''Heel Feyenoord zal achter deze keuze moeten staan''

''Heel Feyenoord zal achter deze keuze moeten staan''

Sjaak Troost volgt Martin van Geel op als technisch directeur van Feyenoord. Dit maakte de club vrijdag bekend. Het zou voorlopig gaan over de periode van een jaar. De Rotterdamse club slaagde er de afgelopen maanden niet in een geschikte opvolger voor Van Geel te vinden.

"Uiteindelijk ben ik niet verbaasd", zegt Feyenoord-watcher Dennis van Eersel. "Feyenoord is al heel lang op zoek en heeft veel afwijzingen gehad. En uiteindelijk moet er toch iemand die rol gaan invullen. Mooi dat Troost dat doet, maar wel een beetje pijnlijk voor het hele proces dat Feyenoord bij hem moet uitkomen."

"Heel Feyenoord zal achter deze keuze moeten staan", voegt Geert Den Ouden toe in FC Rijnmond. "Er moeten niet weer mensen binnen de club zijn die vinden dat het anders had gemoeten. Je moet wel accepteren dat Troost niet het netwerk heeft dat iemand als Van Geel wel heeft."

"Er zijn natuurlijk ook allerlei klankborden", aldus Van Eersel. "Dirk Kuyt en Jaap Stam zullen een belangrijke rol hierin spelen. Ik vind het goed dat Troost hier als clubman instapt want er moest iets gebeuren. Het is wel heel pijnlijk voor een grote club als Feyenoord. Tussen de ideale man en deze oplossing zit nog wel een groot gat. Het is pijnlijk dat het Feyenoord niet gelukt is."

Lees meer over
martin van geel Dirk Kuyt
Plaats reactie
666

bridinar +0

http://SpFling.com - perfecte volwassen datingsite met slim zoeksysteem om een sekspartner te vinden!

01-06-2019 17:22

incupen +0

Ga naar http://SpFling.com - perfecte datingsite voor volwassenen met een slim zoeksysteem om een sekspartner te vinden!

01-06-2019 08:18

xingpregac +0

http://SpFling.com - perfecte datingsite voor volwassenen met een slim zoeksysteem om een sekspartner te vinden!

30-05-2019 04:31

adclomneu +0

http://SpFling.com - perfecte volwassen datingsite met slim zoeksysteem om een sekspartner te vinden!

29-05-2019 21:43

stickidsvi +0

http://SpFling.com - geweldige datingsite voor volwassenen met het slimme zoeksysteem van de volgende generatie om een partner te vinden!

29-05-2019 21:20

enjourca +0

http://SpFling.com - perfecte volwassen datingsite met slim zoeksysteem om een sekspartner te vinden!

27-05-2019 08:41

xicbresless +0

Ga naar http://SpFling.com - perfecte datingsite voor volwassenen met een slim zoeksysteem om een sekspartner te vinden!

27-05-2019 07:39

eabulmi +0

http://SpFling.com - geweldige datingsite voor volwassenen met het slimme zoeksysteem van de volgende generatie om een partner te vinden!

26-05-2019 22:38

fer67 +311

Dan zullen ze tog uit een ander vaatje moeten gaan tappen die grappen makers

26-05-2019 16:09

funcgiggratl +0

Ga naar http://SpFling.com - perfecte datingsite voor volwassenen met een slim zoeksysteem om een sekspartner te vinden!

26-05-2019 15:51

Michel-Hurricane-Feyenoord +1

Sjaak troost hoe verzin je het. Ook al wilde RvP een jaartje rust. Had de man geweest op de juiste plek

26-05-2019 12:40

reisickco +0

http://SpFling.com - perfecte datingsite voor volwassenen met het nieuwste slimme zoeksysteem om een partner te vinden

25-05-2019 21:34

imvivul +0

Ga naar http://SpFling.com - perfecte volwassen datingsite met slim zoeksysteem om een sekspartner te vinden!

25-05-2019 19:23

Keesouwerkerk +3097

Alle respect voor Sjaak Troost die de vacature zo goed mogelijk gaat invullen, maar wel op zijn manier. Laten we Sjaak nu gewoon steunen. Ik wens hem daar oprecht heel veel succes bij.

25-05-2019 17:53

Napoleonfr +915

Helemaal gelijk!!

25-05-2019 23:53

imnoca +0

http://SpFling.com - geweldige datingsite voor volwassenen met het slimme zoeksysteem van de volgende generatie om een partner te vinden!

25-05-2019 16:20

sudiste +0

Ga naar http://SpFling.com - perfecte datingsite voor volwassenen met het nieuwste slimme zoeksysteem om een partner te vinden

25-05-2019 15:29

tomchesttar +0

Ga naar http://SpFling.com - geweldige datingsite voor volwassenen met het zoeksysteem van de volgende generatie om een partner te vinden!

25-05-2019 13:58

maradonna +1

Alle vriendjes verzamelen

25-05-2019 12:21

Feyekees +1228

Ja, van Geel had een heel goed netwerk. Z'n WiFi netwerk zeker..

25-05-2019 11:58

maradonna +1

Netwerk zonder geld denk nou eens na joh

25-05-2019 12:22

feyebaas +3

2015-2019 was er geld gekkie.

27-05-2019 14:09

maradonna +1

Met niets begonnen v geel kampioen 2x beker prachtig trainingscomplex en nieuw jeugdcomplex in aanbouw en begonnen met het terugkopen van de aandelen maar het gaat nu geweldig troost ha ha ha ha

27-05-2019 15:46

banhitchde +0

http://SpFling.com - geweldige datingsite voor volwassenen met het zoeksysteem van de volgende generatie om een partner te vinden!

25-05-2019 11:54

Ruubje +3112

Als Feyenoord toch een goede organisatie had he, wat een kutzooi allemaal...

25-05-2019 09:23

FRlegend +17050

Of je doet het zoals Liverpool gebaseerd op data: https://www.nytimes.com/2019/05/22/magazine/soccer-data-liverpool.html

Fuck dat netwerk.

25-05-2019 09:12

cluepon +3832

Je kan wel op data iemand uitkiezen, maar dan moet die speler ook willen. En dan helpt het om niet Jan Janssen uit Nooitvangehoorddorp te zijn, maar contacten in de buurt van spelers te hebben. Of heel veel geld te hebben zoals Premier League clubs

25-05-2019 10:49

W v H +0

Bla bla bla netwerk netwerk netwerk netwerk...van Geel heeft zon goed netwerk. Nou dat hebben we gezien. Al die aankopen hadden wij hier met zn allen ook kunnen doen. Wij willen kopen een andere paetij wil verkopen. En vice versa. Dat doe ik bij ik een koelkast ook.

25-05-2019 08:57

Km010 +5190

En met dat netwerk kocht ie.,... sinistera?

25-05-2019 09:49

W v H +0

Precies. Erg knap gedaan. Dan kun je beter geen netwerk hebben. Zaakwernemers komen toch wel langs. Je hoeft alleen een beetje voetbal verstand te hebben.

25-05-2019 10:28

maradonna +1

Ben benieuwd wat voor koelkast je heb voor 25€

25-05-2019 12:24

henkiebaard +0

Zoals Ferry al zei die zaakwaarnemers komen vanzelf haha non stop spelers aanbieden joh

25-05-2019 08:16

Den-Fan1975 +320

Ja. En wij trappen erin kijken we een video met hoogtepunten en zijn verkocht.

25-05-2019 08:49

Kesi77 +13643

Van geel heeft vrijwel geen enkele onbekende topper gehaald in al die jaren. Hou op over netwerk

25-05-2019 07:58

Den-Fan1975 +320

Vraag blijft natuurlijk wel, willen die nog naar ons toe?

Wij als supporters vinden onze club nog een topclub. Maar in feiten zijn we dat al lang niet meer.

25-05-2019 08:50

RealFeyenoorder +2

Paar nieuwe scouts erbij zou ook niet verkeerd zijn.

25-05-2019 07:53

scaga010 +278

Misschien nu wel een x luisteren naar JAN BOSKAMP om spelers aan te trekken die nog betaalbaar zijn.
Die man komt overal.
Dat van geil daar nooit naar gekeken heeft ongeloofelijk.

25-05-2019 06:48

maradonna +1

Komt veel in cafetaria,s

25-05-2019 12:22

fr16 +2955

Je moet wel accepteren dat Troost niet het netwerk heeft dat iemand als Van Geel wel heeft."

25-05-2019 04:42

hvliet010 +0

Wat voor netwerk had van Geel dan? Kijk naar de spelers die gekomen zijn. Dan hoef je netwerk niet echt groot te zijn. Sterker nog met Kuyt en Brard erbij kan het netwerk nog wel is groter zijn.

25-05-2019 06:22

FR-Freggle +8

Zolang hij af en toe koffie drinkt met de scouts dan heeft hij al een beter netwerk

25-05-2019 06:56

Den-Fan1975 +320

Wilden andere spelers wel dan? Of was dit het beste dat bij ons wil spelen?

25-05-2019 08:51

hvliet010 +0

Van Geel had meer uit Engeland moeten halen. Guidetti was een succes en toen deed van Geel er voor de rest niks mee. Het had mooi geweest om bijvoorbeeld een samenwerkingsverband aan te gaan. Er zijn altijd wel Engelse clubs die bankzitters in de eredivisie wil laten spelen om ervaring op te doen. Maar van Geel wilde het liever gemakkelijk houden en de bekende namen binnen halen. Het is maar waar je voorkeur ligt.

25-05-2019 09:01

Den-Fan1975 +320

Wat jij zegt klopt. En het lijkt er inderdaad op, dat hij vooral bekende namen wil hebben.

Maar aan de andere kant. Willen de iets betere spelers nog wel naar ons toe?
Wij zijn vanuit een ver verleden nog een soort topclub. Maar in daden al bijna 45 jaar niet meer, met af en toe een uitzondering.

Daarbij is er zeker de afgelopen jaren, al dan niet veroorzaakt door MvG, weinig topsport cultuur te ontdekken. Geen enkele lijn welke kant de club op wil.

Al met al voor veel spelers geen club om te spelen als plank naar het buitenland. Iets wat bij bijvoorbeeld Ajax veel beter gaat.

25-05-2019 09:31

hvliet010 +0

Een hele grote fout is om de jeugd geen kans te geven. Behalve de LB positie. Kokcu heeft een aantal keren meegespeeld en laten zien dat hij erin hoort. Maar om 1 of andere duistere reden stelde Gio hem niet op. Bij Ajax hadden ze dat dus wel gedaan. Ook een reden om daar heen te gaan. Hopelijk wordt dat nu anders. Ik heb dat interview met Sjaak gezien. Als dat idd zo zal gaan dan krijgt de jeugd genoeg kansen.

25-05-2019 09:38

Den-Fan1975 +320

Laten we het hopen. En eindelijk eens mensen die de potentie van onze gaan gebruiken.

25-05-2019 14:40

maradonna +1

Netwerk zonder geld wat zijn jullie dom

25-05-2019 12:27

hvliet010 +0

Dat geen geld word ik een beetje moe van. Als er geen geld zou zijn geweest, zou er geen geld aan de VvF zijn gegeven en een gedeelte van 1908 zijn betaald. Er moet ook altijd rekening worden gehouden met het eerste elftal. Dus dat er geen geld was is bullshit. Daarnaast heb je altijd transfervrije spelers. Dus voordat je andere voor dom uit maak kijk eerst ff naar jezelf.

25-05-2019 12:57

maradonna +1

O o o o je ben nog dommer dan de rest van die eenden hier

25-05-2019 20:14

FR-JJN +12869

Ik denk dat dit minder pijnlijk gaat worden dan wanneer we ferry de haan of joris mathijsen hadden gestrikt.
Jammer he dat jullie pest media dit totaal niet aan hebben zien komen....

25-05-2019 00:18

Jigsaw +10049

Wat een gelul van die Geert den Ouden, sterspeler van Excelsior, De Grafschaap en ADO....
Laatst stond hier nog dat ie wel een groter netwerk heeft, dmv Japie, Kuyt, Brard etc. En wie heeft r nou geen groter netwerk dan van Geel?

25-05-2019 00:12

hvliet010 +0

Ja precies, kijk naar de spelers die van Geel heeft aangetrokken. Die kunnen jij en ik ook nog wel halen. Daar hoef je geen groot netwerk voor te hebben.

25-05-2019 06:24

Swit89 +0

Vraag me nog steeds af wat ze bedoelen met het Netwerk van Van geel.... Studio Sport? En een mislukte Zuid Amerikaan....

24-05-2019 23:31

FR-JJN +12869

Hij had ook youtube premium account en een schuilaccount op tinder

25-05-2019 00:14

maradonna +1

Het netwerk heeft alles met geld te maken of denk jij dat overmars met ons budget kampioen had geworden vgeel heeft een topprestatie geleverd

25-05-2019 12:30

FR-JJN +12869

Wat een onzin.

25-05-2019 14:31

maradonna +1

Wat een dom ventje ben jij zeg

25-05-2019 20:16

FR-JJN +12869

Mij dom noemen maakt jouw opmerking niet minder dom hoor knul

25-05-2019 22:39

Gerrie +322

Dacht met Gio juist van niet. Die heeft de club naar de afgrond geholpen. Sjaak, Stanley en Dirk succes. Ik heb heel veel vertouwen in jullie

24-05-2019 22:48

Pontiacgto +1172

Club naar de afgrond geholpen?! Ben je wel helemaal lekker kerel? De slechte jaren niet meegemaakt zeker?

25-05-2019 07:41

FR_Domingo +14896

Komt op mij goed over en met brard en Kuyt erbij komt het goed. Sterker door strijd !!!!

24-05-2019 22:41

schippertje +3286

Netwerk van van geel, die reikt ook tot de landsgrens en af en toe iets verder.
Ik vind juist dat feyenoord een geweldige beslissing heeft genomen.
Troost samen met stam kuyt en brard, dat geeft een geweldige know how en een groot netwerk

24-05-2019 22:11

Meekijker +4319

Dat dachten we met Gio ook, dus dat moet nog maar blijken...

24-05-2019 22:36

hvliet010 +0

Gio zal aangegeven hebben wat voor soort spelers hij nodig had voor zijn selectie. Kan me niet voorstellen dat hij zich er persoonlijk mee heeft bemoeit. Anders hadden we ook wel spelers van Barcelona en Arsenal kunnen krijgen die net buiten de boot vielen bij hun club. Hetzelfde wat we toen met Guidetti hebben gedaan.

25-05-2019 06:28

Vak Q +1

Ik weet niet hoe lang je meeloopt, maar zo werkt het niet.

Hoeveel spelers van Arsenal/Barcelona komen naar Ajax vanwege Overmars? Of vanwege Frank de Boer? Hoeveel spelers van Barcelona zaten er bij PSV ten tijden van Cocu? Een van Bayern vanwege Van Bommel? En hoeveel Barcelona spelers heeft Feyenoord gehad onder Koeman?

Sterker nog; kan je opnoemen hoeveel spelers van buitenlandse topclubs in Nederland spelen omdat een TD of trainer vroeger bij dezelfde club heeft gespeeld? Ik kan er eentje opnoemen en dat is Cuenca. Waarbij ik sterk betwijfel of het verleden van De Boer hierbij überhaupt een rol heeft gespeeld.

Verder moet je ook helemaal geen huurspelers willen.

25-05-2019 10:05

hvliet010 +0

Ik weet niet waar jij het over hebt maar Guidetti kwam van Manchester City Het hoeft helemaal geen club te zijn waar TD-ers/coaches gespeeld hebben. Dus wat je allemaal aan het tikken ben heeft er niks mee te maken.

25-05-2019 10:12

Vak Q +1

Het is vrij relevant, want jij stelt dat Gio zich er niet mee heeft bemoeit omdat we anders wel spelers zouden hebben van Arsenal of Barcelona die net buiten de boot vallen.

Pure onzin.

25-05-2019 11:03

hvliet010 +0

Het lijkt me niet dat Gio contact heeft opgenomen met Barcelona of Arsenal. Ik kan me vergissen maar ik denk niet dat hij dat gedaan heeft. Maar daar ging het iig niet over.

25-05-2019 11:27

hvliet010 +0

Zoiets had ik graag gewild. Maar goed een ieder zijn/haar ding. https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/879907/cambuur-en-arsenal-in-gesprek-nadenken-wat-we-voor-elkaar-kunnen-betekenen-.html

25-05-2019 10:25

Vak Q +1

Je had graag gewild dat Feyenoord ook een bakkie ging doen bij een internationale topclub om te kijken of zij nog overbodige C-talenten hebben die wij voor ze kunnen opleiden?

Vind ik zonde van onze eigen talenten

25-05-2019 11:12

hvliet010 +0

Heb je dan ook geklaagd toen we Guidetti hadden gehaald? Jeugd gaat altijd voor. Maar dan zullen er heus nog wel plekken zijn waar versterking voor gehaald zou kunnen worden.

25-05-2019 11:29

Vak Q +1

Guidetti was een goede zet, maar toen zaten we echt in een andere situatie. Toen konden we de selectie niet rond krijgen en amper ons broek op houden. Laat staan dat we een spits konden kopen.

Met de situatie van nu is de noodzaak om te huren niet groot. Feyenoord staat er lang niet zo slecht voor als dat er geschetst wordt.

25-05-2019 11:47

hvliet010 +0

Nou dat vind ik dus ook hé. Er wordt nu net gepraat of dat we weer 7 jaar terug geworpen worden. Ech nie. Het beste zou zijn als Vilhena voor een mooi bedrag verkocht zou kunnen worden. Dan heb je wat om te besteden. Dat er wat met het elftal moet gebeuren is wel duidelijk. Zeker in de achterhoede. 2 Snelle CV's zou ik al bijzonder blij mee zijn. Kan er tenminste een stukkie naar voren gespeeld worden. Ik vertrouw erop dat het met Sjaak wel goed komt icm Brard en Kuyt.

25-05-2019 12:03

maradonna +1

Wie wil jij dan halen voor 6 milj ? Daar haal je hooguit een subtoppertje voor

25-05-2019 12:33

hvliet010 +0

Wie wil jij dan halen, Messi? O ja en als je zo doorgaat met beoordelen van mensen hier reageer ik gewoon niet meer op je. Ik heb liever dat je je bek houd ipv mensen voor dom en slim uit te maken omdat ze wel of niet dezelfde gedachtegang hebben.

25-05-2019 13:00

maradonna +1

Je ben nog dommer dan een ezel

25-05-2019 20:16

maradonna +1

Een van de weinige met hersens hier prima vak Q

25-05-2019 12:31

schippertje +3286

Gio mocht niks, van geel bepaalde alles

26-05-2019 20:55

maradonna +1

Ja we worden zeker 6e

25-05-2019 12:30

FRS-79 +1

Media baalt vooral dat ze in Troost niemand hebben waar veel over te schrijven valt. Iemand waar weinig raars over op te duikelen valt, dus weinig spektakel voor ze.

24-05-2019 22:11

fr68 +0

Vond die klaiber best aardige back. Misschien iets voor ons? Jonger, sneller en ook stuk goedkoper dan Janmaat. Past met agressieve spel prima in de Kuip. Die Kerk is ook niet verkeerd en wordt steeds beter (speelt ook altijd)

24-05-2019 21:58

Rotterdammer +11233

Prima alternatief idd. Kerk weet ik niet Haps speelde ook altijd.

24-05-2019 22:00

feyenoordgazza +4012

Kerk ! Dat is een wilde
En die klaiber ook .
Zijn snel en fysiek okay maar voetballen kunnen ze totaal niet

24-05-2019 22:13

Meekijker +4319

Ogh man, uit dit soort opmerkingen merk je gewoon dat t echt treurnis is.

24-05-2019 22:37

Suri +8971

Feyenoorder? Is een fitte Tim Matasz geen goeie spits voor ons? Volg hem de laatste wedstrijden bij fietstas een beetje maar scoord lekker daar.

24-05-2019 21:20

Rotterdammer +11233

Te oud geen restwaarde

24-05-2019 22:01

Swit89 +0

Hen je dan niet liever Janssen... nog vrij jong en lijkt mij een topper voor de eredivisie.

24-05-2019 23:33

Suri +8971

Ja liever Janssen maar die is alleen te huur misschien. Is ook niet zeker

25-05-2019 09:17

beppie172 +65853

De vraag is vooral: welke behoorlijke spits is bereid om bij ons op de bank te gaan zitten, kan een goede backup voor Jorgensen zijn en ook als pinchhitter dienen. Type Matavz zou dan prima zijn, maar dan liever jonger die over een jaar ook met Vente (die je moet verhuren) de concurrentie kan aangaan als Nicolai weggaat.

25-05-2019 07:38

ron1872 +8166

Hoezo is dit pijnlijk? We hebben het gewoon intern opgelost. Wat is daar mis mee?

24-05-2019 21:18

SVR +395

Waarschijnlijk pijnlijk hoe de media hebben zitten gissen met allemaal laagvliegers en er nu iets uitrolt dat al een week of 2 /3 bekend is dat in die richting werd gedacht maar de meeste media blijkbaar gemist hebben.

24-05-2019 21:21

beppie172 +65853

Het is pijnlijk dat je momenteel als club niet aantrekkelijk genoeg bent om een geschikte TD over te halen naar de Kuip te komen.

25-05-2019 07:42

ElPanzeFr +21379

Wat moet je met dit soort bespiegelingen? Okay het is niet gelukt, moet je dan incapabele mensen gaan halen? Ik denk dat een klankbord met Kuyt, Stam en Troost prima kan werken

24-05-2019 21:08

SVR +395

Vergeet Brard en op de achtergrond Wimpie niet. Kuyt en Troost hebben ook al zakelijk een band, gaat helemaal goed komen. Ik hoop dat ze van Wonderen ook weer bij de club kunnen krijgen. Die kent misschien wel het beste van iedereen het huidige Nederlandse jeugdvoetbal. Die kan echt wat bijdragen, oa in het halen van talent in leeftijd 15-18. Daar missen we vaak de boot.

24-05-2019 21:11

13eer +3825

Ik ken Troost eigenlijk alleen als back in de meest depressieve Feyenoord tijd ooit. Heeft die wel eens een club getrained ofzo?

24-05-2019 21:04

klick44 +18120

Wat wil je nou zeggen

24-05-2019 21:15

13eer +3825

Ik vraag me gewoon waar zijn voetbalkennis en kunde vandaan komt. Dit is de voetbalman in de rvc, maar ik kan mij geen functie herinneren waarin hij dat getoond heeft behalve dat hij een redelijke back was.

24-05-2019 21:25

klick44 +18120

Hij heeft het in de rvc prima gedaan. De enige die geen ja knikker is en scheit heeft aan vriendjes politiek

24-05-2019 21:26

13eer +3825

Ik vraag me gewoon af wat hij gedaan heeft nadat hij gestopt is in '92. Is weinig over te vinden. Maar goed ik heb er niet echt een mening over. Uiteindelijk gaat het toch gewoon om hoeveel je uit kan geven.

24-05-2019 21:29

klick44 +18120

Hij is de enige die de ballen heeft om het te doen! Kan alleen maar gezichtsverlies leiden. Het gaat ook om visie met name voor de jeugd en goeie scouting. Geld is er nagenoeg niet.

24-05-2019 21:31

13eer +3825

Ik heb sowieso diep respect voor iedereen die bij Feyenoord als AD, TD of trainer aan de slag durft te gaan.

24-05-2019 21:38

klick44 +18120

Gewoon oerfeyenoorder. Die ook commercieel directeur is geweest en heel lang directeur van een tinvesteringsmaatschappij

24-05-2019 21:42

PeturP +1

Van Geel heeft 25 jaar ervaring, zie jij de hand van van geel? welke briljante spelers lopen er nu in de selectie, door hem gehaald, die ons de miljoentjes winst gaan opleveren?

24-05-2019 21:29

13eer +3825

Ik heb het over Troost. Waarom praat jebover v Geel? Wil je aandacht ofzo?

24-05-2019 21:30

Zen +8

Meest depressieve tijd ? Valt wel mee hoor. Was back in het elftal van Gullit en Cruijff. Toen zagen we nog goed voetbal met dat elftal . Is toen ook kampioen geworden

24-05-2019 22:07

13eer +3825

Toen was ik nog te klein. Ik ben eind jaren 80 pas bewust Feyenoord gaan volgen :) bovenin vak R op de bankjes de slaloms van Pieter Keur bewonderen.

24-05-2019 22:51

PeturP +1

Schei toch uit met dat netwerk van van Geel. Wat heeft dat netwerk opgeleverd?
En bij verkopen schakelde die brabokneuter o.a. Rob Jansen in, dus ook daar had een netwerk geen flikker zin in geval van de geest..
Dus rotter kan niet. Sjaak in laten vullen, in oktober een nieuwe TD aanstellen. Dan is de rust terug en kan Eenhoorn de zoektocht rustig afronden.

24-05-2019 21:03

vlo +7021

Ik hoorde bij Rijnmondsport dat onze grote geestelijke leider Dirk Kuyt al een behoorlijke vinger in de pap heeft .
Dan moet het toch goed komen.

24-05-2019 21:01

Criticus +21931

Rijnmond? Whahahaha!!!! Dennis v Eersel beweerde dat. Ferry de Haan sprak het tegen. Heb het idee dat de relatie Feyenoord - FC Rijnmond momenteel ijskoud is. Komt natuurlijk door opper Spartaan Ruud v Os.

24-05-2019 21:03

vlo +7021

de haan zei alleen maar dat hij niet met Kuyt gesproken heb , vergis je niet hoor ze liggen nog steeds allemaal aan Dirkie zijn voetjes

24-05-2019 21:08

Criticus +21931

Nee hoor, dat denk ik niet. Dirk heeft ern stem, maar Brard en Troost ook. Ben er wel blij mee.

24-05-2019 21:09

vlo +7021

Over vingers in de pap gesproken ...ik vind dat die van Stam ook behoorlijk zou moeten meetellen

24-05-2019 21:12

vlo +7021

Uiteraard wat het aantrekken van een speler betreft

24-05-2019 21:13

Criticus +21931

Heeft ie ook...

24-05-2019 21:17

vlo +7021

Precies dat denk ik dus ook... daarom vind ik het in ook zo kortzichtig dat van Geel alleen maar aan de schandpaal genageld wordt en van Bronckhorst op het schild word gehesen

24-05-2019 21:26

PeturP +1

Van Geel was een dictatortje die alles zelf beter wist. Schijt aan scouting, en zeker aan die van de technische staf.
Gio's inspraak was vrijwel nihil.

24-05-2019 21:30

Criticus +21931

Hohohoho vlo, niet door mij. Van Geel was geen held. Scoute liefst in de buurt, geen Feyenoord in de pyramide. En de grootste fout van v Geel was Gio aanhouden na Trencin en Utrecht uit. Maar, als Martin, Gio zou hebben ontslagen was ie gelynched. Veel Feyenoorders zijn kortzichtig. Types als Mario en Gio kunnen in hun ogen niks fout doen.

24-05-2019 21:33

Criticus +21931

@PeturP, Gio's inspraak nihil? Maak dat de kat wijs.

24-05-2019 21:34

SVR +395

Gio en Mario in 1 adem noemen. Jij spoort niet man. Gio heeft een wonder verricht door 1 super prijs en 2 leuke prijsjes te pakken met een selectie die nauwelijks goed genoeg is voor de derde plek. Zijn een hoop trainers bij Feyenoord die met vergelijkbaar (of beter) materiaal er minder uithaalden. En Been haalde er een absoluut dieptepunt uit met 5 latere wk-gangers in zijn selectie.

24-05-2019 21:40

Criticus +21931

@SVR, lezen! Wordt een beetje ziek van tyfuesmongolen zoals jij! Waar vergelijk ik die twee? Ik zeg alleen dat, dat sport types bij een groot gedeelte niks fout kan doen!

24-05-2019 21:50

henkiebaard +0

Ruud oss is de grootste lul in Rotterdam met zijn kale kut kop in lacoste kledij, irriteer me mateloos an dat blije gedoe van hem , kut spartaan

25-05-2019 04:49

vHanegem +2

Hebben al eerder een ban gehad van Feyenoord. Lekker kappen met die flut omroep

25-05-2019 07:53

Murlock +9850

Nou, als dat zo is komen oud-spelers denk ik terug. En de vraag is of je dan wilt.

24-05-2019 21:05

shoegazer_ +1

6-2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

24-05-2019 20:59

vinniev +0

Precies dit. Een gapend gat. Ik denk zelfs dat De Haan en Mathijsen B-keus waren. A-keus waren Huiberts en misschien Rutten. Treurig verhaal, gerelateerd aan het negatieve klimaat en onrealistische verwachtingspatroon. Feyenoord is van een club met geweldige supporters afgegleden tot een club met zeikende gefrustreerde lui die de sfeer domineren.

24-05-2019 20:58

klick44 +18120

Komt mede door de club zelf.

24-05-2019 21:17

hvliet010 +0

We hebben misschien wel geweldige supporters maar met weinig sfeer. Ook daarmee zijn we afgegleden.

25-05-2019 06:34

klick44 +18120

Heeft ook te maken met beleid

25-05-2019 09:14

vHanegem +2

Jordi Cruyff gaan ze voor

25-05-2019 07:54

Criticus +21931

Kijkt er nog iemand naar Utrecht v Vitesse?
Hoop op Utrecht. Vitesse heeft teveel ajaxlovers.....Butner...Doekie....Serrero....

24-05-2019 20:56

SVR +395

Lijkt me juist heel goed om te weten wie niet achter deze keuze staat, maar liever 1 van die nono's had die door de media genoemd zijn. Die moet je juist uit de club trappen.

24-05-2019 20:56

WouterD1908 +28

Dat bepaal ik zelf wel

24-05-2019 20:43

tfey +1067

Wie wil er nog TD worden bij een club met zulke zeik supporters.. wat je doet, ze zeiken je toch af!

24-05-2019 20:40

Heisenberg +6235

Gewoon een inhouse oplossing. Dikke prima.

24-05-2019 20:29

ron1872 +8166

Eens! Gewoon intern opgelost. En wie weet bevalt het wel zo goed met Troost dat hij onze nieuwe TD wordt, niet interim maar vast.

24-05-2019 21:22

Rotterdammert +6029

Met alle respect, maar dat netwerk van Martin reikte ook niet verder dan de Eredivisie, voormalig Feyenoorders en voormalig Eredivisie spelers.

Jorgensen is de enige opvallende naam die het ook heeft laten zien, de rest van de verrassingen vielen gewoon tegen.

Je hoeft ook geen genie te zijn om te zien dat Doan en Odegaard grote talenten zijn.

24-05-2019 20:22

vinniev +0

Gustafson bij nader inzien ook helemaal geen vreemde aankoop.

24-05-2019 21:01
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties