Feyenoord speelt minimaal niet tot 1 juni vanwege corona

Feyenoord speelt minimaal niet tot 1 juni vanwege corona

De wedstrijden van Feyenoord tegen AZ, VVV-Venlo, ADO Den Haag, en FC Groningen mogen officieel niet gespeeld worden. Het kabinet heeft extra maatregelen genomen om verspreiding van het coronavirus te voorkomen.

Alle evenementen waarop personen samenkomen worden tot 1 juni verboden. De maatregel wordt zodoende verlengd van 6 april tot 1 juni. Het betekent dat de Eredivisie op zijn vroegst in juni wordt hervat

[readmore=53723]

Lees meer over
ADO Den haag
Plaats reactie
666

Keesouwerkerk +3048

De KNVB denkt dat voor het voetbal wel een uitzondering wordt gemaakt, onze Bond gedraagt zich wereldvreemd. De pandemie groeit nog steeds wereldwijd, er wordt dit seizoen echt niet meer gevoetbald. Laat de KNVB zich gaan toeleggen op het Bestuurlijk afronden van dit seizoen. Dat betekent het aanwijzen van kampioenen, promovendi, degradanten, toewijzing van startbewijzen aan Europees voetbal. Succes gewenst daarbij want vrijwel iedere beslissing zal worden aangevochten. Echt leiderschap wordt gevraagd van de KNVB. Als de Bestuurders van onze Bond dit tot een goed einde brengen neem ik mijn pet ervoor af.

26-03-2020 10:25

JozefCruz +1776

Deze kop kan aangepast. Mogelijk wel voetbal maar zonder publiek.

24-03-2020 17:54

deleted106 +19

Kan toch niet man. Hoe ga je dat doen met 1,5 meter afstand tussen de spelers?

25-03-2020 10:47

JozefCruz +1776

Dat is wat er is gezegd door rivm en knvb hè. Verzin ik niet.

25-03-2020 12:05

ronnieb +788

Seizoen afmaken tussen 1 en 30 Juni met publiek als volgt:

* 1 Juni Beker finale
* kampioens poule Ajax, PSV, Feyenoord en AZ uit en thuis. Totaal 6 wedstrijden
* Play offs nummers 5 tot 8 voor laatste EL voorronde plek (ook 6 wedstrijden)
* Play Offs tussen ADO, RKC, Cambuur en De Graafschp voor degradatie/promotie

24-03-2020 17:38

FrNiels2017 +155738

Dit klopt dus niet he. Nog steeds mogelijk dat er zonder publiek wordt gespeeld tussen 6 april en 1 juni. Daar wordt pas in april een beslissing over genomen

24-03-2020 17:16

medtown +5938

Gewoon in de maand Juni play-offs doen tussen de 1-4.

Commercieel is dat uit te buiten, dus wil de KNVB dat wel.
Best of 3: Winnaars spelen ook play-offs finale.

#1 tegen #4
#2 tegen #3
Winnaars van die wedstrijden ook een best of 3.

Als het dus een beetje meezit heeft de KNVB/Fox in de maand Juni 9 wedstrijden om uit te zenden. (10 incl. Bekerfinale)

24-03-2020 13:08

FrNiels2017 +155738

Dit is natuurlijk ook niet reëel. Als we de competitie niet kunnen uitstellen, dan maar een beslissingswedstrijd tussen 020 en AZ; en de bekerfinale spelen.

24-03-2020 17:17

medtown +5938

Tuurlijk is dat wel reeel. Supermaandje.

24-03-2020 17:18

FrNiels2017 +155738

Ja het zou met name voor ons en PSV fantastisch zijn, maar hier gaan de neuzen natuurlijk nooit mee akkoord

24-03-2020 17:29

medtown +5938

Dat ze moeten voetballen?

26-03-2020 10:35

ART +4

Dus AZ is nu kampioen? Die zijn dan vaker dan wij kampioen geworden in de afgelopen 20 jaar...

24-03-2020 09:31

cipolini +13803

Johan Derksen zegt 020 kampioen, maar die heeft altijd ongelijk.

24-03-2020 10:47

deleted106 +19

Ja want az staat bovenaan?

25-03-2020 10:48

cipolini +13803

AZ wint 2 keer van 020!

26-03-2020 00:08

deleted106 +19

Gaat eerst om doelsaldo. Leer de regels.

26-03-2020 11:44

feyenoord_Freak +14013

Ik ben er wel blij mee ergens want onze Topper onze Trainer Dick Advocaat is 72 jaar en ik zou het niet weten zonder hem nu als trainer dit seizoen en hopelijk tekent hij gezond en wel nog een jaar bij en vinden ze tot zo gauw mogelijk een red middel tegen deze enge Rot ziekten en is iedereen eerder gered dan de statistieken ons wijs maken .

24-03-2020 09:06

tboy68 +1990

Az heeft 2 x van Ajax gewonnen. Onderling resultaat telt. Az kampioen. Gefeliciteerd. Jammer, dacht toch echt dat we nog een kans maakten met onze inhaalrace. Volgend seizoen vanaf het begin Dickie!

24-03-2020 09:03

RonnieCGood +3

In een toernooi, nu is het doelsaldo. Hun kampioen, daar durf ik wel 2.50 op te zetten.

24-03-2020 09:07

Lucas_010 +6597

Klopt doelsaldo telt. Maar als az die inhaalwedstrijd tegen ons zou winnen en utrecht verliest bij 020 wat best reeel is zou az kampioen zijn.

24-03-2020 10:36

medtown +5938

Gewoon in de maand Juni play-offs doen tussen de 1-4.

Commercieel is dat uit te buiten, dus wil de KNVB dat wel.
Best of 3: Winnaars spelen ook play-offs finale.

#1 tegen #4
#2 tegen #3
Winnaars van die wedstrijden ook een best of 3.

Als het dus een beetje meezit heeft de KNVB/Fox in de maand Juni 9 wedstrijden om uit te zenden. (10 incl. Bekerfinale)

24-03-2020 13:07

Lucas_010 +6597

Ja en dan de onderste 2 er direct uit de graafschap en cambuur erbij en geen gezeik met promotie-degradatie play offs

24-03-2020 13:24

FrNiels2017 +155738

Ja en iedereen die op kunstgras speelt ook oprotten

24-03-2020 17:31

feyenoord95 +0

Dan moeten ze Ajax ook de kampioenschap van 2007 geven dat toen op doelsaldo naar PSV ging...

24-03-2020 18:35

beppie172 +64911

Ook SC Feyenoord wordt zo wel genaaid. Die zijn periodekampioen geworden en waren ook op stoom richting een mogelijk kampioenschap. Bij promotie zouden ze volgend seizoen Derde divisie spelen.

24-03-2020 08:26

frvakdd +0

Als je de bovenste plekken wel aanhoud om europees voetbal te verdelen. Dan moeten de onderste 2 toch ook gewoon degraderen.

24-03-2020 07:35

beppie172 +64911

Voor de wedstrijden die niet gespeeld zijn pak je de uitslagen van vorig seizoen of als ie voor het laatst gespeeld is.
Sparta- Feyenoord 0-7 (17/18)
Feyenoord - Ajax 6-2
RKC - Feyenoord 1-0 (13/14)
AZ-Feyenoord 1-1
Feyenoord-VVV 4-1
ADO-Feyenoord 2-2
Feyenoord-Groningen 1-0
Twente - Feyenoord 1-3 (17/18)
Feyenoord - Vitesse 2-1

Met 20 punten erbij in 9 wedstrijden wordt je geen kampioen, maar heb je alsnog een goed seizoen achter de rug. Bekerfinale winnen en het is een prima seizoen.

24-03-2020 02:04

Janjaapie010 +3059

Dit meen je toch niet hoop ik?

24-03-2020 04:34

beppie172 +64911

Ik dacht aan die eerste twee wedstrijden met de grote uitslagen en de kans dat we zo rekenkundig nog het onmogelijke zouden kunnen bereiken. Maar daarna kwam de realiteit uit het verleden weer naar boven: puntverlies tegen de kleintjes.

24-03-2020 08:21

senesi1908 +3623

Iedereen hier heel veel sterkte, voor degene die het virus hebben of waarvan dierbaren ziek zijn. Voor de mensen die hun baan verliezen of bedrijf. YNWA

24-03-2020 00:48

FRedS +2470

Le Monde meldt vanavond dat Ligue 1 en 2 mogelijk doorgaan in Frankrijk tot 15 juli (dit jaar).

24-03-2020 00:13

FrNiels2017 +155738

Heeft de NOS al een extra journaal ingelast?!

24-03-2020 17:31

feyenoordgazza +4008

1 juni hebben we allemaal te danken aan de mensen die lekker een dagie weg gingen dit weekend .
Bedankt !!!!

23-03-2020 23:59

wilbert17 +23475

Graag gedaan.

24-03-2020 00:07

StayCranked +372

ik deed het graag, dikke lol gehad met z'n allen :)

24-03-2020 00:16

Bal-Bal +5047

Ja en straks hebben de oudsten longontsteking doordat jullue lekker weggingen met een groepje. Ben je dan ook nog een blijhoofd. Egoisten.

24-03-2020 00:28

StayCranked +372

Boeit me niet zo heel veel, die kosten toch alleen maar geld

24-03-2020 00:29

Bal-Bal +5047

Rare opmerking.beetje stoer willen doen alsof jij de belangrijkste man bent. Zou maar nadenken over je gedrag en of je echt deze gespeelde rol wil spelen. Je bent maareen zielig mannetje

24-03-2020 00:32

StayCranked +372

Hahahaha domme jood

24-03-2020 00:34

Bal-Bal +5047

Uwer verwekker

24-03-2020 00:47

Bal-Bal +5047

Dank. U hebt gelijk.

24-03-2020 15:15

angstgegner03 +2

Mwah ik denk dat ze t sws hadden verlengd. Neemt niet weg dat t mokerdom is wat mensen deden.

24-03-2020 00:17

FeyenoordVdam +5817

Valt ook wel weer mee. Rondje wandelen om Kralingse plas met zijn tweeen moet ook kunnen, maar houd gewoon wat afstand van een ander.

24-03-2020 00:33

beppie172 +64911

Nou, meer aan de carnavalvierders en de wintersporters.

24-03-2020 01:40

FR-Alkmaar +6791

Wat dacht je van de bron, de Chinezen? Die vreten zo achterlijk alles wat los en vast zit. Hier kun je op de Vrijmamarkt nog niet ongecontroleerd een bitterbal verkopen, daar alles wat ooit geleefd heeft.

24-03-2020 07:04

FeyenoordVdam +5817

Bedoel je het vleermuizen gebeuren? Dat schijnt helemaal niet waar te zijn toch

25-03-2020 13:00

FR-Alkmaar +6791

Zijn het geen vleermuizen ( wat ik las), dan is het wel wat anders met pootjes. Laat ze boerenkool eten, word je nooit ziek van

26-03-2020 18:36

tussenjaar +6124

Seizoen na de kerst afmaken

23-03-2020 23:49

doctordesktop +9256

Mogelijk de eindstand van vorig jaar gebruiken zegt Vermeulen hahah wat een gek

23-03-2020 23:31

Dekrommert +1403

Tuurlijk. En Sparta eindigde vorig seizoen niet, dus die zijn af.

24-03-2020 00:21

FeyenoordVdam +5817

Heb veel opties gezien, maar deze is toch wel met de allerminste logica.

24-03-2020 00:34

W v H +0

In de maand juni ( indien er weer gevoetbald mag worden ) play offs:

020, Feyenoord, AZ en PSV spelen onderling voor het kampioenschap en Europees voetbal.

En de onderste 2 van de eredivisie play offs degradatie promotie tegen de bovenste 2 van de 1e divisie.

23-03-2020 23:30

louisvanderploeg +12932

Als de competitie nu afgerond zou worden en Ajax tot kampioen word uitgeroepen, zou ik het wel heel normaal vinden dat als zij weer in de CL uit zouden mogen komen, zij een substantieel bedrag over moeten maken van de KNVB naar de kleine clubs, zodat die de begroting rond kunnen krijgen

23-03-2020 23:28

frankyboy +6746

Als je de huidige ranglijst neemt als uitgangspunt voor de verdeling van plekken voor Europees voetbal kan je het kampioenschap ook daarvan loskoppelen. Dus nummer 1 wel CL maar geen kampioen. Dat is eerlijker.
Maar nog beter of play offs te spelen voor Europees voetbal. Maar de vraag is of je die tijd krijgt. Zijn wel 2 heel overzichtelijke scenarios

23-03-2020 23:54

angstgegner03 +2

Gaan zij natuurlijk nooit mee akkoord

24-03-2020 00:18

FR-Alkmaar +6791

Verdomme, we zullen waarschijnlijk nooit weten waar de eindsprint/inhaalrace eindigt. Zelfs de bonus kan vervallen. Ben benieuwd naar info over de SK’s van komend seizoen

23-03-2020 23:05

wirie010 +1814

Zal wel verhoogd worden naar 315 euro voor de eerste ring. Met kaartverkoop zijn het de smerigste boeven.

24-03-2020 01:29

GerseGer +7236

Ja, de wereld is slecht man. Iedereen wil jou een oor aannaaien. Feyenoord kaartverkoop, de KNJB, Rutte en het kartel. Het ligt allemaal aan hen. Vergeet het weer ook niet, het is altijd kutweer (oh, wacht, de zon schijnt)

24-03-2020 11:46

wirie010 +1814

Betaal jij niet elke jaar meer dan? En vervolgens kan je je kaart niet kwijt als je niet kan.

24-03-2020 11:57

frankyboy +6746

Competitie beeindigen. Voor zover de tijd er al zou zijn om al die wedstrijden in korte tijd in te halen haalt dat de druk weg en kun je alvast gaan nadenken over volgend seizoen. Zonder kampioen want 9 competitierondes voor het eind is er geen sprake van kampioen en we hebben geen situatie zoals met Liverpool nu in de PL.

Je kunt de Europese plekken verdelen via een play offs systeem in de zomer.

23-03-2020 23:05

Wdb +0

De competitie wordt uitgespeeld in een land waar geen Corona is. Bijvoorbeeld Noord-Korea.

23-03-2020 23:02

doctordesktop +9256

Dit is het beste idee

23-03-2020 23:31

tussenjaar +6124

Wit Rusland is dichterbij

23-03-2020 23:53

GerseGer +7236

Haha, het land waar waarschijnlijk "gezegd wordt" dat er geen corona is

24-03-2020 11:47

FrNiels2017 +155738

Geen corona én geen eten

24-03-2020 17:32

FLR1908 +303

KNVB heeft gesproken: We eindigen vanaf vandaag 23 maart 2020 de competitie om 22:00 , we nemen de ranglijst van de eredivisie wanneer Dick Advocaat in dienst kwam bij Feyenoord. En daarmee concluderen we dat Feyenoord de verdiende kampioen van 2020 is verklaard. Een fijne dag verder

23-03-2020 23:00

GerseGer +7236

Eens, wat een wijsheid deze man

24-03-2020 11:48

FrNiels2017 +155738

Hier valt niets tegenin te brengen

24-03-2020 17:33

Feijenoorder95 +22270

(R)overheid mietjes!

23-03-2020 22:24

vakje-e +6647

Hahaha wat?

23-03-2020 22:31

NelisHoe +4091

Arresteer deze gek.

23-03-2020 22:42

Feijenoorder95 +22270

Doe ff normaal jij

23-03-2020 23:04

huissie79 +19969

Wat ben je dan?

23-03-2020 23:02

FR_Domingo +14705

Tjaaaa afhaken en in augustus opnieuw beginnen of het huidige restant uitspelen en dan opnieuw beginnen met de punten van dit seizoen erbij

23-03-2020 22:22

hgv +0

Er is al gesproken als het seizoen hervat gaat worden er eerst ongeveer drie weken getraind moet worden om weer op een veilige manier zonder gevaar op blessures te kunnen starten. Dus als er in juni weer gevoetbald kan worden dat de eerste wedstrijden dan pas eind juni gaan beginnen.

23-03-2020 22:20

010dragert +4920

Elke dag een match hé, hopen dat Kuyt z'n boys er klaar voor zijn.

23-03-2020 22:30

beppie172 +64911

Trainen gaat wel eerder gebeuren onder strenge medische controle.

24-03-2020 03:04

lfr1908 +21989

Klinkt raar en Corona is heel erg..

Maar geen Feyenoord meer een tijd in het weekend is gewoon raar. Ik vond interland al kut, laat staan dit

23-03-2020 22:15

Rotterdammer +11198

263 euro betaald voor 2 wedstrijdpakketkaarten tegen 020

23-03-2020 22:05

ballenjongen +7

Ja, jammer joh.....

23-03-2020 23:03

Rotterdammer +11198

Money back bitches

24-03-2020 00:37

huissie79 +19969

Tja, inmiddels ruim 200 doden en het einde is nog lang niet in zicht.

23-03-2020 23:04

mdgrdam +12849

Negen wedstrijden om de drie dagen spelen: Met 25 dagen is alles afgewerkt in juni. Blijft zelfs nog ruimte over voor de finale.

23-03-2020 22:04

lsimon +1240

Gaat niet gebeuren. Als je net aan het opstarten bent gaat er echt niet keihard met wedstrijden geknald worden.

23-03-2020 22:07

Eddepeddy +2253

Wedstrijden 2x 30 minuten maken.

23-03-2020 22:46

Mrunterwijst +10580

Benieuwd hoe ze dit met de bekerfinale gaan doen

23-03-2020 21:58

Mrunterwijst +10580

Idd in plaats van de supercup

23-03-2020 22:18

NelisHoe +4091

Prima oplossing!

23-03-2020 22:43

Tweebenig +6

Wij wel EL groepsfase! Niet als je van Utreg verliest.

24-03-2020 00:22

mdgrdam +12849

Overstappen naar het Scandinavische concept: competitie van februari tot december. Heerlijk drie thuiswedstrijden in juni i.p.v. die sombere decembermaand.

23-03-2020 21:50

louisvanderploeg +12932

Dat heb ik hier al meerdere malen gezegd. Dan lopen alle competities gelijk, en zijn we het gezeik over het feit dat wij bij kwalificaties voor EL en CL in het nadeel zijn omdat de russen en Scandinaviërs in het voordeel zijn omdat die in de competitie al veel meer ritme hebben. KOmt bij dat we over 2 jaar geen probleem hebben met dat WK in Quatar, want dan is de competitie afgelopen.
CL en El ook spelen in een heel jaargang, dus van februari t/m eind November.

23-03-2020 23:22

stanleymessi +448

Geen kampioen aanwijzen
Europese plekken verdelen volgens huidige stand
Bekerfinale begin volgend seizoen ipv Johan Cruijff schaal

23-03-2020 21:48

mausztune +1314

Hoe zou je t dan verdelen? Ivm onderling resutaat qua clubs? Met voorrondes en directe plaatsing ennz

23-03-2020 21:54

mausztune +1314

Ja sorry !! Had er over heen gelezen idd!! U heeft gelijk

24-03-2020 21:14

mausztune +1314

U ook fijne avond maar met deze ellende is t wel allemaal kut !! Stay save kameraad. Grtsz

24-03-2020 21:21

FeyenoordlsOveral +39

Aanvoerders doen steen papier schaar op 1,5 meter afstand

23-03-2020 21:55

Jossa +4426

Hahaha! +1 for this one!

23-03-2020 21:57

FRedS +2470

In een extreme situatie, neem je exceptionele maatregelen. Competities langer laten doorlopen; contract data verschuiven; en het nieuwe seizoen later beginnen, met meer wedstrijden door de week.

23-03-2020 21:47

coolsingel123 +1968

Gaat niet lukken met EL en CL.

23-03-2020 21:58

hasil +8

Clubs kunnen niet zelfstandig een spelerscontract door laten lopen. contract is contract.

23-03-2020 22:00

FRedS +2470

Nood breekt wet.

23-03-2020 22:32

Feyenoorder1908rotterdam010 +2

Het duurt te lang..... whooohoowww

23-03-2020 21:45

stanleymessi +448

Dit is einde seizoen,

Je zit met contracten die aflopen
Transfermarkt gaat straks weer open.

23-03-2020 21:45

Feyenoorder1908rotterdam010 +2

Guidetti terug naar Feyenoord!!! Ik voel de jaarlijkse terugkomende geruchten weer aankomen!

23-03-2020 21:46

stanleymessi +448

Ja we kunnen vast beginnen word de langste tt zomer ookt

23-03-2020 21:47

ronnieb +788

Je hebt heel juni om de competitie uit te spelen.

23-03-2020 21:45

wilbert17 +23475

NIEMAND zegt dat er vanaf juni voetbal mogelijk is. Hoe moeilijk is dat.

23-03-2020 21:47

ronnieb +788

Niemand zegt dat het niet kan...

23-03-2020 21:49

Nab +1

Hey psssst: dat kan niet

23-03-2020 21:56

mellosfey +1162

Van 6 april naar 1 juni... tss

23-03-2020 21:44

feyenoord_Freak +14013

1 juni is wel heeeeeeeeeeeeel verrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Weg !!!!!!!! Zaaie weekenden geen cafés open geen clubs geen festivals geen Eredivisie voetbal sjeees man .

23-03-2020 21:42

jim010 +62

Dat was wel leuk altijd.

23-03-2020 21:58

feyenoord_Freak +14013

Jaaaaaa zaaaaaiii ja

23-03-2020 21:50

Rotterdammer +11198

Hoe mooier het word als het weer open is dat dan wel weer.

23-03-2020 22:07

feyenoord_Freak +14013

Jaaa zeker laten we hopen dat de spelers groep met de zelfde motivatie zullen aantreffen na de deze voetbal stop periode .

24-03-2020 08:55

Arvave +450

Az kampioen op basis van onderling resultaat met 020

23-03-2020 21:42

wilbert17 +23475

Maar helaas hebben wij de doelsaldo regel.

23-03-2020 21:43

fey4ever1948 +0

Gaat niet gebeuren, Ajax kampioen beter doelsaldo.... terecht.

23-03-2020 22:39

skin +13874

Oftewel dit seizoen is voorbij.

23-03-2020 21:41

Toen_was_geluk_heel_gewoon +0

Alle competities cancellen.
Geen bekerwinnaar, geen kampioen, geen degradatie.
Daardoor olgend jaar geen Europese wedstrijden. Dus zou je de nieuwe competities later kunnen beginnen indien noodzakelijk. Want daarvoor moeten alle landen schoon zijn.
Het EK, de olympische spelen en de NationsLeague kunnen dan ook georganiseerd worden.

23-03-2020 21:41

wilbert17 +23475

En Uefa geen inkomsten? Vergeet het maar.

23-03-2020 21:42

fluub +8717

Geen europees voetbal is geen honderd miljard miljoen voor de Uefa gangsters. Dus er is zeker wel europees voetbal.

23-03-2020 21:44

coolsingel123 +1968

vanaf 1 juni mag je weer met een grotere groep samen. Dus vanaf 1 juni mogen ze weer trainen. Misschien dus 28 juni nog de knvb finale. Maar dat zal de laatste wedstrijd dan zijn.
Veel seizoenkaarthouders kunnen daar ook niet bij zijn dus voor een hoop was willem 2 de laatste keer in de kuip dit seizoen

23-03-2020 21:40

wilbert17 +23475

Niemand zegt nu al dat vanaf 1 juni alles weer mogelijk is.

23-03-2020 21:41

coolsingel123 +1968

Ik zeg toch ook niet dat de competitie doorgaat.

ik zal alleen dat als er vanaf 1 juni weer iets grotere groepen dan 3 personen zijn, feyenoord en utrecht eventueel zouden kunnen trainen en er dan nog 28 juni een finale kan zijn.

1 juni is hartstikke ver weg en als nederland zich goed aan de maatregelen kan houden is het virus ondertussen onder controle. Kijk maar naar CHina die zijn nu ook langzaamaan het leven aan het herpakken,

23-03-2020 21:46

wilbert17 +23475

Wie zegt dat vanaf 1 juni dat kan. Dat zal eind mei opnieuw bekeken worden. Hoe moeilijk is dit om te snappen? Ongeloofelijk.

23-03-2020 21:50

coolsingel123 +1968

Sorry hoor maar dat zou echt wel kunnen hoor dat vanaf 1 juni bijvoorbeeld evenementen tot 100 mensen weer worden toegestaan. Misschien dan geen knvb finale maar ik geloof wel dat na 1 juni de maatregel wat soepeler gaat worden omdat het nu ook gehandhaafd gaat worden en de domme Nederlander nu wat banger wordt voor de boetes. Maar goed als jij denkt dat we voor altijd in thuis quarantaine moeten blijven ga je toch met je pessimistische reet naar een ander land.

23-03-2020 21:57

wilbert17 +23475

Er komt dus geen CL winnaar, vervalt dus ook het recht van de evt. aangewezen kampioen om gelijk de groepsfase CL in te gaan. Az en hun voorronde.

23-03-2020 21:40

Otis82 +1144

Ik denk dat de bekerfinale haalbaar is. En dan nog de play offs voor Europa League en om promotie/degradatie...

Ik zou de huidige nummer 1 tot kampioen uitroepen oneerlijk vinden.

23-03-2020 21:39

coolsingel123 +1968

KNVB heeft vandaag al eerder aangegeven als ze het niet kunnen uitspelen dat de huidige stand dan gepakt wordt en er volgend jaar 20 clubs in de eredivisie spelen. Daarna zullen er dan meer clubs degraderen

23-03-2020 21:42

Otis82 +1144

Oh, dat had ik gemist. Bedankt.

23-03-2020 21:45

Toen_was_geluk_heel_gewoon +0

Ik heb het niet gelezen maar is een optie. Alleen vraag ik me oprecht af of 1 juni überhaupt haalbaar is.
En er moet door de UEFA naar alle landen worden gekeken. Zij zullen daarin ook een beslissing in willen nemen

23-03-2020 21:47

bloed_zweet_tranen +1975

Sounds like a plan.

Lucky RKC, waren al opgegeven

23-03-2020 22:04

SalsaSamba +6518

Bekerfinale ipv JC schaalaan begin van het seizoen

23-03-2020 21:45

2018-2019 +1442

020 1e az 2e etc
Geen kampioen
Wellicht bekerfinale laatste week juni

Volgend seizoen 20 clubs eredivisie.

23-03-2020 21:39

willem48 +2

Eredivisie wordt helemaal niet meer uitgespeeld.Probleem is dat er in die maand van een hoop contracten aflopen van spelers van diverse clubs.Die mogen dan niet meer meespelen.

23-03-2020 21:33

rovo +9223

Niemand kampioen maken (anders geef je Ajax zomaar miljoenen als extraatje) beker finale heeft Feyenoord al behaald voor dit allemaal speelde. Deze kan dan na 1 juni gespeeld worden, als alles weer normaal is.
Maar ik heb geen idee hoe dit dan moet met Europese wedstrijden aankomend seizoen, wat een geschuif en gedoe

23-03-2020 21:29

redmachine +0

Zou kunnen stand zo laten. Geld van CL en UEFA in 1 pot en redden clubs.

23-03-2020 21:32

rovo +9223

Dat zou een oplossing zijn, maar dan niemand als officieel kampioen maken

23-03-2020 21:46

redmachine +0

Precies. Geen officiële kampioen. En tickets CL en UEFA verdelen obv de stand.

Geen degradatie en nummer 1 en 2 promoveren. Volgend seizoen 20 teams en 4 degraderen.

23-03-2020 22:02

wouter-wv +403

Bekerfinale wordt nog wel gespeeld hoor dus stop met laatste keer berghuis al gezien, onzin

23-03-2020 21:28

LarsFR1908 +5591

9 wedstrijden in 4 weken gaat hem nooit worden.
Alles moet gespeeld zijn voor 30 juni

23-03-2020 21:21

st_castle +1

Twee wedstrijden per week lukt wel. Geen enkele Nederlandse club speelt nog Europees en in de beker hoeft enkel de finale gespeeld te worden. Twee wedstrijden per week lukt wel en misschien wel een keertje drie in een week.

Het is niet ideaal. Maar dat is geen enkele oplossing vrees ik.

23-03-2020 21:24

hasil +8

Als je tot 1 juni maar met 3 man mag samenkomen dan is het een illusie te denken dat je daarna vanaf 2 juni met 45.000 man op een kluitje in de Kuip kan zitten....

23-03-2020 21:33

Dommeloempia1 +19626

Trainen??????

23-03-2020 21:27

thepentagon1908 +1078

Dat is niet verantwoord. Je mag ook niet trainen en ritme opdoen. Spelers hebben nu langer rust dan in een zomerstop... Enige oplossing is seizoen afsluiten zonder kampioen en degradanten en huidige stand voor verdeling Europese tickets. Enige alternatief kan zijn dat de overheid het toelaat om wedstrijden zonder publiek te spelen

23-03-2020 21:41

dre72 +3

Je mag dan ook pas vanaf 1 juni weer gaan trainen, voordat ze wedstrijdfit zijn ben je een maand verder, dus de competitie wordt niet uitgespeeld!

23-03-2020 21:58

Kesi77 +13552

Ieder Europees land heeft hier toch mee te maken. Misschien maar een jaar helemaal niemand CL of EL? Wel saai maar ja, de standen van nu gebruiken is zo oneerlijk als ik weet niet wat. Los van wat beter voor ons is.

23-03-2020 21:18

wilbert17 +23475

Dat gaat de Uefa natuurlijk nooit doen. Geld geld geld.

23-03-2020 21:19
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties