Eredivisie stil tot 1 juni, ook zonder publiek

Eredivisie stil tot 1 juni, ook zonder publiek

Het kabinet heeft de maatregelen, die nu gelden tot zes april, verlengd tot en met 28 april. Minister-president Mark Rutte benadrukt dat we er nog lang niet zijn in de strijd tegen de verspreiding van het coronavirus. De bevolking moet rekening houden dat de regels ook gaan gelden in mei.

Het kabinet gaat een week voor 28 april weer in overleg of de huidige maatregelen nog verder verlengd gaan worden. Vergunningsplichtige evenementen, dus ook de Eredivisie zonder publiek, is tot minimaal 1 juni verboden. De kans dat de eredivisie nu voor 30 juni uitgespeeld kan worden is hiermee een stuk kleiner geworden.

[readmore=53782]

Plaats reactie
666

GustavoJHK +4

Wat zonde deze corona.

02-04-2020 01:38

FrNiels2017 +155739

En daar komt de aap uit de mouw:

https://www.nu.nl/voetbal/6042003/overmars-hekelt-knvb-de-lol-is-eraf-de-eredivisie-is-dood.amp

Geen probleem Marcske, gewoon even een gentleman zijn en AZ naar de CL sturen.

01-04-2020 23:21

SGR-FR +844

Je zal maar je zinnen gezet hebben om meer punten te pakken in de 2e seizoenshelft met je uitkaart

01-04-2020 11:14

FRjoey31 +16

Ben benieuwd wat het puntenaantal dit jaar word voor gold

01-04-2020 12:44

fey1schiedam +3719

Heb alle vertrouwen in Feyenoord en kom ik de komende seizoen in aanmerking voor Seizoenskaarten met me 2 kleine kids. Wat er nu gebeurd is is geen enkele club te verwijten. Ik mis ook de wekelijkse voetbalwedstrijden Het is jammer van deze seizoen. Want ik verwachtte echt een spannend slot en gaf Feyenoord echt de kans om de titel te kunnen pakken. Maar helaas. Nu maar vooruit kijken naar de nieuwe seizoen.

01-04-2020 09:45

FrNiels2017 +155739

Opvallend. Alle 'realisten', c.q. 'ekte Feyenoorders' ('want díé zijn kritisch') hier zijn er meteen voor om 020 zondermeer de titel toe te kennen.

01-04-2020 05:19

michiel2424 +28863

Niemand gaat de titel krijgen

01-04-2020 08:17

FrNiels2017 +155739

Opvallend. Alle 'realisten', c.q. 'ekte Feyenoorders' ('want díé zijn kritisch') hier zijn er meteen voor om 020 zondermeer de CL in te sturen.

Beter? En ik heb het uiteraard niet over jou; maar wel over ConnieVeren, Nordberg, etc.

01-04-2020 14:33

Spiderpig +172660

Wat een gezeik weer. Iedereen snapt dat de competitie nooit meer uitgespeeld kan worden. Schrap de boel dan gewoon.

01-04-2020 05:14

FrNiels2017 +155739

Of zeik gewoon een paar maanden niet over voetbal en kijk in juni nog eens wat de stand van zaken is.

01-04-2020 05:19

Spiderpig +172660

Is beter dat ze nu gelijk de knoop doorhakken, weten de clubs ook waar ze aan toe zijn. Maar miss kunnen ze dat niet zonder toestemming van de UEFA. Dat zou nog kunnen.

01-04-2020 05:47

FrNiels2017 +155739

Clubs weten helemaal niet waar ze aan toe zijn, want dat weet op dit moment helemaal niemand. We zullen af moeten wachten.

01-04-2020 06:38

michiel2424 +28863

Ze wachten op de uefa inderdaad.

En dan zullen ze inderdaad wel met duidelijkheid komen , verwacht ik

01-04-2020 08:17

hondje1 +329

Geef mij maar 50% korting op mijn seizoenskaart voor volgend jaar. :)

01-04-2020 00:19

FrNiels2017 +155739

Ja ik ben je hondje niet

01-04-2020 05:20

hondje1 +329

Ik ben ook niet jouw vader :)

02-04-2020 23:31

FRMike1991 +1

Je zal maar in deze bullshit geloven...

31-03-2020 23:25

kralingertt010 +67

dit krijg je dan met mark rutte van dat partijkartel.. hele jaar naar de kl*t*!!

31-03-2020 22:19

Dommeloempia1 +19626

Effe fotoootje veranderd

31-03-2020 22:19

IJzerenKees +127047

sta je dan opeens pontificaal met je snackbar hoofd op fr12

31-03-2020 21:33

feyenoord1980 +2744

Je bent nu wel echt gestoord in je kop, als je geld terug wilt vragen.

31-03-2020 21:24

Nico01 +2

Ik laat me club niet vallen.Gezondheid is belangrijker dan geld.Laat je club niet vallen.

31-03-2020 21:28

matmolotov +236

Elke nep supporter die het hier heeft over geld terug vragen en zo z’n eigen club kapot wil maken kan volgend jaar beter thuis blijven. Aan die gierige j*den hebben we niks

31-03-2020 21:18

Southsider +2400

Daar ben ik het mee eens.
Zijn dezelfde mensen die fox sports opzeggen omdat ze zo nodig 20 pakjes paracetamol en 200 rollen toiletpapier moesten inslaan.

01-04-2020 09:51

08-FR-08 +2566

Gewoon statement KNVB: streep erdoor op naar volgend seizoen. Wanneer die ook maar mag beginnen.

31-03-2020 21:15

Fan-On-Tour +2012

het is idd niet anders, laat het dan wel eerder beginnen omdat er dan wel 20 clubs in de eredivisie zit.

31-03-2020 22:10

tussenjaar +6125

Hoezo 20. Ado en rkc er gewoon uit

31-03-2020 22:40

michiel2424 +28863

Gaat niet gebeuren. Dan worden het er 20

01-04-2020 08:19

W v H +0

Prima. Maar wie is dan kamoioen?

31-03-2020 22:20

Spiderpig +172660

Niemand, stand bepaald wie er Europees speelt. Dat is het meest eerlijk hoe klote het ook is.

01-04-2020 05:16

W v H +0

En nog eetlijket zou zijn om het verdiende Europese geld in 1 pot te gooien en 80% te delen door de ploegendie Europees spelen. Overige 20 % verdelen over de andere ploegen.

01-04-2020 09:56

SGR-FR +844

Peins er niet over. Als we direct EL spelen mag je bij onze rekening 8 miljoen bijschrijven. Als AZ en 020 de voorronde van de CL niet halen komen ze ons geld collecteren? We kijken wel uit mag ik hopen..

01-04-2020 14:58

W v H +0

Hahahaha startgeld voor de CL ligt ergens tussen de 15 en 20 miljoen. En dan nog 12 miljoen Euro aan tv gelden. Heb je nog geen wedstrijd gevoetbald.

01-04-2020 16:30

W v H +0

Nog even nagelezen. En het is veel meer. Starten in CL groepsfase levert sowieso al tusseb de 40-50 miljoen op. Voor tv gelden is het ongeveer 35 miljoen ( 44 % van 80 miljoen ). Heb je nog geen wedstrijd gevoetbald he!!!

01-04-2020 16:42

SGR-FR +844

Lees even m'n reactie nog een keer alsjeblieft...

01-04-2020 17:23

W v H +0

Gedaan. En nummer 1 van de eredivisie is direct geplaatst voor de groepsfase.

01-04-2020 17:28

Duimomlaag +678

Streep door het seizoen zonder kampioen !

31-03-2020 21:01

Benniemagikjekauwgom +6

Dit is het quarantainevak. 1 toeschouwer per honderd plaatsen, die kant gaan we op.

31-03-2020 20:56

Dommeloempia1 +19626

Gelukkig bijna weer mijn sk verlengen voor het volgend seizoen...

31-03-2020 20:55

wadihalfa +303

Allemaal de graftakkus, wat ernstig, het erge moet nog komen, respect voor de mensen die zorgen nu

31-03-2020 20:54

Patje1992 +1070

Dankjewel man !

31-03-2020 21:06

Rendiertje +14025

Wie is die jongeman?

31-03-2020 20:54

WouterD1908 +27

Die jongeman op de foto ziet er niet erg blij uit

31-03-2020 20:37

jim010 +62

Moet je hier dan een vrolijke foto bij plaatsen?

31-03-2020 20:41

WouterD1908 +27

Niks moet maar zou toch wel leuk zijn

31-03-2020 20:42

Scheveningert +1603

Gelijk in de aanval rustig hoor jimmie

31-03-2020 20:45

Obiku78 +32

Doen we de bekerfinale toch in Wuhan, dat gaat weer langzaam open. Kan begin mei wel.

31-03-2020 20:36

IJzerman +0

Ik wil het geld van mijn seizoenkaart met onmiddelijke ingang teruggestort op mijn bankrekening zien van Feyenoord, zijn ze nou helemaal besodemieterd!

31-03-2020 20:35

WouterD1908 +27

Ik ook, plus rente er op.

31-03-2020 20:38

Nordberg +4794

dat gaat ook gebeuren hoor, ze moeten wel

31-03-2020 20:38

lauwersfr +889

Feyenoord treft hier toch geen schuld.
Gaat fox dan ook alle tv gelden terug vragen.

Kunnen ze beter compensatie doen en volgend seizoen iets goedkoper maken.
Al verwacht ik de eerste wedstrijden van het nieuwe seizoen ook nog geen publiek

31-03-2020 20:38

Nordberg +4794

ze zijn een overeenkomst aangegaan die ze niet kunnen waarmaken, ook al is het overmacht, 10000% dat ze de SK-houders moeten compenseren, wat dacht jij dan pffff

31-03-2020 20:40

Feyenoord2907 +2343

Nee hoor dat hoeft Feyenoord niet. Een pandemie of een natuurramp zijn uitzonderingen. Bovendien moet je het niet eens willen.

31-03-2020 20:42

Euro010 +2218

Is overmacht. Maar dat wil niet zeggen dat je niet meer hoeft te leveren. Als ik een computer koop bij Bol.com binnen 24 uur leveren en morgen wordt er bij Bol.com gestaakt (wat ook overmacht is) dan wilt dat niet zeggen dat ik mijn geld kwijt ben en geen computer krijg. Het is of later leveren of je geld terug.

31-03-2020 20:55

Kralingen-Crooswijk +800

In de voorwaarden van losse tickets en seizoenkaarten staat gewoon dat teruggave van geld niet gebeurt bij overmacht, als het goed is. Dus niet met zn allen de groene neus uithangen joh! Zuil je volgend jaar per pot maar een pils minder.

01-04-2020 01:10

Euro010 +2218

Ik hoef geen eurocent terug.

01-04-2020 10:26

SuperGuidetti1 +33

Heel erg vervelen, maar hoef mn geld ook niet terug, ergens iets van een compensatie volgend seizoen zou al Oke zijn

31-03-2020 22:02

FrenkieT1981 +1362

Elke keer als ik denk dat er geen dommere reactie kan worden geplaatst gebeurt het toch haha

31-03-2020 20:41

Scheveningert +1603

Hier heb je karma karmahoer

31-03-2020 20:45

beppie172 +64915

Feyenoord voldoet aan zijn verplichtingen. Het gaat om toegang tot publiek toegankelijke thuiswedstrijden. Daar heb je toegang toe gehad.

https://www.feyenoord.nl/tickets/seizoenkaart/voorwaarden

De seizoenkaart geeft uitsluitend recht van toegang bij alle voor het publiek toegankelijke thuiswedstrijden van het eerste elftal van Feyenoord in de Eredivisie, inclusief de wedstrijden in de eventueel te spelen play- offs. Daarnaast verleent de seizoenkaart het recht van toegang tot de door Feyenoord aan te wijzen aanvullende voor het publiek toegankelijke thuiswedstrijden van het eerste elftal. Ten aanzien van de thuiswedstrijden van het eerste elftal van Feyenoord waarvoor de seizoenkaart geen recht van toegang verleent, geeft Feyenoord doorgaans een voorrangsrecht om toegangsbewijzen voor deze wedstrijden te kopen. Je mag alleen zelf van dit voorrangsrecht gebruikmaken, tenzij sprake is van een situatie als bedoeld onder punt 3. Voorrang voor je eigen vak en plaats kunnen wij je echter niet garanderen

31-03-2020 20:54

FrenkieT1981 +1362

Buiten het feit dat Feyenoord gewoon voldoet aan de voorwaarden, ben je gewoon een complete mongool als je het geld van je seizoenskaart terug eist.

Inkomsten van die seizoenskaarten worden opgenomen in de begroting en de kosten van Feyenoord gaan gewoon door. Met andere woorden je zorgt er direct voor dat je Feyenoord armer maakt, terwijl zij ook niets kunnen doen aan deze hele toestand. Ben je dan een supporter? Nee! Denk je van wel? Zoek de betekenis van supporter eens op :-)

31-03-2020 21:10

ph4ge +1874

Ik snap best als je werkeloos bent geworden en geen geld hebt dat je kijkt of je je geld terug kan krijgen.

31-03-2020 21:15

FrenkieT1981 +1362

Dat is dezelfde reactie als die personen die de kinderopvang niet blijven betalen nu de kinderen thuis zijn. Combinatie van onwetendheid en pure domheid.

ALS je werkeloos wordt dan krijg je meer en langer uitgekeerd. Dus de schade valt erg mee. Je keldert niet terug naar 70% van je laatste salaris. EN deze crisis kan je niet vergelijken met die in 2008. Toen was er geen werk en geen geld. Nu is Nederland rijk en werk te veel.

Vergis je niet. Als je werkeloos wordt door corona en we mogen over 2 a 3 maanden weer volle bak gaan werken is er werk in overvloed en mensen om dat werk te doen te weinig. Alle gastarbeiders zijn bijvoorbeeld terug naar huis en zijn niet direct weer terug. Dat gaan maanden duren.

EN Nederland is van een staatsschuld van 26 miljard terug naar 11 Miljard gegaan de afgelopen jaren. Wij scholden Rutte altijd de huid vol omdat hij het braafste jongetje van de klas was in Europa, maar nu mag je zijn voeten kussen. Nederland is straks een van de de of misschien wel het rijkste land (in verhouding) van Europa). Denk dat alleen Scandinavie het beter doet.

31-03-2020 21:21

wirie010 +1814

Sta jij op de lijst van de vvd ofzo?

31-03-2020 21:27

FrNiels2017 +155739

Kinderopvang betaal je per uur toch? Lijkt me logisch dat dat niet door wordt betaald als de kinderen nul uren mogen komen. Bestaande abonnementen opzeggen daarentegen...

01-04-2020 05:07

wirie010 +1814

Is een reactie van iemand die helemaal niks te klagen heeft en waarschijnlijk niet weet hoe je moet overleven. Dat zie je al aan dat hij anderen dom vindt en zelf heeft ie alle wijsheid. Hij snapt waarschijnlijk ook niet dat men nu geld nodig heeft.

01-04-2020 09:29

FrenkieT1981 +1362

Sorry hoor, maar dat slaat echt als kut op dirk. Natuurlijk beaam ik het feit dat zzp'ers en de kleinere ondernemers hier enorm onder leiden, maar je moet ook weer niet gaan lopen zeiken. Ondernemen (zzp of mkb) heeft risico's. Gaat het goed dan stroomt het geld binnen, gaat het slecht kan je nergens op terug vallen. Dat weet je dondersgoed wanneer je er aan begint.

Heb zelf een vrouw die failliet is gegaan met haar cateringbedrijf en dat deed ook zeer, maar ze ging vervolgens niet lopen wijzen naar een ander.

En ja het is pure domheid als je nu je geld terug vraagt aan Feyenoord. Dat is niets meer dan egoistisch gedrag en een ander de schuld geven van je eigen pech.

01-04-2020 10:38

Dommeloempia1 +19626

Wat wil je eigenlijk zeggen?

31-03-2020 21:14

beppie172 +64915

Dat opmerkingen over terugeisen van het geld totaal kansloos is. Zou zonde zijn als Kameraden daar energie aan gaan besteden.

31-03-2020 21:20

Dommeloempia1 +19626

Dan zijn het de knvb voorwaarden

31-03-2020 21:20

beppie172 +64915

Wat zijn de KNVB voorwaarden?

31-03-2020 21:22

beppie172 +64915

Art 4.2 geeft inderdaad ook nog aan dat er geen recht op restitutie is.

31-03-2020 21:35

matmolotov +236

Lekker je eigen club kapot maken. Volgend jaar gewoon helemaal geen seizoenskaart meer. Beter thuis blijven.

31-03-2020 21:15

matmolotov +236

Reactie verkeerd geplaatst excuus

31-03-2020 21:16

matmolotov +236

Lekker je eigen club kapot maken. Volgend jaar gewoon helemaal geen seizoenskaart meer. Beter thuis blijven.

31-03-2020 21:17

Rashaan_is_aan +3

Alle aanvoerders steen-papier-schaar tegen elkaar, best of 3.

Je kan niet een seizoen geen prijzen uitreiken.

31-03-2020 20:33

FrNiels2017 +155739

Via de wiefie, het wereldwijde web of het digitale thuis van de Eredivisie?

01-04-2020 05:08

Kesi77 +13552

Seizoen afkappen en alle prijzen vergeten. Op basis van stand 020 cl, az voorronde cl, feyenoord groepsfase EL. In augustus de bekerfinale ipv jc schaal.

31-03-2020 20:30

tussenjaar +6125

Geen bekerfinale en geen jc schaal. Totaal niet gepast

31-03-2020 22:41

JDN1987 +22446

Het is wel zuur allemaal zonder Feyenoord

31-03-2020 20:27

Kesi77 +13552

Ja vreselijke periode dit, gelukkig kunnen we nog een biertje drinken in de kroeg. Oh nee toch niet...

31-03-2020 20:36

beppie172 +64915

Ik hoop dat ze het seizoen afmaken met beslissingswedstrijdwedstrijden
1. Om het kampioenschap
2. Om de bekerwinst
3. Om verdeling EL tickets
4. Om promotie/ degradatie

Mogelijk programma

Vr 19 juni Cambuur - de Graafschap (om rechtstreekse promotie)
Za 20 juni ADO - RKC (om rechtstreekse degradatie)
Zo 21 juni Utrecht - Feyenoord (Bekerfinale)

Di 23 juni Volendam - NAC (om promotiewedstrijd)
Wo 24 juni PEC Zwolle - Fortuna (om handhaving)

Vr 26 juni verliezer Cambuur/ de Graafschap - winnaar ADO-RKC (promotie/ degradatie)
Za 27 juni Feyenoord - PSV (bij bekerwinst Utreg) of Willem 2 - Utrecht (bij bekerwinst Feyenoord)
Zo 28 juni Ajax - AZ (om kampioenschap)
Ma 29 juni verliezer PEC-Fortuna - winnaar Volendam-NAC (promotie/ degradatie)

31-03-2020 20:17

Euro010 +2218

Ik hoop dat je dit vaker kopieert en plakt

31-03-2020 20:17

Trummeke +239

Beetje jammer

31-03-2020 20:19

beppie172 +64915

Nee hoor. Maar in andere Topic was al geen actie meer.
En ik hoop het nog steeds.

31-03-2020 20:19

FrNiels2017 +155739

Ik sta hier in ieder geval helemaal achter. De data zijn overigens natuurlijk wel onzeker nog.

01-04-2020 05:15

Trummeke +239

Serieus goed beppie!

31-03-2020 20:19

feyenoord_totti +3

Nee... Az al 2x gewonnen van Ajax dus dat zou oneerlijk zijn

31-03-2020 20:20

Trummeke +239

Dat staat toch los van de huidige stand? Ik vind "beppie's way" het dichtst bij eerlijkheid komen.

31-03-2020 20:23

FrNiels2017 +155739

Als we onszelf op een hoogje zouden willen helpen zouden we wel play-offs voorstellen waardoor Feyenoord ook nog kampioen kon worden. AZ staat in punten gelijk en op basis van onderling resultaat bovenaan. Elke mogelijkheid moet worden aangegrepen om hen een eerlijke kans te geven op het kampioenschap

01-04-2020 05:13

Trummeke +239

Vandaar dat ik zei 'ik vind' snap je? Maar ik lees al dat ik niet meer hoef na te denken over wat ik vind, aangezien jij dat voor me invult.

01-04-2020 13:22

FrNiels2017 +155739

Nee, dat zou niet eerlijk zijn. Vandaar de frase 'als we onszelf op een hoogje zouden willen helpen'. Wel blijven lezen he.

01-04-2020 14:32

FrNiels2017 +155739

Waarom reageer je 2x op Trummeke dan?

01-04-2020 15:50

FrNiels2017 +155739

Ja dat heb ik ook. Maar met dat play-offverhaal reageer je dus op mij

01-04-2020 16:46

beppie172 +64915

Alles heeft een mate van oneerlijkheid als je de competitie niet uitspeelt. Met beslissingswedstrijden is het eerlijker dan het vaststellen van de eindstand. Maar laat eerst UEFA nu maar duidelijkheid geven wat ze gaan doen. Dat kan grote invloed hebben op de keuzes die de KNVB kan nemen.

31-03-2020 20:38

beppie172 +64915

Maar die moeten ook nog twee competities afmaken en bepalen hoe ze volgend jaar de Europese competities kunnen gaan inplannen.

En denken dat die discussie er niet was geweest is je goed recht, maar naar mijn mening totaal onrealistisch. De macht van die club uit de hoofdstad is daar veel te groot voor.

31-03-2020 21:32

beppie172 +64915

Het gaat om allerlei beslissingen. Niet alleen plek 1 en 2.

31-03-2020 21:40

beppie172 +64915

Ik niet. Met 20 clubs in de eredivisie duw je de eredivisiekalender vol in een seizoen dat je vroeg moet stoppen vanwege het EK (terwijl je niet weet wanneer je weer kunt starten) en je geeft een doodsteek aan de Eerste Divisie waar nog maar 16 teams overblijven, waar er 4 voor spek en bonen meedoen en 10 man publiek meenemen. En dat gaat er nog vanuit dat ze alle 16 nog bestaan na de zomer. En anders zullen met minder en minder interessante wedstrijden de kleinste clubs komend seizoen alsnog om gaan vallen.
Tenslotte moet je weer een rare promotie degradatie regeling voor komend seizoen of seizoenen gaan maken. Gewoon een slecht plan, tenzij je een Shake out van het aantal teams wilt als voorbereiding op een kleinere eredivisie of de BeNeLiga.

31-03-2020 23:52

huissie79 +19970

Nieuwe programma directeur.

31-03-2020 20:23

feyenoord_Freak +14013

Ik hoop het ook hoor ik hoop ook dat ze het seizoen gewoon als nog afmaken teminste iets proberen dan de doek in de ring te gooien.

31-03-2020 20:28

Kesi77 +13552

Denk je nou echt dat dit in juni allemaal wel kan. Ben je wel goed?

31-03-2020 20:28

Trummeke +239

Beppie komt tenminste met een plan, en dat is al meer dan bijvoorbeeld de KNVB. Een klein beetje respect is wel op zn plaats mate.

31-03-2020 20:32

beppie172 +64915

Nou, misschien kan het ook wel in juli, als het maar beslist wordt met wedstrijden en niet door een streep onder de (beker)competitie te zetten.

31-03-2020 20:44

Rotterdam1983 +5754

Je valt in herhaling.

31-03-2020 20:31

beppie172 +64915

Verbeterde versie ;)

31-03-2020 20:39

Nordberg +4794

wakker worden man

31-03-2020 20:39

beppie172 +64915

Ben meer dan wakker. Wat wil jij dan?

31-03-2020 20:40

Nordberg +4794

wat doe je met Nac bijvoorbeeld, periode kampioen? Gewoon huidige stand is eindstand, geen beker finale en volgend seizoen met 20

31-03-2020 20:41

beppie172 +64915

Onhandig. 4 extra wedstrijden in de eredivisie in een jaar dat je een EK hebt. Daarnaast devalueer je de Eerste Divisie tot een competitie met 16 ploegen waarvan er 4 voor spek en bonen meedoen, waarvan er een aantal daardoor waarschijnlijk financieel om gaan vallen.

31-03-2020 20:47

Kralingen-Crooswijk +800

Waarom zo omslachtig:

Ajax - AZ kampioenschap
ADO - De Graafschap promotie
RKC - Cambuur promotie

Opgelost

01-04-2020 01:20

SuperGuidetti1 +33

Heeft die gast op de foto door dat hij geen wedstrijd te zien gaat krijgen?

31-03-2020 20:14

datenewoordFEYENOORD +12768

Zit lekker te wachten met al z’n matties

31-03-2020 20:17

FACTANONVERBA +44

Gewoon stoppen met de competitie..

Neuzen kampioen maken, mogen het toch niet vieren.. en wil je wel zo kampioen worden?
Geld zal er bij de Fifa niet voldoende zijn.
Wereldwijd gaat het een jaar duren voordat de sport weer op orde is..

Bekerfinale als opening in het, hopelijk, nieuwe seizoen in augustus.. mik daar gewoon op.

31-03-2020 20:12

angelfr +3627

60% van ontvangen geld CL inleveren voor andere clubs.

31-03-2020 20:14

Trummeke +239

Inderdaad. Het is totaal oneerlijk als die nazen er weer eentje bij kunnen schrijven.

31-03-2020 20:21

ph4ge +1874

Ik vind die 50+ miljoen euro veel belangrijker dan de prijs. Met die 50 miljoen plus wordt het financiële gat met de rest veel groter, zeker gezien Corona. En dat financiële gat betekent heel veel prijzen.

31-03-2020 21:17

ph4ge +1874

ben jij gek. geef ze lekker het kampioenschap maar niet die 50+ miljoen die CL waard is. Alle andere clubs hebben moeite om overeind te blijven en de rijkste club doen we dan 50+ miljoen cadeau, dat gaat vele kampioenschappen opleveren, een financieel gat dat waarschijnlijk nooit meer te overbruggen is.

01-04-2020 12:26

Trummeke +239

Daar heb je gelijk in. Dat geld zou dan bijvoorbeeld verdeeld moeten worden over alle clubs in de eredivisie. Met voorrang op clubs die door deze crisis het meest in de moeilijkheden komen.

01-04-2020 13:30

angelfr +3627

Bekerfinale op de dag en ipv de jc schaal.

31-03-2020 20:09

wilbert17 +23475

Gewoon geen beker finale. Wel zo duidelijk.

31-03-2020 20:10

angelfr +3627

is nieuwe seizoen dus moet kunnen lijkt mij

31-03-2020 20:11

ElPanzeFr +21014

Gaat wel om een prijs he. Zo'n eenmalige wedstrijd in het nieuwe seizoen kan best

31-03-2020 20:12

WouterD1908 +27

sini weer fit dan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

31-03-2020 20:06

mellosfey +1162

Alles verneukt

31-03-2020 20:06

johanj34 +3955

En het ging verdomme net zo lekker.

31-03-2020 20:03

klompus88 +20272

Gewoon volgend kalender jaar schrappen en dit seizoen dan in alle rust afmaken incl CL, EL en EK

31-03-2020 20:03

010dragert +4920

Ook wel mijn idee, maar dan heb je dus 2 vernaaide seizoenen ipv 1.

31-03-2020 20:07

klompus88 +20272

Wel het eerlijkst, vind ik. Gaan ze nooit doen alleen

31-03-2020 20:08

wilbert17 +23475

Haha jij wilt een heel jaar schrappen?

31-03-2020 20:07

wilbert17 +23475

Je bent niet goed wijs man.

31-03-2020 20:09

klompus88 +20272

Ken je dit onderbouwen

31-03-2020 20:17

angelfr +3627

klompus heeft gedronken

31-03-2020 20:12

klompus88 +20272

Lacheeeeeeeeeeeeeeeeeewe

31-03-2020 20:20

feyenoordjob +920

nee man, seizoen afmaken van september tot november (dus alle nationale competities, CL en EL). Dan winterstop en nieuw seizoen beginnen in januari. Dan seizoen tot november (met zomerstop) en daarna is het wk in de winter. Dan na het WK een lange rustperiode en eventueel kan je nog nadenken over een leuk evenment in die periode ertussen. Daarna in augustus weer beginnen zoals het was.

31-03-2020 20:16

klompus88 +20272

Dit is ook wel een goeie

31-03-2020 20:18

feyenoordjob +920

Ja, alleen en dit moet ook kunnen. Maar dan moeten ze dat wel echt als uefa bedenken. er hoeft niks te veranderen aan de transferperiodes, dus dat scheelt ook een hoop

31-03-2020 20:19

010dragert +4920

Deze optie lag een maand geleden al op de planken en zal ook zeker doordacht en doorberekend zijn door alle bobos. Morgen komen ze met een statement.

31-03-2020 20:29

johanj34 +3955

Helaas had toch ff gehoopt dat ze de strop om de nek van de horeca wat losser gedaan zouden hebben, de eredivisie ook de nek om gedraaid.

31-03-2020 20:01

wilbert17 +23475

Ja dit is zwaar hoor als je een restaurant hebt.

31-03-2020 20:05

Jossa +4431

Hoe heet jouw restaurant Wilbert. Als de Corona-crisis voorbij is, kom ik eens langs in Antwerpen.

31-03-2020 20:11

sini +6730

En we stoppen met leven

31-03-2020 19:57

Badboy010 +44

Is klaar. Vanaf augustus nieuwe ronde en prijzen.

31-03-2020 19:54

fluub +8717

Stop met die competitie. Punt. Streep eronder en laat t maar zoals t nu is. Jammer dan, er zijn ergere dingen.

31-03-2020 19:51

tweedehans1996 +0

Dat betekend dus dat Ajax kampioen is, ze gaan de huidige stand van dit seizoen nemen plus twee die promoveren.

31-03-2020 19:50

010dragert +4920

Nee dat betekend het niet. Sterkte met afwachten. Morgen komt de fifa met een statement...

31-03-2020 20:08

halfjebrood +439

Laten we dit seizoen vergeten ook geen kampioen of beker winnaar maar 020 CL Az voorronde CL geen beker winnaar deze spelen als openingswedstrijd voor het nieuwe seizoen en Feijenoord - Utrecht en PSV spelen dan in de EL of voorrondes

31-03-2020 19:49

Bottleneck +3702

Kappen met dit seizoen, zit je ook niet met gedoe over aflopende contracten, etc.

31-03-2020 19:48

cuninho03 +0

Morgen weten we meer UEFA vergadering met 55 bonden..

31-03-2020 19:47

mausztune +1314

Het nieuwe seizoen maar afmaken met het huidige seizoen !!?

31-03-2020 19:44

jordi85 +6429

Dan lopen ze teveel geld mis, gaan ze echt niet doen!

31-03-2020 20:01

louisvanderploeg +12932

Als het onverhoopt snel beter zou gaan, en de clubs in mei zouden kunnen gaan trainen dan op 1 juni de 1e wedstrijd, op donderdag de 2e en vanaf dan steeds zondag en woensdag. Dan maar alle wedstrijden tegelijk spelen. Schijt aan Fox. Dan zijn we op 30 juni klaar. Alleen de bekerfinale dan nog.

31-03-2020 19:42

tussenjaar +6125

Het is klaar

31-03-2020 19:45

louisvanderploeg +12932

Dat denk ik ook. Maar ik dacht ook dat ik zei: stel....

31-03-2020 19:47

onbenkend27 +0

Evenementen mogen niet tot 1 Juni. En voetbal valt daar onder. Dit gaat niet veranderen.

31-03-2020 19:47

Solida +37008

Als spelers en staf half mei in groepsquarantaine gaan kan er begin juni gespeeld worden, zelfs met beperkt publiek, mits goed georganiseerd...

En als ze nu gaan, half april al.

Geef het volk niet enkel brood (of toiletpapier), maar ook spelen ;)

31-03-2020 20:06

tussenjaar +6125

Kan toch niet. Mochten we kampioen worden gaat iedereen de straat op. Dan breekt de Corona echt uit

31-03-2020 22:33

Suri +8830

Heerlijke weken zo. Rustig op straat geen voetbal stress.... Gezellig met de vrouw op de bank,...... Not. Geen voetbal, vette hap, bier in de kroeg.. Her leven is voorbij

31-03-2020 19:38

wilbert17 +23475

Gelul natuurlijk. Heerlijk zo op jezelf.

31-03-2020 19:39

delangemuur +11773

Met Pornhub Premium wordt elke quarantaine weer een feestje!

31-03-2020 19:56

Suri +8830

Haha jaja mogelijkheden te over.

02-04-2020 20:32

FR-Wallybal +6211

Dickie blijft ongeslagen

31-03-2020 19:37

DutchMike +3

gvd wat we horror!! moet nou verplicht iedere zondag mee naar mijn schoonouders... de flessen drank schieten er doorheen en de kilo's zijn in aantocht

31-03-2020 19:36

Suri +8830

Je. Mag niet op visite..... Lijkt me goede reden niet te gaan.

31-03-2020 19:39

frcabral +862

Gewoon deze stand als eindstand maken. De onderste 2 laten degraderen. En de graafschap en cambuur erbij. Bekerfinale voor de nieuwe competitie spelen.

31-03-2020 19:36

Kire +4

Definitief einde verhaal dus! De eindbalans kan worden opgemaakt en ben heel benieuwd hoe ze dat gaan doen. Morgen vergadert de UEFA hierover en dan kan de KNVB aan de slag. Geen landskampioen, geen bekerwinnaar, de CL en EL plaatsen verdelen aan de hand van de huidige stand en klaar. Laten we ons maar gaan richten op komend seizoen, dat is het beste.

31-03-2020 19:36

ph4ge +1874

Ja joh, Ajax 50+ miljoen euro cadeau doen die ze totaal niet verdiend hebben. Dat is het beste...

31-03-2020 19:43

Kire +4

Nee, dat is zeker niet het beste! Daarom vond ik het idee van Driessen wel goed om dat bedrag en de bedragen van de andere clubs die Europees gaan spelen te verdelen onder de clubs!

31-03-2020 21:50

maasstroompje +436

1e wedstrijd van nieuwe seizoen (als dat doorgaat) moeten we gewoon de bekerfinale spelen i.p.v. die belachelijke supercup.

31-03-2020 19:36

wilbert17 +23475

Onmogelijk ivm EL. Deelnemers moeten dan al lang bij uefa bekend zijn.

31-03-2020 19:37

dekrabsalade +261

Alsof die geen uitzonderingen gaan maken

31-03-2020 19:40

wilbert17 +23475

Uefa kennende denk van niet

31-03-2020 19:41

[FR12]Patrick +1185 editor

Gewoon alleen voor het metaal. De tickets wel al verdelen.

31-03-2020 19:41

onbenkend27 +0

Advocaat Blijft ongeslagen als trainer van Feyenoord dat wel weer hahah.

31-03-2020 19:35
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties