daar constant op wijst en zich niet blind laat staren door een JC schaal of bekerprijs. Daar moeten we god op zijn blote knieen voor bedanken, want als hij wegvalt doet niemand het meer en gaat iedereen geloven dat we niks meer zijn dan AZ, terwijl onze begroting 3x zo hoog is en nog geen 10% minder is dan PSV.

20-05-2019 19:40

Juicher +62204

Het zou een zege voor Feyenoord zijn als Willem lekker naar de achtergrond schuift en zich niet meer uitspreekt over het reilen en zeilen binnen de club.

20-05-2019 19:54

ForeverFR52 +1

Een zege? Een overwinning? Ga je schoolgeld terughalen!

20-05-2019 20:20

Juicher +62204

Je hebt mijn zege jongen.

20-05-2019 21:25

ForeverFR52 +1

Fijn, middenmotor. Stel het op preis.

21-05-2019 17:35

ricodetico +12982

De manier waarop hij het brengt is negatief, maar er is meestal geen woord over gelogen.

20-05-2019 19:17

coenf99 +4742

True en er is op dit moment ook weinig positiefs te melden over Feyenoord helaas.

20-05-2019 19:58

Feyenoordvrouwtje +2610

Eindelijk iemand die het durft te zeggen. De kritiek van WvH doet meer kwaad dan goed. Als voetballer vond ik hem geweldig. Nu moet hij zijn mond houden. Door hem worden mensen negatief beïnvloed. Opbouwende kritiek is best, maar azijn pissen moet hij niet doen. Helaas het laatste doet hij veel te veel.

20-05-2019 19:17

Juicher +62204

Ik heb het ook al vaker gezegd. Willem is al jaren eerder een last voor Feyenoord dan dat hij van waarde is. Jammer dat hij dit niet zelf ziet of wil zien.

20-05-2019 19:40

Feyenoordvrouwtje +2610

Idd en vele willen het niet zien. Vroeger was ik echt een fan van hem. Maar als ik hem nu zie dan griezel ik.

24-05-2019 12:46

Kalouless +12672

Van Hanegem is een beroepsmopperaar. Van Persie is te positief. Beiden zijn niet constructief.

20-05-2019 18:57

doedie +0

Sorry Robin , maar de manier die jij beschrijft werkt ook niet.

Trouwens , ondanks dat je een grote voetballer was is Willem toch een beetje hoger nog qua niveau.

Willem heeft samen met Cruyff ons voetbal bepaalt.

En positiviteit moet je verdienen als club.
Door te presteren en boven jezelf uit te stijgen.

Kritiek ( ook negatief ) is goed en maakt de sporters nml ook beter.

En Willem heeft gewoon heel , heel vaak gelijk.

Dat is misschien wel wat bij ons verkeerd is , we luisteren niet naar onze iconen en legendes van de club.

Die hebben vaak wel inzicht in de visie en beleid voor een club.

20-05-2019 18:53

ron1872 +8163

Willem heeft vaak wel gelijk, maar is wel een enorme zuurpruim.

20-05-2019 18:49

FRS-79 +1

Met iemand opbellen worden die vunzige dagblaadjes nier gevuld Robin. Dat zou jij toch moeten weten vanuit Engeland.

20-05-2019 18:48

klaas2222 +4536

De heertje verdienen miljoenen, dan mag de waarheid best gezegd worden. De prestaties zijn vaak zwaar ondermaats

20-05-2019 18:45

Juicher +62204

Dit is zo'n dooddoener. Alsof geld bepaalt hoeveel kritiek iemand kan/mag krijgen.

20-05-2019 19:42

SupportYourLocals +5

Zo is het toch ook gewoon. Misschien niet door het geld, maar de bekendheid weet je dat je in het middelpunt van kritiek komt te staan. De aandacht is namelijk op je gevestigd...

20-05-2019 22:01

Juicher +62204

Precies, al blijf ik er bij dat een mens er over het algemeen niet beter door gaat voetballen (uitzonderingen daargelaten).

20-05-2019 22:10

SupportYourLocals +5

Je moet mentaal sterk zijn. Daarom redden ook alleen de besten het.

21-05-2019 16:14

Kapelle +1058

Ze hebben allebei natuurlijk een punt. De manier waarop Willem zich uitdrukt is soms zo onnodig. Maar de manier waarop van Persie zich de laatste tijd gedroeg irriteerde ik me juist enorm aan. Ja een hele lieve man, het zal allemaal wel. Als het spel slecht is, zeg gewoon dat het slecht is. Geen smoesjes of helemaal het wedstrijdverloop verdraaien. Wat een onzin was dat.

Als laatste vind ik Van Hanegem ook niet heel geloofwaardig, aangezien hij zo duidelijk niet objectief is richting bepaalde spelers (we weten allemaal wel wie)

20-05-2019 18:45

Feyenoord-4-Ever +624

Ja daarom hebben wij een fantatische seizoen gespeelt. Het gaat niet eens om de prijzen. Het was niet om aan te zien

20-05-2019 18:39

Pokerster +7

Sry maar dit is topsport. Zachte hand werkt niet

20-05-2019 18:39

Brambino +20523

Dat wekelijkse gezeik wel dan?

20-05-2019 18:45

Criticus +21926

Ja, dat hoort bij een topclub!

20-05-2019 19:15

ricodetico +12982

Moet je na een wedstrijd de reacties hier eens lezen

20-05-2019 19:37

Rdam75 +923

Willem is niet van de enorme in- en vergezichten. Het commentaar van Willem zou Jules de Korte ook kunnen geven. Willem is een held maar Robin heeft een punt.

20-05-2019 18:37

Brutaal1908 +8967

100% gelijk

20-05-2019 18:35

ricodetico +12982

Willem wel ja

20-05-2019 19:37

Ot29 +5

Oke, we hebben een fantastisch seizoen gedraaid, er zijn diverse spelers opgeroepen voor het Nederlands elftal. Er zijn miljoenen verdiend aan transfers. Het is schandalig dat Jan- Arie, Jordy, Jens en Sven niet opgetoepen zijn. Wakker worden? Sorry hoor, vroeger was je een eng mannetje, omdat je een te grote muil had. Nu ben je een eng mannetje, omdat je KLEF voor woorden bent. Willem is niet z'on schijnheil, zoals jij bent. Willem spreekt gewoon de waarheid. EN, de waarheid is hard en daar houden wij van in Rotterdam.

20-05-2019 18:31

Juicher +62204

Lekker respectvol. De waarheid zal ergens in het midden liggen. De wereld is niet zwart of wit, dus dit ook niet.

20-05-2019 19:43

Degekstuh +5303

Die positieve benadering is er wel een keertje uit toch?

Echt een cult club een net niet club de eeuwige 3e

2 seizoenen geleden word je kampioen en nu staat de club weer in brand

En zalfie zalfie v Persie komt weer even de lieve jongen uithangen

Fey word al jaren geleid door een stel amateuristiche kk leeghoofden die er alleen maar voor hun eigen zitten



#zodatbenikkwijt

20-05-2019 18:29

wilbert17 +23476

Wij kunnen daar toch helemaal niet over oordelen?
Zijn enkel aannamens en iq loos gelul gebaseerd op emotie.

20-05-2019 18:31

Degekstuh +5303

Nee kunnen wij niet oordelen dat Fey Al jaren geleid wordt door debielen???


Wat zijn we in al die jaren opgeschoten dan?

Gvd nog bijna failiet geweest ook

20-05-2019 18:41

Criticus +21926

@/Degekstuh! Eens! Wordt gek van die positivos hier!

20-05-2019 19:17

wilbert17 +23476

Met de 3e begroting 3e geworden meer zit er niet in.
Nix positiefs aan trouwens.

20-05-2019 19:19

Degekstuh +5303

Juventus real madrid bayern ook allemaal een grotere begroting

Maar toch de vernieling ingespeeld door die smauzen

Gaat om BELEID

20-05-2019 19:28

wilbert17 +23476

Lul niet zo simpel die clubs kan je niet vergelijken met Feyenoord.
Moet je niet de 6-2 noemen?
Wees eens een realist grafzak.

20-05-2019 19:38

bullshitverwijderaar +0

Als je het allemaal zo kut vindt, dan rot je toch lekker op joh. Neem die fokking criticus mee en ga je korfbal kijken of successupporteren of zo. Doei.

20-05-2019 19:23

mausztune +1332

Dat je Feyenoord al afscheept met Fey zeg al genoeg over je reactie!! Varkenoord noemde je ook varkie denk ik zomaar

20-05-2019 20:04

Degekstuh +5303

Lekker belangrijk dat ik het afkort

Als je nou inhoudelijk iets bij kan dragen

20-05-2019 20:06

bullshitverwijderaar +0

Met jou valt toch inhoudelijk geen argument uit te wisselen man.

20-05-2019 21:04

Degekstuh +5303

Want? Je kent me persoonlijk?

Als je nu met argumenten komt dan kan ik je misschien nog verbazen

Doe je het niet prima maar oordeel dat niet zo kansloos over meningen die je niet bevallen zonder dat je onderbouwt waarom je het er niet mee eens bent

20-05-2019 21:13

Willem10 +11981

Hoewel ik groot fan van Willem ben en inhoudelijk meestal eens ben, geeft RVP hier wel een punt. Niet iedereen kan er tegen te worden ‘ge-roast’ en vaak richt je vaak meer ellende aan dan dat het iets oplevert. Iets met olifanten en porselein of zo. Daarnaast liggen bekende mensen tegenwoordig nog VEEL meer onder een vergrootglas als vroeger. Mobiele telefoontjes zijn een vloek voor bekenden die graag wat privacy zouden willen. Social media etc. Je wordt om niks afgemaakt. Zelfs door je eigen fans.

20-05-2019 18:29

doedie +0

Nee joh , ga ze lekker de hemel inprijzen terwijl ze gewoon kut presteren.

Dat helpt.
Gebeurt bij je baas ook als je kut presteerd.
Dan word je door je baas helemaal de hemel ingeprezen en beloont , toch?

20-05-2019 19:01

Willem10 +11981

Zit ook nog iets tussenin toch? Daarbij wordt jou of mij functioneren niet in alle talkshows, kranten en sociale media uitgelicht. Als mijn baas of liever gezegd werkgever vind dat ik er geen klote van terecht breng, zal hij me apart nemen. En me niet voor al m.n collegae voor aap zetten. Beter ook voor hem en daarna ook voor mij. Gewoon een kwestie van fatsoen en normaal management. Maar is maar mijn mening hoor.

20-05-2019 19:10

dennis-zuid +4237

Maar jij verdient dan ook geen miljoenen om achter een bal aan te rennen

20-05-2019 19:26

Juicher +62204

Non-argument. Jij mag dus nooit kritiek krijgen op je werk dus omdat je geen bakken geld krijgt?

20-05-2019 19:45

dennis-zuid +4237

Dat zeg ik toch niet? Ik zeg dat voetballers meer kritiek dan gemiddeld mogen krijgen omdat ze miljoenen verdienen om achter een bal aan te rennen

20-05-2019 19:55

Juicher +62204

Dat slaat dus nergens op wat je zegt. Waarom heeft dat iets met geld te maken? Denk je nu echt dat ze daar beter van worden?

20-05-2019 19:58

dennis-zuid +4237

Wat maakt het die analisten en columnisten uit of voetballers er beter van worden? Die zitten er voor zichzelf, Van Hanegem ook

20-05-2019 20:00

Juicher +62204

Zijn we het daar in ieder geval over eens. Jammer dus dat Van Hanegem voor dit soort dingen leent en massa's mensen hem slaafs volgen. Wordt dat hij met pensioen gaat.

20-05-2019 20:03

bullshitverwijderaar +0

Wat jij en Willem niet beseffen of accepteren is dat die jongens optimaal presteren, maar gewoon niet zo goed zijn als we willen dat ze zijn. Dan helpt zeiken geen reet. Niets. We hebben hier allemaal een hekel aan Van Beek omdat hij De LIgt niet is. Daar kan hij niks aan doen. Talent is niet maakbaar.

20-05-2019 19:12

bullshitverwijderaar +0

Ik weet niet welke dumbo-baan je hebt maar waar ik werk doe ik vanuit intrinsieke motivatie mijn best in mijn baan en probeert mijn leidinggevende mij te ondersteunen met zijn coaching. Ik presteer derhalve naar mijn mogelijkheden en de mogelijkheden die mijn bedrijf biedt.

20-05-2019 19:26

Willem10 +11981

Hartstikke braaf. Maar ik neem toch niet aan dat jij je voor lul laat zetten en publiek?

20-05-2019 21:36

JBH +1677

Enige nadeel van jouw tijd hier, Robin, is dat volgens jou alles 'leuk' en 'goed' en 'mooi' en 'positief' en 'fijn' was. Maar het was een verschrikkelijke periode. Jij had met je vuist op tafel moeten slaan. Iedereen ziet jou als voorbeeld en vindt het daarom nu ook allemaal wel best.

20-05-2019 18:27

bullshitverwijderaar +0

Nee joh man. Naar buiten elkaar steunen, intern elkaar op een opbouwende manier elkaar de waarheid zeggen. Zeiken werkt niet.

20-05-2019 19:27

Juicher +62204

Na jaren hebben ze het inderdaad nog steeds niet door. En dan gek vinden dat je club in een negatieve spiraal blijft hangen.

20-05-2019 19:46

wilbert17 +23476

Willem schrijft natuurlijk die colum niet zelf dat snapt iedereen wel toch?

20-05-2019 18:26

bullshitverwijderaar +0

Omdat hij geen Nederlands beheerst. Maar hij belt met de ghostwriter en is verantwoordelijk. De deserteur.

20-05-2019 19:13

Mensini +14582

Logisch, Willem heeft ook de club (onnodig) zien afzakken van de rijkste club van Europa naar de 3e club van Nederland...!

Waarom zou je dat accepteren?

20-05-2019 18:08

bullshitverwijderaar +0

Ja, Feyenoord kan er inderdaad wat aan doen dat men in Azie een miljard per jaar wil betalen om de Engelse competitie te zien.

20-05-2019 19:28

Mensini +14582

Het gaat me meer om dat laatste!

20-05-2019 19:51

Baksteen +3678

Iets met glas halfvol of halfleeg.
Toch kan ik me vaak in de mening van Willem vinden.

20-05-2019 17:56

Brahma +5257

Van Hanegem zei toen dat v Persie beter niet naar Feyenoord moest terug keren. Hij zou een moeilijke man zijn en voor onrust zorgen in de groep. Dat was behoorlijk negatief van hem en totaal niet waar.

20-05-2019 17:40

klick44 +18109

hij zei het wat genuanceerder en toen dacht ik er ook zo over. alleen heeft het goed uitgepakt wat Robin persoonlijk. maar dat er wat gebeurd is in de groep is duidelijk. Zit totaal geen teamverband meer in

20-05-2019 17:45

Brahma +5257

? Wat heeft het team verband met al die ego's met de discussie V Hanegem/ V Persie te maken.

20-05-2019 23:29

klick44 +18109

Toeval of niet het teamverband is weg nadat van persie is gekomen. Kopjes hangen. Hebben niks meer voor elkaar over. Of er is iets goeds fout gegaan tijdens trainingen of trainingskamp.

21-05-2019 07:16

Brahma +5257

Jezus zeg! Dat heeft totaal niets met V Persie te maken dat is wel duidelijk. Zet een aluminium hoedje op.

21-05-2019 19:18

klick44 +18109

Zeg maar waar het dan aan ligt ?

21-05-2019 19:27

Brahma +5257

Dat weet ik natuurlijk niet, ik kan wel wijs gaan lopen doen zoals velen hier op FR12, en lopen gissen en dat voor waarheid aan zien. Wat een onzin allemaal, het zijn net wijfen hier.

22-05-2019 11:14

klick44 +18109

Dat klopt. Maar dat er iets niet goed is in de groep is mij meer dan duidelijk. Waarschijnlijk horen we dat over 5 jaar

22-05-2019 16:00

Brahma +5257

Dat is voor iedereen duidelijk! Pfffff . Ik ga stoppen met deze IQ loze discussie.

22-05-2019 22:21

klick44 +18109

Deed het bij twente gewoon goed. En als je onwikkeling stil staat sja kan de kromme niks aan doen en verkeerde keuzes. Over het geheel heeft hij vaak gelijk. Alleen met clasie minder vind ik

20-05-2019 18:11

Bobbiebop +2822

Zachte heelmeesters....

20-05-2019 17:30

CoMulder +16625

Willem legt vaak de vinger op de zere plek. Alleen de wijze waarop is te vaak te negatief om op waarde te schatten. Kritiek is prima maar vertel er meteen bij hoe het wel moet.

20-05-2019 17:25

huissie79 +20065

Heb hem als speler niet bewust meegemaakt, maar van horen zeggen een zeer groot voetballer.
Als trainer een stuk minder. 2 knvb bekers en een kampioenschap door foutje van Breukelen. Voetbal was vaak ook niet om aan te zien. Wat dat betreft mag hij geen kritiek hebben.
Maar voordeel van de twijfel door de 3 prijzen. Maar wat een negatieve zuurpruim is hij geworden zeg. Zo zonde van een man met zijn status. Neem een voorbeeld aan Wim Jansen of hou gewoon wijs je mond en geniet van het leven.

20-05-2019 17:24

Criticus +21926

Voetbal was stukken beter dan nu! Dus als je het niet gezien hebt, kun je zeker niet oordelen!

20-05-2019 17:33

travis1970 +0

Beter dan nu? Lijkt me niet. Willem heeft het grootste gedeelte van zijn carrière tegen semi profs gespeeld. Gasten die nog ff snel twee peuken rookte in de rust. Na de training nog gewoon gingen werken. En nog nooit een sportschool van binnen hadden gezien.

20-05-2019 17:54

Criticus +21926

Ooooooh Travis 1970, je slaat de plank volledig mis. Ik doel op het spel onder de trainer v Hanegem tov het spel onder Gio Jammer joh, volgende keer beter.

20-05-2019 17:56

travis1970 +0

Hij zegt toch duidelijk "ik heb hem als speler niet mee gemaakt" dus ik sla niks mis.

20-05-2019 18:01

Criticus +21926

Hij sprak over zijn tijd als trainer Travis, daar reageerde ik op......

20-05-2019 18:07

Criticus +21926

Nog ff voor Travis, de quite van huissie79"Als trainer een stuk minder. 2 knvb bekers en een kampioenschap door foutje van Breukelen. Voetbal was vaak ook niet om aan te zien."
Dag Travis....

20-05-2019 18:08

travis1970 +0

Nee...hij mag niet oordelen over wat hij niet had gezien....dat was Willem als speler. Lees anders je eigen reactie ff terug.

20-05-2019 18:10

Criticus +21926

Huissie79 zegt dat het voetbal onder trainer v Hanegem minder was dan onder trainer Gio. Ik zeg van niet, als het te lastig voor je is.....moet je ff oauze nemen ;-)

20-05-2019 18:12

travis1970 +0

Nogmaals lees je eerste reactie ff terug. Als dat niet te lastig voor jou is....man man man.

20-05-2019 18:16

Criticus +21926

Hahaha!!! En dan te bedenken dat jij op mij reageerde. Reageer dan niet mongool! Ik heb het al uitgelegd!

20-05-2019 18:17

travis1970 +0

Te dom om te poepen echt. Fijne dag verder.

20-05-2019 18:20

Criticus +21926

Dat Ben je zeker Travis, hahahaha!!! Mongool, opdonderen!!!

20-05-2019 18:21

cluepon +3832

En na deze opmerking, en de conclusie "OK, jij bedoelde dat, ik las dat" hadden we de discussie dus kunnen afsluiten.

20-05-2019 18:33

travis1970 +0

Reactie van een 12 jarig kindje.

20-05-2019 18:47

Criticus +21926

Travis, move!!!!

20-05-2019 18:52

travis1970 +0

Make me (k)neus.

20-05-2019 20:27

Criticus +21926

Hahahaha!!! Internet held! Go Travis(tiet)! Whahahahahahahahahahaha!!!

20-05-2019 20:32

travis1970 +0

Je whahahahaha zegt genoeg over wie hier de echte internetheld is...misschien mag je ooit een biertje voor me kopen op Varkenoord....als je groot genoeg bent en als je weet waar Varkenoord ligt.

20-05-2019 20:43

Criticus +21926

Alsof jij daar ooit komt, hahaha!! Travistiet! Types als jij horen in Amsterdam....doe jecrit haar mee met de optocht? Whahahahahahahahahahaha!! Lil bitch!

20-05-2019 20:45

travis1970 +0

Kids als jij staan in de rij om kontjes te kussen bij de oude garde...je bent er vast erg goed in. Vast van je vader geleerd de ouwe cocksucker.

20-05-2019 20:50

Criticus +21926

Wat een niveau, hahahaha! Jij denkt dat iedereen als jouw moeder is?

20-05-2019 21:08

travis1970 +0

Nee ik denk dat jij precies je vader bent. Een pikzuigende reetkever.

20-05-2019 22:04

Criticus +21926

Hahaha!! Nog meer Travistiet?

20-05-2019 22:10

travis1970 +0

Waar het hart vol van is he.

20-05-2019 22:17

Criticus +21926

Hahaha!! Niet van jou hoor..... Travistiet!

20-05-2019 22:28

wilbert17 +23476

Lul niet man die vergelijking kan je toch niet maken?
Zitten jaren tussen. Compleet ander voetbal landschap.
Ku(ns)t gras VAR enz enz.
Jij bent zo'n dombo van vroeger was alles beter.

20-05-2019 18:35

SiLex +0

Van Bronckhorst: 2 knvb bekers en een kampioenschap door een foutje van Zoet ;-)

20-05-2019 18:01

wilbert17 +23476

Ja want 1 foutje is bepalend in 34 wedstrijden.
Wat een sukkels hier!

20-05-2019 18:36

cluepon +3832

Huh? Als je 2x de KNVB beker wint en de landstitel, mag je als trainer van Feyenoord niet negatief beoordeeld worden? Dan ben je het beste wat er ooit had kunnen gebeuren.

20-05-2019 18:31

Criticus +21926

Ik ben fan van beide, maar hier heeft Willem gewoon gelijk. Als je de wedstrijden bekijkt, dan kun je soms niet geloven dat er daadwerkelijk getraind wordt. Positiespel lijkt nergens op, vervolgens kwam v Persie ff melden dat het niveau zo hoog was. Sorry, maar je hoeft mij niet in de maling te nemen. En okk Willem zag dat het niet zo was. Het zegt genoeg dat v Persie die uitspraken genuanceerd heeft. Willem neem ik alleen kwalijk dat is some zijn lievelingetjes beschermd, maar voor wat betreft hey spel heeft ie groot gelijk! Niet om aan te gluren!

20-05-2019 17:23

Gers +12883

Zoals jij het uitlegt dan heb je zeker een punt..al is dat niet perse waar van persie op doelt. Hij noemde als voorbeeld kritiek op personen

20-05-2019 17:48

FRotterdam_1908 +0

beste robin, ook daarom is hrt goed dat je bent gestopt. Je probeert alles zo positief te zien... te brengen.... dat werkt echt voor geen meter. Slappe hap.

Liever de directe waarheid dan een slap verhaal

20-05-2019 17:21

Rotterdamijsselmonde +1

Niemand maakt mij wijs dat van Geel, de Jong en ofvan Bronckhorst Feyenoord niet bewust naar de kloten hebben geholpen. Want als ze een beetje liefde voor Feyenoord zouden hebben dan hadden ze het niet zo ver laten komen maar waren zij al veel eerder en uit zich zelf opgestapt.
Maar alle 3 voelen ze zich groter en belangrijker als de club Feyenoord zelf.

20-05-2019 17:20

mib2000 +9

Dom gelul. Zij hebben natuurlijk echt “laten we het eens naar de klote helpen, want daar worden wij veel beter van” gedacht... Simpele ziel.

20-05-2019 17:28

Weef +9083

Dan hoef ik je bij deze ook niet meer serieus te nemen, wat een flauwekul zeg. Hoe kun je dat nou in godsnaam denken? Zelfs als je zo cynisch bent dat je gelooft dat ze alleen aan zichzelf denken, dan nog slaat je verhaal kant nog wal, aangezien alledrie hun eigen carrière niet bepaald vooruit hebben geholpen de laagste twee jaar.

Wat hebben zij er in godsnaam mee te winnen om Feyenoord naar de kloten te helpen?

Man man man, wat een simpele gedachte...

20-05-2019 17:41

dennis-zuid +4237

Van jou weten we al een tijdje dat je niet het helderste licht bent, dus ik neem je het niet kwalijk

20-05-2019 17:47

bullshitverwijderaar +0

Net zoals je Van Beek niet kwalijk moet nemen dat hij niet kan voetballen.

20-05-2019 19:15

Gers +12883

Haha hoop echt voor je dat het oplucht dez3 quote.Voor de rest gewoon lachwekkend

20-05-2019 17:51

bullshitverwijderaar +0

Je bedoelt met zo'n kampioenschap na 18 jaar of zo? Da's inderdaad naar de kloten helpen.

20-05-2019 19:15

Orgullo +7666

Willem heeft best vaak een punt, maar als je al bijna 30 jaar lang vanaf de zijlijn roept hoe het beter moet zonder daar mee aan de slag te gaan verlies je je geloofwaardigheid. Cruijff gaf ook een grote bek maar die heeft wel daad bij woord gevoerd met die revolutie van hem.

20-05-2019 17:19

Orgullo +7666

Ja nou en? Cruijff werd ook niet op handen gedragen.

20-05-2019 18:01
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties