Veerman over interesse Feyenoord: ''Wel wat dingen gehoord''

Veerman over interesse Feyenoord: ''Wel wat dingen gehoord''

Joey Veerman wordt genoemd als een van de mogelijke zomerse versterkingen van Feyenoord. Door het transfervrije vertrek van Renato Tapia en het einde van de verhuurperiode van Oğuzhan Özyakup zou Dick Advocaat graag een nieuwe middenvelder aan zijn selectie toevoegen.

"Ik heb wel wat dingen gehoord via mijn zaakwaarnemer", zegt Veerman over de interesse van Feyenoord in L.O.V.E. Update. "Verder is er nog niks concreet. Ik ga een heel politiek correct antwoord geven maar mijn zaakwaarnemer weet hoe het precies is. Zolang er niks concreet is ga ik er vanuit dat ik volgend jaar ook bij sc Heerenveen speel."

De 21-jarige Veerman doorliep de jeugdopleiding van FC Volendam en groeide uit tot een smaakmaker in het eerste elftal van de Noord-Hollandse club. Afgelopen zomer maakte de middenvelder de overstap naar sc Heerenveen, ook daar was hij een van de smaakmakers. Het huidige contract van Veerman loopt door tot medio 2022 en sc Heerenveen heeft een optie voor een extra jaar.

Lees meer over
Dick Advocaat Renato Tapia Joey Veerman
Plaats reactie
666

Rotterdamned +0

Die komt dus gewoon

28-04-2020 19:25

lanaaa1 +0

hoi
mijn naaktfoto's zijn hier ...

http://69chat.club

18+

27-04-2020 14:12

paulus56 +247500

Nou fijn voor je en nu opzouten.

27-04-2020 14:30

hasil +8

"wel wat dingen gehoord". In de praktijk betekent dat altijd dat men niet in hem geïnteresseerd is.

27-04-2020 11:31

gwmd1 +4076

Zullen we eerst maar eens kijken of die toptransfers met bijbehorende topsalarissen überhaupt nog wel te betalen zijn volgend jaar?Misschien kan Berghuis hier bij ons nog (maar) 2 ton per jaar verdienen...

Wie is Veerman om zo arrogant (niet kijkend naar de huidige realiteit) naar zijn zaakwaarnemer te verwijzen?Die gozer mag blij zijn dat hij nu nog een contract heeft.
Iedereen gaat inleveren pech voor allen, tenminste wil je de branche en je clup nog in leven houden...
Dus ik snap die transfer carrousel niet terwijl de clubs niet eens weten of ze nog wel iets te besteden hebben!
Maar ik zal het wel weer niet snappen.

27-04-2020 11:17

wilbert17 +23475

Blijkbaar niet nee. Maar lezen is ook best moeilijk.

27-04-2020 11:27

gwmd1 +4076

Leg uit wilbert17 ik heb de tijd.

27-04-2020 11:37

wilbert17 +23475

Hij heeft "iets" gehoord van zijn zaakwaarnemer, jij verbaasd je over de transfer carrousel. Ik denk toch dat dat iets anders is.

27-04-2020 13:49

gwmd1 +4076

Het getuigt van meer verstand wanneer Veerman zijn mond houdt, niemand weet waar hij aan toe is.

Misschien is er dadelijk geen competitie omdat de helft van de clubs het maar overleeft, zoveel scenario's mogelijk...dan moet je niet dom/arrogant praten dat je zaakwaarnemer, die al helemaal niet in de realiteit leeft, wel weet wat je wensen zijn.

WAT EEN GEK!

27-04-2020 15:35

ladinsky +10

Ben het met je eens.

Aan de ene kant praten over 300/400 miljoen die het betaalde voetbal misloopt, en aan de andere kant gaan alle transfergeruchten door met genoemde bedragen alsof er niks aan de hand is.

27-04-2020 12:14

gwmd1 +4076

Daar is het kwartje zoals bij wilbert17 nog niet gevallen.Kijk eerst maar eens hoeveel clubs er over blijven en of er überhaupt nog voor publiek gespeeld gaat worden.Misschien zijn er zo weinig clubs over dat een BeNeliga de enige oplossing is voor de toekomst.
Die voetballers moeten eens achter hun PlayStation uitkomen en de realiteit onder ogen zien.Ze mogen blij zijn als een club hun een contract wil geven en geen rechtzaak aanspant om het huidige contract willen reduceren.

27-04-2020 12:29

rood-wit +3748

Veerman heeft met de optie nog contract voor 3 jaar, dus die gaat zomaar een miljoen of 7 kosten.

27-04-2020 09:49

D2_Icon +3

Als je Kokcu voor 25 mil verkoopt kun je dat prima betalen. Kun je Ozyakup ook nog kopen.

27-04-2020 09:53

ladinsky +10

De vraag is even wie er 25m voor Kökcü gaat betalen.

Dat vond ik 2 maanden geleden al een absurd hoog bedrag en in de (voetbal)wereld van vandaag de dag al helemaal.

27-04-2020 12:17

Snoek1974 +1806

Als je Kokcu verkoopt en je kan Veerman en Vranckx halen voor het middenveld en nog wat andere versterkingen halen dan kan je paar behoorlijke stappen maken .

Dus haal al de volgende Sinistierra en pak Lens erbij , je moet hoger inzetten dan Linssen .

27-04-2020 14:49

feyenoord_Freak +14015

Prima ventje ben benieuwd of Feyenoord Door gaat pakken met hem .

27-04-2020 09:30

Scollo010 +3815

Waar blijven de berichten over Fons Flapper?

27-04-2020 08:13

KampenFR +0

Goed om te zien dat we investeren in jonge talentvolle spelers ipv de over-de-top-terugkeergarantie Feyenoorders.

De cost gaat voor de baet uit.

Dit is een speler die in de as kan doorgroeien tot een bepalende speler. En als hij zijn kans pakt kan je op termijn de aankoopwaarde met een mooie plus cashen.

27-04-2020 01:10

Bati +38842

Vandaar ook de interesse in Lens

27-04-2020 09:04

KampenFR +0

Dat is dan weer jammer idd.

27-04-2020 09:05

xenox403 +0

Fer, Kokcu, Toornstra, Veerman, Ozyakup, Burger.
Dan zou je echt een heerlijk middenveld hebben volgend seizoen.

26-04-2020 23:45

joopkater +6282

Ozyakup, Veerman, Köckü, een van die drie, misschien zelfs 2 zullen hier niet spelen volgend jaar.

27-04-2020 07:36

ladinsky +10

Misschien wel alledrie niet

27-04-2020 12:12

Refge +670

Kopen deze man

26-04-2020 23:14

Tweebenig +6

Vraag mij af of Joey wel het nivo van ons aankan.
Gemakzuchtige speler. Ziet 't spelletje trouwens wel goed.

26-04-2020 22:47

FR-JJN +12851

Op welke positie speelt ie?

26-04-2020 20:04

darley_torres +236

Op 6. Positie van Fer dus kan die eindelijk vervangen worden. ;)

26-04-2020 21:15

FR-JJN +12851

mooi, halen maar!
Fer prima voor op de bank

26-04-2020 22:44

sambaasam +120

Op 8. Jens kan weer aan de bak

26-04-2020 23:14

FR-JJN +12851

Fer veerman kokcu lijkt me redelijk in balans.
Ozyakup wellicht voor fer

26-04-2020 23:33

Tim313 +0

Uuhhh welk nieuw seizoen hebben ze het over

26-04-2020 19:50

fr_1993 +78112

Heerenfehn, wat mot die Ferhmann kosten dan?

26-04-2020 19:21

Pride of Rotterdam +358

Hoe oud is Joey featherman?

26-04-2020 19:08

Bati +38842

google oud.......

26-04-2020 19:12

IJzerenKees +127047

love update
lijkt wel een soort show nieuws ofzo joh haha

26-04-2020 19:00

doctordesktop +9256

Mooi man. https://www.fr12.nl/nieuws/41091-volendam-talent-veerman-ziet-feyenoord-wel-zitten.html

26-04-2020 18:25

Rood-Wit1908 +2610

Haha mooi uit 2017 ook echt

27-04-2020 00:18

rood-wit +3748

Veerman die gaat een flinke duit kosten met dit contract

26-04-2020 18:18

dierenhulp +88775

Wat ik ruim 9 maand terug al zei DieTapia loopt gratis weg met een Nederlands paspoort wat een gigantische luie flikker is dat zeg en qua voetbal net zo inteligent als 10 die het niet zijn.

26-04-2020 17:24

JDJ +17825

Tapia is ook schandalig behandeld door vooral Gio. Feyenoord heeft hem alleen maar geremd in zijn ontwikkeling. Zonde hoor hij heeft zoveel talent en werd alleen gekoesterd door de echte liefhebber.

26-04-2020 17:50

rood-wit +3748

Misschien is hij gewoon niet beter.....

26-04-2020 18:19

xenox403 +0

Ontwikkeling begint bij wedstrijd ritme en vertrouwen. Wanneer je als overbodig wordt behandeld door je trainer en je slechts 1x in de 3 weken op maandag tegen wissels van Telstar mag oefenen zul je je wel lekker kunnen ontwikkelen.

26-04-2020 18:34

michiel2424 +28863

Misschien in de wedstrijden die je dan krijgt laten zien dat je er voor wilt gaan, ipv als een nonchalante hals te ballen?

27-04-2020 08:39

KruytAmersfoort +412

Gossie was Gio maar lief geweest voor Tapia, waren we nooit kampioen geworden maar dan had Renato zich ontwikkeld tot ene volwaardige speler.

27-04-2020 09:38

michiel2424 +28863

Gelukkig waren andere trainers daarna wel helemaal vol lof over Tapia...

27-04-2020 10:12

eefb014 +5392

Tapia heeft kansen zat gehad alleen nooit
Gepakt. Simpelweg net niet goed genoeg en niet de motivatie om zichzelf volledig te geven om dat gebrek te compenseren.

26-04-2020 20:03

JDJ +17825

Hij was een heel goede voetballer maar makte wel af en toe een foutje. In NL kijken we vaak alleen maar naar wat iemand fout doet ipv zijn meerwaarde. En als je dat maar vaak genoeg doet wordt het interne vuurtje steeds kleiner. In eigen land is hij als international een held. Helaas kunnen wij niet met helden omgaan en blijven we daarom hangen in de middelmaat.

28-04-2020 12:53

eefb014 +5392

Met helden omgaan. Dan leg je de lat voor heldendom erg laag als je tapia een held gaat noemen. Nooit blij geweest met hem al voor dat hij kwam aangegeven dat dit hem niet hing worden. Helaas gelijk gekregen. Kijk niet louter naar de fouten maar wel naar het totaal plaatje en dat is het net niet. En zoals gezegd niet het vermogen om zich te verbeteren.

28-04-2020 13:00

JDJ +17825

We mogen het gelukkig niet eens zijn. :-)

28-04-2020 16:31

eefb014 +5392

Dat is zeker waar. Zolang ik maar gelijk krijg. Geintje uiteraard.

28-04-2020 16:35

wilbert17 +23475

Maar wel streetsmart blijkbaar. Slim gespeeld. Gaat volgend seizoen met WillemII europa in.

26-04-2020 17:50

Lucas_010 +6597

Haha misschien een gek idee maar kunnen we niet van beek ruilen met veerman +3,5 miljoen? Zijn wij van van beek af en hebben zij een vervanger voor sven botman.

26-04-2020 17:11

DirkKuip +4494

Ik denk dat je met Sven v Beek 5 miljoen bij moet betalen, en zonder Sven v Beek 4 miljoen moet betalen. Toch zou ik dan gaan voor het eerste.

26-04-2020 17:18

Lucas_010 +6597

Ik zou ook voor het eerste gaan

26-04-2020 18:14

angstgegner03 +2

Veerman kost denk ik rond 6 miljoen euro (lijkt me een veilige inschatting), denk dan ook niet dat 3,5 miljoen euro plus Sven van Beek een deal is waar Heerenveen akkoord mee gaat. Naast dat Sven van Beek een kutspeler is.

27-04-2020 00:39

paulus56 +247500

Verveel me kapot zou iedereen als ik naar buiten gaat wel een tik op ze kop willen geven vooral mijn vrienden in het blauw.

26-04-2020 16:23

broodje +5774

Dat iemand met zo'n IQ zich toch nog kan vervelen... Meestal geven ze jullie van dat stompzinnige werk omdat dat juist nooit verveelt voor jullie

26-04-2020 16:35

dexter1908 +9611

Haha ja ook de sociale werkplaats is gesloten deze periode

26-04-2020 16:38

paulus56 +247500

Daarom hoefde ik op mijn 62 ste leeftijd niet meer te werken en kan met een mooie transitie vergoeding stoppen met werken en dat met een laag IQ.
Maarja er zijn altijd mensen met een hoger Iq.

26-04-2020 16:46

Vamos010 +1130

Jahaa idd en hoeveel leeftijden ben jij broodje?

26-04-2020 16:56

paulus56 +247500

Broodje en dexter stil vamos

26-04-2020 16:59

Vamos010 +1130

Sorry ik verveel me

26-04-2020 17:01

paulus56 +247500

geef niet je ben niet de enige.
Ga maar weer een biertje pakken.

26-04-2020 17:05

Patje1992 +1070

Hij komt druk over en zit gigantisch vaak aan zijn neus. ik vertrouw de zaak niet .

26-04-2020 15:53

Meent +6473

Als er 2 of meer volendammers in een ruimte aanwezig zijn kun je niet verwachten dat er niet gebruikt gaat worden

26-04-2020 16:09

beppie172 +64915

2+1 jaar contract betekent naar verwachting een vraagprijs richting 6m. Moet je m voor 4 plus bonussen/ doorverkoop kunnen halen.

26-04-2020 15:44

RicoFR36 +26274

Normaal gesproken zal de prijs wat hoger liggen zelfs. Maar na deze hele Corona toestanden is het lastig te voorspellen.

26-04-2020 15:48

FRrick +693

Heerenveen zit ook niet bijster ruim in de centen waardoor ze mogelijk wel moeten verkopen?! Het is heel lastig inschatten wat spelers nu moeten kosten.

26-04-2020 15:24

SuperGuidetti1 +33

Goeie speler, wat zou hij moeten kosten? 5 Miljoen?

26-04-2020 15:18

ElPanzeFr +21034

Zoiets ja, lijkt mij niet meer dan dat. Ze moeten elk jaar meerdere spelers verkopen en zo florissant stonden ze er financieel sws niet bij

26-04-2020 15:43

SuperGuidetti1 +33

Als je kokcu voor veel geld kan verkopen moet je veerman oppikken voor 5, had al gemoeten toen hij bij volendam speelde, toen waren er ook geruchten

26-04-2020 15:49

1234567890 +170391

Je weet zelf dat de Feyenoord scouting slecht is er voetbalt heus wel talent rond in de eerste devisie maar als je geen goede scouting heb loop je een hoop talent mis waar je 2 a3 jaar later de hoofdprijs moet betalen

26-04-2020 16:36

wilbert17 +23475

Nu vraagt Gudde ineens 400.000.000 aan het kabinet. Dat is rijkelijk (te) laat. Wanbeleid

26-04-2020 15:02

ladinsky +10

Het is 300m en dat heb ik hem nog niet horen vragen. Dat is de schade die het betaald voetbal leidt door Corona volgens Gudde.

Zolang de voetbalwereld zelf weinig solidariteit en daadkracht (lees: forse korting spelers -en directiesalarissen) laat zien, gaat de overheid hier geen geld in steken.

Is maatschappelijk ook niet te verkopen dat de belastingbetaler moet opdraaien voor miljoenen salarissen van Berghuis, Ziyech, etc

26-04-2020 15:09

hichelay +731

Je kunt het ook anders zien: het is maatschappelijk niet te verkopen dar bedrijven, want dat zijn betaald voetbalclubs, in de problemen komen door iets wat opgelegd is door de overheid.

26-04-2020 18:15

OkkerseHansweert +1678

Hoezo niet?
Doen ze bij KLM ook, en die Fransen steken er nada in....

26-04-2020 18:32

beppie172 +64915

Waarom te laat? Dinsdag was pas uitspraak kabinet. Als er gespeeld had kunnen worden was de situatie anders geweest. Nu is duidelijk wat de verwachte schade is en kan er een bedrag worden genoemd.

26-04-2020 15:48

klick44 +18065

Feyenoord heeft daar het geld niet voor

26-04-2020 14:51

brian85 +4558

Wel als kokcu wordt verkocht

26-04-2020 14:53

klick44 +18065

Kokcu levert max 15 op nu met jeugd contract. Ga je dat gelijk weer geheel gebruiken met deze crisis?

26-04-2020 14:55

FrNiels2017 +155741

Heeft geen jeugdcontract man, doe ff niet zo gek.

26-04-2020 14:56

klick44 +18065

Heeft gewoon veredeld jeugdcontract. Vorig jaar getekend

26-04-2020 15:09

dltnr +11

Laat je nakijken man met je jeugdcontract.

Roeptoeter.

26-04-2020 15:47

klick44 +18065

kom dan met tegen bewijs. o nee die heb je niet!

26-04-2020 16:03

SupportYourLocals +5

En jij hebt wel bewijs voor dat jeugdcontract?

26-04-2020 17:48

FrNiels2017 +155741

Jij roept. Jij moet dan met bewijs komen. Maar dat is er niet, want je kun na je 18e geen jeugdcontract meer tekenen en een jeugdcontract is maximaal 3 jaar. Als zijn huidige contract eind juni 2023 afloopt, en dat doet het, zou hij het dus eind juni 2020 getekend moeten hebben. En dat is het nog niet.

26-04-2020 22:24

klick44 +18065

Ik.zeg ook veredeld jeugd contract met een.lage verdienste. Ze willen niet voir niks dar hij snel bijtekend omdat ze anders nog steeds niet heel veel geld voir hem kinnen vangen.

26-04-2020 22:37

FrNiels2017 +155741

Dat heb je er snel bijgezet in je tweede reactie, maar in je eerste reactie staat het woord 'veredeld' helemaal niet. Het is eigenlijk gewoon pure laster jegens de TD die dat contract toen heeft opgesteld, maar die is dat inmiddels wel gewend.

Het idee dat je recht hebt op meer geld als een speler meer verdient is een overblijfsel van de tijd voor het Bosman-arrest en nu eigenlijk gewoon niet meer van toepassing. Alleen in een eventuele arbitragezaak zou het eventueel nog een rol kunnen spelen. In principe is het gewoon vraag-aanbod in de onderhandelingen en kun je vragen wat de gek er voor geeft. Je staat natuurlijk wél sterker als het contact langer doorloopt (want dan duurt het langer voor de speler transfervrij is) - daarom willen ze het verlengen van 2023 tot 2025.

26-04-2020 22:53

dltnr +11

Dank Niels voor de bijval en het ontmaskeren van
weer een roeptoeter.

Blijf gezond Niels.

27-04-2020 05:42

dltnr +11

Thanks man.

27-04-2020 07:17

FrNiels2017 +155741

Van Geel heeft het gehad he. Was behoorlijk heftig begreep ik.

27-04-2020 07:29

dltnr +11

Is dat zo...

Ik zou het niet weten Niels maar als dat zo zou zijn
dan wens ik hem alle sterkte toe naar een volledig
herstel.

27-04-2020 09:07

klick44 +18065

https://www.google.com/amp/s/manutd.nl/orkun-kokcu-2/%3famp

27-04-2020 09:29

FrNiels2017 +155741

Ja.

"We zullen samen zien hoe we uit deze crisis komen", zegt algemeen directeur Martin van Geel, die zelf zwaar getroffen werd door het virus, drie weken uit de roulatie was en pas sinds anderhalve week weer aan het werk is."

https://www.bd.nl/willem-ii/willem-ii-werkt-aan-drie-scenario-s-voor-de-toekomst~a883cbffd/

https://www.tilbo.com/ook-martin-van-geel-geveld-geweest-door-corona/

27-04-2020 09:48

FrNiels2017 +155741

Moet ik daar aan zien dan? Manutd.nl en 'geschreven door Vilhena' geven me sowieso ook wel vertrouwen in de betrouwbaarheid van de informatie.

27-04-2020 09:54

klick44 +18065

Gaan jullie er nou maar lekker vanuit dat hij 5 ton per jaar verdient en straks voor 30 miljoen weggaat.

Grote kans dat hij dit jaar verkast voor 15

27-04-2020 10:44

FrNiels2017 +155741

Leg ons anders nog wat meer woorden in de mond. Jeugdcontract zei jij. Dat was een leugen.

27-04-2020 10:47

FrNiels2017 +155741

Je logica rammelt verder ook gewoon aan alle kanten. Denk jij dat de spelers bij AZ miljoenen verdienen? Die gaan toch ook niet voor 15 miljoen weg? Als hij voor 15 miljoen weggaat kun je alleen Arnesen (en wellicht Kökcu zelf) daar op aan kijken. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat Frank er wel wat meer uit gaat slepen.

27-04-2020 10:49

dltnr +11

Thx voor de info want deze had ik echt even gemist.

Ik hoop dat die snel en volledig hersteld.

Het beste Martin ( beetje laat maar toch )

27-04-2020 11:06

klick44 +18065

Als je 10k per maand verdient is dat gewoon een veredeld jeugdcontract en als ik dat later corrigeer kan je blijven zeuren over de punten en kommas. We zullen het wel zien. Ik denk dat het een echte broidvoetballer is die geld boven clubliefde plaatst en voor 80% vertrekt of 8 ton per jaar moet gaan verdienen

27-04-2020 11:10

FrNiels2017 +155741

Je corrigeert niks, je probeert je standpunt later stiekem aan te passen om alsnog zogezegd je gelijk te halen.

Die 10k (overigens per 4 weken, niet per maand) is gebaseerd op informatie van niks. En op het feit dat salaris eigenlijk geen rol zou moeten spelen in het vaststellen van de vraagprijs ga je niet in.

27-04-2020 11:18

FrNiels2017 +155741

https://www.fifaindex.com/player/243245/orkun-k%C3%B6k%C3%A7%C3%BC/fifa20/

Eveneens geen idee of deze informatie klopt, maar hier hebben ze het al over het dubbele aan salaris.

En hier hebben ze het over een transfersom van 25 miljoen pond:

https://www.google.com/amp/s/metro.co.uk/2020/04/25/feyenoord-transfer-arteta-arsenal-afc-orkun-kokcu-12607922/amp/

27-04-2020 11:25

dltnr +11

Een jeugdcontract mag volgens de regelementen uitgedeeld woorden aan spelers van zestien jaar of ouder en niet langer dan voor een periode van drie jaar.

Orkan heeft in Maart 2017 zijn eerste contract ondertekent dat liep tot Maart 2020.
Het is juridisch gezien dus helemaal niet mogelijk om een speler
zijn contract te verlengen, wat Orkan heeft gedaan, in de vorm van een Jeugdcontract.

Dus zoals gewoonlijk praat Klick alleen maar poep.

27-04-2020 11:48

FrNiels2017 +155741

Nee precies, vandaar ook dat hij gauw ging verleggen. Maar goed, daar trappen wij niet in.

27-04-2020 12:58

SupportYourLocals +5

Mooie stats van football manager erbij, dank!

27-04-2020 14:31

klick44 +18065

Dan nog als deze info klopt heb je het nog steeds over 60k per jaar. Dat is vrij weinig voor speler uit top eredivisie

27-04-2020 15:37

klick44 +18065

of is dit per week?

27-04-2020 15:43

brian85 +4558

Arsenal heeft al 25 milj over voor kokcu.. maar goed.. Laat dat 20 worden en Veerman voor 5 miljoen.. goede zaken lijkt mij zo.
Als Veerman zich zo blijft doorontwikkelen verkoop je hem ook voor zo'n bedrag of hoger.. Prima nr. 10.

26-04-2020 14:57

FR_Zweppie +232

Voor 5 laten ze hem nooit gaan

26-04-2020 15:03

brian85 +4558

Denk dat 5 miljoen we mooi bedrag is voor hem hoor.. voor Heerenveen ook.. Hebben 500.000 betaald voor em

26-04-2020 19:00

ballenjongen +7

Als Arsenal nu al 25 miljoen wil betalen, waarom dan zakken naar 20? dat is toch de omgekeerde wereld.

26-04-2020 15:33

brian85 +4558

Ik heb het meer over de waarheid van het genoemde bedrag.. niet over zakken.. dat zou dom zijn.

26-04-2020 18:59

ernst H +4998

Veerman moet toch geen 15 miljoen kosten, dat zou helemaal belachelijk zijn.

26-04-2020 15:03

klick44 +18065

Zeker boven 10

26-04-2020 15:06

ernst H +4998

Zou een belachelijk bedrag zijn
Geloof ik niks van

26-04-2020 15:07

klick44 +18065

Let maar op. Tijd van 5 is voorbij. Nederlamdse subtopspelers gaan niet weg voor 5

26-04-2020 15:08

ladinsky +10

Dat hangt er vanaf hoe de transfermarkt zich ontwikkelt, maar weet wel dat Heerenveen elk jaar spelers MOET verkopen om de begroting rond te krijgen.

Als de belangstelling tegenvalt zijn ze al dolblij met 4 of 5m, want ze hebben dan weinig keus.

Zie ook onze vroegere vriend Larsson. Daar vroegen ze eerst ook 8m voor volgens mij maar toen de belangstelling tegenviel en Van Geel zijn poot stijf hield kochten we hem voor 4 (+ 1m bonus).

26-04-2020 15:13

ernst H +4998

Kennelijk zijn ze toch met m bezig.
Kijk zo;n speler heeft ook nog iets te vinden.

Als ze teveel vragen, kan hij een arbitrage aanvragen.

Daar schermen ze bij ons ook altijd mee.

En nationale belangstelling of internationale, dat maakt nog al een verschil.

26-04-2020 15:35

ladinsky +10

Natuurlijk heeft een speler ook nog wat te willen, maar Heerenveen heeft zich al vaak bewezen als goede onderhandelaars.

Hij zal hoe dan ook niet voor een appel en een ei naar ons toekomen.

26-04-2020 15:48

beppie172 +64915

Arbitrage is tegenwoordig zelden meer succesvol. Ze hebben allemaal met vol verstand getekend.

26-04-2020 15:50

klick44 +18065

je hebt ook niks aan een speler die geen zin heeft!

26-04-2020 16:03

beppie172 +64915

Klopt. Maar dat gebeurt niet bij een speler die pas één jaar eredivisie speelt. Larsson deed dat wel, maar dat was ook al aangekondigd dat hij weg wilde.

26-04-2020 16:41

ernst H +4998

Heb je daar voorbeelden van dan?

26-04-2020 17:20

beppie172 +64915

Gewoon het feit dat er amper meer arbitragezaken zijn, en ik ken geen voorbeelden meer waarbij de arbitrage positief uitviel voor de speler.

26-04-2020 17:29

ladinsky +10

Sulejmani of hoe die ook heette voor 16m verpatsen vind ik een mooie deal.

Afonso Alves (17m), Pranjic (7m), Narsingh (5m), Assaidi (4m), djuricic (8m), Sinkgraven (7m), Finnbogason (8m), Vlap (8m) om er een paar te noemen. Lijken me prima bedragen.

26-04-2020 17:31

ernst H +4998

Zoals jullie redeneren, kunnen we dus wel stoppen.
Want spelers halen is onmogelijk.

Grappig hoe men alles negatief draait. Als het om de eigen club gaat.

Dan hebben we ook geen TD nodig.

Misschien moeten we maar helemaal stoppen en de club opheffen.

26-04-2020 17:32

ernst H +4998

Ik had t niet tegen jou Ladinsky

Maar je spreekt jezelf aardig tegen, eerst zeg je ze zijn verplicht te verkopen
En dan kom je met een lijst, van spelers waarvoor ze veel(s te veel) geld voor hebben gevangen.

26-04-2020 17:37

ladinsky +10

Wat heeft dat met negatief te maken?

Ik zeg alleen dat Heerenveen die Vreeman niet goedkoop zal laten gaan.

Dan kunnen we hem nog steeds halen maar je zult in de buidel moeten tasten.

Wel verbazen al die transfergeruchten mij. We weten allemaal nog niet hoe de financiële situatie van Feyenoord en de rest van het NL voetbal er over een paar maanden uitziet. Als we Gudde moeten geloven niet best allemaal, en eerlijk gezegd vrees ik dat hij gelijk heeft.

26-04-2020 17:39

ladinsky +10

Heerenveen moet elk jaar verkopen om de begroting rond te krijgen.

En dat doen ze prima door goede bedragen te krijgen. Is niks tegenstrijdigs aan. Ze spelen dat spel gewoon slim.’

Alleen kan de komende zomer wel eens anders worden als de hele transfermarkt op slot gaat omdat alle clubs in de problemen zitten.

En dan zijn ze wellicht blij met elk bod. Vraag blijft dan nog of Feyenoord de poen heeft om 4 of 5 miljoen op te hoesten.

26-04-2020 17:43

ernst H +4998

Als je moet verkopen sta je onder druk.

Net als bij Larson, daar vroegen ze toch eerst 8 voor, volgens jou.

Dus ja, dat klinkt behoorlijk tegenstrijdig.

Het is gewoon een kwestie van vraag en aanbod.
En het maakt nogal iets uit, of er belangstelling is van 1 club, of dat er meerdere zijn
Bovenal als er vanuit bv Engeland interesse is, dan gaat de prijs natuurlijk omhoog.

Ajax heeft ook de truc, om zgn. Belangstelling te tonen voor spelers waar Feyenoord en PSV interesse voor hebben.
dit om de prijs op te drijven.

Een andere truc is, om interesse te tonen voor spelers, vlak voordat ze tegen die club moeten.

Deze info krijg je er gratis en voor niks bij.

En ik had t niet tegen jou, mbt negativiteit,
Maar als je je aangesproken voelt.

26-04-2020 17:48

beppie172 +64915

Het scheelt dat Veerman een Feyenoord hart heeft, dus zal Ajax interesse m niet zoveel doen. Ook omdat ie weet dat ie dan weer terug bij af is, in de eerste divisie.

26-04-2020 18:46

ernst H +4998

Hij wil graag naar <Feyenoord dat is positief

26-04-2020 19:00

you_never_walk_alone +8553

Tijd van 5 gaatvzelfs teveel zijn jij snapt duidelijk de impact van het coronavirus nog niet

26-04-2020 20:19

Van_Geel +18327

Die ga je niet onder de 5 miljoen wegplukken ben ik bang.

26-04-2020 14:45

flessentrekker +154

Ik vermoed dat met een middenveld van Kökcü, Fer en Toornstra, met Woutertje Burger als back-up, deze jongen vooral zijn minuten zal maken op de bank, als 5e middenvelder in rang. Miljoenen betalen voor deze man zal hem toevoegen in het straatje van middenvelders Tapia en Amrabat: miljoenen gekost en nooit echt geslaagd.
Niet doen dus, tenzij Kökcü voor de hoofdprijs wordt verkocht!

26-04-2020 14:31

BoscheBol +1

Kökcü is hier misschien nog 1 jaar en is dan ook weg, hoop voor veel geld. Deze jongen 1 jaar laten wennen. Toornstra gaat over 2 jaar ook niet meer elke wedstrijd spelen. Ik denk doen.

26-04-2020 14:39

Mrunterwijst +10580

Dus moeten we het seizoen beginnen met 1 reserve middenvelder?

26-04-2020 14:51

flessentrekker +154

Zeker niet. Maar de 5-7 mln die Veerman zal kosten, kan je mijns inziens beter steken in een CV of linksbuiten die direct waarde toevoegen middels hun specifieke kwaliteiten. Gezien de financiële mogelijkheden moet Fey een 5e en 6e middenvelder voor een bescheiden bedrag halen en/of aanvullen met eigen jeugd.

26-04-2020 15:24

Mrunterwijst +10580

Dat zou mij ook te duur zijn, voor max 4 anders niet

26-04-2020 15:35

beppie172 +64915

Een linksbuiten die naar terugkomst Sinisterra ook op de bank komt te zitten. Wat is het verschil?

26-04-2020 15:53

LvV +632

Toornstra loopt op z'n einde.

26-04-2020 15:02

beppie172 +64915

Precies. Jens gaat zijn laatste jaar in. Veerman is de beoogd opvolger.

26-04-2020 15:55

Kire +4

Dat roepen ze hier al jaren, geweldige speler voor de club!

26-04-2020 17:04

beppie172 +64915

Ik riep het niet, maar als je een jongere en goedkopere opvolger in huis haalt, komt het er wel een keer aan.

26-04-2020 17:07

angstgegner03 +2

Kokcu Fer Toornstra Burger is echt te mager, moet sws een middenvelder bij. Europees ga je het niet redden daarmee en voor enige ambities in de competitie is t ook te karig

26-04-2020 15:02

flessentrekker +154

Klopt, maar voor 5-7 mln, houdt dat geld dan nog even op de bank ipv het te laten verdampen op de reservebank (zie rijtje Amrabat en Tapia).

26-04-2020 15:27

tboy68 +1990

Hoor niks over burger hier. Denk dat die volgend seizoen volwaardig selectiespeler is. Goedkoop, kent de club en gaat tot t gaatje voor fnoord.

26-04-2020 14:29

FrNiels2017 +155741

Die ging elders ervaring opdoen, maar dat is nu abrupt een halt toegeroepen. Diens handelingssnelheid moet wel echt omhoog alvorens hij klaar is voor veel speeltijd in het eerste - hoe gaan we dat nu voor elkaar krijgen?

26-04-2020 14:42

angstgegner03 +2

Hij kent de club ja, maar kent hij de stad ook en kijkt hij fris uit zijn ogen?

26-04-2020 15:03

Km010 +5165

De opmerking IK weet nog van niks oid geeft wel hoop. Max 4 miljoen zou mooi zijn.

26-04-2020 14:25

mellosfey +1162

Verman is wel een versterking!

26-04-2020 14:22

Kire +4

Ken de jongen helemaal niet, dus kan er niet over oordelen. H’veen heeft ook niet echt mijn interesse moet ik zeggen.

26-04-2020 14:26

Lucas_010 +6597

Die veerman is echt een geweldige speler!! Meteen halen!

26-04-2020 15:16

Kire +4

De club heeft niet de beste ervaringen met aankopen van Heerenveen. Denk maar eens aan Bilal, Leurling en Larsson. Een uitzondering waren St Juste en Thomassen, maar verder........

26-04-2020 14:14

Kire +4

Sorry, vergeten inderdaad!

26-04-2020 14:24

Kire +4

Zeg ik toch ook niet, ligt ook aan de kopende club!

26-04-2020 14:24

BoscheBol +1

Misschien niet. Maar er komen ook goede spelers vanaf. Denk aan Ruud van Nistelrooy. Nistelrooy en Lurling kwamen eigenlijk van DEN-BOSCH. Van daar uit naar Heerenveen. .

26-04-2020 14:42

FrNiels2017 +155741

Hoe weet jij dat nou weer?

26-04-2020 14:44

rokertje1 +15

Toen die 2 in de jeugd van den bosch zaten werden ze bij ons aangeboden maar onze scouts zagen het niet zitten in die 2. Wat een ramp was onze scouting toen.

26-04-2020 15:03

rokertje1 +15

Net zoals bergkamp. Die wou dolgraag naar feyenoord maar onze scouts vonden hem te klein of te iel.

26-04-2020 15:06

ernst H +4998

Hou op over die Lurling, wat een drama voetballer was dat.

26-04-2020 15:04

ladinsky +10

Ik neem aan dat je met Thomassen Jon Dahl Tomassen bedoelt. Die hebben we van Newcastle United gekocht.

26-04-2020 15:30

whasjoewahn +16532

Tomassen..?

26-04-2020 16:07

beppie172 +64915

Janmaat, Rob van Dijk, Santi Kolk, Gérard de Nooijer, Jan de Visser, Radoslav Samardzic, Igor Korneev.

26-04-2020 16:00

Kire +4

Die laatste was een geweldige speler! Samen met Thomassen toen!

26-04-2020 17:06

Raftel +6726

Veerman heeft eerder aangegeven een Feyenoorder te zijn. Als Heerenveen en Feyenoord tot een akkoord komen over de transfersom, zal Veerman ons verkiezen boven andere geïnteresseerde clubs.

Is een aardig talent deze jongen. Halen en kampioen met ons worden volgend seizoen.

26-04-2020 14:11

FR-1993 +5623

Komt ie niet uit de buurt van 020? Niet dat altijd wat zegt maar kans is groter

26-04-2020 14:33

Raftel +6726

Maar het verschil is dat Feyenoord destijds nooit interesse in hem heeft getoond en ajax hem in de jeugd heeft weggehaald bij Willem II.

En ja, de juden hebben natuurlijk meer geld. Daarom dat ik ook als eerste zei dat Heerenveen en Feyenoord tot een akkoord moeten komen.

26-04-2020 16:50

FrNiels2017 +155741

Frenkie de Jong was ook een Feyenoorder. Als 020 ook komt gaat geld ook een rol spelen.

26-04-2020 14:44

FR-1993 +5623

Dan heeft ie in korte tijd wel een naar hoofdstedelijk accentje ontwikkeld

26-04-2020 15:22

FrNiels2017 +155741

Ja dat heeft ie dan maar zeker

26-04-2020 22:27

FeyenoordlsOveral +39

Die kerel die Senesi op ging halen op 't vliegveld, zegt op z'n instagram dat Veerman komt

26-04-2020 13:56

mib2000 +9

Dan moet het wel waar zijn...!


Wat een onzin weten sommige mensen toch uit te kramen...

26-04-2020 13:57

angstgegner03 +2

Onze hoop in bange dagen

26-04-2020 13:59

JesFeyenoord +6

Wat is zijn insta?

26-04-2020 14:02

FrNiels2017 +155741

Jessica, aangenaam

26-04-2020 22:28

Bati +38842

Ow ja die kerel

26-04-2020 14:03

Sleepie +11862

Is hij nu ook al insider?

26-04-2020 14:13

FrNiels2017 +155741

Het bedrijf dat de namen op de individuele WC-rollen print voor in de kleedkamer zegt op Twitter dat ze al een proefrolletje met Veerman hebben mogen drukken.

26-04-2020 14:47

barbari +0

De enige haalbare speler uit de Eredivisie die een meerwaarde voor ons kan zijn samen met Passlack en Ndayishimiye.

Verder kun je met vd Ven en van Hecke de gok nemen.

26-04-2020 13:52

Futre +2993

Passlack nog wel!

26-04-2020 14:11

djinga +0

Fel backie hoor

26-04-2020 14:37

barbari +0

Prima multi inzetbare speler. Speelt makkelijk Geertruida en Nieuwkoop eruit. En zeer goede mentaliteit

26-04-2020 14:50

LarsFR1908 +5591

Kopen en nog een jaartje laten rijpen bij Heerenveen

26-04-2020 13:44

Bati +38842

Het kleine beetje geld dat we hebben hebben we echt wel nodig om de selectie te versterken hoor..
Hadden we die luxe maar.

26-04-2020 13:50

El-Fenomeno +9

Hoezo dat? Op het middenveld heb je bar weinig opties nu.....

26-04-2020 14:32

LarsFR1908 +5591

Dan gelijk eennkans geven ook goed.
Als je waarschijnlijk meerdere keren door de weeks speel kan je zo nu en dan spelers rust geven

26-04-2020 14:38

mm1968 +0

vind het geen verkeerde aankoop die veerman.maar ik maak een pas op de plaats heereveen is geen feyenoord .de druk lig bij ons groter dan daar bij heereveen.maar deze speler heeft zeker wel potentie

26-04-2020 13:42

angstgegner03 +2

Benieuwd of hij echt gaat slagen een stap hogerop of toch een nieuwe Sinkgraven blijkt te zijn

26-04-2020 13:41

waakvlam89 +1

Laat maar komen indien Kocku vertrekt

26-04-2020 13:30

Johnguidettiengrazianopelle +11

Ook gewoon als orkun niet vertrekt. We hebben middenvelders nodig bovendien is Veerman geen 10

26-04-2020 13:33

Km010 +5165

Ja en zeker omdat programma heeeel druk wordt na sept

26-04-2020 13:59

jonaathn +14673

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=371051 vergelijking met De Jong haha

26-04-2020 13:27

angstgegner03 +2

Alle neuzen worden gek. Maar is ook wel overdreven, de jong is 10x beter dan veerman.

26-04-2020 13:48

djinga +0

De Jong is zeg maar wel ff lekker lichtelijk gehypet. Geen slechte voetballer ofzo, maar niet de absolute wereldtop wat ze je graag willen laten geloven. Kan leuk meespelen maar heeft niet dat extra wat een speler wereldklasse maakt.

26-04-2020 13:57

angstgegner03 +2

Ben ik met je eens maar is alsnog heel veel beter dan veerman

26-04-2020 14:00

djinga +0

Ik heb het vergelijk niet gelezen. Maar ik vind die vergelijkingen sowieso als een tang op een varken slaan. Als hij komt, hoop ik dat het een meerwaarde wordt. We hebben sowieso wel middenvelders nodig.

26-04-2020 14:07

SirPsychoSexy +2282

Is feyenoordfan die jongen. Mooie technische speler met inzicht, jong. Waarom zou je hem niet halen? Of hij moet echt te duur zijn.

26-04-2020 13:23

marcel achterhof +82

Uitstekende speler bij vertrek meneer kokcu heel gauw halen en is geen eens minder

26-04-2020 13:22

fr1985 +6234

Die ligt dus nog drie jaar vast. Heerenveen kennende gaan ze daar een belachelijke prijs voor vragen (wat hun goed recht is), die Feyenoord niet moet willen betalen.

26-04-2020 13:19

Bati +38842

Die vragen indd sowieso boven de 10 miljoen, Heerenveen is een taaie onderhandel club

26-04-2020 13:20

barbari +0

Larsson 4 mil Juste 4 mil. Niet echt taai hoor

26-04-2020 14:51

burny181803 +1

Koop nu dan of moeten ze weer w8en tot er iemand weggaat

26-04-2020 13:18

Kralingen-Crooswijk +800

Die gekke Friezen vragen minimaal 8

26-04-2020 13:17

FrNiels2017 +155741

Heb je voor Senesi ook ruim betaald. Waarom zou Veerman goedkoper zijn?

26-04-2020 14:49

Babbel +4100

Ik ga denk ik even een aantal screenshots maken zodat ik de meteen-halen-dit-is-het-grootste-talent-van-Nederland schreeuwers volgend jaar kan confronteren als ze beweren dat ze altijd al hebben gezegd dat Veerman een waardeloze speler is.

26-04-2020 13:13

Marki +156

Ik maak even een screenshot van jou bericht zodat jij niet kan zeggen dat je het een groot talent vond

26-04-2020 13:15

Babbel +4100

Ik heb die gozer niet genoeg zien spelen om een oordeel over zijn kwaliteiten te kunnen vellen. Ik hoor wel veel positiefs over hem, maar dat hoor ik over elke jonge speler in de eredivisie dus daar kan ik verder niets mee.

26-04-2020 13:23

Marki +156

Nee helemaal eens maar elke speler is een gok kijk eens naar dienblad dordmund Haaland

26-04-2020 16:59

El-Fenomeno +9

Zal ik mijn screenshots er even bij pakken over Larsson, Vejinovic, Amrabat en Tapia?

26-04-2020 13:17

Babbel +4100

Heel graag. Men is echt van mening dat alles wat nieuw is ook altijd goed is. Realiteit is meestal anders

26-04-2020 13:21

Heufhejdygvs +1995

Ik heb er nog eentje over Sinisterra van vorig jaar.

26-04-2020 13:28

Babbel +4100

kom maar door

26-04-2020 13:52

angstgegner03 +2

Laat zien dan

26-04-2020 13:48

El-Fenomeno +9

Ik heb er geen screenshots van, maar alles staat zwart op wit in die topics.

26-04-2020 14:31

FrNiels2017 +155741

Doe maar van Berghuis, Elia en Van Persie. Jij vond elke aankoop van Van Geel bijvoorbaat kut.

26-04-2020 14:51

El-Fenomeno +9

Die drie vond ik juist goede aankopen, staat ook zwart op wit. Laatst had iemand nog een reactie voor de komst van Larsson gekopieerd.

26-04-2020 15:06

FrNiels2017 +155741

Kies drie willekeurige andere. Zou wel heel toevallig zijn als dit precies de drie uitzonderingen zouden zijn, maar goed.

26-04-2020 22:26

El-Fenomeno +9

Ga de topics maar na, hoe kun je over die drie spelers nou niet tevreden zijn? Vejinovic, Tapia, Amrabat, Larsson, Bilal daarentegen.....

26-04-2020 22:53

FrNiels2017 +155741

Op voorhand he. Op voorhand waren de meesten over Larsson bijvoorbeeld positief, want die speelde bij Heerenveen goed en kostte maar 4 miljoen. Over Van Persie waren er veel negatief want te oud. Elia was bord-op-schoot-scouting. Vejinovic daarentegen werd warm aanbevolen door Joop van Daele.

Pelle, was je daar enthousiast over? Sinisterra?

26-04-2020 22:56

El-Fenomeno +9

Pelle wel, Sinni kende ik niet, maar ik had over Sinni wel gezegd dat het niets zou worden, dus dat is dan mijn eerste vergissing geweest over de aankopen van Van Geel, bij de rest had ik het allemaal goed.

26-04-2020 23:00

FrNiels2017 +155741

Een beetje arrogantie is je ook niet vreemd he.

26-04-2020 23:02

El-Fenomeno +9

Weet je wat het is, het is helemaal geen arrogantie. Mensen roepen vaak naar je dat zeg je achteraf oid, dan heb ik het recht om me te verdedigen. Groot verschil en dat weet jij ook wel.

26-04-2020 23:17

FrNiels2017 +155741

Ik heb je zelden iets positiefs zien zeggen over een (op handen zijnde) aankoop, maar goed, ik ga ook al die topics niet door zitten spitten.

26-04-2020 23:54

angstgegner03 +2

Doekje voor het bloeden denk ik zo. Als ie niet slaagt, kan je altijd nog voldoening halen uit dat je voorspelling is uitgekomen.

26-04-2020 13:49

FrNiels2017 +155741

Nah, felle Van Geel-hetze

26-04-2020 14:51

Babbel +4100

Elke kans om nieuwsgekkies op hun nummer te zetten moet je grijpen. Dat zul je toch wel met me eens zijn?

26-04-2020 13:55

Kether +18274

Arnesen, halen deze palingvreter godverredompie

26-04-2020 13:12

FR-Alkmaar +6791

Is Feyenoord nou de enige ( Nederlandse) club die in hem interesse heeft?

26-04-2020 13:08

El-Fenomeno +9

Voetballend sterk en hij maakt meters. Eenjarig contract, wat zal die kosten, 5 miljoen max?

26-04-2020 13:02

angstgegner03 +2

Zoiets ja. Is een goede speler maar blijft wel een beetje een gok.

26-04-2020 13:06

fr1985 +6234

Een jarig contract? Hij ligt nog vast tot zomer 2023 als Heerenveen die optie licht, wat ze bij een eventuele transfer sowieso eerst zullen doen.

26-04-2020 13:21

Raftel +6726

Ze kunnen vragen wat ze willen, maar ze zullen het niet krijgen. 10 miljoen voor Veerman, wuahahahaha.

26-04-2020 14:13

FrNiels2017 +155741

2022-2020 = 2. Plus nog een optie voor een jaar.

26-04-2020 14:52
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties