Voorcontract voor jeugdspelers Naujoks, Hartjes en Valk

Voorcontract voor jeugdspelers Naujoks, Hartjes en Valk

Feyenoord heeft overeenkomsten bereikt met drie jeugdspelers van de Academy: Noah Naujoks, Lennard Hartjes en Sem Valk. Zodra de coronamaatregelen het toelaten tekenen de spelers een officieel contract bij de club.

Naujoks en Valk (18) spelen beiden in Feyenoord Onder 19. Hartjes (17) was dit seizoen nog actief voor Feyenoord Onder 17, maar zal komende zomer de overstap maken naar het hoogste jeugdteam.

Het was de bedoeling dat de overeenkomsten inmiddels al met een handtekening geformaliseerd zouden zijn. Door de richtlijnen rondom het coronavirus is het op dit moment echter onmogelijk om een ceremonieel contractmoment te organiseren. Alle partijen zijn voornemens om dat op te pakken zodra de maatregelen dat toelaten.

Eerder dit seizoen legde Feyenoord ook al Ilyas el Moussaoui, Mimeirhel Benita en Guus Baars vast. De contracten passen binnen het beleid van Feyenoord Academy om talentvolle jeugdspelers voor langere tijd aan de club te binden.

Plaats reactie
666

feyenoorderin070 +11

https://youtu.be/T4Bi2rWH3EE die vent is feyenoord 1 materiaal hoor

09-05-2020 16:05

FRlegend +16833

Heb de hoogste verwachtingen van Benita en El Moussaoui. Misschien hoop ik het vooral want dan hebben we ook scorend vermogen uit de jeugd. Meestal stromen vooral middenvelders en verdedigers door. Summerville vind ik nog steeds lastig te beoordelen. Toure is sinds zijn blessure niet meer zo dominant als daarvoor. Die moet je verhuren denk ik.

09-05-2020 13:56

Huisman +24204

Van die 3 schat ik Noah Naujoks het hoogste in, maar ook hij kan me niet geheel overtuigen

08-05-2020 22:36

nielsg +1

Zeker noujoks interessante speler

Valk moet ik nog zien; vind owusu beter maar mogelijk te klein voor centrale positie

Hartjes wel technische speler

08-05-2020 20:55

FRStroe +38

Kennen ze een beetje ballen dan?

08-05-2020 19:10

feyenoord1980 +2744

Deze gaan nooit 1 bereiken.

08-05-2020 19:07

FcTussenjaar +18

En deze gaan spelen in de O-21 onderin de voetbalpyramide?

08-05-2020 18:32

poklaan +2491

Klopt. Daar zul je denk ook de spelers die aan Dordrecht verhuurt waren zien. Vente dacht ik ook, en tenzij spelers als Burger en Summerville weer verhuurt worden zullen ook zij daar veel minuten gaan maken.

08-05-2020 18:43

feyenoord18_1993 +1592

Ik denk dat Summerville en Burger voor een basisplek gaan in het eerste. Summerville is onhoudbaar en kan prima op links.

08-05-2020 19:12

Spijksupporter +6521

Sumerville speel toch op rechts?

08-05-2020 19:20

feyenoord18_1993 +1592

Ja Sini speelde dat vroeger ook, maar hij kan gewoon op links ook. Dan heb je snelheid, diepgang op links en hij kan passeren op de vierkante centimeter dus ook extreem goed in kleine ruimtes.

08-05-2020 19:36

Spijksupporter +6521

Betekent wel weer dat de spits geen enkele voorzet hoeft te verwachten met een rechtspoot op links.

09-05-2020 12:09

feyenoord18_1993 +1592

Klopt, maar ligt er natuurlijk wel aan of Sumemrville goede voorzetten kan geven met links. Hij is de enige technische optie voor de linkerkant, of ze moeten voor Azarkan kiezen.

09-05-2020 12:28

Serzzio +3678

Maar geen basisplek betekent meestal je wedstrijden spelen in een jonger elftal. Handig dan om ze erbij te hebben om zo snel mogelijk te promoveren tot aan de keuken kampioen divisie

08-05-2020 19:58

Kuyt010 +0

Deze jongens kunnen er echt helemaal niks van

08-05-2020 17:53

Piet__1908 +94

Naujoks is wel goed hoor. Heb jij deze spelers uberhaupt weleens zien spelen? Of lul je maar wat?

08-05-2020 19:18

mausztune +1314

Noem me maar gek of wat je wil!!! Maar ik heb echt nog nooit va een voorcontract gehoord.

08-05-2020 17:50

huissie79 +19973

Niks nieuws. Wordt veel gebruikt bij transfervrije spelers.

08-05-2020 18:13

hasil +8

Een voorcontract bestaat ook niet. Je hebt enkel contracten. Wel kan in een contract een ontbindende voorwaarde zijn opgenomen....

08-05-2020 18:48

huissie79 +19973

http://www.arbeidscontracten.com/info/Page5voorovereenkomst.html

08-05-2020 19:45

FeyenoordTID +0

Kunnen er alle drie helemaal niks van.

08-05-2020 17:36

nolfr010 +0

Aymen Sliti van Twente O14 naar Feyenoord.

08-05-2020 16:26

klick44 +18065

beetje jong nog maar goeie speler

08-05-2020 17:12

feyenoord18_1993 +1592

Nice, die jongen kon naar elke club binnen Nederland.

08-05-2020 17:18

ernst H +4998

Die Naujoh, heb ik wel aardige dingen zien doen.....

08-05-2020 16:05

FR-Brabant +11007

Dat beleid heeft iedere club met een jeugdopleiding, maar afijn. Goed gedaan...

08-05-2020 16:00

schoonschip +5233

hartjes.... hihi

08-05-2020 15:53

beppie172 +64915

Niet mijn partij, maar wel een terechte oproep.

VVD lijsttrekker Klaas Dijkhoff komt vandaag met een duidelijke boodschap aan de KNVB en de clubs. Net als vele branches wordt ook het voetbal hard getroffen door het coronavirus. In plaats van alleen te roepen het zwaar te hebben wil Dijkhoff dat de KNVB en de clubs met een fatsoenlijk plan komen.

"Je verwacht dat 'het voetbal' niet alleen roept dat ze het zwaar hebben, maar dat ze met een plan komen. Als je alleen aangeeft dat je 400 miljoen schade lijdt zonder een fatsoenlijk plan neer te leggen, sta je achteraan in de rij", aldus Dijkhoff.

Compleet betoog van Dijkhoff op zijn Facebook pagina
Ik mis voetbal.
Ik mis de voorpret, het geouwehoer van analisten, de vertrouwde rit naar het stadion.
Ik mis de gemengde gevoelens van het aantrekken van het clubshirt. Trots op de club, de historie en het team.
Maar ook het idee dat het licht belachelijk is als bijna 40-jarige een sportshirt aan te trekken als je zelf niet gaat sporten.
Ik mis de energie die je voelt als je het stadion binnenloopt.
Ik mis het biertje, het zonnetje, het gevoel dat het een mooie middag wordt.
Ik mis inmiddels zelfs de knieën in m’n rug van m’n uit de kluiten gewassen achterbuurman.
Ik mis de grappen en de verhalen met Pa en m’n broertjes.
Ik mis het naast elkaar zitten en zwijgen.

Ik zal het ook nog wel een hele tijd blijven missen.
We weten nog heel veel niet over het coronavirus, maar het lijkt er sterk op dat veel mensen dicht bij elkaar niet verstandig is. Zingen en schreeuwen waardoor je nog veel meer van je eigen speeksel en luchtbelletjes verspreidt is ook niet verstandig. Wordt dus knap lastig, zo’n wedstrijd met publiek.

Dat hakt er stevig in voor de belangrijkste bijzaak in het leven. Een mooi spel dat een grote rol speelt in het dagelijks leven van veel supporters. Maar ook een enorme bedrijfstak waar in de top de miljoenen je om de oren vliegen en achteraan de staart broodvoetballers nog net geen baan erbij hoeven te nemen. Romantiek van de supporter en intens gevoelde clubliefde gecombineerd met opportunisten voor wie een club een prestige-investering is en internationale bonden die bol staan van corrupte praktijken waarbij de loting met ‘warme balletjes’ nog maar kinderspel is. Niet zo gek dat er onder de noemer ‘against modern football’ in veel stadions geprotesteerd wordt als er ergens weer een beslissing is genomen waarbij de supporter, de spelers en het spel niet lijken te tellen.

Lastig dus om precies aan te geven wat ‘in het belang’ van het voetbal is. Wat dan eerlijk is om vanuit de samenleving aan overheidssteun te geven. Op welke manier je steun zo vormgeeft dat het goed terecht komt en de toekomst van het Nederlands voetbal versterkt.

Dan verwacht je dat ‘het voetbal’ niet alleen roept dat ze het zwaar hebben. Natuurlijk is dat zo, dat snappen we allemaal. Iedereen heeft het zwaar, duizenden ondernemers vrezen voor hun zaak. Je verwacht dat ze met een plan komen. Een plan dat ongetwijfeld een vraag om steun bevat, maar vooral laat zien hoe het Nederlands voetbal er sterker uit kan komen.

Hoe wordt er gespeeld zonder volle stadions? Hebben jullie plannen dat er verantwoord supporters een deel van het stadion kunnen bezetten? Hebben jullie plannen om op een andere manier supporters verantwoord een wedstrijdbeleving te geven die meer is dan thuis voor de buis? Zodat ze bereid zijn hun seizoenskaarten te houden en je meer inkomsten houdt?

Maar ook hoe er wordt ingespeeld op ontwikkelingen die al jaren aan ons voetbal vreten. Welke clubs zijn levensvatbaar? Hoeveel betaald voetbalclubs is realistisch? Kunnen we nog een eredivisie houden met 18? Of moeten onze topclubs in een competitie met andere landen gaan spelen om nog te kunnen aanhaken? Kan die eredivisie door op de huidige manier? Met gepolder en kolderieke stemmingen waar men zich in de politiek voor zou schamen? Of accepteren clubs een profcompetitie die professioneel geleid wordt en waarin niet elk besluit leidt tot een jaar gesteggel en rechtszaken?

Komt er een structuur waarbij clubs in de problemen aan duidelijke regels moeten voldoen en een pad omhoog kunnen vinden of blijven clubs elke paar jaar aankloppen bij de gemeenten ‘of er niet wat te regelen valt?’ Waar gemeenteraadsleden het benauwd krijgen wat de harde kern wel niet gaat doen als ze dat weigeren? Leveren bond, clubs en spelers zelf ook een bijdrage? Worden reserves aangesproken? Komen er voorwaarden aan transfers, makelaarspremies en salarissen?

Het akkoord tussen clubs en vakbonden over een collectieve salarisverlaging is een bemoedigend signaal, maar helaas is dat dan ook het enige. Verder heb ik nog geen plan gezien. Wel zien we elke week weer gesteggel over de korte termijn. Onenigheid over besluiten, bestuurlijke soaps, nabeschouwingen van bestuurlijke soaps en over en weer verwijten tussen clubs dat de ander niet solidair is. Als KNVB en clubs vooral bezig zijn met gevechten over volgend seizoen, dan miskennen ze de problemen waar ze voor staan.

Geliefd voetbal, kijk even om je heen. Je bent niet de enige met problemen. Het is heel druk aan het politieke loket. Als je alleen maar aangeeft dat je 400 miljoen schade leidt zonder een fatsoenlijk plan neer te leggen, dan sta je achteraan in de rij.

Dat zeg ik niet omdat ik tegen hulp aan voetbal ben. Ik zou niets liever willen dan zo snel mogelijk weer genieten in het stadion en heerlijk zinloze discussies over penalty’s, kaarten en de VAR. Dat er een dag zou komen dat ik zelfs de VAR zou missen, ik had het begin dit jaar nooit gedacht. Maar dat ik en veel andere mensen binnen en buiten de politiek zo van voetbal houden, geeft voetbal geen uitzonderingspositie.

Dus clubs, KNVB, terug naar de tekentafel. Kopieer dit keer de goede in plaats van de slechte kanten van de politiek. Probeer er te gaan zitten alsof je een coalitie moet smeden. Lees niet steeds je eigen belangenlijstje voor. Probeer een plan te maken waar het voetbal in z’n geheel beter van wordt. Kijk daarna of dat plan jouw club specifiek onevenredig pijn doet en probeer dat leed vervolgens te verzachten. Ga ook pijnlijke keuzes niet uit de weg. Er zijn sowieso geen oplossingen zonder pijn. Aanmodderen levert nog meer ellende op.

Zie het als een waarschuwend advies van een goede vriend die je ontzettend mist en wil dat het snel weer goed met je gaat en liefst nog beter dan de afgelopen jaren.

08-05-2020 15:44

ladinsky +10

Helemaal eens met Dijkhoff.

08-05-2020 15:47

nlx78 +1758

Wel lekker na 8 weken open deuren intrappen.

08-05-2020 16:41

pv1908 +4

Het is inderdaad erg makkelijk scoren

08-05-2020 18:07

LvV +632

Ja, doortastend leiderschap van de KNVB is noodzakelijk. Hahahahahahaha!

08-05-2020 16:24

JFK +4828

Wel mijn partij en zeker een terechte oproep!

08-05-2020 16:26

beppie172 +64915

Clubs denken er wel over na, kijk maar naar het verhaal van Koef met de benodigde bezuiniging.
Maar met een overheid die het voetbal gevaarlijk en graaiers vindt, helpt niet echt mee.
In Duitsland doen ze alles om te helpen en het voetbal mogelijk te maken, in NL lopen burgemeesters angstig dagen achter elkaar te roepen waarna de landelijke overheid niet achter kon blijven met een te lange lockdown. Met de uitspraak dat er gewacht moet worden op een vaccin draai je eigenlijk de nek om van het voetbal in NL. Lage TV inkomsten, geen publieksinkomsten, lange lockdown, geen toekomstperspectief. Maar waar zijn de plannen, mensen?

08-05-2020 21:03

beppie172 +64915

Over compensatie seizoenkaarten zijn ze collectief met alle clubs bezig. Maar ja, perspectief is nu wel weg wat je kan bieden. Misschien kan de compensatie een setje mondkapjes met clublogo zijn, want het Stadion gaan we mogelijk jaren niet meer van binnen zien.

08-05-2020 22:53

Dommeloempia1 +19626

Aldus een ex kamerlid die maatschappelijk geld onrechtmatig binnen harkt Tw 80000 euro aan wachtgeld en 4700 euro aan reiskostenverkoeding ontvangt naast auto met chauffeur.......

08-05-2020 17:15

beppie172 +64915

1. Het is nog steeds een kamerlid
2. Het is niet onrechtmatig, want de regels staan het toe

Maar ik vind het ook niet netjes.

08-05-2020 17:26

SupportYourLocals +5

Goh, vvd en hypocrisie...zie jij een verband?

08-05-2020 17:40

Dommeloempia1 +19626

Idd beide punten heb je gelijk.

08-05-2020 17:54

SupportYourLocals +5

Goh, vvd en hypocrisie...zie jij een verband?

08-05-2020 17:40

wilbert17 +23475

Lekker kort bericht

08-05-2020 17:15

beppie172 +64915

Ik zal het samenvatten: Mand

08-05-2020 17:24

beppie172 +64915

Wel een aardig stuk over de financiële (on)gezondheid van de NLse voetbalclub.

Een kwart van de Eredivisieclubs en twee derde van de clubs in de Eerste Divisie heeft meer schulden dan bezittingen. Hierdoor staat hun voortbestaan op het spel.

https://www.rtlz.nl/beurs/bedrijven/artikel/4720506/knvb-voetbal-voetbalclubs-failliet-begroting-accountants-vermogen

Het rapport van de accountants
https://www.nba.nl/globalassets/projecten/kennis-delen-pmls/open-brief-bvo/open-brief-betaaldvoetbalorganisaties-clubs-zonder-weerstand-mei-2019-versie-2.pdf

08-05-2020 17:28

peturrrr +0

Goed verhaal..lekker kort ook

08-05-2020 20:38

Huisman +24204

Het hoeft ook niet je partij te zijn om het ergens mee eens te zijn, hokjes politiek is sowieso al niet meer van deze tijd, vind ik.

Ik kan me wel vinden in de woorden van Dijkhoff, een hoop open deuren maar het zijn wel de open deuren van ons supporters.

08-05-2020 22:42

beppie172 +64915

Als je gaat stemmen moet je toch een hokje in om een hokje te kiezen.

Bij nader inzien vind ik het verhaal van Dijkhof wat minder sterk, omdat er gisteren opeens de verrassing kwam dat het publiek moet wachten op een vaccin. Vraag me af of hij dat zelf wist toen hij z’n verhaaltje voor Facebook klaar had. Dat veranderd namelijk heel veel. Namelijk perspectief, licht aan het eind van de tunnel. Een vaccin kan nog wel jaren duren. Dan is er amper meer betaald voetbal over.

Dan kan je plannen gaan maken, maar de TV inkomsten worden niet hoger, je gaat sponsoren en dus sponsorinkomsten kwijtraken (en volgend jaar heel moeilijk een nieuwe shirtsponsor vinden), Krijgt geen inkomsten uit recettes, Verkoopt waarschijnlijk flink minder merchandise (want veel in de emotie rond de wedstrijden). Wat voor plannen kan je dan maken? Koevermans gaf al aan dat de begroting heel fors moet worden ingekrompen van 70m naar 50m, maar met de boodschap van gisteren is er weinig perspectief. 35m inkomsten uit sponsoring, merchandise en TV inkomsten is veel weinig.

Dan kan je wel creatief gaan worden, maar daarmee ga je niet opeens 15m mee vinden. Je hebt dan waarschijnlijk nog mazzel met de Poulefase EL, wat aan startgeld en mediageld 6M oplevert.

Maar wat je gaat missen aan inkomsten:
Verhuur business Seats en units is normaal gesproken goed voor 12,5m. Blijft daar wat van over? Seizoenkaarten 10m, overige recettes (losse kaarten, knvb beker, vriendschappelijk) 5,5m, Europese recettes ook 3m.

Feyenoorders kennende gaat met creativiteit en clubliefde die 9m nog wel gevonden worden, maar eigenlijk zou dat dus 15m moeten zijn, want die 6M van EL is een bonus. En dat geldt dan voor het hele betaald voetbal, die geen voordeeltje uit Europees voetbal hebben.

Er moet echt een vergoeding gaan komen vanuit het Rijk voor die lege stadions. Anders gaat er heel veel stuk en zal je het niet meer kunnen repareren.

09-05-2020 01:24

ladinsky +10

Ik weet ook niet of Dijkhof die info wel of niet al had.

Maar ook dan blijft het feit overeind dat het betaalde voetbal ook zelf met een (beter) plan moet komen om de financiële pijn deels op te vangen. Pas dan kan de overheid de helpende hand toesteken.

Ben het wel met je eens dat de klap voor het voetbal erg groot is als we moeten wachten op een vaccin (tenzij dat vaccin er volgende week is).

Clubs in NL zijn relatief heel zwaar afhankelijk van inkomsten uit recettes en business seats. Stond onlangs een interessant artikel over in VI. Dat betekent dat als we lang zonder publiek moeten spelen we ver afglijden op de Europese ranking. Misschien wel zover dat we dit nooit meer goed maken. Want zie al die toeschouwers en zakenmensen maar weer terug te krijgen als het niveau enorm is gekelderd.

In die zin zou het goed zijn als de overheid de bedrijfstak overeind houdt met een subsidie voor de gemiste inkomsten uit recettes en business seats. Maar ja, hoe lang kun je dat doen?

09-05-2020 12:06

beppie172 +64915

Als er miljarden naar KLM kunnen, kan er ook wel 100m naar het voetbal. De rest moet binnen de bedrijfstak zelf dan worden opgelost.

09-05-2020 13:27

ladinsky +10

Het geld dat naar KLM gaat betreft vooral leningen en garantstellingen natuurlijk, geen subsidies.

Daarbij vragen ze ook aan KLM om (loon)maatregelen te nemen wat ik volstrekt logisch vind.

Als ze aan de clubs geld lenen zal het toch een keer terugbetaald moeten worden. Wellicht dat dit over langere periode mag worden gespreid maar hoe dan ook zullen de clubs (structureel) moeten gaan bezuinigen.

09-05-2020 13:33

beppie172 +64915

Je ziet dat Feyenoord daar al mee bezig is. 30% bezuinigen is fors. Maar er is waarschijnlijk nog meer nodig als de tribunes heel het seizoen onbezet blijven. Het is mede de overheid die de hoogte van de schade bepaalt. Het schreeuwen van burgemeesters heeft geleid tot een te lange lockdown. In Duitsland voetballen ze over twee weken alweer en dat kan ook prima. Het wachten tot september slaat nergens op. Dat veranderd niks aan het risico om zonder publiek te kunnen spelen.

09-05-2020 14:05

LvV +632

Als er daadwerkelijk een heel seizoen zonder publiek gespeeld moet worden zie ik het duister in. Een hand vol clubs houdt dat vol, de meeste gaan kopje onder. Dan komt er een moment dat de politiek die keuze moet gaan maken: geld pompen in betaald voetbal, terrwijl er miljoenen in de schulden zitten, of de boel zo laten en zien wat er van over is in 2022. Met de overgebleven clubs een BeNe liga opzetten misschien..

09-05-2020 16:22

mijlen +250

En geen Hartman?

08-05-2020 15:43

paulus56 +247500

Die boven met feyenoord shirt lijk wel de jonge Henk Wery

08-05-2020 15:35

skin +13875

Noah No Jokes is wel een aardig talent. Die anderen zijn me nooit zo opgevallen.

08-05-2020 15:27

huissie79 +19973

Geen grappen he

08-05-2020 18:24

pace96 +5485

Matige spelers

08-05-2020 15:25

RichardV +941

Goede keuze Noah viel me altijd op als ik naar dat trieste(voetballend gezien) team keek.
Altijd volop in de strijd.

08-05-2020 15:07

Feyenoord2907 +2343

lekker genatief weer.

08-05-2020 14:44

nolfr010 +0

WAAR BLIJFT DAT CONTRACT VAN TOSHIO
LAKE NOU.

08-05-2020 14:44

Johnguidettiengrazianopelle +11

Die heeft al een contract

08-05-2020 14:54

nolfr010 +0

NEE MAAT LAKE HEEFT NIETSSSSS

08-05-2020 14:55

barbari +0

Niks is wat het lake

08-05-2020 14:56

Frankster +20777

Waarom moet hij dan een contract?

08-05-2020 15:56

peterv1991 +1081

Nee heeft nog geen contract, heeft zelf de vorige x wel aangegeven dat dat goed zou komen dus ben benieuwd

08-05-2020 15:20

whasjoewahn +16532

Sem Valk een paar keer aan het werk gezien.

Gaat het never nooit halen... pure opvulling

08-05-2020 14:44

remco112 +16288

Net als Stefan de Vrij die in de jeugd veel moeite had om het niveau te halen?

08-05-2020 14:57

Babbel +4100

Of juist precies andersom. Marlon Slabbekoorn die ons hoogstpersoonlijk uit de financiële malaise zou halen met zijn potentiële transferbedrag.

08-05-2020 15:05

remco112 +16288

Precies. Zelfde verhaal met Rashaan Fernandes.

08-05-2020 15:07

ladinsky +10

En zo kun je een hele lijst met namen maken.

Hoe veelbelovend zo’n jeugdspeler ook is, de harde realiteit is dat er niet zo veel ook echt doorbreken, laat staan topspelers worden.

08-05-2020 15:40

feyenoord_totti +3

Mij God haha die naam was ik alweer vergeten

08-05-2020 15:22

louisvanderploeg +12937

Net als ik die de selectie wel zou halen. Maar toen kwam er een andere trainer.
Ik bedoel te zeggen: als de trainer vertrouwen in een speler heeft kan het lukken, anders houd het gewoon op voor zo een speler

08-05-2020 15:25

whasjoewahn +16532

snap wat je zegt, maar in dit geval is het puur kwaliteit (gebrek aan).

Deze jongen eindigt wellicht bij een topamateurploeg. Niets mis mee overigens

08-05-2020 19:01

El-Fenomeno +9

De Vrij kreeg wel de tijd en ruimte om in het eerste te spelen. Dat heeft zijn ontwikkeling echt goed gedaan.

08-05-2020 15:26

ladinsky +10

Zeker, daarbij geholpen door het feit dat Feyenoord toen financieel aan de grond zat.

Anders hadden ze waarschijnlijk een aankoop gedaan en had Stefan geen kansen gekregen. Wellicht was het dan heel anders gegaan met zijn carrière. Het is hem overigens van harte gegund.

08-05-2020 15:44

frankyboy +6748

De Vrij was in Feyenoord en Oranje onder 19 al een topper op de leeftijd van Naujoks en Valk en maakte zijn debuut al in Feyenoord 1.
Dat is wel even een verschil met met deze opvulling dat nu een contract krijgt maar nog mijlen verwijderd is van een debuut in de Kuip, wat ze in ieder geval niet als speler van Feyenoord gaan maken.

Dat verhaal van De Vrij als zou dit het zo moeilijk hebben gehad in de jeugd heeft inmiddels een baard. Uiteindelijk moet je zorgen dat je in de onder 17 en onder 19 bij de toppers hoort. Dan maak je een kans. En de Vrij zat daar bij. Bij onder 19 loopt nu absoluut geen de Vrij rond.

08-05-2020 17:13

huissie79 +19973

Never nooit?
Gaat doorbreken dus.... fijn voor hem

08-05-2020 18:25

whasjoewahn +16532

lekker Huissie...

08-05-2020 19:00

wilbert17 +23475

Ja je moet dat O/21 toch zien te vullen.

08-05-2020 14:42

frankyboy +6748

Niks, niks en niks.

08-05-2020 14:36

The-Bridge +9302

Over een paar jaar Hartjes op de achterkant van mijn shirt bedrukken!

08-05-2020 14:27

patrone +0

Lekker heerenveen shirt kopen zitten ze er al op

08-05-2020 14:49

joepfey +3

Jaaaaa beleid!

08-05-2020 14:27

ElPanzeFr +21034

Zijn voor zover ik weet geen hoogvliegers

08-05-2020 14:25

pellevg +4432

Jong Feyenoord moet ook gevuld worden

08-05-2020 14:28

feyenoord18_1993 +1592

Ik vrees dat alle spelers in de onder -21 onder contract moeten staan. Daar zijn Valk en Naujoks onderdeel van. Hartjes kan ik ook begrijpen. Het is de vraag of die het fysiek gaat halen, maar Hartjes is eigenlijk gewoon Clasie maar dan technischer.

08-05-2020 14:31

poklaan +2491

Uiteindelijk heb je wel een volwaardige selectie nodig voor de o21, en omdat deze spelers een bepaalde leeftijd hebben bereikt moet je ze eigenlijk wel een contract geven omdat ze anders op elk moment weg kunnen lopen.
Is trouwens bij de reserves van Ajax, PSV, AZ en Utrecht niet anders, die geven ook om dezelfde reden veel spelers een contract terwijl iedereen weet dat de kans dat ze het niet halen 99% is.

08-05-2020 14:33

louisvanderploeg +12937

Je bent aardig op de hoogte over hun spelers.

08-05-2020 15:27
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties