VI: PSV wil Berghuis bij vertrek Bergwijn

VI: PSV wil Berghuis bij vertrek Bergwijn

Wanneer PSV Steven Bergwijn deze zomer verliest aan Ajax, hopen de Eindhovenaren op Steven Berghuis. Dit schrijft Voetbal International. Volgens ingewijden zouden er al informele contacten geweest zijn tussen Berghuis en PSV.

Volgens het medium zou ook Feyenoord niet onwelwillend tegenover een vertrek van de aanvaller staan. Met de opbrengst van Berghuis zou Feyenoord de selectie kunnen versterken. De speler zou zo'n twaalf miljoen euro waard zijn.

Lees meer over
Steven Berghuis
Plaats reactie
666

ejinun +0

http://SpFling.com - perfecte volwassen datingsite met slim zoeksysteem om een sekspartner te vinden!

05-06-2019 09:28

ermarli +0

http://SpFling.com - geweldige datingsite voor volwassenen met het zoeksysteem van de volgende generatie om een partner te vinden!

05-06-2019 07:32

bridinar +0

Ga naar http://SpFling.com - geweldige datingsite voor volwassenen met het zoeksysteem van de volgende generatie om een partner te vinden!

01-06-2019 17:17

incupen +0

Ga naar http://SpFling.com - perfecte volwassen datingsite met slim zoeksysteem om een sekspartner te vinden!

01-06-2019 08:14

leymirvi +0

http://SpFling.com - perfecte volwassen datingsite met slim zoeksysteem om een sekspartner te vinden!

31-05-2019 15:38

xingpregac +0

Ga naar http://SpFling.com - geweldige datingsite voor volwassenen met het slimme zoeksysteem van de volgende generatie om een partner te vinden!

30-05-2019 04:27

adclomneu +0

Ga naar http://SpFling.com - perfecte datingsite voor volwassenen met het nieuwste slimme zoeksysteem om een partner te vinden

29-05-2019 21:39

stickidsvi +0

Ga naar http://SpFling.com - perfecte datingsite voor volwassenen met een slim zoeksysteem om een sekspartner te vinden!

29-05-2019 21:15

manmackna +0

Ga naar http://SpFling.com - perfecte datingsite voor volwassenen met het nieuwste slimme zoeksysteem om een partner te vinden

29-05-2019 17:24

HendrikL +0

laat gaan, laat gaan...hoezo versterkt hij de concurrent.....Bergwijn of Neres zijn stukken beter dan onze 'meest creatieve' voetballer .. dus dan worden PSV of Ajax er toch niet beter op ?

29-05-2019 00:12

jupiter +2543

Ik mag toch echt hopen dat Feyenoord Berghuis behoudt. Deze man zou zoveel leuks kunnen laten zien met Köckcu.Ik hoop echt dat hij blijft met een verbeterd contract o.i.d.

28-05-2019 19:51

jupiter +2543

Kökçü, excuus.

28-05-2019 19:51

dariotje +276

Verkoop Vilhena maar voor een leuk bedrag ( daar zijn alle partijen aan toe) en doe verder wat kleine verkopen als Nieuwkoop, tapia en van Beek. Ik vind dat Feyenoord Berghuis een verbeterd contract moet aanbieden. Deze jongen is zo beetje de enige creatieve speler in de selectie. Tuurlijk is die niet perfect maar zeker 1 van de beste. Daarnaast een statement maken richting PSV, wegwezen bij ons en anders zeer diep in de buidel tasten.

28-05-2019 18:43

julio54 +3107

Hebben we wel wat te kiezen? Jammer ook dat Arnaut Groeneveld vorig jaar niet gehaald is. Zal nu wel te duur zijn als we Berghuis moeten laten gaan.

28-05-2019 16:41

Kapelle +1058

Krabbendam doet er wel alles aan om Berghuis richting de uitgang te duwen. Weer een artikel vanmiddag over hem, puur gebaseerd op zijn gedachtes. Heeft met niemand gesproken binnen Feyenoord, niemand van PSV, niks. Vond het allemaal een beetje overdreven hoe iedereen over hem schreef, maar het begint nu bij mij ook wel echt een engnek te worden

28-05-2019 16:30

marcel achterhof +82

Als je vilhena en jorgensen verkoopt dan moet je berghuis gewoon houden

28-05-2019 14:18

willykment +2143

Binnenlandse transfer naar een concurrent drijft de prijs op, voor 25 mio mogen ze hem ophalen. Anders liever niet, zeer waardevolle speler voor ons. Helaas ook onderschat en ondergewaardeerd als je de reacties af en toe leest.

28-05-2019 13:36

renevm +271

wordt n jorgesen-verhaal... als ie blijft is ie nog ongemotiveerder dan t afgelopen seizoen.
bij n goed bod? verkopen. tis nie anders!

28-05-2019 12:26

Danny 91 +61141

Je gaat toch niet je beste speler verkopen vooral niet aan PSV. Verkoop dan Vilhena Tapia En St Jsute wie weet haal je 15 miljoen op. Maar Berghuis verkopen moet je niet doen. Hij is wel nog altijd zo belangrijk.

28-05-2019 11:59

hasil +8

Leuk. Zo'n spelletje "wat als"...
"Wat als".....Bergwijn dit of Berghuis dat...
Maar iedereen weet dat dit nooit gaat gebeuren.
Daarom heet dit spelletje ook "wat als"...
Wat Krabbendam doet en alle niet onderbouwde insinuaties en veronderstellingen waar hij als buitenstaander gewoon maar een slag naar slaat is een spelletje wat je met nog oneindig veel meer spelers kan spelen. Wat als die of die vertrekt, wat zou er dan kunnen gebeuren?
Echt pure onzin met slechts èèn doel, in de voetballoze periode proberen toch zo veel mogelijk blaadjes te blijven verkopen. Mèèr is dit echt niet...
En de transferperiode moet nog los barsten.
Dus zet je maar schrap voor alle onzinberichten die nog over de club uitgestort gaan worden. En Krabbendam gaat daar als toch wel slecht geïnformeerde outsider zoals gebruikelijk vrolijk aan mee doen. Als je alle ontwikkelingen rond de club op een rijtje zet de laatste paar jaar dan blijkt hij toch wel heel erg slecht geïnformeerd te zijn. Hij heeft helemaal geen contacten van dichtbij de club. Zelfs van de tijdelijke optie Troost als TD had hij geen enkel benul.

Nee, het "watchen" van Feyenoord gaat Krabbendam niet goed af. Daarom hebben ze ook al vanuit VI iemand naast hem gezet omdat de berichtgeving te wensen over liet.

28-05-2019 11:48

vlo +6830

Precies " Krabbedam eigen belang "

28-05-2019 14:02

FR_Domingo +14705

Prima, ik heb het gevoel dat Steven niet goed in de groep ligt en zodoende de mol was. Gewoon mijn gevoel! Zijn relatie met Gio was sws erg matig

28-05-2019 11:21

ArieG +28

Komt goed uit, wij willen Bergwijn. Dus ruilen met gesloten beurzen.

28-05-2019 11:17

Harderwijk +239

Donder op Ajaxkneus

28-05-2019 11:50

sambaasam +120

Als die gaat mag die naar het buitenland maar wie gaan we als vervanger halen?

Out: vd Heijden, van beek, Nieuwkoop, Verdonk
In: Hoedt/V Drongelen/ andere CV en Janmaat

28-05-2019 11:10

Harderwijk +239

Hoedt en Janmaat verdien het vijfvoudige van wat ze bij Feyenoord verdienen, dus dat wordt lastig. En Van Drongelen is een ernstige houthakker, die moet je niet willen. Is echt niet beter dan een Sven van Beek. Diknek Van Drongelen wordt zo gehyped, maar is helemaal niet zo goed.

28-05-2019 11:51

Riccardo_FR +16

Klopt Harderwijk, keek laatst Hsv tegen Paderborn en daar was die me een partij slecht en dat was niet de eerste keer. Analiticy in Duitsland spreken van het slechste Hsv in hun geschiedenis.

28-05-2019 15:17

hakuna +2062

Ik lees de berichten over de in mijn ogen zwaar overgewaardeerde speler. Het is een zeer grillige speler die met momenten geweldig kan ballen. In die andere moment zorgt hij voor heel veel bal verlies!
Ik weet dat hij een wedstrijd kan openbreken. Een topper creëert niet zoveel bal verlies. En zelfs tegen doelpunten.
In mijn ogen niet constant genoeg om een topper te zijn. 20 a 25 miljoen is echt wel een mooie prijs.

28-05-2019 10:59

FeyDev +19874

Met Berghuis erbij zou je al flink moeten versterken, laat staan als je hem zou verkopen, notabene aan een concurrent. De beste speler ben je dan kwijt. Overigens denk ik wel, los van dit verhaal, dat Berghuis zelf wel weg zou willen. Maar dat denk ik al langer

28-05-2019 10:41

royeboy +7914

Doet me denken aan de periode met Fer en Wijnaldum. We zijn weer terug bij af...

28-05-2019 10:39

serge82 +1

De transferperiode is eigenlijk toch veel spannender dan de hele competitie bij elkaar.

28-05-2019 10:33

Solida +37007

Voor ons helaas wel...

28-05-2019 10:39

wilbert17 +23475

Nou voorlopig gaat het net als de competie. Niets dus.
Vind dat niet echt spannend.

28-05-2019 11:03

Toddemij +872

Zal weinig spanning geven behalve wat middelmaat dat gehaald wordt.

28-05-2019 11:48

Feyenoordvelp +2

Natuurlijk laat je beste speler gaan om je te (versterken) met 2 of 3 middelmatige spelers. Verkoop lekker al dat brandhout en koop daar 1 of 2 directe versterkingen voor terug. Vertrek van Berghuis is een verzwakking van het elftal.

28-05-2019 10:28

FR-Alkmaar +6791

Na Gullit , Nielsen en Wijnaldum? Het is een keer klaar ! Niet doen!

28-05-2019 10:24

Wery1953 +1397

Ik mag hopen dat dit geruchten zijn en dat dit niet de waarheid is. Bovendien vind ik 12 miljoen te weinig voor je beste voetballer. Bij vertrek Berghuis heb je zowel op rechts als op links een beperkte vleugelspeler.
En ik vraag me af wie ze dan als "versterking" binnen zouden willen halen. De berichten over terugkeer van allerlei voetballers geven mij niet de indruk dat ze met versterking bezig zijn. Meer dat we een opvanghuis worden voor voetballers die aan het einde van hun latijn zijn, of elders mislukt zijn.

28-05-2019 10:02

bodybuild +22

Ik gun het berghuis van harte hoort niet tevoetballe met figuren als v beek en bottegin etc.

28-05-2019 09:38

jantjekuitert +0

+1 voor jou, zit zeker een kern van waarheid in. Krijgt nooit is een bal was die wat mee kan, zich ook al is over versproken op fox. Alleen is dan onze beste/belangrijkste speler weg en dat vang je niet zomaar op! Hij heeft idd zijn nare trekjes maar wel echt een winnaar en wikt koste wat kost winnen, mijn credits heeft die. En wie zou hem dan moeten vervangen ?

28-05-2019 10:24

HassanTurkuF3R +3

Nee Schwaab en Viergever dat zijn geweldenaren

28-05-2019 10:57

jantjekuitert +0

Dat zeker niet! Maar staan aan het eind van de streef wel 20 punten voor op ons.

28-05-2019 14:29

HassanTurkuF3R +3

Haha ja dat dan wel weer gvd

28-05-2019 14:30

Benniemagikjekauwgom +6

Nooit je concurrent versterken. Wordt achterstand alleen maar groter.

28-05-2019 09:25

[FR]Thomas +227603

Die laat je natuurlijk niet voor minder dan 20 miljoen naar PSV gaan

28-05-2019 09:17

Pride of Rotterdam +358

Zou geen slimme zet zijn van Feyenoord maar oke, we hebben wel meer minder slimme zetten meegemaakt van Feyenoord

28-05-2019 09:13

bowmanowns +4979

Ik denk voornamelijk stokerij dit. Maar de gedachte erbij zit niet lekker, flashbacks naar het vertrek van Wijnaldum bijna. Je mag overigens wel hard onderhandelen met een concurrent, settelen voor 12 zal ik zeker niet doen. Weet niet wat PSV voor Bergwijn verwacht te vangen overigens.

28-05-2019 08:49

de_taap +0

Berghuis weg voor €13 mil. en Doan halen voor €8 mil. Vilhena verkopen. met een deel van het resterende bedrag 2 goede centrale verdedigers kopen of 1 centrale verdediger en een fatsoenlijke rechtsback zodat Juste centraal kan. Middenveld met Kocku, Tapia en Fer/Maher.

Er moet in ieder geval iets voor terug komen. De spoeling is dun op rechts.

28-05-2019 08:41

feyebaas +3

Hahahaha optyfen gauw

28-05-2019 08:52

de_taap +0

Goed argument. Bedankt voor je bijdrage. Chapeau

28-05-2019 09:29

feyebaas +3

Ik verbaas me hoe jij een argument verwacht te krijgen als jij met een fifa advies komt. Valt niet mee te argumenteren. Oeh en PS: je beste speler weg doen? Spoor je wel?

28-05-2019 09:41

de_taap +0

Ik geef toch nergens aan dat ik het ermee eens ben? Tuurlijk zou dat dom zijn om je beste speler weg te doen. Maar stel hij gaat inderdaad weg en dit gebeurt voor de eerdergenoemde 12 mil. Zou dat wat mij betreft een leuke opstelling zijn. Ik ben geen TD. Anders zat ik niet hier op fr12.nl . En of ik spoor? Doe gewoon ff rustig. Je bent geen 3. Antwoord gewoon normaal

28-05-2019 10:07

feyebaas +3

Je hebt kokcu op tien, doan halen is overbodig

28-05-2019 10:17

Solida +37007

Eerst nog een GOED jaar, dan met meer opbrengst weg. Nu heb je hem te hard nodig, en wie moet ervoor in de plaats?

28-05-2019 08:39

wirie010 +1814

Nee joh niet gokken maar verkopen.

28-05-2019 08:52

Swit89 +0

14M + 3M als Ze binnen 2 jaar kampioen worden

28-05-2019 08:13

royeboy +7914

eerder 20 + 3 mil

28-05-2019 10:39

Kapelle +1058

Ik zie heel veel mensen reageren dat het prima zou zijn als ie weggaat. Ik vind dat echt onbegrijpelijk.

2 seizoenen geleden had hij nog ongeveer dezelfde statistieken als Tadic nu, die helemaal verafgod wordt. Dit seizoen iets minder, ook omdat het hele team kut liep natuurlijk, maar hij was nog steeds veruit de beste man.

Afgelopen seizoen stond stiekem puur in het teken van het afscheid van RvP. Hij gaf geen reet om de prijzen, wilde alleen maar leuk eindigen. Ook die mentaliteit heeft ons de kop gekost.

Als we nu Berghuis (en in mindere mate ook Jorgensen) kunnen overtuigen om nog een jaar te blijven, contract met een jaar te verlengen en 1 jaar alles eruit te halen wat erin zit. Die twee overtreffen hun statistieken van afgelopen seizoen makkelijk, dus daar kan je dan meer voor krijgen en zij hebben meer aanzien bij hun nieuwe club. Voor iedereen beter.

En dan zeg ik niet het kampioenschap, maar tenminste een leuke Europese campagne en veel dichter tegen de top 2 aan. Het moet mogelijk zijn.

28-05-2019 08:03

standyourground1908 +775

En verder gaan met een centraal duo met van beek en botteghin?

28-05-2019 08:11

Kapelle +1058

Botteghin zou ik zeker mee verder gaan ja, is gewoon een solide verdediger. Van de inkomsten van Vilhena kan je een fatsoenlijke centrale verdediger halen (liefst van Drongelen). En dan van Beek/van der Heijden exit

28-05-2019 08:20

FR_Gerben +95

Dat snap ik ook niet. Berghuis en Jorgensen hebben miss een minder seizoen gehad, maar Berghuis laten vertrekken bij Feyenoord vind ik ook geen prettig idee en dan na de concurrent.
Dan krijg je toch al de hint dat Berghuis belangrijk is? Juist dan zou ik hem al niet wegdoen evenals kopsterke en balvaste spits Jorgensen

28-05-2019 08:51

Kapelle +1058

Dat is het erge nog. Berghuis heeft volgens velen een slecht/matig seizoen gehad in een slecht lopend team. Maar kijkend naar de statistieken:

Berghuis: 12 goals & 12 assists
Bergwijn: 14 goals & 12 assists

Het is redelijk vergelijkbaar, terwijl Berghuis dus een matig seizoen heeft gehad en Bergwijn het beste seizoen in zijn carrière. Dat zegt alles over de klasse van Berghuis lijkt me.

Tegenargument is wel dat Berghuis de penalty's en corners nam, en daar heeft hij 3 goals en 2 assists aan overgehouden. Maar dat kan je ook een voordeel noemen, dat Berghuis dus een veel betere traptechniek heeft dan Bergwijn.

28-05-2019 10:07

wirie010 +1814

Ik vind het onbegrijpelijk dat mensen het nog over 2 jaar geleden hebben.

28-05-2019 08:52

Kapelle +1058

Dus als iemand 1 minder seizoen heeft geef je het al op? Jorgensen ook maar gelijk bij het grofvuil doen dan? El Ahmadi had ook nooit moeten terugkeren natuurlijk, want zijn eerste seizoen was verschrikkelijk.. Elia was zijn eerste seizoen ook niet top, maar iedereen was toch blij dat hij er dat tweede seizoen bij was.

Dat je niet naar 2 seizoenen geleden kijkt is gewoon je reinste onzin

28-05-2019 09:45

wirie010 +1814

Ze worden ouder, slijtage speelt op. Geen restwaarde en in dit geval zie je gewoon dat berghuis gefrustreerd is. Veel spelers willen een transfer maken en als dat niet lukt, zie je dat ook.

28-05-2019 12:48

Kapelle +1058

Zit tegenwoordig bij 27 jaar de slijtage er al op?? Zij zitten juist op hun topniveau nu. Soms gaat het ook niet om restwaarde, maar wat hij nu toevoegt. Van Persie en Kuyt hadden ook geen restwaarde, maar die voegde aardig wat toe toch?

Over dat ze een transfer willen maken begrijp ik wel, en als hij er echt zijn zinnen op heeft gezet zal het wel moeten. Maar dan is je concurrentie wel de laatste kant waaraan je hem moet verkopen. Berghuis zal wel genoeg keuze hebben om ook naar het buitenland te kunnen

28-05-2019 13:34

wirie010 +1814

PSV is geen concurrent meer man en wij moeten geld binnenhalen anders kunnen we geen frisse team opstellen. Dat berghuis een gesprek heeft gehad, zegt toch genoeg?

28-05-2019 13:40

Kapelle +1058

Met Vilhena moet je cashen, voor de rest moet je inderdaad naar goedkope alternatieven kijken. En ook de jeugd natuurlijk. Maar je moet niet je beste speler verkopen 'om maar door te selecteren'. Berghuis is iemand die duidelijk nog mee kan in de 'volgende' selectie.

Dat PSV nu geen concurrent is ben ik deels met je eens, maar als je nu aan hen verkoopt kan je de ambitie om op lange termijn wel een vaste concurrent te zijn wel de prullenbak ingooien. Het gaat ook om het statement wat PSV dan maakt, dat moet je niet willen accepteren.

Dat gesprek met Berghuis neem ik met een korrel zout, sensatie schrijven omdat dit Bergwijn/Berghuis een groot verhaal is

28-05-2019 14:08

Roodwitteziel +6041

Inhoudelijk eens

28-05-2019 09:43

Diongouda +36006

We zijn weer terug bij periode mario been. En iedereen staat erbij en kijkt ernaar....

28-05-2019 07:58

Bati +38766

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA heb je onze drama queen weer.

Terug bij tijdperk Mario Been zegt die dan.

28-05-2019 07:58

D2_Icon +3

Kun je wel dom zitten te lopen lachen, maar gaan de aankomende 5 jaar niet meedoen om de titel hoor. Je staat gewoon gelijk aan AZ in de pikorde.

28-05-2019 08:11

Fakkelteit +10

Alleen was de periode Mario Been wel even wat beschamender.

28-05-2019 08:16

Pelle9 +1

alleen az heeft nog wel de miljoenen om eventueel te inversteren

28-05-2019 08:18

Bati +38766

Nee gek he als ze in 020 honderden miljoenen binnenhalen en dan verwacht je dat wij eventjes voor de titel mee gaan doen de komende 5 jaar? Kom uit je droomwereld.

En dat slappe gelul dat Az ons voorbij gaat streven hoor ik ook al jaren.

Daarbij lachte ik om die vergelijking met tijdperk Mario Been, toen we 10e werden, 0-10 verloren en notabene spelers aan Twente moesten verkopen.
De afgelopen jaren pakten wij 5 prijzen, dus ja echt vergelijkbaar. Komt die weer: HAHAHA

28-05-2019 09:07

Diongouda +36006

Let nou maar op. Komende maanden gaat alles fout

28-05-2019 08:37

Sasss +54162

Helaas met je eens

28-05-2019 09:01

Feyenoord_West +0

Gelijk doen.
Slechte speler?..nee..helemaal niet zelfs.
Maar in de fase waarin Feyenoord zit ..is zon speler als hij gwn een stoorzender heb ik het idee.

28-05-2019 07:56

Bati +38766

Ow ja omdat jij het idee hebt gelijk wegdoen

28-05-2019 07:58

Bati +38766

Oke nou behalve een klein akkefietje op de training hier en daar wat vrij normaal is heb ik nooit iets meegekregen van "stoorzender" Berghuis

28-05-2019 08:00

Feyenoord_West +0

Die akefietjes ataan niet op zichzelf...
Je probeert als voetbal club alles binnenskamers te houden....als er dingen gebeuren waar er cameras zijn dan is het meestal omdat het binnen ook niet zo botert...

28-05-2019 09:42

feyebaas +3

Hahaha jij wit alleen maar nietszeggende harde werkertjes zeker? Ga aub weg man. Zonder berghuis speel je om plek 9.

28-05-2019 08:53

Feyenoord_West +0

Ik had Berghuis er liever bij gehad...als Feyenoord goed draaide...

Berghuis is geen speler die je bij een team wilt hebben die weer gaat opbouwen..

28-05-2019 09:43

Mensini +14477

Kan hij daar zoveel meer verdienen dan?

28-05-2019 07:42

Emielm +0

Ja, maar ik denk dat het hem gaat om mogelijke CL of EL en daar speelt hij iig mee om het kampioenschap

28-05-2019 07:52

you_never_walk_alone +8552

12 miljoen zou een mooi bedrag zijn , volgend jaar doe je toch niet mee om de prijzen en als berghuis dat na 5 wedstrijden alweer door heeft gaat hij weer loperen etteren op het veld.... soms een fantastische voetballer, maar vaak een eng mannetje . 12 miljoen investeren in een mooie groeibriljant of 2 !

28-05-2019 07:36

Kapelle +1058

Altijd zeiken mensen hier dat van Geel spelers voor 'aldi' prijzen wegdoet en vervolgens zeggen dat 12 miljoen voor je beste speler naar een concurrent een mooi bedrag is. Hoe hypocriet wil je het hebben

28-05-2019 07:53

you_never_walk_alone +8552

12 miljoen voor berghuis is geen aldi prijs maar gewoon prima bedrag.... spelers waar jij wss mee vergelijkt zijn gewoon beter dan berghuis....

28-05-2019 09:46

Kapelle +1058

Als zij 40 voor Bergwijn krijgen? Dan is 12 zeker een koopje ja. Ook omdat het een concurrent is zou je gewoon voet bij stuk moeten houden en minstens 20 vragen. Maar liefst gewoon helemaal niet verkopen. Als je hem verkoopt, bevestig je ook alleen maar je status als subtopper en lijk je het te accepteren

28-05-2019 10:00

feyebaas +3

Je bent dom he?

28-05-2019 08:53

you_never_walk_alone +8552

Ik moet zeggen dat jou mening erg onderbouwt overkomt !

28-05-2019 09:47

feyebaas +3

Nog altijd meer onderbouwt dan een gemiddelde persoon die het toejuicht dat berghuis weg mag. Nogmaals: hoe dom ben je dan.

28-05-2019 09:59

you_never_walk_alone +8552

Hij is onhoudbaar en ontevreden bij feyenoord .... we weten allemaal tot wat een ontevreden berghuis bijdraagd enkel ellende , dat die jongen weg wil kan ik nog wel begrijpen ....

28-05-2019 10:04

Emielm +0

Veruit je beste speler moeten verkopen voor 12 mln zodat we de rest van elftal kunnen versterken met middelmaat. Het is eigenlijk wel hier triest gesteld met onze club.. :(

28-05-2019 07:34

markkaasboer +0

1 ding wat vald er voor Berghuis nog te halen bij Feyenoord weer plek 3 dat is gewoon zo die jongen wil weg en gelijk heeft hij

28-05-2019 07:22

markkaasboer +0

Strik er in en weg 15 miljoen pakken en wegwezen

28-05-2019 07:18

feyebaas +3

Zucht...voetbalkennis is ver te zoeken bij jou.

28-05-2019 08:54

markkaasboer +0

Als het zo zal zijn st

28-05-2019 07:17

Meekijker +4230

Waag het niet Feyenoord

28-05-2019 07:16

FRSebbie +37210

Volgens mij klopt hier helemaal niks van. Ze hebben het over dat Berghuis klaar is bij Feyenoord, want hier heeft hij alles gewonnen. Wat gaat ie dan voor prijzen met PSV winnen? Dezelfde, dus een sportieve uitdaging is er niet.

28-05-2019 07:15

vaks1908 +0

Berghuis is totaal niet goed voor de teamspirit. Eerst wordt hij bij VI gebashed en nu is het zogenaamd onze verlosser.

28-05-2019 07:01

feyebaas +3

Totaal niet goed voor de teamspirit? Ben je nou zo dom of doe je nou zo dom? Een van je beste spelers...oh wacht je wilt liever van die niet zeurende maar harde werkers? Jezus triest dat ik hier veel van dit soort types hier zie.

28-05-2019 08:55

badeend +7666

Het is jammer genoeg weer dezelfde situatie als toen Mvg bij ons kwam en we Fer en Wijnaldum noodgedwongen moesten verkopen. Kortom Mvg heeft het tot het kampioenschap goed gedaan en daarna weer lekker afgebouwd naar zijn begin periode, noodgedwongen de beste spelers verkopen. Kijken of Troost en kornuiten het maximale eruit kunnen halen, ik ben benieuwd.

28-05-2019 06:45

FRSebbie +37210

Volgens mij heeft ie gewoon een dikke miljoenenschuld weggewerkt en is er een nieuw jeugdcomplex bijgekomen, dus dat afbouwen klopt niet helemaal.

28-05-2019 07:12

FRrick +693

Schulden weggewerkt? Je bedoelt zeker schuld om laten zetten in aandelen?

28-05-2019 08:14

badeend +7666

Vergeet je voor het gemak de vrienden van Feijenoord dat die iets hebben gedaan

28-05-2019 08:24
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties