Jaap Stam stapt op bij Feyenoord

Jaap Stam stapt op bij Feyenoord

Jaap Stam is niet langer trainer van Feyenoord. De samenwerking tussen de club en de coach is vandaag per direct beëindigd. De 47-jarige Stam heeft zelf ontslag genomen en is van mening dat hij niet langer de juiste man is om de ploeg te leiden.

[readmore=52283]

Plaats reactie
666

mcvisscherjr +520

koningin maxima

31-10-2019 19:01

StayCranked +372

dikke doei tot NOOIT meer

30-10-2019 04:58

anna69xc +0

mijn hete foto's zijn er al ...
slechts 18+

zik.link/annaxc

mijn id 6523

29-10-2019 22:41

Weekwel +1

Louis van Gaal, ik gok dat hij wel tegen dit achterlijke bestuur in durft + hij geeft de jeugd een kans waardoor wij als Feyenoord zijnde weer eigen waarde gaan creëren! ( en zn vrouw is voor Feyenoord dacht ik )

29-10-2019 20:14

FrNiels2017 +156358

Dat heeft Van Geel zo’n beetje elk jaar geprobeerd, maar Louis zag het toch niet zo zitten

03-11-2019 02:33

Weekwel +1

nee dat snap ik wel met vgeel naast je :p

03-11-2019 23:10

FrNiels2017 +156358

Heeft vast niets te maken met de supporters die zijn vrouw toezongen als een 'k*nkerwijf'

03-11-2019 23:30

Solida +37369

So we meet again 😄👊

06-01-2025 14:34

FrNiels2017 +156358

Wij zijn er altijd

06-01-2025 15:30

eppo +71801

Gekkehuis

06-01-2025 16:06

Solida +37369

😜🤪😝

06-01-2025 16:49

Solida +37369

Yeah baby yeah!
Tot de volgende maar weer! 🖖

06-01-2025 16:50

ron1872 +8163

Het half jaar van Stam? No way ... het waren nog geen 4 maanden.

29-10-2019 19:16

FrNiels2017 +156358

Wel 4 fantastische maanden

03-11-2019 02:33

Shimmy +1

Hahaha Willem van Hanegem ook als optie? Nee toch? Zou wel lachen zijn om alleen het seizoen af te maken.

29-10-2019 15:01

.:Feyenoord1908!:. +3610

Die gaat niet meer coachen lijkt me, zou wel leuk zijn idd.

30-10-2019 03:46

flatsh +1711

In ieder geval een beetje een no nonsense coach. Teug naar de basis.

29-10-2019 14:40

Criticus +21921

Jaap heeft ook echt wel fouten gemaakt hoor. Iedereen doet nu alsof het een martelaar is, maar de opstelling van zondag tegen Ajax was regelrechte kamikaze! Hoe kan het dat Groningen en RKC het Ajax moeilijk maken, maar Feyenoord lukt dat niet?

29-10-2019 13:35

Riccardo_FR +16

Je hebt echt gelijk. Maar waarschijnlijk zijn een hoop van die mensen die Jaap nu als slachtoffer wegzetten ook degene die nu om zijn ontslag hadden geschreeuwt als hij nog niet opgestapt was. Sommige zeiken om het zeiken.

Uiteraard gaat Ajax wel anders in een wedstrijd met Feyenoord dan tegen een Rkc al is dat geen excuus natuurlijk.

29-10-2019 19:08

ron1872 +8163

Yep, beginnen met 4 aanvallers tegen Ajax is vragen om problemen.

29-10-2019 19:16

sidney +763

GUUS HIDDINK KOM ER MAAR IN

29-10-2019 11:19

Hand-in-Hand +1533

Jij bent knettergek.

29-10-2019 12:38

maas13 +0

Zei al sinds de voorbereiding geen jaap aub..... Wel geef hem Tijd enz nop dus ik zeg en blijf erbij ricardo moniz als trainer deze naam geen een x gehoord op de forems is die dan zo slecht? en spits Nasser El Khayati die graag naar feyenoord wilde nooit iemand gemeld voor hem die had meer doelpunten gemaakt dan Cocu enz, beleid sucks bij feyenoord ergste is voor de mensen die hun clubpie overal volgen al jaren seizoenkaarten hebben schaam jullie

29-10-2019 10:22

FR-JJN +12867

je kans WvH....geen woorden maar daden.....

29-10-2019 10:02

medtown +5946

Die wacht nog op een belletje.

29-10-2019 12:40

FR-JJN +12867

Dan moet ie z'n bakelieten telefoon eens inruilen voor een smartphone

29-10-2019 13:24

Wery1953 +1399

Ik begrijp wel dat hij die keuze maakt. Die man was niet te benijden, zonder steun van een TD of AD. De selectie waar hij mee moest werken heeft hem toch wel herhaaldelijk in de steek gelaten. Ik zou willen dat een deel van de selectie de mentaliteit heeft die Stam als voetballer, en volgens mij ook als trainer, had.

Jammer, maar de chaos binnen de club wordt er alleen groter door.

29-10-2019 09:30

Vinesh070 +205

De volgende stap is die bolle v Gastel de laan uitsturen. Deze papzak zit er ook al jaren zonder ook maar wat toe te voegen.

29-10-2019 09:28

tfey +1067

Ja zoals zovelen hier... maf volk

29-10-2019 10:04

6fr9 +0

Ik zeg Gertjan Verbeek die kan dit klote zootje wel aan de praat te krijgen geen Advocaat dat is geen opbouwende trainer

29-10-2019 01:58

rkfr11 +0

Hahaha en het erge is dat je nog serieus bent ook.

29-10-2019 09:35

Mcanna +662

Stam heeft dit echt niet verdiend, tuurlijk heeft hij ook zo zijn fouten gemaakt. Maar hé wie hier nou niet, waar gewerkt word worden fouten gemaakt. het probleem zit hem in de bestuurlijke crisis, stam tekend en binnen een korte periode verrekken van Geel en de Jong. De posities worden ingevuld door niet capabele mensen die geen kennis van zaken hebben.

Daarnaast worden er spelers aangetrokken die niet fit zijn en geen wedstrijd ritme hebben. Missen we een aantal belangrijke spelers al voor langere tijd.

Tot slot en misschien wel het hatelijkste zijn de omhoog gevallen tering slecht presterende larsson en berghuis die denken dat ze heel goed kunnen voetballen maar er werkelijk waar niks voor willen doen. Die jongens zijn bang dat ze moe worden. Iedereen kan in een dipje zitten maar dan kan je gewoon je best blijven doen en 200% geven. Deze jongens stralen alleen maar negativiteit uit en zullen voor een ander geen stap extra lopen. Zolang die twe spelers als een soort gezwel in het team blijfen zal dit feyenoord geen team worden.

Van mij had stam nog door mogen gaan en de tijd mogen hebben maar ik snap wel dat hier geen eer aan te behalen was.

29-10-2019 00:38

fr12makker +0

heb wel te doen met stam, kwam bij onze club en moest het dan doen met sjaak troost en deze spelers.... maar goed, nu vooruit kijken

29-10-2019 00:04

fermeer +25773

Inderdaad een triest verhaal, maar wel het beste voor nu. Ik heb alleen maar respect voor deze man, want ga er maar eens staan terwijl de hele club op z'n gat ligt. Het is helaas conpleet verkeerd uitgepakt..

29-10-2019 10:01

Feyenoordfan81 +2

Ik lees terug Fred Rutten het liefst als opvolger,
Ik ben het daarmee eens onder Fred Rutten was het beste voetbal sinds jaren .
Mäar die zal wel niet komen, goeie coach met heel veel ervaring.
En aanvallend voetbal met constant druk op de bal en tegenstander .
Zijn visie was hoog druk zetten op de tegenstander het liefst op hun helft, en dan snel de aanvallers inspelen en druk zetten ook zonder bal om zo de tegenstander vast te zetten op eigen helft en vanuit daaruit kansen te creëren,
Mäar die vorm van tactiek vereist wel vechtlust en conditie en loopvermogen.
En uiteraard de linies korter op elkaar.
Ik ben een fan van die tactiek, maar het hele team moet daar in meedoen.
Als er bijv te veel ruimte tussen de linies ontstaat ben je weg.
En id was het beste voetbal in jaren .
Goed gezien van een aantal vrienden.
En natuurlijk wie the fuck ben ik , aan de zijlijn is het altijd makkelijker.
Ga er maar aan staan, dat valt niet mee.
Discipline is heel belangrijk dus.

28-10-2019 23:48

LvV +633

"aanvallend voetbal met constant druk op de bal en tegenstander" was precies wat Stam wilde, maar dat gaat kennelijk niet met deze selectie. In een interview zij hij dat hij het ze niet bij kon brengen. Misschien is Fred daar veel beter in, maar ik ben toch bang dat het aan de spelers ligt..

29-10-2019 02:42

Shimmy +1

Fred Rutten zeker het beste voetbal, maar tegen het iende van het seizoen heb je weer helemaal niks aan de spelers. Allemaal op, het lijkt alsof Fred Rutten in de zomerstop al langs is geweest.

29-10-2019 15:02

gogo9Q +1501

michael laudrup dan maar snel halen als vervanger en hem gewoon het seizoen laten uitspelen! Voorkomen dat we degraderen en dan een capitaal injectie in de zomer

28-10-2019 23:39

spirit2011 +69

Het gaat je goed Jaap
Suuces kerel

28-10-2019 23:37

JustInDelft +1745

Trainer Periode Punten per duel
Leo Beenhakker 1997-2000 1,96
Bert van Marwijk (I) 2000-2004 1,94
Ruud Gullit 2004-2005 1,79
Erwin Koeman 2005-2007 1,69
Bert van Marwijk (II) 2007-2008 1,76
Gertjan Verbeek 2008-2009 0,96
Leon Vlemmings 2009 1,30
Mario Been 2009-2011 1,62
Ronald Koeman 2011-2014 1,90
Fred Rutten 2014-2015 1,62
Giovanni van Bronckhorst 2015-2019 2,03
Jaap Stam 2019 1,27

Wel grappig dat Gio de meeste punten gemiddeld heeft gehaald van alle Feyenoord trainers in de afgelopen 22 jaar....

28-10-2019 23:15

fr_1993 +78240

Die Been deed het zo slecht nog niet.

29-10-2019 01:21

jr93 +1

Nu Dick, volgend jaar Frank Wormuth.

28-10-2019 22:51

IJzerman +0

Henk Fraser!!!!

28-10-2019 22:50

Feyenoordfan81 +2

Wanneer neemt die volgevreten dikkop van n waardeloze K.U.T veldtrainer een x afscheid??
Gewoon opgetyft met die uitvreten, wat is dat is dat een gluipert !!!
Uiteraard heb ik het over uitvreter van Gastel.
Mäar dat wisten de meeste van jullie al.
Hij is net zo veel verantwoordelijk als Stam , mis nog wel meer dan dat.
Meneertje wou geen hoofdtrainer worden omdat hij de rest van zijn leven Feyenoord naar de klote wou helpen en zijn zakken wou vullen, en nog steeds doet.
Om die reden gaf hij de zware taak aan v Bronckhorst, zodat hijzelf buiten schot blijft.
Sinds deze gluipert er zit op die bank gaat het slechter en slechter,
Natuurlijk is het niet allemaal zijn schuld en zijn natuurlijk zijn ook de spelers verantwoordelijk en de trainer die zijn verantwoordelijkheid neemt en de club voorop stelt door naar zichzelf te kijken en om die reden vrijwillig vertrekt zonder dat er een vertreksom verlangd wordt.van de club .
Dat siert Jaap Stam , hij heeft dan als je het mij vraagt hart voor de club.
Tuurlijk heeft hij dingen niet góed gedaan, maar die k.u.t van Gastel zit daar alleen maar om zijn zakken te vullen en anders niks.
Gluipert over de rug van Gio en Stam en maar blijven zitten.
Danny Landzaat wil ik het voordeel van de twijfel geven ,
Heb hem af en toe bij jonge teams zien coachen, en die snapt het volgens mij wel.
Mäar de nieuwe coach moet vindt ik hier zelf een keuze in krijgen , wie wel en wie niet als assistent is aan de coach denk ik en niet aan de club!!!
Als die v Gastel maar op rot .
Uitvreter dat het is ,
Bedankt Jaap voor je sympathie richting de club helaas is het niet gelukt.

28-10-2019 22:25

fr-zwolle +86

Nou idd, lees net een stuk oo VI.nl. Daar komt van Gastel er ook niet best vanaf. Bakkati en Landzaat daarentegen staan er wel goed op

28-10-2019 22:30

fr_1993 +78240

Linkje zou prettig zijn naar dat bewuste VI-artikel.

Landzaat en Makaay doen het imo prima, Bakkati ken ik niet goed genoeg. V. Gastel heeft lang genoeg gehad er wat van te maken als veldtrainer, maar het komt er niet uit.

29-10-2019 01:24

fr-zwolle +86

Wat gaat de club trouwens doen met die assistenten? Zij zaten al die weken naast Stam, zoals ze vorig jaar ook samen met Giovanni van Bronckhorst op 21 punten eindigden van de kampioen Ajax.

Stam ging akkoord met de voorwaarde dat hij zou werken met Jean-Paul van Gastel en Denny Landzaat. De laatste richtte zich vooral op jeugd en mist ervaring, de ander – Van Gastel – had het volgens de trainer vooral over hoe Feyenoord het deed onder Van Bronckhorst en riep bij alle beslissingen die moesten worden genomen dat de hoofdtrainer de baas was. Stams vertrouweling Said Bakkati ligt goed bij de spelers, ze willen dat hij blijft, maar hij werd na de eerste week waarin hij zich nadrukkelijk manifesteerde al snel op de tribune gezet. Van Gastel had de oudste rechten en gold als second in command. Bakkati denkt na over zijn toekomst, hij wil het liefste loyaal zijn aan Stam.

29-10-2019 05:53

Vinesh070 +205

Juist, die v Gastel ontspringt al jaren de dans en wordt eens tijd dat die bolle vertrekt.

29-10-2019 09:34

FR_Swiss +667

Wat is Jaap in korte tijd heel oud geworden... die denkt aan zijn gezondheid..

28-10-2019 22:22

Juventara +12155

Nu nog de rest van de staf. Gastel, Landzaat, opbokken.

28-10-2019 22:09

babbelbox +254

Heerlijk . Heb het de heletijd gezegt hij red het niet. Van gastel en landzaad voegen ook helemaal niks toe

28-10-2019 22:03

Concept +0

Volgens mij hebben de VvF een te grote vinger in de pap en maken ze meer stuk dan ze goedmaken

28-10-2019 22:02

Concept +0

Leuke "supporters" heeft Feyenoord. Een hoop mogen toch wel gewoon iets onprettigs krijgen.

28-10-2019 21:57

de_oude_binnenweg +860

Landzaat opgetieft

28-10-2019 21:50

Kameradski +8

Ik vind het ronduit klote, klaar. Een trainer die bij ons ontslag neemt, dat is pas schadelijk voor de naam Feyenoord. Jaap, toch bedankt, maar je mag die eikels van spelers bedanken

28-10-2019 21:44

Feyenoord_West +0

Dit is speciaal voor de mensen die Gio weg wouden hebben...nu wordt het duidelijk dat NIEMAND hier wilt blijven en dat Gio ALLEEN bleef omdat ie voor Feyenoord is....

Stam heeft het langer uitgehouden bij zwolle dan bij ons...als dat niet genoeg zegt.....

28-10-2019 21:42

Meesfeye +8

Beter voor hem persoonlijk maar heb mijn twijfels of er iemand is die het beter gaat doen

28-10-2019 21:22

Born_in_Rotterdam +664

Jurgen Klinsmann

28-10-2019 21:21

siemie +0

Oude tijden herleven: bestuurlijke wanorde (interim directeur, interim td, dalijk een interim trainer), onverantwoord financieel beleid, en als het meezit spelen om een 5e plek(?)
Hoop dat de schreeuwers hun Feyenoord van voor van Geel en van Bronkhorst weer herkennen, geniet er ff van jongens, want voor je het weet hebben we over een paar jaar weer een competente staf die met pek en veren de kuip uit getyft moeten worden.

28-10-2019 21:18

DrF +3074

Nee. Die zogenaamde supporters die al jaren lang iedereen wegjagen die ze niet aanstaat zitten achter deze bende. Het wordt tijd dat de macht van deze hele enge groep ingeperkt wordt.

28-10-2019 22:10

ezechiel +2222

Van geel stat met Willem2 ver boven Feyenoord en Willem 2 heeft geen eens een tweede elftal in de Jupiler league

28-10-2019 22:46

TactvolleTacticus +3792

Jammer jaapie, ik had je meer gegund.
De laffe honden in het maasgebouw kunnen beter gauw optyfen. Niemand die daar de verantwoordelijkheid neemt voor deze kut selectie. Tering bende

28-10-2019 21:09

Rendiertje +14072

Ik heb gestemd op Fred Rutten. Ik weet dat hij niet populair is, maar onder hem speelde we wel echt goed voetbal.

28-10-2019 21:08

remco112 +16288

Beste voetbal in jaren zelfs. Als assistent echt een hele goede keuze!

28-10-2019 21:29

Masteraman1908 +0

Ik ook fred gedaan

28-10-2019 21:49

PabloOno1908 +137231

Nou de verwende FIFA en fortnite spelers hebben hun succes behaald! Gefeliciteerd mannen! Fokkos ga voetballen!

28-10-2019 21:03

pollie +19

ik vond t tof type die jaap, echt jammer, maar t is hem niet gelukt!

28-10-2019 20:56

deguzman +0

Jaap bedankt, ik ben een fan van jou als persoon mede doordat het iemand is die een uitstraling heeft, en ook de eer aan je zelf houden door zelf je ontslag in te dienen maakt je een grote man.

Maar nu Jaap weg is, is nog steeds niks opgelost.
Het grootste probleem voor de club zijn de 'supporters' die in Bern gaan liggen rellen, de volwassen 'supporters' die de bus staan op te wachten, de 'supporters' die fam. Karsdorp bedreigen, kom op je helpt hier de club niet beter door worden met deze onvolwassen gezeik allemaal, zo wil niemand niks meer te maken hebben met Feyenoord.
Waarom niet deze energie stoppen om de spelers/team te supporten, ook al gaat het minder.
Ook hoe van Bronckhorst uitgekotst was is te zielig voor woorden. We zijn van ver gekomen, prijzen gewonnen maar moeten wel realistisch en eerlijk blijven, het is nog steeds een lange weg en dat begint niet alleen in het maasgebouw maar zeker ook bij de achterban.

Voor de 'supporters' denk is een keer na wanneer je 'YNWA' de volgende keer zingt.


Jaap geniet van je vrije tijd!

28-10-2019 20:55

javier88 +0

Gio is een Held !! Jammer genoeg niet op waarde geschat door een groot deel van de aanhang. Zo gaan we hier in NL met club-iconen om.

28-10-2019 20:59

NelisHoe +4167

We krijgen blijkbaar een nieuwe directie. Ik hoop dat men nu zo verstandig is om te wachten en deze nieuwe mensen te laten zoeken naar een trainer (liefst compleet nieuwe technische staf).
De huidige technische staf moet het tot die tijd maar even opvullen. Geen overhaaste beslissing nemen.

Wij moeten het helaas allemaal met lede ogen aanzien, want dit seizoen wordt heel kleurloos en we gaan helaas geen enkele rol van betekenis spelen.

28-10-2019 20:53

javier88 +0

Je hoeft niet ver te zoeken. De gedroomde opvolger werkt op West.
Van Persie assistent.

28-10-2019 20:55

david84 +0

Het is dat hij zelf is op gestapt (wat overgens niet geheel te recht is) als spelers groep en assistent trainers hadden ze meer voor stam moeten opnemen.
Maar goed en nu nu komt er een andere trainer.. LET OP ME WOORDEN.. ALS DIE 4 X VERLIEST SCHREEUWEN ALLE MALLOTEN WEER... OUT.

28-10-2019 20:52

david84 +0

Nou idd. Dir had ook zeker sollideer moeten zijn net als lanzaad enz. En vind zelf spelers.. Die hebben stam diep laten vallen. Maar dats mijn mening

28-10-2019 20:54

marcel achterhof +82

Ik zie ons nog wel 5 e of 4 e worden, Europees voetbal afdwingen is het belangrijkste

28-10-2019 20:54

david84 +0

Als dat lukt moet je idd blij zijn. Al kan het ook via de beker nog. En denk oprecht dat stam dat ook wel voor elkaar had gekregen

28-10-2019 20:55

willem_vos_efeffd +2777

dat denk ik dus niet, 11 wedstrijden 22 tegendoelpunten dan kom je uit op zo´n 60 a 70 over een heel seizoen en sta je dus bij de ondersten

28-10-2019 20:57

marcel achterhof +82

Ik zeg van wel en ben er van overtuigt dat feyenoord minimaal 5 e wordt, ik hoop op 4 dan hoef je geen play offs te spelen

28-10-2019 21:00

david84 +0

Nee man. Denk je dus echt dat het alleen stams schult is. Waar waren ze assistenten?

28-10-2019 21:58

marcel achterhof +82

Dat had die ook, dat opwachten vd supporters die hem uitschelden is de druppel geweest

28-10-2019 20:58

beppie172 +65739

Financieel is Europees voetbal een zegen.
Voor een nieuwe trainer is concentratie op de competitie en de beker, zonder Europees voetbal, een zegen. Die kan doordeweeks nog schaven en verbeteren aan de speelstijl.

Dat is waar Stam de tijd niet voor gehad heeft en wat volgens mij de belangrijkste reden is dat er geen herkenbare stijl van Jaap te zien is geweest. Continu wedstrijden, schipperen met de beschikbare spelers en amper tijd om gericht te trainen.

28-10-2019 21:00

Gremlin71 +5

Kunnen meerdere een voorbeeld aan nemen binnen de club. Zelf opstappen als je niet goed genoeg bent.

28-10-2019 20:51

Lorde +772

Het einde van onze club is in zicht, er is niks meer van over..

28-10-2019 20:49

willem_vos_efeffd +2777

dit is het beste wat kon gebeuren, op dezelfde voet verder had je degradatievoetbal gaan spelen

28-10-2019 20:52

010fr12010 +1

EERST EEN ERVAREN TRAINER VOOR EEN KLEIN JAARTJE.

EN LAAT DAARNA HET NIEUWE BESTUUR MAAR GOED OVERWEGEN, ZONDER INVLOED VAN BUITENAF,EEN TRAINER VOOR LANGERE TIJD KIEZEN

28-10-2019 20:49

beppie172 +65739

Een kleine trainer voor een ervaren jaar.
Je geeft zelf het antwoord.

28-10-2019 20:52

javier88 +0

Het voelt toch wel onrechtvaardig dat Karsdorp morgen gewoon weer op het trainingsveld staat !! Zo hard als Stam als speler was, zo soft is hij als trainer. Hij had Karsdorp na 10 minuten van het veld moeten halen !! Werkelijk een schande !!

28-10-2019 20:47

willem_vos_efeffd +2777

dat heeft hem ook genekt, twee backs blijven opstellen die niet kunnen verdedigen , fer op het mddenveld die het allemaal niet bij kan houe, gerommel met de cv´s , ik houd het op gebrek aan ervaring bij stam, maar wellicht dat ie gewoon de capaciteiten niet heeft als trainer.
Niet iedere goeie voetballer wordt een goeie trainer.

28-10-2019 20:51

marcel achterhof +82

Wie had je dan op moeten stellen dan wijsneus

28-10-2019 20:55

willem_vos_efeffd +2777

en wat heb jij voor commentaar snotneus ?

28-10-2019 20:59

willem_vos_efeffd +2777

nieuwkoop kan nooit slechter zijn dan karsdorp, malacia is minimaal evenwaardig aanhaps, de man van 6 miljoen, ieder speler die een draaicirkel korter dan 10 meter heeft, de 100 meter binnen de minuut aflegt en een bal in een keer naar een medespeler krijgt is beter dan fer,

28-10-2019 21:01

lauwersfr +889

Mee eens...

Maar dat is uiteindelijk ook het werk van de directie, de trainer moet het doen met het materiaal dat je krijgt.
Als dat materiaal dan nog eens verre van fit is.

0,0 visie...

28-10-2019 21:17

NelisHoe +4167

Riep jij dit pakweg een jaar geleden ook?
Natuurlijk is Nieuwkoop niet beter dan Karsdorp. En als we in al je postst gaan graven zal Fer in al je opstellingen hebben gestaan.
Het punt is dat ze in paniek zijn gehaald, omdat ze 'beschikbaar' waren. Er is niet eens gekeken naar fitheid. Nog schrikbarender is dat alle alternatieven echt niet beter zijn. Oke, een enkeling misschien, maar ook daarmee eindig je 6e.

Stam zal dit hebben ingezien en zal na gisteren avond, bij het zien van een heleboel lege blikken, gedacht hebben "wat heb ik hier nog te zoeken". Groot gelijk!

Zolang er geen langdurig beleid wordt uitgedacht/gevoerd en men op bestuurlijk niveau niet continu bedreigd/beledigd/geintimideerd wordt door de steeds grote wordende groep hersenlozen, is Feyenoord een stuurloos schip.

Op naar de volgende trainer die OUT moet.

28-10-2019 21:34

marcel achterhof +82

Weet je niet natuurlijk jochie, en maar schreeuwen kansloze pipoo

28-10-2019 21:07

lauwersfr +889

Jammer dat het niet gelukt is voor hem, bij zijn aanstelling geloofde ik er echt wel in.
Vorig jaar miste je onder Gio vaak wat strijdlust, ik dacht dat Stam zijn krijgers mentaliteit er wel zou kunnen in rammen.
Jammer, maar het is niet gelukt.

Al is het zeker niet enkel zijn fout, het bestuur en het elftal heeft nog veel meer boter op het heeft.

Ik ben benieuwd wie er nu gaat komen, ik ga bidden dat ze niet met Kuyt gaan afkomen. Want die zit de laatste tijd wel erg vaak in de tribune, dat ze zelfs al training gaan uitstellen bij de jeugd..

Ik hoop dat ze voor lazlo boloni gaan.
Heeft Cristiano Ronaldo vroeger laten debuteren.
Heeft standard na jaaaaren nog eens kampioen kunnen maken.
Leverde zeer mooi werk bij Antwerp, maar zit nu in het jaar te veel denk ik.
Kan perfect een elftal laten spelen naar hun kunnen en kan goed een organisatie uitzetten.
Volgens mij echt de geschikte man...

28-10-2019 20:46

FcTussenjaar +18

Ja leuk verhaal maar wordt gewoon Kuyt en we gaan nog meer naar de klot3

28-10-2019 20:48

lauwersfr +889

Vrees er echt voor, zou typische Maasgebouw keuze zijn en goedkoopste

28-10-2019 20:51

FR_in_hart_en_nieren +837

Eindelijk goed nieuws ! Kuyt naar voren schuiven als traîner en blik op de toekomst.

28-10-2019 20:44

remco112 +16288

Kuyt?!!!! Waarop gebaseerd?

28-10-2019 20:44

FR_in_hart_en_nieren +837

Mentaliteit en een man van de club, ook ivm kosten.

28-10-2019 20:47

remco112 +16288

Mentaliteit. Ik heb liever goed voetbal.

28-10-2019 20:55

FR_in_hart_en_nieren +837

Daar heb je toch ook mentaliteit voor nodig?

28-10-2019 20:57

remco112 +16288

Mentaliteit hoort standaard te zijn. Termen als 'hard werken, over mijn lijk, door het vuur' kan ik helemaal niets mee.

Heb jij de onder 19 gezien dit jaar?!! Dan snap je waarom er zoveel kritiek op Kuyt is. Hij bakt er helemaal NIETS van!

28-10-2019 20:59

lauwersfr +889

0,0 ervaring als hoofdcoach.
Dan direct bij een "topclub"

Voor mentaliteit had je even goed stam kunnen houden.
Dat was ook een beest als speler

28-10-2019 21:18

lauwersfr +889

Ow God nee, je kan zo solliciteren in het Maasgebouw ;)

28-10-2019 20:46

beppie172 +65739

Die heeft geen papieren dat ie daar mag zitten. En die heeft vorig jaar het kampioenschap bij o19 vergooid met alle talenten. En dit jaar is het erg matig. Daarnaast heeft ie het erg druk met allerlei nevenactiviteiten. Voorlopig nog maar even niet.

28-10-2019 20:52

FR_in_hart_en_nieren +837

Hij kan vanaf february (mits hij slaagt) de trainer van Feyenoord worden.

28-10-2019 21:04

beppie172 +65739

Laat ie maar als assistent erbij gaan zitten. JP naar o19.

28-10-2019 21:07

Kapelle +1058

Tsja. Na die persconferentie zat het eraan te komen.

Met dank aan de heer Van Bodegom. Waar is deze man nadat hij opeens van de horizon verdween omdat hij zo nodig naar Hawaii op vakantie moest? Hij zou wel even schoon schip maken. Probleem is, als je iedereen eruit werkt zonder capabele vervangers te hebben, wordt het een puinhoop. Dus Van Bodegom, dank je wel voor deze teringzooi. Tuurlijk heeft Stam fouten gemaakt en ik was ook twijfelachtig over zijn capaciteiten. Maar met zo'n chaos boven je is het nooit gezond om te werken. En eerlijk gezegd, dat zag je duidelijk aan Stam.

28-10-2019 20:43

ricodetico +12982

VVV - Feyenoord 0-5
Schokeffect

28-10-2019 20:40
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties