De Haan: ''Je moet hem elke dag bij zijn broek pakken''

De Haan: ''Je moet hem elke dag bij zijn broek pakken''

Sam Larsson is momenteel onderwerp van gesprek. De buitenspeler liet bij SC Heerenveen regelmatig zijn klasse zien en de Zweed had ook enkele goede momenten in het shirt van Feyenoord. De grote vraag is nu waarom het er niet wekelijks uitkomt.

Foppe de Haan werkte met Larsson samen bij SC Heerenveen en geeft aan dat hij veel meer in zichzelf moet investeren, maar heeft inmiddels zijn twijfels. ''Wil hij de top wel echt bereiken? Sam moest meer een kerel worden. Hij heeft fysiek te weinig aan zichzelf gedaan. Dat vond ik echt.''

Bij SC Heerenveen liep Larsson al tegen hetzelfde probleem aan. ''Hij had moeite om de hele wedstrijd in beeld te blijven. Dat moest hij verbeteren en ik heb het idee dat het wel beter gaat. Bij Heerenveen was de druk minder groot. Hij had fantastische acties, geweldige passeerbewegingen en één-tweetjes met de spits. En hij kon ook een goal maken.''

''Ik liet beelden zien van een test die ze bij Fiorentina deden,'' vertelt De Haan in gesprek met RTV Rijnmond. ''Sam kwam nog niet eens tot de helft van de kwaliteiten van de spelers daar. Als hij daar heen zou gaan, zou hij twee jaar nodig hebben om dat niveau te krijgen. Hij kon zichzelf geen pijn doen. Ik hoop dat hij dat doet, want dan wordt hij een fantastische speler.''

De Haan heeft veel tijd geïnvesteerd in Larsson. ''Je moet hem elke dag bij zijn broek pakken. Hier: even een blokje krachttraining. Wil hij de top halen, dan heeft hij dat echt nodig. Maar wíl hij dat? Willen is vaak kunnen, maar het houdt natuurlijk wel een keer op.''

''Ik heb hem Ruud van Nistelrooij als voorbeeld voorgehouden. Die was daar fantastisch in. Die wilde de beste spits van Europa worden. We maakten met de trainers een plan en daar ging ie. Dat was onvoorstelbaar. Soms was hij zo moe en dan vroeg hij of hij zaterdag wel zou kunnen spelen. Maar daar moest hij dan even doorheen. Zo word je capaciteit en kwaliteit groter en kun je dus ook veel meer.''

Lees meer over
Fiorentina
Plaats reactie
666

justice4all +10

Maar een keer houdt het op. Hoe oud is die Larsson nou 25-27 jaar ? Het is gewoon een slappeling en je moet je verlies pakken.

13-08-2019 14:39

FRlegend +17158

Vind hem ook een slapjanus en dat is ie al jaren. Trainingsbeesten moet Troost scouten. Gasten die elke dag door muren willen rennen om de top te halen. Alleen dan gaan ze het maximale uit elkaar halen.

13-08-2019 10:16

marcel achterhof +82

Precies het zit er niet in, verkopen heel snel

13-08-2019 09:33

algarve33 +87

Ik ben een Larson fan maar vooral een Feyenoorder al 65 jaar lang, als Larson ze eigen niet verbeterd ja dan verkoop hem en je bent van het gezeik af, want soms erger ik mij dood om die eikel die zo goed kan voetballen maar er niet uit kan komen, het zit gewoon tussen zijn oren, of je hebt mentaliteit en wilskracht of je bent een zwakkertje, ik vind hem nu het laatste, Feyenoord moet daar niet mee blijven zitten, verkopen en haal een andere, die Sinisterra gaat het ook niet worden let op mijn woorden, ik zou Brian Linssen halen van Vitesse voor 3 miljoen dat is een echte linksbuiten met snelheid en scorend vermogen.

13-08-2019 09:02

algarve33 +87

Larson moet je ook op 10 zetten en niet linksbuiten, zet hem maar eens samen met Fer, Tapia, en Kóckú op het middenveld en speel eens 4-4-2 moet je zien hoe sterk je dan bent,
Vermeer,,
Karsdorp, Botteghin of Johnston,, Edgar,, Haps
Tapia, Fer, Kóckú, Larson
Berghuis, Sinisterra of Narsingh.

4-4-2 zolang Jórgensen en Toornstra er niet bij zijn.

13-08-2019 09:09

Jeli +1404

Vind ik ook. Heb altijd meer een aanvallende middenvelder in hem gezien, eentje die achter de spitsen opduikt en zijn goaltjes maakt. Hij kan echt fantastisch voetballen, maar denkt dat hij er al is. Zelfde als Gustafson. Luie voetballers die niet het maximale uit hun kwaliteiten halen. Feitelijk duperen zij daar hun club mee.
Hopelijk kan Stam de instelling van Larsson nog op tijd bijstellen, zodat hij écht belangrijk voor ons kan worden.
En 4-4-2 lijkt mee een prima optie om voortaan in te spelen.

13-08-2019 09:28

justice4all +10

Op 10 ? dat is gewoon zelfmoord tactiek

13-08-2019 15:04

algarve33 +87

Nee Berghuis overal inzetten dat is zelfmoord klopt dan kan hij nog meer opvallen, hij wordt opgestelt als spits waar hij de hele wedstijd nog niet 1 x heeft gestaan volgens mij, ja op de plaatsen van anderen die dan niet in het spel worden opgenomen en als ze dan een verkeerde bal of zoiets krijgen en ze maken dan fouten dan spelen ze als een zak patat, weet je hoe je iemand moralisch kapot kan maken? nou Berghuis weet dat precies, maar allen zijn medespelers dan, want hoevaak jij een bal verliest of niet aankomt is niet te tellen.

15-08-2019 01:01

JBH +1677

En dan hoor je hem daarna over van Nistelrooij

13-08-2019 02:10

edward09 +5

Kwestie van mentaliteit.

12-08-2019 23:57

Brahma +5316

Een topsporter die bakken met geld verdiend, moet je niet achter zijn broek aanzitten. Wat zit het toch fout hier.

12-08-2019 23:32

Turbo +45

Het zijn net echte mensen, die topsporters

13-08-2019 09:14

Brahma +5316

Dan verdien je de titel TOPsporter niet.

13-08-2019 10:14

Turbo +45

Die titel gaf jij hem, ik niet

13-08-2019 10:33

Brahma +5316

Hij speelt bij Feyenoord dan ben je een topsporter, dat bepaal ik niet dooie.

13-08-2019 13:30

Turbo +45

Misschien moet je je beeld eens bijdraaien. Is Larsson net zo'n topsporter als Ronaldo? Of in vergelijking met hem een amateur?
Larsson is in vergelijking met Ronaldo net zo'n topsporter als dat ik een dooie ben.

14-08-2019 11:32

Brahma +5316

Alle betaald voetballers zijn topsporters je kunt ze wel gaan vergelijken maar dat veranderd niets, hou op met deze zinloze discussie.

14-08-2019 16:24

Turbo +45

Jazeker, Jeroen Verhoeven was ook een topsporter. Hou lekker zelf op met deze zinloze discussie joh.

15-08-2019 12:09

Brahma +5316

Klopt die was ook een topsporter, blij dat je je slappe gelul inziet.

15-08-2019 12:56

Turbo +45

Bedankt voor de bevestiging dat je ze niet allemaal op een rijtje hebt :)

15-08-2019 14:06

Brahma +5316

topsporter 
1.0: sporter op het hoogste niveau

topsporter 1.0

iemand die op het hoogste niveau sport bedrijft; sporter op het hoogste niveau.

Hier dombo.

15-08-2019 15:25

Turbo +45

Wat is het hoogste niveau?
Champions League?
Eredivisie?
Zaterdag amateurs 2e klasse?

Dombo yourself

16-08-2019 14:09

Brahma +5316

Ach krijg..........................engnek.

16-08-2019 16:37

Turbo +45

ah, kortsluitng in je bovenkamertje? Snap je het allemaal niet meer zo?

19-08-2019 15:04

Brahma +5316

Ik begrijp het prima, en jij bent gewoon een engnek. Het begon over Larsson, dat het een schande is dat hij als topsporter met een dik salaris achter zijn reet aangezeten moet worden. Daarna kom jij met de domste vergelijkingen, wat wel en geen topsporter is, Ronaldo vergelijken met andere voetballers bla bla bla.

19-08-2019 18:55

Turbo +45

Het is ook gewoon een hele domme opmerking die uitnodigt tot reageren. Een dik salaris zorgt er gelukkig nog steeds voor dat Larsson mens is. Bij jou werkt dat blijkbaar niet zo.

19-08-2019 20:10

Brahma +5316

Dat bedoel ik nou. Simpele ziel.

19-08-2019 20:57

Turbo +45

Klopt, je bent inderdaad een simpele ziel als je denkt dat je door een hoog salaris je elke dag het snot voor de ogen werkt. nieuwsflits; dat werkt niet zo.

19-08-2019 21:14

Brahma +5316

Brrrrrrrrrrrrrrr... en dan die nieuwsflits ook.

19-08-2019 21:26

Turbo +45

Nou, je hebt in ieder geval weer iets geleerd. Graag gedaan :)

20-08-2019 10:19

Djeekop +1275

Snap niet dag juist iemand als
Stam Dit gedrag tolereert. Wegwezen Samba sam.

12-08-2019 23:29

Jrn +860

Luis - Larsson - Berghuis
Fer - Kokcu - Tapia
Verdediging zoeken ze zelf maar uit, dat heb ik opgegeven.

Van mij mag Narsingh er ook ik met Berghuis in de spits. Maar ‘t is gewoon hopen dat Jorgensen snel weer normaal kan spelen, dan mogen Narsingh en Luis uitzoeken wie de laatste aanvalpositie pakt.

12-08-2019 23:27

Jrn +860

Punt is natuurlijk dat je Larsson nooit meer aan de buitenkant moet zetten, dat wordt nooit wat. Is gewoon een as speler.

12-08-2019 23:28

harryhijger +1

Mooie vent die Foppe. Kwam met een Duits trainingsprogramma voor de voorbereiding bij Heerenveen. Die gasten kregen een hartverzakking toen ze het loopwerk zagen.

12-08-2019 22:56

xsplinterx +5

Bij z’n broek pakken en de reservebank op rotten. Als je het geluk hebt dat je bij feyenoord mag voetballen en je jezelf dan als zo’n nietsnut gedraagt en niet aan jezelf wil werken ben je ons mooie shirt niet waard.

12-08-2019 21:44

superschwanz_zerodix +1889

Intelligente, technisch zeer begaafde, creatieve speler. Het grote misverstand is echter dat Larsson een buitenspeler zou zijn: daar mist-ie echter basale snelheid, een versnelling en een actie buitenom voor. Larsson zou veel beter uit de verf komen in de Kokcu-rol. Laat die twee maar concurreren voor die positie. Linksbuiten dan Sini of Azarkan.

12-08-2019 21:36

Moesti-010 +3133

Laat hem nu maar als valse spits fungeren. Berghuis z'n creativiteit komt niet tot z'n recht zo. Lekker weer op rechts spelen

12-08-2019 22:54

feyenoordforever2110 +2

Prachtige man Foppe, slaat de spijker op zijn kop, Larsson is mentaal een watje en ongelooflijk dat ze bij feyenoord niet in staat zijn om zulke jongens te prikkelen, ik heb het al vaker gezegd, maar bij feyenoord hebben een type Foppe de Haan nodig, een mentale boost, iemand die spelers voortdurend prikkelt en psychologisch zo weet te reken dat ze elke dag wel twee wedstrijden willen en kunnen voetballen, bij wijze van, want als je na 7 weken voorbereiding niet eens twee wedstrijdjes achter elkaar hetzelfde niveau weet te halen, ben je mentaal niet 100 procent, bekende probleem van vorig jaar en ik hoop maar dat Jaap dit op tijd in de gaten gaat krijgen.

12-08-2019 20:31

JBH +1677

Helemaal eens met deze man

13-08-2019 02:09

klompus88 +20272

Gewoon een waardeloze mentaliteit

12-08-2019 20:29

beefy +11

Sam is betrokken bij 5 van de 9 goals die we gemaakt hebben in de wedstrijden tegen salzburg, southampton, sparta, dinamo en heerenveen. Maar blijf vooral zeiken op hem . Zondag was hij slecht maar dat was iedereen . Op het moment dat Stam wisselde had hij gewoon gelijk . Sini en Kokcu draaide allebei voor geen meter en het heeft er alle schijn van dat Sini conditioneel geen volle wedstrijd kan draaien. Na de wissels was Sam wel erg slecht maar gezien het feit dat hij bij meer dan de helft van onze goals betrokken was verdient hij deze heksenjacht niet.

12-08-2019 19:57

voetbalotelli +831

Soort maar vond hem tegen dinamo ook slecht.
er moet veel meer dreiging van hem komen. En ook moet hij gewoon mee verdedigen.

12-08-2019 19:59

radikale +6917

Larson bij Exelsior laten trainen! Ricardo moniz zal m zeker achter zijn reet aan zitten!

12-08-2019 19:54

stadionlamp +122

Sam Larsson is geen linksbuiten!!! Ik heb nog steeds vertrouwen in hem. Hij ken echt wel voetballen!!

12-08-2019 19:19

zekspeed +4465

Inderdaad. Het is geen linksbuiten want hij is stijf rechts

12-08-2019 20:33

vooruit +0

Het is over weg ermee totaal geen menteliteit
waardeloos karakter ,

12-08-2019 18:44

fan1961 +0

Misschien moeten ze zich intern eens afvragen waarom sommige trainers en clubs spelers wel beter maken en anderen niet. Heeft gewoon met kennis, intrinsieke motivatie en ambitie te maken. Nou alleen bij kennis vallen de meeste Feyenoord trainers al vreselijk door de mand, maar de club ook! Die gasten moeten een hoog basisniveau hebben en verplicht worden om zich ieder jaar door te ontwikkelen dmv opleidingen en stages. Zo niet, dan ga je lekker naar bal op t dak. Maar blijkbaar is daar geen behoefte aan. Kijk hoe het er in de top aan toe gaat, daar snappen ze het wel. Maar ook bij Ajax hebben ze die omslag gemaakt en wordt er dagelijks vergaderd over belasting en belastbaarheid van spelers individueel met een groep van 9 man van fysieke trainers, hoofdtrainer tot aan medische staf aan toe.voor het 1e team maar zo wordt er ook in de jeugd gewerkt. Zolang Feyenoord dat niet doet, zullen de meeste spelers zich niet ontwikkelen en zal iedere technisch directeur de gebeten hond blijven. Dus investeer als de bliksem in je technische staf en bewaak dat proces. En wie niet mee wil of kan, geen probleem, maar dan kom je tekort voor de top en ga je weg. Als club is het een aanfluiting dat je team conditioneel en fysiek tekort komt en vooral bij een club als Feyenoord. Hopelijk komt het ooit nog zo ver dat iedere aankoop minimaal 20% beter wordt door een professionele trainingsomgeving. Want zo moeilijk is dat niet, maar vraagt wel hele duidelijke keuzes.

12-08-2019 18:39

sjaarloos52h +22033

Tuurlijk....het ligt weer aan de Feyenoord staf....houdt het dan nooit op?!

12-08-2019 19:04

FR-JJN +12882

Niet aan de staf. Aan de hele vriendjes organisatie

12-08-2019 19:24

sjaarloos52h +22033

Ben je wel supporter van Feyenoord!?!?

12-08-2019 19:30

FR-JJN +12882

Mogen supporters geen kritiek hebben?

12-08-2019 20:14

sjaarloos52h +22033

Kijk even in het woordenboek wat kritiek betekent...

12-08-2019 21:53

FR-JJN +12882

Jarenlang afbraakbeleid. Eigen zakken vullen en handjes boven het hoofd blijven. En waar zijn we? Sportief droevig, bestuurlijk een lachertje, financieel armoedig, visieloos en enkel nog enigzins groot door een ver verleden.

Noem het zoals jij het noemen wil kerel.

12-08-2019 22:50

sjaarloos52h +22033

Welterusten!

13-08-2019 21:32

FR-JJN +12882

Slaap lekker knul. Ik ga nog ff door

13-08-2019 22:12

sjaarloos52h +22033

Ja, jij houdt nooit op, dat klopt. Wijsneus!

13-08-2019 22:38

mister-jones +0

De organisatie van Feyenoord deugt van geen kanten. Ook als supporter kun je zoiets waarnemen. Het amateuristische beleid komt dit seizoen, mede door een zeer onervaren en ongeschikte technisch directeur alleen extra naar voren. Er zijn teveel mensen binnen de club die hun eigen mening/visie/beleid belangrijker vinden dan het clubbelang. Bovendien lijkt een realistisch lange termijn plan te ontbreken.

13-08-2019 01:18

Criticus +21960

@fan1961, dat ben ik met je eens. Dit gebeurt te vaak bij Feyenoord. Jongens die echt wel kunnen voetballen maar bij Feyenoord niet verder ontwikkelen.

12-08-2019 19:07

1234567890 +178814

Nu van Beek niet speelt hebben we een nieuwe pispaal

12-08-2019 18:20

Dirk Zeeland +365

Yep, iemand moet het toch zijn

12-08-2019 18:32

1234567890 +178814

Ben benieuwd wanneer Jaap Stam aan de beurt is

12-08-2019 18:42

Dirk Zeeland +365

Paar nederlagen nog ( of een paar dubieuze wissels )

12-08-2019 18:47

remonda +513

in zijn broekkie pakken bah bah

12-08-2019 18:09

fan1961 +0

Kijk, dat is trainen en plannen maken voor en met spelers. Maar misschien moet je daar wel schoolmeester voor zijn. In ieder geval moet je als trainer de drive hebben om spelers beter te maken. Pak ze bij de hand en leg ze uit wat je wilt en 8
70% gaat daar in mee. De rest valt af. En of dat nu bij de jeugd of bij het 1e team is, maakt niet uit. Trainen moet je als trainer en geen oefenstofdiaree zoals de meesten geven. Misschien intern eens wat clinics laten geven, wedden dat de trainers met hun ogen staan te knipperen!
Maar dan moet je jezelf als trainer ook willen ontwikkelen ipv aan de koffietafel te zitten hahaha.

12-08-2019 18:09

FRQQ93 +20412

Had wel transfernieuws verwacht vandaag

12-08-2019 18:06

El-Fenomeno +9

Ik leg het nog één keer uit.

Bij Heerenveen vijftig meter ruimte, daar kwam zijn tekort aan snelheid, startsnelheid en slechte passeeractie niet echt aan bod. Als je tientallen meters ruimte hebt tegen een verdediger zonder rugdekking is het veel eenvoudiger om hem uit te spelen want die verdediger moet gokken.

Bij Feyenoord speel je heel vaak tegen een gesloten verdediging met rugdekking. Hij heeft geen startsnelheid om hem diep te sturen of om in die kleine ruimtes buitenom te gaan. In de kleine ruimtes is die behoorlijk zwak.

Ik riep dit van te voren al omdat ik kijk op het spelletje heb, maar dat Gio en Van Geel dit niet van te voren wisten baarde me erg veel zorgen. Nu met Kuyt en Troost weet ik wel dat het goed zit.

12-08-2019 18:02

pilf +0

Wat een fenomeen ben jij zeg. Wat een voetbalverstand

12-08-2019 18:04

Skyline23 +3

Jij trekt je echt iedere morgen klaar op je spiegelbeeld he?

12-08-2019 18:09

pilf +0

Zeker de broer van Marc Overmars dat hij het allemaal zo goed ziet

12-08-2019 18:12

username +2

Er zijn vaak mensen die zoiets beweren, maar je hebt idd gelijk haha

El-Fenomeno 15:52 vr. 18 augustus 2017 Te trage startsnelheid. Heb je tegen een gesloten verdediging niet heel veel aan.

12-08-2019 18:14

El-Fenomeno +9

Bedankt username. Ik zou zoiets alleen zeggen als ik het van te voren ook zei. Belachelijk dat ik dat wel zie en het technisch beleid niet?

12-08-2019 18:25

Skyline23 +3

Dan neem ik bij deze mijn woorden terug...

12-08-2019 18:34

username +2

Haha je hoeft me voor mij niet te verantwoorden. Was toevallig aan het kijken wat de reacties van de mensen toen was. Toentertijd was ik erg tevreden met Larsson, helaas is het er niet uitgekomen wat ik had verwacht. Ben ik bang dat het bij momenten gaat blijven...

12-08-2019 18:45

El-Fenomeno +9

Maar vaak roepen mensen dat ik iets achteraf zeg terwijl dat niet zo is. Zei iets identieks over bijv Vejinovic en Amrabat.

12-08-2019 19:16

username +2

Ja, Vejinovic was het wel duidelijk dat het een softie was. Amrabat, had helaas te weinig spelinzicht en wilde iets te veel lopen met de bal en anderen van de bal houden. Zag bij hem en Larsson het potentieel wel. Vejinovic bv heb ik nooit begrepen.

12-08-2019 19:33

echtwel +2246

Wel fijn als je een goed beeld hebt van jezelf hahahahah dan is het moeilijk bescheiden te blijven, maar jouw lukt het knap hoor

12-08-2019 18:44

ernst H +4998

Azarkan, misschien naar Dordrecht, begreep ik.
Zet die jongen er maar in, lijkt me sterk dat hij minder brengt dan Larsson.

12-08-2019 18:00

feyenoordlover010 +0

Kan iemand mij vertellen waaraan hij zoveel haat heeft verdiend? Die donderdag tegen Dinamo liet hij een akka zien, en iedereen was fan van hem 1 wedstrijd tegen herenveen iedereen is klaar met hem! En ja ik weet dat hij tegen herenveen een slechte wedstrijd heeft gespeeld.

12-08-2019 17:59

FR-Emma +1917

Speelt al seizoenen lang kut

12-08-2019 18:00

feyenoordlover010 +0

Geef een argument s.v.p

12-08-2019 18:01

FR-Emma +1917

Te weinig rendement

12-08-2019 18:02

pilf +0

Als je piept dat je moe bent van 2 wedstrijden per week terwijl je 6x Rutte zn salaris krijgt schiet dat bij veel mensen in het verkeerde keelgat.

12-08-2019 18:07

ricodetico +13088

Ik was heel blij dat Sam naar Feyenoord kwam, maar wat Foppe zegt: Wil hij zelf wel naar de top of vindt hij het allemaal best zo.

12-08-2019 18:09

weezyanna +0

Jaman mentale kwestie hij is gewoon sloom, kan niet afmaken en komt geen verdediger langs niks tussen z'n oren hij is gewoon slecht. Fucking 27 en 1 goed kwart jaar gehad in z'n carrière.

12-08-2019 17:59

Kuiptrots +4895

Stam lijkt mij niet het type dat op individueel niveau met een speler mentale kwesties onder de aandacht kan brengen.

Maar met Berghuis is op dat vlak echt iets gebeurd. Ipv het hangende koppie zie ik hem 90 minuten met heel veel inzet de wedstrijd spelen. Het lijkt mij dat die therapie op Larsson moet worden losgelaten.

12-08-2019 17:57

Kralingenfeyenoord +2731

Lekker toch, beetje cashen en niks doen. Je zou maar eens werken voor je geld... zum kotsen!

12-08-2019 17:56

hoekieuitzoekie +21758

Het wordt makkelijk voor Larsson. Azarkan, Narsingh en Sinisterra kloppen op de deur en zodra Jorgensen terug is in de spits zijn er nog 2 posities te vergeven, waarvan er 1 uiteraard voor Berghuis is wanneer hij op de flank opgesteld wordt.

Dus tja Sammie, of je gaat nu verdomme werken als een paard en jezelf een keer onmisbaar maken, of je dienstverband bij Feyenoord zit er na dit jaar waarschijnlijk op. En dan niet omdat er een grotere club heeft aangeklopt......

12-08-2019 17:51

TactvolleTacticus +3792

Ik vind Boëtius dan toch iets te hard aangepakt als je naar deze jongen kijkt. Larsson heeft werkelijk niets laten zien.

12-08-2019 17:44

FR-JJN +12882

Idd, en die zit nu met een dikke vinger in Duitsland. Maar de kenners hier zagen het allemaal wel. Die boetius is niks wij hebben larsson. Helaas tuimde ons geweldige kundige bestuur daar ook in

12-08-2019 17:47

hoekieuitzoekie +21758

Boetius is een klein kind wat bij Feyenoord niet serieus met zijn vak bezig kon zijn, en heeft in het gros van zijn wedstrijden er een tyfuszooi van gemaakt en vooral gegrossierd in balverlies! Dat Larsson het niet beter doet maakt Boetius niet opeens een goede voetballer. Het is hartstikke terecht dat Boetius er uit geschopt is, en het is hartstikke terecht dat bij Larsson hetzelfde gebeurt als dit zo door gaat.

12-08-2019 17:54

ernst H +4998

Voor een deel heb je wel gelijk, hij had de mentaliteit van een kleuter,
Maar misschien dat ze m in Duitsland beter begeleiden.

Want hij heeft meer talent dan Larsson, vooral snelheid en diepgang.

12-08-2019 18:01

TactvolleTacticus +3792

Het zou wel consistent zijn.

12-08-2019 18:40

weezyanna +0

Boetius werd gewoon de zondebok van de slechte prestaties. Is weggestuurd om een domme rode kaart in principe. Die 3.5 miljoen was volgens iedereen bizar veel maar hij is na 1 jaar Mainz al 15 miljoen waard denk ik. Heeft letterlijk iedere wedstrijd van Mainz gespeeld als aanvallende middenvelder vorig seizoen en was 1 van de smaakmakers daar.

12-08-2019 17:56

hoekieuitzoekie +21758

Ten eerste overdrijf je behoorlijk. Hij heeft 33 keer meegedaan waarvan hij 16 keer 90 minuten speelde. En in 33 wedstrijden maakte hij 4 goals en gaf 8 assists. Nou.... mag het als linksbuiten en aanvallende middenvelder?

Desondanks doet hij het prima bij Mainz, maar dat neemt nog niet weg dat hij er bij Feyenoord een potje van maakte. Hij leed verdomme 18 keer balverlies in 1 helft, thuis tegen NAC.... 18 KEER! Dat ligt echt niet alleen aan de tactiek!

Die 15 miljoen ga ik maar niet op in. Wat een onzin.

12-08-2019 18:03

CR1908 +3042

Trainen = over je grenzen gaan. Doe je dat niet, verbeter je niet. Cconditioneel, technisch, snelheid. Je lichaam heeft trainingsprikkels nodig en die komen alleen op die manier

12-08-2019 17:42

Spiderpig +177775

Daar heb je helemaal gelijk in. Als je in de sportschool ook altijd hetzelfde blijft doen wordt je ook niet sterker.

12-08-2019 17:55

vlo +7132

Bruins 2.0

12-08-2019 17:35

stamgast +0

Op een goede voetballer zit meestal ook een goede kop, zoals hij kijkt zo speelt hij 9 van de 10 keer ook, slap en niet vooruit te branden.

12-08-2019 17:33

FRrick +697

Handjes in zijn mouwen als het 8 graden is. Het lulletje van de selectie.

12-08-2019 17:46

Solida +38361

Blijft een (b)roekie...

12-08-2019 17:32

Eddepeddy +2333

Had je toen moeten zeggen toen we hem kochten. Niet de boel Foppe...

12-08-2019 17:32

feyefrank +2094

Toen was Foppe al lang weg bij Heerenveen.
van Geel had dit zelf ook moeten weten want ook bij Heerenveen was hij al heel wisselvallig.

12-08-2019 17:45

Eddepeddy +2333

Ah wist ik niet. Maar je hebt gelijk

12-08-2019 17:50

Spiderpig +177775

Klopt hij had wel potentie om door te groeien. Maar ipv staat hij stil of gaat hij misschien wel achteruit

12-08-2019 17:57

kullekefeyenoord +3

Larsson heeft gewoon de wil niet. Hij is (zoals Van Basten al aangaf) een slappeling. Bovendien is hij ook niet erg snel en participeert hij puur op zijn techniek. Troost moet hem gewoon zien te verkopen aan een Russische club. Die zijn wel te porren voor dit soort spelers.

12-08-2019 17:30

W v H +0

Als dit wwar is en daar lijkt het wel op dan moet je hem nu verkopen. Geen energie meer in steken

Trouwens Samba Sam zal wel erg blij zijn met Foppe nu. Ff een lekkere dolk in je rug.

12-08-2019 17:30

skin +14168

Hij zal t niet leuk vinden maar misschien geeft t m wel net ff dat mentale zetje dat hij nodig heeft om iedereens ongelijk te bewijzen.

12-08-2019 17:32

W v H +0

Volgens Foppe niet. :)

12-08-2019 18:25

FRrick +697

Ben ook wel een beetje klaar met continu de zelfde irritaties. Larsson, niet fitte spelers en het centrale duo. Mag nu wel eens wat veranderen.

12-08-2019 17:28

otkapot +0

Goeie vent die Foppe.

12-08-2019 17:21

Mactor +1

Ja hoor na van Basten en Willem mag opa de Haan ook nog ff zijn plasje doen.
Ga we dat hele circus weer krijgen, het wachten is op de mening van Pi-air, Bosschaart, Den Oude, de Witte Chinees. Dat gaat weer een interessante week worden.

12-08-2019 17:18

feyebaas +3

Zucht...als kritiek van analisten je niet bevalt, doe ons een plezier en reageer niet. Begint beetje triest te worden dit.

12-08-2019 17:42

Feyenoorder1908rotterdam010 +2

OEH AH ELIA OEH AH ELIA OEH AH ELIA !

12-08-2019 17:17

tussenjaar +6318

Dat is klaar

12-08-2019 17:20

Niek_feyenoord +450

Komende donderdag moet Jaap, Johnston de kans gaan geven en Larsson op de bank laten starten misschien wat jeugd een kans geven. Die 4-0 ga je toch niet meer weggeven lijkt me

12-08-2019 17:17

Danny 91 +62417

Johnston mag niet mee doen

12-08-2019 17:18

Feyenoorder1908rotterdam010 +2

Sumerville en toure kunnen toch niet minder zijn

12-08-2019 17:19

tussenjaar +6318

Laten we het eerst maar over de streep trekken

12-08-2019 17:20

LeoBeenhakkert +207

Larsson is volgens mij gewoon autistisch

12-08-2019 17:12

Feyenoorder1908rotterdam010 +2

Vertoont vreemd gedrag ja

12-08-2019 17:18

LeoBeenhakkert +207

Ja, het is ook gewoon een oprechte opmerking, ik bedoel hem, of die aandoening, niet belachelijk te maken, maar ik herken echt autisme bij hem

12-08-2019 17:25

stamplust +24766

Autisme kent ook sterke punten. Andere dan die van narcist Leo.

12-08-2019 17:26

LeoBeenhakkert +207

Wat bedoel je precies te zeggen? Dat autisten andere sterke punten hebben dan ik?

12-08-2019 17:31

stamplust +24766

Sterke punten die vaak in verband worden gebracht met autisme zijn onder andere: oog voor detail, analytisch denken, eerlijkheid, loyaliteit en technisch inzicht.

12-08-2019 19:14

LeoBeenhakkert +207

Komt toch aardig bij mijn in de buurt

12-08-2019 19:43

PabloOno1908 +137231

Stam heeft nog minimaal een maand nodig om deze selectie fit te krijgen echt bizar gewoon.

Hier kan je de trainer niet de schuld van geven..maar vraag me wel af hoe ze het zover hebben laten komen.

Ik zie sommige na 70 minuten echt kapot gaan...en bij Larsson heb je dat gevoel al na 10 minuten.

Berghuis gaat vol uit en dan geeft Ayoub zo’n kansloze pas wat meer op een mislukt schot lijkt.

Die gasten moeten gewoon allemaal minder ouwehoeren want dat doen wij wel! Die gasten moeten gewoon volle bak gaan voor de club!!!

12-08-2019 17:10

hoekieuitzoekie +21758

4 jaar niet getraind. Dan krijg je dit.

Nu zitten ze er doorheen maar later dit jaar pluk je hopelijk de vruchten van deze stevige voorbereiding.

12-08-2019 17:56

weezyanna +0

Larssson, Bott, VDH, Toornstra, Ayoub, Fer, Kelly allemaal ogen ze zwaar lol

12-08-2019 18:00

kuipbewoner +0

Larsson zit met z'n hoofd bij z'n nachtjapon als hij speelt..

12-08-2019 17:09

crashtestdummy +22286

Larsson kan wezenloos goed voetballen, maar als zijn mentaliteit te wensen overlaat heb je tóch niets.
Laten gaan, dan maar … We hebben aanvallend meer opties.

12-08-2019 17:07

De-Zuidhaven +9

Larsson gewoon ontslaan. Fucking clown.

12-08-2019 17:05

FeyenoordNr.1 +21735

Iedereen pampert de boel maar een beetje met: er komen investeerders. Mooie verhalen over een stel Argentijnen, maar voorlopig zitten we nog met een volgevreten selectie van spelers die over de top zijn of over onvoldoende kwaliteit beschikken. Er zit, op een tweetal spelers na, 0 verkoopwaarde meer in.

Ik moet het ook maar zien die investeerders. Ik schat de kans nog het grootst dat wij eind augustus met Veldwijk overblijven, dan dat wij twee Argentijnse talenten binnenhalen. Schreeuw allen maar lekker door over de zogenaamde investeerders. Het enige dat het je op gaat leveren is ofwel dat je met lege handen staat ofwel dat je de kans op grote inkomsten in de toekomst weg gooit door de winstdeling met mensen zonder clubgevoel.

12-08-2019 17:03

PeturP +1

Larsson is een miskoop, hij laat veel te weinig zien, komop, een handvol leuke acties in 2 jaar? Doorselecteren graag.

12-08-2019 17:03
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties