Felle kritiek op Tapia: ''Het is echt vreselijk''

Felle kritiek op Tapia: ''Het is echt vreselijk''

Jan Everse is niet te spreken over Feyenoord. De Rotterdammers leken zondag een gemakkelijke middag tegemoet te gaan in Emmen, waar het snel op een 0-2 voorsprong. De ploeg gaf de voorsprong daarna alleen uit handen en knokte zich met hangen en wurgen naar een gelijkspel.

"Het was heel slecht", oordeelt Everse bij RTV Rijnmond. "Als je Feyenoord volgt, dan schrik je niet meer. Wat ik vanmiddag heb gezien, sloeg werkelijk alles. Ze komen op 0-2, dan denk je dat de wedstrijd is gespeeld. Dan zie je al verslapping en spelers die slordig worden.

"Vanaf dat moment zie je Renato Tapia alleen nog maar wandelen. Verleden week schreef Willem van Hanegem in zijn column (in het AD, red.) over walking football. Nou, dat was het ook. Walking football is vergeleken met dit zelfs sneller. Als je Tapia in slow motion afspeelt, dan staat hij stil. Het is echt vreselijk. (...) Met Tapia kan je eigenlijk niet verder. Zet lekker Leroy Fer daar neer, aan één zo'n speler heb je genoeg."

"Het heeft allemaal met mentaliteit te maken, maar er lopen een aantal enorme slapjanussen rond. Iemand als Sam Larsson, daar heb je niets aan in zo'n wedstrijd. Hij heeft dan een of twee acties, verder zie je hem helemaal niet. Je ziet ook van achteruit alleen maar balverlies van Rick Karsdorp en Ridgeciano Haps. Ik hoop voor Jaap Stam dat dit incidenteel is, maar ik ben bang van niet."

Lees meer over
Ridgeciano Haps Willem van Hanegem Rick Karsdorp Renato Tapia Leroy Fer
Plaats reactie
666

ayshamza +0

Ik verdiende vorige maand € 21540 door slechts 2 tot 3 uur op mijn laptop te werken en dit was zo gemakkelijk dat ik het zelf niet kon geloven voordat ik aan deze site werkte. Als jij ook zoveel geld wilt verdienen, kom dan.

Ook habe ich angefangen --------- >>>>>>> KASSE9.COM

24-09-2019 10:21

de_oude_binnenweg +860

We zitten nog met een hoop Martin Miskoop shit spelers en trainer. Al komt er morgen een top TD, dan nog gaat het jaren duren voordat die zooi ( vul namen maar zelf in ) weggesaneerd is.
Prettige wedstrijd !

24-09-2019 08:51

Schoutjewoffel +327

van Gastel heeft ook nog geen 1 speler beter gemaakt. Mag gewoon blijven zitten...

23-09-2019 17:46

r-r +6

Klopt hij moet via een kladblok eerst helemaal uitleggen hoe en of wat de invaller moet doen in het veld en dat gebeurt in opdracht van de hoofdtrainer.

23-09-2019 18:45

r-r +6

Gewoon de hele staf weg te sturen nieuwe blik nieuwe visie.

23-09-2019 18:47

antalroth010 +0

Nou idd wat doet die man daar op de bank buiten die halve ton die hij per jaar vangt ? Bizarrr hoor

25-09-2019 12:16

r-r +6

Er moet een trainer komen die de juiste poppetjes op de juiste plaats zet en lekker leuk en goed en aantrekkelijk laat voetballen.

23-09-2019 16:36

r-r +6

Het is geen team ze willen allemaal de bal in de voeten gaan de bal opeisen.
De middenvelders eisen de bal op in de verdediging en hebben geen afspeel mogelijkheden dus terug en breed spelen dan komen de aanvallers de bal opeisen op het middenveld hebben geen afspeel mogelijkheden dus dan maar terugspelen.
Sorry hoor maar: Larson , Narsingh , Tapia zijn gewoon kut weg ermee.
Karsdorp , Haps ?? vallen ook tegen.
Waar is de jeugd die het zo goed deden in het 2de en in jong oranje niet goed genoeg in de ogen van stam.
IK ZEG HET JULLIE STAM IS NIET DE MAN VOOR FEIJENOORD !!!!!

23-09-2019 16:33

fisimazebi +0

Begin thuis met ons bedrijf te werken. Het is de meest financiële beloning die ik ooit heb gedaan. Op vrijdag kreeg ik een prachtige Audi 5 na afgelopen maand $ 46521 te hebben verdiend. Ik begon eigenlijk vijf maanden / geleden en bracht vrijwel meteen $ 96 per uur binnen.

bezoek deze site hier --------->>>>>>> Erfolg90.com

23-09-2019 14:52

BradaF1 +271

Maar met 2 dezelfde spelers dat kan gewoon niet we hebben geen diepgang kokcu bezuipt zo hoop dat berghuis erbij komt op het middenveld, zodat we meer voetbal krijgen soms lijkt het er een beetje op en dan gaat het weer helemaal mis.
Hoop dat we er een hele goeie Jørgensen bij krijgen zodat we makkelijker gaan spelen.

23-09-2019 13:26

sidney +763

Berhuis heeft nog geen 1x aangetoond dat hij op 10 hoort. Staat steeds ballen op te halen in de verdediging

23-09-2019 15:12

BradaF1 +271

Ja maar wordt nog teveel geschoven, hoop op een voetballende middenvelder ipv tapia

23-09-2019 15:26

sidney +763

Zeker waar, daarom denk ik dat toornstra al een hoop kan oplossen, die loopt de ruimtes dicht die er nu steeds vallen

23-09-2019 15:31

BradaF1 +271

Toornstra is ook prima beetje ondergewaardeerd.

23-09-2019 22:03

peter_ressel +41

Tapia liep erbij als een oude cokesnuiver.... svp op marktplaats met die gozer

23-09-2019 13:20

1234567890 +175043

De onvrede bij het elftal is het salaris verschil tussen de spelers is daar wel eens over nagedacht.

23-09-2019 12:26

ramsteijn +4928

Stam, zet ik mijn vraagtekens bij.
Hij verandwoordelijk voor, hoe het team functioneert.

23-09-2019 11:38

maes +0

Beter dan gvb iig het spel en ingrijpen

23-09-2019 13:53

wim65 +1

Heb me 40 jaar de pleuris moeten werken voor honger loon, deed t met liefde. Maar deze vol gevreten en overbetaalde ventjes kunnen het geen 90 min opbrengen om het maximale te presteren. DONDER AUB OP met al die kut verhalen !!!!!!!!!!!!

23-09-2019 11:26

hoekieuitzoekie +21666

Lekker relevant. Zij moeten meer lopen omdat jij je school niet afgemaakt hebt?

23-09-2019 12:37

HetLegioen12Since1908 +3469

Is je eigen schuld, ga dan niet achteraf staan lopen janken

23-09-2019 13:17

raul06 +12

Feyenoord supporters: Zullen we dan hem en zn familie maar bedreigen, nemen we Fer er ook maar gewoon bij en misschien karsdorp ook maar weer, dan gaan ze zeker te weten beter spelen.
Maar goed dat ik er niet speel, als ze dat bij mij hadden gedaan, had ik iedereen proberen mee te krijgen niet of nóg slechter te spelen, oprotten! Stel maar A spelers op misschien is het in de jupiler league beter....

23-09-2019 10:56

henkie333 +1

In ieder geval niet verliezen van die vreemdelingen legioen Twente anders zijn de rapen zoet.

23-09-2019 10:44

romeo +1

Makkelijk om tapia de schuld te geven.
Larsson en narsingh vind ik persoonlijk een grotere ramp

23-09-2019 09:41

Mensini +14586

Voor de zoveelste keer, we missen een type Kuyt/Guidetti als AANJAGER!

23-09-2019 09:35

KampenFR +0

Karsdorp met zijn dedain hoe hij een blessure heeft. Even het broekje optillen om zijn tatoo te laten zien.

Probleem is dat hij denkt dat hij het Legioen in eigen persoon vertegenwoordigt. En dan heb je Geen Woorden Maar Daden niet begrepen.


Dan verlang je soms terug naar anti-helden als Kiprich.

Feit is dat deze mannetjes te snel denken dat alles om hen draait. De grote meneer van AS Roma mag blij zijn met zijn nieuwe kans bij Feyenoord. Dan past het om hard te werken en vooral niet je ego te laten gelden als je daden niet op orde zijn

23-09-2019 09:19

Toddemij +931

Sluit ik me helemaal bij aan. Netjes verwoord.

23-09-2019 09:23

Jaapiee +584

Goed verwoord. Helemaal mee eens.

23-09-2019 10:52

wim65 +1

Verliezen of gelijk maakt niet uit, maar een waardeloze instelling baal ik van. Karsdorp heeft heel vervelende trekjes loopt al vanaf minuur 1 met een hangmuil. Larson ziet t helemaal niet meer zitten. Tapia krijgt last van hoogmoed waanzin . Ga nog maar ff door zo PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

23-09-2019 09:03

Suri +8979

Vergeet onze topverdiener Berghuis niet, nu er zoveel verzaken lijkt het.minder op te vallen. Maar buiten de mislukte afronding waarna Kokcu scoorde komt er ook weinig uit. Loopt overal en nergens maar is stukken minder gevaarlijk dan dat hij gewoon op rechts speelt vind ik. We hebben al heel lang geen spits. Stel daar Bannis gewoon op. Die begrijpt tenminste hoe de. Die positie invuld. Berghuis rechts, Bannis spots en Sinistera er links. Dat is het op kunstgras

23-09-2019 09:39

Davidus +188

Ja Jan, het ligt aan Tapia. Als je goed kijkt naar het gedrag na de goal van Kokcu kun je zien wat er mis is. Het is geen team! En dan kun je nog zoveel willen en kunnen, maar dan wordt het nooit wat!

23-09-2019 08:30

deleted106 +19

Elke speler die bij Feyenoord komt is meteen 2 klassen slechter lijkt wel.

23-09-2019 07:54

FRlegend +17063

Toch bijzonder dat bij meerdere spelers het niveau bij ons er niet uit komt.

23-09-2019 07:24

1234567890 +175043

Leg niet aan Jaap Stam alleen maar bij de assistent trainers die bij Jaap Stam naast hem op de bank zitten

23-09-2019 12:31

Feyenoord-Rotterdam-1 +1

En toch heeft hij ook gezorgd voor wat succesvolle aanvallen, jammer dat hij te vaak nonchalant is en foutjes maakt.

23-09-2019 07:22

qwerty123 +0

De linies waren veel te groot. Dan kan je nooit goed spelen als middenveld

23-09-2019 07:21

Suri +8979

2 controleur Tapia en Fer waren elke keer nergens te bekennen als Emmen omachakelde. Hun voorhoede koets zich inzakken tussen de linies en waren altijd aanspeelbaar omdat onze achterhoede niet doordekte.

23-09-2019 09:40

klick44 +18131

Tapia is al 3 wedstrijden vreselijk. Is weer terug op oude niveau. In de winter verkopen.

23-09-2019 07:10

ouwekaas +5

Wij schrikken al jaren van jou !! Oud wijf ! Zelf bij elke club weg getrapt !!
Ga wat nuttigs doen , BVB incontinentie bejaarde verschijnen of zo !!!

23-09-2019 07:08

hcrobbiefr +13

Waarom zie je Kelly nooit !

23-09-2019 06:52

Kameradski +8

Dat is van Hanegem naar de mond praten, alsof hij de enige was gisteren.

23-09-2019 06:33

feyenoord_Freak +14036

Köckü heeft ook wel vaak die walking football ik denk ook daarom stam hem ook wisselt .

23-09-2019 06:24

gwmd1 +4096

Haps ipv Malacia zegt alles over deze club.

23-09-2019 06:23

sailor +3

We staan dus in het rechterrijtje.

23-09-2019 05:38

zekspeed +4436

Het probleem bij Feyenoord is al jaren hetzelfde. Feyenoord speelt met 2 verdedigers met daarvoor 8 man die elkaar in de weg lopen.
Zoals Cruijff het ooit zei: Voetballen is heel simpel, maar het moeilijkste wat er is, is simpel voetballen.
Waarom moeten de buitenspelers naar binnen trekken en draven de backs heen en weer om bij balverlies met 2 man achterin te staan? Deze manier van spelen vraagt zo veel positie wisselingen waardoor je enorm kwetsbaar bent. Het spel is veel te ingewikkeld.
Ga nou gewoon eens logisch nadenken. Larsson is stijf rechts dus moet je hem nooit linksbuiten zetten. Haps moet dan opkomen om de taken van de linksbuiten uit te voeren. Bij balverlies ben je achterin zo ontzettend kwetsbaar. Ik noem nu specifiek Larsson maar ditzelfde fenomeen hebben we op rechts met Berghuis (al zag je gisteren eindelijk een rechtsbenige rechtsbuiten op rechts).

23-09-2019 04:31

Babbel +4115

Ik denk dat Cruijff iets anders bedoelde met simpel voetballen. Als het immers zo makkelijk was als jij doet voorkomen, dan hadden wel meer ploegen het zal gedaan. Zelfs Barcelona (dat het Cruijffvoetbal tot in perfectie beheerst) speelt met buitenspelers die naar binnen gaan en backs die eroverheen komen.

Simpel voetbal houdt wat mij betreft in dat je een makkelijke bal met een hoge slagingskans kunt geven, omdat de rest van het team zo heeft gelopen dat er ruimte is ontstaan.

Om het huidige Feyenoord maar even als voorbeeld te gebruiken...
Als je de opkomende backs wilt gebruiken op een manier waarop ze waarde hebben, dan moet je ze aanspelen op het moment dat ze ter hoogte van de 16 met hun gezicht richting de penaltystip staan. Dan heb je de ideale situatie voor een voorzet. Wat er nu (zeker aan de linkerkant) vaak gebeurt is dat de back de bal op de middenlijn in de voeten heeft en zelf de actie gaat (proberen te) maken in de hoop tot een voorzet te komen. Ik zal niet hoeven uitleggen hoeveel risico er daarmee genomen wordt. Simpel voetballen betekent hier dat buitenspeler de back van de tegenstander weg moet trekken, onze eigen back eerder in die ontstane ruimte moet zijn dan zijn directe tegenstander en er zo voor zorgen dat de centrale verdediger van de tegenstander moet gaan kiezen. Zo ontstaat er of veel ruimte voor de voorzet, of de spits heeft plots nog maar één tegenstander. In beide gevallen heb je een situatie gecreëerd waarbij je een simpelere bal kunt geven dan wanneer je iedereen vanaf zijn eigen positie laat voetballen.

Dit is dan alleen nog maar het voorbeeld van de backs, maar er zijn oneindig veel variaties mogelijk in het aanvalsspel een de bijbehorende restverdediging (waar ik het nog niet eens over heb gehad). Maar ik zal het bij dit verhaal laten op dit uur van de dag.

23-09-2019 05:19

zekspeed +4436

In theorie klopt het allemaal en ik weet het achterliggende verhaal ook wel (overigens uitstekend verwoord).
In de praktijk werkt het bij Feyenoord alleen precies andersom.

23-09-2019 07:15

ronnieb +788

Tegen ADO twee bizarre eigen doelpunten terwijl er niks aan de hand was. Tegen Emmen de tweede goal lag het middenveld wel open maar mijn god, zo'n goal maakt ie nooit meer. Tegen Heerenveen dat schot van de mioddenlijn terwijl ze geen kans hadden gekregen.

Tegen Sparta van richting veranderd schot (door Juste) terwijl we zelf drie keer paal en lat raken. Gisteren ook weer twee keer paal en lat.

Het is zeker niet goed spel maar het zit ook wel heel tegen.

Neemt niet weg dat Tapia echt uit vorm is en we gelukkig nu Jens terig hebben en Nicolai eraan komt.

Donderdag AZ opvreten gewoon.

Dan zien we wel weer verder.

23-09-2019 09:38

ReetjeP +872

Zodra je met een een echte 9 gaat spelen is dat killing met Berghuis en Larsson.

Nu doet Narsingh zo een beetje alles verkeerd als “gemaakte 9”, omdat het totaal zijn plek niet is, maar ik zou nu kiezen voor een valse 9.

Als Toornstra ook maar enigszins fit is zou ik hem (tijdelijk) in de punt zetten, met Kokcu in zijn rug.

Beiden kunnen in en uit de spits komen om zo ruimte te maken voor de buitenspelers.

23-09-2019 06:25

Southsider +2400

Hij zegt toch nergens dat Larsson op rechts moet?

23-09-2019 12:03

ReetjeP +872

Thnx ik dacht ook al!

23-09-2019 13:31

FRicky010 +196

Vind vermeer ook niet zo'n sterke indruk maken. Geen hoge bal pakt ie

23-09-2019 03:56

cup1970 +3

Okk weer tijd voor bijllow !!!!!!!effe banken weer Vermeer

23-09-2019 03:35

cup1970 +3

Karsdorp slappe hap , terug sturen

23-09-2019 03:34

echtwel +2212

Wij hebben een beleid nodig meer niet! Dan komt er eerst een echt plan van mensen die het wel snappen, wij zijn een club met een achterban die zo groot is en mogelijkheden heeft om een top club te zijn! Niks tegen jaap hoor maar dat was de laatste zet van Martin!
Maar we zijn nu een zinkend schip!

23-09-2019 02:22

DoubleSpy +8275

Helemaal mee eens maar ik vond Karsdorp en Larsson zondag nog slechter.
Heel snel vervangen voor Geertruida en Azarkan a.u.b.

en op alle kunstgras wedstrijden die Jørgensen niet wil spelen alsjeblieft direct Bannis erin.
Die jonge gasten zijn tenminste gretig en bereid extra meters te maken om zich te bewijzen.

En middenveld lekker Fer, Kökcu en Toornstra inderdaad en centrum verdediging vanaf nu Ié en Senesi.
Botje is lief en schattig en sympathiek enz maar geen leider. Had je nooit aanvoerder moeten maken.

23-09-2019 01:56

DoubleSpy +8275

En ik constateer helaas ook Gio-trekjes bij Stam. Slecht spelen wordt beloond, ook dit seizoen.
Hoe vaak mogen slecht spelende spelers blijven staan voordat je ze eindelijk eens uit de basis haalt?

23-09-2019 02:00

Lucas_010 +6597

Vermeer aanvoerder een van de weinige die nooit verzaakt. Je zag gister bij de 2-2 en 3-2 hoe boos hij was op de verdediging, vond alleen wel dat hij bij de 3-2 meer had kunnen doen.

23-09-2019 08:57

feyenoordfan3 +7

Vermeer is ook maar een hele beperkte keeper. De laatste die top was was Jones, die pakte in het kampioensjaar punten voor je. Vermeer is vreselijk bij hoge ballen, vrije trappen, corners en spelhervatting..

23-09-2019 09:05

Huisman +25168

Wel makkelijk om Tapia eruit te pikken, terwijl vandaag het hele elftal het af liet weten. Heb Tapia weinig geks zien doen, en een geweldige pass zien geven waar de 0-2 uit kwam. Het is het collectief dat faalt, net als afgelopen donderdag, dan moet je ook iedereen bekritiseren.

23-09-2019 01:10

TactvolleTacticus +3792

Gelukkig zijn er mensen die kunnen relativeren. Ben het er mee eens.

23-09-2019 02:30

feyenoordfan3 +7

Tapia geeft 1 goede pass maar heeft vervolgens constant balverlies, vertraagd het spel en is veel te laks. Opzouten met die gast.

23-09-2019 09:06

Huisman +25168

Tapia was gisteren niet slechter als een hoop andere van de 11. Over het algemeen speelt Tapia dit seizoen gewoon behoorlijk, het is alleen een speler die niet de kar voor je trekt, en als het niet loopt bij het team, dan loopt het ook niet bij hem.

23-09-2019 13:20

feyenoordfan3 +7

Tapia speelt het hele seizoen al heel matig maar wordt enorm gehypt. Op het begin zagen het er maar een paar, inmiddels is het voor iedereen duidelijk dat het gewoon een ontzettende matige voetballer is.

23-09-2019 13:38

Huisman +25168

Dan verschillen we daarin van mening. Vind de hetze een beetje "een waan van de dag". Afgelopen weken werd het blok Fer en Tapia nog bijna geroemd omdat ze de verdediging veel werk uit handen namen. Maar het gaat er mij meer om het feit dat het hele elftal op zo'n zelfde manier bekritiseerd dient te worden, na zo'n week als afgelopen week. De backs worden bestempeld als oranje materiaal, die speelde beide toch ook ver ondermaats. En daar hoor je mondjesmaat waar wat over.

23-09-2019 14:44

feyenoordfan3 +7

Geroemd? Dat noemen ze gehypt. Veel willen vooral doen geloven dat Gio het helemaal verkeerd had gezien door deze godswonder niet op te stellen. Twee maandjes onderweg en het is voor bijna iedereen duidelijk dat ie er gewoon helemaal niks van kan. De backs kunnen er idd niks van, daar moet je ook Geertruida en Malacia voor opstellen net zoals je niks aan Nsrsingh en Larsson hebt. Alleen het verschil met Tapia is dat zijn contract afloopt, er al twee seizoenen wordt geroepen dat ie uit moet kijken naar een andere club, nu zijn kans krijgt en bewijst gewoon een hele matige voetballer te zijn.

23-09-2019 14:49

Huisman +25168

Als hij zo slecht is als dat jij schetst, waarom stelt Stam hem dan steeds op, wetende dat z'n contract af loopt? Dan lijkt me dat hij er ook wat in ziet? En ik zeg niet dat Tapia een godswonder is, maar het is wel gewoon bruikbare speler voor het eerste van Feyenoord. Larsson en Narsingh zijn wat mij betreft ook wel klaar, waar ik het vooral jammer vind van Larsson, want die laat bij tijd en wijlen toch zien een aardig balletje te kunnen trappen.

23-09-2019 14:58

feyenoordfan3 +7

Dat ie hem steeds opstelt zegt nogal veel over Stam. Als het aan hem had gelegen ging die gewoon door met botje en vdheijden. Larsson kan er ook niks van en je hoor, die stelt ie ook steeds op.

23-09-2019 19:09

Huisman +25168

Het is dat Sini geblesseerd was, anders had hij zeker in de plaats van Larsson gespeeld (althans mag ik hopen). En Stam heeft wel degelijk aangegeven dat er achterin versterking (liefst elke linie) moest komen, maar dat we met beperkte middelen moeten handelen en hij nergens vanuit ging. Dus ja bij gebrek aan beter had ie vast nog gespeeld met VD Heijden en Eric, maar nu we versterkingen hebben gebruikt hij ze ook, waar Senesi dan nog wat tijd vergt. Zo heel veel heeft Stam ook niet te kiezen, wij gaan er maar vanuit dat wat er op de bank zit net zo goed of zelfs beter is, maar dat valt allemaal vies tegen. We hebben leuk talent op de bank zitten, maar die gasten zijn allemaal nog zo jong dat ze het fysiek gewoon (nog) afleggen. We hebben altijd een leuk 11-tal, met 1 a 2 jeugdspelers die aan het doorbreken zijn op de bank, de rest is opvulling van je selectie, we hebben gewoon niet zo'n brede selectie dat van hetzelfde niveau is.

23-09-2019 22:18

irakezefeyenoorder +0

vind het grappig dat mensen spelers individueel bekritiseren terwijl het grote probleem positionering is. Kokcu liep 40meter van fer en tapia vandaan en verzoop daar in. Fer en Tapia die allebei drukzetten maar de verdediging niet aan sloot. Als wij aan het aanvallen waren liep Botteghin nog bij Vermeer. 2 dingen waar ik nog niet over uit ben. OF stam ziet het niet OF hij is ingehuurd door 020

23-09-2019 00:48

Wasknijper +36

Snel terug naar Peru met die imbeciel.

23-09-2019 00:29

JKTB +21219

https://capelsdagblad.nl/columns/feyenoord-is-labiel-breekbaar-en-broos

Eensch

23-09-2019 00:15

Spiderpig +175238

tapia past niet bij feyenoord , daar waren we toch al achter na 2,5 seizoen?

23-09-2019 00:09

dadennoez +0

Die kokcu is ook een hardstikke leuke speler, maar het is onverantwoord om alle creativiteit op het middenveld nu al aan hem over te laten.

22-09-2019 23:55

rotterdamsebluf +173

Klopt, punt naar achteren een Toornstra erbij.

23-09-2019 01:07

JBH +1677

-Mooie goal Toornstra
-Senesi eindelijk zien spelen
-Het was lekker weer

Weltrusten!

22-09-2019 23:53

Steven_fey +28

- We zijn nog ongeslagen!!

23-09-2019 00:07

Floris1908 +591

Sinisterra Jorgensen Berghuis
Kokcu Toornstra
Fer
Haps Ié Senesi Karsdorp
Vermeer


Beste opstelling?

22-09-2019 23:46

Leon--Leon +1257

Ik zou het exact hetzelfde doen.

22-09-2019 23:52

Bittergarnituur +364

Wouter burger gwn lekker af en toe ipv toornstra

22-09-2019 23:54

JKTB +21219

Ja. Prima opstelling zo

23-09-2019 00:05

RichardT-07 +1422

Jaapie is het hier niet mee eens, die schrijft botje niet zo snel af

23-09-2019 01:41

Niets_is_sterker +4559

Ben het roerend eens met je Floris. Precies de opstelling die ik zou neerzetten

23-09-2019 01:55

Vatos Locos +0

Ie en Senseo staan verkeerd om

23-09-2019 06:48

tomassonlegend +1058

Prima opstelling. Zou fer alleen omwisselen met Tapia. Fer is leuk voor duelkracht in wedstrijden waar feyenoord underdog is en in de duels moet komen, maar tegen Emmen uit heb je er niks aan. Hij heeft altijd zes balbehandelingen nodig om door te spelen, komt vervolgens onnodig in een duel, om dan ook nog wel is de bal te verliezen. Hij komt voetballend vermogen tekort. Tapia kan je zeggen wat je wil, maar hij staat aan de basis van twee goals gister.

23-09-2019 14:08

eddie010 +837

In de voorbereiding zag ik nog kansen. Aanvallend vond ik er toen echt leuk gevoetbald worden. Wat verdedigende versterkingen en het zou wel goedkomen in mijn ogen.

Maar... Het lijkt verdomme elke week slechter te gaan... Vreselijk om te zien...

22-09-2019 23:43

FRCuracaoFR +0

Ja klopt.. ik dacht er precies zelfde over.


Zaten we er flink mis.


Het is dramaaaaa

22-09-2019 23:44

JS-FR1 +17334

Wat een onzin! Het is ook nooit goed he.

Vilhena liep altijd met de bal maar bereikte er helemaal niets mee. Tapia loopt met de bal en kan het zelfde bereiken. Wat is dan beter?

Iets met postbode?

22-09-2019 23:36

FR-Freggle +8

Tapia kan er ook niks aan doen dat Feyenoord geen betere selectie kan samenstellen.
Stam kan er ook geen reet aan doen.

De echte problemen zijn dat het 2e elftal niet op niveau speelt, dat van Geel een selectie achtergelaten heeft met 0 restwaarde. Dat we geen echte TD hebben, dat een zaakwaarnemer en een oud-speler zonder management-ervaring daardoor het beleid mogen bepalen...en ga maar door.

Serieus, Klopp maakt van deze bende babyface-jes ook geen moordmachine.

Er moet eerst goede mensen komen in de top die met een goede visie komen. En dat moet nageleefd worden. Ik bedoel, eerst zeggen we gaan voor de jeugd en weer een blik mislukte spelers terughalen.
We spelen gvd met Narsingh in de spits. Dat feit alleen geeft al aan hoeveel er mis is bij onze mooie club.

Het gaat jaren duren om dit te fixen. Tot dat moment wordt het echt gruwelijk afzien.

22-09-2019 23:35

Sopacua-FR1908 +0

Makkelijke slachtoffer Tapia.

Hoe zit het met het spel van Karsdorp en vooral de maniertjes..
Wat te denken van Haps.

Fer??.. laten we eerlijk zijn.
Fer was vandaag nog slechter dan Tapia.
Tapia die doet aan walking football... Fer die kruipt bijna.

Onze grootste talent Kokcu.. zie Ihattaren.

Larsson.. heeft Larsson uberhaupt vandaag gespeeld??
Narsingh die heeft 9/10 keer ruzie met de bal.

Ja Tapia was niet goed.. maar dit vind ik wel heel goedkoop scoren.

22-09-2019 23:33

TactvolleTacticus +3792

Helemaal mee eens.

23-09-2019 02:20

Murlock +9853

Gio zag het goed!

22-09-2019 23:29

7Fr1908Fr7 +1

Fer wat mij betreft net zo slecht (al dan niet slechter). Die loopt niet voor en niet achterin. Zag tijdens een wedstrijd een statistiek voorbij komen dat veel van de laatste tegengoals van buiten de 16 komen, wat voor mij toch terug te leiden is naar t slechte blok voor de verdediging van deze 2.

22-09-2019 23:27

fayanoord +478

De rest-verdediging is amateuristisch.
Stam onze zogenaamde meester in verdedigen hoort dit te kunnen oplossen, hij is daar al maanden en nog kut.

22-09-2019 23:22
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties