Van der Heijden mag niet vertrekken: ''Met Jan gesproken''

Van der Heijden mag niet vertrekken: ''Met Jan gesproken''

Jan-Arie van der Heijden heeft aangegeven niet op de bank te willen zitten bij Feyenoord en daarom te willen vertrekken uit De Kuip. Feyenoord gaat hier echter niet aan mee werken, zo meldt trainer Jaap Stam.

''Wij houden dan te weinig spelers over. Ik heb met Jan gesproken en heb begrip voor zijn situatie, maar er mag bij ons niemand weg,'' vertelt Stam op de persconferentie, geciteerd door RTV Rijnmond. De 31-jarige verdediger heeft nog een contract tot medio 2020 in De Kuip.

[readmore=51316]

Lees meer over
De Kuip
Plaats reactie
666

mkk +201

Vd Heijden zei na de wedstrijd dat het om vertrouwen gaat van “bovenaf”, dus niet zozeer van stam. Weer een rare tructje van Troost?

04-08-2019 23:19

Snoek1974 +1827

Vreemd dat ze hem niet laten gaan voor een kleine vergoeding , dan heb je ook weer wat ruimte in je salaris budget en er vertrekt iemand die eigenlijk toch niet past in de visie van Stam waar ver vooruit verdedigen en compact spelen vereist is en kan je dus iemand aantrekken . desnoods Tapia ook maar laten gaan voor een kleine vergoeding , scheelt ook weer salaris en gaat anders volgend seizoen transfervrij weg , Tapia gaat door uitspraak Troost ook geen of niet veel geld opleveren .

03-08-2019 12:04

ousi-feyenoord +388

Jan twijfelt aan zichzelf.. uit de basis gespeeld door een slechtere verdediger genaamd van Beek, logisch dat die weg wilt, hij wilt zijn eer niet na beneden halen..

03-08-2019 09:21

Zen +8

Jaap zal de minst slechte moeten kiezen en dat is toch echt Jan Arie. Van Beek is nog skechter

03-08-2019 08:28

FrNiels2017 +156525

En Arie dan?

03-08-2019 02:24

Otterguy +726

Dus Van de Heijden mag niet weg omdat er dan te weinig over blijft en Tapia moet weg (maar wil blijven) om versterkingen te halen. Draai het dan gewoon om, want VdH hebben we niks aan.

02-08-2019 22:47

heiden6 +1995

VdH levert geen geld op, Tapia wel.

03-08-2019 01:22

FR010YNWA +0

Laat hem dan maar spelen anders heb je er niks meer aan. Zo iemand gaat anders 0,0 inzet tonen als hij amper speelt.

02-08-2019 22:45

tdetank +11791

Natuurlijk moet Baco spelen ipv van Beek en dan St Juste er naast!

02-08-2019 21:57

Feyenoordridderkerk +1187

Zet Jan Arie naast St Juste en het zit goed! Zijn ervaring is belangrijk. Positioneel is hij sterk, zijn passing prima en zijn acrobatiek onmisbaar.

02-08-2019 21:52

tdetank +11791

Helemaal eens!

02-08-2019 21:56

Ruubje +3109

Tyf ff gauw Van Beek eruit ajb Stam

02-08-2019 21:45

rrico71 +20

Met zo.n instelling mag je van mij weg.

02-08-2019 20:05

feyenoordkorsou +0

Ja iedereen moet een instelling als Tapia hebben.

02-08-2019 23:05

RemcoFR +26899

Liever zie ik Jan-Arie van der Heijden dan van beek voetballen.

02-08-2019 18:53

mrfeyenoord073 +0

Hopelijk in de winter exit voor meneer van der Heijden

02-08-2019 17:53

Reinaldo16 +20927

Man man, gozer met nul restwaarde laat lekker gaan, zit die daar zonder zin

02-08-2019 17:52

Aproxis +3749

Ugghh dat betekent niet veel goeds voor de inkomende transfers voor de verdediging

02-08-2019 17:43

Ancrath_ +2

Gewoon opstellen

02-08-2019 17:35

supportersinds1953 +21

Zag een tactische uiteenzetting van Ronald Koeman. Als je mindere kwaliteit in je team hebt speel of 4-4-3 of 5-3-2 of zelfs 5-4-1 om de nul te houden. Met al die blessures en geen versterkingen kun je wel spelen met Vermeer of Bijlow als keeper.
Nieuwkoop - St. Juste - Botthegin - Haps verdedigers
Wouter Burger - Fer - Kokcu - Malacia middenvelders
Berghuis - Sinistera en later invallend Azarkan.

02-08-2019 17:31

onbekend +90244

4-4-3 lijkt me wel wat inderdaad. Tenzij je met vente speelt, dan heb je er nog niks aan.

02-08-2019 17:46

SiLex +0

en dan zonder keeper?

02-08-2019 17:56

Zen +8

Hahahaha 4-4-3 ........kom jij uit een ei ?!wat een niveau

03-08-2019 08:30

onbekend +90244

Lees even waarop ik reageer en zien mijn reactie met een knipoog;)

03-08-2019 11:48

daanjansen1908 +0

Een speler die weg wil is een verschrikking voor je selectie...

02-08-2019 17:27

ron1872 +8163

Hij mag niet weg .... zijn motivatie om ook nog maar een stapje extra te doen zal als sneeuw voor de zon verdwijnen.

02-08-2019 17:20

Verstappen +7714

Zonde. Hier moet je snel vanaf zien te komen. Gewoon een nieuwe verdediger halen en jeugd bij de selectie.
St. Juste (Geertruida) - aankoop (Van Beek) - Botteghin (Verdonk) - Malacia (Haps)
Lijkt me prima.

02-08-2019 17:06

Zen +8

Toen ik van Beek zag staan ben ik gestopt

02-08-2019 17:09

Verstappen +7714

Is niet minder dan Baco. We kunnen ons geen geweldige bank veroorloven.

02-08-2019 17:56

Zen +8

Baco is 5 klassen beter, en Baco kan er al niet veel van. Kan je nagaan

03-08-2019 08:27

FrNiels2017 +156525

Verdonk centraal? Goed plan man

03-08-2019 02:25

Verstappen +7714

Beste wedstrijden van Verdonk waren tegen Utrecht en ajax. Tegen Utrecht stond hij centraal achter en tegen ajax speelde hij dicht tegen het centrum aan door Ziyech

03-08-2019 13:33

FrNiels2017 +156525

Als derde CV of als defensieve back zie ik 'm wel zitten. Maar niet als onderdeel van een centraal duo

03-08-2019 19:00

Zen +8

Jan Arie, hoe matig ook, is nog altijd 5 klassen beter dan die stuntelaar met zijn boggelrug ......

02-08-2019 17:05

bowmanowns +5025

Daarnaast heb je maar 4 centrale verdedigers, dus Jaap heeft gelijk.

02-08-2019 17:27

j-d-tomasson11 +2082

Sven is niet best nee, maar Baco naast Botteghin zetten kan ook niet, veel te weinig snelheid. Niet dat van Beek Usain Bolt is, maar die kan tenminste nog een paar spitsen bijhouden

02-08-2019 17:37

FrNiels2017 +156525

Sven is er idd altijd als de kippen bij om ‘m er zelf in te schieten

03-08-2019 02:25

nvns1908 +0

Kullekefeyenoord,
Weer zo een reactie die op helemaal niets is gebaseerd.

+/- 15 miljoen voor vd Heijden ?

Als als als, had jijkunnen zien dat 2 van de 3 zover zouden terugvallen ?

Kom met feiten joh en loop niet mee met veel van die onzinnige klagers hier.

Er is nu geen betere als back up dus moeten ermee dealen.
Is vanuit Stam misschien ook pressie middel om wat actie gedaan te krijgen bij het halen van spelers.

Zodra er een cv mag hij weg.

02-08-2019 17:05

koolraap +62

Dan moet je weer een cv halen onzin dus hij blijft gewoon en de kans dta er wat bij komt is gewoon heel klein

02-08-2019 17:16

Pikhoft +10165

No Baco no party

02-08-2019 16:50

kullekefeyenoord +3

De erfenis van Van Geel. Toen deze speler (evenals Botteghin en Toornstra) nog waarde had (direct na het kampioensjaar) ging hij ze verlengen. Nu zit je er mee opgescheept. +/- 15 miljoen aan transferwaarde weg en geen enkele waarde meer over. Triest.

02-08-2019 16:50

bullshitverwijderaar +0

Feitenvrije bullshit. Na ons kampioenschap vertrok de helft van de selectie. Om iets van consistentie te bewaren is toen een aantal contracten verlengd. Terecht.

02-08-2019 17:00

kullekefeyenoord +3

Je had toen gewoon geld moeten pakken, voor in ieder geval vd Heijden en Toornstra. Van vd Heijden wist je dat hij dat niveau nooit meer ging halen en met de cijfers die Toornstra dat seizoen kon overleggen had je goed kunnen cashen. Met Vilhena, El Amhadi, Jørgensen en Berghuis was er 'consistentie' genoeg over.

02-08-2019 17:07

Nol +3141

Wie was er geïnteresseerd in vd Heijden dan?

02-08-2019 17:20

hasil +8

Ik zou nooit voor een speler kiezen die weg wil. In dit geval zou ik voor Tapia kiezen. Die heeft in ieder geval de motivatie nog. Van de Heijden heeft de handdoek al gegooid.

02-08-2019 16:41

Zen +8

Tapia en van Beek samen achterin. Dan moet je er zeker 4 maken om te winnen , tegen iedere tegenstander kan ik je melden.

02-08-2019 17:07

NicoJansen +3259

Jammer, deze man vertraagt het spel heeft geen inzicht en geen snelheid.

02-08-2019 16:37

marcuslis +1411

Van Beek is inderdaad veeeeeeeeeel beter

02-08-2019 16:41

feyefrank +2083

Wel beter dan van Beek maar ik hoop dat ze allebei niet spelen.
Geef Hendriks maar de kans of desnoods Tapia weer als die wat soberder gaat spelen.

02-08-2019 16:41

marcuslis +1411

Zou inderdaad een optie zijn. Maar gezien de oefenwedstrijden denk ik dat stam voor Beekkie kiest

02-08-2019 16:43

feyefrank +2083

Stam zal toch ook wel gezien hebben dat van Beek en Botteghin niet samen gaat. Die brengen elkaar en zichzelf in de problemen zodra er een tegenstander in de buurt is.

02-08-2019 16:47

prono +2216

Als ik moest kiezen tussen v. Beek en van der Heijden, zou ik voor van der Heijden kiezen.

02-08-2019 16:35

Jaapiee +584

Logisch. Vind hem ook beter dan Botteghin.

02-08-2019 16:46

Voetbalfeest +1

Ja, ook dat. Op dit moment zou ik hem dan dus ook in de basis zetten.

02-08-2019 17:26

frankyboy +6803

Al mocht Jan -Arie wel weg wie gaat hem nemen dan? In NL gaat niemand dat salaris betalen en in het buitenland hebben ze hem echt niet nodig, zelfs in de zandbak niet.

02-08-2019 16:30

romeo +1

Altijd beter dan v beek

02-08-2019 16:20

glennkwidama +4356

Goed nieuws om t weekend mee te beginnen....

02-08-2019 16:16

Bushalte 67 +8598

Even los van alles is het beleidsmatig ook gewoon niet te begrijpen.

Tapia moet vertrekken want die mag niet transfervrij de deur uit maar Van der Heijden wil weg en mag niet zodat hij volgend seizoen als nog trnasfervrij de deur uit loopt?

Niet te begrijpen.

02-08-2019 16:03

fr_melvin +20

Jan ari is 31 en heeft niet echt een toekomstperspectief, hoeveel wou je voor hem nog krijgen dan?

Tapia heeft nog progessie, speelt zich in de picture bij zn thuisland en is pas 24. Die wil je niet gratis de deur uit laten lopen

02-08-2019 16:05

Bushalte 67 +8598

Gezien het feit we geen cent hebben is elke euro er eentje...

We hebben er al genoeg GRATIS de deur uit laten lopen

Van De Guzman tot el Ahmadi en van Tomasson tot Jones

We moeten eens kappen met dit beleid

02-08-2019 16:08

Meekijker +4315

Maar die hebben zo veel betekend voor de club, dat begrijp je toch... *zucht*

02-08-2019 16:16

Bushalte 67 +8598

Ohe ja dat is t.

Sorry vergeten

Als je wat betekend voor de club mag je zo de deur uitlopen

Goed beleid idd

02-08-2019 16:17

Meekijker +4315

Blijkbaar. Ik begrijp t ook niet. Zijn toch gewoon een bedrijf, dan werk je toch niet aan de hand van sentimenten.

02-08-2019 16:23

Bushalte 67 +8598

Onbegrijpelijk idd

02-08-2019 16:40

bullshitverwijderaar +0

Nee, niet elke euro is er eentje. Voor een vervanger van Van der Heijden moet je drie miljoen dokken en dan is de vraag oftie beter is. Die drie hebben we niet, dus moet je VDH houden.

02-08-2019 17:02

Bushalte 67 +8598

Dan gaan we lekker door met vd Heijden en moet je accepteren dat elke ploeg welke tegen Feyenoord speelt nu met 1 diepe.bal een op een komt met Vermeer omdat Botteghin en vd Heijden het niet kunnen belopen.

WEG met die gasten en wel liever gisteren dan vandaag.

Die hadden al na het kampioenschap moeten vertrekken als t aan mij had gelegen

Maar goed.

Er zijn nog vd Heijden aanhangers begrijp ik

En dat kan natuurlijk maar bij mij is ie afgeschreven.

Sorry

02-08-2019 19:01

bullshitverwijderaar +0

Je komt alleen op snelheid 1-op-1 te staan omdat je met de punt naar achteren speelt en de backs hoog hebt staan. Dat kun je ook aanpassen en er op die manier voor zorgen dat je de weldegelijk aanwezige kwaliteiten van VDH en Botteghin bedient.

Na het kampioenschap vertrokken 15 selectiespelers (kijk maar na) en was het zaak iets van continuïteit te bewaren. Of ik een aanhanger ben? Ik heb daar liever Ramos. Maar economisch is dit de beste beslissing.

04-08-2019 11:19

MarcoG +11314

Tapia moest vertrekken omdat Troost dat geld wilde voor aankopen denk ik.

02-08-2019 16:31

hasil +8

Jij snapt er niets van. Tapia heb je destijds geld voor betaald. JAvdH is gratis gekomen.Tapia is international van zijn land. JAvdH niet. Verder schat ik in dat Tapia meer verdiend dan Jan A. Tapia is nog jong. Jan A. nadert het eind van zijn loopbaan.

02-08-2019 16:38

Bushalte 67 +8598

Ik denk dat je mij verkeerd begrijpt.

Je moet Tapia en vd Heijden niet GRATIS de deur uit laten lopen.

Verleng desnoods Tapia met een jaar en verkoop vd Heijden NU hij zelf ook weg wil

02-08-2019 16:39

feyefrank +2083

Ik denk dat ze Tapia wel willen velengen en JanArie zal zo weinig opbrengen dat je hem beter kan houden zo lang je geen vervangers hebt. Geen basismateriaal meer maar je hebt wel meer dan 11 spelers nodig en we hebben heel weinig CV's.

02-08-2019 16:44

Bushalte 67 +8598

Ik zie Tapia wel op die plek kunnen staan hoor.
Zeker met de ervaring die hij nu heeft opgedaan zal hij die fout toch niet nog een keer maken zeker?

02-08-2019 16:47

feyefrank +2083

Ik hoop het, onder Gio lukte dat niet maar ik vind Stam wel veel duidelijker over komen dus hopelijk kan hij het hem wel afleren.
En zijn ervaring is natuurlijk wel voornamelijk als middenvelder.

02-08-2019 16:49

Bushalte 67 +8598

Ja klopt maar weet nu wel dat hij nu geen gekke dingen moet doen op de lcv plek

02-08-2019 16:58

bullshitverwijderaar +0

Exact. Het houden van VDH en desnoods gratis weg laten gaan is goedkoper dan nu verkopen en noodgedwongen een vervanger halen.

02-08-2019 17:03

Dommeloempia1 +19835

Met de grote van de club en de achterban zou feyenoord dat moeten kunnen alsdus onze oppperjood

02-08-2019 16:11

feyefrank +2083

2e of 3e, wel tekenend dat de meeste journalisten denken dat we niet bij 1e drie komen.
Dat zegt veel over het lage niveau van de amsterdamse pers.

02-08-2019 16:46

Dommeloempia1 +19835

Waren de woorden van die trainert uit 020

02-08-2019 16:54

bosschenaar80 +0

Dit word weer zo een seizoen met een verhoogde bloeddruk.

02-08-2019 15:51

altijdgezeik +0

Ff naar dokter uit voorzorg.

02-08-2019 16:07

ElPanzeFr +21374

Als je niet doorselecteerd heb je inderdaad geen geld voor nieuwe spelers

02-08-2019 15:49

Ratfield +3566

mooi man, bestaat je centrale achterhoede uit:

- 1 ongemotiveerde speler die volgend jaar gratis pleite is
- 1 complete debiel uit de eigen jeugd waar je nooit meer vanaf komt
- 1 rete trage Braziliaan die compleet tureluurs gecounterd wordt
- 1 mafkees met roze haar die vooral uitblinkt bij zn vorige clubs.


wel gelachen hoor

02-08-2019 15:46

mendrickt +0

Misschien kan Jaap zelf een functie vervullen als speler/trainer. Hij is gewoon verreweg de beste

02-08-2019 16:20

hasil +8

Logisch met een geblesseerde van Beek en zonder versterking. Op dat laatste zou ik maar niet rekenen. Alleen als het de eerste wedstrijden een drama wordt en de kritiek zal aanzwellen dan zal men waarschijnlijk nog iets doen om de supporters een beetje rustig te houden. Maar anders is dit het voor dit seizoen.

02-08-2019 15:38

Ondeugd1908 +0

Pffff mentaliteit van een hoopje stront die jan-arie. “Gevalletje ik ben niet goed genoeg, kom op de bank dus ik wil weg” zulke gasten die niet willen vechten voor een basisplaats heb je niks aan!! Zijn inzet zal dus komend seizoen niet optimaal zijn. Beter de tribune op dus. Dag Scharie!

02-08-2019 15:38

bullshitverwijderaar +0

Als je een negatief ingestelde eikel bent, kun je er ook zo naar kijken inderdaad. Maar volgens mij heeft VDH te veel ambitie om bij Feyenoord op de bank te zitten en gaat hij liever zijn geluk elders opzoeken.

02-08-2019 17:05

hoekieuitzoekie +21656

Als ik als stam zijnde moest kiezen tussen Van Beek en Scharie dan had ik het wel geweten.

Speler/trainer constructie en lekker zelf achterin gaan staan. Stam is nog steeds beter dan die 2 clowns, dat kan niet anders.

02-08-2019 15:36

Renatooo +7092

Naja prima, eind van het jaar zijn hij en Bot weg (weliswaar transfervrij, maar wat zouden ze anders opleveren). Dan kun je een nieuwe stroom aan talent + transfers doorzetten achterin.

02-08-2019 15:18

Goofy1973 +3080

Precies, dit is t moment om jonge gasten speeltijd te gunnen

02-08-2019 16:00

JorniFR12 +143

2e grote fout van vandaag.

02-08-2019 15:14

Dommeloempia1 +19835

Voor 5 milj zal ik hem laten gaan

02-08-2019 15:09

.:Feyenoord1908!:. +3619

Eerst een verdediger erbij, dan pas vertrekken. Simpel!

02-08-2019 15:08

Tomasson +47

Zo ingewikkeld is het niet idd.....

02-08-2019 15:11

onraad +5506

nou bieden is toegestaan hoor ....................

02-08-2019 15:06

bietje +1462

Ik bied alvast de bacardi

02-08-2019 15:18

cipolini +13974

De beste wedstrijden speelden we zonder Van Beek. Bewijs, het kampioensjaar was bijna geheel zonder Van Beek.

02-08-2019 15:01

AurelioVidmar +3268

Eens, ook vorig jaar liep het beter zonder van beek. Bewijs? Kijk Trencin maar

02-08-2019 15:04

DV-FR1908 +628

Die jongen zakt zo vaak door de ondergrens en als hij piekt speelt hij een 6-. Trencin, Az destijds met Janssen die hem dol speelde en recent Southampton om maar even wat wedstrijden te noemen. De kansen zijn echt op.

02-08-2019 15:07

rzuid010 +0

Knap dat je met Southampton komt aanzetten maar niet de andere wedstrijden in de voorbereiding. Daarin was hij juist goed bezig. Maar om van Beek en goed in 1 zin te zetten op FR12 is hetzelfde als vloeken in de kerk.

02-08-2019 15:36

DV-FR1908 +628

Wat een onzin. Als je zo vaak zulke enorme fouten maakt ben je gewoon niet goed genoeg. Dit is nou 1 van de redenen dat we nooit structueel mee doen bovenin. Denk je nou echt dat van Beek ooit nog een kans zou krijgen bij Ajax of PSV na zo vaak blunders te maken en lompe eigen goals. In topsport krijg je niet veel kansen en moet je ze grijpen als ze er zijn. Hij heeft ondertussen genoeg kansen gehad maar er zit totaal geen ontwikkeling in en zijn fouten zijn repetitief.

02-08-2019 16:38

AurelioVidmar +3268

HAHAHAHAHAHA

02-08-2019 17:15

.:Feyenoord1908!:. +3619

Hij scoort wel veel, maar dan wel in eigen doel.

02-08-2019 15:08

cipolini +13974

Topscorer eigen doel van de Eredivisie.

02-08-2019 15:19

wilbert17 +23477

En dan te bedenken dat de naam van Beek in het hele bericht niet voorkomt!

02-08-2019 15:22

AurelioVidmar +3268

Wilbert ook niet

03-08-2019 00:11

maradonna +1

Het blijft vreemd arie wil weg maar mag niet
En dan boos zijn omdat tapia wil blijven

02-08-2019 15:00

nlx78 +1758

Contract is contract. Soms werkt het in je voordeel en soms in je nadeel. Of je nou de voetballer of club bent.

02-08-2019 15:05

maradonna +1

En zo is het

02-08-2019 15:06

Kether +18281

Is al weer veel te laat. Zelfs al wordt er iemand bijgehaald, over 6 dagen moet je al tegen die Georgiërs. Met deze verdediging lig je gewoon uit Europa, punt.

02-08-2019 14:57

DV-FR1908 +628

Ze moeten het in ieder geval thuis gelijk afmaken want uit wordt het niks in Georgië

02-08-2019 15:10

TomekIwan +0

Ja voor Europees is het sowieso al te laat inderdaad.

02-08-2019 15:42

BoscheBol +1

Niemand mag weg. Dus ook Berghuis niet. Alleen maar goed.

02-08-2019 14:56

010-ert +1

Met andere woorden er komen geen cv’s meer anders was het geen probleem

02-08-2019 14:50

Barrypapa +15923

Misschien verhuisd Van Beek naar de tribune

02-08-2019 14:53

frkvz +0

Verhuist ...

02-08-2019 15:03

MarcoG +11314

Ik denk dat het is zolang er niemand anders is gevonden. Als er spelers bijkomen zal hij wel weg mogen.

02-08-2019 15:01

Toktok +2225

Hij hoort er ook in te staan.van Beek is niks en wordt niks

02-08-2019 14:50

bjorn198030 +0

Wat een nietszeggende vragen van Denis.Waarom niet de vraag, hoe het met de transfers vergaat en of de trip naar Argentinie nog iets heb opgeleverd.Soms krijg je het idee dat Rijnmond bang is om Feyenoord bij de zere punten aan te pakken.Want intresseerd mij het of Botteghin aanvoerder blijft,pfff en dat Kenneth Vermeer 1e keeper blijft wanneer Bijlow fit is.

02-08-2019 14:49
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties