Feyenoord dankbaar voor massale steun van supporters

Feyenoord dankbaar voor massale steun van supporters

Driekwart van de seizoenkaarthouders heeft de afgelopen dagen aangegeven af te zien van een tegemoetkoming, nu het seizoen 2019-2020 vroegtijdig ten einde is gekomen. Feyenoord is de supporters zeer dankbaar voor deze steun, die de club enorm helpt in deze (financieel) lastige tijden vanwege de coronacrisis.

Seizoenkaarthouders en supporters met een kaart voor de resterende wedstrijden kregen afgelopen week bericht van Feyenoord, met de vraag om een keuze te maken tussen een aantal opties. Naast de mogelijkheid om af te zien van een tegemoetkoming voor de niet gespeelde wedstrijden, konden supporters kiezen uit diverse vouchers.

Sinds dinsdag heeft ongeveer de helft van de seizoenkaarthouders een keuze doorgegeven, waarvan dus bijna 75% afziet van een tegemoetkoming. Het toont eens te meer aan dat de steun en trouw van het legioen onvoorwaardelijk is, iets dat de club enorm waardeert. Feyenoord hoopt dat seizoenkaarthouders die hun keuze nog niet kenbaar hebben gemaakt, het voorbeeld volgen van het merendeel van hun kameraden. Klik hier om als seizoenkaarthouder je keuze door te geven.

Van de supporters met een losse kaart ziet ook een aanzienlijk deel af van tegemoetkoming. Veel andere dagkaartkopers opteren voor een voucher uit de Ticketshop. Daarmee geven ze net als Feyenoord aan uit te zien naar een thuiswedstrijd in een volle Kuip, iets dat hopelijk snel weer mogelijk is. Supporters die hun keuze nog niet hebben doorgegeven, kunnen dat hier doen.

Feyenoord hoopt alle supporters zo snel mogelijk weer in De Kuip te kunnen ontvangen. De club wil nogmaals benadrukken blij te zijn met en dankbaar te zijn voor de massale steun van de supporters. Samen komen we door deze moeilijke tijd!

Lees meer over
De Kuip
Plaats reactie
666

1234567890 +170391

Laat de spelers die 6 ton + verdienen 15% van hun loon inleveten en daar kan Feyenoord de SK van iedereen die wil verlengen betalen ,wij staan achter de club ook in slechte tijden dus Feyenoord staat nu achter het legioen in slechte tijden .

17-05-2020 13:07

petje +10551

Misschien beter eerst af te wachten. Net als iedereen weet ook feyenoord niet wat er gaat gebeuren. Misschien wel 'n half seizoen zonder ons, misschien ook niet. Afwachten, dat ist enige dat we kunnen.
De boel ophitsen heeft geen zin.
Ik moet er ook nog bij zeggen dat ik 't % tegen vind vallen dat afziet van....

16-05-2020 12:24

1234567890 +170391

Dankbaar van voren en van achter een mes in je rug steken .Feyenoord moet eerlijk zijn tegenover de zeer trouwe aanhang .bijv 10tot 15%korting op je nieuwe SK ,maar hoeveel% gaat de nieuwe SK omhoog mss wel tussen de 10 tot 20% geef eerst de prijzen van de SK door en kom dan met de optie's.Ps wij kopen ze tog wel maar het gaat mij geef eerlijke info

16-05-2020 10:11

beppie172 +64915

Mes in je rug steken? Hoe kan je nu zo oordelen als je de nieuwe prijzen niet weet?

16-05-2020 10:17

1234567890 +170391

Ze gaan elk jaar omhoog , zou raar zijn als dat nu niet gebeurt ,als ze niet omhoog gaan zal ik eerlijk zeggen dat ik er naast zat

16-05-2020 10:23

beppie172 +64915

Ik verwacht helemaal geen normale SK dit seizoen. Ze kunnen je namelijk geen garantie voor de thuiswedstrijden geven. Dus de prijs zal niet vergelijkbaar zijn.

Ik heb hieronder bij een andere post een mogelijk scenario voor een SK 20/21 geschetst.

16-05-2020 10:39

Sjeep +16024

Prijzen gaan altijd omhoog. Heeft dus niks te maken met 'steken'

16-05-2020 11:20

Jali +154

Je moet handelen naar goeddunken. Ben je het er niet mee eens koop je geen kaart. Hoe simpel kan het zijn. Dat gejankt op sociale media helpt je niet hoor. Of je bent op zoek naar medejankers. Samen janken verlicht de pijn....kom op man wees een kerel.

16-05-2020 11:21

1234567890 +170391

Ik schrijf er ook bij wij kopen ze tog wel ,maar wees eerlijk naar je trouwe aanhang toe .Niks met janken of medelijden te maken

16-05-2020 12:02

Casual-T +1021

Je kan je keuze doorgeven na de SCC info 20/21 bekend is. Derhalve onterechte klacht.

16-05-2020 15:41

Roaldinho +1760

Alles wordt duurder nu.

Kappers hebben hun prijzen verhoogd.
Cafés restaurant gaan hun bierprijzen verhogen vanwege gemiste omzetten en omdat ze weinig klanten mogen ontvangen.
KPN en Ziggo verhogen prijzen.
Deze lijst wordt heel erg lang. Het volk zal flink gaan dokken vanwege de Corona crisis. Aan de ondernemingen en de overheid.

Lief dat mensen hun club willen helpen, maar de realiteit is dat met ons geld (Zelfs in deze crisis tijd), de salarissen van miljonairs worden doorbetaald.

16-05-2020 09:36

Wietse +23678

Jij bepaalt desondanks helemaal zelf aan welke partijen jij je geld uitgeeft.

16-05-2020 10:18

paulus56 +247500

Roaldinho
Neem eind van het jaar eens de tijd om alles te vergelijken moet je kijken hoeveel je kan besparen.
Neem bijv. ziggo zeg dat je klachten heb en je krijg voor de volgende maanden korting.
enz. enz.
Iedereen wil je als klant houden nou dan betalen ze maar.
Ik heb het zelf niet nodig maar maak er een sport van met de jongens onderling en we hoden elkaar ook op de hoogte veel succes als je er de tijd voor wil vrij maken

16-05-2020 10:56

Roaldinho +1760

Dank voor de tip.

Een goede, want ik bel inderdaad elk jaar met ziggo voor retentie

17-05-2020 11:30

wilbert17 +23475

Mijn kapper heeft niks verhoogd en ik ga dat in mijn restaurant ook niet doen. We verwachten de eerste week wel hogere fooi dan normaal. Je gaat mensen natuurlijk niet leeg knijpen.

16-05-2020 11:57

lowrider01 +3860

niet aan de overheid natuurlijk,dat bepalen zij.

17-05-2020 16:03

1234567890 +170391

Wat gaat een nieuwe SK kosten ,10% duurder ? .Krijg je 5% korting als je voor de kortings optie heef gekozen .Geyenoord moet eerst de prijzen bekend maken voor dat je een optie kiest .

16-05-2020 08:59

1234567890 +170391

Geyenoord =Feyenoord

16-05-2020 09:00

1234567890 +170391

Wat is onjuist.

16-05-2020 17:26

haai79 +10549

Dus als je het niet breed hebt en je vraagt je geld terug om evt volgend jaar weer een sk te kunnen kopen ben je een nep supporter?

16-05-2020 08:04

1234567890 +170391

Je moet doen wat er in jou mogenlijkheden kan,en wat een ander daar van zegt moet je schijt aanhebben,de hardste brullers staan als eerste vooraan met hun hand.

16-05-2020 08:47

beppie172 +64915

Je bent nooit een nepsupporter als je na vorig seizoen met slecht voetbal gewoon weer een SK kocht voor afgelopen seizoen. Ieder maakt zijn eigen afweging. Maar het geld van de SK van dit seizoen was allang betaald en kon je dus missen. Het terugvragen doe je dus bewust. Ben dan wel benieuwd naar de reden? Als dat financieel is, dan is een nieuwe SK waarschijnlijk ook niet haalbaar.

16-05-2020 10:25

paulus56 +247500

Vind de bij komende kosten hoger dan een seizoenkaart.
Zoals tripjes buitenland vriendschappelijke wedstrijden pmds benzine kosten eten europese wedstrijden.
Dus enkel seizoenkaart zijnde kosten niet maar een ieder moet zelf kijken hoe ver hij wil gaan.

16-05-2020 11:16

fluub +8717

Ik heb die korting gevraagd. Financieel kan ik het missen en ja, het was toch al betaald. Gaat mij om het principe dat we solidair moeten zijn met de club, echter andersom krijg je die solidariteit niet. Doet Feyenoord jou wel eens een gift als je krap bij kas zit? Niet? Verder zie ik de spelers hier naar de club komen, niet met hun gratis Opel, maar hun gepimpte dure-klasse-auto's. Verder is 15% een absurd lage insachatting. Bij mij ging het om 59,50. Terwijl een kaartje in mijn vak tegen Ajax gewoon 40 euries kost. Daarnaast nog een bekerwedstrijd die op je kaart zat, die we nooit gekregen hebben vanwege uit-lotingen. En dan nog die andere Eredivisiepotjes. Ik zat op ruim 130 euro. Dus als je mij in de maling neemt, doneer ik niks. En met die korting voor een nieuwe seizoenskaart geef ik al aan er volgend seizoen weer te zijn, dat is ook een gift van mij aan de club. Verder moeten ze niet zo zielig doen.

18-05-2020 12:51

paulus56 +247500

Begrijp je fluub.
Maar de een staat er zo tegen over en een ander op zijn eigen manier.
Maar naar de auto's moet je niet kijken als jij het kan bekostigen zou je ook iets rijden.
Mij maak het in ieder geval niks uit.

18-05-2020 15:22

Kowalski +354

Wanneer kan je een seizoenskaart voor volgend seizoen kopen?

16-05-2020 00:10

beppie172 +64915

Ze moeten wat kunnen bieden voor een SK. En met de onzekerheid of er dit seizoen wel publiek bij kan zijn, maakt het dat lastig.

Wellicht koop je straks een basiskaart (bijv van 150 euro) die recht geeft op je stoeltje (eventueel met pop of je hoofd op een spandoek), lidmaatschap Legioen, toegang geeft tot de eerste 3 thuiswedstrijden met publiek als die er komen, en de garantie dat je dan korting en voorrang voor de rest van de wedstrijden met publiek krijgt. Maar zijn er geen wedstrijden met publiek, dan heb je geen recht op compensatie.

Ik verwacht dat ze hierover aan het nadenken zijn. De nieuwe commercieel directeur heeft misschien nog creatieve ideeën.

16-05-2020 10:36

1234567890 +170391

Begin in November met een mogenlijkheid voor halve SK na de winterstop mits er dan met plubliek gespeeld mag worden.

16-05-2020 11:14

PerrydeS +335

Alsjeblieft zie af van compensatie supporters want we zitten in moeilijk vaarwater galmt het uit het maasgebouw..

Aantal dagen later.. Joris van Dijk wordt de nieuwe commercieel directeur van Feyenoord.
Deze beste man gaat +- €5.000 per maand tot +- €18.000 verdienen per maand..
Op uiterste betaling verdien deze knakker meer dan €200.000 per jaar...

En wij allemaal afzien van compensatie..

15-05-2020 23:59

Roaldinho +1760

Salarisadmistratie van Feyenoord betaalt aankomende week de salarissen weer uit. Supporters laten hun supportershart spreken en laten tientjes compensatie liggen. Spelers krijgen weer €10.000 netto overgemaakt.

16-05-2020 00:05

PerrydeS +335

Ze maken al jaren gebruik van ons club gevoel iets waar ik nu voor het eerst in meer dan 20 jaar niet naar geluisterd heb vanwege de absurde bedragen die uitgekeerd worden aan bijvoorbeeld Spelers, bestuurders en alles er om heen en wij wederom met goodwill zeggen laat maar zitten is voor me cluppie.

16-05-2020 00:08

Roaldinho +1760

Ik geef je helemaal gelijk.
We gaan een vreselijk moeilijke economische tijd tegemoet. De overheid heeft tientallen miljarden uitgegeven de afgelopen weken vanwege Corona. Dat geld wordt dalijk allemaal verhaald op jou en mij. Dan ga ik nu ff geen miljonairs spekken en hun absurde salaris in stand houden. (Ook al hebben ze ingeleverd, 1 miljoen per jaar - 10% is nog steeds 9 ton bijvoorbeeld)

16-05-2020 08:30

PerrydeS +335

Dat bedoel ik dus.. en let maar op de SK gaan ook gewoon omhoog hoor ;) dus die 10% korting zorgt voor dezelfde prijs als afgelopen seizoen.

Mensen moetrn het totaal zelf weten natuurlijk maar ze zien af van de compensatie (€45,-) en de seizoenskaarten gaan om hoog worden ze dubbel leeg gezogen.

16-05-2020 10:34

beppie172 +64915

Ik verwacht geen normale SK voor komend seizoen, Ze kunnen namelijk ook geen normaal seizoen met bezoek garanderen. Dus ze zullen met een kaart gaan komen die voordeliger is en je recht geven op je plekkie met eventueel een pop of spandoek met je foto, andere voordelen en privileges, waaronder het recht kaarten voor de rest van het seizoen te kopen als er weer met publiek gespeeld wordt. Ze kunnen de creativiteit van de nieuwe Commerciële directeur meteen gebruiken.

16-05-2020 10:49

FrNiels2017 +155741

Hopelijk haalt hij meer binnen voor de club dan hij aan salaris ontvangt.

16-05-2020 03:23

1234567890 +170391

En je SK word 10% duurder dus de optie korting op je nieuwe SK is mss 5% of minder ,

16-05-2020 09:15

Roaldinho +1760

Deze week in het nieuws:

-kappers beginnen weer met knippen. Prijzen zijn verhoogd

-kpn en ziggo verhogen prijzen voor abonnementen.

-Corona toeslag op biertje niet uit te sluiten bij heropening terrassen.

Etc etc.
En ondertussen zitten mensen hun compensatie af te dragen aan spelers die multimiljonair zijn. #koekoek

16-05-2020 09:26

1234567890 +170391

Idd maar je krijg geen optie voor geld terug ,of ik kan het niet vinden?.maar hellaas is het zo de laatste jaren dat Feyenoord zijn aanhang wat naar achter duwt te triest voor woorden .

16-05-2020 10:04

Roaldinho +1760

Ik heb gekozen een voucher voor tickets. Lijkt me goed.
Verder heb ik geen idee wanneer er weer publiek komt. Maar als ze alvast seizoenkaarten verkopen om alvast cash in te genereren, dan zou ik daar best voor willen betalen. Maar ik ga geen geld weggeven

16-05-2020 13:21

Sjeep +16024

Had jij maar een vak moeten leren.

16-05-2020 11:23

LarsFR1908 +5591

Op alle manieren steun je de club

15-05-2020 23:20

klompus88 +20272

Klasse actie. Had zelf geen sk afgelopen seizoen, maar wat de supporters laten zien is echt klasse

15-05-2020 23:19

LarsFR1908 +5591

Geen geld terug.
Uiteraard benieuwd wat men gaat voorschotelen voor komend seizoen

15-05-2020 23:17

Ratfield +3566

15% van 300 euro (SK) is 45 euro ... Das toch 10 fakkels, dus heb maar wel voor de compensatie gekozen ...

15-05-2020 21:00

richardro +606

Beetje kerel begroot jaarlijks €1000 voor fakkels en heeft geen 15% korting nodig

15-05-2020 21:07

Ratfield +3566

das ook weer waar kameraad ...

15-05-2020 21:10

tfey +1067

Van die € 45,- kan je beter wat frikandellen kopen.. dan krijg je toch nog wat hersens binnen ;)

15-05-2020 21:07

FR-Shabba +5

Ik heb gisteren voor 3 seizoenkaarten afgezien van compensatie omdat de club geen geld heeft. Gisteren wordt een nieuwe directeur aangesteld voor (ik schat) € 400.000 per jaar. Kan ik mijn besluit nog terugdraaien?

15-05-2020 20:44

ladinsky +10

Die kerel gaat echt geen 400k per jaar krijgen. Ik denk hooguit de helft plus misschien wat prestatiebonussen als hij grote deals binnenhaalt.

15-05-2020 21:21

feyenoordq +2

Die vent brengt ook meer in t laatje dan jij en ik samen. moeten we flink wat lightbier en gore frikandellen voor wegwerken.

15-05-2020 21:57

PerrydeS +335

We worden toch wel weer voor gek gehouden door het bestuur.

Toch maar een compensatie genomen op mijn volgende seizoenskaart.

15-05-2020 23:50

feyenoordq +2

eigen belang boven clubbelang! Ik ben mijn baan kwijt door de Corona en die kortingen en compensatie van Feyenoord kunnen mijn hol in. Als we allemaal egoïstisch zijn zitten we volgend jaar met een kut team voor het linkerrijtje te spelen.

15-05-2020 23:58

PerrydeS +335

Hahaha gelukkig zijn er mensen die geld niet belangrijk vinden ;) van het bespaarde geld hebben ze van de week alvast Joris van Dijk aangenomen de nieuwe commerciële man

16-05-2020 00:02

feyenoordq +2

Pessimisme bestaat ook nog zie ik. Ben bang dat die vent meer voor de club gaat betekenen dan jij ik bij elkaar. Geld belangrijk maken leert je niks behalve krenterig zijn en dat je niks anders doet dan overleven.

Geniet deel en denk met verstand en je komt veel verder dan ikke ikke ikke. Egoïsme zie ik veel met hamstergedrag, kortingen op seizoenskaartjes. Ik heb veel problemen maar druk maken om een beetje kapitaal besparen op de korte termijn is daar niet 1 van.

16-05-2020 01:07

lfr1908 +22027

25% niet vind ik toch nog veel voor de hoeveelheid mensen

15-05-2020 20:03

lfr1908 +22027

Vind ik toch veel voor de hoeveelheid mensen*

15-05-2020 20:04

FRotterdam_1908 +0

Hier zitten denk ik ook losse kaartje voor thuis en uitwedstrijden, waarbij ik het wel kan voorstellen.

15-05-2020 23:49

Harrypipo +8936

ik wil wel graag mn geld terug anders heb ik niks meer te snuiven dit weekend. hoe moet ik dit aanvragen? we moeten elkaar wel helpen in deze moeilijke tijden kameraden!

15-05-2020 19:36

klick44 +18065

Aanvragen bij jelinek . Gratis methadon

15-05-2020 19:57

FrNiels2017 +155741

Liggen kilo's snuif die niet geëxporteerd kunnen worden; als je wil snuiven ga je het kopen, als je iets wil verdienen ga je het smokkelen

15-05-2020 21:37

1234567890 +170391

Weet niet eens wat je terug krijg .Daar bedoel ik mee de waarde van de niet gespeelde wedstrijden .bijv iemand in vak E zal iets meer terug krijgen dan vak JJ of vak S

15-05-2020 19:34

Nordberg +4794

Hz? Iedereen beslist toch voor zichzelf?

15-05-2020 23:06

LarsFR1908 +5591

Precies maar dan mag je het nog wel.laag vinden

15-05-2020 23:19

Nordberg +4794

Dat mag, ik steun de club ook onvoorwaardelijk maar ik wil
Niet oordelen over mensen die het minder hebben en een andere keuze maken

15-05-2020 23:40

Willem10 +11976

Voor altijd de Mooiste

15-05-2020 17:36

FR4everandalways +120844

Wat je ook kiest je steunt Feyenoord sowieso. Korting op de seizoenkaart, betekent dat je ondanks alles toch weer een jaar verlengt, voucher in de fanshop, betekent toch weer dat je dure merchandise gaat kopen. En ja afzien is het grootste gebaar, maar ook de mensen die kiezen voor de andere 2 opties zijn de club dus nog steeds aan het steunen. Bekijk het eens van de positieve kant ipv elkaar te gaan afzeiken vanwege de keuze die mensen maken.

15-05-2020 17:29

mijlen +250

Precies goed uitgelegd !!

15-05-2020 17:41

Boris_FR12 +2139

Dus zonder die korting had je geen sk gekocht?

15-05-2020 17:49

FR4everandalways +120844

Lastig he lezen.

15-05-2020 18:19

Boris_FR12 +2139

Nee maar als je wel zou kopen is het dus wel geld wat je niet geeft aan je club

15-05-2020 19:09

Zidane +130

Als de seizoenskaarthouder niks kiest, geen gebruik maakt van de opties, dan ziet de seizoenskaarthouder automatisch af van een tegemoetkoming. Staat bij de veel gestelde vragen voor een tegemoetkoming.

Voorlopig maak ik geen keuze. Dat de club op deze wijze geld van de seizoenskaarthouder invordert! Verdient geen pluim!

15-05-2020 18:38

klick44 +18065

Ja hoe hadden ze het dsn moeten doen?

15-05-2020 18:50

paulus56 +247500

Zadkine lijkt op zijn naam het beeld zonder hart.
Vul zelf maar iets in

15-05-2020 19:22

Zidane +130

Wat is nu je punt? Dat jij geen Feyenoord hart hebt?

15-05-2020 23:43

Zidane +130

De optie aanbieden tot tegemoetkoming in geld. Dat is volgens Europees recht, waar consumenten recht op hebben. Nu kan de seizoenskaarthouder de optie voucher kiezen en vervolgens een jaar later met Ticketservice in 2021 afstemmen of het tegemoetkoming uitbetaald wordt. Heb met Ticketservice gebeld.

Automatisch uitgaan van geen tegemoetkoming bij geen keuze, is niet in de e-mail naar supporters gecommuniceerd. Dat had beter gekund.

15-05-2020 23:41

1234567890 +170391

Idd ieder zijn eigen keuze ,je steunt op elke optie je club .En bij sommige doe je het nooit goed ga je naar links zeiken hun dat je naar rechts moet

15-05-2020 19:29

Frscf08 +0

Juist gozert

16-05-2020 04:50

feijenoordert0186 +0

Wij zijn Feyenoord!

15-05-2020 16:56

fasjiman +403

Jammer dat de liefde altijd van 1 kant moet komen. Toen mijn vrouw in september een bericht stuurde naar Feyenoord omdat ik al 50 jaar in de Kuip kom antwoordde ze dat ze daar niets mee kunnen doen. Was wel jammer, want ik wist niet dat ze contact had gezocht met Feyenoord en had het wel een leuke verrassing gevonden.

15-05-2020 16:42

dannnnny +2467

Altijd lastig deze situaties, maar ook hierin blijven het “Personen”. Die werken voor Feyenoord.

15-05-2020 17:18

antonsanting +112

Dan wil ik persoonlijk mijn gigantische waardering voor jou uitspreken. Wat een prachtige mijlpaal.
En wat inspirerend dat je in al die jaren achter onze prachtige club bent blijven staan.
Mensen zoals jij verdienen wat mij betreft een vergelijkbaar gebaar als een speler die 100 of 200 wedstrijden speelt voor de club.
Hopelijk komt hier in de toekomst meer aandacht voor.
Ik nu 20 jaar fan, hard op weg naar de 50.

15-05-2020 17:45

Boris_FR12 +2139

50 jaar... dat is echt niet normaal lang. U kunt zich een echte echte supporter noemen. Ik heb veel respect voor supporters zoals u die altijd blijven komen.

15-05-2020 17:51

klick44 +18065

Ook niet normaal 25-50 moet beloond worden. M

15-05-2020 20:00

paulus56 +247500

Verdomme ben er al drie jaar over heen dat zal ze bezuren.
Heb ook niks gehoord.

16-05-2020 00:36

klick44 +18065

Haha. Ik dit jaar maar niks gehoord :). Maar vind kleine waardering is wel op zijn plek.

16-05-2020 08:15

paulus56 +247500

De jongens van onze leeftijd hadden vroeger haast geen seizoenkaart voor de thuis en uitwedstrijden werden de kaartjes gewoon aan het loket verkocht dus denk dat grotendeels dus niet staat vermeld.
Mijn eerste seizoen kaart was pas in 1985.
Daarvoor altijd losse kaarten Of zonderkaartje het stadion in vooral buitenhuis.

16-05-2020 08:26

Frscf08 +0

Ik heb deze week voor de 10000ste keer wc-eend gebruikt, kreeg ik ook niks voor.

16-05-2020 04:52

klick44 +18065

Hoe kan je nou wc eend vergelijking met 50 jaar kuip. Wat is nou zwaarder .

16-05-2020 08:16

FrNiels2017 +155741

Hebben ze ook KLM-vouchers?

15-05-2020 16:38

Mensini +14477

Alleen Feyenoord betaalmunten en Feyenoordshop cadeaubonnen....

15-05-2020 19:32

WouterD1908 +27

Laat maar zien dat je dankbaar bent

15-05-2020 16:11

NicFR08 +5821

Hoe dan?
15% korting in de fanshop ofzo?
Of korting voor droomparken?

15-05-2020 16:30

FrNiels2017 +155741

De naam van al deze gulle supporters gegraveerd op een stoeltje

15-05-2020 16:32

WouterD1908 +27

Op de knietjes!

15-05-2020 16:35

feijenoordrotterdam! +166

Op de knietjes ? Dan doe ik mn gulp alvast open

15-05-2020 17:07

WouterD1908 +27

https://i.kym-cdn.com/entries/icons/facebook/000/012/132/thatsthejoke.jpg

15-05-2020 18:12

jabra1 +1257

Ik zie er ook vanaf, geld is toch weg, mis het niet meer

15-05-2020 15:44

paulus56 +247500

Jij heb een biertje verdiend proost.

15-05-2020 15:46

NicFR08 +5821

Plus de kosten die niet hoeft te maken. Broodje drankje reis.

15-05-2020 16:25

HarryenGerard +2649

Dat zijn de kosten, 70 euro per wedstrijddag, zeg 20 wedstrijden per jaar dat is 1400 euro. Dus de seizoenskaart is peanuts en wordt gewoon aangeschaft.

15-05-2020 17:58

paulus56 +247500

Neem nog enkel een seizoen kaart scheelt me een hoop geld

15-05-2020 18:33

klick44 +18065

Ja idd nieuwe seizoen kaart bespaar je zo 800-1000 euro mee :))

15-05-2020 20:02

paulus56 +247500

Nou de laatste wedstrijden had ik liever geld uitgegeven aan alles.
want je kan het niet meer inhalen

15-05-2020 20:36

klick44 +18065

zeker waar, maarja je moet het toch een beetje een positieve wending geven

15-05-2020 20:46

paulus56 +247500

Hoop dat ik dadelijk weer een tijdje op vakantie kan als we toch niet mogen maar al ben ik weg en we mogen weer leg me nieuwe kaart al klaar.
Dan maar vanaf de vakantie maar heen en weer rijden je mot toch wat in je leven.

15-05-2020 20:59

klick44 +18065

Hahaha idd. Maar ben bang dat we dit jaar niet meer in de kuip zitten. Maar laten we hopen.van wel

15-05-2020 21:08

paulus56 +247500

Mis ook de boys met de pmds maar dat is te gedeeltelijk op te lossen.

15-05-2020 21:13

klick44 +18065

Dat nog het meeste voor de wedstrijden. slap ouwehoeren, biertje drinken. deels op te lossen inderdaad maar een aantal wonen ook niet echt om de hoek. Alleen video drinking :0

15-05-2020 21:25

paulus56 +247500

Dat klopt bij ons komen de verste uit de achterhoek / heer hugowaard / utrecht en hier uit de omstreken natuurlijk.
Dat is voor de wedstrijd en tot een uur erna nog even tot de files weg zijn wel rottig als je de bob ben maar het is niet anders.

15-05-2020 21:32

klick44 +18065

Ja wij ook van beverwijk tot goes. Meestal 2,5 uur voor de wedstrijd. Hopelijk kunnen we het snel hervatten .

15-05-2020 21:48

FeyenoordQLD +0

Salarissen inhouden van de spelers. Niet ons laten betalen

15-05-2020 15:42

feyefrank +2078

Het gaat om geld wat je toch al uitgegeven hebt.
En de spelers leveren ook in.

15-05-2020 16:29

ballenjongen +7

Volgend jaar een shirtje kopen met egoïst op je rug. Zeikert

15-05-2020 17:07

FeyenoordQLD +0

Waarom zou ik jou op me shirtje zetten

15-05-2020 17:29

ballenjongen +7

Dat is dus die egoïstische gedachte.

15-05-2020 20:49

aqualand13 +5352

En de selectie levert nog steeds niets in. Poppenkast.

15-05-2020 15:20

remco112 +16288

Wat lul jij nou? Volgens mij leveren zij ook in.

15-05-2020 15:20

FR-Brabant +11007

Officieel is er nog niets naar buiten gekomen, alleen dat ze in gesprek zijn toch? En bereid zijn iets te doen?

15-05-2020 15:21

remco112 +16288

De belangenbehartigers in het Nederlandse betaald voetbal hebben een akkoord bereikt over een collectieve salarisvermindering. Naar schatting wordt hiermee op jaarbasis zo’n 35 miljoen euro uitgespaard, bedoeld om de financiële gevolgen van de coronacrisis voor de clubs iets te verlichten.


Het akkoord is gesloten tussen werkgeversorganisatie FBO, de spelersvakbonden VVCS en ProProf en de vakvereniging Coaches Betaald Voetbal (CBV). Voetbalbond KNVB, de Eredivisie CV en de Coöperatie Eerste Divisie ondersteunen de maatregelen. De partijen spreken van een “historisch akkoord”.

15-05-2020 15:22

NicFR08 +5821

Ik dacht collectief iets van 20% salaris ingeleverd vanaf een inkomen van 3500,- (1ste divisie) per maand dacht ik gehoord te hebben.

15-05-2020 16:28

Vedetterut +249

Dit betreft alleen een aanbeveling en geen verplichting. Geen enkele club kan het namelijk verplichten omdat de contracten rechtsgeldig zijn. Echter hebben heeft de spelersvakbond een akkoord gegeven namens de spelers dus men zal er niet moeilijk over doen aangezien zij achter het akkoord staan.

Echt blijft het een aanbeveling. In de Eerste Divisie zullen weinig spelers/clubs deze aanbeveling volgen omdat er dan niks overblijft. In de Eredivisie zal 95% de aanbevelingen wel volgen, maar uiteindelijk heb je volgens mij wel van iedere speler apart een handtekening nodig.

15-05-2020 19:17

paulus56 +247500

Er zijn hier mensen die weten alles beter.
Zal wel aan hun denk vermogen leggen.

15-05-2020 15:24

aqualand13 +5352

Nou gekke Paulus doe jij mij dan eens vertellen waar staat dat de Feyenoord spelers daadwerkelijk al geld in hebben geleverd??! Nergens he?!!!! Van mijn geld blijven ze af! Zo lang die Kocku nog een nieuwe mercedes kan laten zien op z'n instagram ga ik ook voor mij zelf kiezen hoor en geef me daar dan eens ongelijk in

15-05-2020 19:36

paulus56 +247500

Heb ik dat gezegd.
Ben onderhand ook aan een nieuwe toe maar mag nog niet kopen van me vrouw.
Dan nog maar even wachten kan er nog wel bij op me ouwe dag.

15-05-2020 20:35

aqualand13 +5352

Ben jij zo'n ouwe lul dan Paulus ha ha lekker zeg

15-05-2020 20:46

paulus56 +247500

Ach op een mooie manier oud worden is niet erg als je maar kan genieten van het leven
Hoop dat vele het in de toekomst ook kunnen doen.
Maar ik mis net als jullie ook feyenoord kan er geen genoeg van krijgen ook heb ik een hoop wedstrijden gezien.

15-05-2020 20:56

aqualand13 +5352

Wat was je mooiste wedstrijd Paulus

15-05-2020 21:54

paulus56 +247500

Bremen uit
En verleden jaar ajax thuis.
En voor de rest zoveel spannende wedstrijden en ook zoveel slechte.
Heb er teveel gezien in me leven uit en thuis dat je het in het verleden haast niet meer weet.
Maar je gaat niet alleen voor het voetbal maar voor met je maten samen te zijn.
Nou gaat me nest in morgen weer een dag.
Mazzel

16-05-2020 00:16

badeend +7666

Maar dan hoop ik ook dat ze daar in het Maasgebouw ook straks als alles weer goed is, dit niet vergeten. En bijvoorbeeld de laatste training voor de klassieker weer toegankelijk maken met vuurwerk etc. Dus niet ons steeds meer dingen afnemen, maar ons ook gaan waarderen en dat dit geen lose woorden zijn.

15-05-2020 15:19

Dommeloempia1 +19626

Reken er maar niet op

15-05-2020 15:26

badeend +7666

Ben er ook bang voor. Maar wel fijn om te lezen dat ze een diepe buiging maken, haha

15-05-2020 16:12

FRAlex +58

En vanaf volgend seizoen weer uitgemolken worden met passe partouts en uitwedstrijdkaarten die 2 x zo duur zijn dan bij andere clubs, zin in!

15-05-2020 15:09

paulus56 +247500

Je hoef ze niet te kopen als je wil niemand dwing je

15-05-2020 15:10

DV-FR1908 +628

Kwestie van vraag en aanbod. Ze weten toch wel dat het uitverkocht raakt. En hoe je het ook wendt of keert Feyenoord blijft een bedrijf.

15-05-2020 16:54

paulus56 +247500

Zou ook wel weer naar de uitwedstrijden toe willen maar vind het puntensysteem niks.
Gewoon af en toe naar een uitwedstrijd dus.

15-05-2020 18:40

kevinmulFR010 +18068

maar ondertussen wel een directeur aanstellen die tonnen in zijn zak steekt

15-05-2020 15:06

paulus56 +247500

Ja ik was net als jij ook bij de gesprekken aanwezig schandalig he hoe hoog dat was.
Ben het alweer vergeten hoe hoog was het ook weer, lijdt een beetje aan dementie

15-05-2020 15:09

FrNiels2017 +155741

Bizar dat we daar wél massaal bij mogen zijn he?

15-05-2020 16:11

popi +1970

Hij zal het vast niet voor niets doen

15-05-2020 16:29

FrNiels2017 +155741

Hij krijgt 1% van alle marketinginkomsten die hij genereert. Oh en 0,5% van alle marketinginkomsten die worden gegenereerd door de mensen die hij binnenbrengt.

15-05-2020 16:30

paulus56 +247500

Mooiste wat er is zien ze hun eigen bank rekening oplopen als ze meer hun best doen.
Zou ook wat voor de spelers zijn.

15-05-2020 18:32

feyenoordq +2

Moeten we bij het gemeenteloket aankloppen om een uitkeringstrekker in de positie als commercieel directeur te zetten?

15-05-2020 15:50

FrNiels2017 +155741

Dan zitten we straks wéér met Troost...

15-05-2020 16:10

Sleepie +11862

Het genie Kevin laat weer even van zich horen.

15-05-2020 16:28

Mensini +14477

Gezien zijn taak zal het de bedoeling zijn dat hij zichzelf terugverdient, anders kan je hem beter niet nemen!

15-05-2020 19:34

FR_Domingo +14708

Iedereen die nu de club steunt en straks weer de club boetes kost zijn best wel hypocriet he. Gewoon ff een mooie quote voordat we het weekend ingaan.

15-05-2020 15:05

skin +13875

Zoek de definitie van het woord hypocriet eens op.

15-05-2020 15:06

FR_Domingo +14708

niet nodig, maar jij bent het er dus niet mee eens?

15-05-2020 15:19

skin +13875

Nee. Dom is het zeker om boetes te veroorzaken maar hypocriet is wat anders. Het een heeft namelijk niet per definitie een direct verband met het ander.

15-05-2020 15:29

FR_Domingo +14708

Ik vindt als je je club wilt helpen zorg er dan ook voor, ZEKER ALS JE HET WEET, dat je ze niet in de problemen brengt.

15-05-2020 15:32

skin +13875

Dat ben ik zeker met je eens.

15-05-2020 15:34

FrNiels2017 +155741

Dat vindten we allemaal. Het ging om je woordkeuze.

15-05-2020 16:12

FR_Domingo +14708

Oké grote leider

15-05-2020 16:53

FrNiels2017 +155741

Ben wel blij dat die aanduiding begint aan te slaan

15-05-2020 16:54

MUTANT +272

Home is where te quarantaine is.

Alstu, een mooie quote.

15-05-2020 15:07

vanAnaarBier_nl +761

Boetes zitten al bij de prijzen van tickets en seizoenskaarten in begrepen

15-05-2020 15:09

FR_Domingo +14708

Dat verklaart dan een hoop!

15-05-2020 15:19

de_dwaaskopkaas +32

Precies daarom ook gewoon mn geld teruggevraagd

15-05-2020 15:34

FR_Domingo +14708

Wanneer komen ze met scenario's voor verkoop seizoenskaarten?

15-05-2020 15:04

paulus56 +247500

Liever vandaag nog dan morgen.
Hoop dat ook 75% een seizoenkaart en wat er volgt zien we wel.

15-05-2020 15:07

popi +1970

En dat we ook weer vooral naar binnen mogen

15-05-2020 16:27

paulus56 +247500

Dat is het mooiste maar wat niet kan jammer dan.
Begrijp wel dat het voor verschillende moeilijk zal zijn om een kaart te kopen als ze het geld nu niet hebben

15-05-2020 18:36

rickz +14757

Graag gedaan vato's

15-05-2020 15:01

barbari +0

Hebben we toch weer een jaarsalaris van Kelly betaald met zijn allen

15-05-2020 15:01
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties