''Ik begrijp niet dat Stam blijft volharden in die speelwijze''

''Ik begrijp niet dat Stam blijft volharden in die speelwijze''

Trainer Jaap Stam heeft bij Feyenoord een duidelijke speelwijze voor ogen. Wim Kieft heeft echter twijfels bij die speelwijze, zo schrijft hij in De Telegraaf.

"Ik begrijp niet dat hij blijft volharden in die speelwijze. Stam wil dat zijn elftal van achteruit opbouwt, maar het grote probleem is dat hij geen spelers in de achterhoede heeft staan die dit beheersen. Jan-Arie van der Heijden, Eric Botteghin en de backs kunnen aan de bal geen aanval van achteruit opzetten."

"Ik kan me niet voorstellen dat Stam werkelijk denkt dat Van der Heijden en Botteghin goede opbouwers zijn. Of de nu geblesseerde Sven van Beek. We zien iedere wedstrijd dat het fout gaat. Van Beek tegen Southampton, Botteghin thuis tegen Dinamo Tbilisi en Van der Heijden in Georgië. Stam ziet graag een opbouw van achteruit, maar bij dit Feyenoord ziet hij dat verkeerd."

Ook op Renato Tapia is Kieft kritisch. "Trainers denken soms ten onrechte dat sommige van hun spelers goed kunnen voetballen. Renato Tapia is ook zo'n geval. Soms laat hij iets leuks zien, maar vaker geeft hij de raarste ballen. Hij speelt regelmatig de meest onbegrijpelijke ballen breed door het midden, waarmee hij vaak gevaarlijk balverlies lijkt. 'Hoe kan het?', vraag je je af. Concentratieverlies hoor je vaak. Maar concentratie is ook een kwaliteit. Als topspeler moet de focus uit jezelf komen en als dat niet lukt, hoor je niet thuis op topniveau."

Lees meer over
Sven van Beek Eric Botteghin Renato Tapia
Plaats reactie
666

pietplakgraag +0

OT: St. Juste heeft gisteren weer een schouderblessure opgelopen. Net op tijd geweest met verkopen

19-08-2019 14:22

Wimberto +2

Leobeenhakkert

Ken Sparta vooral van de langdurige handhaving ballotage commissie en uitermate anti-Feyenoord (lees: Calimero) sentimenten..die nog stammen uit tijd dat men Feyenoord spelers "tuig" vond en het nog steeds niet kunnen hebben (elitair gedrag) dat ze nooit meer boven Feyenoord uit kunnen stiigen als club. Link met Ajax (al decennia eigenlijk) is het bekende puntje op de i...

...dus wat mij betreft mag VVV , Fortuna of RKC zich handhaven en hoop ik dat West snel weer een vertegenwoordiging heeft in de KeukenKampioen Divisie

18-08-2019 14:33

Wimberto +2

en zo is het Willem

18-08-2019 14:21

LARSCF2 +3121

Ik wel! Vind deze speelwijze veel aantrekkelijker

18-08-2019 14:15

zekspeed +4436

Ook al heb je wel verdedigers die kunnen opbouwen van achteruit dan nog begrijp ik dit niet. Volgens mij is dit altijd het grote commentaar op het nederlands elftal....dat gebrei achterin.
Zoeken naar de vrije man terwijl je buitenspelers naar binnen trekken (speelveld verkleinen).
Je zou eigenlijk een bovenaanzicht van Feyenoord moeten hebben hoe de intensiviteit van de veldbezetting is gedurende een wedstrijd. Dan kom je heel snel tot de conclusie dat er structureel iets verkeerd zit. Ik blijf het dan ook herhalen. Het probleem bij Feyenoord zijn de naar binnen trekkende buitenspelers. Speel je 4-3-3 dan speel je met een linksbenige linksbuiten en een rechtsbenige rechtsbuiten. De backs hoeven dan niet te draven waardoor het achterin veel stabieler oogt. De veldbezetting is dan veel beter waardoor je veel sneller de vrije man vind.

18-08-2019 08:38

ron1872 +8163

Juist!

Larsson op rechts en Berghuis op links!

18-08-2019 12:36

medtown +5947

Gewoon die bal naar voren peren en druk zetten!

18-08-2019 13:22

Wimberto +2

Zag gisteren HSV vs Bochum en zag hoe Van Drongelen met een andere CV onder druk van 3 aanvallers vanuit eigen 16 met 1x raken een middenvelder aan speelde. Tijdens de wedstrijd zie ik net als bij iedereen, hoog en breed staande backs en ver uit elkaar staande CV's..alleen bij HSV rouleren middenvelders veel van positie zodat er sneller iemand vrij komt, en van Drongelen ook naar voren kan spelen. Dat js dus kwaliteit middenveld..maar..van Drongelen is daarbij heel zeker aan de bal en zijn pass zuiverheid uitermate goed..ook als hij medespeler moet vinden op middenveld en daarbij de bal langs 2 tegenstanders moet spelen. Dat doet hij strak en zuiver..dus ook kwaliteit als CV. Als je dat paar keer doet gaan tegenstanders meer inzakken om die pass naar voren te voor komen..dus komt er ruimte voor de opkomende backs...

18-08-2019 14:27

Jurk +7082

Elke week is het verhaal weer anders, winst thuis opTiblisi en het lek was boven , week later bakken weer er weer helemaal niets van ... wat morgen?!

17-08-2019 22:10

DoubleSpy +8275

Hey Jurk, ken jij niet toevallig een andere jurk uit het Midden-Oosten, een olie-miljardair of zo die even voor de lol 200 miljoen euro in Feyenoord pompt?

18-08-2019 01:40

Jurk +7082

Was maar waar, dan koop ik Ajax op en laat het dan failliet gaan

18-08-2019 07:23

LeoBeenhakkert +207

Leuk voor Sparta, maar rot voor Ado, 2 mooie clubs, maar ik vrees voor ADO dit seizoen, gaan het moeilijk krijge

17-08-2019 20:03

RickH99 +5013

Sparta een mooie club??

17-08-2019 22:07

LeoBeenhakkert +207

Ja vermoeiend jochie, een hele mooie gezellige club

17-08-2019 22:22

LeoBeenhakkert +207

Zo kortzichtig..

17-08-2019 22:56

RickH99 +5013

Vertel maar eens waarom dan, of sla niet zo'n toon aan.

18-08-2019 12:11

medtown +5947

Ah joh, lekker al die ouwe mannetjes daar. Lekker klappen met z'n allen, biertje drinken, klagen dat het nog slechter is dan Feyenoord. Is inderdaad een gezellige club.

18-08-2019 13:23

Kuipgiant +0

Tijd om te stoppen met het negatieve ,
Het is nu al 2 a 3 jaar aan de gang en dat heeft voornamelijk te maken met het media offensief wat 020 is begonnen. Kijk naar soccer news . Die zochten 2 jaar geleden een schrijver , dat is gebeurt en het is het 1 na het ander gezeik over Feyenoord. Alles onder een vergrootglas en negatief ,, let maar is op als 020 een matchday heeft wordt er heel weinig gezegd tot niks .
We laten ons misleiden door negatieve energie en daar profiteert de rest van .
Kom op we zijn beter .

17-08-2019 19:53

LeoBeenhakkert +207

Bullshit om de media de schuld te geven. Het volk is zelf gewoon een stelletje galbakken in deze afzeik maatschappij. De media springt daar juist op in, niet andersom. Die hele negatieve energie creeert men zelf bij de zogenaamde trouwe supporters, zeker hier op de site

17-08-2019 20:04

feyenoord18_1993 +1592

Media wil ook verdienen. Als die eenmaal gemerkt hebben dat negativiteit verkoopt, waarom zouden ze dan iets positiefs schrijven?

17-08-2019 21:24

LeoBeenhakkert +207

Dat is dus ook mijn punt. Je moet alleen actie en reactie niet door elkaar halen. Debielen hier houden van negativiteit om de een of andere reden, en dus speelt de media er op in. Het is echt niet zo dat de mensen negatief worden omdat de mensen in de studio of in de krant lopen te zaniken, nee, het is andersom. Afzeik maatschappij, ik ken er echt niet bij

17-08-2019 21:47

sjaarloos52h +21764

Mensen hebben niks meer te doen en geen zinnige invulling meer van hun leven. Dan wordt voetbal een soort religie. En zodra die niet aan hun eisen voldoet, deugt het niet meer en worden ze negatief. En helaas, hele volksstammen hebben geen lol meer in hun leven. En het is ook een beetje Rotterdams, hoor!

17-08-2019 22:23

LeoBeenhakkert +207

Het loopt de spuigaten uit

17-08-2019 22:28

LeoBeenhakkert +207

Het loopt de spuigaten uit

17-08-2019 22:28

LeoBeenhakkert +207

Het loopt de spuigaten uit

17-08-2019 22:28

ronnieb +788

Mee eens .

17-08-2019 20:17

robinw +19

Feyenoordfans kopieert alles van soccenews. ieder artikel dat ik las was inderdaad negatief. ook direct verwijderd. niet omdat alles negatief is maar ook omdat op meningen is gebaseerd van veelal niets zeggende personen

18-08-2019 11:33

sukapadla99 +0

Het is tijd om een vaste vriendin te vinden. Veel alle?nstaande dames wachten hier - http://kisstok.com

17-08-2019 19:35

Nab +1

Ga jij weer terug naar je aanrecht.

17-08-2019 19:40

adamsfr +927

Begone thot

17-08-2019 19:51

Fero079 +54856

Kieft heeft inderdaad gelijk wat betreft de verdedigers, maar opbouwen doe je in principe toch altijd van achteruit :)

17-08-2019 19:35

maaartijn +15748

Denk dat Stam nog wel eens kan verrassen dit seizoen qua speelwijze, met Kökcu en Berghuis op het middenveld en Jorgensen in de spits. Erg aanvallend, maar ik ben voor.

17-08-2019 19:12

LARSCF2 +3121

Berghuis op het middenveld dat is geen optie. Die laat verdedigend alles lopen

18-08-2019 14:18

feyenoordwest +2

Kieft heeft gelijk qua verdedigers, maar Tapia doet gewoon zn verdedigende werk... Opbouwend misschien soms dramaballen, maar af en toe ook een dieptepass achter de verdediging van de tegenstander...

17-08-2019 18:39

deleted106 +19

Wim kieft heeft gewoon gelijk.

17-08-2019 18:23

benikben +245

Kiest heeft geen hersens meer.iedereen weet dat Heijden beek Bottegin en Tapia snel weg zullen zijn of niet meer zullen spelen. Evenals Kelly trouwens want datusdusd ht een miskoop. Haps en Geertruida kunnen echt wel opbouwen.Dus kieft ie neus vol en gaan.

17-08-2019 18:15

frenk11 +2838

Nou als ik jou taalfouten zie,zit je neus ook lekker vol

17-08-2019 19:20

BOND +9

Iedereen roept het hier, maar als Kieft het zegt.....

17-08-2019 17:54

TomekIwan +0

Bijzonder wel hoe de media eerst de verwachting uitspreken dat Feyenoord 6e/7e wordt maar dat wanneer Stam 2x gelijk speelt het krediet al op is.

17-08-2019 17:48

olgasuchka +0

Ontzagwekkende kuikens wachten hier op je!
?
http://kisstok.com

17-08-2019 17:45

VanW4naarW3 +0

Voetbal-technisch zegt Willem heel vaak geen gekke dingen. Het is te hopen dat Johnston en Ié dat wel kunnen .. ????

17-08-2019 17:24

LvV +633

Omdat Scharie en Botje straks niet meer mee doen. Ik neem aan dat le and Johnston het wel kunnen.

17-08-2019 17:15

Ro1 +2196

Ik neem aan dat ze daar op geselecteerd zijn ja

17-08-2019 18:11

JDJ +17968

Snuifje weet het beter hij heeft het zelf gesnoven.

17-08-2019 16:23

Hammie +1243

Snel afscheid nemen van Stam oprotten met die kerel.

Als je Tapia en vd Heijden blijft opstellen is er geestelijk iets vreselijk mis met je.

Of hij is blind

17-08-2019 15:46

Boogieboog +0

Tapia is een goede speler, met soms een rare bal ,maar is een vd betere!

17-08-2019 16:18

gokufan +5473

ga is in congo scouten of ghana

17-08-2019 15:12

DoubleSpy +8275

Jaaaaa! tijd voor een zieke grote neger!

18-08-2019 01:38

maaartijn +15748

Ik heb al drie jaar een broertje dood aan Botteghin en Van der Heijden. Die zijn veel te laat vervangen (lijkt nu eindelijk te gebeuren, met aantrekken van liefst drie centrale verdedigers als Senesi meerekent).

Maar ik snap dat Stam in de EL niet gaat lopen experimenteren. Die twee moesten het maar doen. Probleem is dat spelers veel te laat zijn gekomen en dat Van Beek ook nog eens geblesseerd was. Dus het was helemaal niet de bedoeling dat die twee daar kwamen te spelen.

En ik snap ook dat als je op een bepaalde manier wilt gaan spelen, dat je dan niet de enige periode dat je gericht aan die speelwijze kan werken gaat aanwenden om een speelwijze te trainen gericht op het spelen met twee oude opa’s achterin.

17-08-2019 14:52

Mensini +14586

Wordt anders zélf trainer als je het beter weet!

17-08-2019 14:50

kale_cabo64 +0

Doe ie ..Van beek / Baco svp weg
Hoe is het mogelijk dat dit soort lui ooit prof voetballer zijn geworden?
Man,man,wat een partij armoe is dat
Morgen utrecht..zal maar oppassen op ie spits van hun..Kerk? klopt dat
en dan de egte snavels..is egt een goeie ploeg..

17-08-2019 14:47

RikFeyenoord +2023

Ie nu al weg doen is vrij vroeg hoor

17-08-2019 17:03

sh-fr +15414

Zondag tegen Utrecht:

Sinisterra - Berghuis - Narsingh
Fer - Kokcu - Tapia
Haps - Botteghin - Ié - Karsdorp
Vermeer

Wel de kanttekening dat ik vind dat Kokcu de afgelopen wedstrijden heel erg is tegengevallen. Liep een beetje als een mislukkeling over het veld. Eventueel Larsson op 10, maar of we daar nou meer van kunnen verwachten ..

17-08-2019 14:42

maaartijn +15748

Kans is dik aanwezig dat dit het wordt ja.

Verrassing zou zijn Bannis in de spits en Berghuis op rechts. Dat ziet Utrecht niet aankomen.

17-08-2019 14:46

tonymontanasgp +21

Stam out, Fraser IN

17-08-2019 14:24

jayjay49 +7839

Gelul, Stam is alleen maar tegengewerkt, en blijft rustig, genuanceerd en opbouwend!!

17-08-2019 14:59

Willem10 +11981

Stam is prima. Goeie visie, overwicht en laat zich niet gek maken. Niet door fans en ook niet door Sjakie en zn maatjes.

17-08-2019 17:10

Meesfeye +8

Hahahha onnozele reactie dit zeg. Ben blij dat het niet Fraser is geworden

17-08-2019 15:09

deleted106 +19

Haha fraser, dan eindig je rechter rijtje.

17-08-2019 18:25

jayjay49 +7839

Stam is goed bezig, maar moet 5 jaar geklungel van Gio/van Gastel uit het team krijgen, die gespecialiseerd waren in ziekenhuisballen breed of terug naar de keeper. DAT sla je er niet makkelijk uit!!!

17-08-2019 14:22

lindadomergu +0

Ontzagwekkende kuikens wachten hier op je!
?
http://kisstok.com

17-08-2019 13:55

rupture +1

Beetje moedeloos van dat gezeik op Stam continue, geef die man even de tijd. Het gaat nou eenmaal even tijd kosten, dat wisten we allemaal van te voren.

17-08-2019 13:41

PeturP +1

Is geen gezeik, gewoon constatering wat iedereen kan zien.

17-08-2019 14:09

nlx78 +1758

Ze weten ook dat we niet echt een andere optie hebben daar achterin, behalve Van Beek. Denk dat we morgen die Ier en Ié gaan zien ;)

17-08-2019 14:16

alexnultien +6059

Heeft gewoon gelijk er zijn zoveel meer opties.

-Arie en botje kunnen niet opbouwen Je zou Fer in de verdediging kunnen zetten en Kelly op t middenveld en deze 2 laten afwisselen in de opbouw.

-Waarom geen 442 spelen?

-Ruit op het middenveld is ook optie?

17-08-2019 13:31

HetLegioen12Since1908 +3469

Fer in de verdediging hahaha

17-08-2019 13:32

PeturP +1

Inderdaad, als laatste man, opkomend in middenveld. Hij is groot en (kop)sterk. Dat heb ik al veel eerder geopperd.

17-08-2019 14:07

lazerscott +0

Top rondb?rstige kuikens alleen op deze site! Volg de link en je zult er geen spijt van krijgen!

http://kisstok.com

17-08-2019 13:27

broodjespeklap +0

...crew kom er maar in pff

17-08-2019 13:37

2018-2019 +1442

3 aankopen (elke linie één) voor een nog betere VELDbezetting:

Verdediging : Joël VLEDman
Middenveld : Jeff HardeVELD
Aanval : Lars VELDwijk

17-08-2019 13:24

2018-2019 +1442

Correctie :

3 aankopen (elke linie één) voor een nog betere VELDbezetting:

Verdediging : Joël VELDman
Middenveld : Jeff HardeVELD
Aanval : Lars VELDwijk

17-08-2019 13:25

fr-0223 +3708

Haaaa he so funnyy

17-08-2019 13:26

alexnultien +6059

Kom niet meer bij

17-08-2019 13:27

ronnieb +788

In de wedstrijden tegen Heerenveen en Tblisi sinds Tapia meedoet is er niet een uitgespeelde kans weggegeven aan de tegenstander terwijl we aanvallen wel het eea hebben gecreeerd. Tehen Utrecht stel ik voor zonder de heilige Kokcu te spelen dus 4-2-3-1:

Karsdorp, Botta, VDH (nog te vroeg vooer Ie), Haps

Tapia, Fer

Berghuis

Narsing, Sini, Larson

17-08-2019 13:24

maaartijn +15748

Tblisi kreeg gigantische kansen man afgelopen wedstrijd.

17-08-2019 14:54

JS-FR1 +17172

Toen ik Wim Kieft las stopte ik al met lezen.

Wat een drama en zeur straalt deze man uit. Altijd dat drama amsterdamse humeur en accent.

Echt drama die man

17-08-2019 13:19

feyenoordinsider2 +0

Nieuwe spits zal wel komen in september

17-08-2019 13:16

ronnieb +788

Als morgen wordt verloren breekt de pestpleuris uit.

17-08-2019 13:16

pietplakgraag +0

Geen formeel bod van Betis op Gaich, en dat zijn de aanvaller zijn eigen woorden.

Attaque Fulbolero op Twitter

17-08-2019 13:13

broodjespeklap +0

Tsja ... maar hij geniet interesse van clubs ui Spanje en Engeland.
Deze beste man kunnen we onderhand wel uit onze hoofden zetten

17-08-2019 13:38

PeturP +1

In ons kampioensjaar hadden we met Karsdorp en Kongolo supersnelle sloten op de deur en hadden KEA als spielmacher.
Als Fer wedstrijdfit is in november 2020, dan zal het gaan lopen.

17-08-2019 13:08

superschwanz_zerodix +1889

Ik zeg: van Beukering laten naturaliseren tot Argentijn en dan halen.

17-08-2019 13:05

josvantdak +0

Weinig nieuws weer vandaag

17-08-2019 12:51

Frankster +20991

Nou best veel juist

17-08-2019 12:52

lazerscott +0

Wil je hete lovende gesprekken voeren? Je bent op de go?de manier!

http://kisstok.com

17-08-2019 12:45

bengelbregt +1507

Je bent zelf op de goede manier...

17-08-2019 12:47

Criticus +21932

Rapporteren!!

17-08-2019 12:55

bengelbregt +1507

Gedaan... doe niet zo kritisch

17-08-2019 13:01

Dionus_ +2383

Gerapporteerd

17-08-2019 12:59

Steven_fey +28

Zondag aub:

Sini - Berghuis - Narsingh

17-08-2019 12:39

Bati +39581

Zondag

Sini, Bannis, Berghuis
Kokcu

17-08-2019 12:47

bengelbregt +1507

Je verliest echt met maar 4 man hoor

17-08-2019 12:49

Dionus_ +2383

Ongelofelijk, die opstellingen van tegenwoordig...

17-08-2019 12:59

Plopkoek +0

Hij gaat Bannis toch niet in de basis zetten..

17-08-2019 13:07

skin +14003

Waarom niet. Groot talent. Gewoon doen. Berghuis als centrumspits is ook niet alles.

17-08-2019 13:11

lucky +27

Pelle terug halen?

17-08-2019 12:39

bengelbregt +1507

Altijd doen... held!

17-08-2019 12:40

Thierry20 +9998

Haha 8 mil per jaar inruilen voor 1 mil per jaar om tegen Emmen en Pec te spelen? Tuurlijk.

17-08-2019 12:42

bengelbregt +1507

Ik zou het doen...

17-08-2019 12:44

Benjelloun +891

Iedereen is hier zo negatief over Feyenoord maar tot nu toe doen ze het niet slecht op de transfermarkt het is nog geen 1 september. Dus verwacht nog wel dat het er een en ander gebeurd en dat we op 1 september echt wel een selectie hebben waar je mee thuis kan komen. Tuurlijk had je liever gezien dat dit nu al het geval was maar je weet in welke situatie de club nu verkeerd. Ik vind spelers als Karsdorp Fer Narsingh en Ie bijvoorbeeld echt geen slechte spelers die andere 3 heb ik zo mijn twijfels over. Johnston is afwachten die kent niemand hier is nog jong 20 jaar dus heeft denk ik wel aanpassingstijd nodig. Kelly lijkt me een miskoop ik vind jongens als Burger en El Bouchatoui zeker niet minder dan deze jongen. Marsman ben ik zelf niet kapot van maar als derde doelman prima.

17-08-2019 12:35

hasil +8

Johnston nog tijd willen geven en Kelly die ook net binnen is nu al als miskoop bestempelen. Met 2 maten meten noemen ze zo iets.

17-08-2019 12:42

Criticus +21932

Ik ben helemaal niet negatief. Ik zie het juist rooskleurig in. Ik baal er alleen van dat Stam nog geen volledige selectie tot zijn beschikking heeft. Dat is gewoon slecht. Ook al omdat hij aanvallend wil spelen. Dat kost tijd om het systeem erin te slijpen.

17-08-2019 12:57

Renzo +1078

Snap ook niet dat die Kelly zo nodig moest komen.

17-08-2019 12:34

Benjelloun +891

Dat snap ik ook niet vind Achraf El Bouchatoui en Wouter Burger zeker niet minder dan Liam Kelly.

17-08-2019 12:35

Barrypapa +15919

Sinds dat Frank Masmeijer vast zit, hoor en zie je Kieft weer steeds meer. Wondering...

Ik snap dat als je het spelbeeld ziet van Stam, dat Eric en Jan-Arie niet in dit systeem thuis horen, iedereen ziet dat. Wat raar dat men bij Feyenoord defensieve versterkingen haalt toch? Of ben ik nou te naïef? Zelfs als je weet dat niet alleen Stam dit veldspel bewerkstelligt.

17-08-2019 12:33

josvantdak +0

Het is allemaal wat overdreven want wij hebben in de voorbereiding een aantal wedstrijden toch echt een aantal mooie wedstrijden gezien met goed en aanvallend voetbal. Waar het fout ging was vooral de persoonlijke fouten van het centrale duo achterin. Wel is het zo dat ik dit spel tegen heerenveen en tbilisi heb gemist.

17-08-2019 12:32

~Vak JJ~ +2

Off topic: nog even over die verplaatsing van Feyenoord - AZ. Spelen nu dus don 26 sept om 20.00 en vervolgens spelen we die zondag erna om 12.15 tegen Twente. Nee, dat is idd een hele gunstige verplaatsing met veel rusttijd tussen die wedstrijden.

17-08-2019 12:24

Steven_fey +28

Gaat de KNVB er meer om dat Ajaks, Psv, AZ en Feyenoord die groepsfase halen. ‘Voor het NL voetbal’

17-08-2019 12:40

beppie172 +65814

Misschien gaat die ook nog wel schuiven. Denk dat ze even afwachten wie zich gaat plaatsen voor groepsfase.

17-08-2019 12:58

wilbert17 +23477

Volgend seizoen gewoon geen speelschema meer maken.

17-08-2019 13:05

beppie172 +65814

Dat kan niet. Ze moeten alleen niet zo dom zijn om onderlinge wedstrijden van ploegen die zich Europees moeten plaatsen in augustus te plannen. Utreg had er ook nog in kunnen zitten en daar spelen we morgen tegen.

17-08-2019 14:24
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties