'Feyenoord wil transfers voor vanmiddag afronden'

'Feyenoord wil transfers voor vanmiddag afronden'

Feyenoord heeft een akkoord bereikt met AS Roma en Liverpool over de transfers van Rick Karsdorp en George Johnston. De Rotterdammers hopen de deals voor vanmiddag nog af te ronden.

Dit meldt RTV Rijnmond. Feyenoord speelt morgen de belangrijke thuiswedstrijd in de derde voorronde van de Europa League tegen FC Dinamo Tbilisi. Jaap Stam hoopt dan al te beschikken over Karsdorp, Johnston en Ié.

De transfer van Ricky van Wolfswinkel heeft minder haast. De speler is zelf al akkoord met de Rotterdammers, alleen de clubs onderhandelen momenteel nog. De 30-jarige spits kwam met FC Basel al in actie in Europa. Hierdoor is hij voor Feyenoord pas in de groepsfase van de Europa League inzetbaar.

[readmore=51436]

Lees meer over
Rick Karsdorp
Plaats reactie
666

damian7 +30

Sinisterra(Larsson)-Van Wolfswinkel(Jørgensen)-Narsingh(Barreal)

Kökcu(Ayoub)-Berghuis(Toornstra)
Fer(Kelly)

Haps(Malacia)-Johnston(Van Beek)-Ié(Botteghin)-Karsdorp(Nieuwkoop)

Vermeer(Bijlow)

07-08-2019 19:47

ringostar +9

Waarom nog geen spits Feyenoord

07-08-2019 17:30

Dafinn +6

Zijn ze mee bezig zoals je kan lezen

07-08-2019 22:36

Goofy1973 +3114

Lekker blijven huren en je eigen spelers op de bank zetten zonder dat er meerwaarde wordt gecreeerd....we gaan verder op de weg van het succesvolle beleid van van geel, kansloos.

07-08-2019 14:08

remco1908 +0

En dan dit jaar 10e worden? Volgensmij moeten we NU ook presteren

07-08-2019 14:14

Nemis +817

Bullshit, de talenten die goed genoeg zijn worden ingepast. Met andere woorden: De eigen spelers die een serieuze meerwaarde kunnen vormen.

07-08-2019 14:15

Riccardo_FR +16

Vorig jaar was dit een argument maar denk je dat nu Karsdorp komt Nieuwkoop geen 8 miljoen meer waard word of wat is het probleem precies?

07-08-2019 14:23

fr-jg +0

Welke eigen spelers met meerwaarse komen op de bank te zitten dan? Geen onzin dingen roepem hier. Deze versterkingen zijn brood nodig.

07-08-2019 15:49

willem48 +2

Jeugdspelers kunnen een heel seizoen nog niet aan met EL,beker en competitie.Het is wel ff wat anders hoor je wedstrijdjes in O19 spelen of een heel seizoen eredivisie met alles erop en eraan.

07-08-2019 15:58

willem48 +2

De druk is ook vele malen hoger.Je ziet het nu aan vente...het lukt ff niet en hij wordt op elke feyenoordsite al tot aan de grond toe afgebrand.

07-08-2019 16:00

Sleepie +12069

Ff niet?? Een hele tijd

07-08-2019 16:05

willem48 +2

Idd sleep je ff niet.....maar om zo een jongen dan af te branden zegt ook wel wat over het publiek.Net of hij er wat aan kan doen dat er geen jong team is waarin hun hun wedstrijden kunnen spelen.En bij O19 kon hij ook geen minuten maken omdat hij in het weekend mee moest met 1.Dus deze jongen heeft gewoon ruim 2 jaar stil gestaan.

07-08-2019 16:39

Sleepie +12069

Waarom gebruiken mensen het woord 'afbranden' als er gewoon geconstateerd word dat hij zwaar tekort komt? Deze jongen moet gewoon spelen in de KKD

07-08-2019 16:44

willem48 +2

Die jongen heeft 2 jaar stil gestaan in zijn ontwikkeling.En dan wordt er nu ff verwacht door een stel deskundigen hier dat hij er gelijk ff oplos knalt.

07-08-2019 17:39

Kings010 +7752

Ja want vdh en botje hebben zoveel meerwaarde ?? En als er jeugd voor klaar stond denk je dat deze 2 dan nog basis zouden staan nu als gio en nu stam t al niet zien in de jonge verdedigers dan zullen ze er nog niet klaar voor zijn dus dit is gwn echt nodig deze huurlingen

07-08-2019 16:06

pilf +0

Gooi die 2e ring eens gauw open voor morgen! Kunnen we nog mooi plekkie uitzoeken

07-08-2019 14:05

semFR010 +2

Zijn al in de verkoop dus koop je kaartje pik

07-08-2019 14:23

lucky +27

Vergeet Europa maar laat die maar schieten.
Bouwen aan het elftal en richten op de competie en de beker

07-08-2019 14:03

Riccardo_FR +16

Europa Leage laten lopen en het dan hebben over bouwen aan het elftal. Kom op vriend de Europa Leage zijn super lessen voor die jonge gasten.

07-08-2019 14:24

DutchViperNL +330

Met welk geld? Europees succes = geld voor transfers en meerwaarde op je spelers.

07-08-2019 14:58

Nemis +817

Heb het even opgezocht:

"44.07 List A has to be submitted online by the following fixed deadlines:
a. ...
b. ...
c. ...
d. 1 August 2019 (24.00CET) for all matches in the third qualifying round;
..."

Dus we zijn eigenlijk te laat, maar:

"44.08 For the qualifying phase and the play-offs, a club may register a maximum of two
new eligible players on List A after the above-mentioned deadlines, provided the
quota of locally trained players is respected. Such registration must be completed
by 24.00CET on the day before the relevant first-leg match and the club’s
association must confirm in writing that the new player is eligible to play at
domestic level at this time."

Dus zolang de papierhandel met de KNVB op tijd in orde is en ze op nationaal niveau speelgerechtigd zijn, heeft Feyenoord tot twaalf uur vanacht om ze bij de EUFA te registreren.

Bron: https://www.uefa.com/MultimediaFiles/Download/Regulations/uefaorg/Regulations/02/60/37/12/2603712_DOWNLOAD.pdf

07-08-2019 13:53

vakkiez4 +1

Persco om 14:00? Waar te volgen?

07-08-2019 13:51

superschwanz_zerodix +1889

Kunnen we geen TD en AD huren???

En misschien ook investeerders huren???

En als Kuip morgen half leeg dreigt te zijn, figuranten huren????

07-08-2019 13:50

pilf +0

Kaartverkoop gaat de goede kant op..kolkende kuip morgen

07-08-2019 14:06

Goofy1973 +3114

Kunnen we geen nieuw stadion huren ook?

07-08-2019 14:09

Tweebenig +6

Karsorp weet wat er te wachten staat, morgen tegen Tiblisi, maar Johnstone??? Direct in de verdediging in een groot stadion met fanatieke supporters. Zou hij dat op kunnen brengen??

07-08-2019 13:50

NephFR1908 +1

Nou hij heeft dan nog niet op Anfield gespeeld maar zeker wel in de jeugd met die fanatieke LFC supporters(waarvan ik er ook zeker 1 ben) dus ik denk dat dat geen enkel probleem is.

07-08-2019 13:51

NephFR1908 +1

Yup. Zelf ook met wat kameraden gesproken van LFC en die zijn zeer enthousiast over hem. Wat dat betreft een Feyenoord en LFC supporter. Loop vaak proud met mijn LFC hoodie over straat haha

07-08-2019 13:55

NephFR1908 +1

Is bullshit man. Meerdere bronnen geven aan dat het een koop van 3 ton is met een doorverkooppercentage van 30%. daarnaast heeft hij nog maar een contract voor 1 jaar bij Liverpool dus dat zou bullshit zijn.

07-08-2019 14:01

frankdemouge12 +0

Had eigenlijk liever tete gezien maar zou wel niet gekund hebben

07-08-2019 13:47

Suri +9293

Korte termijn gedachte, met zoals het lijkt geen visie voor de toekomst. Maar misschien zit ik er naast met al onze jeugd talenten.

07-08-2019 13:47

StefkeMirakel +3

Heb je zondag gekeken?
Ze moeten wat...

07-08-2019 13:48

Goofy1973 +3114

Ze moeten wat, maar dit is niet de manier, volgend seizoen precies hetzelfde probleem

07-08-2019 14:10

Suri +9293

Ja zondag gezien natuurlijk. Ze moeten wat, of ze moeten doen wat ze hebben uitgesproken. Dat was inzetten op eigen jeugd en ze de kans geven. Wat u gebeurd is naar mijn mening niet inzetten op eigen jeugd.

07-08-2019 14:43

NephFR1908 +1

Persconferentie om 14:00 over Tblisi en versterkingen. Ga er maar vanuit dat die jongens daarna gepresenteerd worden. 3 stuks als ik de geruchten moet geloven.

07-08-2019 13:46

vakkiez4 +1

Hoe weet je dat & waar te volgen?

07-08-2019 13:51

NephFR1908 +1

Dennis van Eersel. Daarnaast is de berichtgeving nu dat Karsdorp en Johnstone meteen aansluiten en dat Edgar Lé volgende week aansluit vanwege praktische redenen.
wat betreft het volgen heb ik ook al naar gevraagd.

07-08-2019 13:52

RichardT-07 +1422

Reuze benieuwd naar het Europees avondje van morgen met deze jongens

07-08-2019 13:45

Rocco038 +0

AD geeft aan dat Johnston gehuurd gaat worden evenals Le. Le zal vanwege praktische redenen pas volgende komen en dus niet vandaag. Johnston proberen ze vandaag binnen te halen.

07-08-2019 13:43

delanotje +0

Lees het nu ook, wtf heb je aan elke x alles hurrn

07-08-2019 13:46

PapaKevin83 +15393

Zegt ad. Die heb je niet gehoord tot vandaag. Geloof andere bronnen eerder. 300.000 euro en doorverkoop van 30 procent. Klinkt reëler voor een 1 jarig contract

07-08-2019 13:46

NephFR1908 +1

Is bullshit man. 3 ton als afkoopprijs voor zijn 1 jarige contract en doorverkooppercentage van 30%. Ik geloof eerder die LFC watcher tbh.

07-08-2019 13:47

PapaKevin83 +15393

Daarbij zegt sky sports, redelijk betrouwbaar, dat hij 2 jaar gaat tekenen met een optie voor nog een jaar. 1 liegt dus

07-08-2019 13:47

NephFR1908 +1

Inderdaad. Dat is allang rond joh. Speculeren is dit.

07-08-2019 13:53

aspernaar01 +0

Wat een trieste negatieve reacties hier zeg bah! Spelers moeten weer onder de indruk raken van het stadion de supporters en de sfeer.

Als je de sfeer vorig jaar voelde in het stadion dan moet je soms kapot schamen. Allemaal negatieve grote mond hier maar ga achter je club staan dat is het enige wat telt..

En voor de azijn drinkers hier.. Ja ik heb al 20 jaar een SZ heb alle elende mee gemaakt maar zal me nooit verlagen eigen spelers van mijn clubje belachelijk te maken...

07-08-2019 13:43

superschwanz_zerodix +1889

Ik heb al 35 jaar een SZK en ik drink en pis zoveel azijn als ik zelf wil.

Het beleid is nu eenmaal SUPERKUT!
Kan ook niet anders als je naar het domme hoofd van Sjaak kijkt.

07-08-2019 13:52

StayCranked +372

lekker wijffie heeft ie haha

07-08-2019 13:39

Thierry20 +10083

Dat zou jij ook hebben als je 2 miljoen per jaar verdient.

07-08-2019 13:43

StayCranked +372

was het maar zo'n feest haha

07-08-2019 13:44

ijsselmondert +493

Zekers een stoeipoes

07-08-2019 13:43

hussiee +0

Lekker joh, een oude selectie die allemaal een dik contract hebben en niets meer opleveren. Het contract loopt volgend jaar af bij botteghin, vd Heijden, Vermeer, Verdonk en Nieuwkoop dus die leveren ook geen kut meer op. Enige speler die wat geld oplevert is Berguis dus de komende jaren zit blijf je gewoon met dezelfde problemen zitten. Vanaf volgend jaar hobbelen we ook achter AZ aan die miljoenen binnenkrijgen.

En dan zijn er nog mensen die denken dat we goede zaken hebben gedaan met een 30 karige V wolfswinkel die alleen maar geld kost. Zo blijf je in die vicieuze cirkel waar feyenoord al 30 jaar in zit.

07-08-2019 13:37

aspernaar01 +0

Heb je een alternatief dan? Prima keuze dit juist dit is maximaal wat Feyenoord kan halen en het zijn gewoon 3 aanwinsten voor de basis

07-08-2019 13:40

DutchMike +3

Ik hoop toch dat ze in het maasgebouw echt op een Europese avontuur inzette want dat is de enige manier om wat inkomen te genereren... en de beker om te zorgen dat we er volgend jaar weer bij zijn

Al dat gelul over de competitie zegt me steeds minder, 2de wordt te moeilijk

07-08-2019 13:43

Nemis +817

Is dat nou echt lekker? Zo'n fles azijn?

07-08-2019 13:42

onraad +5506

rot op jood je moeder werkt op de wallen met rood licht je vader is putjesschepper je ben geboren uit armoe en niet gewenst

07-08-2019 13:43

hussiee +0

Haha ga je dikke moeder pesten, strontjong. Je bent waarschijnlijk weggegeven na je geboorte, kan ook niet anders met een aan aids lijdende vader en een dikke gehandicapte moeder die dr rolstoel niet uit kan komen, tering mongool

07-08-2019 13:45

onraad +5506

zielige jood niet gewenst bij je geboorte

07-08-2019 13:46

hussiee +0

Je dikke moeder in een rolstoel mongooltje

07-08-2019 13:49

Nemis +817

Wat een niveau zeg

07-08-2019 13:59

Nemis +817

van allebei

07-08-2019 13:59

ijsselmondert +493

Iemand moet die ballen er in schieten.vente doet t niet dus vind ik van wolfswinkel prima oplossing

07-08-2019 13:46

xenophim +0

Ik hoop toch nog op een Argentijnse verdediger van minimaal 1.90...

07-08-2019 13:35

NephFR1908 +1

Dus morgen hoopt Stam op Le Johnston en Karsdorp. Dat zou echt geweldig zijn.

07-08-2019 13:35

maaartijn +15820

Denken we serieus dat een jeugdspeler van Liverpool ons morgen direct al gaat helpen?

07-08-2019 13:39

NephFR1908 +1

Nou grote vriend. Slechter dan fucking van beek en baco kan het niet zijn he. Wat een drama.

07-08-2019 13:40

Vanderslagmulders +285

Hebben we dat niet eerder gezegd?

07-08-2019 13:46

maaartijn +15820

Ja, maar en voor een juichstemming is dat ook niet.

Is een speler die zich de komende maanden/jaren hopelijk kan ontwikkelen, niet iemand die er direct staat.

07-08-2019 13:48

radikale +6905

Let op Feyenoord gaat nog verrassen! Hoe je het ook wend of keert we krijgen in ieder geval meer snelheid achterin! Dat was ook wel nodig ook

07-08-2019 13:35

ringostar +9

Pfffff nog geen spits ......

07-08-2019 13:34

giio_fr +669

ze staan gelukkig in de rij om bij ons te tekenen, daarbij is er natuurlijk sinds het vrijkomen van het budget (wat nog niet eens bekend is gemaakt) heel veel tijd geweest om gelijk te handelen.

Pff azijnzeikerds

07-08-2019 13:35

Jigsaw +10141

Astrid ook weer terug op de tribune... Lekker man...

07-08-2019 13:34

ikke 44 +1042

Karsdorp is toch een 10? Naja leuk als ze mee kunnen spelen, zijn ze überhaupt wedstrijdfit is de vraag

07-08-2019 13:32

amersfoort033 +0

wie drukt er ook steeds f5 in hoop op zwarte cijfers. Of ben ik de enige haha

07-08-2019 13:31

NmeLineZ +10818

Open elke 10min. De pagina

07-08-2019 13:31

dionline +5925

guilty :-)

07-08-2019 13:33

golf1gtipower +162

Heb ook al eem lamme vinger ????????

07-08-2019 13:36

ouwekaas +5

Ach ! dat radio rijnmond toch Pffff

07-08-2019 13:29

PabloOno1908 +137231

Staan ze al op het veld!!! Is de eerste bal diep al gegeven? Snappen jullie het systeem? Nog vragen ? Nee mooi! Morgen winnen en geen gezeik!!!! #Jaap-kort-en-bondig!

07-08-2019 13:28

Tootski +944

Speelgerechtigd is een maar mee spelen lijkt me vreemd

07-08-2019 13:26

NephFR1908 +1

Nou mij totaal niet. Fucking van beek en baco is echt een drama. Ik juich het juist toe dat je die gasten morgen laat spelen. Vanavond alles doorspreken morgenochtend nog wat dingetjes inslijpen en gaan.

07-08-2019 13:42

Tootski +944

Ik ook hoor, laat dat duidelijk zijn.

Ik ben de genoemde spelers ook meer dan beu en die nieuwe jongens zullen het niet slechter doen lijkt me.

Van Beek als spits proberen? Hij scoort makkelijk.

07-08-2019 14:10

feyenoordkorsou +0

Als Sven van Beek en Botheghin in het centrum blijven staan heb je niks aan een rechtsback. Sowieso cond ik Nieuwkoop beter dan Karsdorp op RB.

07-08-2019 13:26

WilliSCF +730

Haha wat?

Je bedoelt die Nieuwkoop die tegen Trencin ff onder een bal springt?

07-08-2019 13:27

Nemis +817

Niet serieus te nemen dit

07-08-2019 13:30

Sleepie +12069

Karsdorp was in alles beter tijdens het kampioensjaar. Sneller, technischer, betere voorzet, beter de momenten kiezen. Nieuwkoop zat er een tijdje wel dicht tegenaan. Nu is Nieuwkoop brandhout

07-08-2019 13:34

ijsselmondert +493

Wtf rook jij?doet mij nummertje van jou dealer ff geven

07-08-2019 13:51

gabelerus12 +163

Niet gelukt dus om ze voor 12:00 af te ronden?

07-08-2019 13:21

royeboy +7981

voor 23:59 vannacht moeten ze zijn ingeschreven voor voorronde EL

07-08-2019 13:22

royeboy +7981

Komt goed. Ik denk dat zowel Johnston als Karsdorp morgen speelgerechtigd is.

07-08-2019 13:25

royeboy +7981

Zoiets zal het zijn. Papierwerk etc. etc.

zal wel rond het begin van de avond gecommuniceerd worden. Als iedereen lekker van de eettafel naar de bank beweegt.

07-08-2019 13:25

XTENDER +10

Nu nog Charisteas, Bandalovski, Maikel Aerts, Kazim Kazim en van Beukering terug halen en we gaan kampioen worden!!!!!

07-08-2019 13:18

remco112 +16288

Heel grappig

07-08-2019 13:25

XTENDER +10

Praat ie nog steeds als een neger ?

07-08-2019 13:14

theo_de_tokkie +13383

Ti bon mi sen, Swa?!

07-08-2019 13:15

ringostar +9

Nog steeds geen spits pffff

07-08-2019 13:14

NielusFR +704

Komt vrijdag, morgen gewoon met Berghuisje in spts

07-08-2019 13:15

Lucas_010 +6597

Ja beste berghuis narsingh en sini veel van positie laten wisselen

07-08-2019 13:25

DutchMike +3

Ik geloof daar wel in

07-08-2019 13:36

DutchMike +3

Idd geleidelijk brengen zodat hij vertouwen voelt.. daar kan hij alleen maar beter van worden... maar voor morgen durf ik nog niet aan 4-0 te denken

07-08-2019 13:41

zekspeed +4465

Ik weet het niet hoor maar als de vooruitzichten waar zijn dan heb je echt een veel beter elftal als de afgelopen 2 seizoenen in het veld staan.

07-08-2019 13:13

GijsFR +2547

Eens, en weinig uitgegeven

07-08-2019 13:15

NielusFR +704

Fer, Narsingh, Kelly, Johnston, Karsdorp, Van Wolfswinkel en dan die Edgar Ie nog. Gewoon prima zo?

07-08-2019 13:13

feyenoord18_1993 +1592

Yess voor de rest jeugd inpassen en als we ons voor de groepsfase plastsen zie ik best wel iets in die Barreal of een Argentijnse cv.

07-08-2019 13:13

wirie010 +1817

Verdonk, Jan Arie, Nieuwkoop en beek nog eruit rotten

07-08-2019 13:13

Lucas_010 +6597

En hopelijk senesi nog

07-08-2019 13:26

amersfoort033 +0

Nog even Barreal en Senesi en we zijn compleet

07-08-2019 13:27

feyenoord18_1993 +1592

Of Juan Komar is een Argentijnse rcv, ook een goede. En op rcv loopt niet bijster veel talent in de jeugdopleiding. Op lcv wel.

07-08-2019 13:28

Lucas_010 +6597

Ook goed! Als er maar een argentijn komt.

Gelijk afscheid nemen dan van VDH, van beek,nieuwkoop en verdonk.

Botje is handig om achter de hand te houden is een goede kopper.

Ook hansson,wehrmann,vente,AEB,summerville en toure verhuren/verkopen

07-08-2019 13:38

Danny 91 +61903

Feyenoord heeft de tijd tot 23:59 vanavond dus geen 12 in de middag.

07-08-2019 13:12

wirie010 +1817

welke window?

07-08-2019 13:13

Danny 91 +61903

Om ze in te schrijven en morgen mee te laten doen. Tot 23:59 heeft feyenoord de tijd om de nieuwe spelers in de schrijven voor morgen.

07-08-2019 13:14

Danny 91 +61903

Voor de EL wedstrijd van morgen. Heeft Feyenoord tot 23:59 de tijd om eventueel nieuwe spelers speel gerechtigd te krijgen. Voor morgen de wedstrijd.

07-08-2019 13:20

Tonymctony +1324

Wat een gedonder weer binnen de club. Ach ja ik had al geen verwachtingen dus ik kan alleen maar verrast worden. Hoop toch op af en toe leuk voetbal.

07-08-2019 13:12

FR08pjotr +20475

Juist daar ga ik wel van uit, zou ‘t fantastisch vinden als jongens als Kokcu, Burger, Ainj en in mindere mate AeB en Bannis definitief weten door te breken dit jaar

07-08-2019 13:13

glennnno +1238

Waar blijft Kongolo? :P

Haps - Kongolo - Miguel Ié - Karsdorp

07-08-2019 13:09

Clasie12 +2436

Vandaag dikgedrukt:
St Just verkocht voor 9 miljoen
Tapia verlengd 2 jaar
Johnston gekocht voor 3 ton
Karsdorp voor 1 jaar gehuurd
Wolfswinkel akkoord met club
Edgar Ie gehuurd voor 1 jaar met optie tot koop
Agenten Stam terug in Nederland zonder Argentijnen

07-08-2019 13:07

Lucas_010 +6597

Hoop toch echt dat er noh een argentijn komt. Voor 6 mln kan je die senesi echt wel halennlijkt me

07-08-2019 13:08

Tristanvh010 +5930

Senesi wil ik idd ook zien

07-08-2019 13:08

Clasie12 +2436

Ja hoop het ook zeker. Je zou toch zeggen dat er nog wat geld over is, tot nu toe zijn alle spelers heel goedkoop ingekocht

07-08-2019 13:08

rikkie12 +9259

Gewoon heel goed bezig geweest dan....

07-08-2019 13:09

erik876 +21

Die Johnston is 1,81 meter. Nou niet echt wat je hoopt van een Engelse centrale verdediger. Anderzijds misschien de reden dat hij in Liverpool noet hoed genoeg is maar hier wel, ben benieuwd

07-08-2019 13:07

fr1985 +6391

Als hij uit stand 2 meter hoog kan springen hoor je mij niet klagen over zijn lengte :)

07-08-2019 13:08

zekspeed +4465

Sergio Ramos is 1.83 m1. Dat vind ik toch wel 1 van de beste verdedigers.

07-08-2019 13:10

schermutseling +1000

Engelsen zijn over 't algemeen flink kleiner dan Nederlanders

07-08-2019 13:47

Lucas_010 +6597

Tegen tbilisi
Vermeer
Karsdorp ie johnston/botje haps
Kelly ayoub
Kokcu
Narsingh berghuis sinisterra

07-08-2019 13:07

Lucas_010 +6597

In plaats van ayoub fer dan

07-08-2019 13:07

erik876 +21

Een heel nieuw centrum zie ik niet gebeuren. En fer speelt ipv Kelly

07-08-2019 13:07

Lucas_010 +6597

Kelly moet je juist laten spelen tegen zon statische ploeg, kan iemand goed wegsturen

07-08-2019 13:08

erik876 +21

Ja klopt, maar gaat stam niet doen bedoel ik. Trainers stellen een type fer altijd op uit angst voor de counters. En met onze verdediging is dat terecht

07-08-2019 13:10

Lucas_010 +6597

Kan toch fer en kelly samen?

07-08-2019 13:14

Fey010-015 +0

Berghuis RvW narsingh

07-08-2019 13:08

RVF +12401

Bassie is weer terug!

07-08-2019 13:06

Sleepie +12069

Kuyt zou Gerrard even moeten bellen om navraag te doen voor Katic. Verdediger van 1,94m, 21 jaar oud en echt een talent bij Rangers

07-08-2019 13:04

aqualand13 +5360

Want Gerrard verkoopt graag een goede speler ten gunste van Kuyt

07-08-2019 13:06

Sleepie +12069

Dat zou zomaar eens kunnen ja. Mits het juiste bedrag op tafel komt. Feit is dat wanneer je bevriend bent er altijd gepraat kan worden

07-08-2019 13:08

gokufan +5489

Usain bolt misschien....

07-08-2019 13:01

pijltje +0

Goede zet, het binnenhalen van George en Karsdorp. We hebben niet teveel te willen vrees ik. Karsdorp gaat zijn waarde echt wel bewijzen. Die jongen van Liverpool is nu al beter de Vd Heijden en Bott. Als wens zou ik Tete ook zeker welkom zijn. Dan staan we er in verdedigend opzicht weer goed voor. In ieder geval beter dan nu. Mocht van wolfswinkel ook nog komen kunnen we gewoon een goed elftal op de been brengen. Hopen dat Stam ook de jongen kerels laat spelen. Vente snel verhuren beter voor die jongen. Iedereen valt over dit mannetje terwijl hij zijn stinkende best doet. Komt gewoon tekort, maar dankzij Feijenoord staat hij al wel 2 jaar stil in zijn ontwikkeling. Hadden hem al verder eerder moeten verhuren, zodat hij ervaring had kunnen opdoen. Van Heijden transfer gunnen.

07-08-2019 13:00

Hesses +3

F5 F5 F5 F5 F5 krijg er een lamme hand van....kom op dikgedrukte letters !!

07-08-2019 12:57

DutchMike +3

Ach een keer drukken met je rechterhand is weer wat nieuws ipv trekken (-;

07-08-2019 13:39

DutchMike +3

Maar ik herken het.. mijn GSM is al weer leeg vandaag

07-08-2019 13:40

hussiee +0

Al die josti’s hier die zo positief zijn; ja lekker man narsingh, V wolfswinkel en fer. Kosten alleen maar geld, hebben een dik contract en leveren niets meer op. Toornstra verdient ruim over miljoen, berghuis 2 miljoen. Nu hebben we dus Vermeer, botteghin, vd Heijden, toornstra, fer, narsingh en V wolfswinkel die eind 20 begin 30 zijn waar je geen kut aan verdiend. Alleen berghuis heeft wat waarde. Al deze spelers zorgen er echt niet voor dat je voor de titel meedoet dus ook met deze selectie is 3e het maximale. Jongens als Verdonk en Nieuwkoop hebben aflopende contracten dus ook daar verdien je niks aan. Daartegenover staat az, die verkopen janssen voor 20+, jahanbaks voor 20, weghorst voor 15, til voor 18 en dan hebben ze nog jongens als boadu, stengs en koopmeinders die na dit jaar waarschijnlijk over de 15 miljoen waard zijn.

Straks moeten we ons niet afvragen hoe we ajaks en psv kunnen bijhalen maar eerder hoe we az weer kunnen achterhalen.

Waarom heeft feyenoord überhaupt scouts in dienst als ze ieder jaar met dit soort spelers aan komt zetten? Mijn hemel wat een amateuristische teringbende bij deze club.

07-08-2019 12:56

simply-me +397

Dan word je supporter van een andere club. Probleem opgelost

07-08-2019 12:58

hussiee +0

Oh ja je mag niet kritisch zijn anders moet je oprotten, nog zo’n simpele josti

07-08-2019 13:03

simply-me +397

Tuurlijk mag je kritisch zijn. Het is meer de manier waarop je het brengt hussie

07-08-2019 13:41

NmeLineZ +10818

Een feyenoord waardige selectie straks, en jij gaat lopen klagen. Ga lekker ergens anders klagen. Go Sjaak!

07-08-2019 13:00

Barrypapa +16026

Doei Hussie

Als je nou j00d wordt, kun ie lekker net als hunnie Feyenoord afkraken. Misschien mag je zelfs springen als een j00d en ons kakkerlak noemen. Met je blote bast, rug naar het veld genieten van al het geld dat hunnie hebben en de spelers die zij kunnen halen. Past jou veel beter

07-08-2019 13:03

hussiee +0

Ah dus als je kritisch bent en niet met de menigte meelult ben je een j00d? Ga je dikke moeder pesten randdebiel. Je bent waarschijnlijk net uit de luiers strontjong

07-08-2019 13:05

mart80 +1372

Kritisch mag zeker sterker nog dat moet binnen feyenoord. Maar wat wel erg sneu is om iemand zijn moeder weer gelijk te moeten beledigen.

07-08-2019 13:08

hussiee +0

Als ze zelf beginnen met beledigen en niet inhoudelijk kunnen reageren...tsja

07-08-2019 13:10

mart80 +1372

Niemand praat over JOU familie toch.

07-08-2019 13:12

Barrypapa +16026

Lol, suggestieve reactie, dat laat alleen maar vermoeden dat je hersenen behoorlijk bekrompen zijn om dan ook maar iedere norm van normale discussie onmogelijk gaat zijn.

Kritisch mag je zeker zijn, maar blijven zeiken omdat het JOU niet aanstaat, terwijl je weet hoe de club ervoor staat, dat gaat alle proporties te buiten. Het is kortzichtig en dom tegelijk. Een gezwel voor deze club.

Dus nogmaals, doei hussie

07-08-2019 13:09

hussiee +0

Denk eerder dat jij een gezwel in je domme lelijke rotkop hebt. Nog zo’n josti die met de menigte meejuicht. Jammer dat je het inhoudelij’ niet kunt weerleggen ongelofelijke dombo

07-08-2019 13:11

Barrypapa +16026

Karsdorp is een versterking mist de blessures uitblijven. Medische keuring is hiervoor toch?

Johnston, geen idee, ik ken hem niet, dus ik kan er niet over oordelen, evenals die andere Ié, geen oordeel. Maar omarm defensieve versterkingen absoluut, tegenover hetgeen er nu staat. Wat er nu staat, kan echt niet!

Dat Van Wolfswinkel zou komen, alles beter dan Vente.

Maar ja, nogmaals, jouw bekrompen gedachtengang en je reageren, zullen dit toch niet begrijpen. Want alles wat Feyenoord doet is kut!

Doei hussie, huilie huilie doen en lekker naar Abcoude Noord gaan. Daar kunnen ze verstandelijk beperkte gasten als jij goed gebruiken

07-08-2019 13:17

hussiee +0

Alsof je geen blessures kunt krijgen wanneer je door de medische keuring bent gekomen whahhahahaha wie had het hier over verstandelijke vermogens??? Ja lekker man weer miljoenen uitgeven aan V wolfswinkel waar je geen cent meer van terugziet. Lekker zo’n oude kut selectie zonder restwaarde waardoor we de komende jaren met dezelfde problemen blijven zitten en voorbij worden gestreefd door AZ. Maar blijf jij vooral de stoere jongen uithangen door over ajaks te beginnen, ongelofelijke josti

07-08-2019 13:25

Barrypapa +16026

Ik ga lekker schelden

Teken van zwakte...

07-08-2019 13:26

Barrypapa +16026

En onzekerheid

07-08-2019 13:27

onraad +5506

mag ik vragen naar je leeftijd ?

07-08-2019 13:10

hussiee +0

Nee opzouten

07-08-2019 13:11

amarellovai +3275

Eens met Hussiee.

07-08-2019 13:26

onraad +5506

wat is je leeftijd

07-08-2019 13:41

gabelerus12 +163

Hoe weet jij wat Toornstra verdient?

07-08-2019 13:07

hussiee +0

Verdiende al rond de miljoen dus bij contractverlenging gaat het weer omhoog he

07-08-2019 13:08

feyenoord021 +7938

Al eens overwogen om in therapie te gaan?

07-08-2019 13:08

hussiee +0

Nee jij wel?

07-08-2019 13:11

Armin +9049

Ik weet niet of er met jou normaal te communiceren valt aangezien je iedereen hier belachelijk maakt, maar ik ga het toch proberen.

Als je die spelers koopt en je zou mee kunnen doen aan de EL en wellicht (misschien te positief) de halve finale halen. Dan levert dat ook weer 8 miljoen op, exclusief shirtjes enz. Bijkomend bij een 2e plek kun je voorronde CL spelen.

Maar wellicht ben ik nu te positief.

07-08-2019 13:12

jostie +7732

Gast niks ten nadelen van josties neem ik aan?

07-08-2019 13:20

KcSoul +0

Pfff je kan ook echt alleen maar zwart zien zeg. Of je ziet het zo: met een ervaren kern die weliswaar wat kost, krijgen onze jeugdige talenten de vrijheid om zich te ontwikkelen zonder tenonder te gaan aan de immense druk die we op hun schouders leggen. Jaap ziet t veel meer dan Gio in de jeugd zitten en dus zullen ze meer minuten gaan maken. Van Kokcu, Malicia, Burger, Bannis en AEB gaan er echt wel een paar slagen. En gelukkig zit er bij Oranje een coach die Feyenoord wel een warm hart toedraagt en zich niet alleen aftrekt op 020 spelers dus daar kunnen zij zich internationaal presenteren.

Daar zit het geld dus, en dat Az spelers voor meer kan verkopen dan wij komt puur en alleen door de 020 media die er altijd alles aan zal blijven doen om feyenoord zo klein mogelijk te houden. Des te mooier als we desondanks een keer in de zoveel tijd hun vieze smoelen mogen snoeren met een prijs.

En zijn we eindelijk eens af vh salarisplafond zodat betere spelers bij ons blijven, is het verdomme weer niet goed.

07-08-2019 13:38

Barrypapa +16026

Kijk uit KcSoul, je bent te positief volgens hussie, dat kan niet hoor

07-08-2019 13:44

Sleepie +12069

Is het Ié (als in EA Sports) of Lé?

07-08-2019 12:55

feyenoord47 +111

Echt lache als dir transfer van st juste niet door gaat en allles niet meer door kan gaan

07-08-2019 12:54

simply-me +397

Zo 'lache' zou ik het niet vinden

07-08-2019 12:54

wilbert17 +23477

Zak in de stront

07-08-2019 12:55

MarcoF +0

Denk dat het nog nooit zo goed gelukt is om de tegenstander (Tbilisi) in het onzekere te houden over de opstelling. Hier kan geen besloten training tegenop :)

07-08-2019 12:54

Armin +9049

Haha, zelf wij trappen er in met ze alle!

07-08-2019 13:13
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties