Van Hanegem: ''Dat is toch andere koek dan Larsson''

Van Hanegem: ''Dat is toch andere koek dan Larsson''

Statistieken worden steeds belangrijker in het voetbal. Willem van Hanegem hecht daar niet veel waarde aan en neemt Marcos Senesi als voorbeeld. De verdediger blonk uit tegen Rangers FC, maar zijn directe tegenstander wist wel twee keer te scoren. ''Al die statistieken, die zijn toch vaak voor mensen die er weinig kijk op hebben.''

''Neem nou Feyenoord tegen Rangers FC deze week,'' vervolgt de oer-Feyenoorder in gesprek met het Algemeen Dagblad. ''De cijfers van Marcos Senesi waren indrukwekkend, las ik hier en daar. Alleen liet hij wel tweemaal zijn directe tegenstander vrij inkoppen: 1-1 en 1-2. Senesi, die komt er volgens mij wel. Maar bepaal dat aan de hand van wat je écht ziet.''

Van Hanegem haalt in zijn column ook nog twee oud-jeugdspelers van Feyenoord aan. ''Nog even voor de cijferfreaks: als basisdebutant Noa Lang nog een paar keer cijfers laat zien als gisteren, zit hij zo bij Barcelona. Maar het zat die jongen niet tegen, toch? Hij komt uit de jeugd van Feyenoord. Daar kon hij zich niet meer ontwikkelen, zei zijn stiefvader Nourdin Boukhari vorige week op televisie. En dus ging hij naar Ajax. Lang en Oussama Idrissi van AZ, die destijds niet meer nodig was bij Feyenoord, dat is toch andere koek dan Sam Larsson.''

Lees meer over
Willem van Hanegem Marcos Senesi Oussama Idrissi
Plaats reactie
666

pront010 +0

Willem weet het af en toe ook niet meer

08-12-2019 20:48

pront010 +0

Pff noa lang

08-12-2019 20:47

Turbonkie +25

Vraag me elke keer weer af wie de columns voor Willem schrijft...

04-12-2019 08:02

Legionist +1797

Statistieken beschermen je tegen gehypte spelers en makelaars die er een neusje voor hebben. Zeker op de lamge termijn liegen cijfers niet. Maar dan moet je ook onderscheiden tussen een steekpass en een balletje terug of balletje breed. Uiteindelijk zie je dan wie er niets zinvols doet met een bal en wie er wel.wat mee kan.

03-12-2019 20:14

vooruit +0

Lang soort 3 intikkers tegen twente en het is haleluje
Lang scoorde totaal in de keuken divisie 5 x en 1 assist
daar heeft niemand het over
Denk dat Bannis beter is

03-12-2019 12:36

vlo +7109

vooruit eens !
Totale onzin om die gozert de hemel in te prijzen

03-12-2019 18:09

petjeAF +43

Die jongen was in zijn tijd bij Feyenoord al openlijk voor Ajax. Het is knap van Feyenoord dat ze hem tot de Ctjes hebben weten te behouden. Het had dus niets te maken met dat hij zich bij Feyenoord niet meer kon ontwikkelen

03-12-2019 09:36

Aidan_Exclusive +7798

Zeuren om het zeuren...

03-12-2019 06:46

feyenoordforever2110 +2

Een uitspraak van Arnesen, een goede scouting, levert goede spelers op. Wij roepen al jaren dat de bezem door de scouting moet, neem ook bijvoorbeeld Vincent Jansen, andere koek dan Jorgensen. Dus Willem, wanneer ga je ons wat nieuws vertellen?

03-12-2019 00:22

beppie172 +66549

Ja joh, wereldtalent die Jansen. De scouts van de Europese top waren zeer regelmatig aanwezig op Varkenoord of op Internationale tournooien en dat was te merken toen Vincent transfervrij Feyenoord mocht vertrekken. Uiteindelijk koos ie voor Europese subtopper Almere City.

03-12-2019 00:30

Wimberto +2

Hij heeft gelijk op basis van wat we nu weten maar paar jaar terug was Idrissi een ongeleid projectiel...met weinig inzicht wat t in houdt om prof te worden. Pas bij AZ lijkt hij het te snappen..weinig mensen die een glazen bol hebben. Zeker bij jeugd is dat heel moeilijk te voorspellen

02-12-2019 22:56

FRfan67 +6824

Wat een gezanik weer

02-12-2019 22:49

Jeli +1402

Hieruit blijkt dat Feyenoord echt een totaal andere visie heeft dan bijvoorbeeld Ajax of AZ. Hier komt zelden een écht toptalent naar boven, bij die andere wel. Die Lang en Idrissi konden zich bij ons niet verder ontwikkelen, dat geloof ik direct. De focus ligt bij ons heel anders. Daarom blijven we altijd middelmaat en wordt het nooit meer top. Wij zijn blij met een Clasie, die goed kan voetballen, maar nooit beslissend was met doelpunten of assists. Vergelijk een De Ligt eens met een Van Beek, een Van de Beek met een Vilhena of een Dolberg met een Vente. Werelden van verschil en zolang je dat niet ziet of gewoon niet goed opleidt, maak je geen poep klaar. Jammer maar dat is de realiteit. En dan is er voor een trainer ook weinig eer te behalen.

02-12-2019 22:37

beppie172 +66549

Idrissi vertrok naar Groningen toen Feyenoord duidelijk maakte niet de piramide in te gaan en hij zelf wel wist dat ie de selectie niet ging halen. Janmaat is ook via een omweg alsnog bij Feyenoord gekomen, maar redde het ook niet in de jeugd. Net als Jansen waren het geen toptalenten maar met enorm werkethos wel opgevallen en (de kans op) een mooie transfer bij elkaar spelen.
Onze echt grote talenten zijn weg als ze 16 worden. Belangrijkste is dat dat gestopt wordt.

03-12-2019 00:45

frcabral +876

Hij heeft wel een punt betreft dat er zo veel jeugd spelers vertrekken omdat er geen plan is na de A jeugd

02-12-2019 22:21

StayCranked +372

altijd iets te zeiken die ouwe krent, leg het loodje maar

02-12-2019 21:40

FrNiels2017 +157525

Zo das ook niet normaal

02-12-2019 21:44

Campie +1

Dondertyfstraal jij zelf in een graf vieze gore tering malloot. Gaat lekker de cholera genieten pleuris mongool.

02-12-2019 22:05

Frankster +21254

Kalm aan hoor

02-12-2019 23:06

nummer3 +680

Weet niet welke reactie ik erger vind hoor...

03-12-2019 13:11

StayCranked +372

kleine kindjes die reageren, die liggen nou allemaal tevreden op bed omdat ze mooie sinterklaar kadootjes herbben gekregen, stelletje kindertjes

06-12-2019 08:29

willem_vos_efeffd +2777

Willem slaat een beetje door bij de ajaks krant, volgens mij predikte ie altijd dat spelers zichzelf ontwikkelen en nou is het opeens de fout van de Feyenoord trainer ?
Rot op, idool van me, maar je begint nou echt door te draaien , is er niemand die je kan helpen met je afkeer van Feyenoord ?

02-12-2019 21:19

Toddemij +970

Willem moet zelf maar eens met een lijstje potentiele spelers komen. Laat hem maar eens concreet worden wie er goed bij ons zou passen. Alleen mopperen werkt niet.

02-12-2019 21:01

k1ko +124

Willem Janssen vond ie wel wat volgens mij

03-12-2019 00:35

Toddemij +970

Ja idd, die kan dan direct naast Willem gaan zitten mopperen want die is ook al veel te oud.

03-12-2019 10:09

Plumber01 +283

Willem heeft betreft wat betreft de opleiding,lopen echt lichtjaren achter op Ajax en Az.
Om nog maar te zwijgen over ons vlaggenschip,directie en financiën.

02-12-2019 20:42

feyenoordjob +921

Wat een onzin.

02-12-2019 20:36

whasjoewahn +16580

De wekelijkse bijdrage van WvH is van een minder niveau, dan die van de gemiddelde FR12 bezoeker...

En dat zegt heel veel...

02-12-2019 20:32

FeyChris +6

Altijd dat op gehemelde 020 hype spelers en bij feyenoord kunnen ze blijkbaar er niks van volgens de media. Tijd dat de media een verbod krijgt en zich lekker bezig houd met die joodjes

02-12-2019 20:28

remco112 +16288

Het erge is dat van Hanegem nog meedoet ook!

02-12-2019 20:29

remco112 +16288

Willem wordt mij iets te zuur.

02-12-2019 20:21

1234567890 +177674

Helaas maar waar hier zie je ook dat de jeugdopleigen bij Feyenoord al jaren niks voorstelt.Dus daar moet flink de bezem door wat men ziet niet wie er talent.

02-12-2019 20:01

FrNiels2017 +157525

je even voor mij?

02-12-2019 21:45

1234567890 +177674

Maak een plaatje voor me vrij

03-12-2019 14:09

klompus88 +20272

Willem kenner en tevens held

02-12-2019 19:51

Harryrotterdammert +8

Respect voor de voetballer van Hanegem, voor de columnist van Hanegem 0. Lachwekkende man die alles binnen de club probeert te schofferen maar zelf wel Willem Janssen naar Feyenoord schrijven.

Ga lekker golven, Willem. Die jaren 70 kijk op het voetbal is achterhaald.

02-12-2019 19:24

Weekwel +1

lastig heh kritiek die gegrond is accepteren.

02-12-2019 20:11

tussenjaar +6268

Eens met Harry

02-12-2019 20:18

Bati +40215

Hij heeft vaak gelijk, maar Willem Janssen was ronduit lachwekkend inderdaad

02-12-2019 20:26

nummer3 +680

Dit verhaal van vandaag slaat natuurlijk ook nergens op.

03-12-2019 13:12

deleted106 +19

Vervelend he iemand die de vinger op de zere plek legt.

02-12-2019 20:49

tussenjaar +6268

Willem praat alleen maar onzin man

03-12-2019 13:32

hasil +8

Willem leeft nog in de middeleeuwen. Deze jongen en zijn ouders zijn hun hele leven al supporter van die club. Hij had het er voor over dagelijks met de trein heen en weer te reizen om zijn droom te volgen. Wat wil Willem? Het verbieden? Hem vastbinden? Ouwe zeurpiet is Willem geworden.

02-12-2019 19:21

Weekwel +1

welke jongen en zijn ouders?

02-12-2019 20:12

nummer3 +680

Lang en zijn ouders. Waren grote Ajax supporters terwijl hij in de jeugd van Feyenoord speelde.

03-12-2019 13:13

Errorking +0

Ja sinistera is ook steeds meer andere koek dan Larsson... maar dat is helaas ook niet zo lastig. Vind het jammer voor die gozer dat ie niet het niveau dat ie bij Heerenveen had bij Feyenoord heeft.

02-12-2019 19:12

NicoJansen +3318

Zo Willem haalt weer even uit naar de speeltuinvereniging Feyenoord.

02-12-2019 19:06

ed1966 +0

Die Noa Lang was al supporter van die neuzen toen die bij Feyenoord speelde. Zijn hele familie is dat en die hebben hem overgehaald om de overstap te maken

02-12-2019 18:52

Kesi77 +13714

Wat heeft Feyenoord er nou echt gedaan hem te behouden? Uiteindelijk is hij ook een broodvoetballer en zijn wij supporter.

02-12-2019 19:11

Dee-010 +3982

Het is heel simpel joh.

Als jij in laten we zeggen Eindhoven woont, bent voor Feyenoord, maar PSV heeft interesse in jou.

Dan zou je gestoord zijn, om niet daar te gaan spelen.. alleen omdat je voor Feyenoord bent.
Als Feyenoord later voor je komt en het ziet er daar beter uit.. ben je zo weg.

Als je profvoetballer wil worden, zul je al die kansen gewoon moeten nemen. Lang is voor Ajax maar zat in de Feyenoord opleiding.. so be it, niks raar aan.

02-12-2019 20:56

nummer3 +680

Hij was 14. Dan ben je nog geen broodvoetballer hoor.

03-12-2019 13:14

Rayven +44

Demi de zeeuw en zn hele fam zijn ras echte feyenoorders. Maar dat weerhield hem niet om in amsterdam te gaan voetballen. Aanbod en potentie tot zelf ontplooiing is bij junnie helaas groter..

02-12-2019 19:19

DV-FR1908 +628

Ja maar er staat dat Noah Lang zich niet meer kon ontwikkelen bij Feyenoord. Wat een onzin, hij was pas 13 toen hij wegging.

02-12-2019 20:01

Rayven +44

Moet je nagaan hoe slecht het dan gesteld is als een 13 jarige dat idee heeft.
We kunnen hoog of laag springen maar er is veel mis binnen de jeugd opleiding van Feyenoord.
Zoals gebrek aan visie

02-12-2019 21:53

nummer3 +680

Is natuurlijk gewoon een smoesje om niet te hoeven zeggen dat hij gewoon naar Ajax wilde. Kun je een heel verhaal van maken (zoals WvH) maar meer is het natuurlijk niet.

03-12-2019 13:15

algarve33 +87

Willem ik heb heel veel respect voor jou vanwege je prestatie,s bij mijn cluppie ik ben al 65 jaar supporter heb jou dus vaak zien spelen, maar Willem als je nou zou zeggen dat Larson nog steeds niet op zijn plek staat dan zou ik met je mee kunnen gaan, voor mij is Larson geen linksbuiten maar hij moet gewoon op 10 staan, die Sinisterra maakte een mooi doelpunt maar dan heb je het ook gehad, laten we maar zwijgen over Jórgensen, Idrissi kan toch helemaal geen verschil maken, Svensson en Linssen zou ik graag bij Feyenoord willen zien.

02-12-2019 18:41

Heyplaat +1300

mee eens Larsson hoort op 10, hij is de enige die met een vent in zijn rug 2 kanten kan opendraaien. Daarnaast heeft hij ook nog een goed schot en en steekpass.

02-12-2019 18:53

algarve33 +87

Precies, hij heeft een dodelijk schot soms vind ik het jammer dat hij niet afdrukt en dan net een draai te veel maakt maar hij kan echt wel voetballen.

02-12-2019 19:35

Weekwel +1

larsson ondanks dat die niet op 10 staat is gewoon niet goed genoeg punt uit. en sini begint steeds beter te voetballen en is nu al veel verder dan larsson in 3 jaar bij onze club is.

02-12-2019 20:13

Jali +154

Van achteren kijk je een koe in zn reet. Willem met zn gefrusteerde columns iedere week....

02-12-2019 18:31

Gers +13112

Acheraf is het mooi wonen

02-12-2019 18:44

sixtorovina +1

Toen Idrissi hier weg mocht was er werkelijk geen haan die er naar kraaide, en opeens weten alle kenners het achteraf wel.

02-12-2019 18:09

Dre3000 +6471

Ik heb wel gekraaid hoor. Maar vind wel dat ook Idrissi niet goed genoeg is voor de basis bij ons.

02-12-2019 18:51

hoekieuitzoekie +21751

Weet je wat leuk zou zijn Willem? Als je je eens verdiept in iets nieuws, zoals data in de sport, en daar eens iets POSITIEFS over zegt!

Sterk ook dat Larsson er voor het gemak weer bij wordt gehaald zeg. Alsof Idrissi zo'n geweldenaar is, daarom staan de clubs natuurlijk ook in de rij voor die jongen. Not.

02-12-2019 18:09

CoMulder +16625

Wat heeft die Van Hanegem toch met marokkanen? Lang zal geen marokkaan zijn maar zijn stiefvader wel toch? Marokkanen krijgen bij hem op zijn minst altijd het voordeel van de twijfel, opvallend.

02-12-2019 18:05

PindakaasFR +133

Idrissi was toen ook nog niet goed genoeg. En Noa Zuurstofslang is gewoon een griezel die altijd al voor ajax was.

02-12-2019 17:58

Dfr +147

triest ventje met je zuurstofslang

02-12-2019 20:24

Vianen_FR +71

Ik hoop dat er deze winter geen nieuwe spelers worden aangetrokken en dat dat geld wordt gebruikt om in de scouting en trainers te steken.

02-12-2019 17:54

algarve33 +87

Ik zou in ieder geval wel een spits erbij halen, kwalificeren voor de EL is wel erg belangrijk denk ik, met Jórgensen gaat het niets meer worden die krijg hem er niet meer in leegstaand vanaf 1 meter, hoe krijg je zo.n bal er nog over?

02-12-2019 18:43

Weekwel +1

dat je nou over zn blessures begint oke maar voor de rest is nicolas gewoon een verbetering als die in de spits staat.

02-12-2019 20:15

stamplust +24721

Van Hanegem zijn korte termijn geheugen krijgt de overhand.

02-12-2019 17:42

summer1969 +9280

Uil houden sukkel hij heeft gelijk

02-12-2019 17:44

stamplust +24721

Fabeltjeskrant jochie!

02-12-2019 17:46

nummer3 +680

Kijk eerst eens even in de spiegel anders.

03-12-2019 13:17

FR4everandalways +126641

Zoals Frank Arnesen zegt het begint bij de scouting. Bezem erdoor.

02-12-2019 17:40

CPP +3535

Voorbeelden waren ooit gescout. Gaat om plan, ontwikkeling, perspectief en uiteindelijk om winnen.

02-12-2019 19:02

FR4everandalways +126641

Scouting is al jaren waardeloos.

02-12-2019 22:52

ger_vaks2022 +0

Veel talentvolle jonge voetballers gaan nu via Sparta naar Ajax.
Bij Feyenoord is er toch geen eer te behalen.
Men laat de jeugdopleiding en scouting verslonzen en rekenen zich rijk met de komst van het nieuwe stadion.
Er wordt voor het gemak niet bij verteld, dat vanwege de financiering van de Kuip 2.0 de club zich 20 jaar blauw betaalt aan aflossing en rente voor de Goldman Sachs-bank.
Dat betekent de ondergang van een instituut.

02-12-2019 17:31

fr_1993 +78819

Feyenoord moet met de volgende clubs gaan samenwerken:
- Sparta
- RKC Waalwijk
- Ado den Haag
- Excelsior
- Dordrecht
Dan staat Ajax buitenspel, kun je jeugd de komende twee seizoenen op hun eigen niveau laten meedraaien en alles wat binnenboord blijft kan dan de piramide in.

Over drie seizoenen haal je dan de spelers binnenboord en leen je restanten uit. Ado, Excelsior en Dordrecht zijn eenvoudig aan boord te krijgen, Sparta het lastigste. Als Sparta niet meewerkt wordt het een wapenwedloop in onze achtertuin.

02-12-2019 19:14

Weekwel +1

dream on . wtf hahahahaha

02-12-2019 20:15

fr_1993 +78819

Je kunt ook wachten totdat 020 de hele achtertuin leegplukt, dan is heg bestaansrecht van Feyenoord over een jaar of 10 ook weg.

02-12-2019 22:10

Weekwel +1

ga is reëel alles bekijken wij hebben die andere clubs niks te bieden en vooral niet als we zelf 1 grote tyves zooi zijn

02-12-2019 23:46

fr_1993 +78819

Qua jeugd tussen 16 en 20 juist wel. Die vallen nu en komende 2 seizoenen in een gat. Dan kun je ze beter uitlenen en laten ontwikkelen op keukadiv-niveau.

Als je kijkt hoe Summerville zich ontwikkelt heeft dan kan dat met andere spelers ook.

03-12-2019 00:07

Weekwel +1

Maar voordat hoef je geen samenwerkingsverband te hebben?

Een samenwerkingsverband kost ook geld heh? Zit veel mee aan vast dan wat jij denkt gok ik.

Maar dat we moeten uitlenen omdat we niet met jong in kkd zitten ben ik het mee eens ja!

03-12-2019 08:24

fr_1993 +78819

Uitlenen en speelminuten fixen is ook een vorm van samenwerkingsverband.

Ik zeg niet 'koepel van samenwerkingsverbanden', maar zorgen dat de lijntjes kort zijn om spelers uit te kunnen lenen en een programma op maat te fixen voor de komende twee seizoenen. Dat is nodig om het gat te vullen tussen het nog niet kunnen meedoen aan de voetbalpiramide en de broodnodige weerstand.

Anders lapmiddelen werken niet en zoals het nu gaat valt onze jeugd tussen wal en schip.

03-12-2019 15:10

johanj34 +4106

Jij snapt er werkelijk geen flikker van hè.

02-12-2019 21:53

fr_1993 +78819

U wacht liever totdat Ajax onze hele achtertuin leeggeplukt heeft?

02-12-2019 22:19

Suri +9293

Moment opname in de jeugd. Er komt een moment dat je in de opleiding keuzes moet maken, dat erna zo een speler zich ineens ontwikkeld is het risico helaas.

02-12-2019 17:24

Hopsakeee +1392

Het pakt bij ons alleen wel erg vaak verkeerd uit.

02-12-2019 17:29

Suri +9293

Oh echt en welke spelers dan allemaal, want zo vaak breekt er nou ook weer niet iemand door na feyenoord.

02-12-2019 17:44

devliegendehollander +1652

Toch even anders, niet Feyenoord zag het niet meer zitten in Lang, maar Lang zag het niet meer zitten in Feyenoord....

02-12-2019 17:35

Suri +9293

Hij had nooit bij feyenoord. Moeten voetballen vind ik

02-12-2019 17:44

summer1969 +9280

Hoe zou dat nou gekomen zijn

02-12-2019 17:44

Suri +9293

Lag aan zijn opvoeding... Daarom ook zijn accent

02-12-2019 17:45

nummer3 +680

Omdat hij diehard Ajaxsupporter was misschien.

03-12-2019 13:18

Suri +9293

Ja dat is toch opvoeden zeker

03-12-2019 15:55

sixtorovina +1

Ik hoor Willem's onderbuik een beetje borrelen.

02-12-2019 17:17

benikben +245

Willem die hele academi is al jaren ruk !

02-12-2019 17:13

RicoFR36 +27103

Senesi blonk uit tegen de Rangers? Als je cruciale fouten maakt, kan je nooit uitblinken.

02-12-2019 17:11

rood-wit +3788

Als je middenveld niet meedoet ben je als verdediger vogelvrij

02-12-2019 17:12

RicoFR36 +27103

Die 1-1 is een persoonlijke fout van Senesi. De bal had echt voor hem moeten zijn daar. Grijpt halfslachtig in. Dat had ik niet van hem verwacht. Had verwacht dat hij zijn ziel en zaligheid in de wedstrijd zou gooien.

02-12-2019 18:29

algarve33 +87

Doelpunten tegen krijgen zijn altijd fouten, maar zijn dat verdedigende fouten of al vooraf voordat er een voorzet kan komen? want het is makkelijk iemand de schuld te geven Senesi is geen god!! en nobody is perfect, gelukkig dat Marsman is goede vorm was heb je gezien hoeveel fouten die andere maakten??

02-12-2019 18:49

RicoFR36 +27103

Ik heb het nu over Senesi, omdat er staat dat hij uitblonk. Die 1-1 is nogmaals een persoonlijke fout. Uiteraard gaan er nog meer fouten aan vooraf.

Marsman heeft overigens niet heel veel te doen gehad tegen de Rangers. Wel tegen PEC.

02-12-2019 19:13

algarve33 +87

Ik vond die spits gewoon erg sterk en Senesi had gewoon geen kans tegen hem hij kwam 1 2 stappen te laat maar is een persoonlijke fout daar heb je gelijk in.

02-12-2019 19:33

RicoFR36 +27103

Hij timede verkeerd en gaf niet alles. Hij had die bal weg moeten koppen. Hij is sowieso langer dan die Morelos.

02-12-2019 20:40

RicoFR36 +27103

Die is namelijk slechts 1,77 m lang.

02-12-2019 20:40

summer1969 +9280

Lezen pannekoek

02-12-2019 17:45

RicoFR36 +27103

Het staat in de inleiding, pannenkoek (met 3 x een n). Dat wil zeggen dat het de mening is van degene die het stukje heeft geschreven. Niet van Willem.

02-12-2019 18:21

mark_farrington +621

Die smauzen betalen gewoon meer en je hebt daar veel meer kans dat je doorbreekt. Als ouder denk je dan wel even 2x na als je kind door die enge lui gevraagd wordt.Is toch ineens je huis wat sneller afbrtaald.Dat hij al heel zijn leven ajaxfan is is natuurlijk gelul en moest hij snel zeggen om niet uitgefloten te worden als hij een keer beroerd speelt.

02-12-2019 16:47

FR_Domingo +14957

Lang was gewoon voor 020 hoor. Ben wel eens bij hun thuis geweest, 'lang' verhaal kort: speelde toen zwarte piet bij hun, Noa speelde toen net bij de Feyenoord jeugd en zat gewoon in 020 trainingspak op de bank hoor.

02-12-2019 17:03

mark_farrington +621

Wat een kutjong zeg

02-12-2019 17:36

peturrrr +0

Woont bij mij om de hoek. Verschrikkkkkkelijk naar mannetje....

02-12-2019 18:00

FR_Domingo +14957

Heeft idd wel een flinke aditute

02-12-2019 18:04

eno4 +4860

Attitude hahahhha

02-12-2019 18:24

FR_Domingo +14957

Dyslectisch ben ik maar geen probleem, geen probleem!

02-12-2019 18:47

eno4 +4860

Ik vind hem mooi. Aditütürün. Dat doen die Turken allemaal.

02-12-2019 18:57

nummer3 +680

Dat hij Ajax fan was, was al lang bekend voordat hij weg ging. Weigerde zelfs in Feyenoord kleding te lopen buiten de club.

03-12-2019 13:20

Meent +6510

Scheelt wel of je in een goed voetballend team terecht komt of hier natuurlijk

02-12-2019 16:44

Dezwartetulp +77555

Ja, dat is een kip of ei verhaal natuurlijk

02-12-2019 16:44

Solida +38051

Het kip-ei- verhaal is duidelijker dan jouw metafoor

02-12-2019 17:20

Sjeep +16082

Ja want eieren. Dino's legden eieren en dino's waren er eerder dan kippen

02-12-2019 17:33

feyenoordgazza +4012

Ajax betaalt die spelertjes gewoon veel meer .
Als dat jochie dan ook nog ajax fan is ,is het allemaal niet zo moeilijk.
Makkelijk proberen te scoren weer van wvh maar hij zou eens wat vaker niks moeten zeggen

02-12-2019 16:40

maaartijn +15820

Idrissi had zich bij Feyenoord niet ontwikkeld tot het niveau dat hij nu heeft. Want hij had amper gespeeld.

En met het niveau dat hij nu heeft voegt hij nog steeds niet veel toe bij Feyenoord.

02-12-2019 16:39

feyenoordos +11883

Achteraf praten, lekker makkelijk! We kunnen niet elke jeugdspeler een contract geven. En lang is gewoon een jood dus die zou zich nooit in hebben gezet voor Feyenoord

02-12-2019 16:36

ReetjeP +872

Heeft ook een groot deel met tactiek te maken.

Bij AZ zie je niet Wijndal continu in de nek van Idrissi hijgen, hij komt als het kan, maar verliest zijn hoofdtaak niet uit het oog, verdedigen!

Bij Feyenoord spelen we met vier buitenspelers, de backs verrassen niet door er te komen, die zijn er steeds. Dan wordt het centrum heel druk, want de oorspronkelijke vleugels trekken naar binnen en Jorgensen verzuipt daardoor ook.

Je moet gaan leren aan je backs dat ze pas gaan als de buitenspelers ze echt nodig hebben, die gaan binnendoor, back komt er overheen, geeft voorzet en normaal staan dan in en rond de zestien enkel:

De maar binnen gekomen buitenspeler, de spits en de tien of, mits anders afgesproken een kopsterke middenvelder.

Buitenspeler twee moet dan nog gewoon rand zestien/zijkant staan, andere back hooguit ter hoogte middenveld.

Ga alle acties er op nakijken, er zit geen lijn in, is dan alles te wijten aan pakweg Larsson?

02-12-2019 16:33

Frankster +21254

Wordt echt moe van deze man

02-12-2019 16:28

bowmanowns +5166

Je opleiding kon nog zo goed zijn als je zou willen, maar als hij die jongen al zijn hele leven voor Ajax is en er dolgraag wil spelen was dit vroeg of laat toch wel gebeurd. Idrissi daarentegen is een ander verhaal, is misschien ook wel een "laatbloeier" maar wie weet hebben ze er gewoon compleet naast gezeten bij Feyenoord.

02-12-2019 16:15

feyenoord1980 +2744

Frenkie de Jong voor Feyenoord
Bergkamp voor Feyenoord.

02-12-2019 16:25

Dezwartetulp +77555

Als ik door mn oogharen heen kijk, zie ik het voor me....deze gasten in een Feyenoord shirt in de Kuip....

02-12-2019 16:44
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties