''Het gaat erom wat je structureel kunt doen''

''Het gaat erom wat je structureel kunt doen''

Technisch directeur Frank Arnesen maakt zich klaar voor de eerste transferperiode bij Feyenoord onder zijn leiding. De Deen, met een indrukwekkende staat van dienst als speler, trainer en td, heeft een uitgebreid interview gegeven met het Feyenoord Magazine. Arnesen spreekt uit dat het zijn doel is om een professionele organisatie neer te zetten in De Kuip.

Wanneer een goede organisatie staat is de club snel in staat om te schakelen wanneer er iets gebeurt. ''Wat ik verder graag zou willen, is dat we mensen van binnen de club kunnen promoveren. Mensen die het goed doen, kunnen uiteindelijk binnen de club hogerop komen.'' Arnesen neemt Chelsea als voorbeeld, waar hij werkzaam was. ''Ik vind het belangrijk om mensen veel verantwoordelijkheid te geven en samen met de club stappen te laten maken. Zo wil ik bij Feyenoord ook werken.''

Daar horen ook sportieve doelen bij, zo vertelt Arnesen. ''Feyenoord moet zich weer echt als top-drie-club vestigen. Ik weet ook: als je naar de geschiedenis kijkt, zijn Ajax en PSV veel vaker kampioen geworden dan Feyenoord. Dat verschil is wat mij betreft verbazingwekkend groot, als je weet dat Rotterdam een grote stad is en Feyenoord een ongekende supportersschare heeft.''

''We weten dat het in voetbal vaak om geld gaat. Als je continu top drie of zelfs top twee wilt zijn, moet er stabiliteit zijn in wat je kunt uitgeven. Het is belangrijk of de club die stap kan maken en op strategische wijze geld kan generen waarmee we iets kunnen doen. Als technisch directeur kun je misschien een paar keer een grote klapper maken met de verkoop van spelers, maar het gaat erom wat je structureel kunt doen.''

Lees het volledige interview met Frank Arnesen in het nieuwe Feyenoord Magazine, dat afgelopen vrijdag op de mat is gevallen bij alle leden van Het Legioen. Nicolai Jørgensen siert de cover van het magazine. De spits, die momenteel geblesseerd is, vertelt uitgebreid over het huidige seizoen.

[readmore=53701]

Lees meer over
De Kuip Frank Arnesen
Plaats reactie
666

FR_Joel +2836

Moest echt hardop lachen na dit stukje 'Arnesen spreekt uit dat het zijn doel is om een professionele organisatie neer te zetten in De Kuip.'

Was ook totaal niet professioneel hoe het eraan toe ging, echt topclub onwaardig

15-03-2020 16:50

referer +629

Ik heb sinds een hele lange tijd eindelijk weer vertrouwen dat het beleidsmatig eens de goede kant op gaat bij Feyenoord.

15-03-2020 15:33

GerseGer +7259

Off-topic: Dick ging eind maart een beslissing maken over volgend jaar toch? Benieuwd of ie dat onder de huidige omstandigheden nogsteeds gaat doen.

15-03-2020 15:11

gwmd1 +4087

Arnesen beseft hoe groot Feyenoord is en het vreemd is dat wij zo weinig prijzen hebben gewonnen.
Bij dat besef begint alles als je bij zo'n grote club werkt zoals Feyenoord, we moeten een inhaalslag maken.
Voor iemand als Arnesen is er toch geen grotere uitdaging te vinden dan onze club!Een paar maanden geleden waren we in de situatie dat halfbakken bestuurders te bang waren om die handschoen op te rapen.En uiteindelijk één van de beste in mijn ogen raapt hem op...mooi toch?

En dat Dickie hier werkt ondanks dat hij in eerste instantie door vele domme supporters is weggehoond zegt veel over onze mooie club.Laten we hopen dat dat virus over een paar maanden verleden tijd is en wij met deze 2 grote mannen onze club en aanzien en status zien groeien.

Nu alleen nog een goed AD!

15-03-2020 14:34

beppie172 +65801

AD zal Voorlopig een waardeloze krant blijven.

15-03-2020 15:29

NicFR08 +5877

Wat is dit joh. Het lijkt wel op beleid. Zijn we niet gewend hier Frankie

15-03-2020 13:50

sjaarloos52h +21764

Wat betekent dat, Messias?

15-03-2020 12:50

koosvanduijn +284630

Verlosser....

15-03-2020 13:23

sjaarloos52h +21764

Dat antwoord verwachte ik al, daarom vroeg ik het. Maar dat is onjuist. Het betekent ‘Gezalfde’ en dan zie ik hier het verband niet...

15-03-2020 13:40

sjaarloos52h +21764

Je draait het allemaal om! Het betekent gewoon: gezalfde.

15-03-2020 18:45

NicFR08 +5877

Dat krijg je als je Messi cremeert.

15-03-2020 13:48

KoosRdam +17

Hahahaha!!! Hoe kom je er op? Geweldig

15-03-2020 13:54

beppie172 +65801

Die laat zich niet verassen.

15-03-2020 15:30

sjaarloos52h +21764

Ik snap de grap niet! Ook al besmet?

15-03-2020 18:46

brilletje +0

Tot nu toe doet Arnesen het goed, ik hoop dat het zo blijft en alleen maar beter wordt.

15-03-2020 11:14

Den-Fan1975 +320

En na de eerste miskoop moet ie ook weer weg, net als alle voorgangers.

Is hier altijd zo voorspelbaar. Bij binnenkomst de beste, want hij is zo goed met verkopen of kopen. Eindelijk iemand die de scouting aanpakt. Tot we een jaartje verder zijn en we nog niets zijn ingelopen op Ajax. Dan begint het gemor weer en moet hij weg, want de slechtste ooit...

15-03-2020 10:26

gwmd1 +4087

Verschil is dat je ne een echte TD hebt!

15-03-2020 11:12

Den-Fan1975 +320

Dat werd bij Van Geel ook geroepen

15-03-2020 15:08

hasil +8

Precies, het is altijd een repeterende zaak.. Alle TD's worden eerst de hemel in geprezen terwijl ze nog geen zak gedaan hebben zoals nu Arnesen. Onzin natuurlijk net zo als ze later helemaal afbranden.

Men doet altijd net alsof bij het vertrek van een TD de nieuwe TD de hele club opnieuw op moet bouwen wat natuurlijk onzin is. Het is echt niet zo dat de jeugdopleiding, scouting, aan- en verkoopbeleid een totale puinhoop is. Dat is een te simplistische voorstelling van zaken.

Maar ik voorspel je dat Arnesen of welke TD dan ook straks geconfronteerd wordt met de realiteit en dat betekent ook dat er straks ook spelers gehaald worden die niet slagen en als miskoop bestempeld gaan worden. Je kan er gewoon de klok op gelijk zetten.

Dat is het lot van een trainer en TD. Zodra de resultaten gaan tegenvallen zal de roep om een nieuwe man die zogenaamd moet gaan puin ruimen weer gaan opsteken. Arnesen weet nu al wat hem op termijn te wachten staat. Maar dat wist hij al omdat hij er elders ook al is uitgevlogen.

15-03-2020 11:32

gwmd1 +4087

Niemand kan het slechter doen als MVG...dat is nu al een feit.

15-03-2020 11:49

marcel achterhof +82

Daar pakte we toch 5 prijzen mee ook al heeft ie fouten gemaakt, maar heeft ook veel goede dingen gedaan zoals feyenoord weer financieel gezond gemaakt

15-03-2020 12:00

fr12_blyat +6945

Op het gebied van transfers en jeugd heeft Van heel het vooral slecht gedaan. En in deze tijden is het belangrijk om die zaken op orde te hebben.

15-03-2020 12:12

ladinsky +10

Jeugdopleiding ben ik met je eens, maar op vlak van transfers vind ik niet dat MvG het slecht heeft gedaan.

Guidetti, Bakkal (1e periode), Janmaat, Pellè, Berghuis, Jorgensen, Elia, Kuijt, Van Persie, Vermeer en KEA om er een paar te noemen. Allemaal voltreffers met een totale investering van ca 15m. Opbrengsten van alleen Pellè en Janmaat dekken dit al weer af.

Daarnaast een aantal aankopen die redelijk gefunctioneerd hebben en/of waar we in elk geval geen verlies op hebben gemaakt. Denk aan Boetius, Larsson, Immers, Mathijssen, Jones.

Uiteraard ook een paar missers met Willshire, Kazim, Boulahrouz, Singh, Verhoek, Clasie (2e periode) etc maar die hebben ook weinig tot niks gekost aan transfersom.

Haps is veel geld voor betaald en moeten we maar zien of we dit nog terugkrijgen. Op Amrabat verlies geleden maar als ik zie hoe die het nu in Italië doet misschien te snel afscheid van genomen.

Tot slot goede prijzen gevangen voor spelers als Clasie, Kongolo en Karsdorp.

15-03-2020 13:27

Bottleneck +3710

Hoho dit is te inhoudelijk hè ;)
Wat te denken nog van 5,5 miljoen vangen voor Fer met een half jaar contract en 5 voor Wijnaldum

15-03-2020 14:34

ladinsky +10

5m voor Wijnaldum lijkt nu inderdaad een schijntje maar was toen een faire prijs voor een speler met nog maar een 1-jarig contract.

Bovendien had Feyenoord toen geen keus. Er moest cash opgehaald worden. Met de 10,5m voor Fer en Wijnaldum hadden we weer een beetje lucht. Transfervrije aankopen toen waren Bakkal en Guidetti, en dat was een schot in de roos.

15-03-2020 14:52

beppie172 +65801

Fer heb je later ook nog 1,5m extra voor gevangen bij verkoop aan Engeland. Die heeft totaal 7m opgebracht. Maar daar moest dan weer eerst Talentpool geld af, een erfenis waar van Geel mee te dealen had. Van het restant moest er dan nog een deel in de tekorten die de club had, dus had uiteindelijk amper speelruimte en moest dus wel in de vijver transfervrij of grote gok vissen. Ook kon hij maar kortlopende contracten aanbieden want qua salarisbudget konden we niet mee met de andere topclubs. Dat had weer effect op de verkoopprijzen, want vaak werden de spelers verkocht als ze in hun laatste contractjaar zaten.

Later kwam er wel wat geld beschikbaar en heeft hij de vijver van de betere spelers uit de subtop gekozen. Toen hij die spelers haalde was bijna iedereen enthousiast (zelfs Johan Derksen) maar later kwam het gezeik. Maar ook op die spelers wordt uiteindelijk gewoon winst geboekt.

15-03-2020 15:50

Bottleneck +3710

Ja ik vond het ook meer dan prima deals vandaar

15-03-2020 17:07

Bottleneck +3710

Mensen onthouden alleen de minpunten en een groot deel is denk ik niet de tijd gewend dat we nooit een prijs wonnen...........

15-03-2020 14:35

Den-Fan1975 +320

Maar Mvg was heilig toen bij binnenkomst

15-03-2020 12:24

Den-Fan1975 +320

Witte en Gullit deden goed hun best

15-03-2020 15:09

Den-Fan1975 +320

Witte is Wotte

15-03-2020 15:10

beppie172 +65801

Ach ja, Arnesen die de scouting aanpakt die hier al jaren wordt weggehoond. Maar tot op heden stuurt hij nog niemand weg dus zullen de rapporten wel goed zijn en de kwaliteit niet zo beroerd als hier altijd wordt geroepen. Hij heeft alleen aangegeven dat er extra scouting bij moet komen, en voegt daarom een vriendje toe als scout voor Scandinavie. Wat dat betreft is ‘aanpakken’ een veel te groot woord. Ik denk dat hij de scouting gaat ‘gebruiken’ en dat dat door van Geel minder werd gedaan.

15-03-2020 15:36

koosvanduijn +284630

Dat zal een kort interview zijn van Nico

14-03-2020 21:47

mdgrdam +12854

Goed verhaal. Van Geel heeft de voorwaarden geschapen om goed beleid neer te zetten. De afgelopen jaren is geïnvesteerd in een hypermodern trainings- en jeugdcomplex en Feyenoord staat niet meer 50 miljoen euro in rood. Arnesen lijkt mij de juiste man om de volgende stappen in de verdere professionalisering neer te zetten.

14-03-2020 21:32

guc75 +10986

Lang leve Martin van Geel.

14-03-2020 22:23

Dfr +147

Ga toch weg

15-03-2020 02:50

guc75 +10986

Nee joh, ik blijf. Nemen zal als een kapotte langspeelplaat steeds zeggen dat MvG een sukkels m is geweest zonder enige vorm van visie. Hij heeft geld gemaakt door onze jeugdspelers te verkopen maar heeft de jeugdopleiding achterop gesteld bij AZ, Ajax en PSV. Optieven met MvG.

15-03-2020 08:29

guc75 +10986

Idd, heeft gegokt en verloren. Last hem aar eerst in rehab gaan...

15-03-2020 11:13

gwmd1 +4087

Elke sukkel heeft het in zich geen geld uit te geven als je dat niet hebt, heel moeilijk hoor dat doen sowieso al 2 miljoen huishoudens elke dag.
Mvg is de allerslechtste die we ooit hebben gehad.Het ergste wat hij heeft gedaan zijn die tientallen goedkope gratis of transfervrij spelers naar Feyenoord halen, die de ontwikkeling van onze jeugd in de weg stonden,waardoor onze jeugd zich niet kon ontwikkelen.Buiten die salarissen van die nutteloze brasspelers heeft Feyenoord ook geld verloren op eventuele verkopen van jeugdspelers, die het WEL hadden kunnen maken en transfergeld op hadden moeten leveren.Van alle kanten heeft Mvg ons geld gekost!Mooiste voorbeeld daaropvolgend is dat Mvg de beste WK verdediger niet eens voor meer dan 10 miljoen kon verkopen.En de rest van die spelers van dat WK ging voor nog minder weg...

15-03-2020 11:33

gwmd1 +4087

Met de toevoeging natuurlijk dat van Geel het ook belangrijk vond om de jeugd niet te laten instromen in de piramide,dat heeft onze jeugd/club 10 jaar teruggeworpen in haar ontwikkeling in alle facetten, het werkt namelijk door.

15-03-2020 11:46

Spiderpig +174662

Juist dat vind ik de grootste fout die hij gemaakt heeft.

15-03-2020 13:05

FR4everandalways +123321

Hehe eindelijk iemand die gaat investeren in de scouting. Halleluja. Eindelijk vakmensen.

14-03-2020 21:21

PindakaasFR +133

Komt erg goed over.

14-03-2020 21:10

hakuna +2065

Deze meneer spreekt als AD. Fijn iemand die nadenkt en doelen stelt.

14-03-2020 20:20

Frankster +20973

Ja, komt goed uit bij een gebrek aan een AD

14-03-2020 21:17

stamplust +24663

Goed moment om te scouten.
Oh wacht !
Ben ook benieuwd hoe op dit moment inkomsten worden gegenereerd.

14-03-2020 19:36

nlx78 +1758

Frank Arnesen is net als Advocaat, altijd grapjes maken voor de camera. Dick dan wat kleinere grapjes natuurlijk. En op de een of andere manier doet Arnesen mij aan Olivier B Bommel denken, komt denk ik door die ruitjesjasjes.

14-03-2020 19:03

octopus +0

Is voor Arnesen natuurlijk ook een geweldige uitdaging om deze grote club daar te brengen waar hij qua potentie hoort

14-03-2020 18:55

Solida +37392

Wat an sich eigenlijk onbegrijpelijk is; zo'n grote stad met zoveel potentie met zo'n grote supportersschare en dan toch structureel achter de feiten aanlopen; toch een gevalletje van falend beleid...

14-03-2020 19:06

PeturP +1

We hebben heel lang Gerard K. achter de schermen gehad, een rode draad in een periode waar ons-kent-ons en netwerkvriendjes een goed beleid hebben tegengehouden, zo blijkt maar weer. Alleen een periode onder vd Herik zijn fantastische resultaten behaald. Van 2007 tot vorig jaar, vd Herik was inmiddels de Kuip uitgejaagd door Gerard K. c.s., stond alles in het teken van een nieuw stadion en was voetbal een noodzakelijk kwaad en bijzaak.
Eindelijk lijken nu de juiste mensen op de juiste plekken neergezet te zijn en kunnen we gaan bouwen om weer structureel DE Nederlandse topclub te zijn.

14-03-2020 19:26

beppie172 +65801

Sinds MvG is binnengekomen zijn we al bezig om te bouwen en ons terug te knokken naar de top waar we horen. Arnesen bouwt daarop verder. Alleen gaat dat met kleine stapjes. Maar we zijn structureel terug in de top 4, spelen weer vaker in de poulefase van Europese tournooien, winnen ook wedstrijden tegen grote clubs en hebben een keer overwinterd, hebben mooie prijzen gewonnen en hebben geïnvesteerd in voorzieningen die nodig zijn om door te kunnen ontwikkelen. Wellicht hadden die miljoenen achteraf beter gebruikt kunnen worden voor terugkoop van aandelen (en het geld van de complexen moeten lenen met lage rente) maar dat is de koe in z'n kont kijken. Rustig maar gedegen doorbouwen dus, en niet vergeten dat Keulen en Aken ook niet op één dag gebouwd zijn.

15-03-2020 02:28

Dfr +147

Ondanks van Geel bedoel je denk ik

15-03-2020 02:51

speedy68 +3239

Van Geel heeft ook een belangrijke rol gehad maar nepsupporters zoals jij zijn alleen negatief en weigeren mensen credits te geven die dat verdienen.

15-03-2020 10:04

Dfr +147

Omdat ik niet zo positief ben over van Geel ben ik een nepsupporter?

15-03-2020 13:38

beppie172 +65801

Beargumenteer maar waarom het volgens jou ‘ondanks van Geel’ is.

15-03-2020 15:26

Dfr +147

Korte versie is zonder geld goed ( met hoop geluk) met geld niet goed.
Voetbalpyramide een hele grote blunder!

15-03-2020 18:00

beppie172 +65801

Wat was er met geld niet goed dan. De spelers die werden gehaald werden bijna allemaal met gejuich binnen gehaald. Zelfs de Snor vond ons de te kloppen ploeg voor het kampioenschap. En er blijkt dat die spelers ook gewoon meer geld op (gaan) brengen dan ze hebben gekost. Ben echt benieuwd wat er allemaal zo slecht was, dan.

15-03-2020 21:06

ernst H +4998

Goed interview, ook dat we meer zijn dan alleen een club van werkers

14-03-2020 18:54

RicoFR36 +26705

https://sportnieuws.nl/voetbal/britse-krant-spreekt-over-horrorscenario-tot-september-geen-voetbal-in-europa/

Positief: Sinisterra mist haast niks.
Negatief: Berghuis geeft zijn laatste wedstrijd voor Feyenoord al gespeeld.

14-03-2020 18:53

Harrypipo +9004

Over een paar weken is de hype wel weer overgewaaid

14-03-2020 18:54

octopus +0

nee joh dat duurt maanden voor de boel weer vrij gegeven wordt

14-03-2020 18:56

radikale +6852

Dan maar spelen zonder publiek! Als t niet anders is!

14-03-2020 18:57

RicoFR36 +26705

Gaat ook niet gebeuren, lijkt me.

14-03-2020 18:58

Solida +37392

Eerst tot september niet spelen waarna de evt. 2e golf op ons afkomt...?

14-03-2020 19:02

RicoFR36 +26705

Zou kunnen dat je 2 seizoenen geen voetbal hebt. Ik sluit niks uit.

Wereldramp dit.

14-03-2020 19:05

FACTANONVERBA +44

In de provinvie Wuhan, was de uitbraak al in december 2019... alleen hielden ze het stil totdat het zich ging verspreiden..
We zitten nu in maart.. bijna 4 maanden verder.
Als jen kijkt hoe snel het zich verspreidt en de schatting dat 70% van de wereldbevolking het virus kan krijgen.. met een incubatie tijd van 1-14 dagen en de ziekte zelf van 10 dagen.. ben je maanden verder... dit is geen gevalletje van weken meer.

14-03-2020 19:39

fr-0223 +3708

En alsnog zo naief denken dat het wel binnen een maand overgewaaid is.

14-03-2020 22:01

FACTANONVERBA +44

ik zou zeggen.. bekijk je annuleringsverzekering van een eventueel geboekte zomervakantie maar eens goed..

14-03-2020 22:22

angstgegner03 +2

Zou al die berichtgeving lekker laten gaan joh. We zien t dadelijk wel

14-03-2020 19:25

RicoFR36 +26705

Lekker makkelijk praten als je er niet zoveel last van hebt.

14-03-2020 19:43

angstgegner03 +2

Hoezo heb ik er geen last van? Ik zie wel wat de oplossing wordt, je ziet zoveel verschillende berichten in de media. Niet te zwaar aan tillen

14-03-2020 19:44

RicoFR36 +26705

Waar moet je niet te zwaar aan tillen? Aan de feiten?

14-03-2020 20:06

angstgegner03 +2

Gast, ik probeer niet het coronavirus te downplayen, zeker niet. Wat ik bedoel te zeggen is dat ik in de afgelopen dagen al 10 van dit soort "gelekte" voorgenomen oplossingen in media voorbij heb zien komen. Ik wacht daarom rustig af waarmee ze komen als oplossing.

14-03-2020 20:08

RicoFR36 +26705

Qua voetbal wel ja...

We wachten het af. Maar het ziet er wel echt slecht uit.

Laten we hopen dat het tegenmedicijn werkt en snel gebruikt kan worden. En dat het 25+ graden wordt.

14-03-2020 20:12

angstgegner03 +2

Helemaal mee eens hoor, echt niet best dit. Hopelijk krijgen we t in controle rn kunnen we snel weer door met alle fijne dingen in t leven maar ben bang dat t nog wel paar maanden gaat duren

14-03-2020 20:13

frcuracao +2

Dit gaat maandennnn durennn!!

Enigste oplossing is top 4 playoffs voor kampioenschap laten spelen.

En degradatie ook.

Zou voor Feyenoord echt top zijn dat we zo die titel kunne pakken

14-03-2020 23:39

RicoFR36 +26705

Denk dat geen club het nog echt leuk vindt om kampioen te worden op deze manier.

15-03-2020 01:09

frcuracao +2

In Belgie spelen ze kampooenschap via de playoffs.


Ik vind dat wel wat hebben dan kan je makkelijker kampioen worden. En veel top wedstrijden beter voor de ontwikkeling van de spelers.

15-03-2020 03:45

beppie172 +65801

Volgende week maken ze bekend dat het EK wordt verplaatst naar 2021. Dan is er ruimte om in mei en juni alle competities af te maken. Wellicht wordt de bekerfinale dan wel de hervatting van het voetbalseizoen.

15-03-2020 02:33

frcuracao +2

En wat als pas in juli compititie hervat kan worden?

15-03-2020 03:42

beppie172 +65801

Kan niet. Contracten lopen af eind juni en begin juli is er alweer de start van de voorronden Europees voetbal. Seizoen loopt uiterlijk tot eind juni.

15-03-2020 15:28

frcuracao +2

Ja dus dat betekent dat je Juni te laqt is om te hervatten... ik denk dat ze playoffs gaan doen om zo te bepalen wie kampioen wordt.

15-03-2020 16:59

beppie172 +65801

Eind mei en juni dubbel programma en geen playoffs

15-03-2020 21:03

radikale +6852

Als ik Frank hoor praten over zijn te voeren beleid, vraag ik me echt af wat die kneus van van geel dan heb zitten slapen al die jaren! Of dat Feyenoord zelf heb zitten slapen door v geel aan te houden! Kijk Arnesen moet zich nog wel bewijzen de komende tijd, maar ik heb v geel echt nog nooit gehoord over scouting etc! Als Arnesen doet wat ie zegt kan Feyenoord weer die club worden wat het hoort te zijn.

14-03-2020 18:53

Dre3000 +6220

Van Geel moest ons uit de slop trekken en dat is hem gelukt.

14-03-2020 19:03

angstgegner03 +2

Klopt helemaal maar hij bleek helaas niet de juiste man voor t werk dat erna kwam. Zijn balans is gwn positief over zijn gehele periode bij Feyenoord bezien maar had hij er iets langer gezeten (1 a anderhalf seizoen) dan was die wat mij betreft zelfs negatief geworden

14-03-2020 19:26

Dre3000 +6220

Ja daar ben ik het ook mee eens

14-03-2020 21:05

fayanoord +477

Hij lijkt mij wel het grote verhaal goed te zien.
Is dit goed Nederlands?

14-03-2020 18:47

ernst H +4998

Denk het wel, ze zeggen ook weleens het grotere plaatje
Of the bigger picture

14-03-2020 18:51

Theedoek +17720

Het grotere plaatje klinkt beter. Ik ken geen groot verhaal, wel een lang verhaal.

14-03-2020 18:52

guc75 +10986

Het zijn wel Nederlandse woorden...

14-03-2020 22:45

MartinosFR +0

even off topic...

‘Het Europese voetbal ligt misschien wel tot september stil’

https://www.ad.nl/europees-voetbal/het-europese-voetbal-ligt-misschien-wel-tot-september-stil~a6ee4304/

14-03-2020 18:38

FRsybe +0

Zal leuk zijn als premier league gewoon geen kampioen krijgt dit jaar

14-03-2020 19:08

MartinosFR +0

ja ben ook benieuwd hoe dit afloopt.

14-03-2020 19:26

1-fijn-oord +526

Trauma van Liverpool.

15-03-2020 09:24

nique +18

Het gaat erom dat het gezegd wordt, wellicht gaan er nu ogen open. 3 scouts.........?

14-03-2020 18:33

rood-wit +3765

Volgens mij hebben ze met Arnesen een topper binnen gehaald

14-03-2020 18:33

Babbel +4109

Het nog verder open trappen van deuren en het zeggen van zinnige dingen liggen meestal bijzonder dicht bij elkaar. Ik weet niet zo goed welke van de twee opties Arnesen hier precies uitkraamt. Ik vrees het eerste. Als er binnenkort een keer geen voetbal op tv is zal ik het hele interview met hem wel even lezen. Wie weet gaat hij daar wel iets dieper op de zaken in.

14-03-2020 18:31

mausztune +1332

Dus dit weekend is je kans om t hele interview te lezen

14-03-2020 18:40

Babbel +4109

Als de competities van Oman en Wit Rusland ook niet door blijken te gaan dan heb ik waarschijnlijk wel ergens een momentje om te lezen

14-03-2020 18:55

mausztune +1332

Hahahahaha!!!

14-03-2020 22:10

Hark +1

Ga ik gelijk lezen.
Heb vandaag Hand in Hand en Feyenoord Magzin binnen gekregen :)

14-03-2020 18:26

NicoJansen +3252

Klinkt goed hoopgevend.

14-03-2020 18:25

LeoBeenhakkert +207

Laat dat 'binnen de club promoveren' dan wel enigzins gebaseert zijn op geschiktheid.
Kijk, ik weiger mij 100% te conformeren aan professionaliteit hoor, want dan gaat voor mijn de lol er van af, ik zie het te veel in de maatschappij, dooie, kouwe kapotgeregiseerde en -geanalyseerde professionaliteit zonder nog maar enige vorm van warmte en romantiek. Daar moet je echt niet naar toe willen wat mijn betreft. Maar aan de andere kant moet je ook niet doorslaan in het mensen op een functie zetten, puur omdat het van die aardige jongens 'van de club' zijn. Je mag ze wel een beetje de voorkeur geve, maar ze moete wel iets kenne natuurlijk

14-03-2020 18:19

angstgegner03 +2

Het gaat hier om een voetbalclub die in sommige facetten helaas nog zeer amateuristisch is en onder potentieel presteert, meer professionalisme graag

14-03-2020 18:26

LeoBeenhakkert +207

Dat gezeik over gebrek aan profesionlisme binnen onze club is ook maar open deuren intrappen en gelul. Kijken als ze bepaalde maatregelen nemen om zogenaamt professioneler bezig te zijn, dat gaat allemaal ten koste van een warme volksclub, moet je jullie dan allemaal horen schreeuwen dat de club ons behandelt als klanten... Kortom, er kan altijd wel ergens op geknkert worden

14-03-2020 21:32

angstgegner03 +2

Mwah dat maakt me niet zoveel uit. Te veel mensen blijven hier hangen in hun verwachtingen van de club uit jaren 80 en 90 qua hoe open die is en bereikbaar. Ik zie graag een club die de mensen niet alleen trots kan maken an sich maar die ook om prijzen meedoet en europees zijn ding kan doen. Een club met 3 scouts kan dat niet. Van tijd tot tijd hoor je ook verhalen die je wel doen schrikken. Gun mn club wat beters dan dat

14-03-2020 21:38

louisvanderploeg +12998

Frank geeft een duidelijk signaal af en heeft een goede visie. Maar iedereen is , ook ik, nu laaiend enthousiast. Maar wat gaan we doen als Frank in de zomer een speler koopt voor 8 miljoen, die er niets van bakt. gaan we dan weer roepen Frank out. En daar ben ik dus gewoon bang voor.
Laar Frank met zijn visie zijn werk doen, en hopen dat Dick blijft en dan heb ik er alle vertrouwen in.

14-03-2020 18:17

LeoBeenhakkert +207

Haha, waarom zou je daar nog bang voor zijn Louis? Je weet dondersgoed dat dit precies is hoe zoiets gaat natuurlijk. We leven nou eenmaal in een doorgeslage waan van de dag maatschappij vol schreeuwende domme naieve menschen, en in het voetbalsupporterwereldje is dat nog veel erger, laat staan in Rotterdam... iedereen word hier zonder blikke of bloze kapot gemaakt als het wat minder gaat...

14-03-2020 18:21

xenox403 +0

Toch geweldig eindelijk iemand met visie en een plan.

14-03-2020 18:16

LeoBeenhakkert +207

Dat vond men allemaal van de Jong ook in het begin. Maar dom naief asociaal galbakkenvolk hier zal ook Frank Arnesen weer kapot maken als het wat minder gaat straks

14-03-2020 18:24

sambasam_11 +0

Huilen, altijd zeiken he

14-03-2020 18:24

angstgegner03 +2

Heeft gwn gelijk. Gros van de mensen hier is kortzichtig en onuitstaanbaar. Arnesen verricht tot nu toe goed werk en heeft een prima visie op toekomst van Feyenoord, maar het hoeft maar even minder te gaan en de messen worden hier geslepen

14-03-2020 18:27

paulus56 +256011

De messen zijn al geslepen zitten enkel te wachten tot wanner ze kennen steken.
Maar dat heb je met de jeugd van tegenwoordig

14-03-2020 18:37

angstgegner03 +2

Daar hoor ik ook bij hoor met mijn 21 jaar hahaha

14-03-2020 19:14

LeoBeenhakkert +207

Nee, ik vind het dan weer te makkelijk om de jeugd indeze af te schieten. Je zou de galbakken onder onze zogenoemde trouwe Legioen van in de 60 de kost moete geve... die zijn juist nog veel erger in hun gezanik, weliswaar minder agressief, maar veel irritanter

14-03-2020 21:29

FRlegend +17025

Structureel omhoog gaat met nieuw stadion gebeuren. Spelersbudget flink omhoog, kan je net weer niveau hoger wat spelers aantrekken. Dat zou sportief zo'n opwaardering moeten geven (meer topjeugd die binnenboord blijft en grotere talenten van buitenaf die willen tekenen) dat je transfersommen ook meegroeien. Op die manier zou je structureel een opwaardering moeten krijgen in de resultaten van Feyenoord.

14-03-2020 18:15

Korneev +5623

Deze man samen met Advocaat. Hopelijk gaan ze hem helpen en niet tegenwerken, dan kunnen we stappen maken. Dan moet wel iedereen het belang van Feyenoord na streven en niet het eigen belang.

14-03-2020 18:10

paulus56 +256011

Zal moeilijk worden
Maar een ieder met en feyenoord hart zou hier achter moeten staan en dat geloof ik niet direct.

14-03-2020 18:13

Korneev +5623

Moet het ook eerst zien, maar ben blij dat iemand het weer wil proberen en geloof heilig dat Advocaat hem steunt. Wanneer alle puzzelstukjes nu eens goed vallen, hoeven we het niet meer bij dromen te laten en kunnen we gaan genieten van een reus die echt ontwaakt.

14-03-2020 18:18

paulus56 +256011

Buiten dromen.
Misschien krijgen we een betere sponsor dan droomparken ;)

14-03-2020 18:23

Korneev +5623

ja, dat is goeie haha. Zou voor de internationale uitstraling niet verkeerd zijn. Ook dat heeft met vertrouwen van bedrijven in de 'firma' Feyenoord te maken. We hebben veel te winnen!!

14-03-2020 18:49

paulus56 +256011

De toekomst zal het uit wijzen heb op het ogenblik wel wat meer vertrouwen in.

14-03-2020 18:54

Kralingen-Crooswijk +800

Nog een zo'n interview van hem en ik kom klaar. Wat een verademing hoe deze gozer over komt. Nu nog waarmaken...

14-03-2020 18:00

schoonschip +5243

Iedereen nog fris en fruitig?

14-03-2020 18:00

Tweebenig +6

Wat is er in al die jaren gedaan!!??? Als er een nieuwe man/vrouw komt is er meestal heel veel werk. Als de mensen weggaan kunnen zich niet ontplooien. Een vicieuze cirkel? Hoeveel jaren blijft dit nog zo?

14-03-2020 17:54

Sjeep +16063

Damn....weet niet wat ik hoor man.

Goed bezig

14-03-2020 17:46

ladinsky +10

Vooropgesteld, ik ben blij met Arnesen.

Maar wat hij zegt is ook weer geen rocket science natuurlijk.

We moeten structureel meer inkomsten genereren (door nieuwbouw/verbouw), dan kunnen we stappen maken. Dan hebben we meer salarisbudget, dus betere spelers, en daarmee ook meer kans om structureel mee te draaien in CL of EL (poulefase). Dat genereert dan nog eens extra budget.

De TD moet vervolgens een slim transferbeleid voeren en af een toe een klapper realiseren.

14-03-2020 17:57

IJzerenKees +130236

een man die gezonde ambitie uit straalt

14-03-2020 17:44

antonsanting +112

Focus op jonge Nederlandse gasten liefst uit de regio steek daar je tijd energie en geld in vaak niet minder dan dure aankopen. Van wonderen, bosvelt, konterman die lopen er nu ook rond

14-03-2020 17:43

Kralingen-Crooswijk +800

Daar pluk je de vruchten pas over 5-10 jaar van

14-03-2020 18:01

tboy68 +1997

Kwamen konterman en bosvelt niet ergens uit de Achterhoek of zo? Je neemt onze regio wel erreg ruim, maat

14-03-2020 18:06

Dwightx +745

"stabiliteit zijn in wat je kunt uitgeven. Als technisch directeur kun je misschien een paar keer een grote klapper maken met de verkoop van spelers, maar het gaat erom wat je structureel kunt doen.''

Allemaal publiek geheim. Sterker nog. Bij Feyenoord allang bekend en getackeld, vandaar FC.

Toch bemoedigend dat de nieuwe TD deze koers bevestigd. Mogelijk is dit ook een argument geweest om in te stappen.

14-03-2020 17:39

ElPanzeFr +21359

Structureel meedoen a.k.a. een nieuw stadion. Hopelijk binnen een paar maanden het startschot. Alleen op deze manier kan je structureel financieel meedoen. Daarnaast is het goed dat we nu meer op verdienste gaan selecteren in het personeelsbestand, zoals te zien met de nieuwe fysieke trainer en videoanalist

14-03-2020 17:37

ladinsky +10

Ik denk nog steeds dat een verbouw van de huidige Kuip (netto) veel meer extra geld genereert dan nieuwbouw.

14-03-2020 17:48

Ferry-Tail +12

Je bent niet de enige die zo denkt. Viel het kwartje daar in het maasgebouw maar

14-03-2020 18:02

ElPanzeFr +21359

Snap je hoop wel maar denk dat we dit punt al gepasseerd zijn. We moeten op korte termijn iets realiseren en een nieuw stadion lijkt het gekozen spoor te zijn

14-03-2020 18:25

ladinsky +10

Korte termijn is verbouw veel sneller te realiseren. Kan over 2 jaar klaar zijn denk ik, terwijl nieuwbouw een paar jaar langer duurt.

Heb zelf het idee dat bij Van Bodegom steeds meer twijfel bestaat over dat nieuwe stadion.

14-03-2020 20:05

1908-1908 +578

Er gaan geruchten in Rotterdam-Zuid dat Le besmet is met het score-rona virus. Hij speelt na de lockdown in de spits

14-03-2020 17:36

JGFR12 +1731

Lee Towers in de spits ja?

14-03-2020 17:36

Tristanvh010 +5928

Arnesen schreeuwt wijsheid

14-03-2020 17:33

jordy7x_ +620

Visie en Feyenoord. Dat komt onbekend voor

14-03-2020 17:32

FR-JJN +12867

Beetje ongemakkelijk hoor dit soort wijsheid

14-03-2020 17:31

FR-Freggle +8

Top. Nu nog VVF uitkopen en Eenhoorn aanstellen en dan kun je echt stappen maken

14-03-2020 17:29

klick44 +18112

Eenhoorn voorlopig niet nodig. Er is nu rust

14-03-2020 17:43

FR-Freggle +8

Op de achtergrond is het nog een bende, en die moet opgeruimd worden

14-03-2020 18:01

klick44 +18112

Laat het eerst maar rustig nasr buiten. Over jaar verder kijken

14-03-2020 19:06

FR-Freggle +8

Je kunt ze toch pas uitkopen als je meerdere hoge sommen kan pakken, maar daarna meteen doen. We hebben 1 goede kapitein nodig, niet die nepvrienden die de macht in de club hebben en een AD kunnen neerzetten. Als het echt waar is dat ze Eenhoorn hebben tegengehouden is dat werkelijk schandalig.

14-03-2020 21:51

Ferry-Tail +12

Die twee aan het roer, dat zou wat zijn.

14-03-2020 18:04

pellevg +4433

Das zeker waar

14-03-2020 17:27
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties