Nieuwkoop, Summerville en Burger keren terug

Nieuwkoop, Summerville en Burger keren terug

Bart Nieuwkoop sluit maandag niet aan bij de trainingshervatting van Willem II. De verdediger is na overleg tussen Willem II en Feyenoord teruggekeerd naar Rotterdam. Dit melden de Tilburgers op de clubwebsite. Feyenoord hervatte afgelopen vrijdag de trainingen. Nieuwkoop sluit deze week aan.

Update 12:37 | Niet alleen Nieuwkoop sluit weer aan bij Feyenoord. Ook Wouter Burger keert volgens RTV Rijnmond weer terug op trainingscomplex 1908. De middenvelder was de afgelopen maanden verhuurd aan Excelsior. Officieel stond Burger nog tot 1 juni onder contract bij de Kralingers, maar hij kreeg toestemming om eerder terug te keren.

Update 15:41 | Naast Burger en Nieuwkoop keert ook Crysencio Summerville terug bij Feyenoord. De 18-jarige aanvaller was afgelopen seizoen uitgeleend aan ADO Den Haag en kwam tot 21 wedstrijden in de Eredivisie. Summerville was daarin twee keer trefzeker. De komende maanden krijgt hij de kans om zich te laten zien en te bewijzen op de trainingen van Feyenoord.

Lees meer over
Willem II Bart Nieuwkoop ADO Den Haag Crysencio Summerville
Plaats reactie
666

FrNiels2017 +157912

Zouden ze het doorhebben, die Romeinen, als we Van Beek sturen ipv Karsdorp?

11-05-2020 20:57

nevergiveup010 +1415

Niet terug kijken
Wel vooruit kijken.
Geeft ze Een kans om het te laten zien
Dan kunnen we kijken of ze idd gegroeid zijn En beter geworden dan ze voorheen waren , want dat was idd wel te weinig voor Feyenoord
En een kans geven vind ik minimaal 5 wedstrijden
Tis zomaar een getal hoor
Kan ook zomaar 7 worden ,mocht de coach twijfels hebben
Burger als middenvelder
Zou die Toornstra,Fer,Köcku uit de basis spelen
Denk het niet
Nieuwkoop heeft meer kans nu het er op lijkt dat Karsdorp terug gaat
Summerville zal de strijd aan moeten binden met een Linssen eventueel als die komt of een Haps,als Malacia op l.back blijft staan
Denk dat Nieuwkoop de meeste kans aanslagen heeft
Vond Geertruida als r.b. Geen succes

06-05-2020 01:06

GijsFR +2547

Prima ontwikkeling, laat het aub zien Woutje!!

05-05-2020 12:45

Kralingen-Crooswijk +800

Goede ontwikkeling om ze er nu al bij te pakken. Kijken of ze voldoen op de trainingen en anders wegwezen.

04-05-2020 22:47

Lucas_010 +6597

Summerville erbij houden mits er een extra rechtsbuiten komt. Dan lekker verhuren aan een eredivisie middenmoter. Burger zie ik het liefst blijven, die is echt wel prima om dr bij te hebben. Nieuwkoop mag wat mij betreft weg, naar mijn mening totaal niet van het juiste niveau

04-05-2020 21:33

feyenoord18_1993 +1592

Dacht ik ook, maar in de corona tijd , kunnen wij nooit spelers verhuren. Misschien alleen Azarksn. Ik hoop dat er ruimte is voor Carbonero. Die moet 1.5 mio kosten. Als dst zo is:
Linksbuiten: Summerville en Carbonero
rechtsbuiten: Berghuis en Summerville

Na de winter is Sini weer fit dan kan Summerville worden verhuurd.

05-05-2020 08:50

Km010 +5226

Burger verhuren nog. De rest twijfel.

04-05-2020 20:24

beppie172 +66593

Hoe eerder erbij, hoe meer kans om je in de kijkert te spelen. Goed gedaan Feyenoord.

04-05-2020 17:28

Juicher +62648

Ik ben benieuwd of we ook de broer van Summerville terughalen. Is goed om er in de kleedkamer bij te hebben.

04-05-2020 16:56

Ramon-FR +427

Ja joh leuk! Typetje kazim kazim heb ik vernomen

04-05-2020 17:49

JesFeyenoord +6

Logisch !
Alle 3 verhuurd tot einde seizoen

Welkom terug heren

04-05-2020 16:14

Scheveningert +1603

JAAAAAA KRIESENSIEJO

04-05-2020 16:01

jonaathn +14830

Burger gaat zijn kans pakken!

04-05-2020 16:00

Scheveningert +1603

Maar ben jij het nou op je ava?

04-05-2020 16:02

010dragert +4970

Z'n wijf heeft 'm gedumpt, maandag morgen blues. Met z'n harmonica.

04-05-2020 18:51

Rotterdam1983 +5814

Burger heeft nog een hoop te leren

04-05-2020 16:36

Spijksupporter +6687

Is ook nog jong.

04-05-2020 16:49

huppiehuppiehuppie +1

Veerman halen en burger daar een jaartje naartoe verhuren als vervanger ;)

04-05-2020 15:22

Rotterdam1983 +5814

Is geen slecht idee.Ontwikkelen in Eredivisie is beter dan in de keukenkampioen divisie

04-05-2020 16:37

Murlock +9911

Er zijn anders zat hele goed voetballers die in de eerste divisie gespeeld hebben! Dat argument van jou kan in de prullenbak!

04-05-2020 22:37

Rotterdam1983 +5814

Hoor je mij ergens zeggen dat er geen goede voetballer in eerste divisie gespeeld hebben dan??Nee dus niet blij doen gelijk.

05-05-2020 00:07

feyenoord_Freak +14088

Welcome back !!!

04-05-2020 15:00

ElPanzeFr +21977

Burger en Summerville moet je volgend jaar bij de selectie halen als wisselspelers imo. Bij gebrek aan geld vooral de verdediging wat versterken en je bent klaar

04-05-2020 13:04

FRThijsos +0

Burger weer lekker verhuren. Als middenvelder op z'n leeftijd moet je ervaring opdoen in de eredivisie en niet banken. Summerville kan je altijd in de 70e minuut erin gooien als de back al geel heeft gepakt?

04-05-2020 13:06

Euro010 +2232

Burger inderdaad verhuren. Die moet nu echt vlieguren gaan maken.
Zal bij een Twente heel goed uit de verf komen denk ik.

Summerville verhuren als er nog een aanvaller wordt gehaald.

04-05-2020 13:33

Rendiertje +14183

Ik hoop dat ze Veltman proberen te huren, is een goeie volwassen speler met europese ervaring dat kunnen wij wel goed gebruiken dit nieuwe seizoen.

04-05-2020 12:48

virtus +0

Hier wat karma

04-05-2020 12:52

Tristanvh010 +5930

Eens. Door blessure niet kunnen laten zien wat hij kan

04-05-2020 12:59

FRThijsos +0

En heeft bewezen te kunnen score in de kuip ;)!

04-05-2020 13:04

duitser +4317

Centrum van v beek en veltman is goed voor de ontwikkeling van bijlow

04-05-2020 13:22

hoekieuitzoekie +21755

Dan is alles onder de 3 tegengoals reden voor een feestje

04-05-2020 13:52

ernst H +4998

Nou v.Beek en Ie, schieten je wel in, maar dan tijdens de wedstrijd.

04-05-2020 15:28

HarryenGerard +2670

Hahaha, dan moet je als Bijlow wel ijzersterke zenuwen hebben met die twee voor je.

04-05-2020 18:35

Kuiptrots +4895

Ja, geniale gedachte van Rendiertje. Topverdediger; 3 klasse better dan Senesi en Botteghin bij elkaar.

04-05-2020 13:40

Kuiptrots +4895

Dat hoop ik niet. Dan kunnen we niet meer om hem lachen. Bovendien verdient hij geen ernstig letsel.

04-05-2020 14:32

FR-JJN +12880

De eerste ballenlikkers onder het legioen, heeft ie al blijkbaar

04-05-2020 14:52

FeyenoordlsOveral +39

Jaaaa Woetroe my jigga

04-05-2020 12:43

RichardV +951

skoepje derbij

04-05-2020 15:05

fey13 +0

En Summerville?

04-05-2020 12:41

Otis82 +1153

Ik denk dat ze bij ADO meer aan hun hoofd hebben

04-05-2020 12:52

wilbert17 +23477

Daar gaat Ado niet over.

04-05-2020 12:53

Otis82 +1153

Jawel, contract tot 1 juli. ADO moet wel akkoord gaan.

04-05-2020 12:56

Otis82 +1153

Nou, je hebt je wens vervuld gekregen. Zou Kelly nou ook snel komen? ;-)

04-05-2020 16:19

Rotterdam1983 +5814

Summerville maakt zijn training bij ADO af aangezien hij tot eind mei is gehuurd door ADO.Nieuwkoop heeft in overleg met Willem 2 voor elkaar gekregen om te trainen met Feyenoord

04-05-2020 13:11

Euro010 +2232

Wat heeft ADO er aan om Summerville op de trainingen te laten verschijnen?
Lijkt me dat ze voldoende man hebben voor veld trainingen en het is nou niet dat hij het niveau substantieel omhoog krikt daar?

04-05-2020 13:36

BBMarco +499

Niet.......
Summerville was de enige voetballer bij ado

04-05-2020 14:41

Juicher +62648

Nu Martin van Goud nog terugkeren. Als AD welteverstaan.

04-05-2020 12:39

FR4everandalways +126985

Ik hoop dat je niet serieus bent.

04-05-2020 12:41

Juicher +62648

Bloedserieus. De man is een garantie voor zilverwaar.

04-05-2020 19:41

FR4everandalways +126985

Dan mag je officieel afgevoerd worden. Dat die weg is, is het grootste kado voor Feyenoord ooit. De weg naar boven kan weer ingeslagen worden na jarenlang wanbeleid. Dankzij hem kan de jeugd nog jaren lang de voetbalpiramide mislopen.

04-05-2020 21:36

Juicher +62648

Jarenlang winbeleid zul je bedoelen.

04-05-2020 22:07

FR4everandalways +126985

Rot toch op met je van Geel. De ene miskoop na de andere. De prijzen zijn aan Gio te danken. Niemand anders.

04-05-2020 22:50

Juicher +62648

Laat me raden. Jij bent fan van Arnesen?

05-05-2020 10:56

FrNiels2017 +157912

Helemaal eens. Combifunctie mag ook.

04-05-2020 15:11

hasil +8

Snap niet dat er mensen nog verbaasd zijn. Alles is er op gericht om financieel te overleven. Dan moet je sportief concessies doen. Met Geertruida en Nieuwkoop heb je 2 opties. En daar zal je het in crisistijd mee moeten doen.

Of dacht iemand dat Feyenoord zo gek is nog een miljoen per jaar te betalen voor huur Karsdorp?

04-05-2020 12:27

ricodetico +13078

Precies. We moeten het doen met wat we hebben en misschien nog hopen op een buitenkansje.

04-05-2020 12:28

Bati +40275

Inderdaad is niet anders en zo slecht is Nieuwkoop nou ook weer niet

04-05-2020 12:29

fr--opa +110933

U bent Trencin uit vergeten heer Bati??? Nieuwkoop dook omder de bal door bij een voorzet omdat hij geen inschattingsvermogen heeft waardoor Trencin scoorde. Incompetent in mijn ogen!!

04-05-2020 12:33

jacco97 +41

Of wel positieve momenten op noemen, het is gewoon een prima speler!

04-05-2020 13:23

Kuiptrots +4895

Precies, geen topper. Maar goed genoeg om achter Geertruida als RB te fungeren.

04-05-2020 13:43

2018-2019 +1442

Niet zeiken
Toen waren ze allemaal kud...

04-05-2020 12:43

FR4everandalways +126985

Wat zielig om 1 moment eruit te halen. Die gozer kan echt wel aardig voetballen. Met z'n snelheid heeft ie ook genoeg goede dingen getoond.

04-05-2020 12:43

FR4everandalways +126985

Alsof Karsdorp zoveel heeft laten zien.

04-05-2020 16:17

huissie79 +20243

Kijk eens naar de verdedigende kwaliteiten (lees; beperkingen) van Karsdorp.
Dan liever Nieuwkoop.

04-05-2020 12:47

rupje2010 +747

Wat Karsdorp wel weer al geen ander beheerst is als een blinde naar voren rennen en bij een tegenaanval niet meer de kracht heeft om terug mee te verdedigen.

04-05-2020 13:18

huissie79 +20243

Jij snapt hem volkomen. Toen ik dat begin van het seizoen hier verkondigde en dat dat ook in het ksmpioensjaar mn grootste irritatie was, was niet iedereen even aardig tegen me ;-)

04-05-2020 14:43

huissie79 +20243

Haha yeah right.
Karsdorp kon als een idioot, vaak zonder rendement, naar voren rennen omdat stofzuiger el ahmadi zijn rotzooi opruimde.

04-05-2020 14:45

Bati +40275

Nee Opa daar lig ik nog steeds wakker van, wat een verschrikking was dat indd. Ik heb hoop dat die stappen heeft gemaakt bij willem 2 haha

04-05-2020 12:48

Mrunterwijst +10647

Hier net zo, dat moment was gewoon typerend voor Nieuwkoop

04-05-2020 13:45

Otis82 +1153

Hele team leverde toen een wanprestatie

04-05-2020 12:53

Bati +40275

Is ook zo, maar zo kinderlijk onder de bal doorgaan zie je zelfs zelden bij de junioren.

04-05-2020 12:55

xenox403 +0

Dat deed hij uit bij Ado dat jaar nog een keer

04-05-2020 13:02

fr--opa +110933

Heeft u hier een link van naar YouTube? Ik kan hem zelf niet vinden na 5 minuten zoeken.

04-05-2020 18:46

xenox403 +0

https://www.youtube.com/watch?v=0dceixZN-_k
De actie is iets anders dan ik hem zelf voor me had maar hij gaat 2x de fout in waar 2 goals uit komen

04-05-2020 19:18

fr--opa +110933

Dank u wel. Inderdaad zorgwekkend om te zien hoe veel beslissende fout Nieuwkoop maakt. Ik wil hem niet afkraken maar ik vind persoonlijk dat hij niet goed genoeg is om Feyenoord 1 op constant niveau hogerop te tillen. Geertruida idem, dan heb ik liever Nieuwkoop.

04-05-2020 20:56

Tweebenig +6

Toen ik 20 was sprong ik in het doelgebied omhoog om een bal weg te
koppen uit een corner. Ik miste hem en hij werd ingekopt door de spits achter mij!!! De trainer van mij, een echte, zei toen dat ik 100% moest weten dat ik de bal goed kon raken en anders achteruit moest blijven lopen tegen de tegenstander aan!!! Er is geen scheidsrechter die een penalty geeft als je achteruit tegen iemand aanloopt!!! Er is nooit meer een speler geweest die op die manier een goal tegen mij gemaakt heeft!!! Niemand is te oud om te leren!!

04-05-2020 13:11

fr--opa +110933

Dit vind ik een zeer mooi, persoonlijk verhaal waarin u bent gegroeid en hebt geleerd van uw fout. Ook mooi dat uw trainer u er op een duidelijke wijze op heeft geattendeerd.

04-05-2020 18:40

Tweebenig +6

Daarom zijn er leraren!

04-05-2020 20:34

rupje2010 +747

Misschien niet helemaal eerlijk om iemand op 1 fout af te rekenen? Zou hij zich bij Willem Il niet verder ontwikkeld kunnen hebben? Op dit moment geen tijd voor fratsen. Realisme is nu het credo.

04-05-2020 13:16

HarryenGerard +2670

In Trencin was het hele zootje bagger, inclusief technische staf. We hadden thuis met 15 -1 kunnen winnen, bizar dat er maar 1 in ging. Maar over Nieuwkoop gesproken, deed het de laatste 10 weken in het kampioensjaar uitstekend toen Karsdorp geblesserd was. Sterker in de kampioenswedstrijd werd hij verkozen boven Karsdorp en was verantwoordelijk met Gio voor die snelle ingooi. Onder Dick zien wij hem wel zitten.

04-05-2020 18:40

JelFR +2

Hij deed het bij willem2 best goed zelfs

04-05-2020 12:48

rupje2010 +747

Niets aan toe te voegen. Voor Iè lijkt me trouwens ook geen plaats meer. Te duur gelet op zijn beperkte kwaliteiten.

04-05-2020 13:20

rupje2010 +747

Op dit moment zit er niets anders op dan realistisch te zijn en de hand op de knip te houden. Feyenoord is al eens bijna failliet geweest. Moeten we niet nog eens willen meemaken.

04-05-2020 13:14

IJzerenKees +133995

jammer dacht even dat er van geel stond

04-05-2020 12:27

Equinox +51573

Hoopte je daar op?

04-05-2020 12:34

IJzerenKees +133995

lekker hossen met annet

04-05-2020 13:00

Equinox +51573

Hossen en flossen, kijk maar uit Annet is een hete

04-05-2020 18:38

FrNiels2017 +157912

Beetje wel ja

04-05-2020 17:28

Lucas_010 +6597

Ben totaal geen fan van nieuwkoop, is altijd geblesseerd en als hij speelt is hij de minste. Lekker verkopen aan w2. Kunnen wij zeefuik halen en dan hall dr achter. Geertruida naast senesi

04-05-2020 12:14

Frankster +21254

Geertruida naast Senesi, laten we dat nog maar niet doen.

04-05-2020 12:37

FeyenoordlsOveral +39

Kampioensheld. Assist op 1-0

04-05-2020 12:11

bozenik +0

Dit is echt een matige speler, maar alles is nog beter dan Geertruida op rechtsback... Dat is echt amateur niveau.

04-05-2020 12:11

st_castle +1

Geertruida hoort ook een speler naast zich te hebben. Geertruida is eigenlijk een centrale verdediger. Daar speelde hij ook in de jeugd.

04-05-2020 12:13

FeyenoordGozert +0

Luthsharel is van origine een Middenvelder, hij is later geworden omdat dit hem werd geadviseerd, hij verdiend gewoon een volledige seizoen een echte kans en vooral als K'Dorp niet meer komt.

04-05-2020 12:28

FeyenoordGozert +0

hij is later RB geworden (correctie)

04-05-2020 12:29

Otis82 +1153

Liever Nieuwkoop dan Geertruida. Bart zou best wel eens als basisspeler op rb kunnen starten na de zomer

04-05-2020 12:54

st_castle +1

In 16-17 stond Nieuwkoop altijd klaar als Karsdorp uitviel. Toen dachten we nog dat hij na vertrek van Karsdorp de rechtsback positie zou overnemen. Maar toen kwam Van Geel met Kevin Diks. Daarna is Nieuwkoop niet meer op niveau van 16-17 gekomen. In de kampioenswedstrijd speelde hij zelfs op de positie van Vilhena en deed dat gewoon prima.

04-05-2020 12:11

FeyenoordlsOveral +39

Dat was tegen Ajax in de ArenA. Kampioenswedstrijd rechtsback. Karsdorp geen basis

04-05-2020 12:12

st_castle +1

Oja, je hebt gelijk.

04-05-2020 12:14

FrNiels2017 +157912

Haha ja Van Geel kwam met Diks. Toen móést Gio Nieuwkoop er wel naast zetten. Mafkees.

04-05-2020 17:27

The-Bridge +9302

Groeibriljant. Gaat het nu echt maken in de Kuip.

04-05-2020 12:10

ladinsky +10

Afgezien van de vraag of deze jongen goed genoeg is voor Feyenoord is het natuurlijk volstrekt logisch dat je hem nu terughaalt. Spelen bij W2 doet hij toch niet meer.

04-05-2020 12:03

ElPanzeFr +21977

We moeten echt naar iets beters streven dan Nieuwkoop, leuke subtopspeler

04-05-2020 11:57

pace96 +5488

Maakte 5 jaar geleden zijn debuut en nog steeds middelmaat hahaha

04-05-2020 11:57

pace96 +5488

Wat moeten we met hem? Dramatische verdediger en totaal niet het niveau wat we moeten nastreven.

04-05-2020 11:56

diontv +0

Hij gaat verrassen, mits ie op t middenveld wordt geposteerd, z'n natuurlijke positie.

04-05-2020 11:56

diontv +0

Lol, positief bedoel ik natuurlijk

04-05-2020 12:34

klick44 +18184

Zo dramatisch is het niet. Logisch toch

04-05-2020 11:49

feijenoordert0186 +0

Gewoon hem een kans geven en karsdorp lekker terugsturen naar Rome. Heeft zich afgelopen jaar prima ontwikkeld bij Willem2 en dan kunnen wij focussen op andere posities zoals een middenvelder

04-05-2020 11:48

Feyenoord22 +1

Als die het niveau van het kampioensjaar haalt is die meer dan welkom. Kan Geertruida banken. En richten waar die hoort CV.

04-05-2020 11:47

IJzerenKees +133995

forever young

04-05-2020 11:47

Elastiek +14

Gezien de situatie kan je maar beter spelers die je hebt bij jezelf laten trainen. Het kan nog wel even duren voor alles weer normaal is. Wie weet hoe de selectie er dan uitziet qua contracten.

04-05-2020 11:43

Steven_Seagal +28001

Jammer niet andersom

04-05-2020 11:40

Frankster +21254

Er was een moment dat ik het wel andersom las. Verdorie, niks is minder waar helaas.

04-05-2020 11:44

FeyenoordTID +0

Pfff dit is niet het niveau dat je moet nastreven.

Nieuwkoop out.

04-05-2020 11:40

Keienkop010 +71588

Als Advocaat het zie zitten in hem dan zal het wel .
In Advocaat we trust toch ?

04-05-2020 11:39

Rotterdam1983 +5814

Liever Nieuwkoop dan Geertruida

04-05-2020 11:40

Likkertjedap +1

precies dit. Al is Geertruida een CV he

04-05-2020 11:41

Rotterdam1983 +5814

Nieuwkoop van origine een middenvelder.Bij Willem 2 heeft hij paar keer op het middenveld gespeeld.En deed het niet slecht

04-05-2020 11:46

Frankster +21254

Ja als Advocaat het in je ziet zitten dan zal je nooit falen....

04-05-2020 11:48

Keienkop010 +71588

Ja joh, heb u zoveel vertrouwen in Advocaat?
(Dit is ook sarcastisch).

04-05-2020 12:03

FR_Steven +282

Jaaaaaa hoera

04-05-2020 11:38

Rendiertje +14183

Nou Bart welkom terug op de bank.

Nog even die romeinen laten afwachten en dan kennen we Rick ook overnemen voor een prikkie.

04-05-2020 11:37

Raftel +6755

Gaan we weinig aan hebben.

04-05-2020 11:36

Rotterdam1983 +5814

Alsof je aan Geertruida veel aan zou hebben

04-05-2020 11:40

Frankster +21254

Daarom streven we naar beter en dat is dit duidelijk niet.

04-05-2020 11:48

stavius +1460

Zorg jij voor het geld?

04-05-2020 11:50

Frankster +21254

Als je niks beter dan die twee kan scouten dan kan je ook wel ophouden.

04-05-2020 11:57

stavius +1460

Met onze begroting kunnen wij niets beters kopen dan een speler van het kaliber Nieuwkoop. Karsdorp huren was natuurlijk een goede zet, maar op zo’n speler moet je hopen uit je jeugdopleiding.

04-05-2020 20:41

Rotterdam1983 +5814

Ja geef jij Feyenoord even geld inderdaad.Vooral in de situatie waar Feyenoord nu in zit

04-05-2020 11:52

BlankeVla +8018

Houdt het dan niet op?

04-05-2020 11:35
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties