Bischop over Ayoub: ''Het was een ongelukkig huwelijk''

Bischop over Ayoub: ''Het was een ongelukkig huwelijk''

Feyenoord speelt morgen de belangrijke uitwedstrijd tegen Hapoel Beer Sheva. De Rotterdammers moeten een 3-0 voorsprong verdedigen om de groepsfase van de Europa League te halen.

''Beer Sheva is geen ploeg waar je normaal gesproken wakker van moet liggen,'' vertelt Feyenoord-watcher Sinclair Bischop in gesprek met RTV Rijnmond. ''Maar goed, Feyenoord stond ook met 3-0 voor tegen Zorya Luhansk en ging met de hakken over de sloot door toen Elvis Manu de winnende maakte. Maar ik verwacht een gelijkspel of kleine overwinning voor Feyenoord.''

Ayoub is achtergebleven in Rotterdam en mag uitkijken naar een nieuwe club. ''Net als Amrabat gaat hij al snel gedesillusioneerd de Kuip uit, maar Ayoub had wel wat meer kansen mogen hebben. Hij verwachtte dat Vilhena zou vertrekken, maar zijn vertrek bleef uit. En dan is het extra pijnlijk dat dit seizoen andere jongens als Burger de kans kregen. Als hij inviel, deed hij dat heel aardig, maar er was altijd wat aan de hand met hem. Het was een ongelukkig huwelijk. Hopelijk heeft hij snel een andere club, want het is een heel leuke jongen."

De transfer van Marcos Senesi naar Feyenoord is volgens de journalist een kwestie van tijd. "Alles is in kannen en kruiken. Over de transfersom zijn Feyenoord en San Lorenzo het eens. Alleen qua belasting moeten er nog een aantal kleine dingetjes worden geregeld. Tegen Willem II zal hij nog niet spelen, dus tijdens de interlandbreak kan hij een huis zoeken. Het is een speler voor de toekomst, al zitten er nog wel wat haken en ogen aan aan wat Feyenoord overhoudt als ze hem weer verkopen."

Lees meer over
De Kuip Willem II Sofyan Amrabat
Plaats reactie
666

david84 +0

Ayoub is gewoon een slappe vadoek of theedoek

28-08-2019 22:33

Stone +6

Slappe hoofddoek en een haatbaard

28-08-2019 23:30

david84 +0

Nou nou. Dat hoeft ook weer niet. Want zo krijg je juist de haat in de wereld. Het is en blijft een neus. En die hebben geen vecht lust. Hahha

28-08-2019 23:45

riicoo90 +0

Hij lult uit ze nek man die bisschop ayoub heb net een kind gekregen en zou niet basis spelen maar er is geen sprake van dat die weggaat hij kreeg de keus om thuis te blijven of om mee te gaan en koos voor ze kind maarja dat is te leuk om te vertellen want alleen negativiteit verkoopt..

28-08-2019 20:59

klompus88 +20272

Gewoon niet goed genoeg

28-08-2019 20:44

benikben +245

Gio heeft deze jongen nooit een kans willen geven . Nooit zullen we weten of hij goed genoeg was. Gio probeerde ook Vermeer te breken maar die stond er toen Bijlow geblesseerd was en heeft zijn ongelijk kunnen bewijzen. Sinistera Tapia ook bijna kapot gemaakt door gio. En zie gio kan en word nergens gevraagd als trainer of analist . Dat zegt alles

28-08-2019 20:00

Pontiacgto +1170

Zelfs hier zie ik niet vaak een post met zóveel aannames. Ongelooflijk.

28-08-2019 20:08

Geitekaas +42919

Ik sluit me hier volledig bij aan. Enige wat ie kon was risicoloos doormodderen met de ouwe hap... Daardoor zijn veel spelers minder geworden want met af en toe wissels blijf je scherper om je plek niet in te laten nemen door een medespeler. Concurrentie houdt je scherp.

28-08-2019 20:23

feyenoordpjk +2117

vermeer heeft gio's gelijk wel bewezen. blundert elke week.

28-08-2019 20:23

Spiderpig +173995

met vermeer was je denk ik geen kampioen geworden

28-08-2019 21:35

Patta444 +23

Wat een geweldige samenvatting boordevol onzin!!

28-08-2019 23:12

FeyenoordThaBest +0

Iedereen die zegt dat hij geen echte kans heeft gehad... Als je wilt spelen zul je het toch eerst op de training moeten laten zien? En blijkbaar heeft hij dus geen indruk gemaakt op de trainers.

28-08-2019 19:28

ouwekaas +5

Eindelijk iemand ! Die dat terecht opmerkt

28-08-2019 19:32

ElPanzeFr +21181

Ayoub was gewoon net niet goed genoeg, kan dat ook eens? Net te lage handelingssnelheid en (begrijpelijk vanwege hartafwijking) minder conditie

28-08-2019 19:15

Nol +3133

En stijf links, gebruikte echt nooit zijn rechtervoet. Dat is ook een manco als speler zijnde.

28-08-2019 19:21

Kire +4

Ayoub heeft nooit een echte kans gehad onder van Bronckhorst. Snap niet dat je zo'n speler haalt, ook al was hij transfervrij. Zelfde verhaal als Amrabat. Als ze nu één speler moeten wegdoen is het die van Beek wel. Dat kan ook echt niet meer, maar daar hoor je niemand over!

28-08-2019 19:01

El-Fenomeno +9

Precies wat ik voor zijn komst al zei. Totaal geen motor, fysiek komt die in alle aspecten tekort, lage handelingsnelheid en geen schot.

28-08-2019 18:50

kevinmulFR010 +18071

Hij ook met zn 'waarom senesi. Je hebt cv's genoeg ". Haha ja allemaal middelmaat

28-08-2019 18:49

Kire +4

Het tweede gedeelte van de laatste regel voorspeld niet veel goeds........................

28-08-2019 18:45

Mitch1974 +45

Inderdaad, ziet er toch niet uit als een mooie investering in de toekomst.

28-08-2019 18:58

rubino +2568

Is van beek er niet dan trappen Fer en Tapia Berghuis wel kapot.

28-08-2019 18:36

Coolsingel010 +1

Ik ben de baas van de Bischop! Gij zult niet scheiden van uw geliefde!

28-08-2019 18:32

josvantdak +0

Waar kan je de persconferentie van feyenoord kijken

28-08-2019 17:59

Danny 91 +61236

IS al Bezig Fr12 ligt achter.

28-08-2019 18:11

Kapelle +1058

Wordt nog wel een aardige chaos voor Troost en consorten de komende dagen:

- Senesi binnenhalen
- (die Chileense?) spits binnenhalen
- Nieuwkoop slijten
- Van der Heijden slijten
- Ayoub slijten
- Summerville verhuren (?)
- AEB verhuren (?)

En eigenlijk ook nog een centrale verdediger slijten, het liefst Van Beek. Maar daarna hebben we wel een voor onze begrippen topselectie.

Kortom, nog genoeg werk te doen voor Sjaak en co.

28-08-2019 17:58

adamsfr +927

Zou van beek gewoon nog een seizoen houden als backup, nieuwkoop weg dan is geertruida gewoon tweede back. Hendriks is vgm nog jong zat om nog een jaar in O19 en jong te rijpen

28-08-2019 18:11

Kapelle +1058

Voor RCV heb je nu Ie, Botteghin, Geertruida die ook rechtsback kan spelen, en Van Beek. Voor LCV heb je dan Senesi en Johnston. Dan lijkt Van Beek voor mij redelijk overbodig. Heb je nog steeds genoeg verdedigers. En het is toch ook een redelijk dure kracht denk ik. Prima voor alle partijen om hem te laten vertrekken lijkt mij.

28-08-2019 18:19

adamsfr +927

Eigen jeugd kost qua salaris over het algemeen minder dan aankopen dus zal best meevallen. Jouw situatie kan opzich, maar wanneer je één of twee blessures achterin krijgt wordt het toch krap. Ben zelf voorstander van volledig dubbele bezetting

28-08-2019 18:21

Kapelle +1058

Hij is eigen jeugd, maar zijn contract is inmiddels al 2 of 3 keer opgewaardeerd. Dus zal niet heel goedkoop zijn, zeker als je kijkt naar wat hij nou eigenlijk toevoegt.

Ik ben ook zeker voorstander van volledig dubbele bezetting, maar dat heb je zonder Van Beek ook toch?

- Rechtsback: Karsdorp, Geertruida
- RCV: Ie, Botteghin
- LCV: Senesi, Johnston
- Linksback: Haps, Malacia

28-08-2019 18:27

010dragert +4937

Sven kan je imo inschalen op 6a7ton

28-08-2019 18:29

maaartijn +15722

Ja, hopen dat dat allemaal gaat lukken.

Van Beek zal lastig worden, is niet fit. Verwacht dat Feyenoord Botteghin in de winterstop wel laat gaan. Overbruggingsfase met Van Beek geblesseerd, Johnston die nog op niveau moet komen en Senesi die nog niet eens binnen is.

Het is verder vooral belangrijk dat Feyenoord nog goede clubs vindt voor de verhuur van inderdaad Summerville en ook AEB. Eredivisie zou perfect zijn.

Qua spits verwacht ik afvaller uit de UK die op het laatst wordt gehuurd.

28-08-2019 18:22

Kapelle +1058

Van Beek is inderdaad maar de vraag, is totaal weer geen beeld over maar ik denk dat dat wel weer even gaat duren. Ik denk dat Botteghin sowieso het hele seizoen wel zal blijven. Blijft toch een degelijke verdediger die je er goed bij kan houden, vind ik. Maar na dit seizoen wel (transfervrij) laten gaan.

Spits is ook nog onduidelijk, maar ik ga er wel vanuit dat er in ieder geval iemand komt. En die Chileense spits zou eventueel kunnen voor het geld wat je voor Ayoub krijgt, plus het instroomgeld van de Europa League. En als dat niet lukt een huurspits inderdaad.

28-08-2019 18:35

ouwekaas +5

Proost feyenoord1226

28-08-2019 17:58

Aproxis +3749

Ben best blij met de huidige koers die Feyenoord vaart als het gaat om verkoop van spelers. De inkoop lijkt ook prima te zijn als Senesi komt. Echter, ik denk dat we volgens seizoen wel eens een fiks probleem kunnen krijgen:

We nemen afscheid van wisselspelers, maar hebben er niks achter. Je kunt nu zeggen dat anderen op die positie kunnen fungeren, maar dat gaat niet op voor komend seizoen. Raak je ayoub, nieuwkoop en van der heijden kwijt, wat op zich prima is, dan heb je wel een dunne wassing begin komend seizoen. Tapia is dan weg, karsdorp, ié en mogelijk verkoop je nog een aantal van je talenten. Dat betekent dat je weer aan een heel nieuw elftal moet bouwen op praktisch al je posities...

28-08-2019 17:56

Mrunterwijst +10610

Daarom moeten jongens als Summerville, Geertruida, AEB en wellicht Hendriks verhuurd worden zodat zij volgend jaar als volwaardig directielid kunnen aansluiten

28-08-2019 18:03

michiel2424 +29027

Als directielid, mooi ;)


Goeie autocorrect

28-08-2019 18:07

Mrunterwijst +10610

Kut autocorrectie haha. Selectielid natuurlijk

28-08-2019 18:16

kuurie69 +12809

Als volwaardig directielid??????

28-08-2019 18:08

Kowalski +354

Ik hoop toch dat tapia nog even bijtekend

28-08-2019 18:15

Aproxis +3749

Dat hoop ik ook, en had ik zelfs een beetje verwacht, maar zie het niet meer gebeuren. Tenzij hij wil weten of Stam het seizoen overleeft...

28-08-2019 18:28

Mr-T +1990

Doorverkooppercentage van 25% is behoorlijk. Hoop dat Feyenoord dat weet te voorkomen

28-08-2019 17:52

De-Zuidhaven +9

Hoop dat ze dat juist bedingen bij transfer Ayoub.

28-08-2019 17:53

Mrunterwijst +10610

Juist, die zie ik ergens anders wel weer floreren

28-08-2019 18:03

Mr-T +1990

Ja dat wel maar doelde meer op de transfer van Senesi.

28-08-2019 18:27

JDJ +17869

Als hij inviel, deed hij dat heel aardig, maar er was altijd wat aan de hand met hem. Het was een ongelukkig huwelijk. Hopelijk heeft hij snel een andere club, want het is een heel leuke jongen."

Maar wat is er dan?

28-08-2019 17:44

Suri +8917

Heb je hem wel eens op maandag zien spelen. Kwam echt niks uit deze man. Zwaar onder de feyenoord maat

28-08-2019 17:46

Lucas_010 +6597

Echt super jammer!! Ayoub is echt een hele goede voetballer en de keren dat hij speelde deed ie het niet slecht. Hoop dat hij ergens anders wel tot spelen komt

28-08-2019 17:43

Aproxis +3749

Bedankt voor je andere verwoording van het stuk hierboven..

28-08-2019 17:51

klick44 +18088

haha als ze niemand kunnen vinden gaan ze zichzelf interviewen

28-08-2019 17:38

nlx78 +1758

Dat zat ik ook te denken.

28-08-2019 17:38

nlx78 +1758

Geen Cor Pot in de buurt.

28-08-2019 17:38

klick44 +18088

https://www.fr12.nl/dump/18440-van-eersel-vanuit-beer-sheva-berghuis-kan-spelen.html

gaat ie eerst zijn eigen verhaal doen en dan sinclair interviewen!!!

28-08-2019 17:40

MaartenTT +19796

Wat is het probleem?

28-08-2019 18:20

Lucas_010 +6597

Moet lekker naar heerenveen ofzo.

28-08-2019 17:33

LeoBeenhakkert +207

Denk toch dat het een speler is waar je best wat aan had kennen hebben, maar moet je hem wel ff 5 potjes laten staan. Nu bleef het wat onwennig voor hem. Los daarvan is het natuurlijk al heeeeeel lang heel moeilijk voor zo'n speler bij Feyenoord lekker z'n draai te vinden in een elftal wat gewoon niet loopt. Ken je zo'n speler ook niet altijd kwalijk nemen. Maar goed, zag hem deze week bij 'jong' en ook maar gezapig. Toen Bouchataoui erin kwam, gebeurde er meteen veel meer

28-08-2019 17:33

Vedetterut +249

Ja hoor Snclair, Lozano is voor 40 miljoen verkocht en PSV houdt er zelf 12 miljoen aan over. Oftewel ze maken er geen winst op, want dat was ook ongeveer zijn aankoopbedrag. Wat denk je nou zelf?

28-08-2019 17:32

savage +0

Dat zegt hij toch niet? Hij zegt dat ze er 12 miljoen aan overhouden. Daar is denk ik die 14 miljoen aanschaf al vanaf

28-08-2019 18:00

sandyeec +5

Over het algemeen zijn doorverkoop percentages over de winst en niet over de hele transferwaarde..

28-08-2019 18:17

Robin76 +4453

Senesi is binnen! Alleen nog wat belasting technische zaken moeten weten afgehandeld!

Lekker...! Een spits erbij en gaan voor het kampioenschap!

Dan hebben we een goed elftal! Beter dan in de afgelopen jaren!

Zijn er hier nog wat droeftoeters die wat te zeiken hebben op Troost etc...?

Thanks god voor de VvF

28-08-2019 17:29

nolfr010 +0

Hoe weetje dat die binnen is?

28-08-2019 17:31

Robin76 +4453

Verder Sinclair in de rest van hetzelfde interview!

Hij zit er daar bovenop in Israël, aangezien er een hele delegatie van de VvF en de business club bij zijn

28-08-2019 17:35

Robin76 +4453

Verder=vertelt

28-08-2019 17:36

Peanut +16263

Senesi word gekocht voor 7,3 miljoen voor 75% van zijn transferrechten en San Lorenzo heeft ook nog 25% doorverkoop bedwongen. Dus met andere worden als je Senesi voor 20 miljoen verkoopt hou je er bijna niks aan over

28-08-2019 17:29

RutgerDK010 +762

Laat hem eerst maar eens een meerwaarde voor ons team worden voor dat geld en mocht hij goed zijn verkoop je hem echt nog wel met flink wat winst.

28-08-2019 17:30

Peanut +16263

Klopt, ben ik met je eens hoor, maar zon speler gaat bij Feyenoord nooit weg voor 30+ miljoen

28-08-2019 17:32

FRStroe +38

Dan houdt je 15 miljoen over, het dubbele van wat die gekost heeft.

28-08-2019 17:32

Euro010 +2225

Hoe kom je aan die informatie? want daar geloof ik weinig van

28-08-2019 17:32

Peanut +16263

Het roddelcircuit ;)

28-08-2019 17:34

djinga +0

Gewoon 8 miljoen toch?

28-08-2019 17:32

010dragert +4937

20-5-7.3 En salaris 3jaar lang is niet veel nee.

Maar elk miljoen is er 1 hè! T zijn geen knikkers

28-08-2019 17:32

Peanut +16263

Ik ben bang dat deze speler (als ie al goed gaat presteren) voor +- 20 miljoen weggaat. Dan hou je dus betrekkelijk weinig over, dus schiet je er weer vrij weinig mee op. Waar 020 een speler koopt en gewoon 20-70 miljoen euro netto winst maakt

28-08-2019 17:37

010dragert +4937

Schiet er weinig mee op? Het gaat om zijn prestaties niet om zijn transfer!

28-08-2019 17:44

Peanut +16263

Je koopt zon speler toch voor zijn prestaties en om uiteindelijk een flinke transfersom op te strijken?

28-08-2019 17:47

010dragert +4937

Klopt maar wij zijn al blij met 5m winst plus goede prestaties... toch?

Of wou je je in de waan begeven dat we 7?jaar terug niet bijna failliet waren en al onze aankopen sowieso winstgevend zijn geweest?

28-08-2019 17:50

010dragert +4937

Wij mogen gewoon blij zijn met goede spelers die verkocht worden voor een beperkte winst (Dit seizoen) imo

28-08-2019 17:51

Mrunterwijst +10610

Het is dan ook gewoon een bedrijf hoor

28-08-2019 18:06

Peanut +16263

Ben blij met elke winst. Maar bekijk het eens, een aantal jaren geleden schreven we al zwarte cijfers... Je zou toch verwachten dat we, met inmiddels ook prijzen en Europees voetbal, spelers toch zouden moeten kunnen verkopen met meer winst? Dan ga je echt vooruit.

Nu nog steeds blijken spelers nog niet te vertrekken voor meer dan tien miljoen...
Dat vind ik een mindere zaak, en er worden slechte deals gemaakt als ik nu de roddels van Senesi mag geloven. Die jongen (als ie zo goed is) moet je compleet overnemen met misschien maar 10% doorverkooppercentage. Die twee miljoen extra is er ergens vast nog wel.

Nu heb heb ik het over 20 miljoen, maar stel dat Senesi voor 40 miljoen vertrekt, dan ben je gewoon de helft kwijt. (Kan uiteraard zijn dat ik dit verkeerd zie NAC van de geruchten?)

29-08-2019 08:41

Peanut +16263

NAC = n.a.v.

29-08-2019 08:42

Joe69 +1

Haal je champignons league met dat Argentijntje beur je 50 miljoen strartgeld

28-08-2019 18:00

adamsfr +927

Cccccalimero.. de bedragen die zij opstrijken komen voort uit goede prestaties internationaal, iets met investeringen en rendement

28-08-2019 18:18

010dragert +4937

Peanut sommigen kunnen slecht rekenen zeg. Oei

28-08-2019 17:34

hagenees +10

Ja mooi hè? En dan van die aannames van een journalist voor waar aannemen ook nog.

28-08-2019 17:43

010dragert +4937

Ja iedereen gaat even van het positieve uit en wat er over 3a4 jaar gebeurd nog voor ie er is.. moet kunnen @ glazen bol;)

28-08-2019 17:46

dre82 +5705

Geloof er weinig van

28-08-2019 17:34

FrenkieT1981 +1362

Volgens mij maak je dan gewoon 200%

28-08-2019 17:37

010dragert +4937

Nee joh 60% ongeveer

28-08-2019 17:41

FrenkieT1981 +1362

Als je 7,3 betaalt en hem voor 20 miljoen verkoopt, maar 25% moet afstaan is zijn verkoopwaarde 200% van zijn aankoopwaarde. Iets meer zelfs..

28-08-2019 17:48

010dragert +4937

Maar jij heb het over 200% maken. En maken zie ik als winst. Verkooppercentage zal 200% dan zijn prima. Maar dat is niet de winst.

Deal?

28-08-2019 17:53

FrenkieT1981 +1362

Al ik een taart heb en ik verkoop daar 200% van dan verkoop ik toch 2 taarten of niet?

Als ik een speler van 7,3 miljoen heb en ik verkoop die voor 200% dan is de verkoopprijs toch 14,6 miljoen?

Beter opletten op school kerel

28-08-2019 17:57

010dragert +4937

Nee gozer. Totaal niet jij vergeet een hoop. 1miljoen salaris voor 3 jaar.

20-5-7-3= 5miljoen

5miljoen op 7.5 aankoop is 50% winst.

Ik ga verder niet in discussie hierover.

28-08-2019 18:03

010dragert +4937

1taart kopen en er 2 verkopen is 100% winst want die 1e taart heb je gekocht.

De inkoop moet je van je verkoop afhalen - onkosten.. anders praat je nooit over wins.

dan praat je over iets anders.
Ik praat over winst

28-08-2019 18:06

010dragert +4937

Is best veel hoor. Goeie deal! Vaker doen!!

28-08-2019 17:42

Michel-Hurricane-Feyenoord +1

20 miljoen verkopen, lachwekkend Het grootste talent na Messi in Argentinië

28-08-2019 17:42

Painer1 +9754

Lul niet zo dom man...dat zou betekenen dat hun 50% krijgen van 20 mil en maken wij 2.8 winst
Daar geloof ik echt niks van

28-08-2019 18:00

SupportYourLocals +5

Jij begrijpt t niet helemaal. Rekenen blijft lastig..

28-08-2019 18:04

SupportYourLocals +5

Geen van jullie allen heeft zijn rekendiploma

28-08-2019 18:05

010dragert +4937

Ik verkoop al 17jaar lang taarten.

Hoop dat ik netto winst kan berekenen! en die zou in deze zo'n 50% bedragen.
Ongeveer 3.5miljoen bij verkoop van 20miljoen

28-08-2019 18:15

SupportYourLocals +5

Die 25 procent doorverkoop gaat alleen over de 75% in bezit van feyenoord en in de meeste gevallen ook alleen over de winst.

28-08-2019 19:49

SupportYourLocals +5

Verkoop je hem voor 20 mln dan is je winst 20-7,3=12,7. En van dat bedrag houd je 75% over = 9,5 mln.

28-08-2019 19:52

010dragert +4937

Ik neem het van je aan kameraad and i stand corrected! Thanks

28-08-2019 20:08

010dragert +4937

En dan bitchen we ajb niet over een miljoentje meer of minder.

28-08-2019 18:16

marcuslis +1399

15 miljoen is inderdaad niks

28-08-2019 18:16

rickz +14798

Als Feyenoord 25% van de transferrechten niet koopt, kan de volgende er ook voor kiezen dat niet te doen. Doen ze dat wel, dan kopen ze die van een derde. Daar heeft Feyenoord dus geen last van. Dat doorverkoop percentage geldt over de WINST die je maakt. Dus alles boven de 7,3 miljoen. Stel Feyenoord verkoopt hem voor 20, dan gaat daar 7,3 vanaf en daarover sta je dan 25% af. Valt dus wel mee.

28-08-2019 18:34

010dragert +4937

Bedankt voor de nuances.. kan je dit voor de zekerheid ook even aan Dhr. Troost doormailen? Bvd

Als ie 1op1 scoort is het prima sowieso! ;)

28-08-2019 18:37

SupportYourLocals +5

Gelukkig nog iemand die het begrijpt

28-08-2019 19:54

Peanut +16263

Het is toch iets lastiger dan gedacht allemaal hè? ;)

29-08-2019 08:45

Painer1 +9754

Doe jij ff slim..niemand weet nog ook maar iets af van het contract en doorverkoop percentage, en wat denk je van die timmer en van ginkel 3 wkn gratis aan het onderhandelen zijn?

29-08-2019 10:17

Slemmie +0

Had ik het maar geweten was ik erheen gegaan,het dakje dichtgeschoven en de gaskraan aan gedaan jalalalala

28-08-2019 17:28

ramondebree +0

Vrijdag wakker worden met bericht dat Senesi en een spits binnen zijn en vervolgens de loting voor EL kijken. Lekker hoor

28-08-2019 17:27

RutgerDK010 +762

Mits we niet 3-0/4-0 op onze klote krijgen

28-08-2019 17:28

Steven_fey +28

Benieuwd of Stam zo wat zegt over Senesi in de persconferentie

28-08-2019 17:27

RutgerDK010 +762

Bischop: Karsdorp is onmogelijk. Next day: Karsdorp naar Feyenoord.

28-08-2019 17:26

FRach +1

Wat gaat ayoub opbrengen denken jullie?

2 miljoen?

28-08-2019 17:24

FRStroe +38

Aan de shirtverkoop alleen al voor zijn nieuwe club

28-08-2019 17:25

pizzadwerg +6

Hey grapjas, we weten allemaal toch al dat dat veel meer zal zijn dan wat dan ook jij uit je dikke duim haalt. Karmatroll.

28-08-2019 17:27

FRStroe +38

Ik snap je zin niet.

28-08-2019 17:29

El-Fenomeno +9

Wellicht een paar ton, hier ook nog wat karma.

28-08-2019 17:26

FRach +1

Is meer waard dan paar ton. Minimaal 1.5kil toch. Redelijk jong alleen kan t niveau net niet aan

28-08-2019 17:27

feyenoord1226 +10

Ayoub moet lekker in Saudi-Arabië gaan spelen, daar hoort ie thuis.

28-08-2019 17:23

Tristanvh010 +5928

Hoi baas, gerapporteerd!!!

28-08-2019 17:23

feyenoord1226 +10

Waarom gerapporteerd?

28-08-2019 17:24

djinga +0

Omdat je een domme opmerking maakt

28-08-2019 17:26

feyenoord1226 +10

Waarom dom? Weet je wel wat voor ideeën Ayoub allemaal heeft?

28-08-2019 17:27

FR-JJN +12860

Wat voor ideeën dan?

28-08-2019 17:32

Tielbeke1908 +2011

Inderdaad. Met zn vieze salafistenharses. Kan er niet mee zitten dat ie oppleurt. Altijd ziek, zwak of geblesseerd

28-08-2019 17:29

Dezwartetulp +76534

Ayoub is gewoon crap, klaar. Volgende onderwerp.

28-08-2019 17:22

hoekieuitzoekie +21644

Kan iemand even checken bij Guinness World Records of hier geen record open deuren intrappen neergezet is?

28-08-2019 17:21

deVries +7

Gaan we weer.. journalisten van Rijnmond die elkaar interviewen als zijnde "Feyenoordwatchers" .. het is toch om te janken

28-08-2019 17:11

FrTonny +283

Lekker bij Fortnite houden

28-08-2019 17:11

ronnieb +788

"Als hij inviel deed hij dat heel aardig" is gewoon niet waar. Ayoub was gewoon een misser eerste klas. Zelfs bij Utrecht was hij vaak reserve.

Deze speler was en is gewoon ongeschikt en Stam ziet dat gelukkig.

28-08-2019 17:08

FRrick +693

Iedereen ziet dat en gio zag het ook.

28-08-2019 17:11

Weekwel +1

Transfervrij dus dat de gok ia gemaakt is gewoon heel goed

28-08-2019 17:13

Bati +39206

Zelf bij Utrecht was die vaak reserve?

Hahaha LEUGENAAR

28-08-2019 17:29

ouwekaas +5

Dat moet U aan Sinclair Bischop vragen ! die weel er alles van ???

28-08-2019 17:07

NicoJansen +3239

was een domme aankoop blinde draver.

28-08-2019 17:06

ouwekaas +5

Jaapie toch ! Een beetje zielige reactie !!!
Ga je verschonen ! ik ruik je hier !!
Mavat ! Nee ik heb niets te melden , om te meiden !!!!

28-08-2019 17:04

feyenoord1226 +10

Neem er nog een

28-08-2019 17:23

HetLegioen12Since1908 +3466

Hoelaat land Senesi op Rotterdam airport?

28-08-2019 17:04

Kuiptrots +4895

Die land morgen of overmorgen om 9.55 op Schiphol !

28-08-2019 17:20

pizzadwerg +6

De directeur van Rotterdam Airport zit hier naast me, hij vraagt zich af wat je met je leven aan het doen bent.

28-08-2019 17:20

Tristanvh010 +5928

https://mobile.twitter.com/FOXSports_Chile/status/1166727135446257664

Nou jongens, we hebben er waarschijnlijk een spits bij!

28-08-2019 17:04

Steven_fey +28

Interesse van drie Europese clubs zou het vertrek van Ignacio Jeraldino uit Audax Italiano kunnen bezegelen. De spits zou in de verleiding komen om zijn carrière in het buitenland voort te zetten, wat een verstandig verlies voor de Italiaanse cast zou betekenen. De speler is een van de hoogtepunten van de cast van de gemeente Florida.
Volgens wat werd gepubliceerd door France Football, zouden het Feyenoord van Nederland, de Genk Racing van België en de Nantes van Frankrijk de alternatieven zijn die ze voor de aanvaller zouden overwegen. Zelfs de Nederlandse ploeg zou al een bod hebben gedaan van meer dan een miljoen euro voor de speler



Zelfde nieuws als gisteren...

28-08-2019 17:08

taapbaap +1

Dit is gwn hetzelfde als we al wisten gwn een bod gedaan

28-08-2019 17:08

Tristanvh010 +5928

SE DESTINO SERÍA EL FEYENOORD dit betekend toch echt. "De bestemming zou Feyenoord zijn".

28-08-2019 17:19

FRStroe +38

Ik hoop het. Als die andere ff meer bieden hebben we hem niet. Laat maar snel morgenavond zijn

28-08-2019 17:22

Criticus +21913

Spits en LCV!!

28-08-2019 17:03

Jurk +7080

Al dat gezeik over dat verkopen, de deal is nog niet eens rond , heeft nog geen minuut gespeeld...

28-08-2019 17:01

stamplust +24626

Stel. Die jonge blijft heel zijn verdere voetballeven bij Feyenoord. En dan?

28-08-2019 17:03

WilliSCF +730

Niks aan de hand dan

28-08-2019 17:04

stamplust +24626

Er is ook niks aan de hand.

28-08-2019 17:28

ericfeyyy +4389

tering 12 miljoen overhouden aan lozano dat is een schamele 30%

28-08-2019 17:01

1234567890 +172076

Elk huwelijk kan stranden nu bij Feyenoord maar gebeurt bij andere clubs ook .Word van een mug een oliefant gemaakt.

28-08-2019 17:00

nolfr010 +0

Kan iemand mij helpen mijn lul staat tegenwoordig krom die stijf staat mijn vrouw Joke is sindsdien helemaal in paniek moet ik nu de EHBO bellen?

28-08-2019 16:59

virtualite +1

Is dit een poging om grappig te zijn? Je komt momenteel meer over als iemand met zaad in zijn hoofd i.p.v. hersencellen.

28-08-2019 17:03

pace96 +5485

Vermeer/Bijlow

Karsdorp/Geertuida
Ié/Botteghin
Senesi/Johnston
Haps/Malacia

Fer/AEB
Tapia/Burger/Kelly
Kokcu/Toornstra

Berghuis/Narsingh
Jorgensen/Jeraldino
Sinisterra/Larsson

28-08-2019 16:59

mib2000 +9

Ik denk dat iedereen zwaar onder de indruk is van jouw inzicht... Bespaar je de volgende keer de moeite.

28-08-2019 17:21

Toktok +2225

Dan komt hij te laat dan weer blessure dan weer problemen met een medespeler. Jammer had het eerst wel zien zitten. Maar denkt te ligt voor Feyenoord

28-08-2019 16:59

remco112 +16288

Kunnen we Rijnmond niet gewoon boycotten?

28-08-2019 16:58

The-Bridge +9302

Hij begon al verkeerd omdat hij niet de hand wilde schudden van Annet Van Geel en Gio's vrouw.

28-08-2019 16:55

remco112 +16288

Is dat echt zo? haha

28-08-2019 16:57

pace96 +5485

Tuurlijk niet haha

28-08-2019 17:00

bastiaanfr +0

Barazite deed dat bij Utrecht

28-08-2019 17:00
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties