Kökcü bevestigt: ''Ik heb gekozen voor Turkije''

Kökcü bevestigt: ''Ik heb gekozen voor Turkije''

Orkun Kökcü heeft het nieuws bevestigd: de 18-jarige middenvelder vervolgt zijn interlandcarrière bij Turkije. De Feyenoorder heeft meerdere gesprekken gehad met de Turkse bond en heeft zijn keuze gemaakt op zijn gevoel. ''Ik heb de laatste tijd veel gesproken met de Turkse bond. Ik heb een gesprek gehad met mijn zaakwaarnemer en de trainers daar.''

''Het gevoel was goed en ik dacht: dat moet ik gewoon doen,'' vervolgt Kökcü in gesprek met Voetbal International. ''Ik ben altijd trots geweest op Turkije. Ik heb veel familie in Turkije en ze hebben een bepaalde trots. Dat heb ik ook in mij. Ik heb niet gesproken met Oranje. Er zou een gesprek plaatsvinden op Zeist toen ik nog in de Onder 19 speelde, maar dat is er niet van gekomen.''

Kökcü heeft niet het idee gehad dat de KNVB hem te weinig aandacht heeft gegeven. ''Ik heb altijd in de Onder 19 gespeeld. Ik was ook aanvoerder de laatste tijd. Dat gevoel heb ik niet gehad. Mijn gevoel lag dichterbij Turkije. Die keuze heb ik nu gemaakt.''

Plaats reactie
666

Legionist +1779

Gewoon zijn eigen keuze. Lekker voetballen voor F 1, de rest doet er niet toe.

22-07-2019 16:25

Nol +3115

Toch wel bijzonder dit. Je krijgt vaak te horen dat Turken en Marokkanen zich niet geaccepteerd voelen in Nederland, maar op dit soort manieren sluiten ze zichzelf ook gewoon buiten. Hiermee zeg je gewoon dat je loyaliteit bij Turkije ligt en je meer Turk bent dan Nederlander.

22-07-2019 11:28

cluepon +3821

Als je gevoel dichter bij Turkije ligt dan bij Nederland, waarom speel je dan niet in Turkije onder 19? Verder: boeiuh.. Hij speelt in Feyenoord shirt, die landenteams zoeken het maar uit.

22-07-2019 08:52

IPPA001 +97

Jezus FR12, wat een clickbait.

22-07-2019 07:47

Plaiz +764

En wij naieve nederlanders zeggen nog: is toch niks ergs aan en moet kunnen.

Maar wacht maar tot het aankomt tot een mogelijke oorlog met een land als turkij/marokko met het westen, kijk dan even voor de loyaliteit ligt.

Ze zeggen letterlijk: op de punten waar we wat aan hebben zijnnwe nederlander, maar als het er echt op aan komt zijn we turk/marokkaan. Hier komt dus het wordt: Profiteur vandaan.

En dat zijn geen vluchtelingen uit oorlogsgebieden.

22-07-2019 07:30

Plaiz +764

Wordt = woord uiteraard

22-07-2019 07:30

Plaiz +764

Is gewooon belachelijk dat iemand die in een ander land geboren wordt en heel ze leven in opgegroeid, toch de keuze heeft voor het land van zijn ouders.

Het hele probleem begint al bij die dubbele nationaliteit. Dat zou je noooiit toe moeten staan.

Wij zijn hier weer weel te lief allemaal. Want als hij kiest voor Nederland (voetbal al, laat staan nationaliteit), zal heel turkije hem uitspugen. Maar wij in Nederland zeggen: we begrijpen het knul, tuurlijk kan gewoon.

Nee. Kan helemaal niet, is gewoon landverraad!

22-07-2019 07:26

johanj34 +3955

'Ik ben altijd trots geweest op Turkije. Ik heb veel familie in Turkije en ze hebben een bepaalde trots. Dat heb ik ook in mij. Nou ga dan lekker terug.

22-07-2019 02:29

De-Zuidhaven +9

Goei keus Orkaan Kokcu!

21-07-2019 23:44

feyebaas +3

Succes orcun!

21-07-2019 23:06

cup1970 +3

Blijft lastig , wat zou je zelf doen , kijk maar naar die linkse NOS wordt je dood ziek van , of je nou Turk ben of Nederlander , 30 jaar links beleid

21-07-2019 21:36

Bartje +945

Wat heeft dit te maken met links-rechts?

21-07-2019 22:47

den_the_man +1126

Een goede keuze, denk ik. Voor het Nederlands elftal komt hij tekort, vrees ik. Maar dat zal de toekomst uitwijzen.

21-07-2019 21:30

svennos12 +1019

Het mannetje heeft de keuze en maakt die nu. Dat is zijn goed recht. Of integratie hier nu echt iets mee van doen heeft dat is de vraag. Hij betaalt hier gewoon belasting en is voor zover ik weet gewoon een nette knul die zich gewoon aan de wet kan houden.
Ik ben niet voor een systeem waarin men twee paspoorten kan hebben, maar ik vind dat zolang dit systeem bestaat, iemand hier niet op afgerekend hoeft te worden.
Wat zijn motivatie dan ook is, het is zijn recht.
De rest is politiek. Niks meer en niks minder.

21-07-2019 20:58

charlaykc +9414

Prima jongen, gefeliciteerd. Ze hebben daar heerlijk all inclusive hotels, niets mis mee.

21-07-2019 20:04

Michaelnh +645

Zullen we in antalya gaan trainen denk je?

21-07-2019 22:10

charlaykc +9414

Ik zeg jah jah jah

22-07-2019 00:15

Heufhejdygvs +1995

Toch denk ik dat het meespeelt dat hij bij het Nederlands elftal waarschijnlijk geen onbetwiste basisspeler zou worden. Dat merkte je ook al bij Idrissi, dus de twijfel is er wel degelijk.

21-07-2019 20:03

sykoofox +85612

Heel veel succes! Hopelijk haal je het eerst elftal! Nu eerst bij ons bewijzen!

21-07-2019 19:50

sambaasam +120

Altijd hetzelfde met die allochtoontjes

21-07-2019 19:48

feyebaas +3

Oké racist.

21-07-2019 23:04

Mensini +14477

Waarom zou je daar al mee bezig zijn als je nog niet eens basisspeler bent bij een BVO??

21-07-2019 19:38

Raigeki +580

Sommige reacties hier spreken boekdelen over de problemen bij delen van de autochtone bevolking in Nederland.

In die bepaalde delen wordt er verwacht dat je met hangende pootjes de voetjes van de blanke man moet likken die dan zelf beslist of hij jou een rotschop verkoopt of accepteert. Onrealistische verwachtingen zijn de kweekvijver voor teleurstelling. Laat mensen in hun waarde.

21-07-2019 19:15

Benniemagikjekauwgom +6

Er is iets goed mis als je in Haarlem bent geboren en dan Turkije 'mijn vaderland' noemt. Een beetje eng.

21-07-2019 19:27

jonaathn +14673

Maar, uh, als zijn vader uit Turkije komt, is dat dan niet zijn vaderland?

21-07-2019 22:03

Juicher +61444

Draai het eens om. Hoeveel Surinamers, Antillianen en Indonesiërs kiezen voor hun land van herkomst? De meeste Turken zullen, als het er echt op aankomt, kiezen voor Turkije ipv Nederland. Dat zegt mij wel wat over integratie. Maar goed, jij legt het probleem liever bij de autochtonen neer en gaat in de slachtofferrol.

21-07-2019 19:45

Heufhejdygvs +1995

Antillianen wel als ze te slecht zijn voor Nederland. Bij Surinamers kan het niveau van de nationale elftallen ook een rol spelen. Kijk maar naar Wijnaldum zijn vlag bij de CL-finale. Bijkomend bij deze nationaliteiten is natuurlijk ook dat deze al bij Nederland hoorden. Suriname staat (ook met de taal) natuurlijk dichter bij Nederland dan Marokko.

21-07-2019 19:49

Juicher +61444

Dat speelt zeker mee ja. Begrijp me niet verkeerd ik snap de liefde voor 2 landen. Het enige wat ik niet begrijp is het switchen. Maar goed, waarschijnlijk moet je er midden in zitten om het te kunnen begrijpen.

21-07-2019 19:56

J_Kiprich +214

Gaat niet om het wel of niet in hun waarde laten. Het gaat erom dat de Nederlandse samenleving perfect wordt geaccepteerd als het in hun straatje past maar net zo hard de rug wordt toegekeerd als de mogelijkheid zich voordoet. De enige goede maatregel in dit geval is voortaan alleen nog kinderen voor nationale jeugdteams op te roepen die alleen het Nederlands paspoort hebben.

21-07-2019 19:54

mooiweervoetballer +2556

Hangende pootjes nog wel...

Je draait het om. Als je van alle faciliteiten gebruik mag maken, is enige vorm van dankbaarheid wel op zijn plaats.

21-07-2019 20:53

timotietje +0

Het wordt tijd dat integratie ook voor Turken verplicht wordt gesteld.

21-07-2019 19:05

Raigeki +580

Irrelevante opmerking.

Als je hier bent geboren dan hoef je sowieso niet te integreren want zou nergens op slaan (je gaat hier immers al naar school) en tegen het gelijkwaardigheidsbeginsel van de liberale rechtsstaat ingaan.

Misschien juist iets voor jou dan zo'n lesje maatschappijleer?

21-07-2019 19:10

timotietje +0

Je mist mijn punt. Dit is het gevolg jarenlang niet integreren van Turken in Nederland.

Feit is dat dit een afspraak is met Turkije die zsm van tafel af moet.

21-07-2019 19:12

Raigeki +580

Nee dit is niet het gevolg daarvan want Kökcü is zelf gewoon actief onderdeel van de Nederlandse maatschappij.

Wat er nu gebeurt is dat de doelpalen verschoven worden en men naast integra

21-07-2019 19:18

Raigeki +580

...Naast integratie* ook complete capitulatie eist. Slaat nergens op. Dat jij niet snapt hoe liefde voor twee landen werkt is jouw probleem. Dat jij dat niet kan accepteren is jouw probleem. Kökcü en zijn familie hebben gedaan wat er van ze verwacht werd, nu jij.

21-07-2019 19:19

J_Kiprich +214

Maar dat ze niet meer opgeroepen gaan worden voor Nederlandse jeugdteams is meer dan terecht he? Laat ze dan ook lekker voor Turkse of Marokkaanse jeugdteams spelen.

21-07-2019 19:26

FRdordt +37694

Ik snap je frustraties wel en waarschijnlijk zouden de Turken het ook hebben gehad als t andersom was gegaan. Alleen moet je begrijpen dat mensen een eigen mening en vrijheden hebben om zo te beslissen.
T belangrijkste is om naar je gevoel te luisteren en niet op alles verplicht wordt.

Of t een juiste keuze is moet nog blijken als denk ik van wel want denk dat hij bij Turkije meer kans maakt dan in t Nederlands elftal aangezien hier toch wat meer ontwikkeld talent is.

21-07-2019 19:30

timotietje +0

Er wordt geen doelpaal verschoven, er is vrijwel nooit integratie geweest bij Turken.

Loyaliteit bij veel (Nederlandse) Turken ligt vooral in Turkije. Een kwalijke zaak, aangezien deze mensen vaak hier zijn geboren. Hier hun opleiding hebben gehad. Hier kunnen werken.

Als je ziet wat voor shithole Turkije is op gebied van mensenrechten en vrijheden, is het in de basis al lastig voor te stellen dat je trots bent op zo'n land.

21-07-2019 19:54

FRdordt +37694

Vind shithole overtrokken, je hebt een ander perspectief dat wel en vergelijk het met Nederland en daar bega je de fout. Ik ben zelf half bloed NL/TR en voel me verbonden aan beide landen, in principe heb ik niet veel aan Turkije gehad of veel meegemaakt en toch voel ik veel affiniteit met t land, best apart eigenlijk hè. Ik denk dat je dichtbij de Turken moet zijn om te begrijpen.

21-07-2019 20:26

timotietje +0

Waarom mag ik de vergelijking niet met Nederland trekken volgens jou?

21-07-2019 20:30

stefanus +1095

dan wordt het tijd dat je oprot uit nederland want als jij je nu niet nederlander voelt dan zal je dat nooit doen en bij een oorlog (die binnen 10 jaar gaat beginnen tegen moslims) kies jij voor turkije.

Jij bent natuurlijk ook een moslim he?... want alleen moslim keren hun geboorteland de rug toe, volk als jij ben ik liever vandaag dan morgen kwijt

22-07-2019 00:09

FRdordt +37694

Als er oorlog komt ga ik eerst jou holletje uithollen, vind je dat goed?

Ik denk in vrede dus dan sla je de plank al mis vrind.

22-07-2019 08:36

FRdordt +37694

Hoezo oprotten? Ik ben hier geboren en getogen en me moeder is gewoon een Nederlandse, ik denk dat ik eerder vecht voor NL dan jij. En ik ben idd een moslim, do what? Doe ik je kwaad?

22-07-2019 09:40

rvds +0

Heeft niks met turkije te maken. Mijn vrouw is deens. Ons zoontje kan voor NL of DK kiezen mocht hij ooit professioneel gaan sporten. Zal hij vast kiezen voor het land waar hij de grootste kans van slavgen heeft.

21-07-2019 20:01

timotietje +0

Ik denk a) dat het voor een Deens persoon makkelijker is om te integreren dan een Turk.

en b) ik snap dat je uiteindelijk de afweging maakt tussen het land waar je ook kans maakt, maar iemand van 18? jaar maakt een hele andere keuze.

21-07-2019 20:04

peturrrr +0

Doen wat je hart je ingeeft. Zijn alle razende mafklappers hier wel op de hoogte dat hij ondanks belangstelling van diverse Turkse clubs juist wel voor Feyenoord heeft gekozen?

21-07-2019 18:58

timotietje +0

Ben jij ook van bewust dat heel de discussie daar nu niet over gaat?

21-07-2019 19:06

peturrrr +0

Jazeker, ventje wordt door eigen supporters in een kwaad daglicht gesteld.

21-07-2019 22:16

stefanus +1095

daar heeft hij zelf voor gezorgd, zijn supporters zijn grotendeels nederlanders en die KEERT hij nu de rug, hij gaat zijn geboorteland verraden namelijk... en dan heb je alle recht om die gast voor alles en nog wat uit te maken, ik schaar dit volk zelfs onder landverraders

22-07-2019 00:06

stefanus +1095

haha voor feyenoord gekozen... kon hij als snotaap dan al naar het land van jouw en zijn roots gaan.... hij heeft in nederland nog geen zak kunnen presteren waarom zou hij dan in belangstelling staan van clubs uit ZIJN land trkije?...je lult uit je nek jij

22-07-2019 00:04

peturrrr +0

Is al jaren een van de grote talenten van Feyenoord, zijn niet mijn woorden maar die van kenners binnen de club. Als hij zondag doelpunt maakt ga jij boe roepen zeker! Namaaksupporter...

22-07-2019 08:51

wicomave +0

Fijn, voor mij mag hij optiefen, lekker bij Turkse Rangers gaan ballen

21-07-2019 18:55

FR-JJN +12851

Omdat ie voor z'n eigen land kiest?

21-07-2019 19:04

wicomave +0

Zijn eigen land ? Alleen hier weten we al waarom deze3 figuren geen Nederlanders zijn., ondanks dat ze zelf anders beweren. Opzouten

21-07-2019 19:14

FR-JJN +12851

Heeft ie beweerd Nederlander te zijn dan? Zo gek zou dat overigens ook niet zijn met 2 nationaliteiten

21-07-2019 21:40

Heufhejdygvs +1995

Nou nou”zijn eigen land”? Als je het zo noemt is het juist discriminerend.
Hij mot het zelf weten, maar het is natuurlijk zorgelijk dat Nederlanders wiens ouders al in Nederland geboren zijn nog steeds voor het land van hun opa en oma kiezen omdat ze zich daar meer mee verbonden voelen.

21-07-2019 20:00

FR-JJN +12851

Ja daar liggen z'n roots toch. Dus je blijft bloedverwant lijkt me. Ik vind het niet zorgelijk hoor. Ik vind het zelfs vrij normaal. Alleen je kunt je afvragen of 2 nationaliteiten behouden een wijze keuze is van het ontvangende land.

21-07-2019 21:45

Heufhejdygvs +1995

Ik denk trouwens wel dat bij zijn keuze sportieve belangen ook meespelen. Daar wordt hij sowieso basisspeler terwijl Nederland daar nu al spelers als Wijnaldum, F de Jong en van de Beek rond hebben lopen.

21-07-2019 22:24

stefanus +1095

Als hij zich turk voelt wat heeft hij dan in godsnaam in mijn Nederland te zoeken?

Als dat ondankbaar volk nu nog steeds niet geïntegreerd is moeten ze oprotten met opa, oma en de hele familie erbij... gewoon oprotten wanrt je hebt niks met ons Nederland.

En je zegt het goed zijn roots liggen daar, de roots van alle turken liggen daar en DAAROM zijn ze ook GEEN Nederlander en zullen ze dit ook nooit worden.
Het maakt dus ook niks uit dat ze in Nederland geboren zijn, hun roots liggen in turkije en dat maakt meteen dat ze hier niks te zoeken hebben en dat maakt ook meteen dat ze geen Nederlander zijn ondanks dat de geboorteplaats toevallig in mijn mooi landje was

21-07-2019 23:51

FR-JJN +12851

dat kun jij vinden kerel. Helaas voor jou biedt Nederland hele andere opties voor deze mensen. Dus je zult het er lekker mee moeten blijven doen.

22-07-2019 08:25

SterkerDoorStrijd27 +996

Hahaha u bent genomineerd voor de domste opmerking van de dag hahahaha. Alleen omdat hij voor Turkije kiest moet hij optiefen? Rare mensen op de wereld smh. Laat hem lekker zelf bepalen voor welk land hij wilt uitkomen. Want als hij geen groot talent was dan had je het waarschijnlijk niet erg gevonden dat hij voor Turkije had gekozen

21-07-2019 21:54

keescf +26232

Wel de lusten, maar niet de lasten. Eng volkje.

21-07-2019 18:54

FR-JJN +12851

Wij willen wel lage loon slaafjes maar we willen niet dat ze ondeugend zijn.....

21-07-2019 19:04

stefanus +1095

lage loonslaafjes hahaha.. die krijgen in een beschaafd land als dat Nederland is net zoveel al iedere andere die werkt...... maar de werkelijkheid met de moslim ligt anders, het overgrote deel van de moslim is lui en daarom overbevolken ze al onze sociale potjes,net als al die gelukszoekers uit moslimlanden die de laatse jaren massaal naar ons and komen, die komen niet voor de veiligheid, die komen voor het gratis geld en er nooit voor hoeven te werken, als het e om de veiligheid ging dan zouden ze niet zover reizen... s

22-07-2019 00:00

FR-JJN +12851

inmiddels wel ja....hoe zou het komen? Denk omdat ze zo lui zijn he hahahahaha en dus betalen ze ook gewoon mee aan sociale potjes. En ze hebben groot gelijk. Nederland is als een makkelijke goedkope hoer....vol met goedkope hoeren :-)

22-07-2019 08:27

FR-JJN +12851

Of bedoelde je dat niet ;-)

21-07-2019 19:09

keescf +26232

Bedoelde ik niet, maar ik ben het er wel mee eens :D

21-07-2019 19:29

FR-JJN +12851

Haha daarom joh. Lekker boeiend wat voor kaartje eraan hangt

21-07-2019 21:43

stefanus +1095

tis kutvolk allemaal, maar die turk die het hier opneemt voor zijn landgenoot geeft het beste antwoord, zijn roots liggen in turkije en dat is met al dat volk, je kan er ook gif opnemen dat het moslims zijn want alleen de moslim doet zoiets, die keren hun geboorteland de rug toe.... voor mij mogen alle moslims ons land uit en net als deze gast zegt... dat kokcu naar zijn land van zijn roots gaat is precies de reden waarom een moslim niet in ons thuishoort, ze zullen nooit integreren, dus stuur ze dan allemaal naar hun land van hun roots, dan hebben wij een hoop ellende minder en een hoop gezelligheid en veiligheid terug in ons land die kapot gemaakt is door de moslims sinds de jaren 70 al

21-07-2019 23:56

FR-JJN +12851

welkom in 2019 holbewoner? hoe was het om 40 jaar onder een steen te liggen? Wat een kutleven moet jij hebben zeg getuige je eindeloze onzin en je wereldvreemdheid

22-07-2019 08:29

keescf +26232

Kom je weleens in Rotterdam? Laatste 30 jaar helemaal naar de klote gegaan door Erdogan dwazen.

22-07-2019 20:49

FR-JJN +12851

Ja ik weet het. Maar volgens mij laten de Nederlandse meerderheid het ook maar toe. Moet je eens een Turk pesten, dan heb je een hele clan op je nek. Waarom kunnen Nederlanders dat niet?

22-07-2019 22:02

J_Kiprich +214

Er komt een tijd dat jongens met dubbele paspoorten niet meer opgeroepen worden voor de oranje jeugdteams. Je leidt ze voor Jan met de korte achternaam op.

21-07-2019 18:35

Rikscho +1039

Leidt Feyenoord dan op voor het nl elftal?

21-07-2019 18:53

stefanus +1095

ja snapt die gast waarschijnlijk niet... hij zal wel een iq van 2 hebben

22-07-2019 00:03

Rikscho +1039

Mijn iq heb je verkeerd gegokt maar je hebt wel een aparte achternaam, Stef.

22-07-2019 02:19

stefanus +1095

ik ben ervoor om al de moslims niet meer op te leiden, ook niet bij feyenoord want als je een moslim opleid dan leid je op voor het buitenland en uiteindelijk leiden wij de nederlanders daaronder en gaat het ten koste van het nederlands voetbal en oranje

22-07-2019 00:02

Gregor +5243

Grijze wolf. Eng mannetje

21-07-2019 18:32

Nabbie +4059

Succes gozert

21-07-2019 18:29

Nabbie +4059

Zolang hij bij ons presteert maakt het niet uit voor welk land hij speelt.

21-07-2019 18:29

PabloOno1908 +137231

Succes knul!!! Speel de stèrren van de hemel!!

Want dan is 1 ding zeker dan doe je het bij ons ook goed!!

21-07-2019 18:25

FR-JJN +12851

Dit gaat vast niet over Tapia?

21-07-2019 19:05

PabloOno1908 +137231

Nee!!!! Hahahahaha!

21-07-2019 19:18

Btech +1337

Lekker belangrijk. Wat kan mij het nederlandse eltal nou schelen. Is toch een eng 020 kliekje.

21-07-2019 18:24

willem48 +2

Ze zitten in zeist ook niet te wachten op hem hoor.

21-07-2019 18:19

chrissy +936

het blijft aan raar iets die dubbele paspoorten, en als je hier geboren bent en nog steeds woont dan ben je toch een Nederlander, is het niet zo dat als je in Amerika geboren bent dan ben je een Amerikaan en niets anders??

21-07-2019 18:17

FRdordt +37694

Tja uiteindelijk zijn we allemaal aardlingen, 2,3,4,5 paspoorten... We moeten toch belasting betalen.

21-07-2019 18:32

DerKeijzer +3635

Ze mogen trouwens bij de knvb wel een regel maken ofso dat die jongetjes op hun 12/13e moeten kiezen of ze Nederlands of iets anders zijn, en dat ze dan de keuze maken , en daar dan de rest van hun carriere aan moeten blijven., dit kan uiteraard alleen als de UEFA dit standaard maakt ofzo denk, maar je kan wel steekproeven houden bij de jeugd , en zo de profiteurs eruit pikken, die staan bij jong oranje alleen maar onze jeugd in de weg.

Wat die bij feyenoord doet staat daar los van uiteraard.

21-07-2019 17:54

DerKeijzer +3635

Tja, met donny bd beek en frenkie de jong had die toch nooit kunnen concureren dus snap het van een sportief oogpunt wel

21-07-2019 17:47

JorniFR12 +143

Die spelen allebei op een andere positie... en hij gaat een grote worden. VD Beek word niks

21-07-2019 18:35

tdetank +11706

Laten we vooral blij zijn dat we in Nederland zelf mogen kiezen. Wel vreemd om dan te kiezen voor een land waar dat moeilijk is. Maar ja, dat hoort er dan ook bij en belangrijkste is dat Kökcu gaat presteren voor ons.

21-07-2019 17:31

Jaapiee +584

Hij is een nummer 10 en met Unuvar en X Simons in aantocht maakt hij toch geen kans. Goed gezien van m.

Verder weer een bewijs dat de integratie volledig mislukt is. Maar dat mag je dan niet zeggen.

21-07-2019 17:20

Liser +19811

En die Irrihataren (ofzo) van PSV niet vergeten.
Zou die Simons overigens ooit doorbreken?

21-07-2019 17:35

Mr-T +1987

Vind het meestal onbegrijpelijk maar in dit geval snap ik het wel. Hij maakt in Turkije meer kans om vaste international te worden. In oranje zie ik het namelijk niet snel gebeuren

21-07-2019 16:32

JGFR12 +1697

Prima, voor je vaderland voetballen

21-07-2019 16:07

Feyenort +0

Als hij voor Nederland zou kiezen krijgt hij heel ze familie achter zich aan zo zijn die mensen nou eenmaal vaak heel trots op hun land

21-07-2019 16:05

ModernFeyenoord +1

Is zijn familie een sekte?

21-07-2019 16:07

ModernFeyenoord +1

Jammer. Maar als hij blijkbaar meer voelt bij Turkije dan bij Nederland, dan moet hij maar voor hun spelen.

21-07-2019 15:57

vHanegem +2

Dit soort spelers - met deze achtergrond - gewoon nooit meer oproepen voor Jong Oranje teams. Zij kiezen namelijk in 99% voor het land van hun ouders uit te komen

21-07-2019 15:58

Wdb +0

Ik geef hem ongelijk.
Overloper.

Had hij ook in de jeugd can Turkije moeten spelen PROFITEUR

21-07-2019 15:56

PG70 +1592

Precies wat een profiteur bah, wel nemen maar niks terug geven

21-07-2019 16:09

TactvolleTacticus +3792

Ja, hoe durft ie hier geboren te worden.

21-07-2019 18:13

feyebaas +3

Typt een persoon (Wdb) met een uitkering, over profiteurs gesproken

21-07-2019 18:48

Chamo +1883

Vuuuuuuuuuur hahaha

21-07-2019 18:52

Wdb +0

Ja klopt. Maar dat heeft hier niks mee te maken.

21-07-2019 22:41

RvP1908 +3

Zijn keuze. Als ie maar vlamt voor Feyenoord.

21-07-2019 15:49

mart80 +1321

Geef hem eens ongelijk. In Oranje zal die nooit die nooit spelen en zo jongen wil ook wk's en ek's spelen. En het kan ons een flinke zak geld opleveren

21-07-2019 15:45

DerKeijzer +3635

Speelt turkije EK's?

21-07-2019 17:50

willem48 +2

https://www.ek2020-voetbal.nl/kwalificatie/

in ieder geval voorronde .

21-07-2019 18:18

feyebaas +3

2016 vergeten slimmerik? PS: je ziet er slim uit man.

21-07-2019 18:49

mart80 +1321

Zeg dan gewoon niks

21-07-2019 23:07

Heisenberg +6174

Niet goed genoeg dus voor Oranje. Anders had Zeist er wel bovenop gezeten. Prima toch, alsnog een interlandcarriere voor die knul.

21-07-2019 15:43

wilbert17 +23475

Turkije is dan ook altijd op wk en ek aanwezig.

21-07-2019 15:51

Frankster +20771

Nou laatste jaren niet

21-07-2019 16:04

wilbert17 +23475

Pfffffff tjonge

21-07-2019 16:05

Mr-T +1987

Vaak met mazzel gehaald ja en na de groepsfase meteen naar huis. Maar de slechte tijden van oranje zijn geweest hoor

21-07-2019 16:34

KFCVGEEL +2068

Hij heeft natuurlijk het volste recht om te kiezen voor Turkije maar zullen we gewoon stoppen om Turkse en Marokkaanse spelers te selecteren voor oranje selecties. Deze jongens zullen 9 van de 10 keer voor hun 2e land kiezen en staan zodoende de ontwikkeling van andere talenten in de weg.

21-07-2019 15:35

Tafkab +2543

Schandalig, werkelijk waar schandalig. Godverdomme geboren en getogen hier. Geprofiteerd van al onze welvaart en dit krijg je dan als dank terug. Ik kan maar één ding bedenken. Oprotten. 0,0 respect voor dit soort kansloze schijtbakken. Zal ik vast niet mogen zeggen van onze geitenwollen sokken dragende quinoa vretende tbs-ers knuffelende linkse bloedhonden maar dat kan mij geen reet schelen.

21-07-2019 15:35

RvP1908 +3

Ga lekker janken man.

21-07-2019 15:48

Tafkab +2543

Heb je net je 1e schaamhaartje ontdekt, knul?

21-07-2019 15:52

RvP1908 +3

Nou gezien jou reactie, jij wel waarschijnlijk? Wat ga je je hier nou druk om maken man.

21-07-2019 15:54

FR-JJN +12851

Eerst lekkere lage loonslaafjes halen en nu janken dat je je misbruikt voelt. Don't blame the players just hate te game.... En die game is door je eigen volk bedacht. Dus snap dat gejank op hun niet zo.

21-07-2019 15:57

Tafkab +2543

Mijn eigen volk? Blijkbaar hoor jij daar dan niet bij. Wat doe je hier dan als je t zo kut vindt?

21-07-2019 19:23

FR-JJN +12851

Door het Nederlandse volk dan. Wat je wil. Ik klaag niet hoor. Jij volgens mij wel.

21-07-2019 21:42

BasBaas +19

Man man man, lekker uithuilen op het internet. Je bent een echte supporter... gedraag je vent

21-07-2019 15:57

Tafkab +2543

Omdat ik van dit soort figuren kots moet ik zwijgen? Hell no.

21-07-2019 19:24

huissie79 +19970

Jochie toch

21-07-2019 16:10

RayRay +23

Helemaal met je eens Tafkab.

21-07-2019 16:58

FRdordt +37694

Serba smoel konyo

21-07-2019 18:38

FRdordt +37694

Net als ugur yildirim? En dan 2/3 interlands spelen?

21-07-2019 18:39

Chamo +1883

Die (s)linkse lui maken Nederland kapot!!!!!!

21-07-2019 18:58

FR-JJN +12851

Die rechtse lui hebben het anders ook wel behoorlijk ver naar de tering laten helpen.

21-07-2019 19:01

Chamo +1883

Dat zijn undercover (s)linksen! Het is 1 groot (s)links complot!!!!

21-07-2019 19:27

FR-JJN +12851

Hahah true

21-07-2019 21:41

FRdordt +37694

Er is nu een groter verschil tussen arm en rijk en of je nou links of rechts laat regeren, ze zijn er beide om hun zelf en hun belangen te verreiken. Hoewel ik Pim Fortuyn totaal niet moest begin ik wel meer te geloven dat hij wel t beste overhad voor de burger qua eerlijkheid en anderen niet echt.

Ik begrijp iig wel de onvrede van t volk.
En je moet eens kijken wie de laatste 15 jaar NL regeert en dat is rechts(VVD) en wat komt er van terecht dan? 1000 euro terug? Zorg verbetert? Scholing verbetert?

21-07-2019 19:21

Tafkab +2543

Iedereen die een steentje aan de maatschappij bijdraagt als van mij van harte welkom. Bruin, blank, groen, geel, whatever. Maar zodra men profiteert van wat ons land biedt en zet daar zelf niks tegenover dan sodemieter je maar op. Dat geldt in dit geval volop voor Kökcu. Blijkbaar vindt hij Nederland kut en heeft ie meer met het land waar ie niet eens geboren en opgegroeid is. Ga dan lekker bij Balzaksehir ofzo spelen.

21-07-2019 19:31

Tafkab +2543

*is van mij...

21-07-2019 19:33

FRdordt +37694

Ben met je eens dat je hier bent om een steentje bij te dragen en vooral op maatschappelijk gebied. En dat je eruit haalt dat hij meer met Turkije dan NL heeft vind ik te voorbarig, ik ben zelf halfbloed en wordt in Turkije goed ontvangen en voel me daar ook zeker thuis ook al is NL me echte thuis, moet kunnen toch?

21-07-2019 19:34

feyenoord_Freak +14013

Is niet erg jongen is niet erg zolang je maar goed in feyenoord presteert komt alles goed wel beetje jammer dat je niet voor Nederland koos .
Maar ik respecteer jouw eigen keuzen

21-07-2019 15:29

feyebaas +3

Gezien de reacties snap ik volkomen dat ie voor Turkije kiest.

21-07-2019 15:29

kuurie69 +12717

Echt dankbaar ook, ga dan je opleiding ook in Turkije doen

21-07-2019 15:27

feyebaas +3

Hahaha ga huilen joh debiel.

21-07-2019 15:29

kuurie69 +12717

Stoer ventje ben jij

21-07-2019 21:49

Jeroen1981 +1

We zijn Nederlanders wanneer het ons uit komt maar als het er op aankomt kiezen we snel voor het vaderlands van paps en mams. En wij autochtone Nederlanders krijgen de stempel?

21-07-2019 15:26

FR-JJN +12851

Prima. Begrijpelijke keuze. Succes daar baas

21-07-2019 15:23

superschwanz_zerodix +1889

Ziekelijk symptoom van mislukte integratie. Verder boeitm het me geen zak. Toch niet goed genoeg voor Oranje.

21-07-2019 15:18
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties