Vermeer teleurgesteld: ''Ons bekende zwabberballetje hé''

Vermeer teleurgesteld: ''Ons bekende zwabberballetje hé''

Kenneth Vermeer is de meest besproken man na de wedstrijd tussen sc Heerenveen en Feyenoord. De doelman pakte een penalty en kreeg een doelpunt tegen van ruim dertig meter. ''Ons bekende zwabberballetje hé,'' reageert Vermeer teleurgesteld bij het zien van de beelden.

Bij Feyenoord speelt men met andere ballen. ''Dat klopt, met een adidas bal. Die doet dat iets minder, maar tegenwoordig trappen de jongens geen normale ballen meer. In de warming-up zagen we al ballen alle kanten opgaan. In de wedstrijd een vrije trap van Faik, die bal kwam ook op mij af en ging uiteindelijk ook de andere kant op en nu weer,'' vertelt Vermeer in gesprek met FOX Sports.

De doelman was ook woedend dat Ibrahim Dresević niet werd aangepakt. ''Er was nul druk op de bal. Hij schiet hem dan, maar hij had nog een aantal meters door kunnen lopen en uit kunnen halen. Het mocht niet zo zijn. Al met al is het een terechte uitslag."

Vermeer was de eerste helft nog de held van Feyenoord met het stoppen van een strafschop en dat is niet de eerste keer. ''Ik heb geen geheim. Je moet gewoon proberen om die bal te stoppen. Ik probeer altijd zo lang mogelijk te blijven staan. Hij schiet hem niet verkeerd in, maar met een beetje geluk hou ik hem tegen. Een goed genomen penalty hou je over het algemeen niet tegen, maar vandaag lukte mij dat wel gelukkig.''

Lees meer over
Kenneth Vermeer
Plaats reactie
666

Janjaapie010 +3066

Wegwezen jeaud

12-08-2019 16:17

ringostar +9

Tja wel erg heb je Vermeer in doel krijg je vaak een tegen vind hem ook niet zo zelfverzekerd overkomen alles andere jaren of komt door onze verdediging

12-08-2019 13:33

BuitenkantPaal +1398

Ik denk dat dat alles te maken heeft met de verdediging

12-08-2019 15:27

pelleg +428

Eens met BinnenKantPaal ;) , zonder gekheid enorm zonde dat wij vaak in onze matige wedstrijden niet de 3 punten weten te halen. Tuurlijk was het matig maar als je wint, vergeet je zo’n wedstrijd en neem je die punten gewoon lekker mee.

12-08-2019 16:39

FeyenoordInGoes +222

Er is geen keeper die deze bal houd. Falend druk zetten. Kenneth heb zo zn gebreken maar over het algemeen vind ik het een goede keeper met broodnodige ervaring.

12-08-2019 12:27

ernst H +4998

Zag net een foto van achter het doel, op het moment van dat doelpunt van Heerenveen.

Nou t leek wel n bejaarde zoals hij naar die bal ging, hij komt 5 cm van zijn plek.
ik zeg niet dat ie m had moeten hebben, maar hij is gewoon te oud.

12-08-2019 10:04

Tafkab +2549

Ongelooflijk dat mensen hier Vermeer blijven verdedigen. Hij is simpelweg heel matig. Vorige week tegen Sparta en nu ook weer tegen Heerenveen zag hij er niet goed uit. Hij kan wel roepen dat er druk gezet moet worden maar zo'n bal mag er simpelweg niet in. Heeft hij ons al 3 punten gekost. En dan geef ik m nog een puntje extra omdat ie gisteren die pingel stopte.

12-08-2019 07:38

FcTussenjaar +18

Hou op joh. Kijk die goal een paar keer terug, moet je het effect eens zien dat die bal heeft. Die bal houd je niet. Vermeer heeft alle recht om boos te zijn, want die jongen mag inderdaad vrij aanleggen en had zelfs nog 10 meter kunnen nemen. Nul druk op de bal

12-08-2019 09:29

Spijksupporter +6555

Ik denk dat de waarheid hier in het midden ligt.
Vermeer is sowieso niet sterk bij hoge ballen maar deze bal veranderde op het laatste moment sterk van richting.
Deze man had nooit zo vrij in mogen schieten want dan kan hij er zo maar ingaan.Narsingh had gewoon mee moeten lopen met zijn man en de baan naar het doel had afgeschermd mpoeten worden.
Ook heel vreemd is dat de hele eredivisie niet met dezelfde ballen speelt/traint.
Wordt je ook niet zo gauw verrast want dan kan je er op trainen.

12-08-2019 12:33

rubino +2568

Zitzakken=zoutzakken al is zitzakken ook geen verkeerde bewoording

11-08-2019 23:05

rubino +2568

Weer zo,n zondagsschot tegen ons. Waar waren de mensen om hem aan te pakken? Ook menig wereldkeeper had het hier lastig mee gehad.

Uiteindelijk pakt vermeer een punt voor ons met die penalty. Want anders verlies je opzeker deze wedstrijd. Dus laten we niet zeuren op vermeer verder die heeft zat gepakt ik irriteer me aan zitzakken die hun man laten lopen

11-08-2019 23:05

Poison +5

Gewoon blunder nummer 2 uit 2 wedstrijden, knap als je dat kan verdedigen

12-08-2019 00:59

Heyplaat +1295

Doe ff normaal man, doordat Vermeer eerst 3 sec niets doet en dan uit stand als een zoutzak naar beneden valt lijkt die bal moeilijk. Iedere andere keeper pakt die bal op zn dooie gemakkie klem door gewoon 3 pasjes naar links te doen. 35m en geheel vrij zicht en hij zit niet eens in de buurt. Een goal is maar 7m breed hoor!

12-08-2019 01:31

Poison +5

En zo is het!

12-08-2019 01:37

Vanderslagmulders +285

Je ziet die bal toch ineens een andere richting krijgen?

12-08-2019 09:14

Wessel0180 +2538

Met een matige verdediging weer heel het seizoen op kenneth mikken... lekker makkelijk

11-08-2019 22:23

Poison +5

Kenneth valt niks te verwijten hè, topper hoor

12-08-2019 01:01

Heyplaat +1295

Bijna ieder afstandschot gaat er bij hem in joh, het is echt gewoon een heel matige keeper. 3 tegengoals in de competitie alledrie zijn fout.

Als hij gewoon naar links loopt ipv duikt kan hij die bal op zn binnenkantvoet aannemen.

11-08-2019 21:50

Dries82 +371

Die vent had gewoon nooit mogen schieten.. . Het was wel een vrij lastige bal om te pakken. Daarbij komt wel; Vermeer heeft het vaker lastig met afstandschoten. We hadden hier gewoon met 1-0 weg moeten gaan.

11-08-2019 22:53

johanj34 +4003

Jij bent weer zo'n zielig eikeltje die nog steeds niet kan verkroppen dat hij bij 020 heeft gezeten.

12-08-2019 02:01

Heyplaat +1295

Hou daar nou over op joh want dat interesseert me echt geen reet. ik beoordeel hem gewoon op zijn keeperskwaliteiten en die vind ik gewoon echt niet voldoende voor Feyenoord. Bij corners tegen is hij ook zo angstig, hij onderschept er nooit een, zelfs niet in de 5 meter.

12-08-2019 13:34

cup1970 +3

Niet de eerste Vermeer , blijft een probleem voor je !!!!!!!!!!

11-08-2019 21:27

you_never_walk_alone +8629

Tja... we hebben ni beter .... heel simpel... bijlow is nog veeeel grotere bagger

11-08-2019 21:28

Poison +5

Dus keur je dit maar goed? Vermeer kost je gewoon 4 punten in 2 wedstrijden, denk niet dat Bijlow het slechter doet

12-08-2019 01:03

you_never_walk_alone +8629

Hahaha niet serieus te nemen jij ..... 4 punten man man... gemakshalve hebben we hetvdan maar niet over die gemisge kansen vorige week en het slappe verdedigen bij de 2e goal.... nee we praten enkel over vermeer want die komt van 020 en wij hebben bijlow.... beetje kortzichtig makker...
Bij velen is de haat tegenover 020 groter dan hun kennis over doelmannen dat is wel duidelijk !

12-08-2019 07:03

Poison +5

Zijn verleden helpt niet mee maar daar reken ik hem niet op af. Vind het een matige keeper die een talent (ja hij moet beter worden) in de weg staat.

12-08-2019 09:40

you_never_walk_alone +8629

Talent heegt vorig jaar zijn kans gehad en daaruit is gebleken dat hij nog niet klaar is voor feyenoord 1 , mss komt hij er nog maar moet nu verhiird worden voor een jaar

12-08-2019 09:56

tussenjaar +6205

Kan gebeuren natuurlijk. Dit valt niemand aan te rekenen. 99 van de 100 gaan er niet in zo

11-08-2019 20:39

Aidan_Exclusive +7786

Het is niet de eerste keer dat hij zich op zo'n bal verkijkt en het zal ook niet de laatste zijn, zo'n geschoten bal is zijn achilleshiel.

Op de lijn wereldklasse, bij hoge ballen middelmatig.

11-08-2019 20:16

CW010 +1813

Lekker dat niemand op het middenveld instapt naar een tegenstander die gaat schieten....

11-08-2019 20:05

masterm1nd +2565

Een topkeeper van 1.95 had deze bal inderdaad waarschijnlijk wel gehad maar dat is Vermeer ook gewoon niet maar hij blijft een prima keeper voor ons. Vermeer was een van de weinige die vandaag een voldoende haalde.
Waar ik wel helemaal gek van word is dat alibi verdedigen van ons. Constant met de aanvaller mee achteruit rennen zonder dat ze ingrijpen en hopen dat een teamgenoot bijsluit. Ze worden op die manier niet uitgespeeld maar ze geven enorm veel ruimte weg omdat ze onzeker zijn.
Daar komen zo ongelooflijk veel goals uit bij ons.

11-08-2019 19:52

HarryenGerard +2666

Rare wind in het stadion. Zaten op de hoogte dat ie schoot, riepen ZO toen die gozer uithaalde en dan binnenkant paal, wereldgoal. Kan je als keeper niks aan doen, fout middenveld.

11-08-2019 19:50

Heyplaat +1295

Doe niet zo gek joh, als hij gewoon naar die bal loopt en dan nog eventueel duikt ipv uit stand duikt kan die bal er nooooit in.

11-08-2019 21:52

Futre +3040

Ik ben geen keepert, maar je beweegt toch naar zo’n bal toe en als die zwabbert dan maak je een extra correctie. Vanuit stilstand ben je gezien ja.

11-08-2019 19:48

Plaiz +764

Iedereen die vermeer afzeikt: jullie snappen er niks van!

11-08-2019 19:40

MaartenTT +19931

Geldt voor wel meer Feyenoord-spelers.

11-08-2019 19:49

rubino +2568

Idd dat is zo

11-08-2019 23:08

Poison +5

Nee was echt klasse keeperswerk

12-08-2019 01:05

Poison +5

Vorige week ook top

12-08-2019 01:06

feyenielsje +404

Van die afstand mag de bal m.i. het doel simpelweg niet in. Ongeacht of er een zwabber in zit of niet.

11-08-2019 19:32

Vedetterut +249

Onhoudbare bal. Als keeper ben je gewoon niet in staat om nog wat stappen naar links of naar achter te zetten. Plus die bal verandert ook nog eens op het laatste moment van richting waardoor hij helemaal onhoudbaar is. Daarnaast vind ik dat je de middenvelders ook niets kan verwijten. Van de 100x gaat hij 99x het stadion uit dus er was niemand die had verwacht dat die gozer zou gaan schieten.

11-08-2019 19:31

you_never_walk_alone +8629

Jij snapt het .... heb zelf 16 jaar op doel gestaan , gewoon geen zin om op allle andere onzin te reageren....

11-08-2019 21:20

Heyplaat +1295

Dook jij ook uit stilstand? Lijkt me beter om eerst 2 stappen naar links te maken en dan te duiken. Ik zal je het sterker vertellen, hij had niet eens hoeven duiken als hij naar die bal toe liep.

Vorige week ook 2 blunders. 1e laat hij glippen en 2e moet hij gewoon op zn doellijn bkijven en Veldwijk van 20m laten schieten, st juste haalde hem al in. Dan gaat die bal er 1 op de 10 in, nu 6 vd 10.

11-08-2019 21:55

you_never_walk_alone +8629

Een reflex is heel vaak uit stilstand anders is het geen reflex feit is dat die k@tballen nu hzel andere dingen doen dan vroeger.... haast geen enkele doelman kan nog klemvast een bal pakken, let daar maar eens op....

11-08-2019 22:54

Poison +5

Als hij oplet kan hij op tijd reageren. Dat doet ie dus niet. Niet goed te praten, gewoon weer een fout

12-08-2019 01:08

Vedetterut +249

Als je de goal terugkijkt zie je dat er maximaal 2 seconden zit tussen het moment dat die gozer van Heerenveen de bal raakt en het moment dat de bal in de goal ligt. Eigenlijk nog iets minder, maar ik mats je. De helft van het schot lijkt de bal recht op Vermeer af te komen en op het laatste moment verandert de bal van richting. Dat betekent dus dat Kenneth minder dan 1 seconde te tijd heeft om te reageren.

Hoe wil jij in minder dan 1 seconde 2 stappen zetten en vervolgens ook nog duiken?

13-08-2019 14:14

Dekrommert +1403

Precies. Die ballen veranderen op het allerlaatste moment van richting. Dus stappen opzij doen is onzin, want je staat in de baan van het schot en dan pas maakt ie op het laatst een zwabber.

12-08-2019 09:04

LLE +1

Helemaal mee eens. Is een onhoudbare bal, tenzij je al bij die paal staat. Geen keeper had deze bal gehouden.

12-08-2019 19:44

BartBink +0

Hij pakt echt nooit een bal van buiten de 16. Kijk de beelden er maar op na

11-08-2019 19:25

Vedetterut +249

Vorige week nog tegen Sparta.

11-08-2019 19:35

Heyplaat +1295

Ik zag 2 blunders vorige week tegen Sparta

11-08-2019 21:56

Poison +5

Ja toen was ie echt goed hè

12-08-2019 01:10

Heyplaat +1295

Precies verschrikkelijl slecht op afstandschoten en hige voorzetten

11-08-2019 21:55

Criticus +21932

Kenneth Niegeloven....

11-08-2019 19:21

you_never_walk_alone +8629

Is dit jou beste mop ? Of heb je ook nog betere in the pocket

11-08-2019 21:24

Criticus +21932

Mijn niveau is afhankelijk van het niveau van Feyenoord één....

11-08-2019 21:27

you_never_walk_alone +8629

Dan ben je geen grapjas....

11-08-2019 21:31

Criticus +21932

Nu ff niet, maar na de 6-2 bijvoorbeeld was ik hilarisch....

11-08-2019 21:38

Harryrotterdammert +8

Die bal had jij gewoon moeten hebben, slappeling.

11-08-2019 19:17

Criticus +21932

Hij was ook moe, hahahaha!!!

11-08-2019 19:21

r0bert0 +584

Alsof het de schuld van Vermeer is dat we punten verspelen. Met zo'n stelletje labbezakken op t veld........

11-08-2019 19:16

FR-JJN +12867

Nee berghuis had die bal moeten hebben he

11-08-2019 19:31

FRmikoman +2299

Nee er had iemand voor moeten gaan liggen, en er had er nog wel een in gekund voor ons!!

11-08-2019 22:21

FR-JJN +12867

Eens, maar dan nog staat daar een keeper met een dusdanige status die die bal gewoon moet hebben.

11-08-2019 22:35

eefb014 +5429

Hopelijk bijlow snel weer fit.

11-08-2019 19:14

Rotterdam1983 +5765

Bijlow doet het echt niet beter hoor

11-08-2019 19:16

eefb014 +5429

Op zeker wel. Imo is dit een redelijke keeper. Die in zijn hele loopbaan bewezen heeft niet beter t e worden en de zelfde fouten blijft maken. Heb niets tegen hem ivm zijn verleden maar brengt gewoon net te weinig.

11-08-2019 19:18

Rotterdam1983 +5765

Bijlow zal nooit meer brengen.Bijlow wordt een typetje Erwin Mulder

11-08-2019 19:20

FR-JJN +12867

Leg de statistieken van vorig seizoen maar eens naast elkaar.
Gewoon bijlow opstellen dus

11-08-2019 19:52

Spiderpig +175065

Bijlow kan nog beter worden, Vermeer keept al jaren zo .Een redelijke keeper is het, maar geen zekerheid. Daarom wou ajax hem ook niet meer.

11-08-2019 20:50

you_never_walk_alone +8629

Bijlow is dikke bagger is niks en wordt niks !

11-08-2019 21:22

FR-JJN +12867

Cijfers bekeken? Vermeer is niet beter al zou een ervaren keeper als hij dat wel moeten zijn als ie zo goed iets als iedereen verkondigd.

11-08-2019 21:36

NultienSilva +1

Ajax wou hem niet meer? Ze wilde hem juist houden, maar omdat hij wilde keepen mocht hij vertrekken voor 1 miljoen, waar Feyenoord gebruik van maakte;)

12-08-2019 01:09

Poison +5

Ben je ooit gepest door hem?

12-08-2019 01:13

FR-JJN +12867

Nee hoor. Prima kerel lijkt het me.

12-08-2019 01:13

Poison +5

Was reactie op you never walk alone.....die lijkt Bijlow niet zo graag te zien

12-08-2019 01:16

you_never_walk_alone +8629

Gaat niet over graag zien .... ik vind het reuze jammer is een jongen van de club , maar als je doelt op niet graag zien op doel dan heb je zeker gelijk.

12-08-2019 06:58

Heyplaat +1295

Precies, het is gewoon een heeel matige keeper, ieder afstandschot beoordeelr hij verkeerd, pakt noooit een corner uit de lucht en deze competitie al weer 3 blunders

11-08-2019 21:57

Wessel0180 +2538

Haha drie blunders? Jij bent duidelijk niet objectief

11-08-2019 22:25

eefb014 +5429

3 blunders is inderdaad overdreven. Maar zeker bij 2 doelpunten niet vrijuit.

11-08-2019 22:33

Wessel0180 +2538

Kom op bij andere ploegen wordt een speler al ruim van te voren onderschept.

Een dotje van dit soort schoten had hij deze wedstrijden ook. Ga pas eens een keeper bekritiseren als hij niets pakt en als er echte verdedigers staan.

11-08-2019 22:36

eefb014 +5429

Spelers gaan niet vrijuit. Maar deze keeper pakt duidelijk geen punten voor je.

11-08-2019 22:39

Wessel0180 +2538

Nee? Volgens mij heeft hij er vandaan twee gepakt. Anders had je nu niets

11-08-2019 22:45

eefb014 +5429

Pingel pakken is leuk. Maar vandaag heeft hij geen punten gepakt. Schot niet hebben geen schande. Maar als een keeper die pakt wint hij punten. Nu niet.

11-08-2019 22:47

Wessel0180 +2538

Als hij die pingel toch niet pakt heb je zelfs niet 1 punt. Als je naam echt Eef is zo ik zeggen.. voetbal is een...

11-08-2019 22:49

eefb014 +5429

En als hij die bal wel pakt hen je twee punten meer.

12-08-2019 00:27

Poison +5

Loopt de wedstrijd heel anders dus kan je niks van zeggen

12-08-2019 01:14

Homerus +1279

Goed gestopte penalty maar hou bij iedere aanval mijn hart vast. Vermeer is echt niet betrouwbaar en heeft ons m. i. al minimaal twee punten gekost. Die zwabberbal hoort een beetje keeper gewoon te stoppen, hoewel die apeler ook wel opgevangen moest worden

11-08-2019 19:08

Zuidbewonert +411129

Bizar. Hij kwam met een bizar neuzen accent, maar dat is aardig aan het afvlakken. Vind ik belangrijker dan dat ie die penel pakt.

11-08-2019 19:07

Rotterdam1983 +5765

Lekker boeiend wat voor accent hij heeft

11-08-2019 19:16

fr_alphen_ad_rijn +890

Penalty goed gestopt.
Een bal van 35 meter moet je hebben, geen excuus.

11-08-2019 18:42

FR-Fan1908 +6684

Amen!
En dan het excuus 'zwabberbal', dit was gewoon een afdraaidend schot dat hij vanaf 35 meter zag aankomen.

11-08-2019 19:23

Spiderpig +175065

gebeurt hem veel te vaak

11-08-2019 20:50

Sjeep +16063

Als het bekend is....dan moet je er dus op voorbereid zijn lul

11-08-2019 18:40

Meekijker +4313

Lul toch niet zo slap man

11-08-2019 19:12

Rotterdam1983 +5765

Jij snap er echt geen ene klote triest kut ventje

11-08-2019 19:17

Sjeep +16063

Heb je het nou over mij of ....

12-08-2019 07:20

Heyplaat +1295

Precies, het is gewoon een heel matige keeper. Als hij gewoon naar die bal loopt hoeft hij niet eens te duiken maar hij duikt uit stand en daarom lijkt hij voor sommige mensen hier nog onhoudbaar. Meeste keepers vangen zo-n bal gewoon en dan valt zo'n schot niet eens op.

11-08-2019 22:04

Meekijker +4313

Misschien besef je ooit nog dat je complete onzin lult.

11-08-2019 22:37

IPPA001 +97

Toch jammer om een hele verzameling excuusjes te moeten lezen van onze spelers. Deze bal had Vermeer moeten hebben, punt.

11-08-2019 18:27

jayjay49 +7839

Hamer, Idrissi en Gustafson hebben gescoord voor hun ploegen.
Spelers die hadden kunnen beter worden in de Keukendivisie, als Feyenoord daar gespeeld had!!
Grote BLUNDER van oplichter van Geel!!!

11-08-2019 18:18

duitser +4317

Alle 3 zwaar tekort voor feyenoord

11-08-2019 18:20

Zuidbewonert +411129

Hoe vaak ga ik dit nou horen?

11-08-2019 19:08

BoscheBol +1

Horen we over 5 jaar nog. Moet je eens mee stoppen.

11-08-2019 19:13

Rotterdam1983 +5765

Ga toch weg joh.Enkeld Idrissi had nog wat kunnen worden

11-08-2019 19:17

Nemis +817

Vermeer motm

11-08-2019 18:18

ezechiel +2222

Was een zondagschot...Vermeer redde ons met de penalty

11-08-2019 18:14

FR-Freggle +8

Balen dat vermeer altijd zoveel van die ballen erin laat gaan van die afstand. Gebeurd gewoon 5-6 keer per seizoen.

11-08-2019 18:04

1234567890 +173769

Moet gewoon GvD een vent van ons voor staan,heb je gezien hoeveel ruimte die had

11-08-2019 18:14

FR-Freggle +8

Hij kreeg te veel ruimte, maar van die afstand en dan nog niet eens hard...Vermeer stond gewoon te slapen zoals altijd bij schoten van die afstand.

11-08-2019 19:10

Rotterdam1983 +5765

Niet hard????Een bal zwabbers niet als het een pis boog balletje is

11-08-2019 19:18

Heyplaat +1295

35m man met vrij zicht, die kun je met je voeten aannemen als je op tijd vertrekt. Vermeer duikt uit stand en daardoor lijlt die bal nog bijna onhoudbaar.

11-08-2019 22:40

Van_Geel +18466

Je hebt gewoon een spits nodig, punt uit. Berghuis zwerft als een bezettende over het veld, maar heeft niet meer de energie om de acties voorin te maken. Daarnaast kan niemand voorin echt een balvast houden of een kopduel winnen.

Verder bestaat ons elftal wel uit heel veel half fitte spelers of zonder wedstrijdritme, kan eigenlijk echt niet.

11-08-2019 18:02

Borrel +0

Even serieus. Als die ballen zoveel verschil maken.... dan train je toch al dagen ervoor met die bal!? Federer zal Wimbledon toch ook niet voorbereiden op hardcourt

11-08-2019 17:59

Van_Geel +18466

Ik heb minder probleem met zo'n tegengoal, dan met de manier waarop Botteghin een penalty weggeeft. Dit was gewoon een zondagsschot, waar veel keepers de mist in mee zouden gaan. Wat Botteghin doet bij die penalty is gewoon 6e klasse amateurs.

11-08-2019 18:04

jayjay49 +7839

De narcist?? Echt???

11-08-2019 18:46

shabalala +79

krijgen nog lastig . utrecht en az

11-08-2019 17:54

Artycuno +7553

Lekker makkelijk weer om alles op Vermeer te gooien nu. Ja hij had m moeten hebben. Klaar.

Als we gewoon normaal gevoetbald hadden was er niks aan de hand,we mogen nog blij zijn met 1-1 want dit sloeg totaal nergens op,ik schaam me de ogen uit me kop

11-08-2019 17:51

Rotterdam1983 +5765

Bijlow had deze ook niet gehad

11-08-2019 19:18

Artycuno +7553

Ja dat weet je nooit natuurlijk,maar we mogen best zeggen dat dit een fout was.

Maar oke het is gebeurd en jammer,maar de echte reden dat we punten verliezen is omdat we niks maar dan ook niks lieten zien. Wat hebben we nou gecreëerd? Met geluk een penalty en 1 schot op doel? Dat was het echte probleem vandaag

11-08-2019 19:24

Rotterdam1983 +5765

Er valt ook weinig te creëren zonder een echte spits.Berghuis is dan een soort valse spits maar die is nauwelijks te vinden tussen de linies van de verdediging en de middenvelders van de tegenstander.Niemand die er aangespeeld kan worden.

11-08-2019 19:29

Artycuno +7553

Precies goeie voetballer die Berghuis maar stond weer compleet verkeerd telkens,prima als je hem.als valse spits gebruikt maar hij was meer een "dirk kuyt" vandaag

11-08-2019 20:05

Lenpa +4659

De hele fout ligt bij verdediging en middenveld die deze snikkel laten schieten! Morgen straftraining jaap!

11-08-2019 17:42

xsplinterx +5

Stond gewoon te ver uit z’n doel. Net als tegen de Georgiers, alleen toen pakte hij mn nog net met zn vingertoppen.

11-08-2019 17:38

Struukangeren +8089

Ja klopt het is echt raar als je meer dan 5 meter voor je doel staat wanneer iemand de bal heeft op 35 meter van het doel. Manman wat een gelul

11-08-2019 18:25

Struukangeren +8089

Sterker nog; hij staat op 4 meter van de doellijn op het moment van schieten. Lijkt me niet meer dan normaal, niet?

11-08-2019 18:27

xsplinterx +5

En toch gaat ie over hem heen. Rara hoe kan dat?

11-08-2019 20:06

Struukangeren +8089

Omdat de zwabberbal langs hem op gaat i.p.v. er overheen

12-08-2019 08:52

Heyplaat +1295

Hij moet naar die bal toe lopen wn dan nog eventueel duiken ipv uit stand duiken. Dat doet hij iedere keer. Als hij gewoon naar die bal loopt hoeft hij niet eens te duiken en lijkt die bal niet eens gevaarlijk.

11-08-2019 22:38

fan1961 +0

Keepers worden steeds meer gedegradeerd tot clown met dit soort lichte ballen. Slaat nergens op.

11-08-2019 17:36

wirie010 +1814

In de Kuip van az en Utrecht winnen. Grote kans dat er nu vaart wordt gemaakt met die Argentijnen.

11-08-2019 17:32

Sinister +13056

Als hij nou de kruising in ging dan snap ik het nog, maar die bal zag je 3 dagen geleden al aankomen. Al heeft hij verder wel een punt dat hij te vrij was voorin

11-08-2019 17:32

grensgeval +5675

Precies. Ik waarschuwde vrijdag al hiervoor.

11-08-2019 18:02

SuperGuidetti1 +33

100% houdbaar, mag er nooit in van zo'n afstand. Kan niet wachten tot Bijlow weer fit is

11-08-2019 17:30

michiel2424 +29076

Dan was het ook 1-1 geworden

11-08-2019 17:31

kuurie69 +12967

nou ik niet.

11-08-2019 17:33

SPFR +991

Bijlow pakt die penal niet

11-08-2019 17:41

kuurie69 +12967

helemaal eens, gewoon Vermeer het hele seizoen.

11-08-2019 17:44

deslimste +270

Reminder: JCS vs PSV ...

11-08-2019 18:08

kuurie69 +12967

heel slecht ingeschoten, had Vermeer ook gehad

11-08-2019 18:09

deslimste +270

Moet je er nog steeds staan / heengaan!

12-08-2019 03:40

Moesti-010 +3126

Eens met deze held

11-08-2019 18:38

JDJ +17968

Met Bijlow hadden we verloren.

11-08-2019 17:57

Rotterdam1983 +5765

Hahahah Bijlow!!!!Ga toch weg man.Is geen haar beter.Eerdsr iets slechter.

11-08-2019 19:19

kuurie69 +12967

Geen fout van Vermeer, niemand verwacht een schot, en hij mag van die afstand ook vrij schieten zonder dat iemand op het middenveld ook maar iets doet om dat schieten te voorkomen.

11-08-2019 17:29

FR-Fan1908 +6684

Natuurlijk kan die gozer van 35 meter vrij schieten. Een bal van 35 meter moet altijd voor de keeper zijn. Hij ziet die bal al vanaf 35 meter wegdraaiend op hem afkomen. Die penalty pakt hij prima, en ik geef ook de voorkeur boven Vermeer i.p.v. Bijlow. Maar deze bal moet hij altijd hebben.

11-08-2019 17:40

kuurie69 +12967

ik neem het het slap ingrijpen van het middenveld kwalijk, hij mag die kans NOOIT krijgen om van 35 meter te MOGEN schieten.

11-08-2019 17:43

duitser +4317

Wel eens gekeept?

Die zwabberballen zijn onberekenbaar

11-08-2019 18:22

FR-Brabant +11058

Het is toch sowieso vreemd dat je in 1 competitie met meerdere merken/types ballen mag spelen?!?!

11-08-2019 18:14

flying_dutchman +215289

Heel jammer van deze tegengoal. Voor de rest op zich prima gekeept.

11-08-2019 17:29

sjef +0

Vermeer en afstandsschoten blijft om te huilen

11-08-2019 17:28

Jurk +7082

Stond gewoonweg weer te ver voor zijn doel...

11-08-2019 17:27

Bal-Bal +5064

Valt mee, die man die schiet krijgt die bal al buiten het stadion en mag zo 500 meter doorlooen

11-08-2019 18:30

De-Zuidhaven +9

Clown! Optiefen

11-08-2019 17:26

Flo1908 +0

Of jij misschien

11-08-2019 17:27

kuurie69 +12967

stoer man, houd die strafschop ook he

11-08-2019 17:29

Flo1908 +0

Precies, keepte gewoon een prima wedstrijd

11-08-2019 19:48

ron123 +0

Veel spelers bij Feyenoord zijn gewoon te dom om goed te kunnen voetballen. PUNT

11-08-2019 17:25

Benjelloun +891

Deze selectie is gewoon niet breed genoeg voor 2 wedstrijden in een week dat kan deze selectie gewoon niet aan. Bovendien heb je ook te maken met veel spelers Fer Karsdorp en Narsingh die nog niet fit zijn. Daar moet je ook allemaal rekening mee houden.

11-08-2019 17:25
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties