Advocaat: ''Dan kan ik wel leven met 1-1''

Advocaat: ''Dan kan ik wel leven met 1-1''

Feyenoord is in Groningen blijven steken op een 1-1 gelijkspel. Vooral in de tweede helft had de uitploeg het erg lastig met de Groningers. Trainer Dick Advocaat kan dan ook leven met het resultaat.

"Gezien het verloop van de wedstrijd eigenlijk wel. Groningen speelde heel agressief en met een heel vervelend systeem. Een soort 4-2-2-2. Het is heel lastig om daartegen te spelen. Het was heel veel vechten, heel veel strijd en heel veel beleving. Het voetbal was niet altijd even goed. Dan kan ik wel leven met een 1-1."

In de wedstrijd namen de scheidsrechter en VAR twee dubieuze beslissingen. Op beide reageert Advocaat voor de camera van FOX Sports. "Volgens mij was het een terechte strafschop, dat heeft hij goed gezien. Het was wel totaal onnodig, want het was geen kans. Dat zei Toornstra zelf ook."

Met de beslissing om Te Wierik na een overtreding op de doorgebroken Sinisterra slechts geel te geven kan Advocaat minder goed leven. "Ik sta hier niet om die jongen een rode kaart aan te praten, maar iedereen kon zien dat dit rood is. Het gebeurde vlak voor mij: hij legde z'n arm om z'n nek en hield hem vast. Sinisterra kon zo doorlopen naar het doel. Of hij nu wel of niet de bal nog kon hebben, het is een rode kaart. Dit was de laatste man."

Lees meer over
Jens Toornstra Luis Sinisterra Dick Advocaat
Plaats reactie
666

FR-Arnhem +51715

Hij heeft de Feyenoord mentaliteit al snel te pakken. Leven met 1-1 bij Groningen, rot op zeg

25-11-2019 16:55

helenuh79 +0

Wil je hete lovende gesprekken voeren?
Je bent op de goede manier!

http://www.kisstok.com
?

25-11-2019 16:04

elizabethoa94 +0

Ontzagwekkende kuikens wachten hier op je!

http://www.kisstok.com
?

25-11-2019 14:46

chrissy +1018

als je zo verschrikkelijk laf voetbalt, ja dan mag je blij zijn met 1-1, maar wij willen voetbal zien, druk naar voren, betere en snellere combinaties, schoten van buiten de 16m zijn ook niet verboden, en Berghuis is ook geen schim meer van wat hij was in de tijd met St Juste en ook met Nieuwkoop speelde hij veel beter, Geertruida is niet van nature een rechtsback, en dit is in zijn spel ook te zien, en Malacia speelde ook een hele slechte pot, met heel veel en ontzettend dom balverlies, vond het ook vreemd dat hij niet werd gewisseld, maar er waren er meer ver onder hun kunnen gisteren, en dan ga je een speler die wel gevaar kan stichten wisselen.

25-11-2019 14:28

Burton93 +3

Berghuis moet zich teveel met andere dingen bezighouden dat is ook het juk van die aanvoerdersband.
hij staat wel steeds met : wat moet ik met zo'n bal, kun je nou echt niet nadenken?? begrijp niemand mij nou??"

En dan heeft ie het over de spelers om zich heen, vooral sinesterra die alleen maar egoistische keuzes maakt en daar heeft iedereen last van. AL weken is dit aan de gang.
We hebben inmiddels een zuid- amerikaanse enclave en blijkbaar zitten zij op een andere lijn dan de rest.

Want hoe kun je nou zo egoistisch blijven, zonder dat iemand je op je donder geeft?
Ja van advocaat. lekker schuilen achter de trainer en daar je gedachten spuien.
misschien een lesje spaans pakken in je vrije tijd mannen. komen we allemaal veel verder mee zo te zien.

Die goal was nooit gevallen als sinisterra op het middenveld die bal had gepakt, ipv larsson.
Die jongen doet echt alles fout wanneer hij andere spelers moet lanceren of afhankelijk is van andere spelers.

Constant buitenspel staan terwijl je maten opbouwen kan echt niet, dan snap je niets van het spelletje.. of niet meelopen om een speler af te dekken. maar daar was kokcu ook veels te lui in , die moet echt veel meer vuile meters maken. Voetbal bestaat niet alleen uit aanvallen, ook al ben je aanvaller of aanvallende middenvelder..

Vuile meters zijn dus niet de terugloopmeters maar het het op tijd afdekken van een man, zijn directe man is nl. altijd aanspeelbaar en mag kappen draaien en voorzetten geven.. waar iedereen en vooral toornstra de longen uit zn lijf loopt laat deze jongen alles schieten..

wat hebben ze hem geleerd op die opleiding??

25-11-2019 16:23

karbonkel +20

Valt toch weer op dat Berghuis weer wat grote kansen liet liggen, doodzonde

25-11-2019 10:39

maryli96 +0

Ontzagwekkende kuikens wachten hier op je!

http://www.sexia.club
?

25-11-2019 10:21

maryna85 +0

Het is tijd om een vaste vriendin te vinden.
Veel alleenstaande dames wachten hier > http://www.sexia.club
?

25-11-2019 08:02

Zuiderleeuw +5

Ik ben het 100 % met jou eens Ronnieb.

25-11-2019 07:20

vooruit +0

Groningen was lastig ze hadden al een goede reeks ook Az kwam niet verder als een gelijk spel

24-11-2019 23:16

fc_baco86 +64

Het is te bizar voor woorden, geel kan niet eens. Het is of niks of rood!

24-11-2019 23:11

vHanegem +2

Is er nu geen andere RB?? Want Geertruida zakt wederom zwaar door het ijs.

24-11-2019 22:50

ronnieb +788

Ik niet. We zijn 100% genaaid. Vermeer heeft geen redding hoeven te verrichten. Zelf hebben we drie top kansen gehad en had de penalty nooit gegeven mogen worden ivm buitenspel.

Ook natuurlijk 100% rode kaart.

24-11-2019 22:49

Dommeloempia1 +20116

Ook advocaat kan Niks met dit team.

24-11-2019 22:00

domo +1808

Rot op. Wij als feyenoord zouden nooit met een gelijkspel moeten kunnen leven. Winnen is het enige wat telt.

24-11-2019 21:38

maaartijn +15820

Ik denk dat hij het gezien de verhoudingen in het veld terecht vind.

24-11-2019 23:10

FR-Freggle +8

Gewoon ons niveau.

24-11-2019 19:46

Frankster +21254

Met zoveel blessures is 1-1 toch niet zo slecht

24-11-2019 19:28

frankyboy +6842

Met zo weinig kwaliteit is 1-1 toch niet zo slecht

24-11-2019 19:28

rkfr11 +0

Met zulke backs is 1-1 toch niet zo slecht.

24-11-2019 19:33

Gesse +6940

Met name het laatste en alles daarvoor. Ik heb gijpie een keer horen zeggen dat de backs de belangrijkste positie op het veld is. Er komt geen speler op het veld zo vaak aan de bal, komt mee op, komt in scorings & voorzetposities en dient vaak de redder achterin te zijn.
Alles wat geen enkele back bij ons heeft helaas

24-11-2019 20:36

inzaghi99 +0

We moeten gewoon realistisch zijn. Als we top 5 eindigen hebben we 't goed gedaan. En top 5 haal je met 10 nederlagen en 10 gelijke spelen ook nog wel

25-11-2019 00:21

Den-Fan1975 +320

Wat spelen wij toch veel te traag. Ballen die aangenomen worden stuiteren eerst op. Als hij eindelijk onder controle is lopen we dom naar een kant waar we niets kunnen, of de tegenstander heeft de bal al.
Al met al meer strijd en beleving, maar wat een vreselijk matig elftal hebben wij.

24-11-2019 18:59

ariejanscharie23 +0

Mee eens, dat onze vrienden niet kunnen voetballen, dat heb ik geaccepteerd. Maar een bal normaal aannemen, dat moet toch kunnen.

24-11-2019 22:32

hasil +8

Feyenoord is gewoon op zijn Hollands gezegd gewoon genaaid. Natuurlijk is dat geen penalty. En die speler had gewoon rood moeten hebben. Als Feyenoord dit had gedaan dan had hij hem wel gegeven. Verdiend of niet verdient doet er niet toe. Deze scheidsrechter heeft 2 heel grote fouten gemaakt. Tegen 10 man win je die wedstrijd gewoon

Voor de rest eindelijk eens een gedisciplineerde ploeg zien spelen die relatief weinig domme dingen deed in vergelijking met de vorige periode. Fer blijft heel matig. Heeft veel te veel tijd nodig een bal te spelen. En Toornstra had zijn dag niet. Aanvallend heeft hij door een slechte voorzetting een hoop mogelijkheden verprutst.

24-11-2019 18:53

Den-Fan1975 +320

Hoezo geen penalty?-hij schopt hem onder zijn hak. Toornstra was vandaag gewoon vreselijk slecht. Waarom laat hij die man niet naar de bal gaan. Rand zestien met rug naar de goal...

24-11-2019 19:00

FrNiels2017 +157912

Wij zijn voor Feyenoord, aangenaam

24-11-2019 19:20

Den-Fan1975 +320

Klopt. Maar daarom kan een penalty voor de tegenstander nog wel terecht zijn

24-11-2019 19:58

remco71 +21

Zou de beelden maar eens terugkijken Toornstra raakt hem amper. Was gewoon makkelijk gegeven. Andersom hadden wij hem niet gekregen we zijn gewoon genaaid. Was zeker ook geen rood volgens jou

24-11-2019 20:35

Den-Fan1975 +320

De penal was gewoon terecht. Dat gezeik altijd dat wij het niet hadden gekregen. Was vreselijk dom van Toornstra en hij raakt hem.
Rood was volgens mij zeker op zijn plaats geweest.

Maar helaas kunnen wij alleen wijzen naar alles wat zo genaamd tegenzit. Dat doet ons,bestuur ook. En dat is nu net de reden dat wij allang geen top meer zijn.

24-11-2019 21:08

FrNiels2017 +157912

Hij ziet hem helemaal niet aankomen he

24-11-2019 23:12

ronnieb +788

Penalty had niet gegeven mogen worden ivm buitenspel.

24-11-2019 23:01

ronnieb +788

De penalty had nooit gegeven mogen worden ivm buitenspel. Kijk maar naar de herhaling. Serieus waar. 100% buitenspel.

24-11-2019 23:00

JDN1987 +23443

In deze staat is 1-1 prima in groningen. Het was ook 1–1 met kuyt vilhena en elia

24-11-2019 18:35

De-Zuidhaven +9

Het was ook 0-5 met Kuyt, Vilhena en Elia.

24-11-2019 18:50

tussenjaar +6274

Het was 0-5 met Kiprich, de wolf en Fraser

24-11-2019 21:45

PindakaasFR +133

Voetballen is onmogelijk met Fer op het middenveld.

24-11-2019 18:31

FrNiels2017 +157912

Terugverlangen naar Clasie he?

24-11-2019 19:21

PindakaasFR +133

Doet het geweldig bij AZ idd.

24-11-2019 19:38

FrNiels2017 +157912

Deed het bij ons beter dan Fer iig

24-11-2019 22:20

PindakaasFR +133

Veel slechter dan Fer kan ook bijna niet dus dat is vrij makkelijk.

24-11-2019 23:36

FrNiels2017 +157912

Ach, je weet heus nog wel dat wij het daar toen ook al over gehad hebben. Clasie speelde grote delen van de tweede seizoenshelft gewoon goed.

24-11-2019 23:45

PindakaasFR +133

Was een periode niet verkeerd nee. Maar daar hebben we er meer spelers van gehad. En gezien hij al jaren nergens een basisplaats kan veroveren en potten kan breken heeft Feyenoord gewoon een goed besluit genomen hem weg te doen. Gaat alleen maar (nog) minder worden).

24-11-2019 23:47

FrNiels2017 +157912

Nu zitten we met Kelly en Fer. Was ook gratis. Kon je je niet echt een buil aan vallen.

24-11-2019 23:50

PindakaasFR +133

Die kunnen er idd geen reet van. Maar spelers binnenhalen die er geen kut van kunnen is bij Feyenoord al 40 jaar het geval.

24-11-2019 23:52

FrNiels2017 +157912

Toch had Van Geel wel zo zijn uitzonderingen

25-11-2019 00:01

Kameradski +8

Waar stond Fer? Pffff

24-11-2019 20:10

frankyboy +6842

Eerste helft was van wat Feyenoord aan kwaliteit heeft prima. Het stond goed, er was druk en er was dreiging. Maar meer dan dat zit er niet in. Botteghin, Geertruida, het is minder dan wat clubs in het rechterrijtje hebben staan. Fer loopt als een veteraan erbij met een handelingssnelheid die bizar laag ligt en telkens balverlies lijd. En voorin is het een gepriegel, die spelen zo verschrikkelijk moeilijk en kiezen nooit voor eenvoudige oplossing. Heel matig elftalletje en Dick kan dit hooguit nog richting plek 4 of 5 krijgen. Dat is maximaal en is Groningen uit gelijk een prima resultaat. Stam had hier overigens verloren met deze ploeg.

24-11-2019 18:26

ruudgeels +199

Geertruida zou bij Excelsior nog op de bank zitten..

24-11-2019 17:42

De-Zuidhaven +9

Echt he mensen kraken die gozert af terwijl die geeneens op zn positie speelt hahaha

24-11-2019 18:50

Djeekop +1275

Ben er wel klaar mee. Glory hunter dan maar. Maar dit kost teveel energie. De club is in alle opzichten ziek. Respect voor diegenen die iedere wedstrijd vol blijven aanmoedigen.

24-11-2019 16:48

grijs94 +0

Ik snap niet dat mensen dit kunnen. Donderdag ga je er toch weer voor zitten, thuis op de bank of in het stadion. De club is inderdaad een grote kloten zooi, maar daar kunnen onze spelers niets aan doen. Blijf achter het team staan, dat verdienen ze. Ik heb vandaag voor de tweede keer een hecht team gezien, na Porto-thuis. Laten we hopen dat deze gasten dit doortrekken, voetballend is het gewoon niet veel bijzonders. Maar als ze elke wedstrijd 200% geven, hebben ze mijn sympathie.

24-11-2019 17:16

FrNiels2017 +157912

En zo hoort het

24-11-2019 19:22

Kameradski +8

Klopt, en dat is vandaag ook waarom je dat punt pakt. Laat die sukkels maar die alleen kunnen zeiken, dat Groningen heeft zeker geen misselijke ploeg. Gewoon goed gedaan, gezien een toornstra die al weken uit vorm is, geen Haps, geen jorgensen.

24-11-2019 20:13

Spiderpig +177052

Nou ik niet...

24-11-2019 16:47

FrNiels2017 +157912

Vaarwel dan maar

24-11-2019 19:22

1234567890 +178070

Denk zelf dat Dick voor de tv camera kan er mee leven ,maar Feyenoord verlaat ik einde van het seizoen en het boeit me eigenlijk niks.

24-11-2019 16:43

Tapiaz +28566

Ook vanmiddag weer een aantal spelers die onder hun kunnen spelen (of kunnen ze gewoon niet beter?) Toornstra heel slordig, Kokcu heel erg matig en domme acties en dito balverlies, Malacia die soms echt vreselijke dingen doet en ook Geertruida moet nog een hoop leren. En dan mag je blij zijn met een gelijkspel in Groningen. Maar hopen dat er in de winterstop wat los komt op spelersgebied

24-11-2019 16:42

grijs94 +0

Ik vond Kokcu vandaag niet zo matig als jij schetst. Hij heeft geen spelers om zich heen die combinatievoetbal kunnen spelen, je ziet hem zoeken. Lopen met de bal moet hij inderdaad niet doen. Kokcu is goed in de kleine ruimte, het korte tikwerk beheerst hij prima. Hij is tweebenig, heeft het overzicht en zoekt het daar waar mogelijk altijd vooruit. Maar als je een bal naar Toornsta of Fer speelt, zelf door beweegt en hem dan niet terugkrijgt... Dan ga je de moeilijkere opties zoeken. Kokcu begint veel meer inhoud te krijgen, ik geniet van zijn werklust. Deze jongen is de enige middenvelder in onze selectie met het juiste niveau. Graag zou ik hem aan de rechterkant zien, met Berghuis voor hem en Karsdorp achter hem. Bewegende spelers, die ook combinatievoetbal kunnen spelen.

24-11-2019 17:22

Tapiaz +28566

Ja hoor, ik ben zeker een fan van Kokcu, maar hij kan veel beter dan vandaag. Moet wellicht nog groeien, en op ons huidige middenveld is het natuurlijk niet even lekker tikken haha. Maar altijd opstellen.

24-11-2019 17:25

frankyboy +6842

Kokcu moet meer inhoud krijgen. Steevast is hij de eerste helft veel meer aanwezig dan de tweede helft.

24-11-2019 18:21

FR-JJN +12880

Idd een knappe prestatie met zulke waardeloze controlerende middenvelders

24-11-2019 16:28

ringostar +9

Nicolai Jorgensen laat ons weer in de steek !
Gauw verkopen in de winterstop een echte spits kopen dan !

24-11-2019 16:22

keepertje +550

Als die niet presteert kun je hem ook niet verkopen dan wil niemand hem hebben.

24-11-2019 16:23

2vfr1999 +12

Contract ontbinden zo klaar met die gozer.. lekker terug naar Denemarken miss dat ie daar weer opbloeit zie Fischer

24-11-2019 16:33

FrNiels2017 +157912

Sssst je verpest de FIFA-illusie

24-11-2019 19:23

Spiderpig +177052

De grootste fout die feyenoord gemaakt heeft is geen 2e spits te kopen....Hoe verzin je het

24-11-2019 16:49

FrNiels2017 +157912

Nee joh, ligt gewoon aan Van Geel nog. Als we in de piramide hadden gezeten was Vente Europese top geweest nu.

24-11-2019 19:23

Spiderpig +177052

Ja bij fifa 20 zeker?

25-11-2019 10:41

FrNiels2017 +157912

Daar zeker ja

25-11-2019 10:42

moguhhsabel +0

En ut zal dit jaar nie veel beter worden ook.... tis gewoon zo

24-11-2019 16:11

moguhhsabel +0

ut was gewoon weer geen klote...

24-11-2019 16:08

kullekefeyenoord +3

Vermeer, Botteghin, Fer, Toornstra, Larsson zijn middenmoot materiaal of nog minder. Geertruida mist het niveau, Malacia en Kökcü kunnen misschien nog top worden, maar zijn het duidelijk nog niet en zijn nu hooguit subtop. Alleen Berghuis, Sinisterra en Senesi zijn van (eredivisie) top niveau. En dat is te weinig.

24-11-2019 16:08

Degekstuh +5476

Ik kan niet leven met een 1-1 FEYENOORD ONWAARDIG DIT HELE PAUPERZOOITJE

24-11-2019 16:07

FC Apendrecht.nl +29789

Je kon gewoon 6e staan......

24-11-2019 16:04

wilbert17 +23477

Ik hoop dat we daar aan het einde van t seizoen wel staan.

24-11-2019 16:17

hoekieuitzoekie +21755

Daar ga ik weer... Je kunt niet verwachten dat je voetballend iets klaar speelt met een as van Botteghin, Fer en Toornstra!!!

Ik snap werkelijk niet dat er zoveel weerstand bij trainer binnen Feyenoord is om simpelweg door te selecteren. Hoe kan je nou spelen met een "spelmaker" als Fer? Kan helemaal niks met een bal, speelde de eerste 5 ballen vandaag ook weer totaal verkeerd in. Verkeerde keuzes, verkeerde snelheid aan de bal en op het verkeerde been of helemaal niet op een been, maar gewoon voorlangs of achter de man. Dat is dan de speler die ons aan het voetballen moet krijgen, hahahaha. En als het Fer niet lukt in de opbouw dan zakt Toornstra in om een masterclass bal verkeerd aannemen te geven. Lachwekkend!

Burger heeft misschien het gewenste niveau nog niet, maar zet die jongen nou eens een paar wedstrijden tegen de mindere goden in de Eredivisie op 6. Hij is ook gewoon een jeugdspeler die een ontwikkeling door moet maken zoals Kokcu dat nu doet, en zoals Fer en Toornstra ook mochten doen toen ze net bij Feyenoord 1 zaten. Maar als Burger zich 10% ontwikkeld heb je al een betere speler dan Fer of Toornstra, EN iemand die nog wat geld waard is.

Ik word er zo schijtziek van dat het steeds de oudere, zogenaamd betrouwbare, garde is die het laat afweten! Steeds Toornstra die er een teringzooi van maakt, steeds Fer of Karsdorp of Narsingh die een zware onvoldoende halen. Vorig jaar Clasie en Martina die als slechtste man van het veld kwamen. SELECTEER DAN DOOR! De duurst betaalde spelers zijn bij ons de slechtste van het veld. Klaar mee!

24-11-2019 16:04

Wery1953 +1402

Fer heeft een contract voor een jaar; ik neem aan dat het daarmee eindigt. Karsdorp is op huurbasis, dus die gaat terug na 1 jaar.
Toornstra is gewoon een ramp met zijn foute passes, veelvuldig balverlies enz. enz. Dat is wel een speler waar je op zou moeten kunnen vertrouwen, maar in praktijk is dat dus niet zo. Zet hem maar op de bank.
Geef Burger inderdaad maar een paar weken de kans; in de competitie doe je toch niet meer mee.

24-11-2019 16:08

peturrrr +0

Helemaal mee eens. Dat Geertruida en Kockü balverlies lijden kan ik nog hebben maar Toornstra heeft vandaag werkelijk niks goed gedaan met de bal. Sterker nog: strafschop veroorzaakt en toen hij vrij voor de keeper werd gezet sprong voor de honderdduizendste keer de bal vier meter van zijn poot. Daar word ik nou doodziek van..

24-11-2019 16:09

hoekieuitzoekie +21755

Precies dat moment ja. Ben je in de aanval en alle gevaar wordt er weer uit gehaald door Jens omdat hij geen bal kan aannemen. Verschrikkelijk. In de opbouw maakt hij ook niks klaar. Is alleen aanspeelbaar als hij zich in een sprint achteruit begeeft en los gelaten wordt door de tegenstander. En als hij dan de bal krijgt kan hij maar 1 kant op... achteruit! Dat rennen en verdedigen is nuttig tegen Ajax, PSV, AZ of in de EL, maar als er gevoetbald moet worden schaam je je dood.

24-11-2019 16:16

kuurie69 +13211

Met jeugd die veel te licht is ????

24-11-2019 16:29

OkkerseHansweert +1709

Je hebt gelijk met Burger, maar wij zijn momenteel zelf een van de mindere goden in de eredivisie....

24-11-2019 16:45

whasjoewahn +16580

Geen speld tussen te krijgen Hoekie.

Advocaat voegt ook helemaal niets toe. 'Zet het zogenaamd goed neer...'

24-11-2019 16:52

kuurie69 +13211

Lekker op jeugd vertrouwen die veel te licht is en nog minder kunnen dan de spelers die er al staan

24-11-2019 17:00

hoekieuitzoekie +21755

Burger is technischer dan Toornstra en Fer. Ja hij komt nu nog tekort, dat zeg ik volgens mij ook... start die jongen op 6 tegen de zwakkere tegenstanders en zorg dat hij zich ontwikkelt! Hij heeft het fysiek en de techniek om een goede speler te zijn op 6, met name in de opbouw. Je weet met Fer en Toornstra toch 1 ding zeker: het is niks en het wordt niks! Dus waarom niet doorselecteren. Werkt met Sinisterra en Senesi volgens mij ook goed en die werden ook keihard afgeschreven!

24-11-2019 17:04

kuurie69 +13211

Ik ben het gewoon niet met je eens, deze jeugd gaat het niet redden

24-11-2019 17:14

hoekieuitzoekie +21755

Niet alle jeugd nee, matige lichting. Maar Burger heeft wel de potentie om beter te worden dan wat er nu staat.

24-11-2019 17:20

kuurie69 +13211

Ik vind burger ook niet nee

24-11-2019 17:35

peturrrr +0

Niks kunnen, vorig jaar een 019 die op een haar na kampioen werd? Schei toch uit. Fer, Toornstra, Botteghin die kunnen er niks meer van...

24-11-2019 17:06

kuurie69 +13211

Fysiek en mentaal komen ze dus blijkbaar nog veel tekort, was dus ook heel goed indie beslissingswedstrijd te zien

24-11-2019 17:13

BoscheBol +1

Wat ik gezien heb, is Senesi de enige die een bal bij een speler in zijn voeten kan spelen en ook over een afstand. De rest kan nog geen bal geven over 3 meter. Spelen ze hem achter de man. Lukt het dat ie voor de man komt is die bal te hard gepaast. Alleen bij dat doelpunt was een goede paas op Sini.

24-11-2019 15:53

hoekieuitzoekie +21755

Senesi was klasse. Vond steeds de vrije man VOOR hem in plaats van achteruit. Die jongen raakt zijn plek niet meer kwijt hoor. Klasse gespeeld.

24-11-2019 16:06

Wery1953 +1402

Mee eens; een positieve uitzondering vandaag.

24-11-2019 16:08

Gvv75 +1600

Idd, snel Bartje terug halen.
Geertruida kan echt dit niveau(nog) niet aan.
Malaria was ook matig

24-11-2019 15:51

JDJ +18240

Advocaat had Toornstra, Kokcu & Fer moeten wisselen rond de 60e minuut voor Tapia, Ayoub en Burger. Dan had de wereld er heel anders uit gezien. Fer heeft de conditie nog niet voor een hele wedstrijd. Toornstra speelde in de tweede helft gewoon slecht en Kokcu werkt hard maar komt gewoon te kort.

24-11-2019 15:49

fayer +376

maargoed dat jij de trainert niet bent

24-11-2019 15:52

hakuna +2074

Fer heel veel gemakzuchtig balverkies. kan echt niet. vertrouwd blindelings op zijn fysiek met een handelingsnelheid van een slak.

24-11-2019 15:56

JDJ +18240

Volgens mij was het vermoeidheid. In de eerste helft stond hij er wel.

24-11-2019 17:27

BoscheBol +1

Ik zou Nieuwkoop met de winter terug halen.

24-11-2019 15:45

feyenoord18_1993 +1592

Ja, want hij is reserve bij Willem 2. Kan die mooi bij ons basis.

24-11-2019 15:46

feyenoord18_1993 +1592

Gewoon een back huren voor een halfjaar en dan van de zomer Janmaat oppikken. Prima verdedigend.

24-11-2019 15:47

Koetje123 +170

Die is wel 31 he. Voor een rb best oud

24-11-2019 15:48

feyenoord18_1993 +1592

Klopt, maar kan wel 2 jaartjes. Dan zijn Hall/ van Veldhoven klaar om aan te sluiten.

24-11-2019 15:49

BoscheBol +1

Wij halen graag jongens die reserve staan of die 2 jaar niet gespeelt hebben.

24-11-2019 15:48

BoscheBol +1

Ik denk dat hij beter is dan Geertruida.

24-11-2019 15:49

feyenoord18_1993 +1592

Klopt Geertruida heeft helemaal niet van een back. We moeten eens stoppen met al die cv's op back zetten.

24-11-2019 15:50

Frankyvn +1844

Bij willem 2 speelt hij gewoon

24-11-2019 16:03

Dharm747 +1928

En toch denk ik dat hij beter is dan Malacia en Geertruida, beiden waren bagger.

24-11-2019 20:30

Wiepiezonderconnie +921

Senesi man of the match qua cijfers. Hoe speelde die?

24-11-2019 15:45

BoscheBol +1

Voor mij een dikke 8.

24-11-2019 15:46

Willem_B +56654

voor mij ook

24-11-2019 15:50

bradley_aap +6523

Had lekkere inspeelpasses en weinig fouten, echt goede speler.

24-11-2019 15:47

Korkiekarel18 +48212

Samen met Sini een van de weinige lichtpuntjes dit seizoen

24-11-2019 15:47

NielsvakS +0

Die Malacia kon toch echt niet. Medelijden met alle mede-Feyenoordsupporters die elke week naar zo’n slap idee loos Feyenoord moeten kijken.

24-11-2019 15:44

martien snellen +590

Dickie kan leven met gelijkspel,wat hier had je met 4-0 moeten winnen,oen die je bent.

24-11-2019 15:44

Gers +13129

Hier had je zo met 2 - 1 van het veld kunnen gaan

24-11-2019 16:05

JBH +1677

Kunnen wel concluderen dat de VAR het voetbal een stuk eerlijker maakt

24-11-2019 15:43

010_SOUTH +5006

Deze winter moet er echt een SPITS bij!!!

24-11-2019 15:42

Duimomlaag +678

Suggesties ? Daarnaast is er geld voor ?

24-11-2019 15:43

JBH +1677

Of het te betalen is weet ik niet maar SOL

24-11-2019 15:44

Bolpuntcom +11702

Odgard van Heereveen

24-11-2019 15:45

martien snellen +590

Inderdaad we missen afmaker.

24-11-2019 15:42

martien snellen +590

Tot nog toe,niks veranderd onder Dick.
Moet toch snel gaan gebeuren.
Wat een watje die Jorgenssen,weg ermee.
Hetzelfde voor Haps en Karsdorp.

24-11-2019 15:41

Bolpuntcom +11702

Haps is onze beste speler

24-11-2019 15:46

FR_Zweppie +232

Wat kan Dick eraan doen dan niemand een bal naar de zelfde kleur kan spelen?

24-11-2019 15:47

waakvlam89 +1

Niks veranderd? Nog ongeslagen na 3 comp wedstrijden dus iig meer punten dan jaap

24-11-2019 16:04

WinterswijkFR +0

Er is zeker wel wat veranderd. Achterin is het een stuk stabieler. Er is veel meer strijd en teamgeest. De gatenkaas die er telkens was in de omschakeling, heb ik nu ook niet gezien. Wissels zijn logischer. Interviews zijn een verademing tov Jaap. Hij geeft duidelijk een aantal spelers het vertrouwen, waar Jaap ook los van de blessures maar bleef wisselen. Vandaag zit het tegen, de penalty was ongelukkig en Groningen had rood moeten hebben. Ondanks dat een aantal spelers individueel dramatisch waren, is de penalty het enige schot op goal van Groningen.

Los daarvan hebben we (hoe jammer ook) gewoon mindere spelers dan de teams nu in de top 3 staan. Ik heb er wel alle vertrouwen in dat Dick ons naar plek 4 zal loodsen, dat had ik bij Jaap niet.

24-11-2019 16:08

waakvlam89 +1

Mooi verwoord. Niks aan toe te voegen

24-11-2019 16:12

MarcoF +0

We verliezen niet eens zo veel wedstrijden, maar winnen er ook bitter weinig. Zou het gemis van een spits ons misschien opbreken?

24-11-2019 15:40

ezechiel +2222

Uitverkoop!!! Toornstra, fer, Geertruida, jorgensen, van der Heijden botteghin, Malacia Nieuwkoop kokcu en nog veel meer!!!

24-11-2019 15:40

RickFR010 +327

je vergeet de slechtste; S van Beek

24-11-2019 15:41

Gers +13129

Ja en dan graag genoeg om iets voor terug te kopen

24-11-2019 16:06

Gers +13129

Haha en dan hoeven ze van mij niet eens koud te zijn

24-11-2019 16:20

ezechiel +2222

Zijn zat degradatie kandidaten en Jupiler league clubs die ze willen...zo’n dooddoener dat niemand ze wil hebben...misschien een paar goed betaalde amateurclubs die ze zouden willen hebben

24-11-2019 17:35

Gers +13129

Beek kon naar frankrijk voor ik dacht 4 of 6m dus dan is het wel even een tegenvaller

25-11-2019 09:27

ezechiel +2222

Oh ja hoe kan ik Sven vergeten...onze eigen goal specialist

24-11-2019 17:36

bobiku95 +2

Helaas niets kunnen zien, hoe was Senesi?

24-11-2019 15:38

samfeyenoordtillidie +25

De beste , deed weinig fout

24-11-2019 15:39

ph4ge +1885

Goed, een van de weinige Feyenoordwaardige spelers.

24-11-2019 15:40

bobiku95 +2

Mooi om te horen!

24-11-2019 15:42

ph4ge +1885

Net hoe je het bekijkt. Eigenlijk is het triest dat we maar 1 goede speler hebben.

24-11-2019 16:35

01Willem +24

Senesie speelde goed, een 8. De rest was minder tot slecht. Geertruida een 2, Malacia 4,Toornstra 4, de rest een 5 of een 6. Kortom een matig FEYENOORD

24-11-2019 15:42

Riccardo_FR +16

Een ruime 7. De grote man achterin al was dat niet genoeg ook door het niveau van de backs.

24-11-2019 15:42

BoscheBol +1

Waarvoor spelen wij niet 4-2-2-2 Als daar moeilijk tegen te stelen is. En dan met beleving en vechtlust.

24-11-2019 15:37

Cabral010 +844

Met wie wil je in de spits spelen dan ? We hebben maar 1 spits en die is altijd geblesseerd ?

Sinisterra Jorgensen
Larsson berghuis
Fer Toornstra/tapia
Haps senesi botta karsdorp
Vermeer

Wordt je elke week overlopen want Larsson en berghuis maken geen vuile meters

24-11-2019 15:47

01Willem +24

Niets veranderd met Dickie. Alleen Senesie verbetering. Vermeer 5, Bottegin 7, Senesie 8, Geertruida 2, Malacia 4. Kokchu 7, Tooornstra 5, Fer 6, Larson 6, sinisterra 7, Berghuis 5.
Samegevat een 6min.

24-11-2019 15:35

Frankster +21254

Vind een 5 wel heel hoog voor Toornstra. Deed werkelijk alles fout en tot overmaat van ramp nog een onnodige penalty veroorzaken.

24-11-2019 15:39

Orangina +0

Was met Malacia en Geertruida slechtste op het veld. Narsingh ook weer geen reet gedaan trouwens

24-11-2019 15:47

DirkKuyt1999 +7

Fer een voldoende? Toornstra een 5? Weet niet welke wedstrijd jij hebt gezien

24-11-2019 15:39

koolraap +62

Kokcu een 7?
Toornstra een 3

24-11-2019 15:39

ezechiel +2222

Toornstra een 2

24-11-2019 15:40
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties